quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:28 schreef Rewimo het volgende:
Goeie lapo, Tong!
Ik vroeg me al af waar dit topic ineens vandaan kwam in MyAt
Nu zit je hier gevangen tot je 60 bentquote:
Wachten tot er het 60-plus-topic geopend wordt.quote:
Waar heb je last van?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:02 schreef Rewimo het volgende:
Eerst maar weer eens fatsoenlijk op de been zien te komen
2 nieuwe heupenquote:
Slijtage of een ongeluk? Succes er mee iigquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
2 nieuwe heupen
Twee jaar geleden de eerste, nu de tweede. Gelukkig maar want ik kon nauwelijks meer lopen en dat moet over een maand of 2 weer helemaal okee zijn
quote:
Slijtage als gevolg van een aangeboren heupafwijking (waar ik tot 2,5 jaar terug niets van wist). Dank je wel, komt goedquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:10 schreef chufi het volgende:
Slijtage of een ongeluk? Succes er mee iig
Ja daar gaan we wel vanuit ...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Slijtage als gevolg van een aangeboren heupafwijking (waar ik tot 2,5 jaar terug niets van wist). Dank je wel, komt goed
Spleenheupquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
2 nieuwe heupen
Twee jaar geleden de eerste, nu de tweede. Gelukkig maar want ik kon nauwelijks meer lopen en dat moet over een maand of 2 weer helemaal okee zijn
Nee joh duurt wel een jaar of drie althans voor mij.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:41 schreef Injetta het volgende:
Topic loopt al een paar jaar.. we naderen nu de 60.....
Collegaquote:
Voor mij ook, maar het gaat wel snel vind ik....quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee joh duurt wel een jaar of drie althans voor mij.
Ja dat wel het gaat snel. Maarja je mag blij zijn tegenwoordig als je de leeftijd van 60 haalt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:05 schreef Injetta het volgende:
Voor mij ook, maar het gaat wel snel vind ik....
Jeetje Rewimo, heftig, sterkte en hoop dat je gauw weer 'op de been' ben!!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
2 nieuwe heupen
Mijn lieve zus is eind vorig jaar overleden, ze was 62. Ik zei tegen haar toen ze het had over dat ze zo jong zou sterven, ik moet het nog maar zien te halen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja dat wel het gaat snel. Maarja je mag blij zijn tegenwoordig als je de leeftijd van 60 haalt.
Ik ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik was dit topic alweer vergeten.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn lieve zus is eind vorig jaar overleden, ze was 62. Ik zei tegen haar toen ze het had over dat ze zo jong zou sterven, ik moet het nog maar zien te halen.![]()
Mijn man dit jaar op 61 jarige leeftijd. Hij zou vorige week woensdag 62 jaar zijn geworden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:51 schreef Bluezz het volgende:
Mijn lieve zus is eind vorig jaar overleden, ze was 62. Ik zei tegen haar toen ze het had over dat ze zo jong zou sterven, ik moet het nog maar zien te halen.![]()
Het vreemde is dat m'n moeder 57 was toen ze weduwe werd. Ik ben momenteel maar 5 jaar jonger.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mijn man dit jaar op 61 jarige leeftijd. Hij zou vorige week woensdag 62 jaar zijn geworden.vreselijk allemaal Bluezz😞
Dat topic is er al ( 60+ users topic ) maar het is is lang geleden dat er in gepost is. Toen ik er zelf in postte was ik nog net geen 60 Nu ben ik (sinds een half jaartje) alweer 62.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:07 schreef chufi het volgende:
Laten we maar geen 60+ topic starten dat lijkt niemand te overleven ...
Jong van geest ?quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:31 schreef barthol het volgende:
[..]
Dat topic is er al ( 60+ users topic ) maar het is is lang geleden dat er in gepost is. Toen ik er zelf in postte was ik nog net geen 60 Nu ben ik (sinds een half jaartje) alweer 62.
Ja uiteraardquote:
Dank chufi.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:07 schreef chufi het volgende:
Laten we maar geen 60+ topic starten dat lijkt niemand te overleven ...
Mn medeleven met ieder hier ...
Ik 56 ! Harrie is in februari overleden. En in aug werd ik 57quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:30 schreef tong80 het volgende:
Het vreemde is dat m'n moeder 57 was toen ze weduwe werd. Ik ben momenteel maar 5 jaar jonger.
Goed dat je er nu over kunt praten hier, lieve T.!! Ik heb vaak aan je gedacht het afgelopen jaar. Een vriend van me heeft wél meningitis weten te overleven. Hij is wel veranderd. Dikke knuffel!quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik 56 ! Harrie is in februari overleden. En in aug werd ik 57!
Dat heb ik alleen met Elizabeth via DM gesproken. Dankje voor je knuffel jij ook overigens met je zus sterkte voor jou en Golferquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Jee Haaibaaike dat heb ik helemaal gemist.
Wat moeilijkDikke
!
Ja jong hij had bacteriële hersenvliesontsteking heeft maar 10 dagen in het ziekenhuis gelegen en is op 20 febr om 23.15 overleden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 01:11 schreef golfer het volgende:
Wat jong die man van je, Haaibaaike.![]()
Plotseling of slepend?
Dankje M. Maar Harrie had bacteriële hersenvliesontsteking had die vriend van jou dat ook? Sterkte ermee met die vriend van je. Zojuist opgezocht is inderdaad het zelfde meningitis. Dom van mij😳quote:Op maandag 27 oktober 2014 06:55 schreef ElizabethR het volgende:
Goed dat je er nu over kunt praten hier, lieve T.!! Ik heb vaak aan je gedacht het afgelopen jaar. Een vriend van me heeft wél meningitis weten te overleven. Hij is wel veranderd. Dikke knuffel!
Helemaal niet dom. Je bent een kanjer. Ik ben keitrots op je, dappere vrouw!!! Mijn vriend had hetzelfde ja. Ook bacteriële, meningokokken om precies te zijn. Misschien had Harrie wel een ernstiger vorm. Het is in ieder geval een kloteziekte.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dankje M. Maar Harrie had bacteriële hersenvliesontsteking had die vriend van jou dat ook? Sterkte ermee met die vriend van je. Zojuist opgezocht is inderdaad het zelfde meningitis. Dom van mij😳
Nee geen afscheid kunnen nemenquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:03 schreef golfer het volgende:
Bah, wat een klote-situatie. Zo snel gegaan en geen echt afscheid kunnen nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |