Krijg je vaak appeltaart van je buren?quote:Op woensdag 26 november 2014 00:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Begin met de toffe buurtgenoten nu en uit verleden, daarnaast houd ik contact met veel mensen die ik ooit ben tegengekomen waarmee het klikte.
Mailen en soms bellen is dan al voldoende.
En uiteraard een keer langsgaan.
En in het weekend staat de teller weer op 0 per dagquote:Op woensdag 26 november 2014 00:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I know., maar meestal wat minder als dat je vandaag hebt gedaan.
Verwacht een hoge positie morgen bij de dagcijfers voor je.
In het weekend heb je een internetverbod? of word je ergens opgesloten?quote:Op woensdag 26 november 2014 00:17 schreef drakin het volgende:
En in het weekend staat de teller weer op 0 per dag
Kan elke dag mee eten maar appeltaart nog nooit.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Krijg je vaak appeltaart van je buren?
KLB-FB.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:19 schreef sig000 het volgende:
Kan elke dag mee eten maar appeltaart nog nooit.
Wordt ik afgeleid.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In het weekend heb je een internetverbod? of word je ergens opgesloten?
RetRy32 door de bocht.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
KLB-FB.
Ow, alles alweer verwijderd. Gelukkig hebben we de screens nog.![]()
Maar nog steeds te vroegquote:Op woensdag 26 november 2014 07:30 schreef just me het volgende:
Goedemorgen! Na een goede nachtrust weer beterder op
Ik ben keurig op tijd wakker, nu aan de koffie, zo douchen en dan op 't fietsje naar mijn "oppas-dag"quote:
Wie zijn we en vraag ik dat?quote:Op woensdag 26 november 2014 07:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Met jouw kunnen we geen rekening meer houden sig...
ik heb geen TVquote:Op woensdag 26 november 2014 00:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, ik post naast hier, hier het meest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |