Valt wel mee.. 1 x een guacamole.. Maar over meer dan dat wordt er ook n iet gechat ..quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die andere dreigt een dipsaus topic te worden.
Ik zeg het en spontaan de TV ook nog eens op zwart ... Leuke werkgever ...quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:52 schreef chufi het volgende:
Internet is dood.. zelfs met een kennisje uit Venezuela
Hij jouw wel helpen voor 2 ons paardenvlees ..quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:57 schreef sig000 het volgende:
Gelukkig heb ik Armeense buurman met garage om de hoek.
Ik regel PC's voor 'm.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij jouw wel helpen voor 2 ons paardenvlees ..
Zal wel een plaatselijk buitje zijnquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:52 schreef chufi het volgende:
Internet is dood.. zelfs met een kennisje uit Venezuela
Amsterdam heeft toch zo'n ruilkring? Doen ze alles voor Noppes, 6- of 700 of misschien wel 800 leden.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:01 schreef sig000 het volgende:
Ouderwetse ruilhandel, ikke kan mijn auto op brug zetten daar, wanneer hij PC probleem ik los wel op.
Via internet wordt het toch wat onbetrouwbaar, ik houd het zelf in kleine kring.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Amsterdam heeft toch zo'n ruilkring? Doen ze alles voor Noppes, 6- of 700 of misschien wel 800 leden.
Via internet werkt die kring? Maar je wordt dan toch officieel lid en zit er wel een verzekering en bestuur achter. Beter dan vage facebookgroepjes en je komt nog eens aan goedkope appeltaart.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Via internet wordt het toch wat onbetrouwbaar, ik houd het zelf in kleine kring.
En dat terwijl de 2e film ietsjes meer aandacht vereistequote:Op woensdag 26 november 2014 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw postingbui was hevig vandaag.
Minder films kijken en meer FOK!ken. Is een stuk gezonder.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:12 schreef drakin het volgende:
En dat terwijl de 2e film ietsjes meer aandacht vereiste
Nee, ik post naast hier, hier het meestquote:Op woensdag 26 november 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Minder films kijken en meer FOK!ken. Is een stuk gezonder.
Begin met de toffe buurtgenoten nu en uit verleden, daarnaast houd ik contact met veel mensen die ik ooit ben tegengekomen waarmee het klikte.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Via internet werkt die kring? Maar je wordt dan toch officieel lid en zit er wel een verzekering en bestuur achter. Beter dan vage facebookgroepjes en je komt nog eens aan goedkope appeltaart.
I know.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:14 schreef drakin het volgende:
Nee, ik post naast hier, hier het meest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |