Die is wel heel sterk....die moet ik onthouden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Tegen autisten "doe normaal" roepen, dat is ook vragen om ellende.
wat had ie?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:20 schreef sig000 het volgende:
Maar Desi zit er nog steeds en Ronny zit in parlement.
Mijn mattie is dood gevonden in de jungle.
Heb soms ook wat autistische trekjes heb ik in de loop der jaren ontdekt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegen autisten "doe normaal" roepen, dat is ook vragen om ellende.
Nu kan ik tenminste met een gerust hart op vakantie.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die is wel heel sterk....die moet ik onthouden.
Coupe-poging uitgesteld.
Een slippertje en gelinched door een jaloerse echtgenoot ... ?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
wat had ie?
Waar is je mattie aan overleden?
In de jungle kan van alles gebeurd zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Een slippertje en gelinched door een jaloerse echtgenoot ... ?
Ik denk dat er veel mensen rondlopen met autistische trekjes, terwijl ze niet zo gelabeld zijn, daar is ook niets mis mee, zolang je er maar mee om weet te gaan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb soms ook wat autistische trekjes heb ik in de loop der jaren ontdekt.
Gelukkig kan ik ze relativeren.
Autisme is een aangeboren pervasieve ontwikkelingsstoornis die zich kenmerkt door beperkingen op het gebied van sociale interactie en (non-)verbale communicatie en door een beperkt, repetitief of stereotiep gedragspatroon.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb soms ook wat autistische trekjes heb ik in de loop der jaren ontdekt.
Gelukkig kan ik ze relativeren.
Doodsoorzaak onbekend.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
In de jungle kan van alles gebeurd zijn natuurlijk.
Dat is vervelend.quote:
Googlen kunnen we zelf ook.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Autisme is een aangeboren pervasieve ontwikkelingsstoornis die zich kenmerkt door beperkingen op het gebied van sociale interactie en (non-)verbale communicatie en door een beperkt, repetitief of stereotiep gedragspatroon.
Dit is een stuk makkelijker zo.quote:
Het waren mooie en ruige jaren zo begin jaren 80, vele uit die tijd zijn gesneuveld of verdwenen.quote:
Ik ben d'r nog.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het waren mooie en ruige jaren zo begin jaren 80, vele uit die tijd zijn gesneuveld of verdwenen.
in 1986 kwam ik hier wonenquote:
Krijg je een Dipje?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:39 schreef Kingstown het volgende:
Krijgen we nu 2 SC's in 40+? Dat kan ik echt niet hendelen.
Heb het toen over andere boeg gegooid en ben gaan werken weer toe de crisis toen weer beetje over was.quote:
Mooi. Vooral blijven doorgaan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik ben d'r nog.
still going strong
Is goed , maar voel je niet verplicht he .. Tis vakantie forget us ..quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Bedtijd![]()
Met een beetje wifi kom ik hier nog wel even langs de komende 2 weken![]()
voor Fann.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |