abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 november 2014 @ 21:23:00 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146881751

Ik ga aan de vla, stoofperen en slagroom
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 21 november 2014 @ 21:27:22 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146881945
1 maart jah?? Owww dat duurt nog even, fijn!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 21 november 2014 @ 21:27:37 #3
63722 z80
I fink you freaky
pi_146881953
zolang het maar dood is als het op het bord ligt.
dat het eten nog beweegt wil ik nog een keer mee maken en proeven.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 21 november 2014 @ 21:31:07 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146882100
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:27 schreef z80 het volgende:
zolang het maar dood is als het op het bord ligt.
dat het eten nog beweegt wil ik nog een keer mee maken en proeven.
Meelwormen en oogballen gaan mij te ver en doe ik dan ook niet.

Gebakken sprinkhanen, uiers, stierenballen enzo, dat wil ik wel eens proberen.
Als het maar niet met kokos is :D
pi_146882215
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ga aan de vla, stoofperen en slagroom
En de durex :?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 21 november 2014 @ 21:36:54 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146882389
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En de durex :?
Nee, dat is aardbeien :P
pi_146882421
In het kader van de geboorte-controle het nieuwste voorbehoedsmiddel:
http://swen.co/nieuw-voor(...)nceptiesluis-914556/
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_146882444
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nee, dat is aardbeien :P
Durex = aardbeien? Of is het durex met aardbeiensmaak en ga je daar mee aan de slag :?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 21 november 2014 @ 21:44:55 #9
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146882758
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:38 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Durex = aardbeien? Of is het durex met aardbeiensmaak en ga je daar mee aan de slag :?
Verschillende smaakjes was de bedoeling om uit te drukken :'(
pi_146883448
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:21 schreef golfer het volgende:

[..]

Cameraploegen en ramptoeristen? Het dorp staat opeens in de belangstelling.
En je hebt nog steeds niet geantwoord op de vraag of je Pa gisteren nou op het Journaal te zien was?
Nee ontruiming.
En nee, paps is niet in beeld geweest.
M'n jongste zusje gisteren wel bij RTL Late Night :s)

De rijst was niet gaar bij vriendin vanavond, echt prachtig _O-. Net maar een pizzabroodje gegeten.

Kokos vind ik eetbaar lekker (kokoskoeken, kokosbrood, gewoon kokos of bounty's) maar in vochtige vorm als kokosmelk of water vind ik helemaal niks.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_146883926
quote:
12s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:44 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Verschillende smaakjes was de bedoeling om uit te drukken :'(
Aaaaaaaaah :P
pi_146885342
Kokos. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_146885557
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:31 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Meelwormen en oogballen gaan mij te ver en doe ik dan ook niet.

Gebakken sprinkhanen, uiers, stierenballen enzo, dat wil ik wel eens proberen.
Als het maar niet met kokos is :D
Tijd terug bij SanSan hier in Rotterdam kabeljauwkop gegeten, inclusief oogbollen. Was lekker. :Y
pi_146885595
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Nee ontruiming.
En nee, paps is niet in beeld geweest.
M'n jongste zusje gisteren wel bij RTL Late Night :s)

De rijst was niet gaar bij vriendin vanavond, echt prachtig _O-. Net maar een pizzabroodje gegeten.

Kokos vind ik eetbaar lekker (kokoskoeken, kokosbrood, gewoon kokos of bounty's) maar in vochtige vorm als kokosmelk of water vind ik helemaal niks.
Dat gaat er hier juist met liters tegelijk door. :Y
pi_146885878
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:37 schreef golfer het volgende:
In het kader van de geboorte-controle het nieuwste voorbehoedsmiddel:
http://swen.co/nieuw-voor(...)nceptiesluis-914556/
Geniaal! _O_
pi_146885961
"Govver wat ik vandaag mee naar huis heb genomen :X Laat ik de klepjes maar een maandje dichtdoen!"
pi_146885977
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 22:53 schreef SuperFood het volgende:
"Govver wat ik vandaag mee naar huis heb genomen :X Laat ik de klepjes maar een maandje dichtdoen!"
:')
  zaterdag 22 november 2014 @ 08:38:20 #18
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_146892091
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 10:07 schreef Bramito het volgende:
Gisteren de lekkerste curry ooit gegeten in een restaurantje met 16 zitplaatsen. We namen de specialiteit van het huis. Toen we de kok feliciteerden met z'n creatie wilde hij ons wel kussen. Erg leuk.
I was even offline :@
Het restaurantje is in Parijs, in Malakoff, volgens mij in Rue Salvador Allende, maar dat zal ik nog even navragen want op streetview is er niks te zien…
Siesta & Fiesta!
pi_146892110
Oh, maar dat is vlakbij! *O*
  zaterdag 22 november 2014 @ 09:01:23 #20
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_146892212
Hmmmmm, dat biedt perspectieven..... :)
pi_146892254
Goedemorgen op deze mooie zaterdagochtend *O* Nog maar 1 dagje 'uitslapen' en dan alweer werken :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 22 november 2014 @ 09:15:23 #22
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146892305
Bramito is voor Curry naar parijs geweest, parijs geweest
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_146892576
Mogguh *O* Vanavond eters dus we gaan zo eens aan de slag om een lamsbout te slachten en te marineren :9
pi_146892732
Ga je een lammetje slachten!! :o Weet 'ze' dat wel! :o

Ik kende overigens iemand die héél gevoelig kon reageren op kalfs- of lamsvlees, dat was onethisch vond ze. Kon ze helemaal uit haar plaat gaan als ze ontdekte dat ik dat had gegeten. Was overigens zelf verder géén vegetariër.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 22 november 2014 @ 10:05:48 #25
45206 Pietverdriet
pi_146892805
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 09:59 schreef Isabeau het volgende:

Ik kende overigens iemand die héél gevoelig kon reageren op kalfs- of lamsvlees, dat was onethisch vond ze. Kon ze helemaal uit haar plaat gaan als ze ontdekte dat ik dat had gegeten. Was overigens zelf verder géén vegetariër.
Ach heit, de siel.
pi_146892835
quote:

planten zijn ook levende objecten welke interactie hebben met hun omgeving. weet je vriendinnetje dat wel. misschien moet ze maar niets meer eten. ;(
pi_146893119
quote:

'ze' weet dat ja 8-) Ze weet ook van die 3,5 kg spareribs en 5 kg koe in de vriezer :P
pi_146893360
quote:

Ik kende een mevrouw die geen hele kip kocht omdat je daaraan nog kon zien dat het een dier was geweest. :') En dat dan ook in alle serieusheid zo zeggen.

Of toen ze hier in de stad op een braakliggend terrein twee stadsvarkens hadden die na een jaar geslacht zouden worden; Arie en Japie. De initiatiefneemster van de petitie om Arie en Japie te redden, vroeg zich hardop en zonder enige vorm van ironie af waarom mensen niet gewoon hun karbonaadje in de winkel kochten.

Stadsmensen. :')
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 november 2014 @ 10:56:49 #29
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_146893442
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 10:49 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik kende een mevrouw die geen hele kip kocht omdat je daaraan nog kon zien dat het een dier was geweest. :') En dat dan ook in alle serieusheid zo zeggen.

Of toen ze hier in de stad op een braakliggend terrein twee stadsvarkens hadden die na een jaar geslacht zouden worden; Arie en Japie. De initiatiefneemster van de petitie om Arie en Japie te redden, vroeg zich hardop en zonder enige vorm van ironie af waarom mensen niet gewoon hun karbonaadje in de winkel kochten.

Stadsmensen. :')

Zo zou een slagerij er weer uit moeten zien.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_146893589
:Y Maar daar kunnen de mensen niet meer tegen. :P
pi_146893609
Die slagerij ziet er trouwens niet heel HACCP-proof uit. :+
pi_146893634
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 10:56 schreef borisz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo zou een slagerij er weer uit moeten zien.
:Y
pi_146893756
Op dat bord staat: "Gedurende de zomermaanden wordt het vlees [...]". Wat zou er gestaan hebben? Van wanneer is de foto, waren er toen al koelkasten? Nou ja, de Romeinen hadden natuurlijk al koelhuizen. :)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 november 2014 @ 11:20:37 #34
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_146893806
quote:
Interieur van slagerij in Amsterdam, waarin drie mannen met witte jassen vlees uitbenen op hakblokken. Aan de wand vele karkassen. Nederland, 1917.
:+

Een hit bij google afbeeldingen
pi_146893834
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 10:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik kende een mevrouw die geen hele kip kocht omdat je daaraan nog kon zien dat het een dier was geweest. En dat dan ook in alle serieusheid zo zeggen.
lol! dat is één van mijn nietzosterke argumenten tegen insekten eten, maar nu bedenk ik me dat ik geen enkele moeite heb met kip en kreeft en garnalen en zo _O-
pi_146893853
Een garnaal is bijna een soort insect qua looks.
pi_146893861
Wiki zegt niet sinds wanneer we in Nederland koelkasten kennen.

"Eerste helft 20e eeuw" is nogal ruim.
pi_146893882
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:24 schreef Isegrim het volgende:
Een garnaal is bijna een soort insect qua looks.

Durf alleen geen garnalen meer te eten. Stom gedoe. Kreeg 1,5 jaar geleden een anaphylactische shockreactie na het eten van een gerecht met garnalen, maar mijn theorie was dat dat kwam door de combinatie garnaal en aspirine (toevallig twee uur daarvoor aspirine gehad). Staat beschreven in wetenschappelijke artikelen. En een testbakje garnalen gegeten in het ziekenhuis deed niets, maar toch durf ik niet.
pi_146893893
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:24 schreef Isegrim het volgende:
Wiki zegt niet sinds wanneer we in Nederland koelkasten kennen.

"Eerste helft 20e eeuw" is nogal ruim.
quote:
In 1913, refrigerators for home use were invented. In 1923 Frigidaire introduced the first self-contained unit. The introduction of Freon in the 1920s expanded the refrigerator market during the 1930s. Home freezers as separate compartments (larger than necessary just for ice cubes) were introduced in 1940. Frozen foods, previously a luxury item, became commonplace.
pi_146893916
Dus al wel uitgevonden in 1917, maar niet heel erg waarschijnlijk dat die slager er toen al één had. Misschien was er elders in de stad wel een soort vriesruimte en was het vlees daar in de zomer :+
pi_146893933
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Durf alleen geen garnalen meer te eten. Stom gedoe. Kreeg 1,5 jaar geleden een anaphylactische shockreactie na het eten van een gerecht met garnalen, maar mijn theorie was dat dat kwam door de combinatie garnaal en aspirine (toevallig twee uur daarvoor aspirine gehad). Staat beschreven in wetenschappelijke artikelen. En een testbakje garnalen gegeten in het ziekenhuis deed niets, maar toch durf ik niet.
Zonde! Noordzeegarnalen. :9 :9 :9

Maar is snap het wel. Ik heb nooit meer rösti gegeten nadat ik een keer afschuwelijk over mijn nek ben gegaan na het eten ervan. Als ik het zie, kan ik alleen maar daaraan denken. :X
pi_146893947
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:27 schreef Isabeau het volgende:
Dus al wel uitgevonden in 1917, maar niet heel erg waarschijnlijk dat die slager er toen al één had. Misschien was er elders in de stad wel een soort vriesruimte en was het vlees daar in de zomer :+
Leuk om je dat soort dingen af te vragen bij historische foto's. Ik hou ervan.
pi_146893989
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:29 schreef Isegrim het volgende:

Leuk om je dat soort dingen af te vragen bij historische foto's. Ik hou ervan.
In de toekomst worden ze overspoeld met info over de afgelopen 40 jaar :+ Maar misschien is er dan een heel andere technologie en is het internet oud en kan het bijna op geen enkel apparaat meer draaien en kunnen ze dit niet eens meer lezen. Dat is het enge aan technologische data. Een boek, dat kan je altijd lezen. Voor deze tekst heb je pc's nodig en verbindingen met deze website en elektriciteit etc.
pi_146894062
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In de toekomst worden ze overspoeld met info over de afgelopen 40 jaar :+ Maar misschien is er dan een heel andere technologie en is het internet oud en kan het bijna op geen enkel apparaat meer draaien en kunnen ze dit niet eens meer lezen. Dat is het enge aan technologische data. Een boek, dat kan je altijd lezen. Voor deze tekst heb je pc's nodig en verbindingen met deze website en elektriciteit etc.
Laten we Fok in boekvorm uitgeven. *O*

Ik ben nog altijd niet over de brand in de bieb van Alexandrië. ;( Terwijl ik er niet eens bij was!
pi_146894119
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:37 schreef Isegrim het volgende:

Ik ben nog altijd niet over de brand in de bieb van Alexandrië. ;( Terwijl ik er niet eens bij was!
Oh, de kennis die daar is vergaan :'(

Even zakdoekje pakken :'(
pi_146894133
Weekend! De 2 dagen dat ik heerlijk mn slaap kan inhalen van de afgelopen week O+
Heerlijk geslapen! Was heel erg moe. Straks haren wassen, was draaien, naar de kaasboer, notenboer, Lidl en rustig rondslenteren. Zo fijn en relaxt, de zaterdagen :)
pi_146894250
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

pi_146894268
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En misschien hebben we die kennis inmiddels alweer opgedaan? :P
pi_146894300
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En misschien hebben we die kennis inmiddels alweer opgedaan? :P
Niet alleen kennis, maar vooral ook geschiedkundig werk dat alleen daar lag. :(
pi_146894442
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:50 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Niet alleen kennis, maar vooral ook geschiedkundig werk dat alleen daar lag. :(
Tja. Maar dat heb je met zoveel dingen. Al die kunstwerken die in oorlogen zijn vernietigd? De bibliotheek van Leuven die in WO1 en WO2 is vernietigd en waar allerlei zeldzame geschriften lagen?

Zonde is het wel :Y
pi_146894465
Op zoek naar lekkere lunchrecepten :9
Ben de smoothies, kwark, brood, crackers + beleg wel een beetje tegen gegeten.
Zie vooral veel lekkere salades voorbij komen.
pi_146894527
Des te verwonderlijker is het, als men bijv. bij Verborgen Verleden de oudste
boeken uit de kast trekt en ( met blote handen!? oh Boudewijn Buch) aanwijst
wie je voorouders waren en beroepen en hoeveel kinderen...in de vorige eeuwen.

Vanavond zijn wij uitgenodigd :Y) hier: http://www.cocopazzo.nl
Gelukkig is darmwise alles tot rust.
Buurvrouw minder: die werd afgelopen maandag met spoed geopereerd wegens buikabces en is vanmorgen weer thuis met ( tijdelijk) stoma. -O-
pi_146894655
Dat werkt zo he, dat als je ooit iets (denkt) te hebben gegeten waar je op reageerde dat je brein dan zegt : Nee!
Mijn vader had ooit een worm in een hap bloemkool, nooit meer bloemkool :D Zal het nooit meer vergeten, alsof ie door een hele bijenkorf was gestoken zo hysterisch op zijn mond wijzend rende hij de kamer rond, en ik was nog heel klein _O- Niet eens een allergische reaktie.

Vriendin van ons zegt dat ze reageert op ongekookt fruit, steenvruchten kunnen wel.
En noten. Maar laatst at ze amandelen en geen reaktie.
Soms zou je het weer eens moeten proberen idd.

/ik tik af
pi_146894676
Das niet niks, een (tijdelijke stoma) :{
pi_146894757
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 12:09 schreef Bluezz het volgende:
Dat werkt zo he, dat als je ooit iets (denkt) te hebben gegeten waar je op reageerde dat je brein dan zegt : Nee!
Mijn vader had ooit een worm in een hap bloemkool, nooit meer bloemkool :D Zal het nooit meer vergeten, alsof ie door een hele bijenkorf was gestoken zo hysterisch op zijn mond wijzend rende hij de kamer rond, en ik was nog heel klein _O- Niet eens een allergische reaktie.
:') :D

Ja, zit gewoon verankerd in je hersenen dan. -O-
pi_146894835
Heftig Annex...

Ik huil met jullie mee om vergane kunstschatten, kennis en handschriften :'( in t midden oosten is de afgelopen jaren ook enorm veel verloren gegaan (met dank aan alle strijdende partijen overigens). Iemand monuments men gezien? Eigenlijk een slechte film maar ik vond het onderwerp zo interessant O+

Wij gaan vandaag voor t eerst op visite bij opa en oma/mijn ouders met Melbatoastje erbij! Hij slaapt nu net, dus we wachten nof maar even met vertrekken.

Eten vandaag wordt lokale snackbar bij mijn ouders.. :@ stiekem vind ik dat zo lekker af en toe. Het is ook de lekkerste patat, gewoon omdat nostalgie...
Kwak
pi_146894862
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 12:13 schreef Isegrim het volgende:

[..]

:') :D

Ja, zit gewoon verankerd in je hersenen dan. -O-
Zo zal ik NOOIT meer een vlammetje aanraken. Rrrrrrrrr....
Kwak
pi_146894894
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 12:17 schreef kwakz0r het volgende:

Eten vandaag wordt lokale snackbar bij mijn ouders.. :@ stiekem vind ik dat zo lekker af en toe. Het is ook de lekkerste patat, gewoon omdat nostalgie...
Ik verlang nog altijd terug naar de pindasaus van de snackbar om de hoek van vroeger. Ongetwijfeld gewoon groothandel, maar in mijn herinnering was die zooooooo lekker. :D
  zaterdag 22 november 2014 @ 12:21:28 #60
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146894926
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 12:03 schreef AnneX het volgende:

Vanavond zijn wij uitgenodigd :Y) hier: http://www.cocopazzo.nl
Gelukkig is darmwise alles tot rust.
Buurvrouw minder: die werd afgelopen maandag met spoed geopereerd wegens buikabces en is vanmorgen weer thuis met ( tijdelijk) stoma. -O-
Gelukkig is het weer allemaal wat rustiger qua darmen bij jullie.
Hoe is het nou met sch. ouwies? Zijn ze intussen alweer bij elkaar?

Wij gaan vanavond in het kader van de Heerlijk 10-daagse naar een ander dorp, Noordwijk, om daar bij http://www.onderdelinde.com/ te gaan eten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_146895011
Wij gaan vanavond eten bij het restaurantje dat mijn zusje pas heeft geopend in Grouw: http://www.normaserveert.nl.
pi_146895217
Wat een leuke plannen allemaal voor vanavond *O* En leuk dat je zusje haar eigen restaurant heeft, Ise. Ziet er goed uit, die menukaart. En ook allemaal erg schappelijke prijzen zeg!
pi_146895241
Gaat niet fijn met de buurvrouw, AnneX. Altijd zo verdrietig als je van redelijk dichtbij ziet wat zo'n kutziekte met een mens doet :*
pi_146895293
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 12:35 schreef Isabeau het volgende:
Wat een leuke plannen allemaal voor vanavond *O* En leuk dat je zusje haar eigen restaurant heeft, Ise. Ziet er goed uit, die menukaart. En ook allemaal erg schappelijke prijzen zeg!
Ik ben heel benieuwd, ik ben er nog niet geweest. :D
pi_146895339
Dat ziet er heerlijk uit op de kaart bij golfer en Norma. :Y)
Ik ben benieuwd wat er gekozen wordt vanavond.

Eind deze week wordt sch.va thuis verwacht.
Sch.va herstelt nog van norovirus.
De ( nieuwe) geriater heeft al weer een vervanger, want afwezig.
Het zijn barre tijden.

# ook dit gaat voorbij. w/
pi_146895425
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 12:36 schreef Isabeau het volgende:
Gaat niet fijn met de buurvrouw, AnneX. Altijd zo verdrietig als je van redelijk dichtbij ziet wat zo'n kutziekte met een mens doet :*
Andere buurvrouw :D wij wonen met 9 huizen op een rij en een losstaand huis.
Dat zijn allemaal " buren".
Buurvrouw voelde zich niet lekker vrijdag, HAP! echo ziekenhuis, bloedprikken.
Maandag kon niet op/neer en alsnog naar zkhs, want doorgebroken divertikulitis.
Vanwege een ( spontane !?) MRSA infectie een jaar geleden, deden ze nog moeilijk in het weekend over opname.
Ondanks dat in tweevoud de schoon-verklaring werd overhandigd en gemaild ( uit het zelfde zkhs). !) .
Godenzijdank geen Ca. w/
pi_146895492
Stomme aaipet: c/v is but en tempo traag en nu staat het dubbelt.

Sorry.
pi_146895509
Lang leve de interwebs. *O* Via Facebook contact gekregen met de Belgisch kampioen brood. :D Blijkt een hele toffe kerel en hij wil graag eens langskomen. Hij maakt prachtige broden. :o
pi_146895703
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 12:46 schreef AnneX het volgende:

[..]

Andere buurvrouw :D wij wonen met 9 huizen op een rij en een losstaand huis.
Dat zijn allemaal " buren".
Buurvrouw voelde zich niet lekker vrijdag, HAP! echo ziekenhuis, bloedprikken.
Maandag kon niet op/neer en alsnog naar zkhs, want doorgebroken divertikulitis.
Vanwege een ( spontane !?) MRSA oog infectie een jaar geleden, deden ze nog moeilijk in het weekend over opname.
Ondanks dat in tweevoud de schoon-verklaring werd overhandigd en gemaild ( uit het zelfde zkhs). !) .
Godenzijdank geen Ca. w/
Huh uit zelfde zkh? Welke :N
Heftig trouwens, zal ze een pijn gehad hebben :X
pi_146895750
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 12:48 schreef AnneX het volgende:
Stomme aaipet: c/v is but en tempo traag en nu staat het dubbelt.

Sorry.
Heb er één weg gehaald. Maar jeetje, nog meer burenleed :o Ik dacht idd dat je de buurvrouw met kanker bedoelde. En stom dat ze moeilijk deden over een opname bij een mrsa van een jaar terug + in zelfde ziekenhuis al lang schoon verklaard 8)7
pi_146895754
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 12:09 schreef Bluezz het volgende:

Vriendin van ons zegt dat ze reageert op ongekookt fruit, steenvruchten kunnen wel.
En noten. Maar laatst at ze amandelen en geen reaktie.
Soms zou je het weer eens moeten proberen idd.

/ik tik af
Meestal hoor je het andersom, dat ongekookte steenvruchten reactie geven.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_146895760
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 12:49 schreef Isegrim het volgende:
Lang leve de interwebs. *O* Via Facebook contact gekregen met de Belgisch kampioen brood. :D Blijkt een hele toffe kerel en hij wil graag eens langskomen. Hij maakt prachtige broden. :o
Wat stoer! Hoe tof is dat wel niet :D
pi_146895855
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 13:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Meestal hoor je het andersom, dat ongekookte steenvruchten reactie geven.
Ik heb ook last van steenvruchten, maar een appeltaartje of appelmoesje wil prima. Rauwe appeltjes gaat ook wel, maar daar krijg ik wel last van met opgezet tandvlees en lippen. Zelfde met kersen, alleen is de reactie op rauwe kersen veel heftiger. Maar verder geen belemmering voor mij en ik denk er weinig aan. Koop gewoon geen appeltjes en als ik dat wel doe schil ik ze eerst.
pi_146895908
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 november 2014 13:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat stoer! Hoe tof is dat wel niet :D
Ja. :D Net mee zitten chatten en hij vond het erg tof wat wij doen. O+ Ik voel me helemaal vereerd. :D
pi_146895964
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 13:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heb er één weg gehaald. Maar jeetje, nog meer burenleed :o Ik dacht idd dat je de buurvrouw met kanker bedoelde. En stom dat ze moeilijk deden over een opname bij een mrsa van een jaar terug + in zelfde ziekenhuis al lang schoon verklaard 8)7
Jingle...tralalal...beste zkhs van nederlands...tralala ( ofschoon jaren geleden).

Zelfde zkhs dat vorige maand sch.ma om 4 uur 's nachts belde dat sch.va naar huis kon. ( en dat hij lekker lag te slapen) .
Dat sch.ma zei, ach mevrouw, laat mijn man, dan regelen wij het morgenvroeg.
Ik heb nu geen hulp. Dat is goed!

En een half uur later stond een verwarde man, met oud bloed in het gezicht, in de gang...thuisgebracht door een taxi.
Lang leve de Zorg in Nederland.

Na een klachtmail is telefonisch contact geweest.
Excuses en/ of uitleg moet nog komen, 6 weken later w/

Toen wij de gebeurtenis - op vakantie in M.- te horen kreeg, stond ik te stuiteren.
Dat lees je in de Televaag en het overkomt anderen, toch?!
pi_146896017
http://www.bakkerswereld.(...)n-Bakkerij-1619711W/

Heel handig iemand om te kennen. :Y
pi_146896085
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 13:09 schreef AnneX het volgende:
En een half uur later stond een verwarde man, met oud bloed in het gezicht, in de gang...thuisgebracht door een taxi.
Lang leve de Zorg in Nederland.
Och arme -O- Maar het wordt anders een opname ipv een behandeling op de spoedzorg. Allemaal pure bureaucratie natuurlijk, want als ze hem gewoon een paar uur hadden laten slapen dan had dat niemand geld gekost. Maar er wordt alleen nog in geld/officiele gang van zaken gedacht, niet in logica.
pi_146896112
Sorry, Isegrim dat ik door je blije posts heen dender.

Leuk om zo'n contact te kunnen leggen. w/
pi_146896181
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 13:15 schreef AnneX het volgende:
Sorry, Isegrim dat ik door je blije posts heen dender.

Leuk om zo'n contact te kunnen leggen. w/
Ja, of ik dender met mijn blije posts door jouw verhaal heen. ;) Dat heb je in een slowchat toch? :*
pi_146896278
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 13:18 schreef Isegrim het volgende:

Ja, of ik dender met mijn blije posts door jouw verhaal heen. ;) Dat heb je in een slowchat toch? :*
Ik vind dat altijd wel charmant :D Alsof je in een kamer met vrienden zit en er zijn wat groepjes onderling aan het kletsen en je vangt van alles wat op :+
pi_146896372
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 13:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd wel charmant :D Alsof je in een kamer met vrienden zit en er zijn wat groepjes onderling aan het kletsen en je vangt van alles wat op :+
Ja, zoiets idd. :Y
pi_146896468
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 13:22 schreef Isabeau het volgende:

Ja ik vind dat wel normaal ook eigenlijk :D
Ooit 1 keer daarover een opmerking gemaakt en toen ik op invoeren klikte dacht ik ; waar bemoei je je mee :@
pi_146896950
Ja, oma! }:| :D
pi_146896967
Isegrim; wat een leuke dingen op de kaart heeft je zusje!
Golfer en Bluezz; luxe weer! Wordt vast weer heerlijk allemaal.
AnneX; Vanavond proberen te genieten :*. Ook echt lekkere dingen op het menu.

Ik wil ook uit eten nu! Maar ik ga denk op de markt lekkere gegrilde kippenpootjes halen en daarbij of aardappeltjes of broodjes met aïoli ofzo :9
  zaterdag 22 november 2014 @ 14:20:52 #85
45206 Pietverdriet
pi_146897735
Hoe waren de flammkuchen?
pi_146898015
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 14:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe waren de flammkuchen?
Heel lekker! Allerlei soorten groente, vlees en kaas maar ook de originele met alleen creme fraiche, ui en spek was lekker.
pi_146898236
Het begint hier al lekker te ruiken :9 Ben lamsvlees aan het koken met piment, nootmuskaat, kardemom, kaneel, ui en nog wat specerijen :9 En dan mag het vlees en de bouillon straks bij een gerecht met snijbonen en tomaten en nog wat zooi.

Ben heul benieuwd :9
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 november 2014 @ 16:24:14 #88
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_146900874
Lekker door de Kennemerduinen naar Parnassia gefietst, bak cappuchino gedronken en weer terug.

Heerlijk weer O+, veel beesten onderweg gezien :P. Van Konijnen tot grote koeien waar we langs moesten fietsen :P
  zaterdag 22 november 2014 @ 16:28:24 #89
45206 Pietverdriet
pi_146900982
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 14:38 schreef PdeHoog het volgende:
Het begint hier al lekker te ruiken :9 Ben lamsvlees aan het koken met piment, nootmuskaat, kardemom, kaneel, ui en nog wat specerijen :9 En dan mag het vlees en de bouillon straks bij een gerecht met snijbonen en tomaten en nog wat zooi.

Ben heul benieuwd :9
Klinkt goed!
  zaterdag 22 november 2014 @ 16:30:28 #90
45206 Pietverdriet
pi_146901043
Ik stoof anderhalf kilo hert in een liter rode wijn en wildfond, daar eten we rode kool en serviettenknoedel bij.
Vooraf een salade met gerookte eendenborst en gerookte ganzeborst
pi_146901249
Mijn ouders zijn hier. We hebben even door de stad geslentered, en zitten nu allemaal op de laptop/ipad even bij te komen. Straks lekker koken uit m'n nieuwe Ottolenghi, en de oude Ottolenghi, giierstrisotto met gerookte paprika, en spruiten met gecarameliseerde knoflook en citroen.
pi_146901404
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 16:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Klinkt goed!
Vlees smaakte ook goed :9
pi_146901413
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 16:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn ouders zijn hier. We hebben even door de stad geslentered, en zitten nu allemaal op de laptop/ipad even bij te komen. Straks lekker koken uit m'n nieuwe Ottolenghi, en de oude Ottolenghi, giierstrisotto met gerookte paprika, en spruiten met gecarameliseerde knoflook en citroen.
Plenty en Plenty More? :P
  zaterdag 22 november 2014 @ 16:49:57 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_146901443
Komt je verkering eten, P?
The love you take is equal to the love you make.
pi_146901526
Ik maak turkse/libanese pizza's :9
pi_146901979
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 16:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Plenty en Plenty More? :P
jerusalem en plenty more!
  zaterdag 22 november 2014 @ 17:13:34 #97
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146902079
De grote AH in Haarlem heeft sinds 2 weken een instore sushitent waar 7 Japanners op bestelling sushi en sashimi staan te maken. Bak tonijnsashimi voor later vanavond laten snijden. :9
Poef.....gone! ©golfer
pi_146902696
Hèh? jullie gaan toch uiteten?
Wordt dat het dessert thuis ?

Hoe laat gaan jullie?
Wij worden om 19 uur verwacht, en ik heb nu trek!
pi_146902811
Ik maak babi ketjap van RobinOok, ruikt al goed :9
pi_146903343
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:37 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik maak babi ketjap van RobinOok, ruikt al goed :9
foto collage? ^O^
pi_146903711
Hoi vanuit een stampvolle Kampong Kita. Zo naar de film in Pathé de Kuip maar blijkbaar speelt Feijenoord zo ook thuis :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_146903932
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:13 schreef golfer het volgende:
De grote AH in Haarlem heeft sinds 2 weken een instore sushitent waar 7 Japanners op bestelling sushi en sashimi staan te maken. Bak tonijnsashimi voor later vanavond laten snijden. :9
Lekker! :9

Hier 6 gevulde pepertjes, klein stukje grillworst en een kaasje voor vanavond. :9
  zaterdag 22 november 2014 @ 18:19:45 #103
63722 z80
I fink you freaky
pi_146904159
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 13:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ook last van steenvruchten, maar een appeltaartje of appelmoesje wil prima. Rauwe appeltjes gaat ook wel, maar daar krijg ik wel last van met opgezet tandvlees en lippen. Zelfde met kersen, alleen is de reactie op rauwe kersen veel heftiger. Maar verder geen belemmering voor mij en ik denk er weinig aan. Koop gewoon geen appeltjes en als ik dat wel doe schil ik ze eerst.
scheelt dit dan zo veel? zo ja dan moet ik voortaan ook de appels eerst schillen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_146904486
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:53 schreef SuperFood het volgende:

[..]

foto collage? ^O^
Fotocollage?
pi_146904514
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 18:33 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Fotocollage?
pics van het maken / eindresultaat? :)
pi_146904540
Ik ga maandag definitief een gaskachel kopen. *O*

Een Philips Bambino, zo'n ronde, bij een goede kachelboer hier om de hoek. 375 euro incl. installatie. Dat geld hebben we er, ten opzichte van huren en latne plaatsen door Geas er binnen 1 jaar uit. :)
pi_146904851
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 18:34 schreef SuperFood het volgende:

[..]

pics van het maken / eindresultaat? :)
Het is al op :D
pi_146904876
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 november 2014 18:35 schreef Lonaa het volgende:

Een Philips Bambino, zo'n ronde, bij een goede kachelboer hier om de hoek. 375 euro incl. installatie. Dat geld hebben we er, ten opzichte van huren en latne plaatsen door Geas er binnen 1 jaar uit. :)
verstandige keuze ^O^ vergeet niet een koolmonoxidemelder te nemen ^O^
pi_146904971
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 18:47 schreef SuperFood het volgende:

[..]

verstandige keuze ^O^ vergeet niet een koolmonoxidemelder te nemen ^O^
Die heb ik al. :) En een ventilatierooster dat niet dicht kan. :)
pi_146905033
ga je dat suffe abonnement nog opzeggen? :P
pi_146905059
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 18:55 schreef SuperFood het volgende:
ga je dat suffe abonnement nog opzeggen? :P
Dat suffe Geas onderhoudsabonnement? Dat ben ik niet aangegaan. ;)

De kachelboer werkt samen met een goede loodgieter die periodiek voor 50 euro onderhoud wil doen. :Y
pi_146905074
klinkt ok :P feli met je aankoop!
pi_146905093
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 november 2014 18:57 schreef SuperFood het volgende:
klinkt ok :P feli met je aankoop!
Thanks! Maandag de aankoop rondmaken en dan kan ie die week ook gelijk geinstalleerd worden en dan heb ik het eindelijk warm. *O*
pi_146905552
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 november 2014 18:56 schreef Lonaa het volgende:

Dat suffe Geas onderhoudsabonnement? Dat ben ik niet aangegaan. ;)

De kachelboer werkt samen met een goede loodgieter die periodiek voor 50 euro onderhoud wil doen. :Y
oh, helemaal geweldig!
pi_146905874
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 19:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

oh, helemaal geweldig!
Ben ook wel blij! Al met al moet het nog 375 euro kosten, maar dan hebben we wel een goede gaskachel. :)

Nu nog een nieuwe bank. En een nieuwe huis. :')
  zaterdag 22 november 2014 @ 19:29:20 #116
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146905889
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 november 2014 18:35 schreef Lonaa het volgende:

Vind alleen Pelgim Bambino?
pi_146905907
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 19:29 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Vind alleen Pelgim Bambino?
Oh ja, die bedoel ik. :')
  zaterdag 22 november 2014 @ 19:35:25 #118
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146906076
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 november 2014 19:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh ja, die bedoel ik. :')
Nu ben je af :6

Warmte O+

Ik wil naar bed maar het is toch iets te vroeg :')
pi_146906216
;(

En warmte is heerlijk. Het enige moment dat ik het in huis nu echt warm heb is 's ochtends als ik wakker wordt of als ik onder de douche sta. Maar dna moet ik er wel een tijdje staan, alleen, met het raam dicht. :')
pi_146908343
Even zwaaien vanuit een lezingen ruimte waar voetbal op de beamer speel. Ofwel:alles onder controle en we kunnen ons ontspannen. Hele fijne en gezellige eerste dag gedraaid. Liep als een tiet en allemaal blije standhouders en bezoekers. :D
pi_146908478
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 20:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Even zwaaien vanuit een lezingen ruimte waar voetbal op de beamer speel. Ofwel:alles onder controle en we kunnen ons ontspannen. Hele fijne en gezellige eerste dag gedraaid. Liep als een tiet en allemaal blije standhouders en bezoekers. :D
Wat leuk, Sun *O*
pi_146908735
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 20:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat leuk, Sun *O*
zo leuk om al die lieve standhouders weer te spreken. (De zeurpieten negeer ik even en moet zeggen dat die er nauwelijks zijn dit keer) En ook nog een paar hele leuke enthousiaste nieuwelingen. Top! Team is ook weer een grote familie en lekker flauw bezig als het kan maar pakt aan als het moet. :D
pi_146909011
Denk dat een collega van mij ook nog wel een dagje langskomt, die is helemaal wild van slangen :D
pi_146909283
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 21:14 schreef Isabeau het volgende:
Denk dat een collega van mij ook nog wel een dagje langskomt, die is helemaal wild van slangen :D
Hij is van harte welkom. Heb nog een boa geaaid vandaag. Ze was heel lief <3
  zaterdag 22 november 2014 @ 21:51:24 #125
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146910299
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:34 schreef AnneX het volgende:
Hèh? jullie gaan toch uiteten?
Wordt dat het dessert thuis ?

Hoe laat gaan jullie?
Wij worden om 19 uur verwacht, en ik heb nu trek!
We waren er vroeg en we zijn alweer terug uit Noordwijk en dat was meer dan de moeite waard. Snap nu die hoge waarderingen op allerlei sites.
Buitengewoon goed en lekker. :9~
Morgen volgt ons verslag op onze site.

Nu lekker met een bakkie koffie en een limoncello thuis uitbuiken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_146914049
Wij zijn ook al :Y) thuis.
Een vier gangen menu - geen foto's - : " het beste en verse wat Robert te bieden had, liet hij in raw versie zien: zwaardvis, kabeljauw, hert medium rosé ...later waren alle borden prachtig opgemaakt en het smaakte voortreffelijk. Plus de toet.
Top. _O_

Ben je mooi geslaagd Loona met de klassieke Bambino w/
pi_146914107
We hebben heerlijk gegeten vanavond! :Y Tent van mijn zusje is erg mooi geworden! :Y
pi_146914855
Iedereen heerlijk gegeten vanavond dus O+ Mijn lamsgerecht was ook superlekker zeg :9 Eerst lam koken, vervolgens vlees en bouillion gebruiken in een gerecht met snijbonen en tomaat _O_

Heb de bouillon alleen niet helemaal goed afgeschuimd denk ik. Hij was nog iets te vettig naar mijn idee. Wel erg goed van smaak. Heb de restanten maar in ijsblokzakjes in de vriezer gedaan :D
pi_146915105
Leuk hoor, al die positieve etenservaringen :Y
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 november 2014 @ 00:20:01 #130
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_146915193
Mogge :W

Ik zit midden in het verjaardagseizoen :'). Vele van mijn voormalige studiegenoten zijn nu jarig dus de komende zaterdagen zitten allemaal vol :+.

Het was gezellig iig :)
pi_146915289
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 00:17 schreef Isabeau het volgende:
Leuk hoor, al die positieve etenservaringen :Y
:Y Jij aan het werk in het ziekenhuis?
pi_146915458
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 00:23 schreef PdeHoog het volgende:

:Y Jij aan het werk in het ziekenhuis?
Nee, net met 39 andere mensen Molten Core in wow gedaan :D Was chaotisch. Was de eerste raiddungeon en wow bestaat 10 jaar, dus die hebben ze er gewoon weer in gedaan voor de lol.

En nu heb ik dit beestje als mount:
pi_146915513
Wij gaan volgende week uit eten *O* Hier: http://www.degust.nl/
pi_146915970
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 00:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, net met 39 andere mensen Molten Core in wow gedaan :D Was chaotisch. Was de eerste raiddungeon en wow bestaat 10 jaar, dus die hebben ze er gewoon weer in gedaan voor de lol.

En nu heb ik dit beestje als mount:
[ afbeelding ]
Whehehehe...grappig :D
pi_146916027
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 00:46 schreef PdeHoog het volgende:

Whehehehe...grappig :D
Nu was er als loot ook nog een pet op de laatste boss, maar ik weet niet of ik deze marteling nog een keer wil doorstaan voor een 10% droprate -O-
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 november 2014 @ 00:49:02 #136
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_146916036
WoW in de goede oude tijd. O+
pi_146916119
quote:
6s.gif Op zondag 23 november 2014 00:49 schreef borisz het volgende:
WoW in de goede oude tijd. O+
Het is nu toch echt vele malen beter dan toen. Je kijkt door een roze nostalgie brilletje :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 november 2014 @ 00:55:40 #138
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_146916254
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 00:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is nu toch echt vele malen beter dan toen. Je kijkt door een roze nostalgie brilletje :P
Ik heb het afgelopen jaar weer een paar maanden gespeeld en ja er is een hoop verbeterd. Maar als je een scheet laat was je alweer een level hoger. Dat was toen echt anders :P.
pi_146916291
De nadruk ligt op endgame play, niet op levelen. Maar als je levelen leuk vindt, dan gaat het wel te snel ja.
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 november 2014 @ 00:59:05 #140
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_146916353
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 00:56 schreef Isabeau het volgende:
De nadruk ligt op endgame play, niet op levelen. Maar als je levelen leuk vindt, dan gaat het wel te snel ja.
Ik ben daar nu niet aan toegekomen :s) . Toen was ik het endgame wel zat om voor de zoveelste keer hetzelfde te doen.

Overigens trek ik het niet meer om uren lang een game te spelen :P .
  zondag 23 november 2014 @ 01:04:38 #141
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146916486
Voorproefje van een recensie: het tussengerechtje van rolletje schol met zalm met bereidingen van wortel en een schuim van kreeft en langoustine.

:9
Poef.....gone! ©golfer
pi_146916509
Ziet er prachtig uit!
pi_146916528
Wat een prachtig koningsdaggerecht :9 (of vloek ik nu, golfer? ;) )
  zondag 23 november 2014 @ 01:32:58 #144
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_146917039
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 01:06 schreef Isabeau het volgende:
Wat een prachtig koningsdaggerecht :9 (of vloek ik nu, golfer? ;) )
Oranje Stimpy (van Ren) lijkt het bord op vind ik :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 23 november 2014 @ 05:09:04 #145
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146919151
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 01:32 schreef Molo het volgende:

[..]

Oranje Stimpy (van Ren) lijkt het bord op vind ik :D
Happy, happy, joy, joy
pi_146919521
Mogguh :O
  zondag 23 november 2014 @ 08:59:06 #147
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_146919583
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 18:05 schreef minilot het volgende:
Hoi vanuit een stampvolle Kampong Kita. Zo naar de film in Pathé de Kuip maar blijkbaar speelt Feijenoord zo ook thuis :)
Wat at je? :)
pi_146919656
Morning!
Kwak
  zondag 23 november 2014 @ 09:16:24 #149
45206 Pietverdriet
pi_146919675
Good Meuning
  zondag 23 november 2014 @ 09:45:42 #150
3878 Vork
Manisch creatief
pi_146919914
Goedemorgen vanuit de trein.

Gisteren weer de chef uitgehangen in een plaatselijk café. Ik moet er wel nog steeds aan wennen dat niet iedereen tegelijk te eten krijgt (want daar heb ik uitsluitend ervaring mee). Ik ben alleen, dus ik sta waarschijnlijk continu het wiel opnieuw uit te vinden. Leerzaam, dat wel.
pi_146920536
Gisteravond het eerste koophuis van mijn nichtje en haar vriend mogen bewonderen.
Begint hier toch ook wel echt te kriebelen.
En verder een leuk spelletjesavond gehad met hun.
pi_146920903
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 09:45 schreef Vork het volgende:
Goedemorgen vanuit de trein.

Gisteren weer de chef uitgehangen in een plaatselijk café. Ik moet er wel nog steeds aan wennen dat niet iedereen tegelijk te eten krijgt (want daar heb ik uitsluitend ervaring mee). Ik ben alleen, dus ik sta waarschijnlijk continu het wiel opnieuw uit te vinden. Leerzaam, dat wel.
Het lijkt me wel heel erg leuk wat je doet :Y En ik kom absoluut een keer wat eten, we hebben elkaar al veel te lang niet gezien.
pi_146921157
Leuk Vork, nu al chefkok? :D

Ik word zo opgehaald. Ga naar Night of the Proms in Ahoy.
Geen zin, lijkt me dodelijk saai. Kan t alleen maar meevallen :P
(Ouders hebben kaartjes gekocht, willen graag een uitje met de kinderen).
  zondag 23 november 2014 @ 11:30:29 #154
45206 Pietverdriet
pi_146921239
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 11:26 schreef FutureFairytale het volgende:

quote:
Met de unieke mix van klassiek en pop verrast Night of the Proms elk jaar weer vele duizenden fans. De samensmelting van verschillende muziekstijlen en de optredens van internationale popsterren, die hun grootste hits vertolken onder begeleiding van een symfonisch orkest, dragen keer op keer bij tot een indrukwekkend spektakel. De Amerikaanse hiphop- en soulsensatie CeeLo Green en de jonge accordeoniste Ksenija Sidorova zijn de eerste twee namen die zijn bevestigd voor de aankomende editie van Night of the Proms. Aan de line-up is Nile Rodgers & CHIC en Katie Melua toegevoegd. Met de bevestiging van Bo Saris is de line-up van Night of the Proms nu compleet.
Zegt mij echt niets
pi_146921249
CeeLo Green en Katie Melua ken ik. :Y
  zondag 23 november 2014 @ 11:32:36 #156
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_146921268
Recensie die ik van de week las was ruk iig ;(
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 november 2014 @ 11:32:37 #157
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_146921269
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 11:26 schreef FutureFairytale het volgende:

http://www.nu.nl/muziek/3(...)ht-of-the-proms.html

Sterkte :+
  zondag 23 november 2014 @ 11:33:33 #158
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_146921284
quote:
Die inderdaad :D
pi_146921303
quote:
ouch! Pittige review.
  zondag 23 november 2014 @ 11:37:07 #160
45206 Pietverdriet
pi_146921348
quote:
Ah, ben dus niet de enige die de artiesten niet aanspreekt
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 november 2014 @ 11:38:04 #161
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_146921361
Er is eigenlijk maar één night of the proms The Last Night of The Proms

zondag 23 november 2014 @ 11:40:11 #162
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_146921396
Ik zie nu op de Graham Norton show Cliff Richard zingen... Al die Engelsen gillen...
Why? :o 8)7 _O-
Vreselijk!
pi_146921400
Vork lijkt me moeilijk! Ben je ingewerkt? Waren de klanten tevreden?
  zondag 23 november 2014 @ 11:41:44 #164
45206 Pietverdriet
pi_146921419
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 11:40 schreef Molo het volgende:
Ik zie nu op de Graham Norton show Cliff Richard zingen... Al die Engelsen gillen...
Why? :o 8)7 _O-
Vreselijk!
Als je Graham Norton ergens niet voor kijkt is het de muziek, die is eigenlijk altijd vreselijk.
  zondag 23 november 2014 @ 11:44:26 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_146921463
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 11:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als je Graham Norton ergens niet voor kijkt is het de muziek, die is eigenlijk altijd vreselijk.
Ik heb maar weg gezapt, bedierf mijn eetlust wat :')
  zondag 23 november 2014 @ 11:48:28 #166
45206 Pietverdriet
pi_146921539
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 11:44 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik heb maar weg gezapt, bedierf mijn eetlust wat :')
Wij kijken het altijd in Timeshift, bij de muziek spoelen we door naar de rode stoel
  zondag 23 november 2014 @ 11:52:41 #167
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_146921602
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 11:48 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wij kijken het altijd in Timeshift, bij de muziek spoelen we door naar de rode stoel
Ik heb het nog nooit volledig kunnen kijken dus ik heb geen idee wat de rode stoel is :D
Mis er geloof ik weinig aan. Heb nu Scrubs aan staan, herhaling nummer 6 ofzo voor mij maar blijft herkenbaar en laat me lachen O+
  zondag 23 november 2014 @ 11:56:19 #168
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_146921670
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 11:52 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik heb het nog nooit volledig kunnen kijken dus ik heb geen idee wat de rode stoel is :D
Mis er geloof ik weinig aan. Heb nu Scrubs aan staan, herhaling nummer 6 ofzo voor mij maar blijft herkenbaar en laat me lachen O+
De rode stoel is juist leuk.
  zondag 23 november 2014 @ 11:56:40 #169
45206 Pietverdriet
pi_146921678
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 11:52 schreef Molo het volgende:

[..]

pi_146921852
Graham Norton O+
  zondag 23 november 2014 @ 12:06:54 #171
3878 Vork
Manisch creatief
pi_146921874
Chef is een groot woord, maarja ik doe alles zelf (ook de afwas, helaas).
  zondag 23 november 2014 @ 12:12:22 #172
45206 Pietverdriet
pi_146921977
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 12:05 schreef Sarabi het volgende:
Graham Norton O+
Paar brilliante momenten voor wie de hele show niet kent
pi_146922241
Zo even goed brunchen, en dan feest *O*
  zondag 23 november 2014 @ 12:28:55 #174
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_146922303
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 12:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Paar brilliante momenten voor wie de hele show niet kent
Ah dat ziet er toffer uit dan ik dacht. Heb nooit echt leuke stukjes gezien als ik er langs zapte denk ik.
pi_146922407
Ik vind Graham Norton bijzonder niet-boeiend. Kan er nooit langer dan een minuut of vijf naar kijken.
pi_146922446
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 12:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind Graham Norton bijzonder niet-boeiend. Kan er nooit langer dan een minuut of vijf naar kijken.
Ah, medestander. O+

De meeste mensen vinden het fantastisch.
  zondag 23 november 2014 @ 12:37:37 #177
45206 Pietverdriet
pi_146922478
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 12:34 schreef Isegrim het volgende:
Kan, heb ik met DWDD en P&W
pi_146922589
quote:
Tis sowieso niet mijn muziek. Wat wel scheelt is dat het vandaag speciaal voor KRO leden is (speciale aanbieding) en tis daardoor helemaal uitverkocht.
pi_146922638
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 12:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Tis sowieso niet mijn muziek. Wat wel scheelt is dat het vandaag speciaal voor KRO leden is (speciale aanbieding) en tis daardoor helemaal uitverkocht.
Dat komt de sfeer wel ten goede :Y :Y
  zondag 23 november 2014 @ 12:47:35 #180
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_146922697
Ik vind snooker en poker fascinerend om naar te kijken. Is ook niet iedereen met me eens.

Nu maar eens klussen in huis, moet ook nog gebeuren.
Wc tegels afkitten, wat een hoerig werk is dat zeg :')
pi_146922728
Biljart vind ik leuk om naar te kijken. :Y
pi_146922770
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 12:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat komt de sfeer wel ten goede :Y :Y
En buiten de zaal om zijn er decors nagebouwd bv van de Reunie en kun je praten met de redactie van Spoorloos en Arie Boomsma is er ook. Mn zusjes onder de lippenstift om indruk te willen maken :')
Mij lijkt t maar een rare kwibus.
Maar goed... wie vind ik wel leuk? :D
  zondag 23 november 2014 @ 13:01:35 #183
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146923048
Recensie van ons etentje van gisteren is hier weer te lezen.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 november 2014 @ 13:09:56 #184
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_146923268
Even verderop zijn ze aan het draaien voor Bonje met de Buren. :')
pi_146929605
Goedemiddag. Wat een wandelweertje zeg *O* Vandaag lekker gewandeld met een vriendin bij de Planken Wambuis. Blijft toch een mooie omgeving O+
  zondag 23 november 2014 @ 16:52:17 #186
45206 Pietverdriet
pi_146929676
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 16:49 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemiddag. Wat een wandelweertje zeg *O* Vandaag lekker gewandeld met een vriendin bij de Planken Wambuis. Blijft toch een mooie omgeving O+
Tip voor de volgende keer, de onzalige bossen, oud loofbos
pi_146929757
quote:
10s.gif Op zondag 23 november 2014 13:09 schreef borisz het volgende:
Even verderop zijn ze aan het draaien voor Bonje met de Buren. :')
Hoera. :')
pi_146930060
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 16:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tip voor de volgende keer, de onzalige bossen, oud loofbos
^O^ Voor de volgende keer idd :)
  zondag 23 november 2014 @ 17:07:10 #189
45206 Pietverdriet
pi_146930132
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 17:04 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

^O^ Voor de volgende keer idd :)
Rustiger en imho veel mooier, ik houd van oud loofbos
  zondag 23 november 2014 @ 17:07:58 #190
3878 Vork
Manisch creatief
pi_146930158
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 11:40 schreef Bluezz het volgende:
Vork lijkt me moeilijk! Ben je ingewerkt? Waren de klanten tevreden?
Klanten zijn tevreden (dat is het belangrijkste). Ingewerkt ben ik nog lang niet. Het gaat ook nog niet vlekkeloos, maar dat is juist leerzaam. Ik kan daar wel een beetje een routine in krijgen als ik nog een aantal keren daar heb kunnen stuntelen. Als het allemaal te soepel gaat, dan leg ik de lat te laag en leer ik er te weinig van.
  zondag 23 november 2014 @ 17:11:55 #191
45206 Pietverdriet
pi_146930292
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 17:07 schreef Vork het volgende:

[..]

Klanten zijn tevreden (dat is het belangrijkste). Ingewerkt ben ik nog lang niet. Het gaat ook nog niet vlekkeloos, maar dat is juist leerzaam. Ik kan daar wel een beetje een routine in krijgen als ik nog een aantal keren daar heb kunnen stuntelen. Als het allemaal te soepel gaat, dan leg ik de lat te laag en leer ik er te weinig van.
Jammer dat je geen ervaren chef hebt die je het vak leert
  zondag 23 november 2014 @ 17:16:08 #192
3878 Vork
Manisch creatief
pi_146930419
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 17:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jammer dat je geen ervaren chef hebt die je het vak leert
Dat vind ik ook wel jammer. Maar wie weet loopt het allemaal nog wel een keer zo. Voorlopig is het prima tijdverdrijf.
  zondag 23 november 2014 @ 17:32:00 #193
45206 Pietverdriet
pi_146930798
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 17:16 schreef Vork het volgende:

[..]

Dat vind ik ook wel jammer. Maar wie weet loopt het allemaal nog wel een keer zo. Voorlopig is het prima tijdverdrijf.
Ga bij goede restaurants langs en bied je aan als stagier. Je gaat in een jaar meer leren dan in tien jaar zelfstudie
pi_146930864
Weer in de trein terug naar de beschaving. :+
  zondag 23 november 2014 @ 17:35:56 #195
45206 Pietverdriet
pi_146930899
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 17:34 schreef Isegrim het volgende:
Weer in de trein terug naar de beschaving. :+
Waar ben je geweest?
Na een maandje Dublin snakte ik ook terug te gaan. Van al mijn buitenlandse verblijven beviel me Dublin het minst
pi_146930900
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 17:32 schreef Pietverdriet het volgende:

Ga bij goede restaurants langs en bied je aan als stagier. Je gaat in een jaar meer leren dan in tien jaar zelfstudie
Dit :)
pi_146930922
Voorlopig kom ik hier ff niet meer denk ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146930938
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 17:36 schreef Bluezz het volgende:
Voorlopig kom ik hier ff niet meer denk ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje doorlezen dan :P
  zondag 23 november 2014 @ 17:37:36 #199
45206 Pietverdriet
pi_146930945
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 17:35 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dit :)
Hoe zou het Karper vergaan?
pi_146930960
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 17:37 schreef PdeHoog het volgende:

Beetje doorlezen dan :P
Net begonnen :+ Op je kindle he, laatste maanden geen papieren bok aangeraakt :o
pi_146930979
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 17:38 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Net begonnen :+ Op je kindle he, laatste maanden geen papieren bok aangeraakt :o
Ik ken het :P
pi_146931251
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 17:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waar ben je geweest?
Na een maandje Dublin snakte ik ook terug te gaan. Van al mijn buitenlandse verblijven beviel me Dublin het minst
Ik vond Dublin een hele leuke stad juist! Heel goed Indiaas gegeten daar. :9

Maar we waren een weekendje naar Fryslân.
  zondag 23 november 2014 @ 17:51:16 #203
45206 Pietverdriet
pi_146931289
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 17:50 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik vond Dublin een hele leuke stad juist! Heel goed Indiaas gegeten daar. :9

Maar we waren een weekendje naar Fryslân.
Voor een paar dagen is het leuk, maar na een aantal weken was ik het goed zat
  zondag 23 november 2014 @ 17:52:43 #204
3878 Vork
Manisch creatief
pi_146931333
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 17:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

wie weet, maar ik zit nogal in een niche wat koken betreft.
  zondag 23 november 2014 @ 17:56:17 #205
45206 Pietverdriet
pi_146931414
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 17:52 schreef Vork het volgende:

[..]

wie weet, maar ik zit nogal in een niche wat koken betreft.
Vegetarisch?
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 november 2014 @ 18:40:24 #206
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_146932588
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 16:54 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Hoera. :')
Het was Burenstrijd van SBS. Nou ja ook troep.

Al die 'Help Mijn Oom kan niet koken met zijn ellebogen'-achtige programma's bij RTL zijn vreselijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door borisz op 23-11-2014 18:46:13 ]
  zondag 23 november 2014 @ 18:43:14 #207
45206 Pietverdriet
pi_146932679
quote:
10s.gif Op zondag 23 november 2014 18:40 schreef borisz het volgende:

[..]

Het was Burenstrijd van SBS. Nou ja beide programma's zijn troep.

Al die 'Help Mijn Oom kan niet koken met zijn ellebogen'-achtige programma's bij RTL zijn vreselijk.
De dictatuur van het proletariaat, ofwel, proleetvermaak
pi_146933577
Camping-TV.
  zondag 23 november 2014 @ 19:27:18 #209
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_146933992
Al die gescripte kutprogramma's :')

Kitten is klaar hier, rotklus, maar toch wel heel fijn dat het klaar is en goed gelukt O+

Zo maar eens mijn man bedreigen dat hij eens gaat beginnen met koken :')
pi_146934199
Op npo 2 een toch wel interessant programma over rood en bewerkt vlees.
Wat betekent dat voor ( verhoogd?) cholesterol en ( ontstaan) darmkanker.

Wie kijkt?
pi_146934343
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 18:43 schreef Pietverdriet het volgende:

De dictatuur van het proletariaat, ofwel, proleetvermaak
Niets mis met dat soort zenders en programma's. Wel iets mis als alle omroepen wegens de kijkcijfers vooral middelmatige zooi gaan uitzenden :{
  zondag 23 november 2014 @ 19:36:27 #212
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_146934352
Ik niet. TV is bezet door meneer hier. Klinkt wel interessant Annex
  zondag 23 november 2014 @ 19:48:33 #213
3878 Vork
Manisch creatief
pi_146934802
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 17:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vegetarisch?
yup. Al kook ik overal momenteel voornamelijk veganistisch. Dat is meer toeval dan echt een bewuste keuze.
  zondag 23 november 2014 @ 19:58:46 #214
45206 Pietverdriet
pi_146935142
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 19:48 schreef Vork het volgende:

[..]

yup. Al kook ik overal momenteel voornamelijk veganistisch. Dat is meer toeval dan echt een bewuste keuze.
Wordt lastig daar een goede keuken voor te vinden waar je stage kan lopen, of een betaalde baan in te vinden
pi_146935385
Gare du Nord in Rotterdam. :Y

Goeie tent. :Y
pi_146936508
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:06 schreef Isegrim het volgende:
Gare du Nord in Rotterdam. :Y

Goeie tent. :Y
Dat wordt wel een dure stage qua reistijd.
pi_146938125
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 19:32 schreef AnneX het volgende:

Is toch al langer bekend of hoorde je wat nieuws?
pi_146938259
nog 2 cholesterol feitjes; eieren verhogen het, groene thee verlaagt het.
pi_146938269
welk programma was het? in het geval dat ik wil terugkijken :D
pi_146938299
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 21:17 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Is toch al langer bekend of hoorde je wat nieuws?
Zoals altijd...vlees met mate en veggies extra. w/
pi_146938498
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 21:21 schreef SuperFood het volgende:
welk programma was het? in het geval dat ik wil terugkijken :D
Npo2 Focus: should I eat meat. (vpro).
pi_146938571
thanks!
  zondag 23 november 2014 @ 21:50:07 #223
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_146939443
quote:

Wie kijkt?
Heb ik een tijdje terug gekeken op de BBC. Was er toen goed voor gaan zitten. Maar de boodschap stond me niet aan. Ik ben nog lichtelijk in ontkenning. Ik wil niet, ik wil niet, ik wil niet.

Komt nog wel.....
pi_146939536
Herkenbaar, RobinOok :Y
pi_146939674
De link vlees - darmkanker is al heel lang bekend volgens mij.

Als je naar onze naaste verwanten kijkt (chimps & bonobo's) dan eten wij echt bizar veel vlees.
pi_146939696
Ach. Hoezo ontkenning?
Over het bewerkte vlees: het gold met name voor de engelse markt, vermoed ik, zoals Bacon en worstjes.
Of denken wij daarbij aan hollandse rookworst bij de diverse stamppotten in het as. winterseizoen.
Trouwens amerikaans en engels/ europees onderzoek had tegengestelde results!!!

Het ging ook over giga hoeveelheden, die de presentator in een maand tot zich nam met negatief result voor het chol.gehalte en bloeddruk ( 20 punten!!!).

Sleutelwoord is " met mate" en afwisseling rood, wit vlees en vis.
Nou, dat doe ik al jaren.
Met volgens het lab. een verhoogd chol.gehalte. w/
Dat ga ik niet kunstmatig omlaag brengen met pillen om binnen de zg. Norm te vallen w/
Misschien hoort dit gewoon bij mij, who knows O-)
pi_146940633
Het is weer wokweek,dus flink genieten. :9

Alhoewel ik nog niet eens een fles rosé in huis heb,maar wel Duits bier(Finkbrau). :')
pi_146940876
Gerechten zien er weer super uit Golfer! Geloof zeker dat dat heerlijk gesmaakt heeft!

Het is me vandaag alleszins meegevallen :). Eerst in de hal naast Ahoy decors en bekende presentatoren gezien (en op de foto geweest in kerstsfeer met iemand die ik niet ken (presentator van 'de wandeling').
Boer zoekt vrouw gezien, de Reünie, gepraat met de redactie van Spoorloos over hoe zij het programma maken.
Daarna het concert; het orkest was geweldig, het koor ook (ook al hou ik niet zo van koor) en beide hebben de gastartiesten heel goed begeleid.
Katie Melua heeft een prachtige, droomachtige stem. Hoogtepunt vond ik John Miles die samen met het orkest en koor een geweldige 'Bohemian Rhapsody' en 'Music (was my first love)' had neergezet. Die kwamen wel echt binnen.
En Gnarls Barkley die Michael Jackson na probeerde te doen qua dansen :').
Geëindigd bij mij thuis, flink wat Chinees gehaald en gegeten. Was een leuke dag :).
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 november 2014 @ 22:29:58 #229
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_146941243
Toch maar weer een lijstje ingevuld voor de Top2000

pi_146943639
Kate en Kraftwerk! :9
pi_146944709
Ok. Hallo! Ik had ene goed feestje en nu ga ik slapen. :W Tot morgenl
pi_146944987
pi_146945053
(Morgen jullie teruglezen hoor, nu eerst slapen. :))

[ Bericht 97% gewijzigd door minilot op 24-11-2014 00:57:27 ]
pi_146946581
Mogguh :O
pi_146946643
Goedemorgen *O* Eerste werkdagje en ik moet alweer gaan :W
pi_146947495
pi_146948896
Wat een stilte hier. Ik ben een beetje wiebelig.
  maandag 24 november 2014 @ 10:46:04 #238
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_146948985
Doe je wel voorzichtig?
  maandag 24 november 2014 @ 10:54:09 #239
45206 Pietverdriet
pi_146949133
quote:

Wie kijkt?
Kijk vooral ook dit
http://www.npo.nl/pauw-witteman/21-04-2014/VARA_101341739
Het gaat over superfoods, maar ook over hoe je onderzoek doet naar wat gezond en ongezond is.
Hierbij vooral over onderzoeksproblematiek. Het is vrijwel onmogelijk goed objectief onderzoek te doen naar voeding. Je bent aangewezen op vragenlijsten en mensen schrijven daar maar al te vaak in wat ze denken wat je wilt horen. Je kan mensen niet in een lab zetten en ze jarenlang een gecontroleerd dieet geven.
pi_146949776
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 10:54 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Kijk vooral ook dit
http://www.npo.nl/pauw-witteman/21-04-2014/VARA_101341739
Het gaat over superfoods, maar ook over hoe je onderzoek doet naar wat gezond en ongezond is.
Hierbij vooral over onderzoeksproblematiek. Het is vrijwel onmogelijk goed objectief onderzoek te doen naar voeding. Je bent aangewezen op vragenlijsten en mensen schrijven daar maar al te vaak in wat ze denken wat je wilt horen. Je kan mensen niet in een lab zetten en ze jarenlang een gecontroleerd dieet geven.
Daarom is onderzoek naar Blue zones ook belangrijk; gebieden waar mensen (veel) ouder dan gemiddeld worden. Daar kan je gedegen onderzoek naar dieet & leefstijl doen.
La derecha oprime, la izquierda libera
  maandag 24 november 2014 @ 11:24:05 #241
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_146949816
Ach ja cholesterol :( Ik had elk jaar weer een hoger cholesterol en toen heb ik eens bekeken hoeveel verzadigd vet ik at. Dat bleek meer te zijn dan verwacht :') In mijn geval was het vooral zuivel (lees: KAAS) en ook wel dingen als worst. Toen heb ik mij laten vertellen dat het enige dat het cholesterol verlaagt en wetenschappelijk bewezen is, is het vervangen van verzadigd vet door meervoudig onverzadigd vet. Dat heb ik toen gedaan. Meer (vette) vis, nog ongeveer 2 keer per week vlees, sporadisch kaas, elke dag een paar walnoten, e.d. Ik ben nu weer binnen de norm en eigenlijk zonder moeite. Eigenlijk eet ik alles maar met mate. Ik ben ook iets van 4 kilo afgevallen in een jaar. :P
Siesta & Fiesta!
pi_146949897
Morning :W
Zometeen werken en dan vanavond naar Amsterdam voor het concert van Slash.
Morgen samen een dagje vrij en donderdagavond waarschijnlijk met mijn moeder naar de bios (Hunger Games).
Leuk weekje *O*
  maandag 24 november 2014 @ 11:30:35 #243
45206 Pietverdriet
pi_146950018
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:26 schreef Sarabi het volgende:
Slash.

Oeh, Slash
Man met heel veel talent en een heel breed genre
  maandag 24 november 2014 @ 11:33:07 #244
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_146950099
Die vent wil gewoon spelen! Guns & Roses wil ie niks meer van weten.
Siesta & Fiesta!
pi_146950205
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Oeh, Slash
Man met heel veel talent en een heel breed genre
Die kende ik niet, klinkt goed.
Nu moet ik toegeven dat vooral mijn vriend de grote fan is maar dit gaat mijn 3e concert van hem worden en heb me tot nu toe altijd goed vermaakt.
En de nieuwe cd's zijn ook fijn.
  maandag 24 november 2014 @ 11:44:44 #246
45206 Pietverdriet
pi_146950435
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Die kende ik niet, klinkt goed.
Nu moet ik toegeven dat vooral mijn vriend de grote fan is maar dit gaat mijn 3e concert van hem worden en heb me tot nu toe altijd goed vermaakt.
En de nieuwe cd's zijn ook fijn.
Is van de soundtrack van de film Curdled (1996) - IMDb
Erg leuke film trouwens, een vrouw die nadat de forensic klaar is de troep schoonmaakt bij moorden. Ze komt een seriemoordenaar op het spoor. Vermakelijke kleine film met erg goede muziek. Toen ik de soundtrack bekeek stelde ik vast dat het slash was die speelde.
Soundtrack en film zijn beide aanraders (En dat is bij filmsoundtracks zelden het geval)

maandag 24 november 2014 @ 12:33:37 #247
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146951675
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:24 schreef Bramito het volgende:
Ach ja cholesterol :( Ik had elk jaar weer een hoger cholesterol en toen heb ik eens bekeken hoeveel verzadigd vet ik at.
Te hoog cholesterol zegt in het algemeen niet zoveel. Het is belangrijker te weten welke soort cholesterol het is en hoe de verhouding onderling is. Gaat het om LDL, HDL of VLDL (triglyceriden)?
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 24 november 2014 @ 12:36:43 #248
45206 Pietverdriet
pi_146951739
Bovendien maakt je lichaam dat cholesterol en komt dat niet uit je voeding.
pi_146951794
Bewegen is ook héel errug goed voor chol.waardes B-)

Én omdat ik bij deze zon ook zag dat de ramen errug vies waren, heb ik vóor én áchter én van de pui van ruim 4 meter de ramen en het houtwerk gedaan.

# bewegen
  maandag 24 november 2014 @ 12:42:08 #250
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146951850
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 12:39 schreef AnneX het volgende:
Bewegen is ook héel errug goed voor chol.waardes B-)

Én omdat ik bij deze zon ook zag dat de ramen errug vies waren, heb ik vóor én áchter én van de pui van ruim 4 meter de ramen en het houtwerk gedaan.

# bewegen
Goed hoor. ^O^
Lukt mij niet meer zoiets achter elkaar te doen, dus glazenwasser voor de hoge ramen en B. voor de lage.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 24 november 2014 @ 12:43:51 #251
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_146951897
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 12:33 schreef golfer het volgende:

[..]

Te hoog cholesterol zegt in het algemeen niet zoveel. Het is belangrijker te weten welke soort cholesterol het is en hoe de verhouding onderling is. Gaat het om LDL, HDL of VLDL (triglyceriden)?
Ik had te hoog LDL, HDL was OK en tryglyceriden waren OK. Nu is dus LDL omlaag. HDL zou hoger kunnen. Bewegen schijnt erg goed te zijn daarvoor.
Siesta & Fiesta!
pi_146951920
Bij mij is het noodzaak en "zin maken".
Ik zat er al weken tegenaan te hikken.
En nu is de zon weg, en de ramen nog steeds schoon.

Hoe gaat het met conditie opbouwen als in traplopen? of de hometrainer...
  maandag 24 november 2014 @ 12:47:05 #253
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_146951963
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 12:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Bovendien maakt je lichaam dat cholesterol en komt dat niet uit je voeding.
Een gedeelte komt wel uit je voeding, stap 1 is om dat te controleren.
Siesta & Fiesta!
  maandag 24 november 2014 @ 12:48:45 #254
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146952013
Bij mij zit het risico vooral in een te hoog tryglyceriden-gehalte en aangezien ik niet tegen statines kan is mijn internist nu al een paar jaar bezig met medicijnen-experimenten om dat gehalte naar beneden te krijgen.
Heb nu sinds een maand weer iets nieuws dat 2x per dag geslikt wordt en moet deze week weer naar het lab om bloed te laten prikken. Hoor dan volgende week dinsdag van de internist of deze medicijnen wel helpen om die VLDL-waardes naar beneden te krijgen. (nog afgezien van de bijwerkingen die ik ervan heb).
Poef.....gone! ©golfer
pi_146952088
Is bij je broers eigenlijk ook het [chol] verhoogd?
En is het ooit goed, als binnen de norm geweest?

Ik ga mij maar weer eens bijlezen in wiki of zo, de jaarlijkse controle komt eraan.
En hullie vinden meestal, dat ik er een pilletje hier en daar bij "mag".
Wat ik niet wil. w/
  maandag 24 november 2014 @ 12:54:05 #256
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146952129
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 12:52 schreef AnneX het volgende:
Is het bij je broers eigenlijk ook het [chol] verhoogd?
En is het ooit goed, als binnen de norm geweest?
Nee, bij broers zijn, voor zover ik weet, geen problemen.
En zolang ik het weet en het gecontroleerd is gedurende de laatste 5 jaar, is het bij mij nooit binnen de norm geweest.
Poef.....gone! ©golfer
pi_146952183
Misschien "hoort" het bij jou? :?

Zijn bloedvaten (hart/hersen/halsvaten/ beenvaten ) aantoonbaar dichtgeslibt? denk ik simpel, in de afgelopen jaren.
  maandag 24 november 2014 @ 12:57:02 #258
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_146952184
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 12:48 schreef golfer het volgende:
Bij mij zit het risico vooral in een te hoog tryglyceriden-gehalte en aangezien ik niet tegen statines kan is mijn internist nu al een paar jaar bezig met medicijnen-experimenten om dat gehalte naar beneden te krijgen.
Heb nu sinds een maand weer iets nieuws dat 2x per dag geslikt wordt en moet deze week weer naar het lab om bloed te laten prikken. Hoor dan volgende week dinsdag van de internist of deze medicijnen wel helpen om die VLDL-waardes naar beneden te krijgen. (nog afgezien van de bijwerkingen die ik ervan heb).
Bij jou ligt het zeker niet aan je levensstijl neem ik aan? In mijn geval was het ieder jaar iets hoger door waarschijnlijk mijn levensstijl. Daar kan je gewoon iets aan doen. Kwestie van proberen of het werkt of niet. Bij mij is het gewoon goed nu. Als ik nou ook eens zou gaan bewegen zou het helemaal feest zijn.
Siesta & Fiesta!
  maandag 24 november 2014 @ 13:01:45 #259
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146952274
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 12:57 schreef Bramito het volgende:

Bij jou ligt het zeker niet aan je levensstijl neem ik aan? In mijn geval was het ieder jaar iets hoger door waarschijnlijk mijn levensstijl. Daar kan je gewoon iets aan doen. Kwestie van proberen of het werkt of niet. Bij mij is het gewoon goed nu. Als ik nou ook eens zou gaan bewegen zou het helemaal feest zijn.
Nee, levensstijl is van kleine invloed (oké, iets minder alcohol zou wel een beetje helpen), maar bij mij is het een optelsom van allerlei zaken die in mijn lichaam niet helemaal goed meer functioneren.
Internist noemt die tryglyceriden altijd een 'sluipmoordenaar' en is daarom zo druk bezig het gehalte naar beneden en onder controle te krijgen.
SPOILER
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 24 november 2014 @ 13:05:44 #260
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_146952346
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:01 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, levensstijl is van kleine invloed (oké, iets minder alcohol zou wel een beetje helpen), maar bij mij is het een optelsom van allerlei zaken die in mijn lichaam niet helemaal goed meer functioneren.
Internist noemt die tryglyceriden altijd een 'sluipmoordenaar' en is daarom zo druk bezig het gehalte naar beneden en onder controle te krijgen.
SPOILER
Tsja, dat is veel lastiger natuurlijk.
Siesta & Fiesta!
pi_146953017
Aaaargh....maak je afspraken met mensen dat er geen cadeau's worden gekocht voor elkaar met kerst en sint in het kader van het voorkomen van de jaarlijkse uitwisseling van cadeaubonnen, gaan ze toch cadeau's kopen. Moet ik zelf ook weer aan de bak :{
  maandag 24 november 2014 @ 13:36:53 #262
45206 Pietverdriet
pi_146953203
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:01 schreef golfer het volgende:

[..]

SPOILER
Mijn voormalige huisarts was aan het pushen dat ik cholesterol moest checken, en dit uit de lucht kwam vallen. Ik zei hem dat een streng dieet (wat ik sowieso niet ging doen) er nauwelijks wat aan deed. Hij kwam toen met cholesterol verlagende medicatie, toen vroeg ik hoeveel receptjes hij nog moest schrijven voor een golfcursus. Werd ie pissig.
  maandag 24 november 2014 @ 13:39:23 #263
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_146953294
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mijn voormalige huisarts was aan het pushen dat ik cholesterol moest checken, en dit uit de lucht kwam vallen. Ik zei hem dat een streng dieet (wat ik sowieso niet ging doen) er nauwelijks wat aan deed. Hij kwam toen met cholesterol verlagende medicatie, toen vroeg ik hoeveel receptjes hij nog moest schrijven voor een golfcursus. Werd ie pissig.
_O-
Siesta & Fiesta!
pi_146953339
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Is van de soundtrack van de film Curdled (1996) - IMDb
Erg leuke film trouwens, een vrouw die nadat de forensic klaar is de troep schoonmaakt bij moorden. Ze komt een seriemoordenaar op het spoor. Vermakelijke kleine film met erg goede muziek. Toen ik de soundtrack bekeek stelde ik vast dat het slash was die speelde.
Soundtrack en film zijn beide aanraders (En dat is bij filmsoundtracks zelden het geval)

Ik ga het onthouden ^O^
pi_146953447
Zo...feestdagen meuk voor neefje is ook binnen :7 In het kader van het voorkomen van een lego-overkill krijgt-ie boeken :7

en

Naast twee Mees Kees-boeken die op zijn lijstje stonden :D
pi_146953489
Leuke cadeaus P!
pi_146953528
Ja P.! ^O^ Nu word je de Boeken-Oom.
En blijkbaar houdt neefje van lezen, gezien Mees Kees ^O^
pi_146953626
Hee, Raveleijn! *)

Inzake Focus van gister... Mijn lieve, naïeve lieffie zat steeds sipper te kijken naarmate de docu vorderde. Die eet, in tegenstelling tot ikzelf, toch best wat processed worstjes en hamburgers. Krijgt -ie niet van mij, maar komt er toch wel vaak van bij overwerken, takeaway lunches in centrum Rotterdam halvewege de werkdag en als ik er een avond niet ben gaat er steevast worst in de pan.
Best kans dat -ie nu even een paar weken niet durft. :+
pi_146953628
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 13:46 schreef AnneX het volgende:
Ja P.! ^O^ Nu word je de Boeken-Oom.
En blijkbaar houdt neefje van lezen, gezien Mees Kees ^O^
:Y Vorig jaar heb ik Sjakie en de Chocoladefabriek gekocht voor hem....die heeft-ie verslonden vertelde mijn zus :D Maar ik compenseer het wel weer hoor.....met zijn verjaardag eind januari krijgt-ie
pi_146953661
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:50 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:Y Vorig jaar heb ik Sjakie en de Chocoladefabriek gekocht voor hem....die heeft-ie verslonden vertelde mijn zus :D
O+ !!
pi_146953692
O, en een visual van mijn Top2000-lijst (vrije keuze invullen doe ik doorgaans niet, geen zin in):

Wat hou ik van deze liedjes! O+ O+

Hebben jullie al gestemd? En mag ik jullie lijstjes zien? Vind ik leuk! *O*
pi_146953723
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:50 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:Y Vorig jaar heb ik Sjakie en de Chocoladefabriek gekocht voor hem....die heeft-ie verslonden vertelde mijn zus :D Maar ik compenseer het wel weer hoor.....met zijn verjaardag eind januari krijgt-ie
[ afbeelding ]
Boeken van Roald Dahl O+
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_146953745
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:52 schreef minilot het volgende:
O, en een visual van mijn Top2000-lijst (vrije keuze invullen doe ik doorgaans niet, geen zin in):

[ afbeelding ]

Wat hou ik van deze liedjes! O+ O+

Ik ben er al 2 dagen mee bezig. :') Denk dat m'n lijstje vandaag wel afkomt.

Vrije keuzes doe ik inderdaad ook niet.
pi_146953917
pi_146953937
Jeej, nog een Kate Bushje erbij! *O*
Leuk Lonaa!
pi_146953976
Ja! *O*

Ik vind jouw lijstje ook echt bij jou passen, zoals je overkomt. Dat vond ik grappig om te zien! :D
pi_146954043
En je hebt Nick Cave in je lijstje staan. O+
pi_146954052
quote:
2s.gif Op maandag 24 november 2014 14:00 schreef Lonaa het volgende:
Ja! *O*

Ik vind jouw lijstje ook echt bij jou passen, zoals je overkomt. Dat vond ik grappig om te zien! :D
Haha, da's waarschijnlijk omdat ik jullie driekwart van die liedjes de afgelopen maanden al regelmatig via de SC door de strot heb geduwd. ;) :*

En jij hebt Michael Jackson, die wilde ik eigenlijk ook nog, maar was ik vergeten. -O- Had er eventueel Scissor Sisters voor kunnen laten vallen, zij het met pijn in het hart. :+
pi_146954095
quote:
2s.gif Op maandag 24 november 2014 14:02 schreef Lonaa het volgende:
En je hebt Nick Cave in je lijstje staan. O+
Vanzelf! O+ Keuze was nogal beperkt (tot dit ene liedje), maar gelukkig is dit moordballade-duet met de altijd verrukkelijke Kylie wel gewoon heel gaaf ^O^
pi_146954120
O en Lonaa, kudos voor Nirvana! :*
pi_146954148
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 14:03 schreef minilot het volgende:

[..]

Vanzelf! O+ Keuze was nogal beperkt (tot dit ene liedje), maar gelukkig is dit moordballade-duet met de altijd verrukkelijke Kylie wel gewoon heel gaaf ^O^

Een beetje zoals wat jij met Michael Jackson hebt, denk ik nu 'Kak, ik vergat Nick Cave.' }:|
pi_146954156
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 14:04 schreef minilot het volgende:
O en Lonaa, kudos voor Nirvana! :*
Ik heb Nirvana geruild voor Bon Jovi. :+
  maandag 24 november 2014 @ 14:08:22 #283
45206 Pietverdriet
pi_146954260
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 17:38 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Een papieren bok? Ken papieren tijgers en ouwe bokken
:*
pi_146954524
quote:
2s.gif Op maandag 24 november 2014 14:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb Nirvana geruild voor Bon Jovi. :+
Ha, daar was ik toen ik tien jaar oud was zwaar fan van. Kan het nu niet meer uitstaan! :+
pi_146954607
Ik ga niet stemmen. Teveel leuke muziek op deze wereld. Heb een aantal jaar meegedaan met de FOK Album Top 1000. Ook al zo'n onmogelijke opgave :{
pi_146954945
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:52 schreef minilot het volgende:

Ik ga het zo ook eens proberen, vind het altijd maar heel lastig.

Net trouwens 5 nieuwe bordspellen besteld (4+1 gratis bij Bol) voor op vakantie O+
Net een klein kind.
  maandag 24 november 2014 @ 14:34:51 #287
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146955010
Ik stem niet meer. Te lastig en teveel keuzes.
Poef.....gone! ©golfer
pi_146955154
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 14:31 schreef Sarabi het volgende:
Net trouwens 5 nieuwe bordspellen besteld (4+1 gratis bij Bol) voor op vakantie O+
Net een klein kind.
Oee, leuk! Welke!?
pi_146955587
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 14:40 schreef minilot het volgende:

[..]

Oee, leuk! Welke!?
Jakkiebak! Kippenkak!
Geharrewar in de sushibar
Metropolis
Boonanza
Take 10

Spellen die niet zo lang duren en snel even tussendoor kunnen :)
pi_146955608
Onze nieuwe poes stelt het bepaald niet op prijs om een nachtje alleen te worden thuisgelaten. Hij had niet of nauwelijks gegeten en wat hij had gegeten, had hij weer uitgespuugd. En hij was helemaal van slag. Terwijl we maar 24 uur zijn weggeweest. :')
pi_146956421
:W
pi_146956852
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 14:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Jakkiebak! Kippenkak!
Geharrewar in de sushibar
Metropolis
Boonanza
Take 10

Spellen die niet zo lang duren en snel even tussendoor kunnen :)
Geharrewar in de sushibar is leuk :Y
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 24 november 2014 @ 15:37:44 #293
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146957019
Top 2000 http://stemmen.top2000.nl(...)?page=1&q=&view=list
Vrijdag er 2 1/2 uur over gedaan, daarna naar bed gegaan en maar denken: Oja, die had erin gemoeten en dan die niet :')
Het is ook maar net in welke stemming je zit
pi_146957128
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 15:33 schreef roos85 het volgende:

[..]

Geharrewar in de sushibar is leuk :Y
Goed om te horen :) ben alleen op online reviews afgegaan dus het is altijd even afwachten.
  maandag 24 november 2014 @ 15:40:46 #295
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146957135
quote:
Freek Vonk-habitat weer overleefd?
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 24 november 2014 @ 15:43:36 #296
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_146957230
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 14:55 schreef Isegrim het volgende:
Onze nieuwe poes stelt het bepaald niet op prijs om een nachtje alleen te worden thuisgelaten. Hij had niet of nauwelijks gegeten en wat hij had gegeten, had hij weer uitgespuugd. En hij was helemaal van slag. Terwijl we maar 24 uur zijn weggeweest. :')
Arme poes.
  maandag 24 november 2014 @ 15:47:30 #297
45206 Pietverdriet
pi_146957367

_O- _O- _O- _O- _O-
pi_146957457
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 15:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Top 2000 http://stemmen.top2000.nl(...)?page=1&q=&view=list
Vrijdag er 2 1/2 uur over gedaan, daarna naar bed gegaan en maar denken: Oja, die had erin gemoeten en dan die niet :')
Het is ook maar net in welke stemming je zit
Rage Against the Machine! ^O^
Talking Heads! ^O^ ^O^
The Gathering! ^O^ ^O^ ^O^
O+

[ Bericht 10% gewijzigd door minilot op 24-11-2014 15:56:47 ]
pi_146957526
quote:
Fraaie, zoete wraak! :D
  maandag 24 november 2014 @ 15:59:20 #300
45206 Pietverdriet
pi_146957748
  maandag 24 november 2014 @ 16:01:03 #301
45206 Pietverdriet
pi_146957789
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')