abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 november 2014 @ 21:23:00 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146881751

Ik ga aan de vla, stoofperen en slagroom
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 21 november 2014 @ 21:27:22 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146881945
1 maart jah?? Owww dat duurt nog even, fijn!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 21 november 2014 @ 21:27:37 #3
63722 z80
I fink you freaky
pi_146881953
zolang het maar dood is als het op het bord ligt.
dat het eten nog beweegt wil ik nog een keer mee maken en proeven.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 21 november 2014 @ 21:31:07 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146882100
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:27 schreef z80 het volgende:
zolang het maar dood is als het op het bord ligt.
dat het eten nog beweegt wil ik nog een keer mee maken en proeven.
Meelwormen en oogballen gaan mij te ver en doe ik dan ook niet.

Gebakken sprinkhanen, uiers, stierenballen enzo, dat wil ik wel eens proberen.
Als het maar niet met kokos is :D
pi_146882215
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ga aan de vla, stoofperen en slagroom
En de durex :?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 21 november 2014 @ 21:36:54 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146882389
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En de durex :?
Nee, dat is aardbeien :P
pi_146882421
In het kader van de geboorte-controle het nieuwste voorbehoedsmiddel:
http://swen.co/nieuw-voor(...)nceptiesluis-914556/
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_146882444
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nee, dat is aardbeien :P
Durex = aardbeien? Of is het durex met aardbeiensmaak en ga je daar mee aan de slag :?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 21 november 2014 @ 21:44:55 #9
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146882758
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:38 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Durex = aardbeien? Of is het durex met aardbeiensmaak en ga je daar mee aan de slag :?
Verschillende smaakjes was de bedoeling om uit te drukken :'(
pi_146883448
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:21 schreef golfer het volgende:

[..]

Cameraploegen en ramptoeristen? Het dorp staat opeens in de belangstelling.
En je hebt nog steeds niet geantwoord op de vraag of je Pa gisteren nou op het Journaal te zien was?
Nee ontruiming.
En nee, paps is niet in beeld geweest.
M'n jongste zusje gisteren wel bij RTL Late Night :s)

De rijst was niet gaar bij vriendin vanavond, echt prachtig _O-. Net maar een pizzabroodje gegeten.

Kokos vind ik eetbaar lekker (kokoskoeken, kokosbrood, gewoon kokos of bounty's) maar in vochtige vorm als kokosmelk of water vind ik helemaal niks.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_146883926
quote:
12s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:44 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Verschillende smaakjes was de bedoeling om uit te drukken :'(
Aaaaaaaaah :P
pi_146885342
Kokos. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_146885557
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:31 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Meelwormen en oogballen gaan mij te ver en doe ik dan ook niet.

Gebakken sprinkhanen, uiers, stierenballen enzo, dat wil ik wel eens proberen.
Als het maar niet met kokos is :D
Tijd terug bij SanSan hier in Rotterdam kabeljauwkop gegeten, inclusief oogbollen. Was lekker. :Y
pi_146885595
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Nee ontruiming.
En nee, paps is niet in beeld geweest.
M'n jongste zusje gisteren wel bij RTL Late Night :s)

De rijst was niet gaar bij vriendin vanavond, echt prachtig _O-. Net maar een pizzabroodje gegeten.

Kokos vind ik eetbaar lekker (kokoskoeken, kokosbrood, gewoon kokos of bounty's) maar in vochtige vorm als kokosmelk of water vind ik helemaal niks.
Dat gaat er hier juist met liters tegelijk door. :Y
pi_146885878
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:37 schreef golfer het volgende:
In het kader van de geboorte-controle het nieuwste voorbehoedsmiddel:
http://swen.co/nieuw-voor(...)nceptiesluis-914556/
Geniaal! _O_
pi_146885961
"Govver wat ik vandaag mee naar huis heb genomen :X Laat ik de klepjes maar een maandje dichtdoen!"
pi_146885977
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 22:53 schreef SuperFood het volgende:
"Govver wat ik vandaag mee naar huis heb genomen :X Laat ik de klepjes maar een maandje dichtdoen!"
:')
  zaterdag 22 november 2014 @ 08:38:20 #18
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_146892091
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 10:07 schreef Bramito het volgende:
Gisteren de lekkerste curry ooit gegeten in een restaurantje met 16 zitplaatsen. We namen de specialiteit van het huis. Toen we de kok feliciteerden met z'n creatie wilde hij ons wel kussen. Erg leuk.
I was even offline :@
Het restaurantje is in Parijs, in Malakoff, volgens mij in Rue Salvador Allende, maar dat zal ik nog even navragen want op streetview is er niks te zien…
Siesta & Fiesta!
pi_146892110
Oh, maar dat is vlakbij! *O*
  zaterdag 22 november 2014 @ 09:01:23 #20
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_146892212
Hmmmmm, dat biedt perspectieven..... :)
pi_146892254
Goedemorgen op deze mooie zaterdagochtend *O* Nog maar 1 dagje 'uitslapen' en dan alweer werken :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 22 november 2014 @ 09:15:23 #22
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146892305
Bramito is voor Curry naar parijs geweest, parijs geweest
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_146892576
Mogguh *O* Vanavond eters dus we gaan zo eens aan de slag om een lamsbout te slachten en te marineren :9
pi_146892732
Ga je een lammetje slachten!! :o Weet 'ze' dat wel! :o

Ik kende overigens iemand die héél gevoelig kon reageren op kalfs- of lamsvlees, dat was onethisch vond ze. Kon ze helemaal uit haar plaat gaan als ze ontdekte dat ik dat had gegeten. Was overigens zelf verder géén vegetariër.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 22 november 2014 @ 10:05:48 #25
45206 Pietverdriet
pi_146892805
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 09:59 schreef Isabeau het volgende:

Ik kende overigens iemand die héél gevoelig kon reageren op kalfs- of lamsvlees, dat was onethisch vond ze. Kon ze helemaal uit haar plaat gaan als ze ontdekte dat ik dat had gegeten. Was overigens zelf verder géén vegetariër.
Ach heit, de siel.
pi_146892835
quote:

planten zijn ook levende objecten welke interactie hebben met hun omgeving. weet je vriendinnetje dat wel. misschien moet ze maar niets meer eten. ;(
pi_146893119
quote:

'ze' weet dat ja 8-) Ze weet ook van die 3,5 kg spareribs en 5 kg koe in de vriezer :P
pi_146893360
quote:

Ik kende een mevrouw die geen hele kip kocht omdat je daaraan nog kon zien dat het een dier was geweest. :') En dat dan ook in alle serieusheid zo zeggen.

Of toen ze hier in de stad op een braakliggend terrein twee stadsvarkens hadden die na een jaar geslacht zouden worden; Arie en Japie. De initiatiefneemster van de petitie om Arie en Japie te redden, vroeg zich hardop en zonder enige vorm van ironie af waarom mensen niet gewoon hun karbonaadje in de winkel kochten.

Stadsmensen. :')
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 november 2014 @ 10:56:49 #29
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_146893442
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 10:49 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik kende een mevrouw die geen hele kip kocht omdat je daaraan nog kon zien dat het een dier was geweest. :') En dat dan ook in alle serieusheid zo zeggen.

Of toen ze hier in de stad op een braakliggend terrein twee stadsvarkens hadden die na een jaar geslacht zouden worden; Arie en Japie. De initiatiefneemster van de petitie om Arie en Japie te redden, vroeg zich hardop en zonder enige vorm van ironie af waarom mensen niet gewoon hun karbonaadje in de winkel kochten.

Stadsmensen. :')

Zo zou een slagerij er weer uit moeten zien.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_146893589
:Y Maar daar kunnen de mensen niet meer tegen. :P
pi_146893609
Die slagerij ziet er trouwens niet heel HACCP-proof uit. :+
pi_146893634
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 10:56 schreef borisz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo zou een slagerij er weer uit moeten zien.
:Y
pi_146893756
Op dat bord staat: "Gedurende de zomermaanden wordt het vlees [...]". Wat zou er gestaan hebben? Van wanneer is de foto, waren er toen al koelkasten? Nou ja, de Romeinen hadden natuurlijk al koelhuizen. :)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 november 2014 @ 11:20:37 #34
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_146893806
quote:
Interieur van slagerij in Amsterdam, waarin drie mannen met witte jassen vlees uitbenen op hakblokken. Aan de wand vele karkassen. Nederland, 1917.
:+

Een hit bij google afbeeldingen
pi_146893834
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 10:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik kende een mevrouw die geen hele kip kocht omdat je daaraan nog kon zien dat het een dier was geweest. En dat dan ook in alle serieusheid zo zeggen.
lol! dat is één van mijn nietzosterke argumenten tegen insekten eten, maar nu bedenk ik me dat ik geen enkele moeite heb met kip en kreeft en garnalen en zo _O-
pi_146893853
Een garnaal is bijna een soort insect qua looks.
pi_146893861
Wiki zegt niet sinds wanneer we in Nederland koelkasten kennen.

"Eerste helft 20e eeuw" is nogal ruim.
pi_146893882
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:24 schreef Isegrim het volgende:
Een garnaal is bijna een soort insect qua looks.

Durf alleen geen garnalen meer te eten. Stom gedoe. Kreeg 1,5 jaar geleden een anaphylactische shockreactie na het eten van een gerecht met garnalen, maar mijn theorie was dat dat kwam door de combinatie garnaal en aspirine (toevallig twee uur daarvoor aspirine gehad). Staat beschreven in wetenschappelijke artikelen. En een testbakje garnalen gegeten in het ziekenhuis deed niets, maar toch durf ik niet.
pi_146893893
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:24 schreef Isegrim het volgende:
Wiki zegt niet sinds wanneer we in Nederland koelkasten kennen.

"Eerste helft 20e eeuw" is nogal ruim.
quote:
In 1913, refrigerators for home use were invented. In 1923 Frigidaire introduced the first self-contained unit. The introduction of Freon in the 1920s expanded the refrigerator market during the 1930s. Home freezers as separate compartments (larger than necessary just for ice cubes) were introduced in 1940. Frozen foods, previously a luxury item, became commonplace.
pi_146893916
Dus al wel uitgevonden in 1917, maar niet heel erg waarschijnlijk dat die slager er toen al één had. Misschien was er elders in de stad wel een soort vriesruimte en was het vlees daar in de zomer :+
pi_146893933
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Durf alleen geen garnalen meer te eten. Stom gedoe. Kreeg 1,5 jaar geleden een anaphylactische shockreactie na het eten van een gerecht met garnalen, maar mijn theorie was dat dat kwam door de combinatie garnaal en aspirine (toevallig twee uur daarvoor aspirine gehad). Staat beschreven in wetenschappelijke artikelen. En een testbakje garnalen gegeten in het ziekenhuis deed niets, maar toch durf ik niet.
Zonde! Noordzeegarnalen. :9 :9 :9

Maar is snap het wel. Ik heb nooit meer rösti gegeten nadat ik een keer afschuwelijk over mijn nek ben gegaan na het eten ervan. Als ik het zie, kan ik alleen maar daaraan denken. :X
pi_146893947
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:27 schreef Isabeau het volgende:
Dus al wel uitgevonden in 1917, maar niet heel erg waarschijnlijk dat die slager er toen al één had. Misschien was er elders in de stad wel een soort vriesruimte en was het vlees daar in de zomer :+
Leuk om je dat soort dingen af te vragen bij historische foto's. Ik hou ervan.
pi_146893989
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:29 schreef Isegrim het volgende:

Leuk om je dat soort dingen af te vragen bij historische foto's. Ik hou ervan.
In de toekomst worden ze overspoeld met info over de afgelopen 40 jaar :+ Maar misschien is er dan een heel andere technologie en is het internet oud en kan het bijna op geen enkel apparaat meer draaien en kunnen ze dit niet eens meer lezen. Dat is het enge aan technologische data. Een boek, dat kan je altijd lezen. Voor deze tekst heb je pc's nodig en verbindingen met deze website en elektriciteit etc.
pi_146894062
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In de toekomst worden ze overspoeld met info over de afgelopen 40 jaar :+ Maar misschien is er dan een heel andere technologie en is het internet oud en kan het bijna op geen enkel apparaat meer draaien en kunnen ze dit niet eens meer lezen. Dat is het enge aan technologische data. Een boek, dat kan je altijd lezen. Voor deze tekst heb je pc's nodig en verbindingen met deze website en elektriciteit etc.
Laten we Fok in boekvorm uitgeven. *O*

Ik ben nog altijd niet over de brand in de bieb van Alexandrië. ;( Terwijl ik er niet eens bij was!
pi_146894119
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:37 schreef Isegrim het volgende:

Ik ben nog altijd niet over de brand in de bieb van Alexandrië. ;( Terwijl ik er niet eens bij was!
Oh, de kennis die daar is vergaan :'(

Even zakdoekje pakken :'(
pi_146894133
Weekend! De 2 dagen dat ik heerlijk mn slaap kan inhalen van de afgelopen week O+
Heerlijk geslapen! Was heel erg moe. Straks haren wassen, was draaien, naar de kaasboer, notenboer, Lidl en rustig rondslenteren. Zo fijn en relaxt, de zaterdagen :)
pi_146894250
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

pi_146894268
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En misschien hebben we die kennis inmiddels alweer opgedaan? :P
pi_146894300
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En misschien hebben we die kennis inmiddels alweer opgedaan? :P
Niet alleen kennis, maar vooral ook geschiedkundig werk dat alleen daar lag. :(
pi_146894442
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:50 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Niet alleen kennis, maar vooral ook geschiedkundig werk dat alleen daar lag. :(
Tja. Maar dat heb je met zoveel dingen. Al die kunstwerken die in oorlogen zijn vernietigd? De bibliotheek van Leuven die in WO1 en WO2 is vernietigd en waar allerlei zeldzame geschriften lagen?

Zonde is het wel :Y
pi_146894465
Op zoek naar lekkere lunchrecepten :9
Ben de smoothies, kwark, brood, crackers + beleg wel een beetje tegen gegeten.
Zie vooral veel lekkere salades voorbij komen.
pi_146894527
Des te verwonderlijker is het, als men bijv. bij Verborgen Verleden de oudste
boeken uit de kast trekt en ( met blote handen!? oh Boudewijn Buch) aanwijst
wie je voorouders waren en beroepen en hoeveel kinderen...in de vorige eeuwen.

Vanavond zijn wij uitgenodigd :Y) hier: http://www.cocopazzo.nl
Gelukkig is darmwise alles tot rust.
Buurvrouw minder: die werd afgelopen maandag met spoed geopereerd wegens buikabces en is vanmorgen weer thuis met ( tijdelijk) stoma. -O-
pi_146894655
Dat werkt zo he, dat als je ooit iets (denkt) te hebben gegeten waar je op reageerde dat je brein dan zegt : Nee!
Mijn vader had ooit een worm in een hap bloemkool, nooit meer bloemkool :D Zal het nooit meer vergeten, alsof ie door een hele bijenkorf was gestoken zo hysterisch op zijn mond wijzend rende hij de kamer rond, en ik was nog heel klein _O- Niet eens een allergische reaktie.

Vriendin van ons zegt dat ze reageert op ongekookt fruit, steenvruchten kunnen wel.
En noten. Maar laatst at ze amandelen en geen reaktie.
Soms zou je het weer eens moeten proberen idd.

/ik tik af
pi_146894676
Das niet niks, een (tijdelijke stoma) :{
pi_146894757
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 12:09 schreef Bluezz het volgende:
Dat werkt zo he, dat als je ooit iets (denkt) te hebben gegeten waar je op reageerde dat je brein dan zegt : Nee!
Mijn vader had ooit een worm in een hap bloemkool, nooit meer bloemkool :D Zal het nooit meer vergeten, alsof ie door een hele bijenkorf was gestoken zo hysterisch op zijn mond wijzend rende hij de kamer rond, en ik was nog heel klein _O- Niet eens een allergische reaktie.
:') :D

Ja, zit gewoon verankerd in je hersenen dan. -O-
pi_146894835
Heftig Annex...

Ik huil met jullie mee om vergane kunstschatten, kennis en handschriften :'( in t midden oosten is de afgelopen jaren ook enorm veel verloren gegaan (met dank aan alle strijdende partijen overigens). Iemand monuments men gezien? Eigenlijk een slechte film maar ik vond het onderwerp zo interessant O+

Wij gaan vandaag voor t eerst op visite bij opa en oma/mijn ouders met Melbatoastje erbij! Hij slaapt nu net, dus we wachten nof maar even met vertrekken.

Eten vandaag wordt lokale snackbar bij mijn ouders.. :@ stiekem vind ik dat zo lekker af en toe. Het is ook de lekkerste patat, gewoon omdat nostalgie...
Kwak
pi_146894862
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 12:13 schreef Isegrim het volgende:

[..]

:') :D

Ja, zit gewoon verankerd in je hersenen dan. -O-
Zo zal ik NOOIT meer een vlammetje aanraken. Rrrrrrrrr....
Kwak
pi_146894894
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 12:17 schreef kwakz0r het volgende:

Eten vandaag wordt lokale snackbar bij mijn ouders.. :@ stiekem vind ik dat zo lekker af en toe. Het is ook de lekkerste patat, gewoon omdat nostalgie...
Ik verlang nog altijd terug naar de pindasaus van de snackbar om de hoek van vroeger. Ongetwijfeld gewoon groothandel, maar in mijn herinnering was die zooooooo lekker. :D
  zaterdag 22 november 2014 @ 12:21:28 #60
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146894926
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 12:03 schreef AnneX het volgende:

Vanavond zijn wij uitgenodigd :Y) hier: http://www.cocopazzo.nl
Gelukkig is darmwise alles tot rust.
Buurvrouw minder: die werd afgelopen maandag met spoed geopereerd wegens buikabces en is vanmorgen weer thuis met ( tijdelijk) stoma. -O-
Gelukkig is het weer allemaal wat rustiger qua darmen bij jullie.
Hoe is het nou met sch. ouwies? Zijn ze intussen alweer bij elkaar?

Wij gaan vanavond in het kader van de Heerlijk 10-daagse naar een ander dorp, Noordwijk, om daar bij http://www.onderdelinde.com/ te gaan eten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_146895011
Wij gaan vanavond eten bij het restaurantje dat mijn zusje pas heeft geopend in Grouw: http://www.normaserveert.nl.
pi_146895217
Wat een leuke plannen allemaal voor vanavond *O* En leuk dat je zusje haar eigen restaurant heeft, Ise. Ziet er goed uit, die menukaart. En ook allemaal erg schappelijke prijzen zeg!
pi_146895241
Gaat niet fijn met de buurvrouw, AnneX. Altijd zo verdrietig als je van redelijk dichtbij ziet wat zo'n kutziekte met een mens doet :*
pi_146895293
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 12:35 schreef Isabeau het volgende:
Wat een leuke plannen allemaal voor vanavond *O* En leuk dat je zusje haar eigen restaurant heeft, Ise. Ziet er goed uit, die menukaart. En ook allemaal erg schappelijke prijzen zeg!
Ik ben heel benieuwd, ik ben er nog niet geweest. :D
pi_146895339
Dat ziet er heerlijk uit op de kaart bij golfer en Norma. :Y)
Ik ben benieuwd wat er gekozen wordt vanavond.

Eind deze week wordt sch.va thuis verwacht.
Sch.va herstelt nog van norovirus.
De ( nieuwe) geriater heeft al weer een vervanger, want afwezig.
Het zijn barre tijden.

# ook dit gaat voorbij. w/
pi_146895425
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 12:36 schreef Isabeau het volgende:
Gaat niet fijn met de buurvrouw, AnneX. Altijd zo verdrietig als je van redelijk dichtbij ziet wat zo'n kutziekte met een mens doet :*
Andere buurvrouw :D wij wonen met 9 huizen op een rij en een losstaand huis.
Dat zijn allemaal " buren".
Buurvrouw voelde zich niet lekker vrijdag, HAP! echo ziekenhuis, bloedprikken.
Maandag kon niet op/neer en alsnog naar zkhs, want doorgebroken divertikulitis.
Vanwege een ( spontane !?) MRSA infectie een jaar geleden, deden ze nog moeilijk in het weekend over opname.
Ondanks dat in tweevoud de schoon-verklaring werd overhandigd en gemaild ( uit het zelfde zkhs). !) .
Godenzijdank geen Ca. w/
pi_146895492
Stomme aaipet: c/v is but en tempo traag en nu staat het dubbelt.

Sorry.
pi_146895509
Lang leve de interwebs. *O* Via Facebook contact gekregen met de Belgisch kampioen brood. :D Blijkt een hele toffe kerel en hij wil graag eens langskomen. Hij maakt prachtige broden. :o
pi_146895703
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 12:46 schreef AnneX het volgende:

[..]

Andere buurvrouw :D wij wonen met 9 huizen op een rij en een losstaand huis.
Dat zijn allemaal " buren".
Buurvrouw voelde zich niet lekker vrijdag, HAP! echo ziekenhuis, bloedprikken.
Maandag kon niet op/neer en alsnog naar zkhs, want doorgebroken divertikulitis.
Vanwege een ( spontane !?) MRSA oog infectie een jaar geleden, deden ze nog moeilijk in het weekend over opname.
Ondanks dat in tweevoud de schoon-verklaring werd overhandigd en gemaild ( uit het zelfde zkhs). !) .
Godenzijdank geen Ca. w/
Huh uit zelfde zkh? Welke :N
Heftig trouwens, zal ze een pijn gehad hebben :X
pi_146895750
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 12:48 schreef AnneX het volgende:
Stomme aaipet: c/v is but en tempo traag en nu staat het dubbelt.

Sorry.
Heb er één weg gehaald. Maar jeetje, nog meer burenleed :o Ik dacht idd dat je de buurvrouw met kanker bedoelde. En stom dat ze moeilijk deden over een opname bij een mrsa van een jaar terug + in zelfde ziekenhuis al lang schoon verklaard 8)7
pi_146895754
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 12:09 schreef Bluezz het volgende:

Vriendin van ons zegt dat ze reageert op ongekookt fruit, steenvruchten kunnen wel.
En noten. Maar laatst at ze amandelen en geen reaktie.
Soms zou je het weer eens moeten proberen idd.

/ik tik af
Meestal hoor je het andersom, dat ongekookte steenvruchten reactie geven.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_146895760
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 12:49 schreef Isegrim het volgende:
Lang leve de interwebs. *O* Via Facebook contact gekregen met de Belgisch kampioen brood. :D Blijkt een hele toffe kerel en hij wil graag eens langskomen. Hij maakt prachtige broden. :o
Wat stoer! Hoe tof is dat wel niet :D
pi_146895855
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 13:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Meestal hoor je het andersom, dat ongekookte steenvruchten reactie geven.
Ik heb ook last van steenvruchten, maar een appeltaartje of appelmoesje wil prima. Rauwe appeltjes gaat ook wel, maar daar krijg ik wel last van met opgezet tandvlees en lippen. Zelfde met kersen, alleen is de reactie op rauwe kersen veel heftiger. Maar verder geen belemmering voor mij en ik denk er weinig aan. Koop gewoon geen appeltjes en als ik dat wel doe schil ik ze eerst.
pi_146895908
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 november 2014 13:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat stoer! Hoe tof is dat wel niet :D
Ja. :D Net mee zitten chatten en hij vond het erg tof wat wij doen. O+ Ik voel me helemaal vereerd. :D
pi_146895964
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 13:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heb er één weg gehaald. Maar jeetje, nog meer burenleed :o Ik dacht idd dat je de buurvrouw met kanker bedoelde. En stom dat ze moeilijk deden over een opname bij een mrsa van een jaar terug + in zelfde ziekenhuis al lang schoon verklaard 8)7
Jingle...tralalal...beste zkhs van nederlands...tralala ( ofschoon jaren geleden).

Zelfde zkhs dat vorige maand sch.ma om 4 uur 's nachts belde dat sch.va naar huis kon. ( en dat hij lekker lag te slapen) .
Dat sch.ma zei, ach mevrouw, laat mijn man, dan regelen wij het morgenvroeg.
Ik heb nu geen hulp. Dat is goed!

En een half uur later stond een verwarde man, met oud bloed in het gezicht, in de gang...thuisgebracht door een taxi.
Lang leve de Zorg in Nederland.

Na een klachtmail is telefonisch contact geweest.
Excuses en/ of uitleg moet nog komen, 6 weken later w/

Toen wij de gebeurtenis - op vakantie in M.- te horen kreeg, stond ik te stuiteren.
Dat lees je in de Televaag en het overkomt anderen, toch?!
pi_146896017
http://www.bakkerswereld.(...)n-Bakkerij-1619711W/

Heel handig iemand om te kennen. :Y
pi_146896085
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 13:09 schreef AnneX het volgende:
En een half uur later stond een verwarde man, met oud bloed in het gezicht, in de gang...thuisgebracht door een taxi.
Lang leve de Zorg in Nederland.
Och arme -O- Maar het wordt anders een opname ipv een behandeling op de spoedzorg. Allemaal pure bureaucratie natuurlijk, want als ze hem gewoon een paar uur hadden laten slapen dan had dat niemand geld gekost. Maar er wordt alleen nog in geld/officiele gang van zaken gedacht, niet in logica.
pi_146896112
Sorry, Isegrim dat ik door je blije posts heen dender.

Leuk om zo'n contact te kunnen leggen. w/
pi_146896181
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 13:15 schreef AnneX het volgende:
Sorry, Isegrim dat ik door je blije posts heen dender.

Leuk om zo'n contact te kunnen leggen. w/
Ja, of ik dender met mijn blije posts door jouw verhaal heen. ;) Dat heb je in een slowchat toch? :*
pi_146896278
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 13:18 schreef Isegrim het volgende:

Ja, of ik dender met mijn blije posts door jouw verhaal heen. ;) Dat heb je in een slowchat toch? :*
Ik vind dat altijd wel charmant :D Alsof je in een kamer met vrienden zit en er zijn wat groepjes onderling aan het kletsen en je vangt van alles wat op :+
pi_146896372
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 13:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd wel charmant :D Alsof je in een kamer met vrienden zit en er zijn wat groepjes onderling aan het kletsen en je vangt van alles wat op :+
Ja, zoiets idd. :Y
pi_146896468
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 13:22 schreef Isabeau het volgende:

Ja ik vind dat wel normaal ook eigenlijk :D
Ooit 1 keer daarover een opmerking gemaakt en toen ik op invoeren klikte dacht ik ; waar bemoei je je mee :@
pi_146896950
Ja, oma! }:| :D
pi_146896967
Isegrim; wat een leuke dingen op de kaart heeft je zusje!
Golfer en Bluezz; luxe weer! Wordt vast weer heerlijk allemaal.
AnneX; Vanavond proberen te genieten :*. Ook echt lekkere dingen op het menu.

Ik wil ook uit eten nu! Maar ik ga denk op de markt lekkere gegrilde kippenpootjes halen en daarbij of aardappeltjes of broodjes met aīoli ofzo :9
  zaterdag 22 november 2014 @ 14:20:52 #85
45206 Pietverdriet
pi_146897735
Hoe waren de flammkuchen?
pi_146898015
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 14:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe waren de flammkuchen?
Heel lekker! Allerlei soorten groente, vlees en kaas maar ook de originele met alleen creme fraiche, ui en spek was lekker.
pi_146898236
Het begint hier al lekker te ruiken :9 Ben lamsvlees aan het koken met piment, nootmuskaat, kardemom, kaneel, ui en nog wat specerijen :9 En dan mag het vlees en de bouillon straks bij een gerecht met snijbonen en tomaten en nog wat zooi.

Ben heul benieuwd :9
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 november 2014 @ 16:24:14 #88
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_146900874
Lekker door de Kennemerduinen naar Parnassia gefietst, bak cappuchino gedronken en weer terug.

Heerlijk weer O+, veel beesten onderweg gezien :P. Van Konijnen tot grote koeien waar we langs moesten fietsen :P
  zaterdag 22 november 2014 @ 16:28:24 #89
45206 Pietverdriet
pi_146900982
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 14:38 schreef PdeHoog het volgende:
Het begint hier al lekker te ruiken :9 Ben lamsvlees aan het koken met piment, nootmuskaat, kardemom, kaneel, ui en nog wat specerijen :9 En dan mag het vlees en de bouillon straks bij een gerecht met snijbonen en tomaten en nog wat zooi.

Ben heul benieuwd :9
Klinkt goed!
  zaterdag 22 november 2014 @ 16:30:28 #90
45206 Pietverdriet
pi_146901043
Ik stoof anderhalf kilo hert in een liter rode wijn en wildfond, daar eten we rode kool en serviettenknoedel bij.
Vooraf een salade met gerookte eendenborst en gerookte ganzeborst
pi_146901249
Mijn ouders zijn hier. We hebben even door de stad geslentered, en zitten nu allemaal op de laptop/ipad even bij te komen. Straks lekker koken uit m'n nieuwe Ottolenghi, en de oude Ottolenghi, giierstrisotto met gerookte paprika, en spruiten met gecarameliseerde knoflook en citroen.
pi_146901404
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 16:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Klinkt goed!
Vlees smaakte ook goed :9
pi_146901413
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 16:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn ouders zijn hier. We hebben even door de stad geslentered, en zitten nu allemaal op de laptop/ipad even bij te komen. Straks lekker koken uit m'n nieuwe Ottolenghi, en de oude Ottolenghi, giierstrisotto met gerookte paprika, en spruiten met gecarameliseerde knoflook en citroen.
Plenty en Plenty More? :P
  zaterdag 22 november 2014 @ 16:49:57 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_146901443
Komt je verkering eten, P?
The love you take is equal to the love you make.
pi_146901526
Ik maak turkse/libanese pizza's :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_146901979
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 16:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Plenty en Plenty More? :P
jerusalem en plenty more!
  zaterdag 22 november 2014 @ 17:13:34 #97
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146902079
De grote AH in Haarlem heeft sinds 2 weken een instore sushitent waar 7 Japanners op bestelling sushi en sashimi staan te maken. Bak tonijnsashimi voor later vanavond laten snijden. :9
Poef.....gone! Šgolfer
pi_146902696
Hčh? jullie gaan toch uiteten?
Wordt dat het dessert thuis ?

Hoe laat gaan jullie?
Wij worden om 19 uur verwacht, en ik heb nu trek!
pi_146902811
Ik maak babi ketjap van RobinOok, ruikt al goed :9
pi_146903343
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:37 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik maak babi ketjap van RobinOok, ruikt al goed :9
foto collage? ^O^
pi_146903711
Hoi vanuit een stampvolle Kampong Kita. Zo naar de film in Pathé de Kuip maar blijkbaar speelt Feijenoord zo ook thuis :)
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')