Meelwormen en oogballen gaan mij te ver en doe ik dan ook niet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:27 schreef z80 het volgende:
zolang het maar dood is als het op het bord ligt.
dat het eten nog beweegt wil ik nog een keer mee maken en proeven.
En de durexquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga aan de vla, stoofperen en slagroom
Nee, dat is aardbeienquote:
Durex = aardbeien? Of is het durex met aardbeiensmaak en ga je daar mee aan de slagquote:
Verschillende smaakjes was de bedoeling om uit te drukkenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Durex = aardbeien? Of is het durex met aardbeiensmaak en ga je daar mee aan de slag
Nee ontruiming.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Cameraploegen en ramptoeristen? Het dorp staat opeens in de belangstelling.
En je hebt nog steeds niet geantwoord op de vraag of je Pa gisteren nou op het Journaal te zien was?
Aaaaaaaaahquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Verschillende smaakjes was de bedoeling om uit te drukken
Tijd terug bij SanSan hier in Rotterdam kabeljauwkop gegeten, inclusief oogbollen. Was lekker.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Meelwormen en oogballen gaan mij te ver en doe ik dan ook niet.
Gebakken sprinkhanen, uiers, stierenballen enzo, dat wil ik wel eens proberen.
Als het maar niet met kokos is
Dat gaat er hier juist met liters tegelijk door.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee ontruiming.
En nee, paps is niet in beeld geweest.
M'n jongste zusje gisteren wel bij RTL Late Night
De rijst was niet gaar bij vriendin vanavond, echt prachtig. Net maar een pizzabroodje gegeten.
Kokos vind ik eetbaar lekker (kokoskoeken, kokosbrood, gewoon kokos of bounty's) maar in vochtige vorm als kokosmelk of water vind ik helemaal niks.
Geniaal!quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:37 schreef golfer het volgende:
In het kader van de geboorte-controle het nieuwste voorbehoedsmiddel:
http://swen.co/nieuw-voor(...)nceptiesluis-914556/
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:53 schreef SuperFood het volgende:
"Govver wat ik vandaag mee naar huis heb genomenLaat ik de klepjes maar een maandje dichtdoen!"
I was even offlinequote:Op vrijdag 21 november 2014 10:07 schreef Bramito het volgende:
Gisteren de lekkerste curry ooit gegeten in een restaurantje met 16 zitplaatsen. We namen de specialiteit van het huis. Toen we de kok feliciteerden met z'n creatie wilde hij ons wel kussen. Erg leuk.
Ach heit, de siel.quote:Op zaterdag 22 november 2014 09:59 schreef Isabeau het volgende:
Ga je een lammetje slachten!!Weet 'ze' dat wel!
Ik kende overigens iemand die héél gevoelig kon reageren op kalfs- of lamsvlees, dat was onethisch vond ze. Kon ze helemaal uit haar plaat gaan als ze ontdekte dat ik dat had gegeten. Was overigens zelf verder géén vegetariër.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |