abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 november 2014 @ 21:23:00 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146881751

Ik ga aan de vla, stoofperen en slagroom
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 21 november 2014 @ 21:27:22 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146881945
1 maart jah?? Owww dat duurt nog even, fijn!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 21 november 2014 @ 21:27:37 #3
63722 z80
I fink you freaky
pi_146881953
zolang het maar dood is als het op het bord ligt.
dat het eten nog beweegt wil ik nog een keer mee maken en proeven.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 21 november 2014 @ 21:31:07 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146882100
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:27 schreef z80 het volgende:
zolang het maar dood is als het op het bord ligt.
dat het eten nog beweegt wil ik nog een keer mee maken en proeven.
Meelwormen en oogballen gaan mij te ver en doe ik dan ook niet.

Gebakken sprinkhanen, uiers, stierenballen enzo, dat wil ik wel eens proberen.
Als het maar niet met kokos is :D
pi_146882215
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ga aan de vla, stoofperen en slagroom
En de durex :?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 21 november 2014 @ 21:36:54 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146882389
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En de durex :?
Nee, dat is aardbeien :P
pi_146882421
In het kader van de geboorte-controle het nieuwste voorbehoedsmiddel:
http://swen.co/nieuw-voor(...)nceptiesluis-914556/
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_146882444
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nee, dat is aardbeien :P
Durex = aardbeien? Of is het durex met aardbeiensmaak en ga je daar mee aan de slag :?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 21 november 2014 @ 21:44:55 #9
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146882758
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:38 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Durex = aardbeien? Of is het durex met aardbeiensmaak en ga je daar mee aan de slag :?
Verschillende smaakjes was de bedoeling om uit te drukken :'(
pi_146883448
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:21 schreef golfer het volgende:

[..]

Cameraploegen en ramptoeristen? Het dorp staat opeens in de belangstelling.
En je hebt nog steeds niet geantwoord op de vraag of je Pa gisteren nou op het Journaal te zien was?
Nee ontruiming.
En nee, paps is niet in beeld geweest.
M'n jongste zusje gisteren wel bij RTL Late Night :s)

De rijst was niet gaar bij vriendin vanavond, echt prachtig _O-. Net maar een pizzabroodje gegeten.

Kokos vind ik eetbaar lekker (kokoskoeken, kokosbrood, gewoon kokos of bounty's) maar in vochtige vorm als kokosmelk of water vind ik helemaal niks.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_146883926
quote:
12s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:44 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Verschillende smaakjes was de bedoeling om uit te drukken :'(
Aaaaaaaaah :P
pi_146885342
Kokos. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_146885557
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:31 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Meelwormen en oogballen gaan mij te ver en doe ik dan ook niet.

Gebakken sprinkhanen, uiers, stierenballen enzo, dat wil ik wel eens proberen.
Als het maar niet met kokos is :D
Tijd terug bij SanSan hier in Rotterdam kabeljauwkop gegeten, inclusief oogbollen. Was lekker. :Y
pi_146885595
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Nee ontruiming.
En nee, paps is niet in beeld geweest.
M'n jongste zusje gisteren wel bij RTL Late Night :s)

De rijst was niet gaar bij vriendin vanavond, echt prachtig _O-. Net maar een pizzabroodje gegeten.

Kokos vind ik eetbaar lekker (kokoskoeken, kokosbrood, gewoon kokos of bounty's) maar in vochtige vorm als kokosmelk of water vind ik helemaal niks.
Dat gaat er hier juist met liters tegelijk door. :Y
pi_146885878
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 21:37 schreef golfer het volgende:
In het kader van de geboorte-controle het nieuwste voorbehoedsmiddel:
http://swen.co/nieuw-voor(...)nceptiesluis-914556/
Geniaal! _O_
pi_146885961
"Govver wat ik vandaag mee naar huis heb genomen :X Laat ik de klepjes maar een maandje dichtdoen!"
pi_146885977
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 22:53 schreef SuperFood het volgende:
"Govver wat ik vandaag mee naar huis heb genomen :X Laat ik de klepjes maar een maandje dichtdoen!"
:')
  zaterdag 22 november 2014 @ 08:38:20 #18
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_146892091
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 10:07 schreef Bramito het volgende:
Gisteren de lekkerste curry ooit gegeten in een restaurantje met 16 zitplaatsen. We namen de specialiteit van het huis. Toen we de kok feliciteerden met z'n creatie wilde hij ons wel kussen. Erg leuk.
I was even offline :@
Het restaurantje is in Parijs, in Malakoff, volgens mij in Rue Salvador Allende, maar dat zal ik nog even navragen want op streetview is er niks te zien…
Siesta & Fiesta!
pi_146892110
Oh, maar dat is vlakbij! *O*
  zaterdag 22 november 2014 @ 09:01:23 #20
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_146892212
Hmmmmm, dat biedt perspectieven..... :)
pi_146892254
Goedemorgen op deze mooie zaterdagochtend *O* Nog maar 1 dagje 'uitslapen' en dan alweer werken :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 22 november 2014 @ 09:15:23 #22
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146892305
Bramito is voor Curry naar parijs geweest, parijs geweest
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_146892576
Mogguh *O* Vanavond eters dus we gaan zo eens aan de slag om een lamsbout te slachten en te marineren :9
pi_146892732
Ga je een lammetje slachten!! :o Weet 'ze' dat wel! :o

Ik kende overigens iemand die héél gevoelig kon reageren op kalfs- of lamsvlees, dat was onethisch vond ze. Kon ze helemaal uit haar plaat gaan als ze ontdekte dat ik dat had gegeten. Was overigens zelf verder géén vegetariër.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 22 november 2014 @ 10:05:48 #25
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146892805
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 09:59 schreef Isabeau het volgende:

Ik kende overigens iemand die héél gevoelig kon reageren op kalfs- of lamsvlees, dat was onethisch vond ze. Kon ze helemaal uit haar plaat gaan als ze ontdekte dat ik dat had gegeten. Was overigens zelf verder géén vegetariër.
Ach heit, de siel.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_146892835
quote:

planten zijn ook levende objecten welke interactie hebben met hun omgeving. weet je vriendinnetje dat wel. misschien moet ze maar niets meer eten. ;(
pi_146893119
quote:

'ze' weet dat ja 8-) Ze weet ook van die 3,5 kg spareribs en 5 kg koe in de vriezer :P
pi_146893360
quote:

Ik kende een mevrouw die geen hele kip kocht omdat je daaraan nog kon zien dat het een dier was geweest. :') En dat dan ook in alle serieusheid zo zeggen.

Of toen ze hier in de stad op een braakliggend terrein twee stadsvarkens hadden die na een jaar geslacht zouden worden; Arie en Japie. De initiatiefneemster van de petitie om Arie en Japie te redden, vroeg zich hardop en zonder enige vorm van ironie af waarom mensen niet gewoon hun karbonaadje in de winkel kochten.

Stadsmensen. :')
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 november 2014 @ 10:56:49 #29
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_146893442
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 10:49 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik kende een mevrouw die geen hele kip kocht omdat je daaraan nog kon zien dat het een dier was geweest. :') En dat dan ook in alle serieusheid zo zeggen.

Of toen ze hier in de stad op een braakliggend terrein twee stadsvarkens hadden die na een jaar geslacht zouden worden; Arie en Japie. De initiatiefneemster van de petitie om Arie en Japie te redden, vroeg zich hardop en zonder enige vorm van ironie af waarom mensen niet gewoon hun karbonaadje in de winkel kochten.

Stadsmensen. :')

Zo zou een slagerij er weer uit moeten zien.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_146893589
:Y Maar daar kunnen de mensen niet meer tegen. :P
pi_146893609
Die slagerij ziet er trouwens niet heel HACCP-proof uit. :+
pi_146893634
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 10:56 schreef borisz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo zou een slagerij er weer uit moeten zien.
:Y
pi_146893756
Op dat bord staat: "Gedurende de zomermaanden wordt het vlees [...]". Wat zou er gestaan hebben? Van wanneer is de foto, waren er toen al koelkasten? Nou ja, de Romeinen hadden natuurlijk al koelhuizen. :)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 november 2014 @ 11:20:37 #34
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_146893806
quote:
Interieur van slagerij in Amsterdam, waarin drie mannen met witte jassen vlees uitbenen op hakblokken. Aan de wand vele karkassen. Nederland, 1917.
:+

Een hit bij google afbeeldingen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_146893834
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 10:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik kende een mevrouw die geen hele kip kocht omdat je daaraan nog kon zien dat het een dier was geweest. En dat dan ook in alle serieusheid zo zeggen.
lol! dat is één van mijn nietzosterke argumenten tegen insekten eten, maar nu bedenk ik me dat ik geen enkele moeite heb met kip en kreeft en garnalen en zo _O-
pi_146893853
Een garnaal is bijna een soort insect qua looks.
pi_146893861
Wiki zegt niet sinds wanneer we in Nederland koelkasten kennen.

"Eerste helft 20e eeuw" is nogal ruim.
pi_146893882
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:24 schreef Isegrim het volgende:
Een garnaal is bijna een soort insect qua looks.

Durf alleen geen garnalen meer te eten. Stom gedoe. Kreeg 1,5 jaar geleden een anaphylactische shockreactie na het eten van een gerecht met garnalen, maar mijn theorie was dat dat kwam door de combinatie garnaal en aspirine (toevallig twee uur daarvoor aspirine gehad). Staat beschreven in wetenschappelijke artikelen. En een testbakje garnalen gegeten in het ziekenhuis deed niets, maar toch durf ik niet.
pi_146893893
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:24 schreef Isegrim het volgende:
Wiki zegt niet sinds wanneer we in Nederland koelkasten kennen.

"Eerste helft 20e eeuw" is nogal ruim.
quote:
In 1913, refrigerators for home use were invented. In 1923 Frigidaire introduced the first self-contained unit. The introduction of Freon in the 1920s expanded the refrigerator market during the 1930s. Home freezers as separate compartments (larger than necessary just for ice cubes) were introduced in 1940. Frozen foods, previously a luxury item, became commonplace.
pi_146893916
Dus al wel uitgevonden in 1917, maar niet heel erg waarschijnlijk dat die slager er toen al één had. Misschien was er elders in de stad wel een soort vriesruimte en was het vlees daar in de zomer :+
pi_146893933
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Durf alleen geen garnalen meer te eten. Stom gedoe. Kreeg 1,5 jaar geleden een anaphylactische shockreactie na het eten van een gerecht met garnalen, maar mijn theorie was dat dat kwam door de combinatie garnaal en aspirine (toevallig twee uur daarvoor aspirine gehad). Staat beschreven in wetenschappelijke artikelen. En een testbakje garnalen gegeten in het ziekenhuis deed niets, maar toch durf ik niet.
Zonde! Noordzeegarnalen. :9 :9 :9

Maar is snap het wel. Ik heb nooit meer rösti gegeten nadat ik een keer afschuwelijk over mijn nek ben gegaan na het eten ervan. Als ik het zie, kan ik alleen maar daaraan denken. :X
pi_146893947
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:27 schreef Isabeau het volgende:
Dus al wel uitgevonden in 1917, maar niet heel erg waarschijnlijk dat die slager er toen al één had. Misschien was er elders in de stad wel een soort vriesruimte en was het vlees daar in de zomer :+
Leuk om je dat soort dingen af te vragen bij historische foto's. Ik hou ervan.
pi_146893989
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:29 schreef Isegrim het volgende:

Leuk om je dat soort dingen af te vragen bij historische foto's. Ik hou ervan.
In de toekomst worden ze overspoeld met info over de afgelopen 40 jaar :+ Maar misschien is er dan een heel andere technologie en is het internet oud en kan het bijna op geen enkel apparaat meer draaien en kunnen ze dit niet eens meer lezen. Dat is het enge aan technologische data. Een boek, dat kan je altijd lezen. Voor deze tekst heb je pc's nodig en verbindingen met deze website en elektriciteit etc.
pi_146894062
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In de toekomst worden ze overspoeld met info over de afgelopen 40 jaar :+ Maar misschien is er dan een heel andere technologie en is het internet oud en kan het bijna op geen enkel apparaat meer draaien en kunnen ze dit niet eens meer lezen. Dat is het enge aan technologische data. Een boek, dat kan je altijd lezen. Voor deze tekst heb je pc's nodig en verbindingen met deze website en elektriciteit etc.
Laten we Fok in boekvorm uitgeven. *O*

Ik ben nog altijd niet over de brand in de bieb van Alexandrië. ;( Terwijl ik er niet eens bij was!
pi_146894119
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:37 schreef Isegrim het volgende:

Ik ben nog altijd niet over de brand in de bieb van Alexandrië. ;( Terwijl ik er niet eens bij was!
Oh, de kennis die daar is vergaan :'(

Even zakdoekje pakken :'(
pi_146894133
Weekend! De 2 dagen dat ik heerlijk mn slaap kan inhalen van de afgelopen week O+
Heerlijk geslapen! Was heel erg moe. Straks haren wassen, was draaien, naar de kaasboer, notenboer, Lidl en rustig rondslenteren. Zo fijn en relaxt, de zaterdagen :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_146894250
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

pi_146894268
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En misschien hebben we die kennis inmiddels alweer opgedaan? :P
pi_146894300
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En misschien hebben we die kennis inmiddels alweer opgedaan? :P
Niet alleen kennis, maar vooral ook geschiedkundig werk dat alleen daar lag. :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')