Och armequote:Op zaterdag 22 november 2014 13:09 schreef AnneX het volgende:
En een half uur later stond een verwarde man, met oud bloed in het gezicht, in de gang...thuisgebracht door een taxi.
Lang leve de Zorg in Nederland.
Ja, of ik dender met mijn blije posts door jouw verhaal heen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:15 schreef AnneX het volgende:
Sorry, Isegrim dat ik door je blije posts heen dender.
Leuk om zo'n contact te kunnen leggen.
Ik vind dat altijd wel charmantquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:18 schreef Isegrim het volgende:
Ja, of ik dender met mijn blije posts door jouw verhaal heen.Dat heb je in een slowchat toch?
Ja, zoiets idd.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel charmantAlsof je in een kamer met vrienden zit en er zijn wat groepjes onderling aan het kletsen en je vangt van alles wat op
Ja ik vind dat wel normaal ook eigenlijkquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dat altijd wel charmantAlsof je in een kamer met vrienden zit en er zijn wat groepjes onderling aan het kletsen en je vangt van alles wat op
Heel lekker! Allerlei soorten groente, vlees en kaas maar ook de originele met alleen creme fraiche, ui en spek was lekker.quote:
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:38 schreef PdeHoog het volgende:
Het begint hier al lekker te ruikenBen lamsvlees aan het koken met piment, nootmuskaat, kardemom, kaneel, ui en nog wat specerijen
En dan mag het vlees en de bouillon straks bij een gerecht met snijbonen en tomaten en nog wat zooi.
Ben heul benieuwd
Vlees smaakte ook goedquote:
Plenty en Plenty More?quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn ouders zijn hier. We hebben even door de stad geslentered, en zitten nu allemaal op de laptop/ipad even bij te komen. Straks lekker koken uit m'n nieuwe Ottolenghi, en de oude Ottolenghi, giierstrisotto met gerookte paprika, en spruiten met gecarameliseerde knoflook en citroen.
foto collage?quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:37 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik maak babi ketjap van RobinOok, ruikt al goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |