Tja. Maar dat heb je met zoveel dingen. Al die kunstwerken die in oorlogen zijn vernietigd? De bibliotheek van Leuven die in WO1 en WO2 is vernietigd en waar allerlei zeldzame geschriften lagen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet alleen kennis, maar vooral ook geschiedkundig werk dat alleen daar lag.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:09 schreef Bluezz het volgende:
Dat werkt zo he, dat als je ooit iets (denkt) te hebben gegeten waar je op reageerde dat je brein dan zegt : Nee!
Mijn vader had ooit een worm in een hap bloemkool, nooit meer bloemkoolZal het nooit meer vergeten, alsof ie door een hele bijenkorf was gestoken zo hysterisch op zijn mond wijzend rende hij de kamer rond, en ik was nog heel klein
Niet eens een allergische reaktie.
Zo zal ik NOOIT meer een vlammetje aanraken. Rrrrrrrrr....quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]![]()
Ja, zit gewoon verankerd in je hersenen dan.
Ik verlang nog altijd terug naar de pindasaus van de snackbar om de hoek van vroeger. Ongetwijfeld gewoon groothandel, maar in mijn herinnering was die zooooooo lekker.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:17 schreef kwakz0r het volgende:
Eten vandaag wordt lokale snackbar bij mijn ouders..stiekem vind ik dat zo lekker af en toe. Het is ook de lekkerste patat, gewoon omdat nostalgie...
Gelukkig is het weer allemaal wat rustiger qua darmen bij jullie.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:03 schreef AnneX het volgende:
Vanavond zijn wij uitgenodigdhier: http://www.cocopazzo.nl
Gelukkig is darmwise alles tot rust.
Buurvrouw minder: die werd afgelopen maandag met spoed geopereerd wegens buikabces en is vanmorgen weer thuis met ( tijdelijk) stoma.
Ik ben heel benieuwd, ik ben er nog niet geweest.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:35 schreef Isabeau het volgende:
Wat een leuke plannen allemaal voor vanavondEn leuk dat je zusje haar eigen restaurant heeft, Ise. Ziet er goed uit, die menukaart. En ook allemaal erg schappelijke prijzen zeg!
Andere buurvrouwquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:36 schreef Isabeau het volgende:
Gaat niet fijn met de buurvrouw, AnneX. Altijd zo verdrietig als je van redelijk dichtbij ziet wat zo'n kutziekte met een mens doet
Huh uit zelfde zkh? Welkequote:Op zaterdag 22 november 2014 12:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Andere buurvrouwwij wonen met 9 huizen op een rij en een losstaand huis.
Dat zijn allemaal " buren".
Buurvrouw voelde zich niet lekker vrijdag, HAP! echo ziekenhuis, bloedprikken.
Maandag kon niet op/neer en alsnog naar zkhs, want doorgebroken divertikulitis.
Vanwege een ( spontane !?) MRSA oog infectie een jaar geleden, deden ze nog moeilijk in het weekend over opname.
Ondanks dat in tweevoud de schoon-verklaring werd overhandigd en gemaild ( uit het zelfde zkhs). !) .
Godenzijdank geen Ca.
Heb er één weg gehaald. Maar jeetje, nog meer burenleedquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:48 schreef AnneX het volgende:
Stomme aaipet: c/v is but en tempo traag en nu staat het dubbelt.
Sorry.
Meestal hoor je het andersom, dat ongekookte steenvruchten reactie geven.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:09 schreef Bluezz het volgende:
Dat werkt zo he, dat als je ooit iets (denkt) te hebben gegeten waar je op reageerde dat je brein dan zegt : Nee!
Mijn vader had ooit een worm in een hap bloemkool, nooit meer bloemkoolZal het nooit meer vergeten, alsof ie door een hele bijenkorf was gestoken zo hysterisch op zijn mond wijzend rende hij de kamer rond, en ik was nog heel klein
Niet eens een allergische reaktie.
Vriendin van ons zegt dat ze reageert op ongekookt fruit, steenvruchten kunnen wel.
En noten. Maar laatst at ze amandelen en geen reaktie.
Soms zou je het weer eens moeten proberen idd.
/ik tik af
Wat stoer! Hoe tof is dat wel nietquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:49 schreef Isegrim het volgende:
Lang leve de interwebs.Via Facebook contact gekregen met de Belgisch kampioen brood.
Blijkt een hele toffe kerel en hij wil graag eens langskomen. Hij maakt prachtige broden.
Ik heb ook last van steenvruchten, maar een appeltaartje of appelmoesje wil prima. Rauwe appeltjes gaat ook wel, maar daar krijg ik wel last van met opgezet tandvlees en lippen. Zelfde met kersen, alleen is de reactie op rauwe kersen veel heftiger. Maar verder geen belemmering voor mij en ik denk er weinig aan. Koop gewoon geen appeltjes en als ik dat wel doe schil ik ze eerst.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Meestal hoor je het andersom, dat ongekookte steenvruchten reactie geven.
Ja.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat stoer! Hoe tof is dat wel niet
Jingle...tralalal...beste zkhs van nederlands...tralala ( ofschoon jaren geleden).quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb er één weg gehaald. Maar jeetje, nog meer burenleedIk dacht idd dat je de buurvrouw met kanker bedoelde. En stom dat ze moeilijk deden over een opname bij een mrsa van een jaar terug + in zelfde ziekenhuis al lang schoon verklaard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |