Het lijkt me wel heel erg leuk wat je doetquote:Op zondag 23 november 2014 09:45 schreef Vork het volgende:
Goedemorgen vanuit de trein.
Gisteren weer de chef uitgehangen in een plaatselijk café. Ik moet er wel nog steeds aan wennen dat niet iedereen tegelijk te eten krijgt (want daar heb ik uitsluitend ervaring mee). Ik ben alleen, dus ik sta waarschijnlijk continu het wiel opnieuw uit te vinden. Leerzaam, dat wel.
quote:Op zondag 23 november 2014 11:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk Vork, nu al chefkok?![]()
Ik word zo opgehaald. Ga naar Night of the Proms in Ahoy.
Geen zin, lijkt me dodelijk saai. Kan t alleen maar meevallen![]()
(Ouders hebben kaartjes gekocht, willen graag een uitje met de kinderen).
Zegt mij echt nietsquote:Met de unieke mix van klassiek en pop verrast Night of the Proms elk jaar weer vele duizenden fans. De samensmelting van verschillende muziekstijlen en de optredens van internationale popsterren, die hun grootste hits vertolken onder begeleiding van een symfonisch orkest, dragen keer op keer bij tot een indrukwekkend spektakel. De Amerikaanse hiphop- en soulsensatie CeeLo Green en de jonge accordeoniste Ksenija Sidorova zijn de eerste twee namen die zijn bevestigd voor de aankomende editie van Night of the Proms. Aan de line-up is Nile Rodgers & CHIC en Katie Melua toegevoegd. Met de bevestiging van Bo Saris is de line-up van Night of the Proms nu compleet.
http://www.nu.nl/muziek/3(...)ht-of-the-proms.htmlquote:Op zondag 23 november 2014 11:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk Vork, nu al chefkok?![]()
Ik word zo opgehaald. Ga naar Night of the Proms in Ahoy.
Geen zin, lijkt me dodelijk saai. Kan t alleen maar meevallen![]()
(Ouders hebben kaartjes gekocht, willen graag een uitje met de kinderen).
Die inderdaadquote:Op zondag 23 november 2014 11:32 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/muziek/3(...)ht-of-the-proms.html
Sterkte
ouch! Pittige review.quote:Op zondag 23 november 2014 11:32 schreef borisz het volgende:
Sterkte
Ah, ben dus niet de enige die de artiesten niet aanspreektquote:Op zondag 23 november 2014 11:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Sterkte
Als je Graham Norton ergens niet voor kijkt is het de muziek, die is eigenlijk altijd vreselijk.quote:Op zondag 23 november 2014 11:40 schreef Molo het volgende:
Ik zie nu op de Graham Norton show Cliff Richard zingen... Al die Engelsen gillen...
Why?![]()
![]()
![]()
Vreselijk!
Ik heb maar weg gezapt, bedierf mijn eetlust watquote:Op zondag 23 november 2014 11:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je Graham Norton ergens niet voor kijkt is het de muziek, die is eigenlijk altijd vreselijk.
Wij kijken het altijd in Timeshift, bij de muziek spoelen we door naar de rode stoelquote:Op zondag 23 november 2014 11:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb maar weg gezapt, bedierf mijn eetlust wat
Ik heb het nog nooit volledig kunnen kijken dus ik heb geen idee wat de rode stoel isquote:Op zondag 23 november 2014 11:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wij kijken het altijd in Timeshift, bij de muziek spoelen we door naar de rode stoel
De rode stoel is juist leuk.quote:Op zondag 23 november 2014 11:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit volledig kunnen kijken dus ik heb geen idee wat de rode stoel is
Mis er geloof ik weinig aan. Heb nu Scrubs aan staan, herhaling nummer 6 ofzo voor mij maar blijft herkenbaar en laat me lachen
quote:Op zondag 23 november 2014 11:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit volledig kunnen kijken dus ik heb geen idee wat de rode stoel is
Mis er geloof ik weinig aan. Heb nu Scrubs aan staan, herhaling nummer 6 ofzo voor mij maar blijft herkenbaar en laat me lachen
Paar brilliante momenten voor wie de hele show niet kentquote:
Ah dat ziet er toffer uit dan ik dacht. Heb nooit echt leuke stukjes gezien als ik er langs zapte denk ik.quote:Op zondag 23 november 2014 12:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Paar brilliante momenten voor wie de hele show niet kent
Ah, medestander.quote:Op zondag 23 november 2014 12:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind Graham Norton bijzonder niet-boeiend. Kan er nooit langer dan een minuut of vijf naar kijken.
Kan, heb ik met DWDD en P&Wquote:Op zondag 23 november 2014 12:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind Graham Norton bijzonder niet-boeiend. Kan er nooit langer dan een minuut of vijf naar kijken.
Tis sowieso niet mijn muziek. Wat wel scheelt is dat het vandaag speciaal voor KRO leden is (speciale aanbieding) en tis daardoor helemaal uitverkocht.quote:Op zondag 23 november 2014 11:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Sterkte
Dat komt de sfeer wel ten goedequote:Op zondag 23 november 2014 12:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Tis sowieso niet mijn muziek. Wat wel scheelt is dat het vandaag speciaal voor KRO leden is (speciale aanbieding) en tis daardoor helemaal uitverkocht.
En buiten de zaal om zijn er decors nagebouwd bv van de Reunie en kun je praten met de redactie van Spoorloos en Arie Boomsma is er ook. Mn zusjes onder de lippenstift om indruk te willen makenquote:
Tip voor de volgende keer, de onzalige bossen, oud loofbosquote:Op zondag 23 november 2014 16:49 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemiddag. Wat een wandelweertje zegVandaag lekker gewandeld met een vriendin bij de Planken Wambuis. Blijft toch een mooie omgeving
Hoera.quote:Op zondag 23 november 2014 13:09 schreef borisz het volgende:
Even verderop zijn ze aan het draaien voor Bonje met de Buren.
quote:Op zondag 23 november 2014 16:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tip voor de volgende keer, de onzalige bossen, oud loofbos
Rustiger en imho veel mooier, ik houd van oud loofbosquote:
Klanten zijn tevreden (dat is het belangrijkste). Ingewerkt ben ik nog lang niet. Het gaat ook nog niet vlekkeloos, maar dat is juist leerzaam. Ik kan daar wel een beetje een routine in krijgen als ik nog een aantal keren daar heb kunnen stuntelen. Als het allemaal te soepel gaat, dan leg ik de lat te laag en leer ik er te weinig van.quote:Op zondag 23 november 2014 11:40 schreef Bluezz het volgende:
Vork lijkt me moeilijk! Ben je ingewerkt? Waren de klanten tevreden?
Jammer dat je geen ervaren chef hebt die je het vak leertquote:Op zondag 23 november 2014 17:07 schreef Vork het volgende:
[..]
Klanten zijn tevreden (dat is het belangrijkste). Ingewerkt ben ik nog lang niet. Het gaat ook nog niet vlekkeloos, maar dat is juist leerzaam. Ik kan daar wel een beetje een routine in krijgen als ik nog een aantal keren daar heb kunnen stuntelen. Als het allemaal te soepel gaat, dan leg ik de lat te laag en leer ik er te weinig van.
Dat vind ik ook wel jammer. Maar wie weet loopt het allemaal nog wel een keer zo. Voorlopig is het prima tijdverdrijf.quote:Op zondag 23 november 2014 17:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jammer dat je geen ervaren chef hebt die je het vak leert
Ga bij goede restaurants langs en bied je aan als stagier. Je gaat in een jaar meer leren dan in tien jaar zelfstudiequote:Op zondag 23 november 2014 17:16 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel jammer. Maar wie weet loopt het allemaal nog wel een keer zo. Voorlopig is het prima tijdverdrijf.
Waar ben je geweest?quote:Op zondag 23 november 2014 17:34 schreef Isegrim het volgende:
Weer in de trein terug naar de beschaving.
Ditquote:Op zondag 23 november 2014 17:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Ga bij goede restaurants langs en bied je aan als stagier. Je gaat in een jaar meer leren dan in tien jaar zelfstudie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2014 17:36 schreef Bluezz het volgende:
Voorlopig kom ik hier ff niet meer denk ik.Beetje doorlezen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |