Ah, medestander.quote:Op zondag 23 november 2014 12:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind Graham Norton bijzonder niet-boeiend. Kan er nooit langer dan een minuut of vijf naar kijken.
Kan, heb ik met DWDD en P&Wquote:Op zondag 23 november 2014 12:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind Graham Norton bijzonder niet-boeiend. Kan er nooit langer dan een minuut of vijf naar kijken.
Tis sowieso niet mijn muziek. Wat wel scheelt is dat het vandaag speciaal voor KRO leden is (speciale aanbieding) en tis daardoor helemaal uitverkocht.quote:Op zondag 23 november 2014 11:32 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/muziek/3(...)ht-of-the-proms.html
Sterkte
Dat komt de sfeer wel ten goedequote:Op zondag 23 november 2014 12:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Tis sowieso niet mijn muziek. Wat wel scheelt is dat het vandaag speciaal voor KRO leden is (speciale aanbieding) en tis daardoor helemaal uitverkocht.
En buiten de zaal om zijn er decors nagebouwd bv van de Reunie en kun je praten met de redactie van Spoorloos en Arie Boomsma is er ook. Mn zusjes onder de lippenstift om indruk te willen makenquote:
Tip voor de volgende keer, de onzalige bossen, oud loofbosquote:Op zondag 23 november 2014 16:49 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemiddag. Wat een wandelweertje zegVandaag lekker gewandeld met een vriendin bij de Planken Wambuis. Blijft toch een mooie omgeving
Hoera.quote:Op zondag 23 november 2014 13:09 schreef borisz het volgende:
Even verderop zijn ze aan het draaien voor Bonje met de Buren.
quote:Op zondag 23 november 2014 16:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tip voor de volgende keer, de onzalige bossen, oud loofbos
Rustiger en imho veel mooier, ik houd van oud loofbosquote:
Klanten zijn tevreden (dat is het belangrijkste). Ingewerkt ben ik nog lang niet. Het gaat ook nog niet vlekkeloos, maar dat is juist leerzaam. Ik kan daar wel een beetje een routine in krijgen als ik nog een aantal keren daar heb kunnen stuntelen. Als het allemaal te soepel gaat, dan leg ik de lat te laag en leer ik er te weinig van.quote:Op zondag 23 november 2014 11:40 schreef Bluezz het volgende:
Vork lijkt me moeilijk! Ben je ingewerkt? Waren de klanten tevreden?
Jammer dat je geen ervaren chef hebt die je het vak leertquote:Op zondag 23 november 2014 17:07 schreef Vork het volgende:
[..]
Klanten zijn tevreden (dat is het belangrijkste). Ingewerkt ben ik nog lang niet. Het gaat ook nog niet vlekkeloos, maar dat is juist leerzaam. Ik kan daar wel een beetje een routine in krijgen als ik nog een aantal keren daar heb kunnen stuntelen. Als het allemaal te soepel gaat, dan leg ik de lat te laag en leer ik er te weinig van.
Dat vind ik ook wel jammer. Maar wie weet loopt het allemaal nog wel een keer zo. Voorlopig is het prima tijdverdrijf.quote:Op zondag 23 november 2014 17:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jammer dat je geen ervaren chef hebt die je het vak leert
Ga bij goede restaurants langs en bied je aan als stagier. Je gaat in een jaar meer leren dan in tien jaar zelfstudiequote:Op zondag 23 november 2014 17:16 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel jammer. Maar wie weet loopt het allemaal nog wel een keer zo. Voorlopig is het prima tijdverdrijf.
Waar ben je geweest?quote:Op zondag 23 november 2014 17:34 schreef Isegrim het volgende:
Weer in de trein terug naar de beschaving.
Ditquote:Op zondag 23 november 2014 17:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Ga bij goede restaurants langs en bied je aan als stagier. Je gaat in een jaar meer leren dan in tien jaar zelfstudie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2014 17:36 schreef Bluezz het volgende:
Voorlopig kom ik hier ff niet meer denk ik.Beetje doorlezen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |