Ik ken hetquote:Op zondag 23 november 2014 17:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Net begonnenOp je kindle he, laatste maanden geen papieren bok aangeraakt
Ik vond Dublin een hele leuke stad juist! Heel goed Indiaas gegeten daar.quote:Op zondag 23 november 2014 17:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar ben je geweest?
Na een maandje Dublin snakte ik ook terug te gaan. Van al mijn buitenlandse verblijven beviel me Dublin het minst
Voor een paar dagen is het leuk, maar na een aantal weken was ik het goed zatquote:Op zondag 23 november 2014 17:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vond Dublin een hele leuke stad juist! Heel goed Indiaas gegeten daar.
Maar we waren een weekendje naar Fryslân.
wie weet, maar ik zit nogal in een niche wat koken betreft.quote:Op zondag 23 november 2014 17:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ga bij goede restaurants langs en bied je aan als stagier. Je gaat in een jaar meer leren dan in tien jaar zelfstudie
Vegetarisch?quote:Op zondag 23 november 2014 17:52 schreef Vork het volgende:
[..]
wie weet, maar ik zit nogal in een niche wat koken betreft.
Het was Burenstrijd van SBS. Nou ja ook troep.quote:
De dictatuur van het proletariaat, ofwel, proleetvermaakquote:Op zondag 23 november 2014 18:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Het was Burenstrijd van SBS. Nou ja beide programma's zijn troep.
Al die 'Help Mijn Oom kan niet koken met zijn ellebogen'-achtige programma's bij RTL zijn vreselijk.
Niets mis met dat soort zenders en programma's. Wel iets mis als alle omroepen wegens de kijkcijfers vooral middelmatige zooi gaan uitzendenquote:Op zondag 23 november 2014 18:43 schreef Pietverdriet het volgende:
De dictatuur van het proletariaat, ofwel, proleetvermaak
yup. Al kook ik overal momenteel voornamelijk veganistisch. Dat is meer toeval dan echt een bewuste keuze.quote:
Wordt lastig daar een goede keuken voor te vinden waar je stage kan lopen, of een betaalde baan in te vindenquote:Op zondag 23 november 2014 19:48 schreef Vork het volgende:
[..]
yup. Al kook ik overal momenteel voornamelijk veganistisch. Dat is meer toeval dan echt een bewuste keuze.
Dat wordt wel een dure stage qua reistijd.quote:Op zondag 23 november 2014 20:06 schreef Isegrim het volgende:
Gare du Nord in Rotterdam.
Goeie tent.
Is toch al langer bekend of hoorde je wat nieuws?quote:Op zondag 23 november 2014 19:32 schreef AnneX het volgende:
Op npo 2 een toch wel interessant programma over rood en bewerkt vlees.
Wat betekent dat voor ( verhoogd?) cholesterol en ( ontstaan) darmkanker.
Zoals altijd...vlees met mate en veggies extra.quote:Op zondag 23 november 2014 21:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is toch al langer bekend of hoorde je wat nieuws?
Npo2 Focus: should I eat meat. (vpro).quote:Op zondag 23 november 2014 21:21 schreef SuperFood het volgende:
welk programma was het? in het geval dat ik wil terugkijken
Heb ik een tijdje terug gekeken op de BBC. Was er toen goed voor gaan zitten. Maar de boodschap stond me niet aan. Ik ben nog lichtelijk in ontkenning. Ik wil niet, ik wil niet, ik wil niet.quote:Op zondag 23 november 2014 19:32 schreef AnneX het volgende:
Wie kijkt?
Kijk vooral ook ditquote:Op zondag 23 november 2014 19:32 schreef AnneX het volgende:
Wie kijkt?
Daarom is onderzoek naar Blue zones ook belangrijk; gebieden waar mensen (veel) ouder dan gemiddeld worden. Daar kan je gedegen onderzoek naar dieet & leefstijl doen.quote:Op maandag 24 november 2014 10:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk vooral ook dit
http://www.npo.nl/pauw-witteman/21-04-2014/VARA_101341739
Het gaat over superfoods, maar ook over hoe je onderzoek doet naar wat gezond en ongezond is.
Hierbij vooral over onderzoeksproblematiek. Het is vrijwel onmogelijk goed objectief onderzoek te doen naar voeding. Je bent aangewezen op vragenlijsten en mensen schrijven daar maar al te vaak in wat ze denken wat je wilt horen. Je kan mensen niet in een lab zetten en ze jarenlang een gecontroleerd dieet geven.
Oeh, Slashquote:
Die kende ik niet, klinkt goed.quote:Op maandag 24 november 2014 11:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oeh, Slash
Man met heel veel talent en een heel breed genre
Is van de soundtrack van de film Curdled (1996) - IMDbquote:Op maandag 24 november 2014 11:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die kende ik niet, klinkt goed.
Nu moet ik toegeven dat vooral mijn vriend de grote fan is maar dit gaat mijn 3e concert van hem worden en heb me tot nu toe altijd goed vermaakt.
En de nieuwe cd's zijn ook fijn.
Te hoog cholesterol zegt in het algemeen niet zoveel. Het is belangrijker te weten welke soort cholesterol het is en hoe de verhouding onderling is. Gaat het om LDL, HDL of VLDL (triglyceriden)?quote:Op maandag 24 november 2014 11:24 schreef Bramito het volgende:
Ach ja cholesterolIk had elk jaar weer een hoger cholesterol en toen heb ik eens bekeken hoeveel verzadigd vet ik at.
Goed hoor.quote:Op maandag 24 november 2014 12:39 schreef AnneX het volgende:
Bewegen is ook héel errug goed voor chol.waardes![]()
Én omdat ik bij deze zon ook zag dat de ramen errug vies waren, heb ik vóor én áchter én van de pui van ruim 4 meter de ramen en het houtwerk gedaan.
# bewegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |