Lekker!quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:13 schreef golfer het volgende:
De grote AH in Haarlem heeft sinds 2 weken een instore sushitent waar 7 Japanners op bestelling sushi en sashimi staan te maken. Bak tonijnsashimi voor later vanavond laten snijden.
scheelt dit dan zo veel? zo ja dan moet ik voortaan ook de appels eerst schillen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook last van steenvruchten, maar een appeltaartje of appelmoesje wil prima. Rauwe appeltjes gaat ook wel, maar daar krijg ik wel last van met opgezet tandvlees en lippen. Zelfde met kersen, alleen is de reactie op rauwe kersen veel heftiger. Maar verder geen belemmering voor mij en ik denk er weinig aan. Koop gewoon geen appeltjes en als ik dat wel doe schil ik ze eerst.
Het is al opquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:34 schreef SuperFood het volgende:
[..]
pics van het maken / eindresultaat?
verstandige keuzequote:Op zaterdag 22 november 2014 18:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga maandag definitief een gaskachel kopen.
Een Philips Bambino, zo'n ronde, bij een goede kachelboer hier om de hoek. 375 euro incl. installatie. Dat geld hebben we er, ten opzichte van huren en latne plaatsen door Geas er binnen 1 jaar uit.
Die heb ik al.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:47 schreef SuperFood het volgende:
[..]
verstandige keuzevergeet niet een koolmonoxidemelder te nemen
Dat suffe Geas onderhoudsabonnement? Dat ben ik niet aangegaan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:55 schreef SuperFood het volgende:
ga je dat suffe abonnement nog opzeggen?
Thanks! Maandag de aankoop rondmaken en dan kan ie die week ook gelijk geinstalleerd worden en dan heb ik het eindelijk warm.quote:
oh, helemaal geweldig!quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:56 schreef Lonaa het volgende:
Dat suffe Geas onderhoudsabonnement? Dat ben ik niet aangegaan.
De kachelboer werkt samen met een goede loodgieter die periodiek voor 50 euro onderhoud wil doen.
Ben ook wel blij! Al met al moet het nog 375 euro kosten, maar dan hebben we wel een goede gaskachel.quote:
Vind alleen Pelgim Bambino?quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga maandag definitief een gaskachel kopen.
Een Philips Bambino, zo'n ronde, bij een goede kachelboer hier om de hoek. 375 euro incl. installatie. Dat geld hebben we er, ten opzichte van huren en latne plaatsen door Geas er binnen 1 jaar uit.
Nu ben je afquote:
Wat leuk, Sunquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Even zwaaien vanuit een lezingen ruimte waar voetbal op de beamer speel. Ofwel:alles onder controle en we kunnen ons ontspannen. Hele fijne en gezellige eerste dag gedraaid. Liep als een tiet en allemaal blije standhouders en bezoekers.
zo leuk om al die lieve standhouders weer te spreken. (De zeurpieten negeer ik even en moet zeggen dat die er nauwelijks zijn dit keer) En ook nog een paar hele leuke enthousiaste nieuwelingen. Top! Team is ook weer een grote familie en lekker flauw bezig als het kan maar pakt aan als het moet.quote:
Hij is van harte welkom. Heb nog een boa geaaid vandaag. Ze was heel lief <3quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:14 schreef Isabeau het volgende:
Denk dat een collega van mij ook nog wel een dagje langskomt, die is helemaal wild van slangen
We waren er vroeg en we zijn alweer terug uit Noordwijk en dat was meer dan de moeite waard. Snap nu die hoge waarderingen op allerlei sites.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:34 schreef AnneX het volgende:
Hèh? jullie gaan toch uiteten?
Wordt dat het dessert thuis ?
Hoe laat gaan jullie?
Wij worden om 19 uur verwacht, en ik heb nu trek!
quote:Op zondag 23 november 2014 00:17 schreef Isabeau het volgende:
Leuk hoor, al die positieve etenservaringen
Nee, net met 39 andere mensen Molten Core in wow gedaanquote:
Whehehehe...grappigquote:Op zondag 23 november 2014 00:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, net met 39 andere mensen Molten Core in wow gedaanWas chaotisch. Was de eerste raiddungeon en wow bestaat 10 jaar, dus die hebben ze er gewoon weer in gedaan voor de lol.
En nu heb ik dit beestje als mount:
[ afbeelding ]
Nu was er als loot ook nog een pet op de laatste boss, maar ik weet niet of ik deze marteling nog een keer wil doorstaan voor een 10% dropratequote:
Het is nu toch echt vele malen beter dan toen. Je kijkt door een roze nostalgie brilletjequote:
Ik heb het afgelopen jaar weer een paar maanden gespeeld en ja er is een hoop verbeterd. Maar als je een scheet laat was je alweer een level hoger. Dat was toen echt andersquote:Op zondag 23 november 2014 00:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is nu toch echt vele malen beter dan toen. Je kijkt door een roze nostalgie brilletje
Ik ben daar nu niet aan toegekomenquote:Op zondag 23 november 2014 00:56 schreef Isabeau het volgende:
De nadruk ligt op endgame play, niet op levelen. Maar als je levelen leuk vindt, dan gaat het wel te snel ja.
Oranje Stimpy (van Ren) lijkt het bord op vind ikquote:Op zondag 23 november 2014 01:06 schreef Isabeau het volgende:
Wat een prachtig koningsdaggerecht(of vloek ik nu, golfer?
)
Happy, happy, joy, joyquote:Op zondag 23 november 2014 01:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Oranje Stimpy (van Ren) lijkt het bord op vind ik
Wat at je?quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:05 schreef minilot het volgende:
Hoi vanuit een stampvolle Kampong Kita. Zo naar de film in Pathé de Kuip maar blijkbaar speelt Feijenoord zo ook thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |