bronquote:Ook in Groot-Brittannië gaan steeds meer stemmen op om Julien Blanc, de zelf verklaarde versierexpert uit Zwitserland, van het Britse grondgebied te weren. Zelfs de Britse minister van Binnenlandse Zaken, Lynne Featherstone, oppert vandaag om een visum voor de 25-jarige "womanizer" te weigeren.
Eerder sloot Australië de grenzen voor Blanc, die zelf zegt dat hij alleen "datingadvies" geeft. De 25-jarige Zwitser organiseert wereldwijd seminaries voor mannen: "Hoe versier ik een vrouw". In filmpjes op internet is onder meer te zien hoe hij aan blanke mannen uitlegt hoe ze een Japanse vrouw kunnen "binnendoen".
Hoewel hij een populaire en graag gezien gast is en in tal van landen bomvolle zalen trekt, lokten zijn methodes wereldwijd ook afkeurende reacties uit. Australië gooide Julien Blanc het land uit; de Canadese, Koreaanse en Braziliaanse regeringen overwegen hem een visum te weigeren.
In Groot-Brittannië heeft een petitie al meer dan 120.000 handtekeningen verzameld om de versierexpert de toegang tot het Britse gebied te ontzeggen. En minister Featherstone sluit zich daar nu bij aan. "Als minister van Binnenlandse Zaken heb ik verantwoordelijkheid om geweld tegen meisjes en vrouwen tegen te gaan. Ik ben uiterst bezorgd over de seksistische en uiterst weerzinwekkende uitspraken die Julien Blanc maakt over vrouwen."
Hij heeft gewoon last van cognitieve dissonantie. Dat zou ik ook hebben als zelfs het laatste redmiddel niet werkt en nog geld kostte ookquote:Op woensdag 19 november 2014 23:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hij is gewoon goed in manipuleren. Ook de mannen moet hij manipuleren natuurlijk.
Jij bent een makkelijk slachtoffer blijkbaar. Maar goed, het was die 600 dollar vast waard.
[..]quote:Op woensdag 19 november 2014 23:41 schreef firefly3 het volgende:
Sowieso kwaliteit > kwantiteit. Het gaat niet om aantallen, maar om je beleveniservaring.
Hier ging het nog om kwantiteit?quote:1 maat van me had zelfs op een gegeven moment drie vriendinnen. Soort van driehoeksverhouding maar dan met 1 extra. Ipv jaloers te doen en te zeuren, ben ik gaan opletten wat hij doet.
dit is werkelijk waar het meest trieste plaatje dat ik ooit heb gezien.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:03 schreef fightclubTyler het volgende:
[ afbeelding ]
#supportJulienBlanc
Wanneer gaat zo'n freetour over in een betaalde tour?quote:Op donderdag 20 november 2014 01:11 schreef fightclubTyler het volgende:
Ik weetnog dat ik Julien voor het eerst zag bij een freetour. Ik krijg een oncontroleerbare lach op mijn gezicht waar ik in 20minuten niet vanaf kwam. Wat een held.
Je heb freetour, hotseat en bootcamp. Voor de hotseat en bootcamp moet je betalen, de freetours zijn gratis. Freetours zullen nooit betaalde programma's worden, sterker nog. In de toekomst zal er alleenmaar meer gratis materiaal naar buiten worden gebracht. De eigenaar van het bedrijf Owen is een multimiljoenair die al jaren geleden heeft kunnen stoppen met werken en hij heeft onderhand al genoeg programma's uitgebracht die downloadbaar zijn en op youtube te vinden zoals Blueprint dedoded en Transformations. De mentaliteit van RSD is geven om te kunnen nemen.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wanneer gaat zo'n freetour over in een betaalde tour?
Ja, hoe zou hij miljonair geworden zijn?quote:Op donderdag 20 november 2014 01:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
"geven om te kunnen nemen" 2012 belde
ik merk trouwens dat het bij PUA aanhangers altijd heel belangrijk is dat iemand miljonair is. die drang naar succes (zowel vrouwen als geld) is zo ontzettend triest.
ehm, via zijn cursussen natuurlijk? wat is dit voor retorische vraag.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:32 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ja, hoe zou hij miljonair geworden zijn?
Dit is echt triest. Hebben ze niet wat haatbaarden die eerst geweigerd kunnen worden?quote:Op donderdag 20 november 2014 01:32 schreef jcdragon het volgende:
https://secure.avaaz.org/(...)en_RSD/?dKTVwbb&pv=0
Al 5981 ondertekenaars
Persoonlijk boeit geld mij geen ene reet. Ik heb verschillende skills waar ik geld mee kan verdienen al van jongs af aan opgebouwd, dus ik vertrouw wel op geld. Maar het boeit mij geen ruk. Ik heb wel ervaren dat veel mensen in de pick up community inderdaad met business bezig zijn etc. daar geef ik gelijk in..quote:Op donderdag 20 november 2014 01:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
"geven om te kunnen nemen" 2012 belde
ik merk trouwens dat het bij PUA aanhangers altijd heel belangrijk is dat iemand miljonair is. die drang naar succes (zowel vrouwen als geld) is zo ontzettend triest.
Daar komt wel wat meer bij kijken dat een cursusje geven. Een man die als introverted world of warcraft verslaafde autist die op zijn 14e uit huis getrapt is. Evalueerd in een pick up guru en miljoenair. Daar kan je sowieso van leren.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:34 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ehm, via zijn cursussen natuurlijk? wat is dit voor retorische vraag.
Even verbeterd.quote:Op donderdag 20 november 2014 03:20 schreef fightclubTyler het volgende: Maar wees niet een van die zielige dudes die alles pakt wat hij pakken kan om zijn zielige pua aversie ego te voeden.
En heb je al een relatie of afgelopen week nieuwe real life vrouwelijke contacten op gedaan? Internet relaties en chats tellen nietquote:
Jij gelooft serieus dat je deze bagger nodig bent om een relatie te krijgen?quote:Op donderdag 20 november 2014 08:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En heb je al een relatie of afgelopen week nieuwe real life vrouwelijke contacten op gedaan? Internet relaties en chats tellen niet
Het gaat om het jaar twee keer zo gemakkelijk als je veel ervaring opbouwt. Aan jou de keuze hoe goed je hierin wordt.quote:Op donderdag 20 november 2014 08:35 schreef kipknots het volgende:
[..]
Jij gelooft serieus dat je deze bagger nodig bent om een relatie te krijgen?
Dat is de basis. Je werpt jezelf in zoveel verschillende situaties met vrouwen totdat je als automatisme op een natuurlijke wijze vrouwen aanspreekt en mee afspreekt. Ook gewoon in het drukke openbaar vervoer enzo.quote:Op donderdag 20 november 2014 08:39 schreef AirTexel het volgende:
Wees je zelf, verzorg jezelf goed, wees geen zwijn en wees lief... of is dat ouderwets.
Denk dat dit soort dingen wel handig zijn in de zakenwereld. Nog wel meer dan voor het versieren. Vooral in marketing. Dus die link verbaast mij weinig.quote:Op donderdag 20 november 2014 03:20 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Persoonlijk boeit geld mij geen ene reet. Ik heb verschillende skills waar ik geld mee kan verdienen al van jongs af aan opgebouwd, dus ik vertrouw wel op geld. Maar het boeit mij geen ruk. Ik heb wel ervaren dat veel mensen in de pick up community inderdaad met business bezig zijn etc. daar geef ik gelijk in..
Dit soort quotes zeggen veel over jezelf en weinig over anderen, zo'n karakter prik je op een gegeven moment echt wel doorheen als vrouw. Misselijk, je eigen ego voeden ten koste van anderen. Ik hoop dat jij en Julien niet representatief zijn voor de groep.quote:Op donderdag 20 november 2014 08:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Volgens mij zit de pijn hem vooral....
[..]
En heb je al een relatie of afgelopen week nieuwe real life vrouwelijke contacten op gedaan? Internet relaties en chats tellen niet
Volgens mij is het daarom ook van belang dat er snel geregeld wordt. Net als van die aggressieve verkopers die je overrompelen met snelle praatjes, je er niet tussen laten komen en je dingen laten kopen die je niet wilt. Als er iets van bedenktijd mogelijk is gaat het waarschijnlijk mis. Ze zullen ook vast allemaal "The wolf of Wallstreet" adoreren. Beetje dat type. Gewoon een soort scam dus.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:03 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Dit soort quotes zeggen veel over jezelf en weinig over anderen, zo'n karakter prik je op een gegeven moment echt wel doorheen als vrouw. Misselijk, je eigen ego voeden ten koste van anderen. Ik hoop dat jij en Julien niet representatief zijn voor de groep.
Daarnaast stel je dat wij vrouwen niet dom zijn maar ook dat we onze eigen lichaamstaal niet snappen. Rare opmerking. En je hebt je mond vol over zelfvertrouwen en praatjes maar kan je niet eens staande houden in een internetdiscussie.
Mooi toch van die vrouwen die oprecht op dit soort types vallen. Weet je meteen welke je niet moet hebbenquote:Op donderdag 20 november 2014 11:29 schreef Lord_Azrael het volgende:
Als ik dit soort methodes zou moeten gebruiken om aan een vriendin te komen, dan heb ik liever gewoon geen vriendin.
Wie wil er nu een vrouw die valt op dergelijk gedrag?
En ik denk dat Firefly3 iets probeert te verkopen eigenlijk.
maar ik heb nou eenmaal een hele sterke aversie tegen PUA. ik vind die gasten ontzettend tenenkrommend en ik krijg plaatsvervangende schaamte wanneer ik ook maar iets zie dat daarmee te maken heeft.quote:Op donderdag 20 november 2014 03:20 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Persoonlijk boeit geld mij geen ene reet. Ik heb verschillende skills waar ik geld mee kan verdienen al van jongs af aan opgebouwd, dus ik vertrouw wel op geld. Maar het boeit mij geen ruk. Ik heb wel ervaren dat veel mensen in de pick up community inderdaad met business bezig zijn etc. daar geef ik gelijk in..
Maar mijn punt om het ''Owen is miljoenair'' op te brengen is omdat het hem niet op het geld gaat. Geld heeft hij zat en een dating bedrijf is nou ook niet de meest effeciente manier om geld te verdienen. Zeker een man als Tyler kan veel grotere en makkelijker te hendelen bedrijven opzetten.
Wat mij opvalt aan mensen die het nodig vinden om op pua te haten is dat steeds maar met verschillende redenen moeten komen die nergens op slaan. Ben je geinteresseerd echt een mening te geven. Kom dan naar een RSD event of schaf een RSD product aan, dan kan je daar mooi een review over schrijven. Maar wees niet een van die zielige dudes die alles pakt wat hij pakken kan om zijn zielige pua aversie ego te voeden.
3 a 4 per jaar lukt bijkans iedereen. Dat zonder bergen vrouwen te hoeven schofferen en manipuleren.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:41 schreef firefly3 het volgende:
Sowieso kwaliteit > kwantiteit. Het gaat niet om aantallen, maar om je beleveniservaring.
Ik vind dat er weinig mis is met pua in principe, zolang het gaat om wat meer zelfvertrouwen kweken op een normale manier, om over die drempel heen te stappen waardoor je wel normaal met vrouwen om kan gaan.quote:Op donderdag 20 november 2014 03:20 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Maar mijn punt om het ''Owen is miljoenair'' op te brengen is omdat het hem niet op het geld gaat. Geld heeft hij zat en een dating bedrijf is nou ook niet de meest effeciente manier om geld te verdienen. Zeker een man als Tyler kan veel grotere en makkelijker te hendelen bedrijven opzetten.
Wat mij opvalt aan mensen die het nodig vinden om op pua te haten is dat steeds maar met verschillende redenen moeten komen die nergens op slaan. Ben je geinteresseerd echt een mening te geven. Kom dan naar een RSD event of schaf een RSD product aan, dan kan je daar mooi een review over schrijven. Maar wees niet een van die zielige dudes die alles pakt wat hij pakken kan om zijn zielige pua aversie ego te voeden.
Enige jammere is dat dat soort vrouwen vervolgens het hardst roepen dat "alle mannen klootzakken zijn" ;-)quote:Op donderdag 20 november 2014 11:33 schreef ssebass het volgende:
[..]
Mooi toch van die vrouwen die oprecht op dit soort types vallen. Weet je meteen welke je niet moet hebben
Jaquote:Op donderdag 20 november 2014 08:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:38 schreef erodome het volgende:
[..]
3 a 4 per jaar lukt bijkans iedereen. Dat zonder bergen vrouwen te hoeven schofferen en manipuleren.
Haha ja ironisch, maar daar hebben ze vooral zichzelf mee. Dan ook 'ja maar ik wist het echt niet, hij zei dat hij verandert was'. Terwijl iedereen haar dan al heeft gewaarschuwd. Volgende keer doet ze precies weer hetzelfde.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:46 schreef Lord_Azrael het volgende:
[..]
Enige jammere is dat dat soort vrouwen vervolgens het hardst roepen dat "alle mannen klootzakken zijn" ;-)
Ja.quote:
Dat zie je inderdaad wel vaak. Ik denk dat er heus wel vrouwen zijn die vallen op dit soort achterlijk primitief gedrag onder het mom van "ik houd van dominant gedrag" of iets dergelijks. Het probleem is natuurlijk dat lang niet elke vrouw zo is. Ik durf best te stellen dat de meeste vrouwen gewoon vallen op een man die gewoon vriendelijk is en een stabiel karakter heeft (daar heb je immers het minste gedonder mee, wat belangrijk is voor een stabiele gezinssituatie).quote:Op donderdag 20 november 2014 11:52 schreef ssebass het volgende:
[..]
Haha ja ironisch, maar daar hebben ze vooral zichzelf mee. Dan ook 'ja maar ik wist het echt niet, hij zei dat hij verandert was'. Terwijl iedereen haar dan al heeft gewaarschuwd. Volgende keer doet ze precies weer hetzelfde.
Eerlijk is eerlijk zijn dat er best veel. Vrouwen zijn rare wezens in dat opzicht.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:03 schreef Lord_Azrael het volgende:
En de rest zit dan
[..]
Dat zie je inderdaad wel vaak. Ik denk dat er heus wel vrouwen zijn die vallen op dit soort achterlijk primitief gedrag onder het mom van "ik houd van dominant gedrag" of iets dergelijks. Het probleem is natuurlijk dat lang niet elke vrouw zo is. Ik durf best te stellen dat de meeste vrouwen gewoon vallen op een man die gewoon vriendelijk is en een stabiel karakter heeft (daar heb je immers het minste gedonder mee, wat belangrijk is voor een stabiele gezinssituatie).
Ja maar als ze jong zijn middelbare school/studeren is de mening van vriendinnen heel belangrijk. Dus ze kiezen ze voor een populaire gast ook al is dit een eikel, als dit maar indruk maakt op de vriendinnen. Dit gaat er later wel uit.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:03 schreef Lord_Azrael het volgende:
En de rest zit dan
[..]
Dat zie je inderdaad wel vaak. Ik denk dat er heus wel vrouwen zijn die vallen op dit soort achterlijk primitief gedrag onder het mom van "ik houd van dominant gedrag" of iets dergelijks. Het probleem is natuurlijk dat lang niet elke vrouw zo is. Ik durf best te stellen dat de meeste vrouwen gewoon vallen op een man die gewoon vriendelijk is en een stabiel karakter heeft (daar heb je immers het minste gedonder mee, wat belangrijk is voor een stabiele gezinssituatie).
Is hetzelfde bij mannen, daarbij heb je ook regelmatig dat je denkt dat ze de ellende toch al hadden kunnen zien aankomen, die altijd vallen op het type doorgedraaid/dramaschopper.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk zijn dat er best veel. Vrouwen zijn rare wezens in dat opzicht.
Dat je niet ziet dat een vrouw het naar haar zin heeft,is niet vrouw specifiek maar heeft met sociale vaardigheden te maken. Aan haar lichaamstaal uit de filmpjes zie je dat ze zelf ook lacht of met haar handen hem vast pakt.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:03 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Dit soort quotes zeggen veel over jezelf en weinig over anderen, zo'n karakter prik je op een gegeven moment echt wel doorheen als vrouw. Misselijk, je eigen ego voeden ten koste van anderen. Ik hoop dat jij en Julien niet representatief zijn voor de groep.
Daarnaast stel je dat wij vrouwen niet dom zijn maar ook dat we onze eigen lichaamstaal niet snappen. Rare opmerking. En je hebt je mond vol over zelfvertrouwen en praatjes maar kan je niet eens staande houden in een internetdiscussie.
Dit is grote onzin natuurlijk. Er zijn genoeg mensen die gewoon erg onhandig zijn in communicatie met het andere geslacht.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja.
3 a 4 per jaar is echt niet veel, dat lukt bijkans iedereen. Of iedereen dat wil is natuurlijk een heel ander verhaal.
Je kunt niet rekenen. Ik heb ook meerdere relaties gehad.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:38 schreef erodome het volgende:
[..]
3 a 4 per jaar lukt bijkans iedereen. Dat zonder bergen vrouwen te hoeven schofferen en manipuleren.
Zeker overrompelen totaan ze naakt op je bed ligt? Het is een urban mythe dat het kan. Ik overrompel juist niet, en laat haar input geven. Zo hoort het normaal gesproken ook, mits je tijd tekort hebt of andere bijzonderheden.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:27 schreef ssebass het volgende:
[..]
Volgens mij is het daarom ook van belang dat er snel geregeld wordt. Net als van die aggressieve verkopers die je overrompelen met snelle praatjes, je er niet tussen laten komen en je dingen laten kopen die je niet wilt. Als er iets van bedenktijd mogelijk is gaat het waarschijnlijk mis. Ze zullen ook vast allemaal "The wolf of Wallstreet" adoreren. Beetje dat type. Gewoon een soort scam dus.
Ik had ook even een filmpje van die kerel gekeken en het bevestigd precies mijn verhaal. Voordat de vrouw een antwoord kan geven komt hij alweer met nieuwe teksten. Continu vuren zoals hij dat zegt, net een machine geweer. Beetje aanvallen (overrompelen) van een persoon die hier helemaal niet op voorbereid is.
Het is geen truukje om aan vrouwen te komenquote:Op donderdag 20 november 2014 11:29 schreef Lord_Azrael het volgende:
Als ik dit soort methodes zou moeten gebruiken om aan een vriendin te komen, dan heb ik liever gewoon geen vriendin.
Wie wil er nu een vrouw die valt op dergelijk gedrag?
En ik denk dat Firefly3 iets probeert te verkopen eigenlijk.
Ook getrouwde vrouwen vallen op de uitdagende man. Ben there done thatquote:Op donderdag 20 november 2014 12:19 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja maar als ze jong zijn middelbare school/studeren is de mening van vriendinnen heel belangrijk. Dus ze kiezen ze voor een populaire gast ook al is dit een eikel, als dit maar indruk maakt op de vriendinnen. Dit gaat er later wel uit.
Was gewoon een youtube filmpje van Julien zelf waar hij dat zegt hoor. Inclusief de beeldspraak van het machinegeweer. Het hoort ook dat de ander input geeft en dat je elkaar op gelijke voet behandeld, maar dit is niet echt wat hij propageert he.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zeker overrompelen totaan ze naakt op je bed ligt? Het is een urban mythe dat het kan. Ik overrompel juist niet, en laat haar input geven. Zo hoort het normaal gesproken ook, mits je tijd tekort hebt of andere bijzonderheden.
Ja sommigen blijven mentaal een puber. Waarschijnlijk ook goede match met die pua gutu's.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ook getrouwde vrouwen vallen op de uitdagende man. Ben there done that
Voorbeeld:quote:Op donderdag 20 november 2014 12:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Is hetzelfde bij mannen, daarbij heb je ook regelmatig dat je denkt dat ze de ellende toch al hadden kunnen zien aankomen, die altijd vallen op het type doorgedraaid/dramaschopper.
Heb je zelf ook nog een leven of controleert je obsessie alles wat je doet?quote:Op donderdag 20 november 2014 13:20 schreef fightclubTyler het volgende:
Nog even voor de dummy's die zeggen ''je heb dit niet nodig om een vriendin te krijgen''.
Ten eerste zijn er wel mensen die zo sociaal zo awkward zijn dat ze niet eens een vriendin kunnen krijgen. Dat zijn vaak ook de mensen die een versiercoach huren en daadwerkelijk op straat gecoached worden.
Maar iemand die al een lange tijd vrouwen versiert, zoals ik... Kijk als ik een relatie wil, dat heb gelijk. Ik heb een telefoon vol meiden die mij smeken om een relatie. Realiseer dat het daar mij niet om gaat. Als ik uiteindelijk een vriendin neem wil ik een vriendin die ik heb gekozen uit een geruim aantal vrouwen. Ik wil verschillende vrouwen ervaren en mijzelf leren kennen.
Daarbij.. wie gaat mij vertellen dat praten met vrouwen niks doet. De normale man praat misschien in een maand met 10 vreemde vrouwen, of nog niet eens. Ik praat met rond de 100.
Ik ben trouwens zelf niet zo van het manipuleren en trucjes gebruiken. Ik werk aan mijn persoonlijkheid en sociale skills. En ik praat met heel veel meiden, wie mij leuk vind, vind mij leuk. Wie niet kan vrolijk doorgaan met haar leven. Dat is ook de onderliggende gedachte van RSD, maar de media laat mensen denken dat de rsd community een of andere rape sekte is. En weetje. Je moet al gewoon heel dom zijn om in die onzin van de media te geloven, maar zo zijn mensen. Ze horen alleen wat ze willen horen, en de media maakt daar gebruik van.
Tsja, dat soort vrouwen zijn nou eenmaal vaak "makkelijker" om te krijgen denk ik. Dat soort mannen zijn vaak zelf onzeker, en zijn dus ook sneller geneigd om veel geld op tafel te leggen voor een zgn "versiercursus". De ironie wil dat het type "doorgedraaid/dramaschopper" ook vaker valt op manipulatieve "dominante" mannen, waardoor de -nog steeds-, onzekere mannen -nog steeds- met labiele vrouwen te maken krijgen.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Is hetzelfde bij mannen, daarbij heb je ook regelmatig dat je denkt dat ze de ellende toch al hadden kunnen zien aankomen, die altijd vallen op het type doorgedraaid/dramaschopper.
Een typische reactie van iemand die moet valideren tegen pua te zijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:22 schreef Viajero het volgende:
[..]
Heb je zelf ook nog een leven of controleert je obsessie alles wat je doet?
Ik denk niet dat het een effectieve methode is, en het enige dat deze meneer laat zien is dat hij wel een erg merkwaardig gevoel voor humor heeft. Plus; zelfvertrouwen kan een buitengewoon irritante karaktereigenschap zijn, en aan "lichaamstaal" zie je vaak wat je zelf wilt zien. *oh, grutjes, ze wappert met haar hand door haar haar en ze laat haar hals zien, nou dan vind zij mij vast een jofele vent...*quote:Op donderdag 20 november 2014 12:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is geen truukje om aan vrouwen te komenhij doet het puur voor de lading humor. Denk je echt dat het een effectieve methode is ofzo? Wat ze wel ziet is dat je zelfvertrouwen hebt. Thats it. Maar dat kan ook zonder deze extreme dingen.
Leuke vrouw dan...quote:Op donderdag 20 november 2014 12:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ook getrouwde vrouwen vallen op de uitdagende man. Ben there done that
Ben jij een typetje?quote:Op donderdag 20 november 2014 13:20 schreef fightclubTyler het volgende:
Nog even voor de dummy's die zeggen ''je heb dit niet nodig om een vriendin te krijgen''.
Ten eerste zijn er wel mensen die zo sociaal zo awkward zijn dat ze niet eens een vriendin kunnen krijgen. Dat zijn vaak ook de mensen die een versiercoach huren en daadwerkelijk op straat gecoached worden.
Maar iemand die al een lange tijd vrouwen versiert, zoals ik... Kijk als ik een relatie wil, dat heb gelijk. Ik heb een telefoon vol meiden die mij smeken om een relatie. Realiseer dat het daar mij niet om gaat. Als ik uiteindelijk een vriendin neem wil ik een vriendin die ik heb gekozen uit een geruim aantal vrouwen. Ik wil verschillende vrouwen ervaren en mijzelf leren kennen.
Daarbij.. wie gaat mij vertellen dat praten met vrouwen niks doet. De normale man praat misschien in een maand met 10 vreemde vrouwen, of nog niet eens. Ik praat met rond de 100.
Ik ben trouwens zelf niet zo van het manipuleren en trucjes gebruiken. Ik werk aan mijn persoonlijkheid en sociale skills. En ik praat met heel veel meiden, wie mij leuk vind, vind mij leuk. Wie niet kan vrolijk doorgaan met haar leven. Dat is ook de onderliggende gedachte van RSD, maar de media laat mensen denken dat de rsd community een of andere rape sekte is. En weetje. Je moet al gewoon heel dom zijn om in die onzin van de media te geloven, maar zo zijn mensen. Ze horen alleen wat ze willen horen, en de media maakt daar gebruik van.
Hij is het stoere alter ego van Firefly3, net als in de film.quote:
Ah, je bent zelf nog een puber. Ok, veel plezier dan, leef je uit!quote:Op donderdag 20 november 2014 13:32 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Een typische reactie van iemand die moet valideren tegen pua te zijn.
Het valt reuze mee. In een avondje uit kan je makkelijk 20vrouwen aanspreken. Overdag kan je een zogenaamde daygame sessie doen, maar onderweg naar school kan ik ook iemand aanspreken.
Sterker nog 100 is weinig. Ik heb andere prioriteiten die hierboven staan. Moet je nagaan als je 2x per week uitgaat en 2x per week daygamed. Dat zijn rond de 80 meiden per week. In tegenstelling tot normale mensen die vaak met 0 nieuwe mensen praten in een week. Je sociale skills vliegen omhoog. Het zo creepy? is vast je volgende punt?
Ik denk dat als Edwin Evers de tekst van die post met een "stemmetje" opleest, daar wel een mooi stukje radio inzit :-D. Man man man...quote:Op donderdag 20 november 2014 13:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij is het stoere alter ego van Firefly3, net als in de film.
Grappig hoe ik steeds die korte reacties zie en niemand het aandurft daadwerkelijk in te gaan op wat ik zeg.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:37 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ah, je bent zelf nog een puber. Ok, veel plezier dan, leef je uit!
Dan heb je normaal gesproken geleerd van je ervaringen, en weet je enigszins wat je wil. Dan hoef je niet meer honderd vrouwen per dag aan te spreken om je minderwaardigheidscomplex te voeden.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:39 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Grappig hoe ik steeds die korte reacties zie en niemand het aandurft daadwerkelijk in te gaan op wat ik zeg.
Ik ben in de twintig, wat inderdaad een normale leeftijd is om achter de chicks aan te zitten. Julien is ook in de twintig. Maar wat als boven de 20 bent, dan is het ineens raar? ALs je 32 bent en het is misschien uit met je vriendin is het raar nieuwe vrouwen te ontmoeten. Dan moet je relatie planet aanschaffen?
Zoals ik zei is dit niet nodig om een vriendin te krijgen. Ik verhoog graag mijn kwaliteit vrouw dat ik kan krijgen. Wat als ik wel dat ze er op een bepaalde manier uitziet, bepaalde manier lacht, bepaalde hobbys, bepaalde persoonlijkheid. Vind je alleen als je er veel aanspreekt en daarbij train je dus heel veel je sociale vaardigheden. Als je daar zelf geen zin in hebt, geen probleem toch, maar waarom haten op mensen die het wel doen.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:41 schreef Viajero het volgende:
[..]
Dan heb je normaal gesproken geleerd van je ervaringen, en weet je enigszins wat je wil. Dan hoef je niet meer honderd vrouwen per dag aan te spreken om je minderwaardigheidscomplex te voeden.
Pas als je je niet zo wanhopig hoeft te bewijzen kan je beginnen over je minderwaardigheidscomplex heen te komen.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:47 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Zoals ik zei is dit niet nodig om een vriendin te krijgen. Ik verhoog graag mijn kwaliteit vrouw dat ik kan krijgen. Wat als ik wel dat ze er op een bepaalde manier uitziet, bepaalde manier lacht, bepaalde hobbys, bepaalde persoonlijkheid. Vind je alleen als je er veel aanspreekt en daarbij train je dus heel veel je sociale vaardigheden. Als je daar zelf geen zin in hebt, geen probleem toch, maar waarom haten op mensen die het wel doen.
Minderwaardigheidscomplex? Wat een joke. Iemand met een minderwaardigheidscomplex gaat echt niet de stad in en laat zich afwijzen in het oog van de mensen in de stad, op dagelijkse basis.
R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #8quote:Op donderdag 20 november 2014 13:41 schreef fightclubTyler het volgende:
Zo kansloos zeg hier. Als je mr pua hater wil zijn, kom dan tenminste met een goede onderbouwing en ga serieuze discussies met pua's aan.
''zal je later wel doorkrijgen''quote:Op donderdag 20 november 2014 13:51 schreef Viajero het volgende:
[..]
Pas als je je niet zo wanhopig hoeft te bewijzen kan je beginnen over je minderwaardigheidscomplex heen te komen.
Maar goed, dat zal je later wel doorkrijgen.
Bijkans iedereen, ik zeg niet iedereen. Maar 3 a 4 per jaar is gewoon niet erg veel.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is grote onzin natuurlijk. Er zijn genoeg mensen die gewoon erg onhandig zijn in communicatie met het andere geslacht.
Nou geweldig jongen, ben trots op je.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je kunt niet rekenen. Ik heb ook meerdere relaties gehad.
Ook niet bijkans iedereen, je wil niet weten hoeveel mensen er serieus moeite mee hebben. En ik vind 3 a 4 jaar ook niet veel, maar het blijft subjectief.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Bijkans iedereen, ik zeg niet iedereen. Maar 3 a 4 per jaar is gewoon niet erg veel.
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:55 schreef Forbry het volgende:
Ah, al twee topics verder, maar nog maar één zo'n kneus erbij... valt me alleszins mee, mannelijk FOK!
Het klinkt allemaal zo geforceerd. 100 mensen per week aanspreken, onbekenden dus. Waarom zou je dat doen? Dan ga je niet meer uit voor de lol, maar om een quotum te halen, zelfde met op straat lopen, target and shoot. Het lijkt me een nare manier van leven op de langere termijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:20 schreef fightclubTyler het volgende:
Het is niet raar om vrouwen te ontmoeten als je wat ouder bent, het is gewoon wat normaler dat je als een kip zonder kop achter meisjes aanrent als je jonger bent. Er is een verschil tussen sociaal zijn, makkelijk contact kunnen leggen en geforceerd 100 mensen per week aanspreken.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:39 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Grappig hoe ik steeds die korte reacties zie en niemand het aandurft daadwerkelijk in te gaan op wat ik zeg.
Ik ben in de twintig, wat inderdaad een normale leeftijd is om achter de chicks aan te zitten. Julien is ook in de twintig. Maar wat als boven de 20 bent, dan is het ineens raar? ALs je 32 bent en het is misschien uit met je vriendin is het raar nieuwe vrouwen te ontmoeten. Dan moet je relatie planet aanschaffen?
Nee, hoeven geen onsjes te zijn, gewoon 3 a 4 per jaar, in relatie, onsje, wat dan ook.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ook niet bijkans iedereen, je wil niet weten hoeveel mensen er serieus moeite mee hebben. En ik vind 3 a 4 jaar ook niet veel, maar het blijft subjectief.
En het is natuurlijk de vraag of je die 3 a 4 als one night stands ziet.
Wat jij wil.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, hoeven geen onsjes te zijn, gewoon 3 a 4 per jaar, in relatie, onsje, wat dan ook.
Verreweg de meeste mensen kunnen dat zonder probleem. Er zijn wel mensen die daar moeite mee hebben, maar het leeuwendeel kan daar wel aankomen, zeker als ze zich erop instellen zoals deze pua-gasten doen. Dat de meeste daar niet op zitten te wachten is een ander verhaal.
Slow down. Je trekt allemaal conclusies.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:14 schreef erodome het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal zo geforceerd. 100 mensen per week aanspreken, onbekenden dus. Waarom zou je dat doen? Dan ga je niet meer uit voor de lol, maar om een quotum te halen, zelfde met op straat lopen, target and shoot. Het lijkt me een nare manier van leven op de langere termijn.
Hoe kom je nog tot diepgang met mensen als je alleen maar bezig bent nieuwe mensen te "vangen"? Heb je nog wel tijd voor je vrienden, voor sport, voor gewoon genieten van de lol van het uitgaan ipv je quotum halen?
Begrijp me niet verkeerd, als je niet van het manipuleren bent of die andere dubieuze truukjes die beschreven staan dan geloof ik niet dat je er iemand mee benadeeld, ja misschien jezelf op de langere termijn. Dan kan je wel een foon vol vrouwen hebben die je smeken om een relatie, maar of dat houdt zodra je die relatie met ze aangaat weet je nooit omdat je nooit met iemand de diepte in gaat. Is dat omdat je die stap misschien toch nog wel erg eng vindt, of omdat je er gewoon niet aan toe komt omdat je te druk bent met je quotum halen?
Klopt, maar aan het begin van het gesprek als ze je niet kent is het juist beter om ook een gesprek gaande te kunnen houden.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:15 schreef ssebass het volgende:
[..]
Was gewoon een youtube filmpje van Julien zelf waar hij dat zegt hoor. Inclusief de beeldspraak van het machinegeweer. Het hoort ook dat de ander input geeft en dat je elkaar op gelijke voet behandeld, maar dit is niet echt wat hij propageert he.
[..]
Ja sommigen blijven mentaal een puber. Waarschijnlijk ook goede match met die pua gutu's.
Dat is niet de lichaamstaal die ik bedoel. Ik heb het over de duidelijke glimlach en haar aanrakingen. Niet over signalen die dubbel opgevat kunnen worden. Haar hand door haar haren betekend niets.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:34 schreef Lord_Azrael het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een effectieve methode is, en het enige dat deze meneer laat zien is dat hij wel een erg merkwaardig gevoel voor humor heeft. Plus; zelfvertrouwen kan een buitengewoon irritante karaktereigenschap zijn, en aan "lichaamstaal" zie je vaak wat je zelf wilt zien. *oh, grutjes, ze wappert met haar hand door haar haar en ze laat haar hals zien, nou dan vind zij mij vast een jofele vent...*
Je zult later doorkrijgen dat je vrouwen kunt versieren zonder het te laten moeten zien. En hierin ook beter in kunt worden.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:51 schreef Viajero het volgende:
[..]
Pas als je je niet zo wanhopig hoeft te bewijzen kan je beginnen over je minderwaardigheidscomplex heen te komen.
Maar goed, dat zal je later wel doorkrijgen.
en again. Uit mijn hele text een dingetje pakken en daarop bashen.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee hoe grenzeloos je jezelf voor lul zet met dit soort terminologie.
Een goede PUA heeft ook nog eens een vaste groep meiden die hij vaker ziet. De diepgang is belangrijker dan een quotum halen. Een valse bewering dus.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:14 schreef erodome het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal zo geforceerd. 100 mensen per week aanspreken, onbekenden dus. Waarom zou je dat doen? Dan ga je niet meer uit voor de lol, maar om een quotum te halen, zelfde met op straat lopen, target and shoot. Het lijkt me een nare manier van leven op de langere termijn.
Hoe kom je nog tot diepgang met mensen als je alleen maar bezig bent nieuwe mensen te "vangen"? Heb je nog wel tijd voor je vrienden, voor sport, voor gewoon genieten van de lol van het uitgaan ipv je quotum halen?
Begrijp me niet verkeerd, als je niet van het manipuleren bent of die andere dubieuze truukjes die beschreven staan dan geloof ik niet dat je er iemand mee benadeeld, ja misschien jezelf op de langere termijn. Dan kan je wel een foon vol vrouwen hebben die je smeken om een relatie, maar of dat houdt zodra je die relatie met ze aangaat weet je nooit omdat je nooit met iemand de diepte in gaat. Is dat omdat je die stap misschien toch nog wel erg eng vindt, of omdat je er gewoon niet aan toe komt omdat je te druk bent met je quotum halen?
Insgelijks, mensen die haten kunnen nog gezellig met elkaar hun onzekerheid wegkletsen door elkaar op te hemelen hoe evil mensen wel niet zijn die meer ervaring hebben en hoe makkelijk die vrouwen wel niet zijn omdat ze van geplaag en geflirt houdenquote:Op donderdag 20 november 2014 14:54 schreef fightclubTyler het volgende:
Ik heb genoeg tijd verneukt hier.
Ik denk dat ik genoeg value heb gegeven voor de mensen die bereid zijn hun ego aan de kant te zetten en serieus willen kijken wie en wat RSD en Julien echt is.
laters
Zo diep in iemands anus zitten.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:54 schreef fightclubTyler het volgende:
Ik denk dat ik genoeg value heb gegeven voor de mensen die bereid zijn hun ego aan de kant te zetten en serieus willen kijken wie en wat RSD en Julien echt is.
laters
100 personen is ongeveer elke 10 minuten 1 van de tijd dat je wakker bent (zo'n 16 uur) en dan doe je op een dag niets anders. Ga je mij niet vertellen dat dat diepgang heeft. Ik heb vrienden van hele verschillende achtergronden en levens, dat geeft veel meer diepgang. Je leert die persoon kennen hoe zij denken en in het leven staan etc. Mensen aanspreken een kort praatje maken beetje koetjes kalfjes e.d. is alleen nuttig voor mensen die over de angst van mensen aanspreken moeten komen. Daar ben je toch wel overheen?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:37 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
100 is geen vast aantal, het is een schatting. De ene maand zijn het er meer en een andere maand minder. Het is puur omdat ik het leuk vind en ik geniet ervan steeds socialer te worden.
Dat je minder diepgang krijgt door met veel mensen te praten is totale onzin. Ik krijg juist steeds meer diepgang met nieuwe mensen die ik ontmoet. Laat staan de mensen die ik al ken.
Als je zo sociaal bent en zo veel mensenkennis hebt dan begrijp jij toch ook wel hoe dingen over komen op mensen. Al dan niet bewust. Met dit soort teksten probeer je een imago te creeren. Laten zien dat je gewild bent omdat dit weer vrouwen aantrekt. Meesten prikken hier doorheen.quote:Dat ik vrouwen letterlijk heb smeken om een relatie heeft niks met pronken te maken. Dat is gewoon mijn counterargument op de mensen die zeggen dat ik geen relatie kan krijgen, of dat ik het uberhaupt (nog) doe om een relatie krijgen. Ik geniet totaal niet van meiden die meer van mij verwachten dan ik kan geven. Het doet mij eerder pijn. En deze pijn heb ik zelf in het verleden ook ervaren, eigenlijk is het de pijn van tekort koming. Een vrouw dat mij perse moet hebben terwijl ik duidelijk ben vanaf het begin dat ik niet geinteresseerd ben in een relatie met haar, dat is een vrouw die dingen te kort komt in haar zelf en mij ermee wil aanvullen.
Ik ben allergisch voor die termen. Day game sessie? Het klinkt zo enorm geforceerd.quote:Als ik 2x per maand uitga, en ik doe 2 daygame sessies. En verder spreek ik nog wat leuke meiden aan die ik in mijn dagelijks leven tegen komen, dan zit ik ongeveer aan de 100 nieuwe mensen die ik ontmoet heb. Dat is echt weinig gewoon. Ik heb nog genoeg tijd voor andere dingen. Sterker nog ik ben een student, zit in een band, doe aan bodybuilden en nog veel meer.
Dat is zeker zo, maar wat voor sommige mensen vanzelfsprekend lijkt, is voor anderen beangstigend om zomaar eventjes te doen. Als je je hele leven introvert en verlegen bent geweest... Voor zo iemand helpt het klaarblijkelijk als je aan hele basale dingen een pseudowetenschappelijk labeltje en een prijskaartje hangt, en hem in een groep gelijkgestemden zet die er met een coach gericht aan gaan werken om te doen waar hij in zijn eentje nooit de moed voor zou hebben verzameld.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:46 schreef Lord_Azrael het volgende:
PUA doet mij een beetje denken aan de BioStabil. Een prijzig hangertje waarvan (o.a. door Tineke de Nooij) werd beweerd dat het "geneeskrachtige" werking bezit. Doch de BioStabil werkt het beste als je ernaast gezond eet, en meer gaat bewegen.
PUA: "Meer vrouwen aanspreken, zelfvertrouwen kweken, en sociaal begaafder zijn leidt tot meer seks dan geen vrouwen aanspreken omdat je dat niet durft omdat je liever met modeltreintjes speelt."
No shit, sherlock?
Normale mensen hebben gewoon vrienden, vrouwelijke en mannelijke. Zeg je ook tegen ze dat 'zij de vaste groep zijn die je als goede PUA regelmatig ziet voor de diepgang'?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een goede PUA heeft ook nog eens een vaste groep meiden die hij vaker ziet. De diepgang is belangrijker dan een quotum halen. Een valse bewering dus.
Los van PUA is de hele 'zelfhelpindustrie' inderdaad een miljardenbusiness.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:03 schreef Vasilevski het volgende:
Raar om zo iemand de toegang te weigeren. Wie is er de afgelopen tijd nog meer geweigerd in het Verenigd Koninkrijk? Geert Wilders, en verder nog iemand? Dat was natuurlijk ook lachwekkend. In het algemeen geldt dat als de opvattingen van deze persoon je niet aanstaan, je gewoon de knop op je tv/computer gebruikt.
Voor vrouwen is er ook een simpele oplossing als ze de versiertechnieken van deze man en zijn discipelen te ver vinden gaan: gewoon niet met hem naar bed gaan. Maar blijkbaar werken zijn technieken wel, of hij is gewoon een bullshit-koning die een bepaald slag mannen geld uit de zakken klopt. Niet erg bewonderenswaardig in dat geval, maar ook geen reden om iemand niet binnen te laten. Er komt wel meer binnen.
[..]
Dat is zeker zo, maar wat voor sommige mensen vanzelfsprekend lijkt, is voor anderen beangstigend om zomaar eventjes te doen. Als je je hele leven introvert en verlegen bent geweest... Voor zo iemand helpt het klaarblijkelijk als je aan hele basale dingen een pseudowetenschappelijk labeltje en een prijskaartje hangt, en hem in een groep gelijkgestemden zet die er met een coach gericht aan gaan werken om te doen waar hij in zijn eentje nooit de moed voor zou hebben verzameld.
Verder zou ik niet weten wat het verschil is tussen PUA's en de lange geschiedenis aan zelfhulpboeken, boeken over sociale manipulatie, over datingadvies, enz. Zo had je eerst het boek "The Rules" met daarin tips voor vrouwen om afstandelijk en mysterieus en zo te zijn. Er zijn altijd mensen met problemen die bereid zijn om veel geld te geven aan iemand die de 'oplossing' biedt.
Eindelijk iemand die wel in discussie wil, ga je weg voor ik je post goed en wel heb kunnen lezen. Hoop dat je hier nog wat tijd voor kunt vrij maken.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:54 schreef fightclubTyler het volgende:
laters
Ik ben blij dat ik geen honderden euros betaald hebquote:Op donderdag 20 november 2014 14:54 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Ik denk dat ik genoeg value heb gegeven [..]
Maar hoe zou je dit voor je zien, zou je het verboden willen hebben? Die gladde praatjes zijn niet per se illegaal en als hij te ver gaat zou het in principe aan de vrouw zijn de politie te bellen om die irritante stalker even weg te halen... of zelfs aangifte te doen van ongewenste intimidatie / aanranding (als hij weer iemands hoofd in zijn kruis duwtquote:Op donderdag 20 november 2014 11:27 schreef ssebass het volgende:
[..]
Volgens mij is het daarom ook van belang dat er snel geregeld wordt. Net als van die aggressieve verkopers die je overrompelen met snelle praatjes, je er niet tussen laten komen en je dingen laten kopen die je niet wilt. Als er iets van bedenktijd mogelijk is gaat het waarschijnlijk mis. Ze zullen ook vast allemaal "The wolf of Wallstreet" adoreren. Beetje dat type. Gewoon een soort scam dus.
Ik had ook even een filmpje van die kerel gekeken en het bevestigd precies mijn verhaal. Voordat de vrouw een antwoord kan geven komt hij alweer met nieuwe teksten. Continu vuren zoals hij dat zegt, net een machine geweer. Beetje aanvallen (overrompelen) van een persoon die hier helemaal niet op voorbereid is.
Ik snap die scheiding niet zo. In mijn ogen zijn er namelijk genoeg "good guys" die ook "opwindend" zijn en DAT is wat de meeste vrouwen graag willen volgens mij. Veel vrouwen (waaronder ikzelf) vallen zeker op enigszins dominante en assertieve mannen, maar mijn beeld daarbij is bijna het compleet tegenovergestelde van wat er door die PUA-keffertjes wordt gepropageerd... dat heeft namelijk niks met respectloos, hufterig, opdringerig, manipulatief gedrag van doen, juist niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:52 schreef Roland010 het volgende:
Wat die gast bij DWDD zei klopte gewoon: die tegenstrijdigheid van vrouwen. Het is een taboe om het daar over te hebben, maar die is er gewoon.
Door de emancipatie (waar natuurlijk niets mis mee is, integendeel) hebben veel jonge mannen tegenwoordig echt moeite zich een houding aan te nemen. Veel vrouwen willen tegelijkertijd een 1. aardige jongen 2. een 'klootzak'. Het verstand (de aardige jongen) tegen het gevoel (de 'opwindende' klootzak).
Echter, de vorm waarin die Blanc het brengt, is walgelijk. Geweld aanmoedigen en termen als 'vrouwen als oud vuil behandelen'Dat kun je toch ook brengen als dat je mannen leert 'hard to get' (= minder wanhopig overkomen) spelen. En dingen als 'isolate your target' zijn gewoon letterlijk de tactieken die loverboys gebruiken
De scheidslijn tussen dominant + assertief zijn en een opdringerige hufter zijn die geen 'nee' accepteert is niet heel dik, dat is een beetje het probleem.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:57 schreef Forbry het volgende:
Veel vrouwen (waaronder ikzelf) vallen zeker op enigszins dominante en assertieve mannen, maar mijn beeld daarbij is bijna het compleet tegenovergestelde van wat er door die PUA-keffertjes wordt gepropageerd...
En daar ligt het verschil tussen wat Blanc doet en wat veel andere van die trainers doen. Sowieso al de intentie van die training: hoe kan ik met zoveel vrouwen seks hebben, daar gaat het al verkeerd. De intentie zou moeten zijn: hoe zou ik bij een vrouw die ik echt leuk vind, nou wel eens een keer kans maken (en uiteindelijk een keer een vriendin krijgen). Door zoveel mogelijk vrouwen het bed in te lullen en ze als 'stuk vuil' te leren zien zul je misschien een aantal keer seks hebben maar dan die meid die je wél echt leuk vindt waarschijnlijk mislopen als toekomstige vriendin. Misschien zelfs wel omdat ze, in plaats van te zien dat je eigenlijk een goede leuke gast was waar ze op zou vallen (als ie iets meer zelfvertrouwen had) je nu ontwijkt en als enorme hufter ziet omdat ze van anderen ziet en hoort hoe je met vrouwen omgaat.quote:dat heeft namelijk niks met respectloos, hufterig, opdringerig, manipulatief gedrag van doen, juist niet.
Misschien dat de filmpjes gewoon in scene zijn gezet? Je moet immers toch een soort van imago aankweken als "zogenaamde" PUA.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:37 schreef blondetrien het volgende:
[..]
of zelfs aangifte te doen van ongewenste intimidatie / aanranding (als hij weer iemands hoofd in zijn kruis duwtongelooflijk).. en aan de heren om hun geld terug te halen als de cursus niet aan hun verwachtingen voldoet en ze zich opgelicht voelen.
Dat zegt hij ook in de rode draad van het verhaal, je moet gewoon normaal doen. Dat plagen (waar ze ook van geniet) is slechts omdat hij zich verveeld met vrouwen neuken, echt geluk komt uit je eigen acties.quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:31 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Misschien dat de filmpjes gewoon in scene zijn gezet? Je moet immers toch een soort van imago aankweken als "zogenaamde" PUA.
Als je als loser betaal voor dit soort seminars dan behoor je niet te janken dat je je geld terug wilt. Elke vent weet dat dit een "loser" eerste klas is die andere losers (die eigenlijk meer gebaat zijn bij een professionele hulpverlening) de les leest hoe ze nog een grotere loser als man zijnde kunnen worden.
Een beetje vent weet een vrouw te plezieren zonder aan haar hielen te likken, of als een incontinente hond op elke vrouw maar zijn pis te druppelen.
Dan komt het er toch gewoon op neer dat hij net zo is als Emiel Ratelband, Je zelf zijn en in je zelf geloven en je met je zelf om kunnen gaan dit in verband met ongemakkelijke situaties waarmee je moeilijk uit de voeten, kan zoals bijvoorbeeld afwijzingen of toenadering zoeken tot andere personen in dit geval vrouwen dan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat zegt hij ook in de rode draad van het verhaal, je moet gewoon normaal doen. Dat plagen (waar ze ook van geniet) is slechts omdat hij zich verveeld met vrouwen neuken, echt geluk komt uit je eigen acties.
Mee eens! Daarom zegt Julien ook dat je hem niet als guru moet zien en zelf ervaring op moet doen. Van seminars leer je niets als je geen actie onderneemt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:46 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Dan komt het er toch gewoon op neer dat hij net zo is als Emiel Ratelband, Je zelf zijn en in je zelf geloven en je met je zelf om kunnen gaan dit in verband met ongemakkelijke situaties waarmee je moeilijk uit de voeten, kan zoals bijvoorbeeld afwijzingen of toenadering zoeken tot andere personen in dit geval vrouwen dan.
Daar hoef je geen theaterstukje van te maken, het is gewoon een knop omzetten net zoals je van een hoge duikplank afspringt of een angst voor spinnen. Dus om kunnen gaan met de pijn en vernedering angst die je te gemoed gaat,want als je dit overwint zal het je een gevoel van euforie geven als je eigen dit zelf kan aanpraten.
Maar goed ik ben eerder voor een individuele professionele aanpak in plaats van dit soort gehypte Goeroes als zogenaamde "Hulpverleners", omdat niet iedereen gelijk is in zijn problemen en in zijn cultuur en in zijn opvoeding.
Het hangt er vanaf hoeveel geld je tot je beschikking hebt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:58 schreef firefly3 het volgende:
Zelfvertrouwen is overigens in gradaties. Ik durf extreem veel, maar anderen durven weer meer dan ik. Dit valt te trainen tot het oneindige. Er zit ook een mega verschil in het kunnen krijgen van een niet-knappe en onzekere internet meid en een sociaal ontwikkelde vrouw die je out of the blue hebt aangesproken.
Dat zijn niet de vrouwen die je zoekt. Geld is ook niet iets waar vrouwen oprecht geil van kunnen worden gelukkigquote:Op vrijdag 21 november 2014 09:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf hoeveel geld je tot je beschikking hebt.
In de ideale wereldquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat zijn niet de vrouwen die je zoekt. Geld is ook niet iets waar vrouwen oprecht geil van kunnen worden gelukkig
Uit de filmpjes die hij post kan je duidelijk opmaken dat dit allemaal bullshit is. Hij pakt de vrouwen van achteren vast zonder dat ze het doorhebben, dus hoe kunnen ze er op reageren? Plus, je ziet in filmpjes dat vrouwen hun hoofd bij hem wegtrekken en dat hij dan juist een hand in hun nek legt om ze te stoppen. En als ik de filmpjes uit Japan zie dan lijkt de lichaamstaal van de vrouwen er eerder op te wijzen dat ze oncomfortabel / bang zijn dan dat ze het allemaal leuk vinden...quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:47 schreef firefly3 het volgende:
Dus relaxt, geen enkel vrouw is tegen haar wil bij haar nek gepakt. Hij legt duidelijk uit in zijn lezingen dat je a) Het in slowmotion moet doen zodat ze tijd heeft om weg te trekken b) Dat je het met een glimlach en communiceerd naar haar toe dat het niet serieus is, een samenspel dus. Als beginner moet je dit niet doen zegt hij, want ze voelen vrouwen nog niet aan. Dus wat is het probleem eigenlijk?
Uhh ik heb zelf gemerkt dat geld onzin is voor het krijgen van vrouwen.quote:
Daarvoor waren ze al lang bezig met elkaar. Filmpje is geknipt om het erg te laten lijken en reacties uit te lokken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:27 schreef kipknots het volgende:
[..]
Uit de filmpjes die hij post kan je duidelijk opmaken dat dit allemaal bullshit is. Hij pakt de vrouwen van achteren vast zonder dat ze het doorhebben, dus hoe kunnen ze er op reageren? Plus, je ziet in filmpjes dat vrouwen hun hoofd bij hem wegtrekken en dat hij dan juist een hand in hun nek legt om ze te stoppen. En als ik de filmpjes uit Japan zie dan lijkt de lichaamstaal van de vrouwen er eerder op te wijzen dat ze oncomfortabel / bang zijn dan dat ze het allemaal leuk vinden...
Zolang ze zich gewoon aan de wet houden kunnen ze doen wat ze willen. De vrouwen zullen ook wel leren om van zich af te bijten. De meeste kunnen dit wel overigens. Wat er overigens voor zorgt dat ze nog terughoudender zijn wanneer mannen ze benaderen. Dus ze maken het voor hun doelgroep, die al moeite heeft met vrouwen aanspreken, nog moeilijker om vrouwen te regelen (ze creeren hun eigen marktquote:Op donderdag 20 november 2014 20:37 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Maar hoe zou je dit voor je zien, zou je het verboden willen hebben? Die gladde praatjes zijn niet per se illegaal en als hij te ver gaat zou het in principe aan de vrouw zijn de politie te bellen om die irritante stalker even weg te halen... of zelfs aangifte te doen van ongewenste intimidatie / aanranding (als hij weer iemands hoofd in zijn kruis duwtongelooflijk).. en aan de heren om hun geld terug te halen als de cursus niet aan hun verwachtingen voldoet en ze zich opgelicht voelen. En aan de politie om het geval na tips in de gaten te houden en in het geval dat hij te ver gaat in bijzijn van het publiek op te pakken. Hoe zie jij dat?
Het zal allemaal wel een complot zijn om hem in een kwaad daglicht te zetten door alles bewust verkeerd te interpreteren inderdaad.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daarvoor waren ze al lang bezig met elkaar. Filmpje is geknipt om het erg te laten lijken en reacties uit te lokken.
Dit is een beetje een foute redenering. Wat veel vrouwen willen is niet een klootzak, maar iemand die stevig in zijn schoenen staat, waar je niet heel makkelijk overheen kan lopen. Maar die man is in dat ideaalbeeld in balans, hij is ook lief, hij is niet agressief, dat alles hoort bij dat ideaalplaatje.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:52 schreef Roland010 het volgende:
Wat die gast bij DWDD zei klopte gewoon: die tegenstrijdigheid van vrouwen. Het is een taboe om het daar over te hebben, maar die is er gewoon.
Door de emancipatie (waar natuurlijk niets mis mee is, integendeel) hebben veel jonge mannen tegenwoordig echt moeite zich een houding aan te nemen. Veel vrouwen willen tegelijkertijd een 1. aardige jongen 2. een 'klootzak'. Het verstand (de aardige jongen) tegen het gevoel (de 'opwindende' klootzak).
Echter, de vorm waarin die Blanc het brengt, is walgelijk. Geweld aanmoedigen en termen als 'vrouwen als oud vuil behandelen'Dat kun je toch ook brengen als dat je mannen leert 'hard to get' (= minder wanhopig overkomen) spelen. En dingen als 'isolate your target' zijn gewoon letterlijk de tactieken die loverboys gebruiken
Een complot om zichzelf in een kwaad daglicht te zetten zelfs, want het zijn filmpjes van zijn eigen hand, die hij zelf in die vorm naar buiten heeft gebracht.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel een complot zijn om hem in een kwaad daglicht te zetten door alles bewust verkeerd te interpreteren inderdaad.
Onze schuld dat we er niet doorheen kunnen zien dat alles humor is en niet serieus.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Een complot om zichzelf in een kwaad daglicht te zetten zelfs, want het zijn filmpjes van zijn eigen hand, die hij zelf in die vorm naar buiten heeft gebracht.
Ja, want een beetje vrouwen intimideren, manipuleren en wat aanranding hier daar is toch hartstikke grappig! HiHAHO zeg.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Onze schuld dat we er niet doorheen kunnen zien dat alles humor is en niet serieus.
Vrouwen intimideren en manipuleren doen mannen elke dag. Sterker nog; anders om ook.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, want een beetje vrouwen intimideren, manipuleren en wat aanranding hier daar is toch hartstikke grappig! HiHAHO zeg.
Dan moeten beide daar maar eens mee ophouden. Want het is best wel ziek te noemen(zeker in de mate waarover we hier praten).quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:27 schreef xzaz het volgende:
[..]
Vrouwen intimideren en manipuleren doen mannen elke dag. Sterker nog; anders om ook.
Tering gast doe niet zo preuts dat is het spel wat continue tussen de man en vrouw speelt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan moeten beide daar maar eens mee ophouden. Want het is best wel ziek te noemen(zeker in de mate waarover we hier praten).
Dit gaat zoveel verder dan een "spel", ik vind willekeurige meisjes op straat vastpakken en naar je kruis duwen geen spelletje meer te noemen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:29 schreef xzaz het volgende:
[..]
Tering gast doe niet zo preuts dat is het spel wat continue tussen de man en vrouw speelt.
Het was zijn bedoeling om een negatief artikel te krijgen, maar het is uit de hand gelopen. Ik hoorde het een half jaar geleden al dat hij net zoiets wilde als een collega van hem.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel een complot zijn om hem in een kwaad daglicht te zetten door alles bewust verkeerd te interpreteren inderdaad.
Hij heeft nu alle aandacht van de wereld.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het was zijn bedoeling om een negatief artikel te krijgen, maar het is uit de hand gelopen. Ik hoorde het een half jaar geleden al dat hij net zoiets wilde als een collega van hem.
Julien leunt ook meer in het positieve, maar dat zie je in de reactie uitlokkende filmpjes niet. Dat herhaalt hij vaak genoeg, dat de algemene lijn altijd positief moet zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Dit is een beetje een foute redenering. Wat veel vrouwen willen is niet een klootzak, maar iemand die stevig in zijn schoenen staat, waar je niet heel makkelijk overheen kan lopen. Maar die man is in dat ideaalbeeld in balans, hij is ook lief, hij is niet agressief, dat alles hoort bij dat ideaalplaatje.
Een echte klootzak past niet in het ideaalbeeld. Dominantie is wat anders dan agressie, degene die agressie gebruiken om dominant te lijken zijn wannabee dominant, maar zijn het niet echt.
Een echt dominant persoon kent namelijk kalmte.
Dat klinkt allemaal leuk en aardig, maar als metafoor: van iemand die één keer per maand totaal door het lint gaat en alles kort en klein slaat en de overige dagen rustig is zeg je ook niet "Ach, hij is altijd zo rustig, die ene keer per maand boeit niet." Misschien doet die Julien over het algemeen sympathieke dingen (al vraag ik het me af) maar als je aanranding goed gaat praten (uit het niets iemands hoofd naar je kruis duwen valt daar wel onder dunkt me) ben je wel ver heen. Dat er vervolgens nog mensen achter hem aanlopen die daadwerkelijk denken dat ze in een oogopslag kunnen zien wat een vrouw fijn vindt en dat als excuus gebruiken om ermee door te gaan is al helemaal kansloos. Het doet sterk denken aan verkrachters die zeggen: "Ach, stiekem wilde ze het wel hoor!" En dat vrouwen 'nee' kunnen zeggen klinkt leuk, maar als je uit het niets wordt vastgegrepen ben je denk ik te verbouwereerd om meteen te beseffen dat je wordt aangerand.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Julien leunt ook meer in het positieve, maar dat zie je in de reactie uitlokkende filmpjes niet. Dat herhaalt hij vaak genoeg, dat de algemene lijn altijd positief moet zijn.
Ik heb hierboven uitgelegt wat hij verteld in de seminars. A)Je doet de beweging in slowmotion zodat ze tijd heeft om te reageren en niet schrikt of bedreigt voelt. B) Je doet het met een glimlach en een intentie van samenspel. Je kunt het vergelijken hoe broers en zussen soms elkaar plagen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:00 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal leuk en aardig, maar als metafoor: van iemand die één keer per maand totaal door het lint gaat en alles kort en klein slaat en de overige dagen rustig is zeg je ook niet "Ach, hij is altijd zo rustig, die ene keer per maand boeit niet." Misschien doet die Julien over het algemeen sympathieke dingen (al vraag ik het me af) maar als je aanranding goed gaat praten (uit het niets iemands hoofd naar je kruis duwen valt daar wel onder dunkt me) ben je wel ver heen. Dat er vervolgens nog mensen achter hem aanlopen die daadwerkelijk denken dat ze in een oogopslag kunnen zien wat een vrouw fijn vindt en dat als excuus gebruiken om ermee door te gaan is al helemaal kansloos. Het doet sterk denken aan verkrachters die zeggen: "Ach, stiekem wilde ze het wel hoor!" En dat vrouwen 'nee' kunnen zeggen klinkt leuk, maar als je uit het niets wordt vastgegrepen ben je denk ik te verbouwereerd om meteen te beseffen dat je wordt aangerand.
Daar gaat mijn rustig/door het lint gaan metafoor dan ook over.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb hierboven uitgelegt wat hij verteld in de seminars.
Daar gaat mijn "in een oogopslag kunnen zien wat vrouwen fijn vinden" stukje dan ook over.quote:A)Je doet de beweging in slowmotion zodat ze tijd heeft om te reageren en niet schrikt of bedreigt voelt.
Als jij je zusje vaak met haar hoofd naar je kruis hebt geduwd zou ik therapie aanraden.quote:B) Je doet het met een glimlach en een intentie van samenspel. Je kunt het vergelijken hoe broers en zussen soms elkaar plagen.
Wat hij doet gaat niet in slowmotion, er is geen tijd om te reageren. Hij loopt gewoon langs, pakt een hoofd vast en duwt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb hierboven uitgelegt wat hij verteld in de seminars. A)Je doet de beweging in slowmotion zodat ze tijd heeft om te reageren en niet schrikt of bedreigt voelt. B) Je doet het met een glimlach en een intentie van samenspel. Je kunt het vergelijken hoe broers en zussen soms elkaar plagen.
Je snapt wel wat ik bedoel en de filmpjes zijn geknipt om het erg te doen lijken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:05 schreef Operc het volgende:
[..]
Daar gaat mijn rustig/door het lint gaan metafoor dan ook over.
[..]
Daar gaat mijn "in een oogopslag kunnen zien wat vrouwen fijn vinden" stukje dan ook over.
[..]
Als jij je zusje vaak met haar hoofd naar je kruis hebt geduwd zou ik therapie aanraden.
Hij was al een tijdje met hun bezig. Al voor de media ophef zeiden ze dat ze het filmpje zo geknipt hebben zodat het lijkt alsof hij ze nog niet gesproken had enz.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat hij doet gaat niet in slowmotion, er is geen tijd om te reageren. Hij loopt gewoon langs, pakt een hoofd vast en duwt.
Alsof alles wat je met een glimlach doet ok is zeg
Nee, met die japanse meiden was hij niet al een tijdje bezig, je ziet het hem op straat doen. Je ziet ook dat de meisjes in kwestie zich af proberen te duwen, zenuwachtig giechelen(wat dus wat anders is als gedeelde lol) en zich ontzettend ongemakkelijk voelen. Niet zo raar, want dit heet gewoon aanranding.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij was al een tijdje met hun bezig. Al voor de media ophef zeiden ze dat ze het filmpje zo geknipt hebben zodat het lijkt alsof hij ze nog niet gesproken had enz.
Dat zie je in iemands ogen. Die zijn bedekt met een zwart balkje. Als je meer verstand had van sociale vaardigheden wist je dat je alles ziet aan iemands ogen. Van angst tot geluk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, met die japanse meiden was hij niet al een tijdje bezig, je ziet het hem op straat doen. Je ziet ook dat de meisjes in kwestie zich af proberen te duwen, zenuwachtig giechelen(wat dus wat anders is als gedeelde lol) en zich ontzettend ongemakkelijk voelen. Niet zo raar, want dit heet gewoon aanranding.
Dacht dat jij zo goed was in lichaamstaal lezen....
En dat vind ik ook wel logisch klinken. Maar die balans is veel en veel moeilijker voor een man dan je denkt. En die tegenstrijdigheid/wisselvalligheid die moderne westerse vrouwen toch vaak hebben is bijna niet te volgenquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Dit is een beetje een foute redenering. Wat veel vrouwen willen is niet een klootzak, maar iemand die stevig in zijn schoenen staat, waar je niet heel makkelijk overheen kan lopen. Maar die man is in dat ideaalbeeld in balans, hij is ook lief, hij is niet agressief, dat alles hoort bij dat ideaalplaatje.
Op zich zit daar wat in natuurlijk. Maar, zoals ik hierboven al zei, die scheidslijn tussen dominantie en 'agressie' is niet zo heel groot. Zeker als je als jonge wat onzekere man als 'buitenstaander' zulke mannen (succesvol) met vrouwen ziet. Sommige dominantie kan echt over komen als een soort bijna-agressie. Niet fysiek dan, maar wel verbaal/qua toon.quote:Een echte klootzak past niet in het ideaalbeeld. Dominantie is wat anders dan agressie, degene die agressie gebruiken om dominant te lijken zijn wannabee dominant, maar zijn het niet echt.
Een echt dominant persoon kent namelijk kalmte.
Beter had ik het niet kunnen verwoorden. Allemaal zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:47 schreef Roland010 het volgende:
[..]
En dat vind ik ook wel logisch klinken. Maar die balans is veel en veel moeilijker voor een man dan je denkt. En die tegenstrijdigheid/wisselvalligheid die moderne westerse vrouwen toch vaak hebben is bijna niet te volgen
Mooi voorbeeld:
- Ze komt bij je om te vertellen dat ze een probleem heeft ergens (werk, vriendinnen, sportclub.. ik noem maar wat):
1.Je luistert en geeft d'r advies om te helpen. Dat laatste: FOUT. Dat moet blijkbaar niet, want ze willen dan alleen een luisterend oor. Als je teveel en begripvol luistert en haar altijd met haar problemen gaat helpen, dan is de kans dat je krijgt te horen dat ze je meer als een soort broertje/vriendin ziet en niet als man.
2. Je luistert wel, maar je reageert weinig. Dan wordt ze vermoedelijk boos, omdat je nooit in haar problemen en gevoelens geïnteresseerd zou zijn. Iets te weinig zeggen en haar laten praten is dus ook weer niet goed.
Nog eentje;
- Ze zit te zuchten en je vraagt wat er is. Nee niets, zegt ze. 'Echt niet?' nee echt niet.
1.Je vraag het na een nieuwe zucht nog een keer en stelt dat als er niets is, ze misschien lekker op tijd een bad moet nemen en het bedje in. Grote kans dat ze dat geen leuke opmerking vindt. "Hoezo, laat dat vermoeide mens maar lekker naar boven gaan, zodat jij d'r vanaf bent?".
2. Je vraagt niets meer als ze 2 keer 'nee er is niets' heeft gezegd en laat d'r verder even met rust.
Niet goed, want de kans is redelijk groot dat je binnen kortere of langere termijn te horen van d'r dat je nooit eens vraagt hoe het met d'r gaat.
Het enige waarop je het eigenlijk goed zou kunnen doen volgens mij, is uit jezelf weten waar ze mee zou zitten. Dat je precies weet dat ze vanochtend een hele vervelende vergadering gepland had staan (waar ze 2 weken geleden een keer wat over zei) en dat je voordat ze begint te zuchten al vraagt: "die hele lastige vergadering, viel het tegen? die collega Paula waar je
Je moet al de namen van d'r collega's, belangrijke agendapunten per dag en week, dingen waar ze tegenop ziet en vooral welke collega's leuk zijn en welke vreselijk. Als ze 2 weken geleden 10 namen/relaties tussen mensen heeft genoemd dan word je bijna verondersteld dat in je hoofd te hebben als man"Je wist toch dat Erika zwanger was en een tijd weg was? en dat die aardige Jan van accountancy mogelijk ontslagen wordt en dat er dus vandaag die vergadering was, met Annet.. die altijd achter m'n rug om bij de directie dingetjes regelt en tijdens de vergadering dan heel schijnheilig van niets weet en dingen op mij afschuift"
"Annet, das die blonde vrouw toch, met dat kantoor tegenover je? "
"Neehee, dat is Lydia! Die is wél leuk. Op het bedrijfsfeest toen met kerst heb je nog met haar man staan praten, je weet toch wel wie dat is. Annet heeft rood haar en zit aan de andere kant van het gebouw... Dat heb ik allemaal verteld, maar je luistert echt nooit eens goed naar me".
Beetje overdreven dit misschien, maar zo voelt het soms écht voor ons
[..]
Op zich zit daar wat in natuurlijk. Maar, zoals ik hierboven al zei, die scheidslijn tussen dominantie en 'agressie' is niet zo heel groot. Zeker als je als jonge wat onzekere man als 'buitenstaander' zulke mannen (succesvol) met vrouwen ziet. Sommige dominantie kan echt over komen als een soort bijna-agressie. Niet fysiek dan, maar wel verbaal/qua toon.
Je bevestigt mijn metafoor alleen maar. Iets 100% fouts goedpraten omdat ander gedrag zogenaamd niet zo erg is. Bizar.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel en de filmpjes zijn geknipt om het erg te doen lijken.
En ook hier bevestig je mijn punt. Overmoedig zeggen: "Ja ik zie gewoon dat ze het wil." Wat is dat toch een gruwelijk foute manier van omgaan met mensen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:46 schreef firefly3 het volgende:
Dat zie je in iemands ogen. Die zijn bedekt met een zwart balkje. Als je meer verstand had van sociale vaardigheden wist je dat je alles ziet aan iemands ogen. Van angst tot geluk.
Omdat ik duidelijke volledige filmpjes van hem heb gezien. De vrouwen doen net zo hard mee in die filmpjes.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:50 schreef Operc het volgende:
[..]
Je bevestigt mijn metafoor alleen maar. Iets 100% fouts goedpraten omdat ander gedrag zogenaamd niet zo erg is. Bizar.
[..]
En ook hier bevestig je mijn punt. Overmoedig zeggen: "Ja ik zie gewoon dat ze het wil." Wat is dat toch een gruwelijk foute manier van omgaan met mensen.
Dit ja!!!quote:
Ja, hé?quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Beter had ik het niet kunnen verwoorden. Allemaal zeer herkenbaar
Hahaquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:09 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ja, hé?![]()
Ze zou dan op z'n minst even dingen bij die mensen noemen waarop we ze kunnen onthouden. "Rob, die met die zoon die topscorer in de jeugd van FC Utrecht werd en binnenkort gaat debuteren in het eersteOf: "Anja, die met die idioot grote voorgevel die d'r op dat personeelsfeest nog net niet uit die zwarte jurk floepten".
Mooie postgeschiedenisquote:Op donderdag 20 november 2014 13:20 schreef fightclubTyler het volgende:
Oefening baart kunst. Op een gegeven moment voel je alles aan alsof je een atleet bent.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:54 schreef Roland010 het volgende:
Ik denk overigens dat er maar weinig mannen bestaan die er precies die 'balans' hebben en elke door vrouwen gewenste eigenschap precies in de juiste mate hebben.
Dan kom je uit bij de Obama's van de wereld.
- Brengt z'n standpunten glashelder, maar hoeft daar niet voor te gaan schreeuwen of met modder te gooien naar anderen
- Lang, maar niet zo lang dat je als vrouw een krukje nodig hebt als je met hem wil zoenen
- Niet zo donker dat het echt een neger is, en niet zo licht dat het echt een blanke is
- Stijl qua zichzelf kleden, maar niet zo dat als ie naast Michelle staat, iedereen langs Michelle heen kijkt en Obama de grote stijlkoning van de 2 is
- Intelligent, maar niet alleen met kennis uit boeken, ook door mensenkennis
- Een beetje introvert, maar niet zo dat het een saai persoon is, neemt zonder problemen het woord voor een grote groep mensen, met overtuiging en passie
- Serieus, maar af en toe ook opeens (niet gescript/geschreven) een ware cabaretier uithangen plots
- Sportief
- Muzikaal
- Heel veel respect voor z'n vrouw (en kinderen) maar dan moeten ze hem ook andersom respecteren en volledige toewijding laten zien als first lady en presidentiele kids
- Bescheiden, maar wel oprecht trots op wat ie, samen met anderen, bereikt heeft
- Houdt van een debat, maar dan wel op niveau. Laat zich niet provoceren en meetrekken door republikeinse trolls
ObamaAls ik een vrouw was (of op mannen viel) dan wist ik het wel.
![]()
Klopt dit, dames? Volgens mij komt hij aardig dicht in de buurt van hoe jullie vinden dat een man moet zijn.
En na al die jaren blijkt dat hij vooral grote en mooie praatjes heeft gehad, en dat het daarbij is gebleven. Uiteindelijk heeft hij weinig concreets voor de Amerikaanse bevolking gedaan. Leuke verpakking, waardeloze inhoud.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:54 schreef Roland010 het volgende:
Ik denk overigens dat er maar weinig mannen bestaan die er precies die 'balans' hebben en elke door vrouwen gewenste eigenschap precies in de juiste mate hebben.
Dan kom je uit bij de Obama's van de wereld.
- Brengt z'n standpunten glashelder, maar hoeft daar niet voor te gaan schreeuwen of met modder te gooien naar anderen
- Lang, maar niet zo lang dat je als vrouw een krukje nodig hebt als je met hem wil zoenen
- Niet zo donker dat het echt een neger is, en niet zo licht dat het echt een blanke is
- Stijl qua zichzelf kleden, maar niet zo dat als ie naast Michelle staat, iedereen langs Michelle heen kijkt en Obama de grote stijlkoning van de 2 is
- Intelligent, maar niet alleen met kennis uit boeken, ook door mensenkennis
- Een beetje introvert, maar niet zo dat het een saai persoon is, neemt zonder problemen het woord voor een grote groep mensen, met overtuiging en passie
- Serieus, maar af en toe ook opeens (niet gescript/geschreven) een ware cabaretier uithangen plots
- Sportief
- Muzikaal
- Heel veel respect voor z'n vrouw (en kinderen) maar dan moeten ze hem ook andersom respecteren en volledige toewijding laten zien als first lady en presidentiele kids
- Bescheiden, maar wel oprecht trots op wat ie, samen met anderen, bereikt heeft
- Houdt van een debat, maar dan wel op niveau. Laat zich niet provoceren en meetrekken door republikeinse trolls
ObamaAls ik een vrouw was (of op mannen viel) dan wist ik het wel.
![]()
Klopt dit, dames? Volgens mij komt hij aardig dicht in de buurt van hoe jullie vinden dat een man moet zijn.
Ok, dus hij zegt ook rationele dingen. Maakt dat de rest wat hij zegt ineens ok? Je hebt het steeds over "uit de context", laat die context dan zien en niet losse flarden van anderen filmpjes. Je doet precies dat wat je bij de media verafschuwt.quote:
RSDfreetour, Julienfreetour. Te vinden op youtube, filmpjes van uren lang. Daar is de context, maar daar zijn jullie niet in geïnteresseerd. Even een stukje eruit pakken en daarop bashen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:21 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Ok, dus hij zegt ook rationele dingen. Maakt dat de rest wat hij zegt ineens ok? Je hebt het steeds over "uit de context", laat die context dan zien en niet losse flarden van anderen filmpjes. Je doet precies dat wat je bij de media verafschuwt.
Ik zie in je postgeschiedenis trouwens dat je zelf een topic hebt geopent om je te beklagen over juliens gedrag in dat filmpje in azie. Waarom neem je het anderen kwalijk als zij hetzelfde zeggen?
Ik werk op bijkans dagelijkse basis met lichaamstaal, de subtiele lichaamstaal welteverstaan. Denk dat ik daar wel wat vanaf weet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat zie je in iemands ogen. Die zijn bedekt met een zwart balkje. Als je meer verstand had van sociale vaardigheden wist je dat je alles ziet aan iemands ogen. Van angst tot geluk.
Wut.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:52 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Dat topic maakte voordat iedereen wist over RSD. Ik was benieuwd hoe mainstraim mensen zouden reageren, om te kijken waar de uitdagende handelingen van Julien toe zouden lijden.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:01 schreef fightclubTyler het volgende:
Het zit zo. Ik ben best smooth bij de dames, voornamelijk doe ik ook daygame. Nu doe ik sinds kort ook nightgame, maar dat gaat niet zo goed. Ik kan namelijk niet dansen. ALs ik dan een chick op de dansvloer zie losgaan weet ik gewoon niet hoe ik het aan moet pakken. Meestal sta ik in een hoekje een beetje of bij de wc's en dan daar kijken of ik een chick kan versieren.
Nu is mijn vraag of iemand misschien een goede danstutatorial kent op youtube. Ik denk dat ik mij een stuk comfortabeler in de club ga voelen als ik weet hoe ik moet dansen.
Stuur nou even de volledige versies van de bekritiseerde filmpjes, dan. Dan kunnen we er ten minste nog wat mee. Op deze manier is het echt een non-discussie. "Uit de context" > toon het even in de context dan. Je kan moeilijk van ons verwachten dat we een paar honderd uur aan youtube filmpjes gaan doorspitten toch? Jullie kennen "de context" blijkbaar dus ik neem aan dat jullie ze zo kunnen linken. Waarom doen jullie dat niet?quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat ik duidelijke volledige filmpjes van hem heb gezien. De vrouwen doen net zo hard mee in die filmpjes.
Je hebt het hier wel over een zeer beperkte groep vrouwen, want ik haat het om alleen maar een luisterend oor te zijn en geen advies te mogen geven, wil dat andersom ook niet, advies is welkom, zolang je maar niet gelijk 100% verwacht dat ik het ook volledig zo ga doen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:47 schreef Roland010 het volgende:
[..]
En dat vind ik ook wel logisch klinken. Maar die balans is veel en veel moeilijker voor een man dan je denkt. En die tegenstrijdigheid/wisselvalligheid die moderne westerse vrouwen toch vaak hebben is bijna niet te volgen
Mooi voorbeeld:
- Ze komt bij je om te vertellen dat ze een probleem heeft ergens (werk, vriendinnen, sportclub.. ik noem maar wat):
1.Je luistert en geeft d'r advies om te helpen. Dat laatste: FOUT. Dat moet blijkbaar niet, want ze willen dan alleen een luisterend oor. Als je teveel en begripvol luistert en haar altijd met haar problemen gaat helpen, dan is de kans dat je krijgt te horen dat ze je meer als een soort broertje/vriendin ziet en niet als man.
2. Je luistert wel, maar je reageert weinig. Dan wordt ze vermoedelijk boos, omdat je nooit in haar problemen en gevoelens geïnteresseerd zou zijn. Iets te weinig zeggen en haar laten praten is dus ook weer niet goed.
Nog eentje;
- Ze zit te zuchten en je vraagt wat er is. Nee niets, zegt ze. 'Echt niet?' nee echt niet.
1.Je vraag het na een nieuwe zucht nog een keer en stelt dat als er niets is, ze misschien lekker op tijd een bad moet nemen en het bedje in. Grote kans dat ze dat geen leuke opmerking vindt. "Hoezo, laat dat vermoeide mens maar lekker naar boven gaan, zodat jij d'r vanaf bent?".
2. Je vraagt niets meer als ze 2 keer 'nee er is niets' heeft gezegd en laat d'r verder even met rust.
Niet goed, want de kans is redelijk groot dat je binnen kortere of langere termijn te horen van d'r dat je nooit eens vraagt hoe het met d'r gaat.
Het enige waarop je het eigenlijk goed zou kunnen doen volgens mij, is uit jezelf weten waar ze mee zou zitten. Dat je precies weet dat ze vanochtend een hele vervelende vergadering gepland had staan (waar ze 2 weken geleden een keer wat over zei) en dat je voordat ze begint te zuchten al vraagt: "die hele lastige vergadering, viel het tegen? die collega Paula waar je vorige keer ruzie mee had, was die nu weer zo je bewust aan het onderbreken steeds voordat je uitgepraat was?'
Je moet bijna al de namen/eigenschappen van d'r collega's, belangrijke agendapunten per dag en week, dingen waar ze tegenop ziet en vooral welke collega's leuk zijn en welke vreselijk. Als ze 2 weken geleden 10 namen/relaties tussen mensen heeft genoemd dan word je bijna verondersteld dat in je hoofd te hebben als man lijkt het
"Annet, das die blonde vrouw toch, met dat kantoor tegenover je? "
"Neehee, dat is Lydia! Die is wél leuk. Op het bedrijfsfeest toen met kerst heb je nog met haar man staan praten, je weet toch wel wie dat is. Die tandarts, met dat kleine brilletje.. Annet heeft rood haar en zit aan de andere kant van het gebouw... Dat heb ik allemaal verteld, maar je luistert echt nooit eens goed naar me".
Beetje overdreven dit misschien, maar zo voelt het soms écht voor ons
[..]
Op zich zit daar wat in natuurlijk. Maar, zoals ik hierboven al zei, die scheidslijn tussen dominantie en 'agressie' is niet zo heel groot. Zeker als je als jonge wat onzekere man als 'buitenstaander' zulke mannen (succesvol) met vrouwen ziet. Sommige dominantie kan echt over komen als een soort bijna-agressie. Niet fysiek dan, maar wel verbaal/qua toon.
Gedeeltelijk kun je dat oefenen ja. Maar voor een groot deel moet je dat ook gewoon al in jezelf hebben zitten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Oefening baart kunst. Op een gegeven moment voel je alles aan alsof je een atleet bent.
Je duwt elkaar ook weg als je elkaar plaagt. Alles gaat om de context in de sociale situatie. Sowiezo haalt iedereen hun hoofd weg als je naar beneden wordt gedrukt. Maten onder elkaar doen ook dat soort geintjes.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik werk op bijkans dagelijkse basis met lichaamstaal, de subtiele lichaamstaal welteverstaan. Denk dat ik daar wel wat vanaf weet.
Ogen alleen zeggen vrij weinig, het is altijd een samenspel van het hele lichaam. Maar je smoesjes worden er steeds raarder op met je dat zie je aan hun ogen(die bedekt zijn met een balkje).
De hele verdere lichaamstaal duidt op zich zeer ongemakkelijk voelen.
Weleens vrouwen gezoent als "openingszin"?quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:29 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Gedeeltelijk kun je dat oefenen ja. Maar voor een groot deel moet je dat ook gewoon al in jezelf hebben zitten.
Er staat een heel lang stuk op youtube, zoek naar het kanaal RSD Julien.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:28 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Stuur nou even de volledige versies van de bekritiseerde filmpjes, dan. Dan kunnen we er ten minste nog wat mee. Op deze manier is het echt een non-discussie. "Uit de context" > toon het even in de context dan. Je kan moeilijk van ons verwachten dat we een paar honderd uur aan youtube filmpjes gaan doorspitten toch? Jullie kennen "de context" blijkbaar dus ik neem aan dat jullie ze zo kunnen linken. Waarom doen jullie dat niet?
Ik zou me ook aan Julien ergeren als hij voor me stond en ik ben echt niet zo'n zeurteef die anderen naar beneden wil brengen zodat ik me een stukje beter kan voelen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:47 schreef firefly3 het volgende:
Je ziet altijd typisch van die lelijke vrouwen om Julien zeuren op youtube die zelf seks tekort hebbenHet zijn ook typische vrouwen die mooiere vrouwen sletjes vinden omdat ze jaloers zijn, ipv positief over hetzelfde geslacht kunnen zijn. Vandaar dat feministen vaak pittige pottenkapsels hebben haha
Tuurlijk joh, altijd lekker makkelijk deze manier van doen of niet soms? Mensen met kritiek snel wegzetten als lelijk, preuts, zullen wel slechte ervaringen hebben enzo...quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:47 schreef firefly3 het volgende:
Je ziet altijd typisch van die lelijke vrouwen om Julien zeuren op youtube die zelf seks tekort hebbenHet zijn ook typische vrouwen die mooiere vrouwen sletjes vinden omdat ze jaloers zijn, ipv positief over hetzelfde geslacht kunnen zijn. Vandaar dat feministen vaak pittige pottenkapsels hebben haha
Dat was al lang en breed duidelijk, het is niet voor niets zo dat vuurvliegje eerst zei dat het allemaal een grapje was, dat blanc het zichzelf graag moeilijk maakte omdat dan zijn "game" interessanter zou worden. Om toen bleek dat mensen daar niet positief op reageerde ineens te gaan gillen dat het uit zijn context was getrokken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:44 schreef blondetrien het volgende:
Firefly3, er klopt blijkbaar niks van je verhaal: de volledige seminar staat niet online,
Het is Julien zelf geweest die deze geknipte versie online heeft gezet. Er is dus geen context. Dit is bewust zo gedaan door Julien. Hij heeft de video inmiddels offline gehaald.
Zoals ik al dacht dus: je kent de context zelf niet eens, want er is geen context. Bewust. Zijn eigen keus. Niks feministische propaganda, een paar dames hebben het enkel naar voren gebracht, niet geknipt.
Ik geloof er helemaal niets van dat jij veel vrouwen scoort. Wat een seksistische praatjes.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:47 schreef firefly3 het volgende:
Wil zich natuurlijk graag spiegelen aan die hosselgasten. Lekker stoer ja toch niet danquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niets van dat jij veel vrouwen scoort. Wat een seksistische praatjes.
Dat denk ik ook. Maar zo'n onzeker kinderlijk ventje blief je toch niet als zichzelf respecterende vrouw?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wil zich natuurlijk graag spiegelen aan die hosselgasten. Lekker stoer ja toch niet dan
Ook is dat respect voor vrouwen wat hij zo goed geleerd heeft zo duidelijk te zien! Straalt er echt van af, die ongedwongenheid, dat respect, dat speelsequote:Op vrijdag 21 november 2014 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niets van dat jij veel vrouwen scoort. Wat een seksistische praatjes.
Daarom vind ik het ook zo raar dat ze die gast de toegang tot ons landje willen ontzeggen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar zo'n onzeker kinderlijk ventje blief je toch niet als zichzelf respecterende vrouw?
Ja dat speelse, dat verbaasde me met name. Je leest het er hier niet vanaf, en je ziet het niet in de filmpjes.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:12 schreef erodome het volgende:
Ook is dat respect voor vrouwen wat hij zo goed geleerd heeft zo duidelijk te zien! Straalt er echt van af, die ongedwongenheid, dat respect, dat speelse
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Het is een bijzonder drastische maatregel, maar het is ook een duidelijk gebaar: dit laten we niet toe bij onze vrouwen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook zo raar dat ze die gast de toegang tot ons landje willen ontzeggen.
Waarom vinden die mensen die hem willen verbieden alle vrouwen in Nederland van die ruggengraatloze schapen?
Verbieden vind ik dan ook onzin, zodra hij iets doet dat strafbaar is kan hij al aangepakt worden en dat is voldoende.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook zo raar dat ze die gast de toegang tot ons landje willen ontzeggen.
Waarom vinden die mensen die hem willen verbieden alle vrouwen in Nederland van die ruggengraatloze schapen?
Dat is omdat we de context missen, waar die context is weet niemand, maar tochquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat speelse, dat verbaasde me met name. Je leest het er hier niet vanaf, en je ziet het niet in de filmpjes.
Het enige gebaar wat je nu afgeeft is dat je de vrouwen in Nederland schijnbaar incapabel acht om willekeurige opdringerige dudes af te wimpelen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Het is een bijzonder drastische maatregel, maar het is ook een duidelijk gebaar: dit laten we niet toe bij onze vrouwen.
Ik vind het niet verkeerd om een signaal af te geven tegen verwerpelijke ideeën. Al zouden al onze vrouwen stevig genoeg zijn om dit te weerstaan, dan nog krijg je mannelijke volgelingen die hun handjes niet thuis kunnen houden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het enige gebaar wat je nu afgeeft is dat je de vrouwen in Nederland schijnbaar incapabel acht om willekeurige opdringerige dudes af te wimpelen.
Verder geef je hem nu juist aandacht terwijl ik en 99% van de rest van Nederland nog nooit van die gozer gehoord had.
Oh ja? Hoezo, welk bewijs heb je daarvoor dan? Dat na aanleiding van 1 seminar allerlei mannen ineens handtastelijke verkrachters worden. Zie nauwelijks causale verbanden tussen zijn lezingen en een toename in aanrandingen enz.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het niet verkeerd om een signaal af te geven tegen verwerpelijke ideeën. Al zouden al onze vrouwen stevig genoeg zijn om dit te weerstaan, dan nog krijg je mannelijke volgelingen die hun handjes niet thuis kunnen houden.
Het probleem dat er is is dat deze man dit wel hier komt promoten, hij komt hier om andere mannen aan te sporen dit soort dingen te doen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het enige gebaar wat je nu afgeeft is dat je de vrouwen in Nederland schijnbaar incapabel acht om willekeurige opdringerige dudes af te wimpelen.
Verder geef je hem nu juist aandacht terwijl ik en 99% van de rest van Nederland nog nooit van die gozer gehoord had.
Grijs gebied natuurlijk. Eén zou zeggen zolang iemand niet duidelijk aangeeft niet van dat gedrag gediend te zijn dat er niks aan de hand is, ander zou de grens al een stuk eerder kunnen leggen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:59 schreef erodome het volgende:
[..]
Het probleem dat er is is dat deze man dit wel hier komt promoten, hij komt hier om andere mannen aan te sporen dit soort dingen te doen.
Ik blijf vinden dat als hij of een ander de wet overtreed er gewoon opgetreden moet worden en hij niet de toegang tot het lang geweigerd moet worden, maar ik vraag me wel af of wat hij staat te verkondigen strafbaar is, mag je mensen aanzetten tot dit soort dingen?
Met dit soort dingen doel ik natuurlijk op het grensoverschrijdend gedrag, niet op het mensen helpen op een normale manier vrouwen aan te spreken.
In principe is aanzetten tot geweld strafbaar. Seksuele intimidatie en aanranding zijn ook verboden. En mannen aansporen om naar een land te gaan om daar willekeurige vrouwen met hun gezicht op je kruis te duwen mag je toch wel onder aanranding scharen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Grijs gebied natuurlijk. Eén zou zeggen zolang iemand niet duidelijk aangeeft niet van dat gedrag gediend te zijn dat er niks aan de hand is, ander zou de grens al een stuk eerder kunnen leggen.
Dit is gewoon censuur. Je weet helemaal niet wat hij gezegd zou hebben in Amsterdam.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:33 schreef erodome het volgende:
[..]
In principe is aanzetten tot geweld strafbaar. Seksuele intimidatie en aanranding zijn ook verboden. En mannen aansporen om naar een land te gaan om daar willekeurige vrouwen met hun gezicht op je kruis te duwen mag je toch wel onder aanranding scharen.
Ik zeg niet dat iemand gelijk jaren in het gevang gegooid moet worden, maar mannen aansporen om aan te randen vind ik toch wel horen bij aanzetten tot geweld. Aanranding is een vorm van geweld.
Eigenlijk is het niet zo'n grijs gebied, die grensoverschrijdende zaken gaan toch echt over hier strafbare zaken.
http://www.theguardian.co(...)-bail-anjem-choudaryquote:Islamist cleric allowed to preach in London while on bail
Judge Howard Riddle orders that Anjem Choudary and other terror suspects’ religious freedom must be respected
Radical Islamist cleric Anjem Choudary must be allowed to preach on the streets of London even though he is on police bail over suspected terror offences, a judge has ruled.
Choudary, 47, and six Islamist associates, were given new bail terms at Westminster magistrates court in relation to encouraging terrorism and being members of a proscribed group.
District judge Howard Riddle ordered that the terror suspects’ religious freedom must be respected as he removed one of their bail conditions, which prevented them from setting up stalls for religious outreach work known in Islam as “dawah”, while investigations continued.
“The dawah stalls are a significant part of the current investigation,” Riddle said.
“However, it is accepted that the dawah stall has an ostensible purpose to spread the word of Islam and to proselytise. Religious freedom is of considerable significance.”
Choudary and his brother Yazandi were arrested on 25 September along with Shakil Chapra, Siddartha Dhar, Abdul Muhid, Mohammed Rahman, Mohammed Shamsuddin and Anthony Small, the former British and Commonwealth champion boxer.
The court heard at a previous hearing that Dhar, known as Abu Rumaysah, has since fled London with his wife and four young children and is believed to be in Syria.
After the ruling, Choudary described the court hearing as “a nonsense” and claimed he had continued preaching online since his arrest. “It’s a nonsense anyway. I never stopped my dawah, I never stopped doing my work online and in cafes. Street dawah is just one way of doing this,” he said.
“It’s an abuse of process. It’s an abuse of what you would call human rights, they should remove the other conditions. I’ve been raided four or five times and they’ve never found anything – I’ve got less now than I had then.”
The men, who have not been charged, remain on police bail until 27 January.
Ja grappig, maar daar gaat het nu niet over. Ik ben ook bij anderen tegen aanzetten tot geweld.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
http://www.theguardian.co(...)-bail-anjem-choudary
Wat mij betreft mag hij gewoon het land in, pas als hij iets strafbaars doet mag hij aangepakt worden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dit is gewoon censuur. Je weet helemaal niet wat hij gezegd zou hebben in Amsterdam.
Ik ken zijn reisoverwegingen niet, maar hij komt niet in december naar Amsterdam. Mogelijk wel in maart 2015.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag hij gewoon het land in, pas als hij iets strafbaars doet mag hij aangepakt worden.
Komt hij trouwens dan niet meer naar amsterdam? Omdat engeland hem geen visum geeft?
Het gaat over de vreemde samenleving, die wij toch ook zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja grappig, maar daar gaat het nu niet over. Ik ben ook bij anderen tegen aanzetten tot geweld.
als ik dit soort zaken op het forum van RSD lees krijg ik bet idee dat het toch echt wen slechte invloed heeft...quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh ja? Hoezo, welk bewijs heb je daarvoor dan? Dat na aanleiding van 1 seminar allerlei mannen ineens handtastelijke verkrachters worden. Zie nauwelijks causale verbanden tussen zijn lezingen en een toename in aanrandingen enz.
En je bedoelt: Een signaal afgeven tegen in jouw ogen verwerpelijk ideeën.Dat is een heel verschil namelijk. Jij vindt het gare ideeën, net zoals vele andere mensen, maar dat is nou net het mooie van een democratie zoals Nederland. Hier moet je je mening kunnen verkondigen zonder dat mensen die het niet met je eens zijn jou proberen monddood te maken, omdat jij stoute verhaaltjes vertelt. Hem verbieden hier zijn zienswijzen te verkondigen geeft maar 1 signaal af en dat is het signaal dat het hele vrijheid van meningsuiting hier niet eens zo heel veel waard is. Want het is nogal willekeurig dan. Ondanks dat hij niets verkeerd doet volgens de wet willen mensen hem weren, dat is een ondermijning van 1 van de basisprincipes waarop onze hele samenleving gebaseerd is.
Er spreken wel meer mensen in dit land waar ik het niet mee eens ben en waarvan ik liever niet heb dat ze hun, in mijn ogen, idiote ideeën verspreiden. Maar toch zou ik niets liever willen dan dat zij het recht behouden om hun ideeën te uiten. Ik ben namelijk blij om te leven in een land waar je mag zeggen wat je wil in plaats van dat een grotere groep de anderen voorschrijven wat wel en niet gezegd mag worden. Natuurlijk zijn er grenzen en ik denk niet dat iemand daar een probleem mee heeft, maar wat mij betreft zou je letterlijk alles mogen zeggen zolang je niet oproept of aanzet tot iets wat strafbaar is en volgens mij is dat nu ook zo.
Meen je nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:11 schreef kipknots het volgende:
[..]
als ik dit soort zaken op het forum van RSD lees krijg ik bet idee dat het toch echt wen slechte invloed heeft...
http://www.rsdnation.com/node/426088
Ik ben maar even gestopt met lezen na de vijfde pagina, wat veel respectloze reacties, ongelooflijk, dat je het uit je toetsenbord krijgt.quote:Imagine she is a lemon pie. And you love eating lemon pie. Then you got a living lemon pie who goes to the waltz with you. Then he follows you to your home. Then it decides to isolate itself with you. How does she not expect you not to eat it?
Of course women would object to this by saying they "are not food/objects". But she is the object of desire so the analogy is perfectly valid.
So, this girl is super retarded, but the guy managed her retardation very poorly too.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:55 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Meen je nietDie vergelijking van vrouwen met lemon pie ook.
[..]
Ik ben maar even gestopt met lezen na de vijfde pagina, wat veel respectloze reacties, ongelooflijk, dat je het uit je toetsenbord krijgt.
Was volgens mij al door iemand berekend dat het er gemiddeld 4 per jaar zijn. Dat is niet veel als je er zo obsessief mee bezig bent als TS. Ik ken mensen die met een 'normale' mindset meer meiden versieren per jaar. Maar goed, als TS zich er goed bij voelt en het meisje geeft toestemming, dan moet hij dat natuurlijk helemaal zelf weten. Gewoon geen dingen doen die over de grenzen van fatsoen en respect heen gaan. En daar gaat het bij die Julien-gast dus mis.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee het is niet veel, als je gaat rekenen. Maar daar gaat het me niet om. Het gaat om het gebrek aan respect jegens zogenoemde 'lelijke' vrouwen.Wie is hij om dat te beoordelen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:07 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Was volgens mij al door iemand berekend dat het er gemiddeld 4 per jaar zijn. Dat is niet veel als je er zo obsessief mee bezig bent als TS. Ik ken mensen die met een 'normale' mindset meer meiden versieren per jaar. Maar goed, als TS zich er goed bij voelt en het meisje geeft toestemming, dan moet hij dat natuurlijk helemaal zelf weten. Gewoon geen dingen doen die over de grenzen van fatsoen en respect heen gaan. En daar gaat het bij die Julien-gast dus mis.
Klopt. Maar hij heeft het recht om zich als een klootzak op te stellen. En wij hebben het recht om te vinden dat hij zich als een klootzak opstelt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee het is niet veel, als je gaat rekenen. Maar daar gaat het me niet om. Het gaat om het gebrek aan respect jegens zogenoemde 'lelijke' vrouwen.Wie is hij om dat te beoordelen.
Klopt gewoon wat daar staat.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:04 schreef jcdragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of dit soort dingen
En dan? Dan is wat ze doen ineens strafbaar of hoe moet ik dat zien?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:11 schreef kipknots het volgende:
[..]
als ik dit soort zaken op het forum van RSD lees krijg ik bet idee dat het toch echt wen slechte invloed heeft...
http://www.rsdnation.com/node/426088
Sowieso kan je niks van die whitenights verwachten. Dan krijg je alleen discussies als dezequote:Op zaterdag 22 november 2014 14:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En dan? Dan is wat ze doen ineens strafbaar of hoe moet ik dat zien?
Je gaat namelijk voorbij aan alles wat ik daar heb getypt.![]()
Sorry hoor, maar die pua gast komt er gewoon weer uit als een zeer irritante eikel, blijkbaar iemand die zo eikelig bezig is dat dronken omstanders het nodig vinden om tegen hem te zeggen dat hij wat minder eikelig moet doen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:53 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Sowieso kan je niks van die whitenights verwachten. Dan krijg je alleen discussies als deze
Ach ja, is uiteindelijk niet de enige echte tip die die gasten krijgen van zo'n 'PUA' niet gewoon: Spreek vrouwen eens aan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar die pua gast komt er gewoon weer uit als een zeer irritante eikel, blijkbaar iemand die zo eikelig bezig is dat dronken omstanders het nodig vinden om tegen hem te zeggen dat hij wat minder eikelig moet doen.
Je moet wel vrij ver gaan in je eikeligheid voordat dronken mensen in een uitgaansgelegenheid er wat van gaan zeggen.
In het hele filmpje laat hij ook enkel en alleen zien dat hij echt een zeer irritante eikel is.
Daarbij, wat is nu het bijzondere van wat die vent daar doet, wat maakt hem zo'n held? Dat hij zich aanbied aan stomdronken meiden? Of is het spelletje anders, niet vrouwen in bed krijgen, maar kijken hoe je de makkelijkste onder de makkelijkste nog weg kan jagen met eikelig gedrag?
Precies, dat noemen jullie group-think bij RSD. En jongens die het niet met de methodes eens zijn noemen jullie 'white nights'. En de vrouwen 'Feminazi's'. En jullie hebben het over 'blue pills' en 'red pills'. En om Julien Blanc te verdedigen zijn tientallen volgelingen die het filmpje 'The shocking truth about Julien' in elke discussie postten. En je hebt dezelfde user-name als de oprichter.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:52 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
RSDfreetour, Julienfreetour. Te vinden op youtube, filmpjes van uren lang. Daar is de context, maar daar zijn jullie niet in geïnteresseerd. Even een stukje eruit pakken en daarop bashen.
Dat topic maakte voordat iedereen wist over RSD. Ik was benieuwd hoe mainstraim mensen zouden reageren, om te kijken waar de uitdagende handelingen van Julien toe zouden lijden.
Grappig is wel dat toen der tijd het niemand iets kon schelen. Totdat de feministen er tegenin gingen en het op het nieuws kwam. Dit noemen we group-think bij RSD.
Wat een zooitje mongols. Meisjes zijn dronken, whiteknight is dronken, dude gaat zichzelf verdedigen tegen een dronken gastquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:53 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Sowieso kan je niks van die whitenights verwachten. Dan krijg je alleen discussies als deze
Tyler drinkt nooit. Vrouwen zijn overigens altijd dronken of makkelijk in de ogen van mannen die niet kunnen versieren en waarbij de vrouwen wel positief op een ander reageren.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat een zooitje mongols. Meisjes zijn dronken, whiteknight is dronken, dude gaat zichzelf verdedigen tegen een dronken gast
En weer zie je niet dat de vrouwen niet dronken zijn en hem oprecht leuk vinden. Ga je weleens zelf uit? Dan leer je het verschil te zien tussen dronken en niet dronken personen. Hoe oud ben je als ik vragen mag en hoe zit het met je liefdes/seks leven? Dating over internet is een belemmering in deze vaardigheden van deze tijd.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar die pua gast komt er gewoon weer uit als een zeer irritante eikel, blijkbaar iemand die zo eikelig bezig is dat dronken omstanders het nodig vinden om tegen hem te zeggen dat hij wat minder eikelig moet doen.
Je moet wel vrij ver gaan in je eikeligheid voordat dronken mensen in een uitgaansgelegenheid er wat van gaan zeggen.
In het hele filmpje laat hij ook enkel en alleen zien dat hij echt een zeer irritante eikel is.
Daarbij, wat is nu het bijzondere van wat die vent daar doet, wat maakt hem zo'n held? Dat hij zich aanbied aan stomdronken meiden? Of is het spelletje anders, niet vrouwen in bed krijgen, maar kijken hoe je de makkelijkste onder de makkelijkste nog weg kan jagen met eikelig gedrag?
Nee mafketel. Kijk de video. Ze zijn weldegelijk dronken.quote:Op zondag 23 november 2014 09:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Tyler drinkt nooit. Vrouwen zijn overigens altijd dronken of makkelijk in de ogen van mannen die niet kunnen versieren en waarbij de vrouwen wel positief op een ander reageren.
Deze meid is overduidelijk dronken. Maar dat had jij toch allang gezien mister lichaamstaal specialistquote:Op zondag 23 november 2014 09:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Tyler drinkt nooit. Vrouwen zijn overigens altijd dronken of makkelijk in de ogen van mannen die niet kunnen versieren en waarbij de vrouwen wel positief op een ander reageren.
Vuurvliegje van me, ik zal me wat beter voorstellen aan je. Ik ben erodome, 37 jaar inmiddels en heb een open relatie. Het aantal vrouwen dat ik in mijn bed heb gehad ligt hoger dan jouw getal, als ik het aantal mannen er ook bij tel kom ik erg veel hoger dan jou uit.quote:Op zondag 23 november 2014 09:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En weer zie je niet dat de vrouwen niet dronken zijn en hem oprecht leuk vinden. Ga je weleens zelf uit? Dan leer je het verschil te zien tussen dronken en niet dronken personen. Hoe oud ben je als ik vragen mag en hoe zit het met je liefdes/seks leven? Dating over internet is een belemmering in deze vaardigheden van deze tijd.
Oh, absoluut, zag in dat filmpje niets wat strafbaar was of zelfs richting. Het was vooral nogal treurig.quote:Op zondag 23 november 2014 16:23 schreef Teydelyk het volgende:
Of je nou dronken bent of niet, je kunt zelf wel de beslissing maken of je hem leuk vind of niet.
Dronken mensen zijn stuk voor stuk een beetje treurig(ja, ook ik als ik dronken ben), zeker als je zelf broodjenuchter bent. Maar het zover krijgen dat een dronken gast zich geroepen voelt er wat van te zeggen om dan als broodnuchter persoon een hele discussie aan te gaan en te denken dat je een geweldige overwinning hebt behaald is wel het toppunt van treurigheid.quote:Op zondag 23 november 2014 17:23 schreef Teydelyk het volgende:
Ik kan niet meer quoten :s
Treurig van wie? Die misgunnende white knight?
1 - Er is duidelijk in dit filmpje geknipt om de exacte aanleiding weg te laten wáárom de man in het witte shirt het nodig vond om de man met de baard aan te spreken.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:53 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, zoek naar RSD Julien en klik dan op zijn kanaal. Daar staat een filmpje van meer dan een uur bovenaan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:32 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Ik zou me ook aan Julien ergeren als hij voor me stond en ik ben echt niet zo'n zeurteef die anderen naar beneden wil brengen zodat ik me een stukje beter kan voelen.Jij echter... Aan zelfreflectie ontbreekt het je.
Post eens een fototje van jezelf, moiboi met veel zelfvertrouwen die veel oordeelt over anderen, terwijl hij stelt en verfoeit dat anderen oordelen over elkaar. Die spreekt van respect naar vrouwen en vervolgens pittige pottenkapsels en lelijke vrouwen moet aanhalen in een topic waar dat helemaal niet relevant is (nodeloos kwetsend, dus niet respectvol).![]()
Ga ik intussen dat filmpje zoeken want het is blijkbaar heel moeilijk voor je om een link te posten. Blijf dan ook niet huilen dat mensen hem niet kijken. Dat houd je zelf in stand.Ik vermoed inmiddels dat je zelf het volledige filmpje niet eens kent.
Het komt vooral omdat je zo'n username hebt en waarschijnlijk vaak in het keldertje subforum zit en dat soort topics. Niets mis mee, maar niet mijn levensstijlquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, altijd lekker makkelijk deze manier van doen of niet soms? Mensen met kritiek snel wegzetten als lelijk, preuts, zullen wel slechte ervaringen hebben enzo...
Nou het spijt me voor je, maar het klopt niet, niet eens een beetje.
Je hebt het continue over lelijk dit, lelijk dat, wees zo een held en post gewoon een foto van je zelf, of heb je daar met al je training de ballen niet voor?quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:47 schreef firefly3 het volgende:
Dat je niets snapt van jarenlange relaties en dat niet meerekend.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:07 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Was volgens mij al door iemand berekend dat het er gemiddeld 4 per jaar zijn. Dat is niet veel als je er zo obsessief mee bezig bent als TS. Ik ken mensen die met een 'normale' mindset meer meiden versieren per jaar. Maar goed, als TS zich er goed bij voelt en het meisje geeft toestemming, dan moet hij dat natuurlijk helemaal zelf weten. Gewoon geen dingen doen die over de grenzen van fatsoen en respect heen gaan. En daar gaat het bij die Julien-gast dus mis.
Niets mis mee met een kort kapsel, wel vrouwen die hunzelf haten en onzeker zijn en daardoor maar hun frustratie online delen over een persoon die ze niet eens in het echt kennen. Ik heb geen tijd om een persoon te haten die niet eens van mijn bestaan af weetquote:Op maandag 24 november 2014 08:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je hebt het continue over lelijk dit, lelijk dat, wees zo een held en post gewoon een foto van je zelf, of heb je daar met al je training de ballen niet voor?
Mij mafketel noemen is een teken van emotionele zwakte.quote:Op zondag 23 november 2014 11:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee mafketel. Kijk de video. Ze zijn weldegelijk dronken.
Als je succesvol een open relatie had, had je geen tijd om hier dagelijks op te reageren. En ik ben hier niet net als jou om zoveel mogelijk mensen naar me toe te trekken om er vervolgens misschien een date uit te slaan. Het is niet wat ik leuk vind.quote:Op zondag 23 november 2014 16:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Vuurvliegje van me, ik zal me wat beter voorstellen aan je. Ik ben erodome, 37 jaar inmiddels en heb een open relatie. Het aantal vrouwen dat ik in mijn bed heb gehad ligt hoger dan jouw getal, als ik het aantal mannen er ook bij tel kom ik erg veel hoger dan jou uit.
Ik mag nogsteeds af en toe graag uitgaan, ben bekend met mensen die dronken zijn of drugs ophebben, ben zelf ook weleens dat persoon(dronken of onder drugs dus). Mijn seksleven is erg goed, dat zonder broodjenuchter achter stomdronken wijven aan te moeten jagen. Dat vind ik niks in bed, heb graag iemand die actief meedoet ipv een beetje dronken omvalt, wat giechelt en het over zich heen laat komen.
Jou probeersel om anderen die kritiek hebben weg te zetten als preuts, geen ervaring of wat dan ook komt een beetje treurig over. Ik dacht juist dat jij hier steeds verteld dat je zoveel hebt geleerd over mensen naar je toe trekken, meekrijgen. Ik zie er niets van terug jongen.
Tsja dat is wel de hele foute manier. Maar als je nu eens mijn advies opvolgt, je neemt een schrift/ Multomap met papier er in en je schrijft op de kaft of de voorkant daar in groot op "Hoe versier ik een vrouw", en je stapt op een leuke dame af, daarbij stel je je voor als Andy Stitzer, en je vraagt of zij een leuke bijdrage wilt leveren voor in je boek "Hoe versier ik een vrouw".quote:Op zondag 23 november 2014 17:41 schreef Lord_Azrael het volgende:
Ik zeg jullie, het werkt niet, echt niet. Ik was gister uitgeweest, voor het eerst in 5 jaar, en ik heb geen enkele meid gescoord. En ik had mijn "hoe moet ik vrouwen versieren" instructie manual nog wel hands-on bij mij.
Het zit je wel dwars hequote:Op maandag 24 november 2014 08:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat je niets snapt van jarenlange relaties en dat niet meerekend.je bent al de zoveelste die niet kan rekenen
(of het bewust doet)
Tuurlijk, vast jongen. Alleen zit je weer fout, ik heb namelijk nog nooit gedate via het forum, daarvoor ben ik hier niet.quote:Op maandag 24 november 2014 08:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je succesvol een open relatie had, had je geen tijd om hier dagelijks op te reageren. En ik ben hier niet net als jou om zoveel mogelijk mensen naar me toe te trekken om er vervolgens misschien een date uit te slaan. Het is niet wat ik leuk vind.
Erodome is wel 24/7 met seks bezig?quote:Op maandag 24 november 2014 11:56 schreef Teydelyk het volgende:
De enige die je voor de gek houdt ben jij zelf erodome.
Haar "succesvolle open relatie" waar op de een of andere manier heel Fok! van op de hoogte is.quote:Op maandag 24 november 2014 11:58 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Erodome is wel 24/7 met seks bezig?
Jij bent Erodome's partner mag ik hieruit concluderen?Dit topic wordt steeds intrigerender!
Dat had je al eens gezegd en heb ik dus ook al gedaan, maar dat was niet het juiste filmpje. Of heb ik iets gemist?quote:Op maandag 24 november 2014 07:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, zoek naar RSD Julien en klik dan op zijn kanaal. Daar staat een filmpje van meer dan een uur bovenaan.
Dit is toch wel weer het volgende dieptepunt in je argumenten, mijn god.quote:Op maandag 24 november 2014 08:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je succesvol een open relatie had, had je geen tijd om hier dagelijks op te reageren.
Voor zover ik kan inschatten is dat niet echt de reden dat zij op Fok zit, correct me if I'm wrong. Je lult weer eens uit je nek.quote:En ik ben hier niet net als jou om zoveel mogelijk mensen naar me toe te trekken om er vervolgens misschien een date uit te slaan. Het is niet wat ik leuk vind.
Oh, want jij kent haar?quote:Op maandag 24 november 2014 11:56 schreef Teydelyk het volgende:
De enige die je voor de gek houdt ben jij zelf erodome.
Denk dat ze minstens 10000 woorden heeft besteedt aan het verdedigen van de fouten die ze heeft gemaakt. Net zo'n jochie wat overal gaat lopen roepen dat ie toch wel niet homo is.quote:Op maandag 24 november 2014 12:03 schreef Forbry het volgende:
[..]
Oh, want jij kent haar?
Ik ken haar ook niet echt natuurlijk, maar genoeg van haar op FOK! gezien/gelezen, om te weten dat al die aannames die Firefly3 ten opzichte van haar doet echt ronduit lachwekkend zijn![]()
Nog los van het feit dat hij sówieso volkomen onlogische conclusies trekt. Zie ook de post van Modus.
Niet heel FOK!, ik niet.quote:Op maandag 24 november 2014 11:59 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Haar "succesvolle open relatie" waar op de een of andere manier heel Fok! van op de hoogte is.
Dit is de reden dat Firefly haar aanvalt, omdat ze keer op keer maar roept dat ze oh zo gelukkig is in haar open relatie terwijl juist daaruit (en de rest van haar pohi + levensgeschiedenis) blijkt dat dat niet zo is.quote:Op maandag 24 november 2014 12:08 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Niet heel FOK!, ik niet.Maar ik ben ook niet echt een representatief FOK!er denk ik. De brugpieper onder de FOK!ers, if you will. Maar fijn voor d'r toch? Alleen ik zie de relevantie eerlijk gezegd niet ten op zichte van RSD of FOK! dat niet samen zou gaan met open relaties?
Dat is helemaal niet de reden, want Firefly3 lijkt juist weinig tot niets van haar te weten en nogmaals, hij trekt sowieso al hele onzinnige conclusies.quote:Op maandag 24 november 2014 12:10 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Dit is de reden dat Firefly haar aanvalt, omdat ze keer op keer maar roept dat ze oh zo gelukkig is in haar open relatie terwijl juist daaruit (en de rest van haar pohi + levensgeschiedenis) blijkt dat dat niet zo is.
Het filmpje van anderhalf uur, julien manifesto how to open till close ?quote:Op maandag 24 november 2014 12:00 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Dat had je al eens gezegd en heb ik dus ook al gedaan, maar dat was niet het juiste filmpje. Of heb ik iets gemist?
Dat komt omdat ik een tijd lang een eigen site heb gehad, porno heb gedaan e.d.. Toen ik hier op het forum kwam was dat allemaal in volle gang nog. Daarnaast zijn er hier nog wel eens topics over dit onderwerp, het is niet dat ik de enige ben met een succesvolle open relatie op dit forum(waarvan de meeste dat dus weten hier).quote:Op maandag 24 november 2014 11:59 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Haar "succesvolle open relatie" waar op de een of andere manier heel Fok! van op de hoogte is.
Grappig dat je mij woorden in de mond legt dat je dan constant moet neuken. Dat zeg ik helemaal niet, wel dat je veel bezig bent als je een relatie hebtquote:Op maandag 24 november 2014 12:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Dit is toch wel weer het volgende dieptepunt in je argumenten, mijn god.. Want als je een open relatie hebt lig je 24/7 in bed natuurlijk, doet niks anders dan NEUKEN NEUKEN NEUKEN. Maak jezelf toch niet langer belachelijk.
Doet me trouwens denken aan een paar jaar terug toen je ook niks anders deed dan letterlijk de hele dag ongevraagd deze PUA shit overal te spammen, je zat de hele dag op Fok dus. Maar ondertussen was je wel zogenaamd de hele dag bezig met overal vrouwen aanspreken. Rrrrrrrright.
[..]
Voor zover ik kan inschatten is dat niet echt de reden dat zij op Fok zit, correct me if I'm wrong. Je lult weer eens uit je nek.
-edit
Ah ze had hier zelf al op geantwoord
Nee.quote:Op maandag 24 november 2014 12:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Grappig dat je mij woorden in de mond legt dat je dan constant moet neuken. Dat zeg ik helemaal niet, wel dat je veel bezig bent als je een relatie hebtals je single bent en veel vrouwen aanspreekt heb je meer tijd.
Alsof een forum een representatieve weerspiegeling is van iemands levensgeschiedenis en je op basis daarvan een compleet profiel van iemand én dan ook nog diens relatie kan schetsen. Dat lijkt me wel optimistisch gesteld. Je kan zien wat iemands interesses zijn, wellicht de ups en downs, wat feitjes die iemand gaandeweg meegeeft... wat firefly doet is het bij een gebrek aan argumenten het op de persoon proberen te spelen, dat heeft niks te maken met wat hij werkelijk van erodome vindt maar is waarschijnlijker puur gedaan uit onmacht of om zijn eigen ego een beetje op te strelen. Hetzelfde als spreken over lelijke mensen en kortepottenkapsels. En vervolgens nog durven te stellen dat je niks hebt tegen vrouwen met kort haar - nou, praat er dan normaal over.quote:Op maandag 24 november 2014 12:10 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Dit is de reden dat Firefly haar aanvalt, omdat ze keer op keer maar roept dat ze oh zo gelukkig is in haar open relatie terwijl juist daaruit (en de rest van haar pohi + levensgeschiedenis) blijkt dat dat niet zo is.
Het laat zien dat ik vrij dicht bij de waarheid zat. Mensen die praten en haten over mensen die ze niet persoonlijk kennen hebben meestal hun eigen issues. Ik haat geen enkel persoon die ik niet persoonlijk ken.quote:Op maandag 24 november 2014 12:26 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet de reden, want Firefly3 lijkt juist weinig tot niets van haar te weten en nogmaals, hij trekt sowieso al hele onzinnige conclusies.
We zijn een stel, geen siamese tweelingquote:Op maandag 24 november 2014 12:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Grappig dat je mij woorden in de mond legt dat je dan constant moet neuken. Dat zeg ik helemaal niet, wel dat je veel bezig bent als je een relatie hebtals je single bent en veel vrouwen aanspreekt heb je meer tijd.
Wat een onzin, partners studeren ook en gaan ook naar hun werk en de sportschool. Alsof je meteen aan elkaar vastgeplakt moet zitten.quote:Op maandag 24 november 2014 12:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Heb je zelf een relatie ervaren? Dan ben je namelijk dagelijks bij elkaar en doe je ook veel andere dingen. Jammer dat je je standpunt niet meer verdedigt of communiceert hierover.quote:
Dus we kunnen het hele forum afschaffen? Want het gaat bijna alleen maar over praten over mensen en gebeurtenissen.quote:Op maandag 24 november 2014 12:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het laat zien dat ik vrij dicht bij de waarheid zat. Mensen die praten en haten over mensen die ze niet persoonlijk kennen hebben meestal hun eigen issues. Ik haat geen enkel persoon die ik niet persoonlijk ken.
Dat laat het echt totaal nietquote:Op maandag 24 november 2014 12:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het laat zien dat ik vrij dicht bij de waarheid zat. Mensen die praten en haten over mensen die ze niet persoonlijk kennen hebben meestal hun eigen issues. Ik haat geen enkel persoon die ik niet persoonlijk ken.
Nee. Gewoon nee.quote:Op maandag 24 november 2014 12:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan ben je namelijk dagelijks bij elkaar
De punten die je opnoemt zijn zinnige activiteiten. Je gaat niet gefrustreert op fok inloggen om te reageren op een nieuwspost over een PUA die je toch niet persoonlijk kentquote:Op maandag 24 november 2014 12:39 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Wat een onzin, partners studeren ook en gaan ook naar hun werk en de sportschool. Alsof je meteen aan elkaar vastgeplakt moet zitten.
OT zal ik even kijken of het hetzelfde filmpje is.
Dacht dat jij zo blij vertelde over je zakenvrouw.... Wat doe je dan hier firefly, heb je een schouder nodig om op uit te huilen, is er wat gebeurd?quote:Op maandag 24 november 2014 12:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Heb je zelf een relatie ervaren? Dan ben je namelijk dagelijks bij elkaar en doe je ook veel andere dingen. Jammer dat je je standpunt niet meer verdedigt of communiceert hierover.
Het laat zien dat mensen onnodig boos wordenquote:Op maandag 24 november 2014 12:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Dus we kunnen het hele forum afschaffen? Want het gaat bijna alleen maar over praten over mensen en gebeurtenissen.
Je draait het weer lekker, het is julian zelf die deze filmpjes als zodanig de wereld in heeft gegooit, volgens jouw eigen zeggen om een reactie te krijgen, omdat het een leuk spelletje is. Maar als mensen daar dan op reageren is dat raar?
Ohk...
Nou, dat was zowaar een topic waar ik zelf ook nog in heb gepost en ik zie daar echt niks in staan wat de beweringen die Erodome hier doet tegensprekenquote:Op maandag 24 november 2014 12:02 schreef Teydelyk het volgende:
R&P / Zou je een pornoster als vriend/vriendin willen hebben?
Dit topic is ook zo'n mooi pareltje van ero "used goods" dome
Het is maandag middag, ik zit nu niet thuis, jij wel? :pquote:Op maandag 24 november 2014 12:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Dacht dat jij zo blij vertelde over je zakenvrouw.... Wat doe je dan hier firefly, heb je een schouder nodig om op uit te huilen, is er wat gebeurd?
Tuurlijk wel, als je toch niks beters te doen hebt en je vindt het intrigerend, waarom niet?quote:Op maandag 24 november 2014 12:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De punten die je opnoemt zijn zinnige activiteiten. Je gaat niet gefrustreert op fok inloggen om te reageren op een nieuwspost over een PUA die je toch niet persoonlijk kent
Ja, ik wel, mijn partner niet, die is bij een klant.quote:Op maandag 24 november 2014 12:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is maandag middag, ik zit nu niet thuis, jij wel? :p
Ach, dat laatste wordt door iemand gezegd die zelf blij gilt over zijn succesvol pua zijn. Zit blijkbaar een beetje met zichzelf in de knoop, moet zichzelf nog wat beter leren accepteren.quote:Op maandag 24 november 2014 12:45 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nou, dat was zowaar een topic waar ik zelf ook nog in heb gepost en ik zie daar echt niks in staan wat de beweringen die Erodome hier doet tegenspreken![]()
Dat "used goods" in je post vind ik overigens helemaal übertriest.
Ik ben niet boos.. Dat maak jij ervan.quote:Op maandag 24 november 2014 12:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het laat zien dat mensen onnodig boos wordenNet als die zwarte pieten discussie.
Als je boos wordt op een persoon in de media zit het van binnen verkeerd. Dit kan je fixen.quote:Op maandag 24 november 2014 12:46 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als je toch niks beters te doen hebt en je vindt het intrigerend, waarom niet?
Nogmaals, ik ben niet boos. Dat maak jij ervan.quote:Op maandag 24 november 2014 12:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je boos wordt op een persoon in de media zit het van binnen verkeerd. Dit kan je fixen.
Volgens mij is niemand hier boos. Ik denk dat de algemene tendens vooral is dat we ons enorm verbazen over het buitensporige loser-gehalte van die PUA-adeptenquote:Op maandag 24 november 2014 12:47 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Ik ben niet boos.. Dat maak jij ervan.
Ze is heel sterk in het voeren van discussies op dit forum, dus ga je maar persoonlijk op haar inhakken als je haar niet aan kan?quote:Op maandag 24 november 2014 11:59 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahaquote:Op maandag 24 november 2014 12:53 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ze is heel sterk in het voeren van discussies op dit forum, dus ga je maar persoonlijk op haar inhakken als je haar niet aan kan?
Noem ik jou een loser?quote:Op maandag 24 november 2014 12:50 schreef Forbry het volgende:
[..]
Volgens mij is niemand hier boos. Ik denk dat algemene tendens vooral is dat we ons enorm verbazen over het buitensporige loser-gehalte van die PUA-adepten
Zoals jij zo boos wordt op mensen die het niet met je god eens zijn dat je ze gaat aanvallen? Mensen die je niet persoonlijk kent?quote:Op maandag 24 november 2014 12:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je boos wordt op een persoon in de media zit het van binnen verkeerd. Dit kan je fixen.
Hij maakt zelf gebruik van die technieken en heeft er een behoorlijke reputatie aan overgehouden op Fok.quote:Op maandag 24 november 2014 12:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom trek jij je de kritiek op hem zo heel erg persoonlijk aan trouwens?
Nee, je zegt dat mensen vast wel lelijk, preuts of wat dan ook zullen zijn. Hoe is dat anders?quote:
Uhh volgens mij ben jij diegene de het nieuwitem leest en begint met aanvallen. Ik zeg alleen dat je die behoefte hebt uit eigen frustraties. Ik ga toch ook niet klagen over mensen van RTL boulevard of een straatrover beoordelen van het NOS journaal? Ik ken ze persoonlijk toch nietquote:Op maandag 24 november 2014 12:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Zoals jij zo boos wordt op mensen die het niet met je god eens zijn dat je ze gaat aanvallen? Mensen die je niet persoonlijk kent?
Het spijt me weer voor je, maar ik vind je god een eikel. Niemand heeft dat uit zijn context gerukt, dit heeft hij zelf zo bewust de wereld in gestuurd. Dit is hoe hij zichzelf wilde profileren.
Dit is zijn spelletje en nu huilt hij omdat het toch niet zo leuk uitpakte als hij gedacht had vantevoren.
Volgens mij is dat idd de reden. Hij heeft het blijkbaar zo overdreven kenbaar gemaakt een fanatieke "volger" te zijn, dat hij nu bijna niet anders kan dan dat hele RSD-clubje met hart en ziel te blijven verdedigen uit angst voor enorm gezichtsverlies.quote:Op maandag 24 november 2014 12:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij maakt zelf gebruik van die technieken en heeft er een behoorlijke reputatie aan overgehouden op Fok.
Omdat het vaak de reden is om zo emotioneel te moeten reageren online op nieuwsitems.quote:Op maandag 24 november 2014 12:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, je zegt dat mensen vast wel lelijk, preuts of wat dan ook zullen zijn. Hoe is dat anders?
Angst voor online gezichtsverlies?quote:Op maandag 24 november 2014 12:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
Volgens mij is dat idd de reden. Hij heeft het blijkbaar zo overdreven kenbaar gemaakt een fanatieke "volger" te zijn, dat hij nu bijna niet anders kan dan dat hele RSD-clubje met hart en ziel te blijven verdedigen uit angst voor enorm gezichtsverlies.
Nee, jij klaagt over mensen die deze PUA-gast blijkbaar 'aanvallen' (er in de meeste gevallen simpelweg hun kanttekeningen bij zetten). Je kijkt zelfs hun filmpjes om ze vervolgens op internet belachelijk te maken door ze bijvoorbeeld lelijk te noemen zonder er inhoudelijk op in te gaan. Hoe is jouw situatie anders dan de situatie van de mensen waar je blijkbaar zo over valt?quote:Op maandag 24 november 2014 12:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uhh volgens mij ben jij diegene de het nieuwitem leest en begint met aanvallen. Ik zeg alleen dat je die behoefte hebt uit eigen frustraties. Ik ga toch ook niet klagen over mensen van RTL boulevard of een straatrover beoordelen van het NOS journaal? Ik ken ze persoonlijk toch niet
Oh ja, daar heb je gelijk in. Ik voel frustratie over figuren als julian. Wat hij doet is honds, zeker dat stukje in japan en mannen aanraden daar vrouwen te gaan aanranden. Want dat is wat hij deed, dat hij het zogenaamd nu ineens bedoelde als "grapje" maakt het voor mij er niet beter op.quote:Op maandag 24 november 2014 12:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uhh volgens mij ben jij diegene de het nieuwitem leest en begint met aanvallen. Ik zeg alleen dat je die behoefte hebt uit eigen frustraties. Ik ga toch ook niet klagen over mensen van RTL boulevard of een straatrover beoordelen van het NOS journaal? Ik ken ze persoonlijk toch niet
Jij doet constant aan dit soort amateur psychologie he?quote:Op maandag 24 november 2014 12:53 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ze is heel sterk in het voeren van discussies op dit forum, dus ga je maar persoonlijk op haar inhakken als je haar niet aan kan?
U zei wat over het oordelen over mensen die u niet kent?quote:Op maandag 24 november 2014 12:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat het vaak de reden is om zo emotioneel te moeten reageren online op nieuwsitems.
Frustratie is een vorm van teleurstelling en onmacht, dat is niet hetzelfde als boosheid. Het is mijn inziens logisch dit te voelen als je iets ziet wat jij niet door de beugel vindt kunnen en je kunt er niets aan doen. Dat maakt je menselijk.quote:Op maandag 24 november 2014 13:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Oh ja, daar heb je gelijk in. Ik voel frustratie over figuren als julian. Wat hij doet is honds, zeker dat stukje in japan en mannen aanraden daar vrouwen te gaan aanranden. Want dat is wat hij deed, dat hij het zogenaamd nu ineens bedoelde als "grapje" maakt het voor mij er niet beter op.
Er is namelijk niets grappigs aan vrouwen aanranden, er is al helemaal niets grappigs aan andere mensen aansporen dat ook te doen.
En lul niet uit je nek, ook jij hebt zat te zeggen over mensen en gebeurtenissen op deze wereld, ook jij praat over het nieuws en hebt daar je eigen oordeel in.
Ik stel pua niet gelijk met julian, ik heb het over de dingen die ik zie gebeuren in die filmpjes. Die keur ik af en ik begrijp werkelijk waar niet waarom jij dat niet ook doet, zeker als je zelf zegt zulke dingen niet te doen, juist alleen maar wederzijdse lol te willen hebben.quote:Op maandag 24 november 2014 13:07 schreef firefly3 het volgende:
Pick Up is niets anders dan vrouwen ontmoeten en ervan leren. Je hoeft niet naar Julien te luisteren. Maar blijkbaar wekt het toch een golf van emotie op, anders sla je dit topic wel over. Ik vind het onderwerp interessant. Ik ga niet posten in een religie forum vanwege haat.
Ik ook niet. Wel van wegen interesse en/of verbazing.quote:Op maandag 24 november 2014 13:07 schreef firefly3 het volgende:
Pick Up is niets anders dan vrouwen ontmoeten en ervan leren. Je hoeft niet naar Julien te luisteren. Maar blijkbaar wekt het toch een golf van emotie op, anders sla je dit topic wel over. Ik vind het onderwerp interessant. Ik ga niet posten in een religie forum vanwege haat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |