Een echte PUA haalt dat binnen één seconde uit de lichaamstaal van de vrouwquote:Op woensdag 10 december 2014 16:47 schreef agter het volgende:
[..]
Je screent de dames op straat op fok-lidmaatschap?
Weer een waardeoordeel: alle vrouwen op FOK zijn niet de moeite waard.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alsof ik ooit iemand van fok zou willen daten
Je hebt helemaal gelijk natuurlijk, maar ik geloof niet dat er ook maar één vrouwelijke user is die zich hierdoor ook maar enigszins aangesproken, laat staan aangevállen, voeltquote:Op woensdag 10 december 2014 16:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Weer een waardeoordeel: alle vrouwen op FOK zijn niet de moeite waard.
Als ik nog single was zou ik voor de lol vrouwen afkappen als later blijkt dat die op fok zit.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:47 schreef agter het volgende:
[..]
Je screent de dames op straat op fok-lidmaatschap?
Dat is het ook niet, ik vind het grappig dat iemand die zijn mond vol heeft van zelfreflectie en het afrekenen met oordelen zichzelf verdedigt door andere mensen aan te vallen.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:54 schreef Forbry het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk natuurlijk, maar ik geloof niet dat er ook maar één vrouwelijke user is die zich hierdoor ook maar enigszins aangesproken, laat staan aangevállen, voelt
Gezien jouw reputatie hier denk ik dat zij je voor isquote:Op woensdag 10 december 2014 16:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als ik nog single was zou ik voor de lol vrouwen afkappen als later blijkt dat die op fok zit.
Not really, als een meid gek op je is maakt online reputatie niets uit. "Oohh in het echt ben je lief en heel anders" blabla krijg je dan.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gezien jouw reputatie hier denk ik dat zij je voor is
Weet ik toch en ook eens natuurlijkquote:Op woensdag 10 december 2014 16:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is het ook niet, ik vind het grappig dat iemand die zijn mond vol heeft van zelfreflectie en het afrekenen met oordelen zichzelf verdedigt door andere mensen aan te vallen.
Hij is een kneus man, negeer die nerd.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:28 schreef agter het volgende:
[..]
Ze mot je niet.
Vreemd dat je dat niet aanvoelt.
Kill, ze moeten jou in een dwangbuis stoppen.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Not really, als een meid gek op je is maakt online reputatie niets uit. "Oohh in het echt ben je lief en heel anders" blabla krijg je dan.
KILLquote:Op woensdag 10 december 2014 17:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kill, ze moeten jou in een dwangbuis stoppen.
Als je zo blij wordt van een online forum mis je ietsquote:Op woensdag 10 december 2014 17:04 schreef Forbry het volgende:
[..]
Weet ik toch en ook eens natuurlijk![]()
Maar vind het voor nu wel weer welletjes... Bedankt iedereen hè, het was weer genieten.
Fixed.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je zo blij wordt van doen alsof je goed bent in vrouwen versieren mis je iets
Nee, ik vind het avontuur spannender plus leuker dan "eindresultaat". Het zou anders saai zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |