Oh, absoluut, zag in dat filmpje niets wat strafbaar was of zelfs richting. Het was vooral nogal treurig.quote:Op zondag 23 november 2014 16:23 schreef Teydelyk het volgende:
Of je nou dronken bent of niet, je kunt zelf wel de beslissing maken of je hem leuk vind of niet.
Dronken mensen zijn stuk voor stuk een beetje treurig(ja, ook ik als ik dronken ben), zeker als je zelf broodjenuchter bent. Maar het zover krijgen dat een dronken gast zich geroepen voelt er wat van te zeggen om dan als broodnuchter persoon een hele discussie aan te gaan en te denken dat je een geweldige overwinning hebt behaald is wel het toppunt van treurigheid.quote:Op zondag 23 november 2014 17:23 schreef Teydelyk het volgende:
Ik kan niet meer quoten :s
Treurig van wie? Die misgunnende white knight?
1 - Er is duidelijk in dit filmpje geknipt om de exacte aanleiding weg te laten wáárom de man in het witte shirt het nodig vond om de man met de baard aan te spreken.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:53 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Sowieso kan je niks van die whitenights verwachten. Dan krijg je alleen discussies als deze
Zoals ik al zei, zoek naar RSD Julien en klik dan op zijn kanaal. Daar staat een filmpje van meer dan een uur bovenaan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:32 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Ik zou me ook aan Julien ergeren als hij voor me stond en ik ben echt niet zo'n zeurteef die anderen naar beneden wil brengen zodat ik me een stukje beter kan voelen.Jij echter... Aan zelfreflectie ontbreekt het je.
Post eens een fototje van jezelf, moiboi met veel zelfvertrouwen die veel oordeelt over anderen, terwijl hij stelt en verfoeit dat anderen oordelen over elkaar. Die spreekt van respect naar vrouwen en vervolgens pittige pottenkapsels en lelijke vrouwen moet aanhalen in een topic waar dat helemaal niet relevant is (nodeloos kwetsend, dus niet respectvol).![]()
Ga ik intussen dat filmpje zoeken want het is blijkbaar heel moeilijk voor je om een link te posten. Blijf dan ook niet huilen dat mensen hem niet kijken. Dat houd je zelf in stand.Ik vermoed inmiddels dat je zelf het volledige filmpje niet eens kent.
Het komt vooral omdat je zo'n username hebt en waarschijnlijk vaak in het keldertje subforum zit en dat soort topics. Niets mis mee, maar niet mijn levensstijlquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, altijd lekker makkelijk deze manier van doen of niet soms? Mensen met kritiek snel wegzetten als lelijk, preuts, zullen wel slechte ervaringen hebben enzo...
Nou het spijt me voor je, maar het klopt niet, niet eens een beetje.
Je hebt het continue over lelijk dit, lelijk dat, wees zo een held en post gewoon een foto van je zelf, of heb je daar met al je training de ballen niet voor?quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:47 schreef firefly3 het volgende:
Je ziet altijd typisch van die lelijke vrouwen om Julien zeuren op youtube die zelf seks tekort hebbenHet zijn ook typische vrouwen die mooiere vrouwen sletjes vinden omdat ze jaloers zijn, ipv positief over hetzelfde geslacht kunnen zijn. Vandaar dat feministen vaak pittige pottenkapsels hebben haha
Dat je niets snapt van jarenlange relaties en dat niet meerekend.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:07 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Was volgens mij al door iemand berekend dat het er gemiddeld 4 per jaar zijn. Dat is niet veel als je er zo obsessief mee bezig bent als TS. Ik ken mensen die met een 'normale' mindset meer meiden versieren per jaar. Maar goed, als TS zich er goed bij voelt en het meisje geeft toestemming, dan moet hij dat natuurlijk helemaal zelf weten. Gewoon geen dingen doen die over de grenzen van fatsoen en respect heen gaan. En daar gaat het bij die Julien-gast dus mis.
Niets mis mee met een kort kapsel, wel vrouwen die hunzelf haten en onzeker zijn en daardoor maar hun frustratie online delen over een persoon die ze niet eens in het echt kennen. Ik heb geen tijd om een persoon te haten die niet eens van mijn bestaan af weetquote:Op maandag 24 november 2014 08:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je hebt het continue over lelijk dit, lelijk dat, wees zo een held en post gewoon een foto van je zelf, of heb je daar met al je training de ballen niet voor?
Mij mafketel noemen is een teken van emotionele zwakte.quote:Op zondag 23 november 2014 11:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee mafketel. Kijk de video. Ze zijn weldegelijk dronken.
Als je succesvol een open relatie had, had je geen tijd om hier dagelijks op te reageren. En ik ben hier niet net als jou om zoveel mogelijk mensen naar me toe te trekken om er vervolgens misschien een date uit te slaan. Het is niet wat ik leuk vind.quote:Op zondag 23 november 2014 16:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Vuurvliegje van me, ik zal me wat beter voorstellen aan je. Ik ben erodome, 37 jaar inmiddels en heb een open relatie. Het aantal vrouwen dat ik in mijn bed heb gehad ligt hoger dan jouw getal, als ik het aantal mannen er ook bij tel kom ik erg veel hoger dan jou uit.
Ik mag nogsteeds af en toe graag uitgaan, ben bekend met mensen die dronken zijn of drugs ophebben, ben zelf ook weleens dat persoon(dronken of onder drugs dus). Mijn seksleven is erg goed, dat zonder broodjenuchter achter stomdronken wijven aan te moeten jagen. Dat vind ik niks in bed, heb graag iemand die actief meedoet ipv een beetje dronken omvalt, wat giechelt en het over zich heen laat komen.
Jou probeersel om anderen die kritiek hebben weg te zetten als preuts, geen ervaring of wat dan ook komt een beetje treurig over. Ik dacht juist dat jij hier steeds verteld dat je zoveel hebt geleerd over mensen naar je toe trekken, meekrijgen. Ik zie er niets van terug jongen.
Tsja dat is wel de hele foute manier. Maar als je nu eens mijn advies opvolgt, je neemt een schrift/ Multomap met papier er in en je schrijft op de kaft of de voorkant daar in groot op "Hoe versier ik een vrouw", en je stapt op een leuke dame af, daarbij stel je je voor als Andy Stitzer, en je vraagt of zij een leuke bijdrage wilt leveren voor in je boek "Hoe versier ik een vrouw".quote:Op zondag 23 november 2014 17:41 schreef Lord_Azrael het volgende:
Ik zeg jullie, het werkt niet, echt niet. Ik was gister uitgeweest, voor het eerst in 5 jaar, en ik heb geen enkele meid gescoord. En ik had mijn "hoe moet ik vrouwen versieren" instructie manual nog wel hands-on bij mij.
Het zit je wel dwars hequote:Op maandag 24 november 2014 08:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat je niets snapt van jarenlange relaties en dat niet meerekend.je bent al de zoveelste die niet kan rekenen
(of het bewust doet)
Tuurlijk, vast jongen. Alleen zit je weer fout, ik heb namelijk nog nooit gedate via het forum, daarvoor ben ik hier niet.quote:Op maandag 24 november 2014 08:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je succesvol een open relatie had, had je geen tijd om hier dagelijks op te reageren. En ik ben hier niet net als jou om zoveel mogelijk mensen naar me toe te trekken om er vervolgens misschien een date uit te slaan. Het is niet wat ik leuk vind.
Erodome is wel 24/7 met seks bezig?quote:Op maandag 24 november 2014 11:56 schreef Teydelyk het volgende:
De enige die je voor de gek houdt ben jij zelf erodome.
Haar "succesvolle open relatie" waar op de een of andere manier heel Fok! van op de hoogte is.quote:Op maandag 24 november 2014 11:58 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Erodome is wel 24/7 met seks bezig?
Jij bent Erodome's partner mag ik hieruit concluderen?Dit topic wordt steeds intrigerender!
Dat had je al eens gezegd en heb ik dus ook al gedaan, maar dat was niet het juiste filmpje. Of heb ik iets gemist?quote:Op maandag 24 november 2014 07:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, zoek naar RSD Julien en klik dan op zijn kanaal. Daar staat een filmpje van meer dan een uur bovenaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |