Ik zou me ook aan Julien ergeren als hij voor me stond en ik ben echt niet zo'n zeurteef die anderen naar beneden wil brengen zodat ik me een stukje beter kan voelen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:47 schreef firefly3 het volgende:
Je ziet altijd typisch van die lelijke vrouwen om Julien zeuren op youtube die zelf seks tekort hebbenHet zijn ook typische vrouwen die mooiere vrouwen sletjes vinden omdat ze jaloers zijn, ipv positief over hetzelfde geslacht kunnen zijn. Vandaar dat feministen vaak pittige pottenkapsels hebben haha
Tuurlijk joh, altijd lekker makkelijk deze manier van doen of niet soms? Mensen met kritiek snel wegzetten als lelijk, preuts, zullen wel slechte ervaringen hebben enzo...quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:47 schreef firefly3 het volgende:
Je ziet altijd typisch van die lelijke vrouwen om Julien zeuren op youtube die zelf seks tekort hebbenHet zijn ook typische vrouwen die mooiere vrouwen sletjes vinden omdat ze jaloers zijn, ipv positief over hetzelfde geslacht kunnen zijn. Vandaar dat feministen vaak pittige pottenkapsels hebben haha
Dat was al lang en breed duidelijk, het is niet voor niets zo dat vuurvliegje eerst zei dat het allemaal een grapje was, dat blanc het zichzelf graag moeilijk maakte omdat dan zijn "game" interessanter zou worden. Om toen bleek dat mensen daar niet positief op reageerde ineens te gaan gillen dat het uit zijn context was getrokken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:44 schreef blondetrien het volgende:
Firefly3, er klopt blijkbaar niks van je verhaal: de volledige seminar staat niet online,
Het is Julien zelf geweest die deze geknipte versie online heeft gezet. Er is dus geen context. Dit is bewust zo gedaan door Julien. Hij heeft de video inmiddels offline gehaald.
Zoals ik al dacht dus: je kent de context zelf niet eens, want er is geen context. Bewust. Zijn eigen keus. Niks feministische propaganda, een paar dames hebben het enkel naar voren gebracht, niet geknipt.
Ik geloof er helemaal niets van dat jij veel vrouwen scoort. Wat een seksistische praatjes.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:47 schreef firefly3 het volgende:
Wil zich natuurlijk graag spiegelen aan die hosselgasten. Lekker stoer ja toch niet danquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niets van dat jij veel vrouwen scoort. Wat een seksistische praatjes.
Dat denk ik ook. Maar zo'n onzeker kinderlijk ventje blief je toch niet als zichzelf respecterende vrouw?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wil zich natuurlijk graag spiegelen aan die hosselgasten. Lekker stoer ja toch niet dan
Ook is dat respect voor vrouwen wat hij zo goed geleerd heeft zo duidelijk te zien! Straalt er echt van af, die ongedwongenheid, dat respect, dat speelsequote:Op vrijdag 21 november 2014 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niets van dat jij veel vrouwen scoort. Wat een seksistische praatjes.
Daarom vind ik het ook zo raar dat ze die gast de toegang tot ons landje willen ontzeggen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar zo'n onzeker kinderlijk ventje blief je toch niet als zichzelf respecterende vrouw?
Ja dat speelse, dat verbaasde me met name. Je leest het er hier niet vanaf, en je ziet het niet in de filmpjes.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:12 schreef erodome het volgende:
Ook is dat respect voor vrouwen wat hij zo goed geleerd heeft zo duidelijk te zien! Straalt er echt van af, die ongedwongenheid, dat respect, dat speelse
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Het is een bijzonder drastische maatregel, maar het is ook een duidelijk gebaar: dit laten we niet toe bij onze vrouwen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook zo raar dat ze die gast de toegang tot ons landje willen ontzeggen.
Waarom vinden die mensen die hem willen verbieden alle vrouwen in Nederland van die ruggengraatloze schapen?
Verbieden vind ik dan ook onzin, zodra hij iets doet dat strafbaar is kan hij al aangepakt worden en dat is voldoende.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook zo raar dat ze die gast de toegang tot ons landje willen ontzeggen.
Waarom vinden die mensen die hem willen verbieden alle vrouwen in Nederland van die ruggengraatloze schapen?
Dat is omdat we de context missen, waar die context is weet niemand, maar tochquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat speelse, dat verbaasde me met name. Je leest het er hier niet vanaf, en je ziet het niet in de filmpjes.
Het enige gebaar wat je nu afgeeft is dat je de vrouwen in Nederland schijnbaar incapabel acht om willekeurige opdringerige dudes af te wimpelen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Het is een bijzonder drastische maatregel, maar het is ook een duidelijk gebaar: dit laten we niet toe bij onze vrouwen.
Ik vind het niet verkeerd om een signaal af te geven tegen verwerpelijke ideeën. Al zouden al onze vrouwen stevig genoeg zijn om dit te weerstaan, dan nog krijg je mannelijke volgelingen die hun handjes niet thuis kunnen houden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het enige gebaar wat je nu afgeeft is dat je de vrouwen in Nederland schijnbaar incapabel acht om willekeurige opdringerige dudes af te wimpelen.
Verder geef je hem nu juist aandacht terwijl ik en 99% van de rest van Nederland nog nooit van die gozer gehoord had.
Oh ja? Hoezo, welk bewijs heb je daarvoor dan? Dat na aanleiding van 1 seminar allerlei mannen ineens handtastelijke verkrachters worden. Zie nauwelijks causale verbanden tussen zijn lezingen en een toename in aanrandingen enz.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het niet verkeerd om een signaal af te geven tegen verwerpelijke ideeën. Al zouden al onze vrouwen stevig genoeg zijn om dit te weerstaan, dan nog krijg je mannelijke volgelingen die hun handjes niet thuis kunnen houden.
Het probleem dat er is is dat deze man dit wel hier komt promoten, hij komt hier om andere mannen aan te sporen dit soort dingen te doen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het enige gebaar wat je nu afgeeft is dat je de vrouwen in Nederland schijnbaar incapabel acht om willekeurige opdringerige dudes af te wimpelen.
Verder geef je hem nu juist aandacht terwijl ik en 99% van de rest van Nederland nog nooit van die gozer gehoord had.
Grijs gebied natuurlijk. Eén zou zeggen zolang iemand niet duidelijk aangeeft niet van dat gedrag gediend te zijn dat er niks aan de hand is, ander zou de grens al een stuk eerder kunnen leggen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:59 schreef erodome het volgende:
[..]
Het probleem dat er is is dat deze man dit wel hier komt promoten, hij komt hier om andere mannen aan te sporen dit soort dingen te doen.
Ik blijf vinden dat als hij of een ander de wet overtreed er gewoon opgetreden moet worden en hij niet de toegang tot het lang geweigerd moet worden, maar ik vraag me wel af of wat hij staat te verkondigen strafbaar is, mag je mensen aanzetten tot dit soort dingen?
Met dit soort dingen doel ik natuurlijk op het grensoverschrijdend gedrag, niet op het mensen helpen op een normale manier vrouwen aan te spreken.
In principe is aanzetten tot geweld strafbaar. Seksuele intimidatie en aanranding zijn ook verboden. En mannen aansporen om naar een land te gaan om daar willekeurige vrouwen met hun gezicht op je kruis te duwen mag je toch wel onder aanranding scharen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Grijs gebied natuurlijk. Eén zou zeggen zolang iemand niet duidelijk aangeeft niet van dat gedrag gediend te zijn dat er niks aan de hand is, ander zou de grens al een stuk eerder kunnen leggen.
Dit is gewoon censuur. Je weet helemaal niet wat hij gezegd zou hebben in Amsterdam.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:33 schreef erodome het volgende:
[..]
In principe is aanzetten tot geweld strafbaar. Seksuele intimidatie en aanranding zijn ook verboden. En mannen aansporen om naar een land te gaan om daar willekeurige vrouwen met hun gezicht op je kruis te duwen mag je toch wel onder aanranding scharen.
Ik zeg niet dat iemand gelijk jaren in het gevang gegooid moet worden, maar mannen aansporen om aan te randen vind ik toch wel horen bij aanzetten tot geweld. Aanranding is een vorm van geweld.
Eigenlijk is het niet zo'n grijs gebied, die grensoverschrijdende zaken gaan toch echt over hier strafbare zaken.
http://www.theguardian.co(...)-bail-anjem-choudaryquote:Islamist cleric allowed to preach in London while on bail
Judge Howard Riddle orders that Anjem Choudary and other terror suspects’ religious freedom must be respected
Radical Islamist cleric Anjem Choudary must be allowed to preach on the streets of London even though he is on police bail over suspected terror offences, a judge has ruled.
Choudary, 47, and six Islamist associates, were given new bail terms at Westminster magistrates court in relation to encouraging terrorism and being members of a proscribed group.
District judge Howard Riddle ordered that the terror suspects’ religious freedom must be respected as he removed one of their bail conditions, which prevented them from setting up stalls for religious outreach work known in Islam as “dawah”, while investigations continued.
“The dawah stalls are a significant part of the current investigation,” Riddle said.
“However, it is accepted that the dawah stall has an ostensible purpose to spread the word of Islam and to proselytise. Religious freedom is of considerable significance.”
Choudary and his brother Yazandi were arrested on 25 September along with Shakil Chapra, Siddartha Dhar, Abdul Muhid, Mohammed Rahman, Mohammed Shamsuddin and Anthony Small, the former British and Commonwealth champion boxer.
The court heard at a previous hearing that Dhar, known as Abu Rumaysah, has since fled London with his wife and four young children and is believed to be in Syria.
After the ruling, Choudary described the court hearing as “a nonsense” and claimed he had continued preaching online since his arrest. “It’s a nonsense anyway. I never stopped my dawah, I never stopped doing my work online and in cafes. Street dawah is just one way of doing this,” he said.
“It’s an abuse of process. It’s an abuse of what you would call human rights, they should remove the other conditions. I’ve been raided four or five times and they’ve never found anything – I’ve got less now than I had then.”
The men, who have not been charged, remain on police bail until 27 January.
Ja grappig, maar daar gaat het nu niet over. Ik ben ook bij anderen tegen aanzetten tot geweld.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
http://www.theguardian.co(...)-bail-anjem-choudary
Wat mij betreft mag hij gewoon het land in, pas als hij iets strafbaars doet mag hij aangepakt worden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dit is gewoon censuur. Je weet helemaal niet wat hij gezegd zou hebben in Amsterdam.
Ik ken zijn reisoverwegingen niet, maar hij komt niet in december naar Amsterdam. Mogelijk wel in maart 2015.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag hij gewoon het land in, pas als hij iets strafbaars doet mag hij aangepakt worden.
Komt hij trouwens dan niet meer naar amsterdam? Omdat engeland hem geen visum geeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |