abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146866984
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je snapt wel wat ik bedoel en de filmpjes zijn geknipt om het erg te doen lijken.
Je bevestigt mijn metafoor alleen maar. Iets 100% fouts goedpraten omdat ander gedrag zogenaamd niet zo erg is. Bizar. :{
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:46 schreef firefly3 het volgende:
Dat zie je in iemands ogen. Die zijn bedekt met een zwart balkje. Als je meer verstand had van sociale vaardigheden wist je dat je alles ziet aan iemands ogen. Van angst tot geluk.
En ook hier bevestig je mijn punt. Overmoedig zeggen: "Ja ik zie gewoon dat ze het wil." Wat is dat toch een gruwelijk foute manier van omgaan met mensen. :r
pi_146867277
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:50 schreef Operc het volgende:

[..]

Je bevestigt mijn metafoor alleen maar. Iets 100% fouts goedpraten omdat ander gedrag zogenaamd niet zo erg is. Bizar. :{

[..]

En ook hier bevestig je mijn punt. Overmoedig zeggen: "Ja ik zie gewoon dat ze het wil." Wat is dat toch een gruwelijk foute manier van omgaan met mensen. :r
Omdat ik duidelijke volledige filmpjes van hem heb gezien. De vrouwen doen net zo hard mee in die filmpjes.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_146867394
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_146867422
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Beter had ik het niet kunnen verwoorden. Allemaal zeer herkenbaar :D
Ja, hé? :P

Ze zou dan op z'n minst even dingen bij die mensen noemen waarop we ze kunnen onthouden. "Rob, die met die zoon die topscorer in de jeugd van FC Utrecht werd en binnenkort gaat debuteren in het eerste ;) Of: "Anja, die met die idioot grote voorgevel die d'r op dat personeelsfeest nog net niet uit die zwarte jurk floepten".

:+
pi_146867457
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 13:09 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Ja, hé? :P

Ze zou dan op z'n minst even dingen bij die mensen noemen waarop we ze kunnen onthouden. "Rob, die met die zoon die topscorer in de jeugd van FC Utrecht werd en binnenkort gaat debuteren in het eerste ;) Of: "Anja, die met die idioot grote voorgevel die d'r op dat personeelsfeest nog net niet uit die zwarte jurk floepten".

:+
Haha :P
  vrijdag 21 november 2014 @ 13:30:29 #157
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_146867967
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:20 schreef fightclubTyler het volgende:
Nog even voor de dummy's die zeggen ''je heb dit niet nodig om een vriendin te krijgen''.

Ten eerste zijn er wel mensen die zo sociaal zo awkward zijn dat ze niet eens een vriendin kunnen krijgen. Dat zijn vaak ook de mensen die een versiercoach huren en daadwerkelijk op straat gecoached worden.

Maar iemand die al een lange tijd vrouwen versiert, zoals ik... Kijk als ik een relatie wil, dat heb gelijk. Ik heb een telefoon vol meiden die mij smeken om een relatie. Realiseer dat het daar mij niet om gaat. Als ik uiteindelijk een vriendin neem wil ik een vriendin die ik heb gekozen uit een geruim aantal vrouwen. Ik wil verschillende vrouwen ervaren en mijzelf leren kennen.

Daarbij.. wie gaat mij vertellen dat praten met vrouwen niks doet. De normale man praat misschien in een maand met 10 vreemde vrouwen, of nog niet eens. Ik praat met rond de 100.

Ik ben trouwens zelf niet zo van het manipuleren en trucjes gebruiken. Ik werk aan mijn persoonlijkheid en sociale skills. En ik praat met heel veel meiden, wie mij leuk vind, vind mij leuk. Wie niet kan vrolijk doorgaan met haar leven. Dat is ook de onderliggende gedachte van RSD, maar de media laat mensen denken dat de rsd community een of andere rape sekte is. En weetje. Je moet al gewoon heel dom zijn om in die onzin van de media te geloven, maar zo zijn mensen. Ze horen alleen wat ze willen horen, en de media maakt daar gebruik van.
Mooie postgeschiedenis :')
MV NS FR DS MD
pi_146868239
De baas Owen van het bedrijf RSD waar Julien voor werkt had dit allemaal al voorspeld.

pi_146868479
Ik denk overigens dat er maar weinig mannen bestaan die er precies die 'balans' hebben en elke door vrouwen gewenste eigenschap precies in de juiste mate hebben.

Dan kom je uit bij de Obama's van de wereld.

- Brengt z'n standpunten glashelder, maar hoeft daar niet voor te gaan schreeuwen of met modder te gooien naar anderen
- Lang, maar niet zo lang dat je als vrouw een krukje nodig hebt als je met hem wil zoenen
- Niet zo donker dat het echt een neger is, en niet zo licht dat het echt een blanke is
- Stijl qua zichzelf kleden, maar niet zo dat als ie naast Michelle staat, iedereen langs Michelle heen kijkt en Obama de grote stijlkoning van de 2 is
- Intelligent, maar niet alleen met kennis uit boeken, ook door mensenkennis
- Een beetje introvert, maar niet zo dat het een saai persoon is, neemt zonder problemen het woord voor een grote groep mensen, met overtuiging en passie
- Serieus, maar af en toe ook opeens (niet gescript/geschreven) een ware cabaretier uithangen plots
- Sportief
- Muzikaal
- Heel veel respect voor z'n vrouw (en kinderen) maar dan moeten ze hem ook andersom respecteren en volledige toewijding laten zien als first lady en presidentiele kids
- Bescheiden, maar wel oprecht trots op wat ie, samen met anderen, bereikt heeft
- Houdt van een debat, maar dan wel op niveau. Laat zich niet provoceren en meetrekken door republikeinse trolls

Obama _O_ Als ik een vrouw was (of op mannen viel) dan wist ik het wel. :Y ;)
Klopt dit, dames? Volgens mij komt hij aardig dicht in de buurt van hoe jullie vinden dat een man moet zijn.
pi_146868725
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 13:54 schreef Roland010 het volgende:
Ik denk overigens dat er maar weinig mannen bestaan die er precies die 'balans' hebben en elke door vrouwen gewenste eigenschap precies in de juiste mate hebben.

- Brengt z'n standpunten glashelder, maar hoeft daar niet voor te gaan schreeuwen of met modder te gooien naar anderen
- Lang, maar niet zo lang dat je als vrouw een krukje nodig hebt als je met hem wil zoenen
- Niet zo donker dat het echt een neger is, en niet zo licht dat het echt een blanke is
- Stijl qua zichzelf kleden, maar niet zo dat als ie naast Michelle staat, iedereen langs Michelle heen kijkt en Obama de grote stijlkoning van de 2 is
- Een beetje introvert, maar niet zo dat het een saai persoon is, neemt zonder problemen het woord voor een grote groep mensen, met overtuiging en passie
- Serieus, maar af en toe ook opeens (niet gescript/geschreven) een ware cabaretier uithangen plots
- Sportief
- Muzikaal
- Heel veel respect voor z'n vrouw (en kinderen) maar dan moeten ze hem ook andersom respecteren en volledige toewijding laten zien als first lady en presidentiele kids
- Bescheiden, maar wel oprecht trots op wat ie, samen met anderen, bereikt heeft
- Houdt van een debat, maar dan wel op niveau. Laat zich niet provoceren en meetrekken door republikeinse trolls

Klopt dit, dames? Volgens mij komt hij aardig dicht in de buurt van hoe jullie vinden dat een man moet zijn.
Oefening baart kunst. Op een gegeven moment voel je alles aan alsof je een atleet bent.
  vrijdag 21 november 2014 @ 15:19:57 #161
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_146870426
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 13:54 schreef Roland010 het volgende:

- Sportief
- Muzikaal

En na al die jaren blijkt dat hij vooral grote en mooie praatjes heeft gehad, en dat het daarbij is gebleven. Uiteindelijk heeft hij weinig concreets voor de Amerikaanse bevolking gedaan. Leuke verpakking, waardeloze inhoud.
MV NS FR DS MD
pi_146870474
quote:
Ok, dus hij zegt ook rationele dingen. Maakt dat de rest wat hij zegt ineens ok? Je hebt het steeds over "uit de context", laat die context dan zien en niet losse flarden van anderen filmpjes. Je doet precies dat wat je bij de media verafschuwt.

Ik zie in je postgeschiedenis trouwens dat je zelf een topic hebt geopent om je te beklagen over juliens gedrag in dat filmpje in azie. Waarom neem je het anderen kwalijk als zij hetzelfde zeggen?

[ Bericht 0% gewijzigd door blondetrien op 21-11-2014 15:22:19 (Mobiel) ]
pi_146871093
Ik weet niet of het al is gemeld, maar evenement december in Amsterdam is afgelast.

Lees hier meer: Waarom luisteren mannen naar de foute versierders van RSD? Bijeenkomst in Amsterdam afgelast na kritiek
pi_146871300
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 15:21 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Ok, dus hij zegt ook rationele dingen. Maakt dat de rest wat hij zegt ineens ok? Je hebt het steeds over "uit de context", laat die context dan zien en niet losse flarden van anderen filmpjes. Je doet precies dat wat je bij de media verafschuwt.

Ik zie in je postgeschiedenis trouwens dat je zelf een topic hebt geopent om je te beklagen over juliens gedrag in dat filmpje in azie. Waarom neem je het anderen kwalijk als zij hetzelfde zeggen?
RSDfreetour, Julienfreetour. Te vinden op youtube, filmpjes van uren lang. Daar is de context, maar daar zijn jullie niet in geïnteresseerd. Even een stukje eruit pakken en daarop bashen.

Dat topic maakte voordat iedereen wist over RSD. Ik was benieuwd hoe mainstraim mensen zouden reageren, om te kijken waar de uitdagende handelingen van Julien toe zouden lijden.

Grappig is wel dat toen der tijd het niemand iets kon schelen. Totdat de feministen er tegenin gingen en het op het nieuws kwam. Dit noemen we group-think bij RSD.
pi_146871711
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat zie je in iemands ogen. Die zijn bedekt met een zwart balkje. Als je meer verstand had van sociale vaardigheden wist je dat je alles ziet aan iemands ogen. Van angst tot geluk.
Ik werk op bijkans dagelijkse basis met lichaamstaal, de subtiele lichaamstaal welteverstaan. Denk dat ik daar wel wat vanaf weet.

Ogen alleen zeggen vrij weinig, het is altijd een samenspel van het hele lichaam. Maar je smoesjes worden er steeds raarder op met je dat zie je aan hun ogen(die bedekt zijn met een balkje).
De hele verdere lichaamstaal duidt op zich zeer ongemakkelijk voelen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_146871718
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 15:52 schreef fightclubTyler het volgende:

[..]

Dat topic maakte voordat iedereen wist over RSD. Ik was benieuwd hoe mainstraim mensen zouden reageren, om te kijken waar de uitdagende handelingen van Julien toe zouden lijden.

Wut. :') Dus je vond het eigenlijk helemaal tof, maar was zo benieuwd naar hoe men zou reageren dat je er een topic over opende op FOK! waarin je een mening verkondigde die je niet deelde _O- Right, als je er een serieuze discussie over wou voeren had je het vast niet in KLB gepost. > KLB / psychopaat, zogenaamd pick up artist
Alsof je in klaagbak serieuze reacties zou verwachten. :P

Stuur mij even een link naar de complete voordracht van dat Azie filmpje dan, dan kijk ik hem in de context. Dat probeer ik nu al de hele tijd duidelijk te maken. *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door blondetrien op 21-11-2014 16:24:09 (teveel 'dan') ]
pi_146871903
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 09:01 schreef fightclubTyler het volgende:
Het zit zo. Ik ben best smooth bij de dames, voornamelijk doe ik ook daygame. Nu doe ik sinds kort ook nightgame, maar dat gaat niet zo goed. Ik kan namelijk niet dansen. ALs ik dan een chick op de dansvloer zie losgaan weet ik gewoon niet hoe ik het aan moet pakken. Meestal sta ik in een hoekje een beetje of bij de wc's en dan daar kijken of ik een chick kan versieren.

Nu is mijn vraag of iemand misschien een goede danstutatorial kent op youtube. Ik denk dat ik mij een stuk comfortabeler in de club ga voelen als ik weet hoe ik moet dansen.
:')_

Tevens: KLB / Klaargekomen tijdens massage. Goed verzonnen :').
pi_146872205
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 13:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Omdat ik duidelijke volledige filmpjes van hem heb gezien. De vrouwen doen net zo hard mee in die filmpjes.
Stuur nou even de volledige versies van de bekritiseerde filmpjes, dan. Dan kunnen we er ten minste nog wat mee. Op deze manier is het echt een non-discussie. "Uit de context" > toon het even in de context dan. Je kan moeilijk van ons verwachten dat we een paar honderd uur aan youtube filmpjes gaan doorspitten toch? Jullie kennen "de context" blijkbaar dus ik neem aan dat jullie ze zo kunnen linken. Waarom doen jullie dat niet?
pi_146872237
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:47 schreef Roland010 het volgende:

[..]

En dat vind ik ook wel logisch klinken. Maar die balans is veel en veel moeilijker voor een man dan je denkt. En die tegenstrijdigheid/wisselvalligheid die moderne westerse vrouwen toch vaak hebben is bijna niet te volgen ;)

Mooi voorbeeld:

- Ze komt bij je om te vertellen dat ze een probleem heeft ergens (werk, vriendinnen, sportclub.. ik noem maar wat):
1.Je luistert en geeft d'r advies om te helpen. Dat laatste: FOUT. Dat moet blijkbaar niet, want ze willen dan alleen een luisterend oor. Als je teveel en begripvol luistert en haar altijd met haar problemen gaat helpen, dan is de kans dat je krijgt te horen dat ze je meer als een soort broertje/vriendin ziet en niet als man.
2. Je luistert wel, maar je reageert weinig. Dan wordt ze vermoedelijk boos, omdat je nooit in haar problemen en gevoelens geïnteresseerd zou zijn. Iets te weinig zeggen en haar laten praten is dus ook weer niet goed.

Nog eentje;

- Ze zit te zuchten en je vraagt wat er is. Nee niets, zegt ze. 'Echt niet?' nee echt niet.
1.Je vraag het na een nieuwe zucht nog een keer en stelt dat als er niets is, ze misschien lekker op tijd een bad moet nemen en het bedje in. Grote kans dat ze dat geen leuke opmerking vindt. "Hoezo, laat dat vermoeide mens maar lekker naar boven gaan, zodat jij d'r vanaf bent?".
2. Je vraagt niets meer als ze 2 keer 'nee er is niets' heeft gezegd en laat d'r verder even met rust.
Niet goed, want de kans is redelijk groot dat je binnen kortere of langere termijn te horen van d'r dat je nooit eens vraagt hoe het met d'r gaat.

Het enige waarop je het eigenlijk goed zou kunnen doen volgens mij, is uit jezelf weten waar ze mee zou zitten. Dat je precies weet dat ze vanochtend een hele vervelende vergadering gepland had staan (waar ze 2 weken geleden een keer wat over zei) en dat je voordat ze begint te zuchten al vraagt: "die hele lastige vergadering, viel het tegen? die collega Paula waar je vorige keer ruzie mee had, was die nu weer zo je bewust aan het onderbreken steeds voordat je uitgepraat was?'

Je moet bijna al de namen/eigenschappen van d'r collega's, belangrijke agendapunten per dag en week, dingen waar ze tegenop ziet en vooral welke collega's leuk zijn en welke vreselijk. Als ze 2 weken geleden 10 namen/relaties tussen mensen heeft genoemd dan word je bijna verondersteld dat in je hoofd te hebben als man lijkt het :P
"Annet, das die blonde vrouw toch, met dat kantoor tegenover je? "
"Neehee, dat is Lydia! Die is wél leuk. Op het bedrijfsfeest toen met kerst heb je nog met haar man staan praten, je weet toch wel wie dat is. Die tandarts, met dat kleine brilletje.. Annet heeft rood haar en zit aan de andere kant van het gebouw... Dat heb ik allemaal verteld, maar je luistert echt nooit eens goed naar me".

Beetje overdreven dit misschien, maar zo voelt het soms écht voor ons :P

[..]

Op zich zit daar wat in natuurlijk. Maar, zoals ik hierboven al zei, die scheidslijn tussen dominantie en 'agressie' is niet zo heel groot. Zeker als je als jonge wat onzekere man als 'buitenstaander' zulke mannen (succesvol) met vrouwen ziet. Sommige dominantie kan echt over komen als een soort bijna-agressie. Niet fysiek dan, maar wel verbaal/qua toon.
Je hebt het hier wel over een zeer beperkte groep vrouwen, want ik haat het om alleen maar een luisterend oor te zijn en geen advies te mogen geven, wil dat andersom ook niet, advies is welkom, zolang je maar niet gelijk 100% verwacht dat ik het ook volledig zo ga doen.

Zelfde met dat er is niets, dat gezucht. Als hij dan zegt neem een lekker badje dan vind ik dat erg aardig, ga ik zeer zeker niet over zeuren.
Maar een man kan daar ook normaal mee omgaan, ik lees bij jou in je tekst dat je vanalles doet om maar het "juiste" te doen hierin. Waarom zeg je niet gewoon op een normale toon dat als iemand zegt dat er niets is je daar ook vanuit gaat, dat als er wel iets is het maar gewoon gezegd moet worden?
Dan heb je die balans te pakken(je bent er voor haar als ze aangeeft je nodig te hebben, maar je laat niet over je heen lopen), vergeet niet dat vrouwen die dit soort dingen veel flikken dat vooral doen omdat het kan, omdat die ruimte aan haar aangeboden wordt.
Zelfde geld trouwens bij mannen, dat is niet zo heel anders.

Verder een beetje weten hoe of wat in het leven van je partner is wel fijn ja, maar erop aangekeken worden als je niet direct begrijpt waar het over gaat is baarlijke onzin. Misschien heb je een voorkeur voor labiele dames?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_146872239
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 14:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Oefening baart kunst. Op een gegeven moment voel je alles aan alsof je een atleet bent.
Gedeeltelijk kun je dat oefenen ja. Maar voor een groot deel moet je dat ook gewoon al in jezelf hebben zitten.
pi_146873925
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:10 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik werk op bijkans dagelijkse basis met lichaamstaal, de subtiele lichaamstaal welteverstaan. Denk dat ik daar wel wat vanaf weet.

Ogen alleen zeggen vrij weinig, het is altijd een samenspel van het hele lichaam. Maar je smoesjes worden er steeds raarder op met je dat zie je aan hun ogen(die bedekt zijn met een balkje).
De hele verdere lichaamstaal duidt op zich zeer ongemakkelijk voelen.
Je duwt elkaar ook weg als je elkaar plaagt. Alles gaat om de context in de sociale situatie. Sowiezo haalt iedereen hun hoofd weg als je naar beneden wordt gedrukt. Maten onder elkaar doen ook dat soort geintjes.

[ Bericht 3% gewijzigd door firefly3 op 21-11-2014 17:40:46 ]
pi_146874044
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:29 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Gedeeltelijk kun je dat oefenen ja. Maar voor een groot deel moet je dat ook gewoon al in jezelf hebben zitten.
Weleens vrouwen gezoent als "openingszin"? :D Dit is een voorbeeld van goed aanvoelen. Dit gaat zo ver door tot het oneindige. Standaard empathie hebben is een normaal startpunt en is niet bijzonder.
pi_146874096
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:28 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Stuur nou even de volledige versies van de bekritiseerde filmpjes, dan. Dan kunnen we er ten minste nog wat mee. Op deze manier is het echt een non-discussie. "Uit de context" > toon het even in de context dan. Je kan moeilijk van ons verwachten dat we een paar honderd uur aan youtube filmpjes gaan doorspitten toch? Jullie kennen "de context" blijkbaar dus ik neem aan dat jullie ze zo kunnen linken. Waarom doen jullie dat niet?
Er staat een heel lang stuk op youtube, zoek naar het kanaal RSD Julien.
pi_146874263
Je ziet altijd typisch van die lelijke vrouwen om Julien zeuren op youtube die zelf seks tekort hebben :D Het zijn ook typische vrouwen die mooiere vrouwen sletjes vinden omdat ze jaloers zijn, ipv positief over hetzelfde geslacht kunnen zijn. Vandaar dat feministen vaak pittige pottenkapsels hebben haha
  vrijdag 21 november 2014 @ 17:53:31 #175
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_146874394
redpill topic :')
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')