abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146864166
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 10:25 schreef Chadi het volgende:

[..]

In de ideale wereld :)
Uhh ik heb zelf gemerkt dat geld onzin is voor het krijgen van vrouwen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_146864211
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 10:27 schreef kipknots het volgende:

[..]

Uit de filmpjes die hij post kan je duidelijk opmaken dat dit allemaal bullshit is. Hij pakt de vrouwen van achteren vast zonder dat ze het doorhebben, dus hoe kunnen ze er op reageren? Plus, je ziet in filmpjes dat vrouwen hun hoofd bij hem wegtrekken en dat hij dan juist een hand in hun nek legt om ze te stoppen. En als ik de filmpjes uit Japan zie dan lijkt de lichaamstaal van de vrouwen er eerder op te wijzen dat ze oncomfortabel / bang zijn dan dat ze het allemaal leuk vinden...
Daarvoor waren ze al lang bezig met elkaar. Filmpje is geknipt om het erg te laten lijken en reacties uit te lokken.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_146864461
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:37 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Maar hoe zou je dit voor je zien, zou je het verboden willen hebben? Die gladde praatjes zijn niet per se illegaal en als hij te ver gaat zou het in principe aan de vrouw zijn de politie te bellen om die irritante stalker even weg te halen... of zelfs aangifte te doen van ongewenste intimidatie / aanranding (als hij weer iemands hoofd in zijn kruis duwt :'( ongelooflijk).. en aan de heren om hun geld terug te halen als de cursus niet aan hun verwachtingen voldoet en ze zich opgelicht voelen. En aan de politie om het geval na tips in de gaten te houden en in het geval dat hij te ver gaat in bijzijn van het publiek op te pakken. Hoe zie jij dat?
Zolang ze zich gewoon aan de wet houden kunnen ze doen wat ze willen. De vrouwen zullen ook wel leren om van zich af te bijten. De meeste kunnen dit wel overigens. Wat er overigens voor zorgt dat ze nog terughoudender zijn wanneer mannen ze benaderen. Dus ze maken het voor hun doelgroep, die al moeite heeft met vrouwen aanspreken, nog moeilijker om vrouwen te regelen (ze creeren hun eigen markt ;)).

Kijk telemarketeers en consorten vind ik ook erg irritant, maar die worden ook niet verboden. Ik vind dat op gelijke voet staan. Geweld tegen vrouwen (kan ook mentaal) en aanranding/verkrachting is natuurlijk een ander verhaal. Aanzetten hiertoe ook. Maar het meeste is dan ook gewoon strafbaar. Dan moeten ze aangifte doen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  vrijdag 21 november 2014 @ 11:08:07 #129
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_146864608
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 10:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Daarvoor waren ze al lang bezig met elkaar. Filmpje is geknipt om het erg te laten lijken en reacties uit te lokken.
Het zal allemaal wel een complot zijn om hem in een kwaad daglicht te zetten door alles bewust verkeerd te interpreteren inderdaad.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_146864795
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 20:52 schreef Roland010 het volgende:
Wat die gast bij DWDD zei klopte gewoon: die tegenstrijdigheid van vrouwen. Het is een taboe om het daar over te hebben, maar die is er gewoon.
Door de emancipatie (waar natuurlijk niets mis mee is, integendeel) hebben veel jonge mannen tegenwoordig echt moeite zich een houding aan te nemen. Veel vrouwen willen tegelijkertijd een 1. aardige jongen 2. een 'klootzak'. Het verstand (de aardige jongen) tegen het gevoel (de 'opwindende' klootzak).

Echter, de vorm waarin die Blanc het brengt, is walgelijk. Geweld aanmoedigen en termen als 'vrouwen als oud vuil behandelen' :N Dat kun je toch ook brengen als dat je mannen leert 'hard to get' (= minder wanhopig overkomen) spelen. En dingen als 'isolate your target' zijn gewoon letterlijk de tactieken die loverboys gebruiken :r
Dit is een beetje een foute redenering. Wat veel vrouwen willen is niet een klootzak, maar iemand die stevig in zijn schoenen staat, waar je niet heel makkelijk overheen kan lopen. Maar die man is in dat ideaalbeeld in balans, hij is ook lief, hij is niet agressief, dat alles hoort bij dat ideaalplaatje.

Een echte klootzak past niet in het ideaalbeeld. Dominantie is wat anders dan agressie, degene die agressie gebruiken om dominant te lijken zijn wannabee dominant, maar zijn het niet echt.
Een echt dominant persoon kent namelijk kalmte.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_146864914
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Het zal allemaal wel een complot zijn om hem in een kwaad daglicht te zetten door alles bewust verkeerd te interpreteren inderdaad.
Een complot om zichzelf in een kwaad daglicht te zetten zelfs, want het zijn filmpjes van zijn eigen hand, die hij zelf in die vorm naar buiten heeft gebracht.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 21 november 2014 @ 11:22:15 #132
358523 IkStampOpTacos
pi_146864942
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:21 schreef erodome het volgende:

[..]

Een complot om zichzelf in een kwaad daglicht te zetten zelfs, want het zijn filmpjes van zijn eigen hand, die hij zelf in die vorm naar buiten heeft gebracht.
Onze schuld dat we er niet doorheen kunnen zien dat alles humor is en niet serieus.
-
pi_146864978
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Onze schuld dat we er niet doorheen kunnen zien dat alles humor is en niet serieus.
Ja, want een beetje vrouwen intimideren, manipuleren en wat aanranding hier daar is toch hartstikke grappig! HiHAHO zeg.
  vrijdag 21 november 2014 @ 11:27:13 #134
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_146865061
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:23 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja, want een beetje vrouwen intimideren, manipuleren en wat aanranding hier daar is toch hartstikke grappig! HiHAHO zeg.
Vrouwen intimideren en manipuleren doen mannen elke dag. Sterker nog; anders om ook.
pi_146865099
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:27 schreef xzaz het volgende:

[..]

Vrouwen intimideren en manipuleren doen mannen elke dag. Sterker nog; anders om ook.
Dan moeten beide daar maar eens mee ophouden. Want het is best wel ziek te noemen(zeker in de mate waarover we hier praten).
  vrijdag 21 november 2014 @ 11:29:10 #136
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_146865112
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:28 schreef erodome het volgende:

[..]

Dan moeten beide daar maar eens mee ophouden. Want het is best wel ziek te noemen(zeker in de mate waarover we hier praten).
Tering gast doe niet zo preuts dat is het spel wat continue tussen de man en vrouw speelt.
pi_146865209
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:29 schreef xzaz het volgende:

[..]

Tering gast doe niet zo preuts dat is het spel wat continue tussen de man en vrouw speelt.
Dit gaat zoveel verder dan een "spel", ik vind willekeurige meisjes op straat vastpakken en naar je kruis duwen geen spelletje meer te noemen.
Ik vind een chart over relationeel geweld een checklist noemen geen spelletje meer en zo veel andere dingen die hier naar voren komen van die gast ook niet.

Het is ook niet voor niets dat hij nu terugkrabbelt als een gek en zegt dat het een uit de hand gelopen grapje is he. Dat is niet omdat het allemaal zo normaal is.

En het spijt me voor je, ik ben het tegenovergestelde van preuts.
pi_146865403
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Het was zijn bedoeling om een negatief artikel te krijgen, maar het is uit de hand gelopen. Ik hoorde het een half jaar geleden al dat hij net zoiets wilde als een collega van hem.
  vrijdag 21 november 2014 @ 11:44:32 #139
358523 IkStampOpTacos
pi_146865438
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het was zijn bedoeling om een negatief artikel te krijgen, maar het is uit de hand gelopen. Ik hoorde het een half jaar geleden al dat hij net zoiets wilde als een collega van hem.
Hij heeft nu alle aandacht van de wereld.
-
pi_146865475
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:15 schreef erodome het volgende:

[..]

Dit is een beetje een foute redenering. Wat veel vrouwen willen is niet een klootzak, maar iemand die stevig in zijn schoenen staat, waar je niet heel makkelijk overheen kan lopen. Maar die man is in dat ideaalbeeld in balans, hij is ook lief, hij is niet agressief, dat alles hoort bij dat ideaalplaatje.

Een echte klootzak past niet in het ideaalbeeld. Dominantie is wat anders dan agressie, degene die agressie gebruiken om dominant te lijken zijn wannabee dominant, maar zijn het niet echt.
Julien leunt ook meer in het positieve, maar dat zie je in de reactie uitlokkende filmpjes niet. Dat herhaalt hij vaak genoeg, dat de algemene lijn altijd positief moet zijn.
pi_146865876
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Julien leunt ook meer in het positieve, maar dat zie je in de reactie uitlokkende filmpjes niet. Dat herhaalt hij vaak genoeg, dat de algemene lijn altijd positief moet zijn.
Dat klinkt allemaal leuk en aardig, maar als metafoor: van iemand die één keer per maand totaal door het lint gaat en alles kort en klein slaat en de overige dagen rustig is zeg je ook niet "Ach, hij is altijd zo rustig, die ene keer per maand boeit niet." Misschien doet die Julien over het algemeen sympathieke dingen (al vraag ik het me af) maar als je aanranding goed gaat praten (uit het niets iemands hoofd naar je kruis duwen valt daar wel onder dunkt me) ben je wel ver heen. Dat er vervolgens nog mensen achter hem aanlopen die daadwerkelijk denken dat ze in een oogopslag kunnen zien wat een vrouw fijn vindt en dat als excuus gebruiken om ermee door te gaan is al helemaal kansloos. Het doet sterk denken aan verkrachters die zeggen: "Ach, stiekem wilde ze het wel hoor!" En dat vrouwen 'nee' kunnen zeggen klinkt leuk, maar als je uit het niets wordt vastgegrepen ben je denk ik te verbouwereerd om meteen te beseffen dat je wordt aangerand.
pi_146865956
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:00 schreef Operc het volgende:

[..]

Dat klinkt allemaal leuk en aardig, maar als metafoor: van iemand die één keer per maand totaal door het lint gaat en alles kort en klein slaat en de overige dagen rustig is zeg je ook niet "Ach, hij is altijd zo rustig, die ene keer per maand boeit niet." Misschien doet die Julien over het algemeen sympathieke dingen (al vraag ik het me af) maar als je aanranding goed gaat praten (uit het niets iemands hoofd naar je kruis duwen valt daar wel onder dunkt me) ben je wel ver heen. Dat er vervolgens nog mensen achter hem aanlopen die daadwerkelijk denken dat ze in een oogopslag kunnen zien wat een vrouw fijn vindt en dat als excuus gebruiken om ermee door te gaan is al helemaal kansloos. Het doet sterk denken aan verkrachters die zeggen: "Ach, stiekem wilde ze het wel hoor!" En dat vrouwen 'nee' kunnen zeggen klinkt leuk, maar als je uit het niets wordt vastgegrepen ben je denk ik te verbouwereerd om meteen te beseffen dat je wordt aangerand.
Ik heb hierboven uitgelegt wat hij verteld in de seminars. A)Je doet de beweging in slowmotion zodat ze tijd heeft om te reageren en niet schrikt of bedreigt voelt. B) Je doet het met een glimlach en een intentie van samenspel. Je kunt het vergelijken hoe broers en zussen soms elkaar plagen.
pi_146866000
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb hierboven uitgelegt wat hij verteld in de seminars.
Daar gaat mijn rustig/door het lint gaan metafoor dan ook over.
quote:
A)Je doet de beweging in slowmotion zodat ze tijd heeft om te reageren en niet schrikt of bedreigt voelt.
Daar gaat mijn "in een oogopslag kunnen zien wat vrouwen fijn vinden" stukje dan ook over.
quote:
B) Je doet het met een glimlach en een intentie van samenspel. Je kunt het vergelijken hoe broers en zussen soms elkaar plagen.
Als jij je zusje vaak met haar hoofd naar je kruis hebt geduwd zou ik therapie aanraden. :{
pi_146866388
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb hierboven uitgelegt wat hij verteld in de seminars. A)Je doet de beweging in slowmotion zodat ze tijd heeft om te reageren en niet schrikt of bedreigt voelt. B) Je doet het met een glimlach en een intentie van samenspel. Je kunt het vergelijken hoe broers en zussen soms elkaar plagen.
Wat hij doet gaat niet in slowmotion, er is geen tijd om te reageren. Hij loopt gewoon langs, pakt een hoofd vast en duwt.
Alsof alles wat je met een glimlach doet ok is zeg 8)7
pi_146866620
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:05 schreef Operc het volgende:

[..]

Daar gaat mijn rustig/door het lint gaan metafoor dan ook over.

[..]

Daar gaat mijn "in een oogopslag kunnen zien wat vrouwen fijn vinden" stukje dan ook over.

[..]

Als jij je zusje vaak met haar hoofd naar je kruis hebt geduwd zou ik therapie aanraden. :{
Je snapt wel wat ik bedoel en de filmpjes zijn geknipt om het erg te doen lijken.
pi_146866657
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:24 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat hij doet gaat niet in slowmotion, er is geen tijd om te reageren. Hij loopt gewoon langs, pakt een hoofd vast en duwt.
Alsof alles wat je met een glimlach doet ok is zeg 8)7
Hij was al een tijdje met hun bezig. Al voor de media ophef zeiden ze dat ze het filmpje zo geknipt hebben zodat het lijkt alsof hij ze nog niet gesproken had enz.
pi_146866723
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hij was al een tijdje met hun bezig. Al voor de media ophef zeiden ze dat ze het filmpje zo geknipt hebben zodat het lijkt alsof hij ze nog niet gesproken had enz.
Nee, met die japanse meiden was hij niet al een tijdje bezig, je ziet het hem op straat doen. Je ziet ook dat de meisjes in kwestie zich af proberen te duwen, zenuwachtig giechelen(wat dus wat anders is als gedeelde lol) en zich ontzettend ongemakkelijk voelen. Niet zo raar, want dit heet gewoon aanranding.

Dacht dat jij zo goed was in lichaamstaal lezen....
pi_146866877
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:39 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee, met die japanse meiden was hij niet al een tijdje bezig, je ziet het hem op straat doen. Je ziet ook dat de meisjes in kwestie zich af proberen te duwen, zenuwachtig giechelen(wat dus wat anders is als gedeelde lol) en zich ontzettend ongemakkelijk voelen. Niet zo raar, want dit heet gewoon aanranding.

Dacht dat jij zo goed was in lichaamstaal lezen....
Dat zie je in iemands ogen. Die zijn bedekt met een zwart balkje. Als je meer verstand had van sociale vaardigheden wist je dat je alles ziet aan iemands ogen. Van angst tot geluk.
pi_146866906
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:15 schreef erodome het volgende:

[..]

En dat vind ik ook wel logisch klinken. Maar die balans is veel en veel moeilijker voor een man dan je denkt. En die tegenstrijdigheid/wisselvalligheid die moderne westerse vrouwen toch vaak hebben is bijna niet te volgen ;)

Mooi voorbeeld:

- Ze komt bij je om te vertellen dat ze een probleem heeft ergens (werk, vriendinnen, sportclub.. ik noem maar wat):
1.Je luistert en geeft d'r advies om te helpen. Dat laatste: FOUT. Dat moet blijkbaar niet, want ze willen dan alleen een luisterend oor. Als je teveel en begripvol luistert en haar altijd met haar problemen gaat helpen, dan is de kans dat je krijgt te horen dat ze je meer als een soort broertje/vriendin ziet en niet als man.
2. Je luistert wel, maar je reageert weinig. Dan wordt ze vermoedelijk boos, omdat je nooit in haar problemen en gevoelens geïnteresseerd zou zijn. Iets te weinig zeggen en haar laten praten is dus ook weer niet goed.

Nog eentje;

- Ze zit te zuchten en je vraagt wat er is. Nee niets, zegt ze. 'Echt niet?' nee echt niet.
1.Je vraag het na een nieuwe zucht nog een keer en stelt dat als er niets is, ze misschien lekker op tijd een bad moet nemen en het bedje in. Grote kans dat ze dat geen leuke opmerking vindt. "Hoezo, laat dat vermoeide mens maar lekker naar boven gaan, zodat jij d'r vanaf bent?".
2. Je vraagt niets meer als ze 2 keer 'nee er is niets' heeft gezegd en laat d'r verder even met rust.
Niet goed, want de kans is redelijk groot dat je binnen kortere of langere termijn te horen van d'r dat je nooit eens vraagt hoe het met d'r gaat.

Het enige waarop je het eigenlijk goed zou kunnen doen volgens mij, is uit jezelf weten waar ze mee zou zitten. Dat je precies weet dat ze vanochtend een hele vervelende vergadering gepland had staan (waar ze 2 weken geleden een keer wat over zei) en dat je voordat ze begint te zuchten al vraagt: "die hele lastige vergadering, viel het tegen? die collega Paula waar je vorige keer ruzie mee had, was die nu weer zo je bewust aan het onderbreken steeds voordat je uitgepraat was?'

Je moet bijna al de namen/eigenschappen van d'r collega's, belangrijke agendapunten per dag en week, dingen waar ze tegenop ziet en vooral welke collega's leuk zijn en welke vreselijk. Als ze 2 weken geleden 10 namen/relaties tussen mensen heeft genoemd dan word je bijna verondersteld dat in je hoofd te hebben als man lijkt het :P
"Annet, das die blonde vrouw toch, met dat kantoor tegenover je? "
"Neehee, dat is Lydia! Die is wél leuk. Op het bedrijfsfeest toen met kerst heb je nog met haar man staan praten, je weet toch wel wie dat is. Die tandarts, met dat kleine brilletje.. Annet heeft rood haar en zit aan de andere kant van het gebouw... Dat heb ik allemaal verteld, maar je luistert echt nooit eens goed naar me".

Beetje overdreven dit misschien, maar zo voelt het soms écht voor ons :P
quote:
Op zich zit daar wat in natuurlijk. Maar, zoals ik hierboven al zei, die scheidslijn tussen dominantie en 'agressie' is niet zo heel groot. Zeker als je als jonge wat onzekere man als 'buitenstaander' zulke mannen (succesvol) met vrouwen ziet. Sommige dominantie kan echt over komen als een soort bijna-agressie. Niet fysiek dan, maar wel verbaal/qua toon.

[ Bericht 3% gewijzigd door Roland010 op 21-11-2014 12:58:23 ]
pi_146866982
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 12:47 schreef Roland010 het volgende:

[..]

En dat vind ik ook wel logisch klinken. Maar die balans is veel en veel moeilijker voor een man dan je denkt. En die tegenstrijdigheid/wisselvalligheid die moderne westerse vrouwen toch vaak hebben is bijna niet te volgen ;)

Mooi voorbeeld:

- Ze komt bij je om te vertellen dat ze een probleem heeft ergens (werk, vriendinnen, sportclub.. ik noem maar wat):
1.Je luistert en geeft d'r advies om te helpen. Dat laatste: FOUT. Dat moet blijkbaar niet, want ze willen dan alleen een luisterend oor. Als je teveel en begripvol luistert en haar altijd met haar problemen gaat helpen, dan is de kans dat je krijgt te horen dat ze je meer als een soort broertje/vriendin ziet en niet als man.
2. Je luistert wel, maar je reageert weinig. Dan wordt ze vermoedelijk boos, omdat je nooit in haar problemen en gevoelens geïnteresseerd zou zijn. Iets te weinig zeggen en haar laten praten is dus ook weer niet goed.

Nog eentje;

- Ze zit te zuchten en je vraagt wat er is. Nee niets, zegt ze. 'Echt niet?' nee echt niet.
1.Je vraag het na een nieuwe zucht nog een keer en stelt dat als er niets is, ze misschien lekker op tijd een bad moet nemen en het bedje in. Grote kans dat ze dat geen leuke opmerking vindt. "Hoezo, laat dat vermoeide mens maar lekker naar boven gaan, zodat jij d'r vanaf bent?".
2. Je vraagt niets meer als ze 2 keer 'nee er is niets' heeft gezegd en laat d'r verder even met rust.
Niet goed, want de kans is redelijk groot dat je binnen kortere of langere termijn te horen van d'r dat je nooit eens vraagt hoe het met d'r gaat.

Het enige waarop je het eigenlijk goed zou kunnen doen volgens mij, is uit jezelf weten waar ze mee zou zitten. Dat je precies weet dat ze vanochtend een hele vervelende vergadering gepland had staan (waar ze 2 weken geleden een keer wat over zei) en dat je voordat ze begint te zuchten al vraagt: "die hele lastige vergadering, viel het tegen? die collega Paula waar je

Je moet al de namen van d'r collega's, belangrijke agendapunten per dag en week, dingen waar ze tegenop ziet en vooral welke collega's leuk zijn en welke vreselijk. Als ze 2 weken geleden 10 namen/relaties tussen mensen heeft genoemd dan word je bijna verondersteld dat in je hoofd te hebben als man :P "Je wist toch dat Erika zwanger was en een tijd weg was? en dat die aardige Jan van accountancy mogelijk ontslagen wordt en dat er dus vandaag die vergadering was, met Annet.. die altijd achter m'n rug om bij de directie dingetjes regelt en tijdens de vergadering dan heel schijnheilig van niets weet en dingen op mij afschuift"
"Annet, das die blonde vrouw toch, met dat kantoor tegenover je? "
"Neehee, dat is Lydia! Die is wél leuk. Op het bedrijfsfeest toen met kerst heb je nog met haar man staan praten, je weet toch wel wie dat is. Annet heeft rood haar en zit aan de andere kant van het gebouw... Dat heb ik allemaal verteld, maar je luistert echt nooit eens goed naar me".

Beetje overdreven dit misschien, maar zo voelt het soms écht voor ons :P

[..]

Op zich zit daar wat in natuurlijk. Maar, zoals ik hierboven al zei, die scheidslijn tussen dominantie en 'agressie' is niet zo heel groot. Zeker als je als jonge wat onzekere man als 'buitenstaander' zulke mannen (succesvol) met vrouwen ziet. Sommige dominantie kan echt over komen als een soort bijna-agressie. Niet fysiek dan, maar wel verbaal/qua toon.
Beter had ik het niet kunnen verwoorden. Allemaal zeer herkenbaar :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')