abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146798503
quote:
Ook in Groot-Brittannië gaan steeds meer stemmen op om Julien Blanc, de zelf verklaarde versierexpert uit Zwitserland, van het Britse grondgebied te weren. Zelfs de Britse minister van Binnenlandse Zaken, Lynne Featherstone, oppert vandaag om een visum voor de 25-jarige "womanizer" te weigeren.

Eerder sloot Australië de grenzen voor Blanc, die zelf zegt dat hij alleen "datingadvies" geeft. De 25-jarige Zwitser organiseert wereldwijd seminaries voor mannen: "Hoe versier ik een vrouw". In filmpjes op internet is onder meer te zien hoe hij aan blanke mannen uitlegt hoe ze een Japanse vrouw kunnen "binnendoen".

Hoewel hij een populaire en graag gezien gast is en in tal van landen bomvolle zalen trekt, lokten zijn methodes wereldwijd ook afkeurende reacties uit. Australië gooide Julien Blanc het land uit; de Canadese, Koreaanse en Braziliaanse regeringen overwegen hem een visum te weigeren.

In Groot-Brittannië heeft een petitie al meer dan 120.000 handtekeningen verzameld om de versierexpert de toegang tot het Britse gebied te ontzeggen. En minister Featherstone sluit zich daar nu bij aan. "Als minister van Binnenlandse Zaken heb ik verantwoordelijkheid om geweld tegen meisjes en vrouwen tegen te gaan. Ik ben uiterst bezorgd over de seksistische en uiterst weerzinwekkende uitspraken die Julien Blanc maakt over vrouwen."
bron

[ Bericht 40% gewijzigd door Specularium op 19-11-2014 15:09:44 (Bron) ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_146798535
Dat plaatje met die quotes, echt alles wordt uit zijn verband of context gehaalt. Haten op een persoon die je niet kent is ook zoiets. De meeste hatelijke reacties zijn vanwege eigen ervaringen. "Ik behandel vrouwen wel lief", met zo'n zin voelt een vrouw echt niet ineens aangetrokken. Dit kan je zelf meten aan de hand van hoeveel vriendinnen of goede relaties je gehad hebt. Dat sommige mannen makkelijker aan de vrouw kunnen krijgen is misschien slecht voor je ego en je gevoel, maar voor de langere termijn zijn er altijd dingen die je kunt leren. M.a.w. zeggen dat je lief bent voor vrouwen, is wat anders dan het daadwerkelijk zijn :)

Vrouwen houden overigens van plagen en zelfvertrouwen, niet van wanhopigheid en verborgen agendas. Bij Julien weten ze dat ze te maken heben met een klootzak, maar hij zegt en doet wel wat hij wilt. Dat zie ik vaak niet gebeuren bij mensen die niet eens overdag op straat met vrouwen durft te praten. Hierdoor kan je gemakkelijk meerdere dates en tientallen telefoonnummers in een maand krijgen, ipv een betaalde internet account op een datingsite.

[ Bericht 6% gewijzigd door firefly3 op 19-11-2014 06:55:23 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_146798585
Als een gewond hertje zat ie daar bij CNN, kon niks van dat 'hij zegt en doet wat hij wil' terugzien in dat interview.
pi_146799195
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 07:02 schreef jamesdeen het volgende:
Als een gewond hertje zat ie daar bij CNN, kon niks van dat 'hij zegt en doet wat hij wil' terugzien in dat interview.
Hij heeft ook zijn serieuze kanten, zoals elk ieder mens.
pi_146799292
Vrijheid van meningsuiting is blijkbaar ver te zoeken. Maar geeft hij tips om een relatie te krijgen of om een vrouw in bed te krijgen, dat zijn namelijk wel twee verschillende dingen.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_146799296
Ik snap niet zo goed waarom ze hem zo graag willen weren? :') Zijn zijn workshops zo extreem oid?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_146800012
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 06:48 schreef firefly3 het volgende:
Dat plaatje met die quotes, echt alles wordt uit zijn verband of context gehaalt. Haten op een persoon die je niet kent is ook zoiets. De meeste hatelijke reacties zijn vanwege eigen ervaringen. "Ik behandel vrouwen wel lief", met zo'n zin voelt een vrouw echt niet ineens aangetrokken. Dit kan je zelf meten aan de hand van hoeveel vriendinnen of goede relaties je gehad hebt. Dat sommige mannen makkelijker aan de vrouw kunnen krijgen is misschien slecht voor je ego en je gevoel, maar voor de langere termijn zijn er altijd dingen die je kunt leren. M.a.w. zeggen dat je lief bent voor vrouwen, is wat anders dan het daadwerkelijk zijn :)

Vrouwen houden overigens van plagen en zelfvertrouwen, niet van wanhopigheid en verborgen agendas. Bij Julien weten ze dat ze te maken heben met een klootzak, maar hij zegt en doet wel wat hij wilt. Dat zie ik vaak niet gebeuren bij mensen die niet eens overdag op straat met vrouwen durft te praten. Hierdoor kan je gemakkelijk meerdere dates en tientallen telefoonnummers in een maand krijgen, ipv een betaalde internet account op een datingsite.
Ik begrijp dat hij ze meer zelfvertrouwen wilt geven, dat is ook nodig. Veel van die gasten verafgoden vrouwen waarschijnlijk en plaatsen ze op een 'pedestal'. Mannen maken grove grappen dus we moeten niet schijnheilig doen dat de rest dit allemaal niet doet. Bij de keel grijpen is overigens nooit grappig. Ik begrijp zijn gedachtegang overigens wel.

Maar het grote probleem is dat zijn doelgroep bestaat uit sociaal incapabele mensen en misschien wel Elliot Rodgers in dop. Je moet hier extreem mee oppassen. Dit zijn dus niet de mensen die het verschil makkelijk herkennen tussen 'grappig' en serieuze methodes. Tussen gepast en ongepast gedrag. Dat is juist de reden dat ze er zitten. Of dit nou wel of niet zijn bedoeling is, er is een kans dat die seminars geweld tegen vrouwen veroorzaken. Daarom maken mensen zich er druk over.

Volgens mij heb jij ook een verwrongen beeld. Als ik zo jouw reacties lees, dan komt er steeds in naar voren dat wanneer je aardig bent voor vrouwen niets regelt. Nou ik kan je vertellen ik ben altijd aardig voor vrouwen en doe niet aan macho gedrag en heb verre van problemen gehad met vrouwen regelen. Het zou mij niets verbazen als ik daar succesvoller in ben dan Julien.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  woensdag 19 november 2014 @ 09:29:44 #8
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_146800075
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 09:26 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ik begrijp dat hij ze meer zelfvertrouwen wilt geven, dat is ook nodig. Veel van die gasten verafgoden vrouwen waarschijnlijk en plaatsen ze op een 'pedestal'. Mannen maken grove grappen dus we moeten niet schijnheilig doen dat de rest dit allemaal niet doet. Bij de keel grijpen is overigens nooit grappig. Ik begrijp zijn gedachtegang overigens wel.

Maar het grote probleem is dat zijn doelgroep bestaat uit sociaal incapabele mensen en misschien wel Elliot Rodgers in dop. Je moet hier extreem mee oppassen. Dit zijn dus niet de mensen die het verschil makkelijk herkennen tussen 'grappig' en serieuze methodes. Tussen gepast en ongepast gedrag. Dat is juist de reden dat ze er zitten. Of dit nou wel of niet zijn bedoeling is, er is een kans dat die seminars geweld tegen vrouwen veroorzaken. Daarom maken mensen zich er druk over.

Volgens mij heb jij ook een verwrongen beeld. Als ik zo jouw reacties lees, dan komt er steeds in naar voren dat wanneer je aardig bent voor vrouwen niets regelt. Nou ik kan je vertellen ik ben altijd aardig voor vrouwen en doe niet aan macho gedrag en heb verre van problemen gehad met vrouwen regelen. Het zou mij niets verbazen als ik daar succesvoller in ben dan Julien.
Hij bedoelt meer het type deurmat. Als je een deurmat bent regel je echt geen vrouwen. Aardig zijn betekent trouwens niet dat je niet plagerig kunt zijn.
pi_146800152
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 09:29 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Hij bedoelt meer het type deurmat. Als je een deurmat bent regel je echt geen vrouwen. Aardig zijn betekent trouwens niet dat je niet plagerig kunt zijn.
Ja dat begrijp ik, alleen de andere optie is meteen een klootzak zijn. Dit is het probleem, alleen maar polarisatie. Die gasten gaan ook vaak een rol spelen. Nog triester. Die Julien zegt ook dat je het aan moet voelen (grenzen) en wat kunnen die gasten juist niet die daar zitten. Precies...
pi_146805050
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 09:26 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ik bedoel het verschil tussen aardig en aardig. Veel mannen denken dat als je vrouwen op een voetstuk zet omdat je haar stiekem wilt hebben "aardig" is. Beter wordt je niet zomaar, het kost jaren lang veel ervaring. Ik geloof niet dat je beter bent dan Julien sorry. Kan je een willekeurige vrouw overdag binnen 10 minuten meenemen en er seks mee hebben, op regelmatige basis? Gewoon in een drukke winkelstraat aanspreken en gelijk mee weg gaan?
pi_146805051
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 09:34 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik, alleen de andere optie is meteen een klootzak zijn. Dit is het probleem, alleen maar polarisatie. Die gasten gaan ook vaak een rol spelen. Nog triester. Die Julien zegt ook dat je het aan moet voelen (grenzen) en wat kunnen die gasten juist niet die daar zitten. Precies...
Amen. Hij stelt zich voor als leraar, dan mag hij zich er ook naar gedragen. Mensen betalen notabene duizenden euro's om hem te kunnen horen. Leraar zijn is verantwoording tonen. Moet je eens kijken wat er gebeurt als er daar in Nederland op een school een leraar dezelfde "grapjes" maakt.

Sommige dingen doe je trouwens niet, gewoon uit respect. Bijvoorbeeld zo'n schema misbruiken (dat hij dit doet, grap of niet, duidt op gebrek aan respect), iemands hoofd in je kruis duwen, mensen uitschelden voor hoer en kleineren en filmpjes tonen waarin geweld goedgekeurd wordt (was niet hijzelf, zijn collega) en dit af doen met een haha / lol (was wel J). Smakeloos blijf ik het vinden. Excuus voor spelfouten, zit mobiel.
pi_146805107
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 09:34 schreef ssebass het volgende:

[..]

Hij benadrukt altijd dat beginners het niet moeten doen. Beginners zijn over het algemeen toch al bang om vrouwen aan te spreken op straat. Maar die 5% die wel raar doen worden tijdens de speech erop gewezen standaard.
pi_146805599
Ik moet wel zeggen dat Julien de ergste is van alle "PUA's" met kijken waarmee hij weg kan komen. Een keer had hij een 19 jarige meid geneukt in een toilet bij een winkelcentrum terwijl haar moeder op haar zat te wachten. Hij ziet het als een computerspelletje. Hij verwijderd zijn telefoonnummers ook om opnieuw te spelen :D Je wordt hier super goed in als je dit dagelijks doet. Op een gegeven moment moet je wekelijks tot dagelijks nieuwe vrouwen ontmoeten en daten zonder dat je er zelfs bij nadenkt.
pi_146805802
Vertel nog even over dat je chicks vingeren op de dansvloer als het hoogste bereikbare beschouwt, anders.
pi_146805958
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:06 schreef Modus het volgende:
Vertel nog even over dat je chicks vingeren op de dansvloer als het hoogste bereikbare beschouwt, anders.
Ik beschouw het niet als het meest hoog bereikbare. Het was een leuk iets dat ik een aantal jaren geleden ontdekt had en veel makkelijker uit te voeren is dan ik ooit dacht. De belangrijkste factor is de omgeving mbt privacy.
  woensdag 19 november 2014 @ 13:11:41 #16
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146805980
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:00 schreef firefly3 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat Julien de ergste is van alle "PUA's" met kijken waarmee hij weg kan komen. Een keer had hij een 19 jarige meid geneukt in een toilet bij een winkelcentrum terwijl haar moeder op haar zat te wachten. Hij ziet het als een computerspelletje. Hij verwijderd zijn telefoonnummers ook om opnieuw te spelen :D Je wordt hier super goed in als je dit dagelijks doet. Op een gegeven moment moet je wekelijks tot dagelijks nieuwe vrouwen ontmoeten en daten zonder dat je er zelfs bij nadenkt.
Lachen zeg.

Alleen al het feit dat je het cool vindt dat iemand er een sport van maakt om zo veel mogelijk vrouwen tot seks te manipuleren, geeft al aan dat je een serieus emotioneel probleem hebt.
pi_146806022
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Lachen zeg.

Alleen al het feit dat je het cool vindt dat iemand er een sport van maakt om zo veel mogelijk vrouwen tot seks te manipuleren, geeft al aan dat je een serieus emotioneel probleem hebt.
Wat is manipuleren? Ze vertellen dat je ze het einde vindt om ze te kunnen neuken? Doet half Nederland ieder weekend.!
  woensdag 19 november 2014 @ 13:14:33 #18
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146806066
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:12 schreef Chadi het volgende:

[..]

Wat is manipuleren? Ze vertellen dat je ze het einde vindt om ze te kunnen neuken? Doet half Nederland ieder weekend.!
Nee. Psychologische spelletjes spelen om ze iets te laten doen wat ze eigenlijk niet willen.
pi_146806084
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nee. Psychologische spelletjes spelen om ze iets te laten doen wat ze eigenlijk niet willen.
Waar trek je de grens?
  woensdag 19 november 2014 @ 13:16:20 #20
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146806126
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:15 schreef Chadi het volgende:

[..]

Waar trek je de grens?
Er is geen keiharde grens. Maar het is wel duidelijk dat Blanc daarover gaat met zijn 'trucjes'.
pi_146806231
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Lachen zeg.

http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
Goed leesvoer
  woensdag 19 november 2014 @ 13:21:12 #22
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146806290
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Er is geen keiharde grens. Maar het is wel duidelijk dat Blanc daarover gaat met zijn 'trucjes'.
Als er geen grens is kan hij er ook niet overheen ( :D)
  woensdag 19 november 2014 @ 13:23:15 #24
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146806338
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:21 schreef Chadi het volgende:

[..]

Als er geen grens is kan hij er ook niet overheen ( :D)
Er is geen keiharde grens. Maar er is wel degelijk een grens.
pi_146806369
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 07:02 schreef jamesdeen het volgende:
Ik zag dat interview ook, geweldige opmerking ook gelijk aan het begin "you seem noticably nervous Julien" _O_ Werd daarmee gelijk onderuit gehaald.
pi_146806427
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Er is geen keiharde grens. Maar er is wel degelijk een grens.
Wat mag dan wel en wat niet volgens jou?
  woensdag 19 november 2014 @ 13:29:19 #27
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146806551
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:25 schreef Chadi het volgende:

[..]

Wat mag dan wel en wat niet volgens jou?
Negging is een absolute kutstreek. Vrouwen dwingen tot dingen gaat ook veel te ver.
pi_146806579
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dus je zegt eigenlijk dat vrouwen dom zijn of zwakzinnig waardoor ze geen nee kunnen zeggen en in truukjes trappen? Die vrouwen weten drommels goed dat hij een klootzak kan zijn. Hij laat het merken en doet niets stiekem. De ware zelf schijnt er altijd door heen.
pi_146806582
Het lijkt me niet dat de staat zich moet mengen in seksuele etiquette.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_146806687
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 12:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hij benadrukt altijd dat beginners het niet moeten doen. Beginners zijn over het algemeen toch al bang om vrouwen aan te spreken op straat. Maar die 5% die wel raar doen worden tijdens de speech erop gewezen standaard.
Niemand moet dat doen. Misschien wil hij van het extreme (die gastjes die vrouwen verafgoden) afzetten tegen het andere uiterste (vrouwen denigreren, kleineren en als oud vuil behandelen), zodat ze in het midden uitkomen. Maar grote kans dat deze sociale apathen helemaal geen middenweg kennen en hem na gaan doen.

quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 12:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik bedoel het verschil tussen aardig en aardig. Veel mannen denken dat als je vrouwen op een voetstuk zet omdat je haar stiekem wilt hebben "aardig" is. Beter wordt je niet zomaar, het kost jaren lang veel ervaring. Ik geloof niet dat je beter bent dan Julien sorry. Kan je een willekeurige vrouw overdag binnen 10 minuten meenemen en er seks mee hebben, op regelmatige basis? Gewoon in een drukke winkelstraat aanspreken en gelijk mee weg gaan?
Wildvreemde vrouwen binnen een uur in mijn bed krijgen, ja er is een periode in mijn leven dat ik dat veel deed. Geloof mij, dit doet rare dingen met je. In negatieve zin (psychisch) en dit zie ik heel duidelijk terug bij Julien. Ook als het gewoon spontaan ontwikkelde zonder al dat geforceerde trieste pua gedoe waar ze dingen ondernemen puur voor het versieren van vrouwen. Het gaat niet meer om de vrouwen en de seks, het wordt een ziekelijk machtsspel en puur voeden van ego. Bij hem zie je ook dat het een soort obsessie/verslaving is geworden. Daarnaast is zijn methode ook nog eens heel agressief wat niet gek is als je het voorgaande begrijpt. Dit is absoluut niet iets wat je wilt nastreven.
  woensdag 19 november 2014 @ 13:34:20 #31
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146806716
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dus je zegt eigenlijk dat vrouwen dom zijn of zwakzinnig waardoor ze geen nee kunnen zeggen en in truukjes trappen? Die vrouwen weten drommels goed dat hij een klootzak kan zijn. Hij laat het merken en doet niets stiekem. De ware zelf schijnt er altijd door heen.
Nee, tardiboy. Ik zeg dat vrouwen menselijk zijn. Daardoor trappen ze in trucjes. Net als mannen. En net zoals het onethisch is om mannen op subtiele (en soms niet zo subtiele) psychologische wijze te dwingen iets te doen, zo is het ook onethisch om dat bij vrouwen te doen.

Wel mooie poging tot omdraaien trouwens: "Maar de PUA's zijn werkelijk de feministen, al onze haters die hebben pas een hekel aan vrouwen!" Jammer voor je dat het niet gelukt is.
pi_146808749
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:33 schreef ssebass het volgende:

[..]

Niemand moet dat doen. Misschien wil hij van het extreme (die gastjes die vrouwen verafgoden) afzetten tegen het andere uiterste (vrouwen denigreren, kleineren en als oud vuil behandelen), zodat ze in het midden uitkomen. Maar grote kans dat deze sociale apathen helemaal geen middenweg kennen en hem na gaan doen.

[..]

Wildvreemde vrouwen binnen een uur in mijn bed krijgen, ja er is een periode in mijn leven dat ik dat veel deed. Geloof mij, dit doet rare dingen met je. In negatieve zin (psychisch) en dit zie ik heel duidelijk terug bij Julien. Ook als het gewoon spontaan ontwikkelde zonder al dat geforceerde trieste pua gedoe waar ze dingen ondernemen puur voor het versieren van vrouwen. Het gaat niet meer om de vrouwen en de seks, het wordt een ziekelijk machtsspel en puur voeden van ego. Bij hem zie je ook dat het een soort obsessie/verslaving is geworden. Daarnaast is zijn methode ook nog eens heel agressief wat niet gek is als je het voorgaande begrijpt. Dit is absoluut niet iets wat je wilt nastreven.
Wat is negatief en positief? Met vrouwen grenzen verleggen of elke dag wielrennen of zingen? Ieder zijn hobby. De ego heeft er al lang niets meer mee te maken, want je bent toch alles al gewent, het is standaard voor je geworden.
  woensdag 19 november 2014 @ 14:26:37 #33
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_146808778
Ranzige feministen, allemaal.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_146808848
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dus je zegt eigenlijk dat vrouwen dom zijn of zwakzinnig waardoor ze geen nee kunnen zeggen en in truukjes trappen?
Dat zegt hij toch helemaal niet? Dat maak jij ervan. Als je de trucjes goed brengt kan iedereen ervoor vallen, is dat niet het hele punt dat die gast wil overbrengen? En sommige vrouwen hebben inderdaad meer moeite met een 'nee'. Dat jij na het lezen van al die twitter en facebook berichten etc. nog steeds in de veronderstelling verkeerd dat deze gast niet te ver is gegaan vind ik heel bijzonder.

“Just go through Tokyo, grab girls and yell ‘Pikachu’ and put her head on your dick” - dat is gewoon je publiek uitnodigen massaal vrouwen in Azie aan te randen. Of vraagt hij het ze eerst netjes? Nee, hij duwt die hoofden gewoon naar beneden. Zo brengt hij het, zo brengt hij het doelbewust naar zijn publiek. Hij zegt nergens dat het een grap is, sterker nog, hij laat een video zien waarin hij precies dat doet wat hij propageert en voelt zich helemaal de man onder het motto “if you’re a white male, you can do what you want”.

Ik denk dat er weinig twijfel over bestaat dat het duwen van iemand's gezicht zonder diens toestemming, uit het niets, richting je kruis, niets anders dan een gewelddadige poging de ander aan jouw fantasietjes te onderwerpen is. Probeer het bij een willekeurige kerel en je hebt waarschijnlijk een blauw oog en als je een beetje pech hebt gigantisch veel pijn in je pikachu.

Dat hij zich genoodzaakt voelt veel van zijn video's offline te halen zegt ook wel iets. Als het hem echt om de grap en de aandacht ging, zoals jij aangeeft, is dat toch helemaal niet nodig?

Los van al het andere gedrag,,, Hoe kun je dit gedrag als leermethode goed praten?
pi_146808902
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nee, tardiboy. Ik zeg dat vrouwen menselijk zijn. Daardoor trappen ze in trucjes. Net als mannen. En net zoals het onethisch is om mannen op subtiele (en soms niet zo subtiele) psychologische wijze te dwingen iets te doen, zo is het ook onethisch om dat bij vrouwen te doen.

Wel mooie poging tot omdraaien trouwens: "Maar de PUA's zijn werkelijk de feministen, al onze haters die hebben pas een hekel aan vrouwen!" Jammer voor je dat het niet gelukt is.
Je kunt niet mensen in bed manipuleren zonder dat ze het willen. Het is moeilijk te accepteren maar vrouwen vallen op het feit dat hun emoties up en down gaan. Dat goede gevoel zoeken vrouwen heel hun leven. Met logische manipulatieve beredenaties kom je er niet, wel met zelf-manipulatie zodat zij zich ook gedreven voelt in jouw emoties. Kortom zeer veel plezier hebben.
  woensdag 19 november 2014 @ 14:41:57 #37
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146809302
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je kunt niet mensen in bed manipuleren zonder dat ze het willen. Het is moeilijk te accepteren maar vrouwen vallen op het feit dat hun emoties up en down gaan. Dat goede gevoel zoeken vrouwen heel hun leven. Met logische manipulatieve beredenaties kom je er niet, wel met zelf-manipulatie zodat zij zich ook gedreven voelt in jouw emoties. Kortom zeer veel plezier hebben.
:'):')
pi_146809998
quote:

[..]

Wat een onzin; je kunt mensen ook manipuleren tot het afsluiten van ongewenste abonnementen, telefooncontracten en ga zo maar door. Het feit dat iemand dergelijk manipulatief gedrag vertoont en er van geniet getuigt in mijn optiek van een psychische tekortkoming. In de DSM IV zal daar vast een ruim omschreven diagnose van terug te vinden zijn...

quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Het lijkt me niet dat de staat zich moet mengen in seksuele etiquette.
Mee eens.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_146810031
quote:

[..]

Blablablabla.

Tis gewoon een loser man, beetje zielig bij CNN alles weer ontkennen :') Hij neukt af en toe een 6'je met bizar gedrag, gefeliciteerd ermee.
pi_146810261
Ik vind dat er te veel ophef over is. Zolang ze vrijwillig mee gaan en op hun rug liggen mag het. En welke babbel hij daarvoor gebruikt zal me worst wezen.

Straks gaan we kerels die net doen of ze rijk zijn ook aanvallen omdat die grietjes voor het geld vallen wat er niet is.

Zodra er dwang is ( of ongewenst fysiek gedrag of verbaal strafbaar gedrag ) moet je die gast op pakken. Blijkbaar is dat er niet anders zat ie vast.
pi_146810641
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat is negatief en positief? Met vrouwen grenzen verleggen of elke dag wielrennen of zingen? Ieder zijn hobby. De ego heeft er al lang niets meer mee te maken, want je bent toch alles al gewent, het is standaard voor je geworden.
Jij begrijpt het niet en laat ook zien dat jij nooit in zo'n positie hebt gezeten. Het heeft steeds meer met ego te maken en steeds minder met de vrouwen. Je mentaliteit verandert. Daarnaast moet je je grenzen verleggen want je haalt er geen plezier meer uit.

Jij denkt zeker dat als je veel vrouwen regelt je leven geweldig is. Dat je hier net zo van geniet als dat je af een toe een keer een vrouw hebt. Dit is gewoon niet het geval, maar dit wil je niet inzien. Het wordt zoals je ook ziet bij de gasten een obsessie een soort dwangneurose, machtsspel, verslaving, megalomaan. Dat is negatief ja.

Ik begrijp dat hij voor die nerds een held is. Wow hij regelt veel vrouwen, ik wil zo worden zoals hij etc... Naive (wanhopige) fanboys.
pi_146814133
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 15:06 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Wat een onzin; je kunt mensen ook manipuleren tot het afsluiten van ongewenste abonnementen, telefooncontracten en ga zo maar door. Het feit dat iemand dergelijk manipulatief gedrag vertoont en er van geniet getuigt in mijn optiek van een psychische tekortkoming. In de DSM IV zal daar vast een ruim omschreven diagnose van terug te vinden zijn...
Waarschijnlijk. Volgens die versie van de DSM is trouwens 1 op 4 mensen psychiatrisch gestoord. :{
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 19 november 2014 @ 17:30:53 #43
111528 Viajero
Who dares wins
pi_146814337
Julien Blanc: UK denies visa to 'pick-up artist'

quote:
Controversial US "pick-up artist" Julien Blanc has been barred from entering the UK by the Home Office.

The self-styled "dating guru" holds seminars claiming to teach men how to attract women but his methods have been widely criticised as sexually abusive.

A petition to deny him a visa attracted more than 120,000 signatures ahead of his UK tour, due to start in February.

Crime prevention minister Lynne Featherstone said she was "delighted Mr Blanc won't be coming to our shores".

Lib Dem MP Ms Featherstone said last week she was "extremely concerned" by the "sexist and utterly abhorrent statements" Mr Blanc had made about women.

"If he was allowed to perform in the UK I have no doubt that cases of sexual harassment and intimidation would increase," she said.
http://www.bbc.co.uk/news/uk-30119100
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_146814368
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 15:06 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

[..]

Mee eens.
Je kunt vrouwen niet manipuleren tot seksuele aantrekkingskracht :D
pi_146814482
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 15:28 schreef ssebass het volgende:

[..]

Jij begrijpt het niet en laat ook zien dat jij nooit in zo'n positie hebt gezeten. Het heeft steeds meer met ego te maken en steeds minder met de vrouwen. Je mentaliteit verandert. Daarnaast moet je je grenzen verleggen want je haalt er geen plezier meer uit.

Jij denkt zeker dat als je veel vrouwen regelt je leven geweldig is. Dat je hier net zo van geniet als dat je af een toe een keer een vrouw hebt. Dit is gewoon niet het geval, maar dit wil je niet inzien. Het wordt zoals je ook ziet bij de gasten een obsessie een soort dwangneurose, machtsspel, verslaving, megalomaan. Dat is negatief ja.

Ik begrijp dat hij voor die nerds een held is. Wow hij regelt veel vrouwen, ik wil zo worden zoals hij etc... Naive (wanhopige) fanboys.
Al voordat ik hier vanaf wist had ik al genoeg ervaring met vrouwen, dus je statement is onjuist. Julien zegt zelf ook dat je geluk uit jezelf haalt ipv vrouwen. Je zegt exact hetzelfde.
  woensdag 19 november 2014 @ 17:47:57 #46
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_146814786
Versierexpert? Dat is hij duidelijk niet. Het is een kneus, en de mannen die daarheen gaan en er zulke fans van zijn zijn nog veel grotere kneuzen.

Met een 'cursus' om wat meer vertrouwen te kweken in verband met het omgaan met vrouwen (als je heel verlegen bent), is niks mis mee, maar dat is niet wat deze kerel aanbiedt :r
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_146815074
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 17:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je kunt vrouwen niet manipuleren tot seksuele aantrekkingskracht :D
Je kunt mensen tot van alles manipuleren en dus ook tot seksuele handelingen, dat heeft niets met aantrekkingskracht te maken.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_146815175
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:29 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Dat zegt hij toch helemaal niet? Dat maak jij ervan. Als je de trucjes goed brengt kan iedereen ervoor vallen, is dat niet het hele punt dat die gast wil overbrengen? En sommige vrouwen hebben inderdaad meer moeite met een 'nee'. Dat jij na het lezen van al die twitter en facebook berichten etc. nog steeds in de veronderstelling verkeerd dat deze gast niet te ver is gegaan vind ik heel bijzonder.

“Just go through Tokyo, grab girls and yell ‘Pikachu’ and put her head on your dick” - dat is gewoon je publiek uitnodigen massaal vrouwen in Azie aan te randen. Of vraagt hij het ze eerst netjes? Nee, hij duwt die hoofden gewoon naar beneden. Zo brengt hij het, zo brengt hij het doelbewust naar zijn publiek. Hij zegt nergens dat het een grap is, sterker nog, hij laat een video zien waarin hij precies dat doet wat hij propageert en voelt zich helemaal de man onder het motto “if you’re a white male, you can do what you want”.

Ik denk dat er weinig twijfel over bestaat dat het duwen van iemand's gezicht zonder diens toestemming, uit het niets, richting je kruis, niets anders dan een gewelddadige poging de ander aan jouw fantasietjes te onderwerpen is. Probeer het bij een willekeurige kerel en je hebt waarschijnlijk een blauw oog en als je een beetje pech hebt gigantisch veel pijn in je pikachu.

Dat hij zich genoodzaakt voelt veel van zijn video's offline te halen zegt ook wel iets. Als het hem echt om de grap en de aandacht ging, zoals jij aangeeft, is dat toch helemaal niet nodig?

Los van al het andere gedrag,,, Hoe kun je dit gedrag als leermethode goed praten?
Kun je dit stukje ook nog even rechtpraten, TS? Dit is juist het gedrag waar het volgens mij (iig in het nieuws) om draait namelijk en waar mensen dus over struikelen. :Y

(Naast berichtjes waarin vrouwen die niet met hem willen daten uitgescholden worden voor hoer, het misselijkmakend gebruik van een schema van een stichting tegen huiselijk geweld dat je volgens hem ook als handleiding kunt gebruiken 'om haar bij je te houden' en het gebruik van beat-up videos van homosexuelen als puur leedvermaak door dit PUA-bedrijf en meer van dat soort onzin natuurlijk)
pi_146815461
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 17:58 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Je kunt mensen tot van alles manipuleren en dus ook tot seksuele handelingen, dat heeft niets met aantrekkingskracht te maken.
Uhh hoe moet ik dat voorstellen? Je begrijpt zelf toch wel dat vrouwen zelf ook van seks houden en zelf ook initiatief nemen.
pi_146815554
quote:
9s.gif Op woensdag 19 november 2014 17:47 schreef Lothiriel het volgende:
Versierexpert? Dat is hij duidelijk niet. Het is een kneus, en de mannen die daarheen gaan en er zulke fans van zijn zijn nog veel grotere kneuzen.

Met een 'cursus' om wat meer vertrouwen te kweken in verband met het omgaan met vrouwen (als je heel verlegen bent), is niks mis mee, maar dat is niet wat deze kerel aanbiedt :r
Je hebt niet gelijk. Er komen daar genoeg mensen die al veel meer vrouwen hebben gehad en beter met vrouwen kunnen omgaan dan alle mannen hier in het topic bij elkaar. Veel relaxte gasten komen er die in principe alles al op orde hebben maar gewoon nieuwsgierig zijn.
  woensdag 19 november 2014 @ 18:21:39 #51
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146815626
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Uhh hoe moet ik dat voorstellen? Je begrijpt zelf toch wel dat vrouwen zelf ook van seks houden en zelf ook initiatief nemen.
Vrouwen neggen zichzelf graag? Ze duwen vrijwillig hun hoofd in het kruis van een wildvreemde man? Dat is nieuw voor me.

Geef het nou gewoon op, kerel. Dat Blanc-figuur valt niet goed te praten en hoe harder je het probeert, hoe triester je overkomt.
pi_146815670
Mensen moeten zich druk maken om het feit dat dieren uitsterven en dat straks al onze olie op is. Of om ziektes wereldwijd ipv iemand haten die niet eens wat strafbaars heeft gedaan. Woede is een reflectie van eigen tekortkomingen.
pi_146815713
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Vrouwen neggen zichzelf graag? Ze duwen vrijwillig hun hoofd in het kruis van een wildvreemde man? Dat is nieuw voor me.

Geef het nou gewoon op, kerel. Dat Blanc-figuur valt niet goed te praten en hoe harder je het probeert, hoe triester je overkomt.
Een vrouw kan altijd weglopen. Dat zegt Julien ook, zorg ervoor dat er altijd ruimte is voor haar. Vrouwen die blijven, willen het ook. En ze kunnen ook nee zeggen. Je zegt nu eigenlijk weer dat vrouwen geen eigen wil hebben en dom zijn.
pi_146815787
Weleens gemerkt dat vrouwen bij sommige mannen al boos worden als ze hoi zeggen, en dat anderen alles kunnen flikken? (Heb ik zelf ook, vrouwen werden al boos op een maat van me toen hij al wat zei, terwijl ik gewoon alles kon maken). Hoe meer laid back je bent, hoe beter.
pi_146816027
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een vrouw kan altijd weglopen. Dat zegt Julien ook, zorg ervoor dat er altijd ruimte is voor haar. Vrouwen die blijven, willen het ook. En ze kunnen ook nee zeggen. Je zegt nu eigenlijk weer dat vrouwen geen eigen wil hebben en dom zijn.
Dat zijn ze ook soms.
  woensdag 19 november 2014 @ 18:42:08 #56
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146816136
quote:

[..]

Weglopen? Terwijl Blancs hele spelletje erop is gericht om te voorkomen dat vrouwen weglopen? Grapje zeker? Soberso is er niet veel weglopen mogelijk als iemand je hoofd in zijn kruis drukt.

En ja, vrouwen zijn dom. Mannen ook. Vandaar dat er heel erg wordt neergekeken op het uitoefenen van oneigenlijke invloed.
pi_146816194
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:23 schreef firefly3 het volgende:
Mensen moeten zich druk maken om het feit dat dieren uitsterven en dat straks al onze olie op is. Of om ziektes wereldwijd ipv iemand haten die niet eens wat strafbaars heeft gedaan. Woede is een reflectie van eigen tekortkomingen.
Gooi iemands hoofd eens ongevraagd en doelbewust in je kruis en zie hoe serieus dat wordt genomen bij de politie. Is wel degelijk strafbaar. Druk maken om het één sluit druk maken om het ander niet uit. Ik ben zeker niet woedend (niet eens boos zelfs). Je kan iets ook bezopen vinden zonder daar zo'n sterke emotie achter te zetten. Mensen mogen hier natuurlijk gewoon een mening over hebben. Je opent eerst zelf een topic en gaat vervolgens zeggen dat we ons bezig moeten houden met andere dingen? :P Waarom dan een topic openen? Dan mogen mensen toch hun mening geven? Je geeft de discussie nota bene zelf een podium!

Ik ben op het moment geïntrigeerd door jouw toewijding alles wat deze man doet goed te willen praten, en ik denk een aantal anderen in dit topic ook. Ik zou het nogmaals tof vinden als je mijn vraag zou willen beantwoorden. :)
pi_146817000
http://www.demorgen.be/bu(...)-tot-humor-a2125322/

quote:
"Ik wil me graag verontschuldigen bij iedereen die ik op een of andere manier beledigd heb. Dat was nooit mijn bedoeling. Wat er allemaal gebeurd is, spijt me heel erg", zei Julien Blanc in een interview met CNN-journalist Chris Cuomo.
quote:
Maar hoewel Blanc zijn spijt uitdrukt, nuanceert hij ook. Naar eigen zeggen heeft hij mannen nooit geleerd dat ze vrouwen moeten wurgen. De foto waarin hij te zien is met zijn hand rond de hals van een vrouw doet hij af als een "vreselijke, vreselijke poging tot humor", die "uit zijn context is gerukt".
Retard
pi_146817451
quote:

[..]

Mensen zijn dom en met de juiste manipulatietechniek kun je ze zelfs miljoenen afhandig maken of niet gewenste producten aansmeren tegen woekerprijzen. (Malafide) bedrijven leiden hun verkopers en (tele)marketeers zelfs op voor dit soort doeleinden...
pi_146817556
pi_146817599
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:17 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Mensen zijn dom en met de juiste manipulatietechniek kun je ze zelfs miljoenen afhandig maken of niet gewenste producten aansmeren tegen woekerprijzen. (Malafide) bedrijven leiden hun verkopers en (tele)marketeers zelfs op voor dit soort doeleinden...
Dat klopt inderdaad, maar vrouwen worden niet seksueel opgewonden van manipulatie maar van authenticiteit. Je kunt geen "klootzaak" faken (manipulatie), je moet het daadwerkelijk zijn (jezelf zijn).
pi_146817689
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad, maar vrouwen worden niet seksueel opgewonden van manipulatie maar van authenticiteit. Je kunt geen "klootzaak" faken (manipulatie), je moet het daadwerkelijk zijn (jezelf zijn).
Dus jij denkt dat de tactieken die deze man gebruikt (wurgpraktijken, verkrachtingspraktijken, dwang, onrespectvol gedrag) werkt bij vrouwen, omdat vrouwen vallen op hufters?

Daar scoor je onzekere vrouwen mee. De vrouwen die sterk in hun schoenen staan niet. Je kunt nu we doen alsof alle vrouwen sterk zijn en hun eigen wil hebben, maar dat is onzin.

Ik begrijp niet dat je methodes van deze man kan goed praten.
pi_146817921
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:25 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat de tactieken die deze man gebruikt (wurgpraktijken, verkrachtingspraktijken, dwang, onrespectvol gedrag) werkt bij vrouwen, omdat vrouwen vallen op hufters?

Daar scoor je onzekere vrouwen mee. De vrouwen die sterk in hun schoenen staan niet. Je kunt nu we doen alsof alle vrouwen sterk zijn en hun eigen wil hebben, maar dat is onzin.

Ik begrijp niet dat je methodes van deze man kan goed praten.
Hij kende haar al en deed haar geen fysiek pijn. Het is geheel uit context gehaald, precies wat hij zegt in de cnn interview. Sowiezo denken dat je daarmee vrouwen in bed kunt krijgen door tegen haar wil dingen te doen
pi_146817986
Een maat van me deed een keer alsof hij een vrouw sloeg, en deed dat bij haar in slow motion. Enige wat ze deed was giechelen en interesse tonen. Valt me op dat de meerderheid totaal geen idee heeft hoe versieren werkt, en dat je met gemeen gedrag echt geen vrouwen aan de haak kunt slaan.
  woensdag 19 november 2014 @ 19:38:10 #66
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_146818223
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hebt niet gelijk. Er komen daar genoeg mensen die al veel meer vrouwen hebben gehad en beter met vrouwen kunnen omgaan dan alle mannen hier in het topic bij elkaar. Veel relaxte gasten komen er die in principe alles al op orde hebben maar gewoon nieuwsgierig zijn.
Waarom zou je er heen gaan als je geen problemen hebt met omgaan met vrouwen? Dan schiet het toch z'n doel een beetje voorbij? Ik heb meer de indruk dat die Julien Blanc (extreem) machogedrag probeert aan te wakkeren, en daar is niks positief aan.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_146818242
Ik vind de titel van deze draad best wel misleidend. Met versieren is niets mis, het probleem bij hem is dat hij een andere agenda heeft dan het versieren.
#NoDAPL
pi_146818271
quote:
9s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:38 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Waarom zou je er heen gaan als je geen problemen hebt met omgaan met vrouwen? Dan schiet het toch z'n doel een beetje voorbij? Ik heb meer de indruk dat die Julien Blanc (extreem) machogedrag probeert aan te wakkeren, en daar is niks positief aan.
Dat dus.
#NoDAPL
pi_146818415
quote:

[..]

Omdat het leuk is om nog meer dingen hierover te leren. Sommige mensen focussen als ze heel goed zijn slechts op triootjes enz. Julien doet hier alsof hij een gay vriend is van een vrouw die al met haar vriend over straat loopt. Je ziet dat er weinig vrouwonvriendelijk aan is en dat ze zelf mee doet. 50% interacties zijn het altijd, waarbij zij net zo graag wilt als hem.

pi_146818511
Sowieso zorgt hij ervoor dat er altijd zo'n lach op haar gezicht komt. Ook als hij "rare dingen" doet.
pi_146818852
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:44 schreef firefly3 het volgende:
Sowieso zorgt hij ervoor dat er altijd zo'n lach op haar gezicht komt. Ook als hij "rare dingen" doet.

Ja, ik zie het idd. Ze wordt respectvol behandelt en is idd aan het glimlachen.

:r
pi_146818924
quote:

[..]

De man heeft ook wat te verkopen he, dus een paar mannetjes met een vlotte babbel daar laten rondhobbelen werkt alleen maar in zijn voordeel dan.
  woensdag 19 november 2014 @ 19:53:45 #73
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_146818945
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:44 schreef firefly3 het volgende:
Ik weet zeker dat bij het bekijken van zijn youtube filmpjes er altijd zo'n lach op jouw gezicht komt.
Vooral als hij "rare dingen" doet.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_146818960
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:51 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ja, ik zie het idd. Ze wordt respectvol behandelt en is idd aan het glimlachen.

Ze loopt niet weg en is toch nieuwsgierig waar het eindigt, dat zie je toch duidelijk? Wil je de whiteknight zijn die haar zogenaamd verdedigd?

Je ziet duidelijk dat zij haar hand op zijn schouder legt op 0:20.
pi_146819018
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ze loopt niet weg en is toch nieuwsgierig waar het eindigt, dat zie je toch duidelijk? Wil je de whiteknight zijn die haar zogenaamd verdedigd?
Zielige mannen die chicks proberen te hosselen die dom en jong zijn. Stoer man.

Ja hoor, wil mijn hele vagina gebruiken om deze chick te verdedigen.
pi_146819076
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:55 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Zielige mannen die chicks proberen te hosselen die dom en jong zijn. Stoer man.

Ja hoor, wil mijn hele vagina gebruiken om deze chick te verdedigen.
Hij benaderd ook oude vrouwen voor zijn (en uiteindelijk haar) plezier. Sommige vrouwen zitten al naakt op zijn bed en dan zegt hij "sorry, ik heb geen zin vandaag" :D Maar dan toch willen ze hem weer zien, want het was gezellig.
pi_146819102
Allemaal in uitgaansgelegenheden, met meiden onder de 30 jaar oud, vaak dom nog, totaal geen zelfvertrouwen en deze man maakt gebruik van een machtsmiddel dat helpt bij dat soort vrouwen.

Als jij denkt dat dit vrouwvriendelijk is, ben jij de weg kwijt.

Dus ik herhaal: dit soort bullshit is vrouwonvriendelijk en helpt alleen bij type vrouw onzeker. Succes gast om zulke vrouwen te scoren. Easy as hell sws.
pi_146819138
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:57 schreef firefly3 het volgende:
Maar dan toch willen ze hem weer zien, want het was gezellig.
Nee. Het was niet gezellig. Het domme wicht wil gemogen worden en lief gevonden worden. Wederom: machtsspel. Hij domineert haar. En is niet goed voor haar.

Sws mannen die zoiets kunnen doen :N Dat je dit goed kan praten.. :N
pi_146819151
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
Allemaal in uitgaansgelegenheden, met meiden onder de 30 jaar oud, vaak dom nog, totaal geen zelfvertrouwen en deze man maakt gebruik van een machtsmiddel dat helpt bij dat soort vrouwen.

Als jij denkt dat dit vrouwvriendelijk is, ben jij de weg kwijt.

Dus ik herhaal: dit soort bullshit is vrouwonvriendelijk en helpt alleen bij type vrouw onzeker. Succes gast om zulke vrouwen te scoren. Easy as hell sws.
Nee hoor, hier op klaarlichte dag in een winkelstraat. (na 5 minuten).

Allemaal willekeurige voorbijgangers :)
pi_146819194
Vuurvlieg3 hoe komt het dat je zo'n gefrustreerde pannenkoek bent dat je dit allemaal leuk vindt? Of wordt je betaald om hier alles goed te praten?
pi_146819225
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee hoor, hier op klaarlichte dag in een winkelstraat. (na 5 minuten).

Allemaal willekeurige voorbijgangers :)
WEDEROM: Onzekere vrouwen zijn gevoelig voor machtsspelletjes. Nee, niet willekeurig. Van de vrouwen die niet happen zie je niet.
pi_146819260
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:01 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

WEDEROM: Onzekere vrouwen zijn gevoelig voor machtsspelletjes. Nee, niet willekeurig. Van de vrouwen die niet happen zie je niet.
Jij denkt dat het een machtsspel is. Het is een seksueel spelletje / rollenspel. Het verschil zie je in de lichaamstaal en dat ze hem toe laat en hem aanraakt. Je hebt nog best wat te leren lijkt het, want aan elkaars lichaamstaal en ogen kan je zien of iemand opgewonden is of iets vervelend vind.
pi_146819311
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jij denkt dat het een machtsspel is. Het is een seksueel spelletje / rollenspel. Het verschil zie je in de lichaamstaal en dat ze hem toe laat en hem aanraakt. Je hebt nog best wat te leren lijkt het, want aan elkaars lichaamstaal en ogen kan je zien of iemand opgewonden is of iets vervelend vind.
Hier past maar één reactie: :')
  woensdag 19 november 2014 @ 20:04:29 #84
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_146819322
quote:

[..]

Ze is een vrouw. Ze heeft sowieso meer ervaring dan een PUA :')
pi_146819396
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:04 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Ik heb zelfs te maken gehad met zulke losers toen ik jong en naief was. Deze pannekoek die denkt dat ik niets weet :') !
pi_146819421
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:04 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Blijkbaar heeft ze het niet eens door als een vrouw het leuk vind, want ze zit aan zijn schouder te leunen.
pi_146819462
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:06 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik heb zelfs te maken gehad met zulke losers toen ik jong en naief was. Deze pannekoek die denkt dat ik niets weet :') !
Je reageert uit eigen frustraties uit het verleden?
pi_146819527
quote:
Je hebt nog best wat te leren lijkt het
pi_146819551
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je reageert uit eigen frustraties uit het verleden?
Ik wist dat deze opmerking zou komen. Jij bent namelijk erg voorspelbaar :) Gebruijk je die voorspelbaarheid ook om onzekere vrouwen te neuken?

En nee, ik voel geen frustratie vanuit het verleden. Zoals ik zei: ik weet hoe, wat en waarom.

Waarom denk je dat loverboys hun dingen kunnen doen? Of dat vrouwen bij mannen blijven die hun slaan? Of dat vrouwen zich laten domineren door hun man?
pi_146819670
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:10 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik wist dat deze opmerking zou komen. Jij bent namelijk erg voorspelbaar :) Gebruijk je die voorspelbaarheid ook om onzekere vrouwen te neuken?

En nee, ik voel geen frustratie vanuit het verleden. Zoals ik zei: ik weet hoe, wat en waarom.

Waarom denk je dat loverboys hun dingen kunnen doen? Of dat vrouwen bij mannen blijven die hun slaan? Of dat vrouwen zich laten domineren door hun man?
Onzekere vrouwen neuken net zo vaak als zekere vrouwen. Dat jij zelf onzeker was en toen meer neukte is eerder een uitzondering :) . Ik heb namelijk meer ervaring met vrouwen dan jij, en onzekere vrouwen zijn ook onzeker over hun lichaam. Dus wat je zegt is een urban mythe.
pi_146819726
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Onzekere vrouwen neuken net zo vaak als zekere vrouwen. Dat jij zelf onzeker was en toen meer neukte is eerder een uitzondering :) . Ik heb namelijk meer ervaring met vrouwen dan jij, en onzekere vrouwen zijn ook onzeker over hun lichaam. Dus wat je zegt is een urban mythe.
Wow. Wat. Huh?

1 + 1 =4 bij jou he?

Lees eens wat ik zeg.
pi_146819757
quote:
Dat is ook zo verteld om een reactie uit te lokken, heeft hij zelfs toegegeven nog toen het filmpje net uit was :D Maar het is wat uit de hand gelopen.
pi_146819798
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat is ook zo verteld om een reactie uit te lokken, heeft hij zelfs toegegeven nog toen het filmpje net uit was :D Maar het is wat uit de hand gelopen.
Oh ja, het is idd wat uit de hand gelopen. Het is zo'n aardige man.
pi_146819805
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:14 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wow. Wat. Huh?

1 + 1 =4 bij jou he?

Lees eens wat ik zeg.
Lees eens wat ik zeg, ik heb het vermoeden dat je puur vanuit je eigen beleveniservaringen van vroeger reageert.
pi_146819875
Gewoon heel het filmpje bekijken, ipv extreme fragmenten:
pi_146819917
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Lees eens wat ik zeg, ik heb het vermoeden dat je puur vanuit je eigen beleveniservaringen van vroeger reageert.
Zo voorspelbaar in je reacties. Je weet niet eens waar ik op doel met vroeger :')

Jij komt trouwens erg onzeker over. Gaat alles wel goed met je?
pi_146819939
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:10 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wind je niet zo op. Hij zit waarschijnlijk alleen thuis pornoverslaafd te zijn en 's nachts te dromen van zijn idool. "was ik maar als hem :'( ". De enige uitkomst die hij nog ziet is om het via internet te proberen. Kijk dan hoe hij als een idioot op alles zit te reageren :')

Of hij wordt gewoon ervoor betaald. Of het is cognitieve dissonantie waar hij last van heeft omdat hij ook zo'n dure cursus heeft aangekocht.
pi_146820021
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:19 schreef Speculant. het volgende:

[..]

Wind je niet zo op. Hij zit waarschijnlijk alleen thuis pornoverslaafd te zijn en 's nachts te dromen van zijn idool. "was ik maar als hem :'( ". De enige uitkomst die hij nog ziet is om het via internet te proberen. Kijk dan hoe hij als een idioot op alles zit te reageren :')

Of hij wordt gewoon ervoor betaald. Of het is cognitieve dissonantie waar hij last van heeft omdat hij ook zo'n dure cursus heeft aangekocht.
Hij lijkt gehersenspoeld hoor... Type Isis aanhanger die onthoofdingen goed zit te praten. :') In het PUA topic las ik dit soort bullshit ook, maar je verwacht dat iemand daar overheen groeit. Blijkbaar hij niet.

Wat mij trouwens opvalt aan dat filmpje: wat een loserfiguren die daar bij zitten. Ik zie geen enkele man met zelfvertrouwen, enkel mannen waarvan je al ruikt dat ze geen kutje kunne scoren.
pi_146820024
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:18 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Zo voorspelbaar in je reacties. Je weet niet eens waar ik op doel met vroeger :')

Jij komt trouwens erg onzeker over. Gaat alles wel goed met je?
Het is vrij onzeker om te gaan haten op iemand die je nog nooit in het echt ontmoet hebt maar slechts vanuit de media. Deze haat gevoelens komen vanuit je eigen onzekerheid.
pi_146820071
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:20 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hij lijkt gehersenspoeld hoor... Type Isis aanhanger die onthoofdingen goed zit te praten. :') In het PUA topic las ik dit soort bullshit ook, maar je verwacht dat iemand daar overheen groeit. Blijkbaar hij niet.

Wat mij trouwens opvalt aan dat filmpje: wat een loserfiguren die daar bij zitten. Ik zie geen enkele man met zelfvertrouwen, enkel mannen waarvan je al ruikt dat ze geen kutje kunne scoren.
Dat je op iedereen zit te haten = onzekerheid. Dat een aantal awkward gasten gefilmd werden geef ik toe, maar ik ga niet op ze haten want ze doen hun best :)
pi_146820074
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is vrij onzeker om te gaan haten op iemand die je nog nooit in het echt ontmoet hebt maar slechts vanuit de media. Deze haat gevoelens komen vanuit je eigen onzekerheid.
Je hebt gelijk. Ik ben zo onzeker. Wil je me nu ajb bij mijn keel beetpakken en in mijn oor gaan fluisteren dat jij God bent en ik je moet aanbidden?

Ik ben vrouw en die worden daar opgewonden van :)
  woensdag 19 november 2014 @ 20:22:29 #103
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_146820083
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Heb je Julien Blanc ontmoet? Hoe is hij dan in het echt?
pi_146820197
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat je op iedereen zit te haten = onzekerheid. Dat een aantal awkward gasten gefilmd werden geef ik toe, maar ik ga niet op ze haten want ze doen hun best :)
Neuh, ik haat niet op iedereen. Wel op mannen die blijkbaar zo onzeker zijn en zo ver van de vrouwen af staan dat ze denken dat ze een vrouw kunnen scoren door dit soort onzin spelletjes. Ik heb medelij met ze. In plaats van een vrouw te imponeren met hun looks, hun intelligentie, hun humor of goedheid, moeten deze mannen 3000 $ betalen om aan tips te komen hoe ze onzekere meisjes kunnen scoren.
pi_146820223
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:22 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Heb je Julien Blanc ontmoet? Hoe is hij dan in het echt?
Ja, gewoon een relaxte gast. Niet zo extreem als dat de media (en hijzelf) ervoor heeft gezorgd.
pi_146820262
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:25 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Neuh, ik haat niet op iedereen. Wel op mannen die blijkbaar zo onzeker zijn en zo ver van de vrouwen af staan dat ze denken dat ze een vrouw kunnen scoren door dit soort onzin spelletjes. Ik heb medelij met ze. In plaats van een vrouw te imponeren met hun looks, hun intelligentie, hun humor of goedheid, moeten deze mannen 3000 $ betalen om aan tips te komen hoe ze onzekere meisjes kunnen scoren.
Je kunt gewoon gratis naar de freetour hoor. En bij betaalde dingen is het niet goed = geld terug.
pi_146820303
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, gewoon een relaxte gast. Niet zo extreem als dat de media (en hijzelf) ervoor heeft gezorgd.
Ooooooooooooh, nu snap ik het... Jij bent één van die losers die in de zaal zitten om zijn bullshit verhalen aan te horen.

Vertel eens, Is het gelukt een vrouw tegen haar wil te penetreren? :)
  woensdag 19 november 2014 @ 20:32:17 #108
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_146820470
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is nu echt uit de hand gelopen dan. Het lijkt me ook raar dat iemand zo vrouwonvriendelijk kan zijn.
  woensdag 19 november 2014 @ 20:33:49 #109
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_146820527
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:17 schreef firefly3 het volgende:
Gewoon heel het filmpje bekijken, ipv extreme fragmenten:
Hier hebben ze gewoon wat fun.
pi_146820556
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:32 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Het is nu echt uit de hand gelopen dan. Het lijkt me ook raar dat iemand zo vrouwonvriendelijk kan zijn.
Klopt, het viel me ook op dat hij positief de vrouwen in de zaal mee betrok.
pi_146820713
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:28 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ooooooooooooh, nu snap ik het... Jij bent één van die losers die in de zaal zitten om zijn bullshit verhalen aan te horen.

Vertel eens, Is het gelukt een vrouw tegen haar wil te penetreren? :)
Het ging steeds beter totdat ik elke week wel meerdere nieuwe contacten had waarmee ik ging daten enzo :) . In de trein tot de avond in de club waren er altijd wel geinterreseerde vrouwen. Niet dat ik helemaal bij 0 begon, want ik had toen al redelijk wat ervaring. Momenteel al een tijd een relatie met een superleuke succesvolle zakenvrouw.
pi_146820769
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het ging steeds beter totdat ik elke week wel meerdere nieuwe contacten had waarmee ik ging daten enzo :) . In de trein tot de avond in de club waren er altijd wel geinterreseerde vrouwen. Niet dat ik helemaal bij 0 begon, want ik had toen al redelijk wat ervaring. Momenteel al een tijd een relatie met een superleuke succesvolle zakenvrouw.
Nee, je beantwoordt mijn vraag niet? Reageer eens op mijn vraag.

Doe jij ook dingen tegen haar zin? Houd je haar zo vast? Neuk je haar terwijl zij niet wil? Geef je haar het gevoel dat ze shit is. Laat je haar ook naakt op je bed en zeg je dat je eigk niet echt zin hebt?
pi_146820971
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:39 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee, je beantwoordt mijn vraag niet? Reageer eens op mijn vraag.

Doe jij ook dingen tegen haar zin? Houd je haar zo vast? Neuk je haar terwijl zij niet wil? Geef je haar het gevoel dat ze shit is. Laat je haar ook naakt op je bed en zeg je dat je eigk niet echt zin hebt?
Ik behandel haar uitstekend. Net als dat Julien vrouwen uitstekend behandeld. Het viel me op hoe vriendelijk hij was voor vrouwen, tijdens zijn speech betrok hij vrouwen in de zaal op een leuke interactieve manier. Mijn vriendin en ik hebben vast weleens elkaar bij de nek gepakt en gek gedaan :D Het is allemaal om de context en of je het leuk brengt voor beiden.
pi_146821081
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik behandel haar uitstekend. Net als dat Julien vrouwen uitstekend behandeld. Het viel me op hoe vriendelijk hij was voor vrouwen, tijdens zijn speech betrok hij vrouwen in de zaal op een leuke interactieve manier. Mijn vriendin en ik hebben vast weleens elkaar bij de nek gepakt en gek gedaan :D Het is allemaal om de context en of je het leuk brengt voor beiden.
Ja leuke context, nog een beter methode als rappers die alle vrouwen als hoeren behandelen, ik ben zelf ook behoorlijk dominant maar juist dan moet je dat op een goede manier overbrengen, en ik denk dat veel figuren die dit zien compleet niet gaan begrijpen wat een vrouw bij de keel pakken inhoud.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_146821098
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik behandel haar uitstekend. Net als dat Julien vrouwen uitstekend behandeld.
Ik geef het op. Jij bent apart.
pi_146821270
Ik heb wat tijd met rsd instructoren doorgemaakt, waaronder Julien. Als vrijwilliger voor het bedrijf en over het algemeen aardige contacten in de pick up communitie. Ik ben bereid serieuze vragen te beantwoorden.
pi_146821421
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:50 schreef fightclubTyler het volgende:
Ik heb wat tijd met rsd instructoren doorgemaakt, waaronder Julien. Als vrijwilliger voor het bedrijf en over het algemeen aardige contacten in de pick up communitie. Ik ben bereid serieuze vragen te beantwoorden.
En nu doorgegroeid naar de HerbaLive community? Wat een sneuneus ben je zeg als je moet bedienen van dit soort tactieken, je zult vast wel een paar borderliners je bed in gelult hebben.
pi_146821490
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:45 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja leuke context, nog een beter methode als rappers die alle vrouwen als hoeren behandelen, ik ben zelf ook behoorlijk dominant maar juist dan moet je dat op een goede manier overbrengen, en ik denk dat veel figuren die dit zien compleet niet gaan begrijpen wat een vrouw bij de keel pakken inhoud.
Van de tienduizenden die het zien zijn er misschien maar 10 die het daadwerkelijk proberen. Waarbij de helft het niet snapt. Een deel hiervan schrikt waarschijnlijk van haar reactie. Dan blijft er nog 1 gek over. Deze gek is sowieso al gek in zijn hoofd. Dus in principe valt het allemaal wel mee wat het teweegbrengt:) Rape porno is erger
pi_146821534
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Van de tienduizenden die het zien zijn er misschien maar 10 die het daadwerkelijk proberen. Waarbij de helft het niet snapt. Een deel hiervan schrikt waarschijnlijk van haar reactie. Dan blijft er nog 1 gek over. Deze gek is sowieso al gek in zijn hoofd. Dus in principe valt het allemaal wel mee wat het teweegbrengt:) Rape porno is erger
Pasgeboren baby's doodknuppelen ook, maar ik zie niet in waarom dat relevant zou zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_146821573
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:53 schreef raptorix het volgende:

[..]

En nu doorgegroeid naar de HerbaLive community? Wat een sneuneus ben je zeg als je moet bedienen van dit soort tactieken, je zult vast wel een paar borderliners je bed in gelult hebben.
Vrouwen kan je niet in bed lullen, dat is een urban mythe. Het gaat om je oogcontact, lichaamshouding en zelfvertrouwen of ze je met je naar bed willen. Veel onzekere gasten praten ook teveel, waardoor zij niet aan het woord komt en daardoor de aantrekkingskracht verloren gaat.
pi_146821576
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja en een vrouw GHB toedienen is nog erger, maar dat is niet de discussie, ik vind sowieso dat je niet goed in je hoofd bent dat je naar een seminar moet gaan om te leren hoe je een vrouw "versiert", en geloof me ik ben geen heilige, ik heb ook honderden vrouwen en mannen in bed gehad.
pi_146821652
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vrouwen kan je niet in bed lullen, dat is een urban mythe. Het gaat om je oogcontact, lichaamshouding en zelfvertrouwen of ze je met je naar bed willen. Veel onzekere gasten praten ook teveel, waardoor zij niet aan het woord komt en daardoor de aantrekkingskracht verloren gaat.
Dat kan ik dan direct ontkrachten, ik heb hele goede dates gehad met vrouwen waarmee ik alleen gechat heb, en nee dat waren geen sletjes, die vind ik wel in een willekeurige kroeg, en ja ik weet uit eigen ervaring wat de kracht van lichaamstaal is, en nee dat pas ik niet alleen toe bij vrouwen, het zijn over algemeen erg simpele maniertjes die je handig kunt toepassen en waar je geen raketgeleerde voor hoeft te zijn.
pi_146821773
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:59 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat kan ik dan direct ontkrachten, ik heb hele goede dates gehad met vrouwen waarmee ik alleen gechat heb, en nee dat waren geen sletjes, die vind ik wel in een willekeurige kroeg, en ja ik weet uit eigen ervaring wat de kracht van lichaamstaal is, en nee dat pas ik niet alleen toe bij vrouwen, het zijn over algemeen erg simpele maniertjes die je handig kunt toepassen en waar je geen raketgeleerde voor hoeft te zijn.
Chatten = valsspelen. Sowieso willen de vrouwen dan slechts afspreken vanwege hun eigen fantasietje die ze over jou hebben gemaakt in hun hoofd. Het echte werk is op klaarlichte dag bij een winkelcentrum of ander publieke plek.
pi_146821815
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 17:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Al voordat ik hier vanaf wist had ik al genoeg ervaring met vrouwen, dus je statement is onjuist. Julien zegt zelf ook dat je geluk uit jezelf haalt ipv vrouwen. Je zegt exact hetzelfde.
En daarom ben je zo bezig met pua e.d. Zelfs zo erg dat je geband bent uit r&p als ik dat goed heb gelezen. Daarnaast is gewoon 'ervaring met vrouwen' niet hetgeen ik bedoelde, dat begrijp jij toch ook wel neem ik aan. Anders moet je het nog maar eens een paar keer goed lezen.

Maargoed als jij denkt dat dit de manier is en jij daar gelukkig van wordt moet je dat vooral doen. Zolang je vrouwen maar in hun waarde laat, wat blijkbaar ontzettend lastig is voor al die pua's. Vrouwen op gelijke voet versieren lukt ze klaarblijkelijk niet.
pi_146821819
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Chatten = valsspelen. Sowieso willen de vrouwen dan slechts afspreken vanwege hun eigen fantasietje die ze over jou hebben gemaakt in hun hoofd. Het echte werk is op klaarlichte dag bij een winkelcentrum of ander publieke plek.
Waarom zou chatten valsspelen zijn als ik maanden lang met iemand spreek over de meest uitlopende zaken, en juist helemaal geen dingen zoals seks of wat dan ook? En vrouwen versieren in een winkelcentrum :') :') :') :')
pi_146821845
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nogmaals; met de juiste tactiek kunnen zelfs doorgewinterde zakenmensen vrij gemakkelijk voor gigantische bedragen opgelicht worden. Dat heeft niets met aantrekkingskracht of aantrekkelijkheid te maken, maar puur met manipulatie...
pi_146821890
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:03 schreef raptorix het volgende:

[..]

Waarom zou chatten valsspelen zijn als ik maanden lang met iemand spreek over de meest uitlopende zaken, en juist helemaal geen dingen zoals seks of wat dan ook? En vrouwen versieren in een winkelcentrum :') :') :') :')
Vrouwen versieren achter je computer, kan ik toch ook zeggen?

Waarom zou je maandenlang met een vrouw via het internet chatten? :S
pi_146821936
Als ik die verhalen lees komt toch een beetje een creatie van stockholm syndrome in mij op.
pi_146821961
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:03 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Nogmaals; met de juiste tactiek kunnen zelfs doorgewinterde zakenmensen vrij gemakkelijk voor gigantische bedragen opgelicht worden. Dat heeft niets met aantrekkingskracht of aantrekkelijkheid te maken, maar puur met manipulatie...
Je kunt geen puntenlijst af gaan voor seks, seksuele aantrekkingskracht gebeurd niet op logisch niveau (waar je manipulatie voor kunt gebruiken), maar op irrationeel abstract niveau (gevoel). Je kunt niet iemand dwingen om opgewonden van je te kunnen raken. Het enige wat je kunt doen is zeer zelfverzekerd zijn door ervaring.
  woensdag 19 november 2014 @ 21:06:55 #130
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146821967
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Bah, praten is voor losers. Je kunt beter een vrouw op straat afkraken zodat ze meteen met je naar bed wil! Of gewoon even haar hoofd in je kruis duwen!
God, wat ben jij een faalhaas zeg. :')
pi_146822026
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Bah, praten is voor losers. Je kunt beter een vrouw op straat afkraken zodat ze meteen met je naar bed wil! Of gewoon even haar hoofd in je kruis duwen!
God, wat ben jij een faalhaas zeg. :')
Afkraken, ja dat gaat helpen... zoals ik al zei, het moet leuk voor beide personen blijven. Alles gebeurd met een humoristische plagende lading, die zij wel degelijk door heeft. Anders pakt ze niet zijn hand (uit eigen wil en met glimlach) enz.
pi_146822056
Lichaamstaal en elkaar wederzijds begrijpen in een interactie = empathie.
  woensdag 19 november 2014 @ 21:09:18 #133
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146822074
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Afkraken, ja dat gaat helpen... zoals ik al zei, het moet leuk voor beide personen blijven. Alles gebeurd met een humoristische plagende lading, die zij wel degelijk door heeft. Anders pakt ze niet zijn hand (uit eigen wil en met glimlach) enz.
Ah, dat neggen is grappig bedoeld? Dan is het ook grappig bedoeld als ik zeg dat ik jou een loser vindt.
pi_146822117
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ah, dat neggen is grappig bedoeld? Dan is het ook grappig bedoeld als ik zeg dat ik jou een loser vindt.
"Neggen" gebeurd altijd met een glimlach en plagende manier. Nooit is het bedoelt om een vrouw omlaag te krijgen, want dat werkt juist het tegenovergestelde, vooral op de lange termijn.
  woensdag 19 november 2014 @ 21:13:03 #135
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146822242
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

"Neggen" gebeurd altijd met een glimlach en plagende manier. Nooit is het bedoelt om een vrouw omlaag te krijgen, want dat werkt juist het tegenovergestelde, vooral op de lange termijn.
Tuurlijk joh. Als ik iemand wil plagen met een glimlach, kraak ik ze ook altijd af. Zoals nu: jij bent echt een trieste loser en ik hoop dat je voor eeuwig alleen blijft. :)
pi_146822459
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Tuurlijk joh. Als ik iemand wil plagen met een glimlach, kraak ik ze ook altijd af. Zoals nu: jij bent echt een trieste loser en ik hoop dat je voor eeuwig alleen blijft. :)
Hoe kan ik voor eeuwig alleen blijven als ik al een tijdje in een lange termijn relatie zit? En toen ik single was, voelde ik me ook niet alleen. Je kunt wel gemeen doen, of je kunt met de informatie wat doen en erop uit om het aantal vrouwelijke contacten te vertienvoudigen door in ieder geval te beginnen met vaker vrouwen aanspreken ^O^ De maand daarop ga je voor de telefoonnummers enz
  woensdag 19 november 2014 @ 21:21:43 #137
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146822663
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoe kan ik voor eeuwig alleen blijven als ik al een tijdje in een lange termijn relatie zit? En toen ik single was, voelde ik me ook niet alleen. Je kunt wel gemeen doen, of je kunt met de informatie wat doen en erop uit om het aantal vrouwelijke contacten te vertienvoudigen door in ieder geval te beginnen met vaker vrouwen aanspreken ^O^ De maand daarop ga je voor de telefoonnummers enz
Meh, ik denk dat ik liever een fatsoenlijk mens blijf zonder m'n vrouwelijke contacten te vertienvoudigen dan dat ik zo'n manipulatieve klootzak word die een hoop telefoonnummers heeft.

Je moet trouwens eens tegen je vriendin vertellen hoe jij met vrouwen omgaat. Waarschijnlijk is ze dan heel snel bij je weg.
pi_146822940
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Meh, ik denk dat ik liever een fatsoenlijk mens blijf zonder m'n vrouwelijke contacten te vertienvoudigen dan dat ik zo'n manipulatieve klootzak word die een hoop telefoonnummers heeft.

Je moet trouwens eens tegen je vriendin vertellen hoe jij met vrouwen omgaat. Waarschijnlijk is ze dan heel snel bij je weg.
Dat jij niet zoveel telefoonnummers krijgt betekend niet dat anderen het met truukjes gedaan hebben :D

Mijn "game" is niets anders dan een standaard gesprek maar dan met 1% beter oogcontact dan de rest, 1% meer zelfvertrouwen, gezellig kletsen maar niet vergeten contact info uit te wisselen of samen wat te gaan doen. Kortom ik zit gewoon wat beter in mijn vel vanwege de vele ervaring, heb wel vaker vrouwen gedate uit het openbaar vervoer, winkelcentrum en andere locaties. Je krijgt dan meer vrouwelijke contacten en dates omdat je relaxter bent en meer laid back.
pi_146822997
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 06:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

bron
ik vind dat de politiek hier niet over gaat.
pi_146823039
quote:

[..]

Omdat ze meer is dan jouw volgende trofee? Meer te bieden heeft dan een keertje neuken, gewoon echt interessant kan zijn?

Jezus zeg, hoe meer er uit je mond komt hoe erger het wordt. Ik geloof er iig geen bal van dat jij zo succesvol bij de vrouwen bent, ik geloof wel direct dat je daarvan droomt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_146823076
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:28 schreef SuperFood het volgende:

[..]

ik vind dat de politiek hier niet over gaat.
idd!
pi_146823103
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je kunt geen puntenlijst af gaan voor seks, seksuele aantrekkingskracht gebeurd niet op logisch niveau (waar je manipulatie voor kunt gebruiken), maar op irrationeel abstract niveau (gevoel). Je kunt niet iemand dwingen om opgewonden van je te kunnen raken. Het enige wat je kunt doen is zeer zelfverzekerd zijn door ervaring.
Je hebt het steeds over opwinding, maar je begrijpt niet helemaal dat dat helemaal niet nodig is om iemand zover te krijgen seks met je te hebben. Iemand het idee geven dat er niet echt andere mogelijkheden zijn(zonder geweld, manipulatie dus) is bij velen meer dan genoeg.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_146823126
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:29 schreef erodome het volgende:

[..]

Omdat ze meer is dan jouw volgende trofee? Meer te bieden heeft dan een keertje neuken, gewoon echt interessant kan zijn?

Jezus zeg, hoe meer er uit je mond komt hoe erger het wordt. Ik geloof er iig geen bal van dat jij zo succesvol bij de vrouwen bent, ik geloof wel direct dat je daarvan droomt.
Je moet haar eerst in het echt gezien hebben voor daadwerkelijk aantrekkingskracht. Als er iets manipulerend is, is het wel het internet waarbij je niet eens elkaar in de ogen kunt aankijken.
pi_146823192
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Je hebt het steeds over opwinding, maar je begrijpt niet helemaal dat dat helemaal niet nodig is om iemand zover te krijgen seks met je te hebben. Iemand het idee geven dat er niet echt andere mogelijkheden zijn(zonder geweld, manipulatie dus) is bij velen meer dan genoeg.
Chantage? :D Nee dat heb ik niet gehoord van Julien, en dat wordt zeker niet gepropagandeerd. Je zou eens voor de grap naar zo'n freetour moeten gaan, dan zul je zien dat het gewoon doodnormaal is wat er allemaal verteld wordt.
pi_146823199
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je moet haar eerst in het echt gezien hebben voor daadwerkelijk aantrekkingskracht. Als er iets manipulerend is, is het wel het internet waarbij je niet eens elkaar in de ogen kunt aankijken.
Het is alleen manipulerend als je manipuleert.
pi_146823209
quote:

[..]

Waarom zou je jarenlang Fokken? Omdat het kan, en dat sommige mannen niet zo desperate zoals jou zijn.
pi_146823237
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Chantage? :D Nee dat heb ik niet gehoord van Julien, en dat wordt zeker niet gepropagandeerd. Je zou eens voor de grap naar zo'n freetour moeten gaan, dan zul je zien dat het gewoon doodnormaal is wat er allemaal verteld wordt.
Dat je uberhaupt met andere mensen in een zaal gaat zitten om naar een Guru te luisteren :') :') :') :') :')
pi_146823241
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:32 schreef raptorix het volgende:

[..]

Waarom zou je jarenlang Fokken? Omdat het kan, en dat sommige mannen niet zo desperate zoals jou zijn.
Sorry hoor, maar ik vind maandenlang chatten met iemand online desperate... elkaar zien is toch veel leuker?
pi_146823268
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:33 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat je uberhaupt met andere mensen in een zaal gaat zitten om naar een Guru te luisteren :') :') :') :') :')
Ik zie hem niet als Guru
pi_146823273
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik vind maandenlang chatten met iemand online desperate... elkaar zien is toch veel leuker?
Misschien omdat we allebei een druk leven hebben en het fijn vinden om over bepaalde zaken gewoon te praten, je weet wel praten, of is dat je wereldvreemd?
pi_146823308
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zie hem niet als Guru
Ik ken dit soort figuren maar al te goed, en ik weet ook maar al te goed dat ze mensen als jou inzetten om meningen te vormen op fora's als deze, gast ik ben geen achterlijke pipo ofzo.
pi_146823344
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Manipulatie, dat zie ik hem aan de lopende band doen. Ik zie hem onzekere vrouwen uitkiezen en op zo'n manier handelen dat het slachtoffer in kwestie al snel het gevoel kan hebben niet weg te kunnen en dat het gewoon zo gaat gebeuren.
Dat is dan ook wat hij zelf zegt mensen te leren, zorg dat ze niet wegloopt, zorg dat jij de leiding hebt, zorg dat er maar 1 antwoord overblijft.

Jij, die les hebt gehad van deze goeroe en anderen laat ook zien dat je geen klote begrijpt van hoe het echt werkt, dat je alleen maar hebt geleerd misbruik te maken van zwakheden in een persoon.
pi_146823395
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:34 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik ken dit soort figuren maar al te goed, en ik weet ook maar al te goed dat ze mensen als jou inzetten om meningen te vormen op fora's als deze, gast ik ben geen achterlijke pipo ofzo.
De enige reden dat ik hier zo intens op reageer is omdat ik het een leuk onderwerp vind, vrouwen versieren, en ik weet dat Julien gewoon een relaxte gast is. Drama en haat trekt aan.
  woensdag 19 november 2014 @ 21:36:53 #154
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146823423
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat jij niet zoveel telefoonnummers krijgt betekend niet dat anderen het met truukjes gedaan hebben :D

Mijn "game" is niets anders dan een standaard gesprek maar dan met 1% beter oogcontact dan de rest, 1% meer zelfvertrouwen, gezellig kletsen maar niet vergeten contact info uit te wisselen of samen wat te gaan doen. Kortom ik zit gewoon wat beter in mijn vel vanwege de vele ervaring, heb wel vaker vrouwen gedate uit het openbaar vervoer, winkelcentrum en andere locaties. Je krijgt dan meer vrouwelijke contacten en dates omdat je relaxter bent en meer laid back.
Oh ja joh, daarom raadt Blanc aan om vrouwen af te kraken en aan te randen. Dat is gewoon een kwestie van 1% beter oogcontact en 1% meer zelfvertrouwen. Trouwens, is dat oogcontact met je lul, dat je hun hoofd in je kruis moet duwen?

Maar goed, nu vind je dat helemaal tof en alles, maar als het met je zusje zou gebeuren zou je in alle staten zijn.
pi_146823464
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De enige reden dat ik hier zo intens op reageer is omdat ik het een leuk onderwerp vind, vrouwen versieren, en ik weet dat Julien gewoon een relaxte gast is. Drama en haat trekt aan.
Dat heeft hij dan toch echt zelf gedaan, zoals je zelf vertelde vindt hij het oh zo leuk om drama te schoppen en zichzelf zwart te maken zodat hij weer door kan spelen.
Hoe kan iemand een relaxte gast zijn als hij zo denkt, dat hij maar de halve wereld moet schofferen omdat anders zijn spelletje saai wordt?
pi_146823477
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik weet ook wel dat er veel gelul is in de media, net zoals over Bangalijstjes, Zuipketen en Clowns, maar ik weet ook dat dit soort personen een Facade zijn van ordinaire geld klopperij, sterker nog ik kan je zelfs vertellen dat er gewoon bedrijven zijn die dit soort kant en klare recepten verkopen ware het een franchise.
pi_146823482
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Telemarketeers, oplichters enz. spelen met hun "mindgames" ook niet in op de logica van mensen om ze dusdanig te manipuleren dat ze bedragen uitgeven of overeenkomsten afsluiten waar ze achteraf spijt van krijgen. Zelfs managers krijgen tegenwoordig bij cursussen tactieken uitgelegd om werknemers tijdens een gesprek in een bepaalde richting te manipuleren zonder dat de betreffende werknemer het zelf in de gaten heeft. Dat zijn vrij universeel toepasbare technieken en die hebben verder ook niets met seksuele aantrekkingskracht te maken...
pi_146823561
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:35 schreef erodome het volgende:

[..]

Manipulatie, dat zie ik hem aan de lopende band doen. Ik zie hem onzekere vrouwen uitkiezen en op zo'n manier handelen dat het slachtoffer in kwestie al snel het gevoel kan hebben niet weg te kunnen en dat het gewoon zo gaat gebeuren.
Dat is dan ook wat hij zelf zegt mensen te leren, zorg dat ze niet wegloopt, zorg dat jij de leiding hebt, zorg dat er maar 1 antwoord overblijft.

Jij, die les hebt gehad van deze goeroe en anderen laat ook zien dat je geen klote begrijpt van hoe het echt werkt, dat je alleen maar hebt geleerd misbruik te maken van zwakheden in een persoon.
Zie je daadwerkelijk niet dat zij zijn hand pakt en dat ze geniet? Kan je dit echt niet uit haar lichaamstaal en glimlach zien??:

pi_146823587
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:38 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Telemarketeers, oplichters enz. spelen met hun "mindgames" ook niet in op de logica van mensen om ze dusdanig te manipuleren dat ze bedragen uitgeven of overeenkomsten afsluiten waar ze achteraf spijt van krijgen. Zelfs managers krijgen tegenwoordig bij cursussen tactieken uitgelegd om werknemers tijdens een gesprek in een bepaalde richting te manipuleren zonder dat de betreffende werknemer het zelf in de gaten heeft. Dat zijn vrij universeel toepasbare technieken en die hebben verder ook niets met seksuele aantrekkingskracht te maken...
Voor jou hetzelfde:

Zie je daadwerkelijk niet dat zij zijn hand pakt en dat ze geniet? Kan je dit echt niet uit haar lichaamstaal en glimlach zien??:

pi_146823644
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat een randmongool ben jij, denk je echt dat dit echt is? Daarnaast is de gemiddelde zakkenroller minder opzichtig, tenzij dit een hele slechte versie is van Miltons handshake.
pi_146823698
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:42 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wat een randmongool ben jij, denk je echt dat dit echt is? Daarnaast is de gemiddelde zakkenroller minder opzichtig, tenzij dit een hele slechte versie is van Miltons handshake.
Het is echt, een maat van me deed dat ook op straat een keer. Zelf heb ik ook vaak soortgelijke dingen meegemaakt toen ik beter werd. Als je me nu vergelijkt met drie jaar terug :D
pi_146823762
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is echt, een maat van me deed dat ook op straat een keer. Zelf heb ik ook vaak soortgelijke dingen meegemaakt toen ik beter werd. Als je me nu vergelijkt met drie jaar terug :D
Een maat :') :') :')
Ik denk dat als je dit in Amsterdam flikt je 95 van de 100 keer een knietje te pakken hebt, en als je even pecht hebt een stoot op je kanis van een vriend die 3 meter verder staat.
pi_146823790
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Maar goed, ik daag je graag een keer uit, neem ik camera mee, gaan we ook naar een rij voor de Jimmy Woo, en dan laat jij je kunsten zien goed?
pi_146823802
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:44 schreef raptorix het volgende:

[..]

Een maat :') :') :')
Ik denk dat als je dit in Amsterdam flikt je 95 van de 100 keer een knietje te pakken hebt, en als je even pecht hebt een stoot op je kanis van een vriend die 3 meter verder staat.
Nope, ik heb zelfs een meid gezoend een keer toen haar vriend 3 meter achter me stond enz.
pi_146823832
quote:

[..]

Maar goed, ik daag je graag een keer uit, neem ik camera mee, gaan we ook naar een rij voor de Jimmy Woo, en dan laat jij je kunsten zien goed?
Ik heb een vaste relatie, ik ga niet zo ver meer met vrouwen. Alleen sociaal een praatje maken om sociaal op niveau te blijven.
pi_146823845
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nope, ik heb zelfs een meid gezoend een keer toen haar vriend 3 meter achter me stond enz.
WOW uniek zeg! En dat leer je allemaal op die cursussen? Godverdomme wat een ervaring was dat zeg!
pi_146823881
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb een vaste relatie, ik ga niet zo ver meer met vrouwen. Alleen sociaal een praatje maken om sociaal op niveau te blijven.
Een zakenvrouw was het toch :') :') :') :')
Ik weet ook wat van psychologie en liegen, ooit iemand tegen gekomen die zei: ik ga nu met een zakenvrouw?

Kortom bullshit, je hebt niks, alleen je rechterhand.
pi_146823898
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:45 schreef raptorix het volgende:

[..]

WOW uniek zeg! En dat leer je allemaal op die cursussen? Godverdomme wat een ervaring was dat zeg!
Nope ervaring, de "cursussen" zijn slechts motivatie en richtlijnen. Zonder ervaring leer je dit niet.
pi_146823984
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nope ervaring, de "cursussen" zijn slechts motivatie en richtlijnen. Zonder ervaring leer je dit niet.
Motivatie :') :') :')
Ga alsjeblieft uit dit topic, je maakt je zelf onstervelijk belachelijk gast.
  woensdag 19 november 2014 @ 21:49:46 #170
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_146824033
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zou je het fijn vinden als ze dat met jou vriendin doen?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_146824109
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:49 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Zou je het fijn vinden als ze dat met jou vriendin doen?
Nee, maar wat ik geleerd heb is dat de relatie anders toch al niet in orde zat. In principe kan je haar de schuld geven, maar je kunt ook jezelf de schuld geven dat je niet zag dat het niet werkte en dit als leerervaring zien.
pi_146824294
Hij leert dus eigenlijk loverboys hun trucjes?
'Hoe misbruik ik een vrouw door haar te beschadigen'?
Zo lees ik alle methodes..
dag
pi_146824334
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:56 schreef Peter het volgende:
Hij leert dus eigenlijk loverboys hun trucjes?
'Hoe misbruik ik een vrouw door haar te beschadigen'?
Zo lees ik alle methodes..
Wat jij beschrijft zie je toch niet in dit filmpje? Ik zie alleen een vrouw die het naar haar zin heeft.

pi_146824352
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:53 schreef raptorix het volgende:

[..]

Echt tactieken gebruik ik niet, maar als je bedoeld chickies te choken. Ja dat is een van de coole moves. Het maakt het zeker niet makkelijker om dan met de vrouw naar bed te gaan (alhoewel het investmen level dan wel omhoog gaat natuurlijk). Het is meer om mijzelf amused te houden en mijn kalibratie skills te perfectioneren.
pi_146824385
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:57 schreef fightclubTyler het volgende:

[..]

Echt tactieken gebruik ik niet, maar als je bedoeld chickies te choken. Ja dat is een van de coole moves. Het maakt het zeker niet makkelijker om dan met de vrouw naar bed te gaan (alhoewel het investmen level dan wel omhoog gaat natuurlijk). Het is meer om mijzelf amused te houden en mijn kalibratie skills te perfectioneren.
Dag Troll
  woensdag 19 november 2014 @ 21:58:48 #176
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_146824409
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee, maar wat ik geleerd heb is dat de relatie anders toch al niet in orde zat. In principe kan je haar de schuld geven, maar je kunt ook jezelf de schuld geven dat je niet zag dat het niet werkte en dit als leerervaring zien.
Het is simpelweg een gebrek aan fatsoen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_146824455
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat jij beschrijft zie je toch niet in dit filmpje? Ik zie alleen een vrouw die het naar haar zin heeft.

Ik lees genoeg in de artikelen, de plaatjes van diagrammen die hij heeft gebruikt en op zijn eigen site om een beeld te vormen. Hij is alleen uit op seksuele macht over iemand en daarna kunnen ze zich wat hem betreft verhangen. Dat haal ik er uit. En dat vind ik een walgelijke manier van omgaan met mensen.

Slachtoffers van loverboys kiezen er toch ook voor om met die gasten mee te gaan. Dat is ook nog steeds fout. Dat is hier het zelfde.
dag
pi_146824512
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:58 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dag Troll
Mooi om te weten dat de wereld nog altijd voor zit met whitenights, meer bitches voor mij.
pi_146824523
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:58 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Het is simpelweg een gebrek aan fatsoen.
Of een wijze les voor hem dat hij beter zo snel mogelijk een ander vind :)
pi_146824536
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:01 schreef fightclubTyler het volgende:

[..]

Mooi om te weten dat de wereld nog altijd voor zit met whitenights, meer bitches voor mij.
Is het je inmiddels al duidelijk hoe Tinder werkt sneuneus?
pi_146824553
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:00 schreef Peter het volgende:

[..]

Ik lees genoeg in de artikelen, de plaatjes van diagrammen die hij heeft gebruikt en op zijn eigen site om een beeld te vormen. Hij is alleen uit op seksuele macht over iemand en daarna kunnen ze zich wat hem betreft verhangen. Dat haal ik er uit. En dat vind ik een walgelijke manier van omgaan met mensen.

Slachtoffers van loverboys kiezen er toch ook voor om met die gasten mee te gaan. Dat is ook nog steeds fout. Dat is hier het zelfde.
Die diagram heeft hij ergens anders vandaan gecopy/paste om drama te veroorzaken, niets meer dan dat.
pi_146824596
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Die diagram heeft hij ergens anders vandaan gecopy/paste om drama te veroorzaken, niets meer dan dat.
Zegt hij nu.. Walgelijke vent en zijn volgelingen ook.
dag
pi_146824604
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:02 schreef raptorix het volgende:

[..]

Is het je inmiddels al duidelijk hoe Tinder werkt sneuneus?
Ik ben niet afhankelijk van vrouwen via internet ontmoeten, dus ik kan vast niet zo goed met Tinder overweg als jij ;)
pi_146824606
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:01 schreef fightclubTyler het volgende:

[..]

Hilarisch dat mensen zich inschrijven op datingssites en tinder moeten gebruiken omdat ze te bang zijn om leuke vrouwen overdag aan te spreken om ermee te daten :D
pi_146824638
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:57 schreef fightclubTyler het volgende:

[..]

Hoort dat te pas en te onpas gebruiken van Engelse termen bij dat pua-gebeuren?
pi_146824660
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:04 schreef Peter het volgende:

[..]

Zegt hij nu.. Walgelijke vent en zijn volgelingen ook.
Nope, ik zag zijn getroll een jaar geleden al voorbij gaan op zijn facebook. Mensen op de kast jagen is hij goed in
pi_146824662
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:04 schreef fightclubTyler het volgende:

[..]

Ik ben niet afhankelijk van vrouwen via internet ontmoeten, dus ik kan vast niet zo goed met Tinder overweg als jij ;)
Geen Tinder of what so ever hier, jij kennelijk wel.
pi_146824699
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:04 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Hoort dat te pas en te onpas gebruiken van Engelse termen bij dat pua-gebeuren?
Ja man. Meeste pua shit is Engels.
pi_146824724
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nope, ik zag zijn getroll een jaar geleden al voorbij gaan op zijn facebook. Mensen op de kast jagen is hij goed in
En dan wordt hij in meerdere landen geweigerd. Heel grappig.
Dom voor hem, weg afzetmarkt.
Ik blijf hem en zijn volgers achterlijk vinden.
dag
pi_146824725
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

DUH, heb je nog niet door dat het een commercieel verhaal is? Die gast lacht zich dood dat sukkels als jij er in trappen, hij vind het prachtig dat hem overal de toegang word ontzegt.
pi_146824750
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:05 schreef raptorix het volgende:

[..]

Geen Tinder of what so ever hier, jij kennelijk wel.
Jup, maar dat wist je toch al aangezien je terug kwam op het topic over Tinder van een tijdje terug..
pi_146824822
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:07 schreef fightclubTyler het volgende:

[..]

Jup, maar dat wist je toch al aangezien je terug kwam op het topic over Tinder van een tijdje terug..
Het is gewoon hilarisch hoe figuren zoals jij in de wereld staan, ik nodig je graag met die andere sneuneus een keer uit om een avondje je skills te tonen, maar daar zal je wel de ballen niet voor hebben.
pi_146824828
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:06 schreef raptorix het volgende:

[..]

DUH, heb je nog niet door dat het een commercieel verhaal is? Die gast lacht zich dood dat sukkels als jij er in trappen, hij vind het prachtig dat hem overal de toegang word ontzegt.
Nope, het is wel degelijk uit de hand gelopen.
pi_146824846
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:08 schreef fightclubTyler het volgende:

[..]

Nope, het is wel degelijk uit de hand gelopen.
Dat denken :') :') :') :')
pi_146824864
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:06 schreef raptorix het volgende:

[..]

Waarin trappen? :D Zijn facebook is avarechts tegenover zijn leermateriaal hoor.
pi_146824917
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarin trappen? :D Zijn facebook is avarechts tegenover zijn leermateriaal hoor.
Goed, ga jij nog even oefenen met die zakenvrouw van je samen met onze tindersneu neus, ga ik even nuttige zaken doen goed?
pi_146824943
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:08 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het is gewoon hilarisch hoe figuren zoals jij in de wereld staan, ik nodig je graag met die andere sneuneus een keer uit om een avondje je skills te tonen, maar daar zal je wel de ballen niet voor hebben.
Tip voor jou gozer

Als je iets wil kan je er beter netjes om vragen in plaats van ''je bent vast niet stoer genoeg om''. Erg kinderachtig en laat zien hoe sommige mensen wel wat meer over social dynamics kunnen leren. Ik game regelmatig en heb er totaal geen moeite mee een keer te gamen in de club waar jij rondloopt.
pi_146825007
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:11 schreef fightclubTyler het volgende:

[..]

Tip voor jou gozer

Als je iets wil kan je er beter netjes om vragen in plaats van ''je bent vast niet stoer genoeg om''. Erg kinderachtig en laat zien hoe sommige mensen wel wat meer over social dynamics kunnen leren. Ik game regelmatig en heb er totaal geen moeite mee een keer te gamen in de club waar jij rondloopt.
Succes met gamen, misschien een protip vanuit hier, dames gaan niet naar clubs om te gamen maar om met vriendinnen een avondje op stap te zijn, maar goed dream on tinderboy.
pi_146825064
quote:

[..]

Er is een keer een Fokker daadwerkelijk meegegaan, die heeft zich echt de ballen uit zijn broek gelachen ongeveer. 'Ja ik had toen een slechte dag'. :').
pi_146825108
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:12 schreef raptorix het volgende:

[..]

Succes met gamen, misschien een protip vanuit hier, dames gaan niet naar clubs om te gamen maar om met vriendinnen een avondje op stap te zijn, maar goed dream on tinderboy.
Het is gewoon dat er veel chicks in een club rond lopen, het maakt in principe geen reet uit waar ze zijn. Of het nou op de sportschool, in de trein, in de stad of in de club is. Geef mij een paar minuten facetime en de chick begint opgewonden te raken.
  woensdag 19 november 2014 @ 22:14:38 #201
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_146825112
Gamen? Het is een spel?

pi_146825130
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:13 schreef Modus het volgende:

[..]

Er is een keer een Fokker daadwerkelijk meegegaan, die heeft zich echt de ballen uit zijn broek gelachen ongeveer. 'Ja ik had toen een slechte dag'. :').
Net zoals Bajuguardiaan die me zou komen klappen, netjes mijn adres in het topic gezet, wacht al 10 jaar.
pi_146825164
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:14 schreef fightclubTyler het volgende:

[..]

Het is gewoon dat er veel chicks in een club rond lopen, het maakt in principe geen reet uit waar ze zijn. Of het nou op de sportschool, in de trein, in de stad of in de club is. Geef mij een paar minuten facetime en de chick begint opgewonden te raken.
:') :') :') :') :') :') :') laat maar zien sneuneus, film het.
pi_146825217
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:13 schreef Modus het volgende:

[..]

Leuk verzonnen :D
pi_146825231
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Leuk verzonnen :D
Pics van de zakenvrouw?
pi_146825233
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:16 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je bent te bang om met hem te stappen en je zolderkamer te verlaten?
pi_146825267
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je bent te bang om met hem te stappen en je zolderkamer te verlaten?
Als hij 5 minuten nodig heeft om op elke plaats een meisje te versieren, waarom heeft hij dan Tinder nodig?
pi_146825421
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:16 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het punt is dat ik totaal niet het gevoel heb iets te moeten bewijzen en dat het voor mij puur value geven is en voor jou krijgen. Als je nou een berichtje had gestuurd van 'eh dat pua lijkt mij wel tof, misschien zou je het een keer in het echt kunnen laten zien' wil ik je best een keer met mijn pua crew meenemen, je realiteit zal werkelijk op zijn kop slaan. Maar eh, what do i care. Hoe meer mensen zoals jij, de meer pussy voor mij.
pi_146825479
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:21 schreef fightclubTyler het volgende:

[..]

Het punt is dat ik totaal niet het gevoel heb iets te moeten bewijzen en dat het voor mij puur value geven is en voor jou krijgen. Als je nou een berichtje had gestuurd van 'eh dat pua lijkt mij wel tof, misschien zou je het een keer in het echt kunnen laten zien' wil ik je best een keer met mijn pua crew meenemen, je realiteit zal werkelijk op zijn kop slaan. Maar eh, what do i care. Hoe meer mensen zoals jij, de meer pussy voor mij.
In plaats van een PUA les zou ik gewoon engels les gaan nemen knul.
pi_146825498
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:18 schreef raptorix het volgende:

[..]

Als hij 5 minuten nodig heeft om op elke plaats een meisje te versieren, waarom heeft hij dan Tinder nodig?
Dan begint ze opgewonden te raken, omdat ze de kwaliteiten van een alpha man onbewust erkent. Vervolgens moet ik ook nog logistics manage en pullen etc, wat in praktijk best lastig kan zijn als ze een vriendje heeft ofso.
pi_146825546
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:22 schreef raptorix het volgende:

[..]

In plaats van een PUA les zou ik gewoon engels les gaan nemen knul.
ja ik know
pi_146825590
quote:

[..]

haha :D
pi_146825643
quote:

[..]

Wat ben jij een eindbaas. _O_.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † woensdag 19 november 2014 @ 22:28:06 #214
137949 Disana
pi_146825689
Wat een grapjas, die Tyler :D
pi_146825709
quote:
9s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:26 schreef Modus het volgende:

[..]

Wat ben jij een eindbaas. _O_.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt wel een enorme afkeer voor eventueel succes bij anderen. Misschien moet je meer zoals mij zijn, ik vind het namelijk niet erg dat hij veel succes heeft en ik ga daardoor niet gefrustreerd haten.
  woensdag 19 november 2014 @ 22:29:36 #216
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_146825755
quote:

[..]

Poesjes

O+
pi_146825790
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:28 schreef Disana het volgende:
Wat een grapjas, die Tyler :D
Heb weleens gasten gezien die daadwerkelijk elke week slechts 30 minuten nodig hebben voordat ze met een leuke meid er vandoor gingen. Dus kan best dat hij ook op zo'n niveau zit.
  † In Memoriam † woensdag 19 november 2014 @ 22:31:02 #218
137949 Disana
pi_146825827
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Heb weleens gasten gezien die daadwerkelijk elke week slechts 30 minuten nodig hebben voordat ze met een leuke meid er vandoor gingen. Dus kan best dat hij ook op zo'n niveau zit.
Het zal wel. Maar wat heb je aan meiden die zich zo makkelijk laten imponeren.
pi_146825966
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat is niet waar, want andere gasten die het bij dezelfde vrouwen probeerden kregen een heel andere reactie terug. Hij is de constante factor, niet de vrouwen.
pi_146826016
Prima comedy, dit topic.
  † In Memoriam † woensdag 19 november 2014 @ 22:35:40 #221
137949 Disana
pi_146826034
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat is niet waar, want andere gasten die het bij dezelfde vrouwen probeerden kregen een heel andere reactie terug. Hij is de constante factor, niet de vrouwen.
Het is maar waar je van onder de indruk bent. Mij als vrouw kan het niet boeien.
pi_146826106
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:35 schreef Disana het volgende:

[..]

Het is maar waar je van onder de indruk bent. Mij als vrouw kan het niet boeien.
Kan ik me wel voorstellen.
pi_146826127
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Als je referentiekader is dat je nog geen hoi tegen een verkeersbord durft te zeggen, is dit natuurlijk wel helemaal de sjit.
  woensdag 19 november 2014 @ 22:38:15 #224
198365 Morendo
The Real Deal
pi_146826161
Iemand een visum weigeren is wel een erg gemakkelijke stok om mee te slaan.

Overigens is Julien natuurlijk een lafaard die blijkens dat tenenkrommende CNN-interview nergens voor staat. Geef gewoon toe dat je een misogynist bent, wanneer je dat bent. Zeker als het je broodwinning is.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_146826170
Dit soort dingen zul je af en toe zelf ook steeds vaker beleven naarmate je beter wordt. Het is wel een lange reis.

pi_146826230
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:38 schreef firefly3 het volgende:
Dit soort dingen zul je af en toe zelf ook steeds vaker beleven naarmate je beter wordt. Het is wel een lange reis.

wat is het nut nog van zo vrolijk met vrouwen dansen als je in je hoofd zo'n kutmentaliteit hebt t.o.v. vrouwen?
  † In Memoriam † woensdag 19 november 2014 @ 22:40:45 #227
137949 Disana
pi_146826271
quote:
2s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:37 schreef Modus het volgende:

[..]

Als je referentiekader is dat je nog geen hoi tegen een verkeersbord durft te zeggen, is dit natuurlijk wel helemaal de sjit.
Volgens mij is het ook gewoon een hoop grootspraak en inbeelding.
pi_146826325
Het is net alsof je een bekeerd christen of Scientology lid hoort praten.
  † In Memoriam † woensdag 19 november 2014 @ 22:43:52 #229
137949 Disana
pi_146826418
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:41 schreef Monolith het volgende:
Zelfovertuiging. Als je het maar hard genoeg roept, lijkt het de waarheid.
  woensdag 19 november 2014 @ 22:43:52 #230
198365 Morendo
The Real Deal
pi_146826419
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hilarisch dat mensen zich inschrijven op datingssites en tinder moeten gebruiken omdat ze te bang zijn om leuke vrouwen overdag aan te spreken om ermee te daten :D
' Daten', de jaren '50 roept. Ze willen hun tijdsbesteding terug.
pi_146826437
quote:
Is het ook he. Die gasten lachen zich toch de ballen uit de broek om al die types die 5K voor een 'workshop' neertellen.
pi_146826534
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:44 schreef Modus het volgende:

[..]

Is het ook he. Die gasten lachen zich toch de ballen uit de broek om al die types die 5K voor een 'workshop' neertellen.
Weer gelieg. De freetour is gratis, zoals een groot percentage van het materiaal :D Hoe zit het met jou? Heb je momenteel veel vrouwen ontmoet of heb je een relatie?
pi_146826543
quote:
Ze praten wel over aanranding, maar eigenlijk zijn ze heel goed voor vrouwen hoor! Want ze weten wanneer ze moeten stoppen! Denk ik!

Julien Blanc works in mysterious ways.
pi_146826578
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:47 schreef Rurik het volgende:

[..]

Ze praten wel over aanranding, maar eigenlijk zijn ze heel goed voor vrouwen hoor! Want ze weten wanneer ze moeten stoppen! Denk ik!

Julien Blanc works in mysterious ways.
Je ziet alleen maar giechelende en zoenende vrouwen in de filmpjes

pi_146826658
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Oh, dan moeten ze wel de waarheid spreken.
  † In Memoriam † woensdag 19 november 2014 @ 22:53:14 #236
137949 Disana
pi_146826846
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ze laten echt geen vrouwen zien die in de hoek gedrukt worden of dronken gevoerd.
pi_146826858
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:49 schreef Rurik het volgende:

[..]

Oh, dan moeten ze wel de waarheid spreken.
Ja, want ik heb zelf ook waanzinnige dingen meegemaakt en veel geleerd van anderen waarmee ik vaak op stap ging. Op een gegeven moment werd het standaard om meerdere nieuwe contacten te krijgen elke week.
  woensdag 19 november 2014 @ 22:53:41 #238
198365 Morendo
The Real Deal
pi_146826873
Ik moet wel zeggen. Ik heb ooit 'The Game' gelezen van Neil Strauss, en dat is een van de meest hilarische boeken ooit geschreven.
pi_146826910
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:53 schreef Disana het volgende:

[..]

Ze laten echt geen vrouwen zien die in de hoek gedrukt worden of dronken gevoerd.
Dat ze dronken zijn is de standaard opmerking. Altijd maar een excuus dat het aan de vrouwen ligt, maar niet aan de man. Je eigen ego kan het niet aan dat andere mannen eenvoudiger vrouwen kunnen krijgen dan jij. Ik durf het gewoon toe te geven.
  † In Memoriam † woensdag 19 november 2014 @ 22:55:28 #240
137949 Disana
pi_146826946
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat ze dronken zijn is de standaard opmerking. Altijd maar een excuus dat het aan de vrouwen ligt, maar niet aan de man. Je eigen ego kan het niet aan dat andere mannen eenvoudiger vrouwen kunnen krijgen dan jij. Ik durf het gewoon toe te geven.
Whut? Ik wil helemaal geen vrouwen.
pi_146826947
Wat een ongelofelijke sneue vent.

Weigeren om hem in je land te hebben vind ik dan wellicht te ver gaan, maar het is wel erg sneu en dieptriest wat die gast doet.

woensdag 19 november 2014 @ 22:56:09 #242
198365 Morendo
The Real Deal
pi_146826968
Ga 7 dagen per week 'crash and burnen' om middernacht wanneer iedereen dronken is, ja dan kan iedereen een geslaagd compilatiefilmpje samenstellen.
  woensdag 19 november 2014 @ 22:58:18 #243
198365 Morendo
The Real Deal
pi_146827080
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat? Jij durft toe te geven dat andere mannen eenvoudiger vrouwen kunnen krijgen dan jij?
pi_146827085
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:56 schreef Morendo het volgende:
Ga 7 dagen per week 'crash and burnen' om middernacht wanneer iedereen dronken is, ja dan kan iedereen een geslaagd compilatiefilmpje samenstellen.
Overdag kan je hetzelfde doen, alleen moet je rekening houden dat mensen in een andere tempo zitten dan op de dansvloer uiteraard. Hier iets van overdag:

pi_146827096
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:44 schreef Modus het volgende:

[..]

Daar riekt het inderdaad wel naar. Ongelofelijk dat mensen hun seksistische onderbuikgevoelens door zo'n man laten inpraten en daar nog geld voor geven.

Hij speelt natuurlijk in op een bepaald soort onzekerheid dat bij bepaalde mannen heerst.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2014 23:00:55 ]
  woensdag 19 november 2014 @ 22:59:52 #246
111528 Viajero
Who dares wins
pi_146827150
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:56 schreef Morendo het volgende:
Dat kan hier in London in een pub in een half uurtje als je na 9 uur 's avonds binnenloopt. Het is maar wat je leuk vind.

Een collega van me wilde ooit met ons mee naar een club. Dus wij hem meenemen, staat hij de ene na de andere selfie met mooie meisjes te maken, zonder echt contact met ze te hebben. Hij is alleen naar huis gegaan. De volgende dag de fotos en een heel verhaal op facebook, maar dat was wel de laatste keer dat we met hem uit zijn geweest.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  woensdag 19 november 2014 @ 23:04:27 #247
198365 Morendo
The Real Deal
pi_146827348
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Overdag kan je hetzelfde doen, alleen moet je rekening houden dat mensen in een andere tempo zitten dan op de dansvloer uiteraard.

Wat bewijst dit nou? Van Gaal kocht ooit een spits op basis van een videoband. Nou, laat me je vertellen dat Ivan Gabrich er geen kut van kon.
pi_146827489
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:04 schreef Morendo het volgende:

[..]

Wat bewijst dit nou? Van Gaal kocht ooit een spits op basis van een videoband. Nou, laat me je vertellen dat Ivan Gabrich er geen kut van kon.
Ik heb Max niet persoonlijk ontmoet, Julien wel en Alexander. Beiden hebben wel degelijk enorm veel aantrekkingskracht bij de vrouwen, meer dan wat ik bij wat maten zag die al super goed zijn. 1 maat van me had zelfs op een gegeven moment drie vriendinnen. Soort van driehoeksverhouding maar dan met 1 extra. Ipv jaloers te doen en te zeuren, ben ik gaan opletten wat hij doet. Iedereen kan een hoop leren.
pi_146827645
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb Max niet persoonlijk ontmoet, Julien wel en Alexander. Beiden hebben wel degelijk enorm veel aantrekkingskracht bij de vrouwen, meer dan wat ik bij wat maten zag die al super goed zijn. 1 maat van me had zelfs op een gegeven moment drie vriendinnen. Soort van driehoeksverhouding maar dan met 1 extra. Ipv jaloers te doen en te zeuren, ben ik gaan opletten wat hij doet. Iedereen kan een hoop leren.
En dan? Dan heb je door manipulatie en hufterig gedrag drie vrouwen.

Wat een prestatie. :')
  † In Memoriam † woensdag 19 november 2014 @ 23:11:38 #250
137949 Disana
pi_146827662
quote:

[..]

En wat heb je daar nou aan? Geeft het blijvende voldoening, heb je zo je partner gevonden?
pi_146827691
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:11 schreef robin007bond het volgende:

[..]

En dan? Dan heb je door manipulatie en hufterig gedrag drie vrouwen.

Wat een prestatie. :')
Hoezo hufterig? Hij scheld ze niet uit en is gewoon aardig tegen ze. Hij is niet als Julien overigens. Je hebt verschillende stijlen, ligt eraan hoe jij bent en wat het dichtst bij je ligt.
pi_146827728
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:11 schreef Disana het volgende:

[..]

En wat heb je daar nou aan? Geeft het blijvende voldoening, heb je zo je partner gevonden?
Het is interessant en leuk om te doen. That's it. Het is avontuurlijk, want je weet nooit wat er allemaal gebeurd en wie je allemaal ontmoet.
pi_146827759
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoezo hufterig? Hij scheld ze niet uit en is gewoon aardig tegen ze. Hij is niet als Julien overigens. Je hebt verschillende stijlen, ligt eraan hoe jij bent en wat het dichtst bij je ligt.
Toch redelijk sneu dat je je per se als een bepaald archetype moet gedragen? Kun je niet gewoon jezelf zijn?
  † In Memoriam † woensdag 19 november 2014 @ 23:13:45 #254
137949 Disana
pi_146827775
quote:

[..]

Het is interessant en leuk om te doen. That's it. Het is avontuurlijk, want je weet nooit wat er allemaal gebeurd en wie je allemaal ontmoet.
Wat is er interessant aan? Heb je boeiende gesprekken met vrouwen?
  woensdag 19 november 2014 @ 23:13:57 #255
198365 Morendo
The Real Deal
pi_146827788
quote:

[..]

Ik heb Max niet persoonlijk ontmoet, Julien wel en Alexander. Beiden hebben wel degelijk enorm veel aantrekkingskracht bij de vrouwen, meer dan wat ik bij wat maten zag die al super goed zijn. 1 maat van me had zelfs op een gegeven moment drie vriendinnen. Soort van driehoeksverhouding maar dan met 1 extra.
Ze zullen ongetwijfeld een zelfvertrouwen en charisma hebben die aantrekkelijk zijn. Ik word echter al moe als ik twee vriendinnen zou moeten 'jongleren'.
pi_146827897
quote:

[..]

:')
pi_146827990
Overigens zal die PUA voor sommigen wel een soort placebo zijn. Hartstikke introvert van zichzelf, maar omdat ze een juiste handleiding denken te hebben durven ze ineens iets te zeggen.
  † In Memoriam † woensdag 19 november 2014 @ 23:19:19 #258
137949 Disana
pi_146828047
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:18 schreef robin007bond het volgende:
Overigens zal die PUA voor sommigen wel een soort placebo zijn. Hartstikke introvert van zichzelf, maar omdat ze een juiste handleiding denken te hebben durven ze ineens iets te zeggen.
De kans lijkt me echter gering dat ze met deze 'methode' een goede vriendin vinden. En dat lijkt me toch uiteindelijk het streven geweest.
pi_146828070
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:13 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Toch redelijk sneu dat je je per se als een bepaald archetype moet gedragen? Kun je niet gewoon jezelf zijn?
Jezelf zijn is de sleutel in heel het verhaal, maar langzaam veranderen door je focus te verleggen. Wanneer je uit je comfort zone stapt wordt dat je nieuwe comfort zone op een gegeven moment.
pi_146828096
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:16 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Enige juiste reactie inderdaad :')
pi_146828105
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:19 schreef Disana het volgende:

[..]

De kans lijkt me echter gering dat ze met deze 'methode' een goede vriendin vinden. En dat lijkt me toch uiteindelijk het streven geweest.
Tsja, je hebt natuurlijk oppervlakkige mensen.

Maar inderdaad.
pi_146828111
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:13 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat is er interessant aan? Heb je boeiende gesprekken met vrouwen?
Op alle gebieden. Sowieso is het al leuk om het gezellig te hebben.
pi_146828121
Ach joh, iedereen kan leren manipuleren.

En wellicht kan je daarmee ook nog een bepaald type onzekere mensen fixen ook.

Uiteindelijk heb je de verkeerde en pakken ze je terug en word je zo'n Djeez FP bericht.

quote:
Penis van man afgesneden door boze vriendin
  Moderator / Redactie FP woensdag 19 november 2014 @ 23:21:24 #264
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_146828139
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jezelf zijn is de sleutel in heel het verhaal, maar langzaam veranderen door je focus te verleggen. Wanneer je uit je comfort zone stapt wordt dat je nieuwe comfort zone op een gegeven moment.
Net zoals je een kat eerst in de ene bak laat schijten en dan in de andere bak. Het stinkt net zo erg als heel deze onzin.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  † In Memoriam † woensdag 19 november 2014 @ 23:21:39 #265
137949 Disana
pi_146828159
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dit klinkt mij toch eerder als geforceerd dan gezellig in de oren.
  woensdag 19 november 2014 @ 23:21:41 #266
198365 Morendo
The Real Deal
pi_146828165
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:18 schreef robin007bond het volgende:
Ja, veel PUA's ontmoeten volgens mij meer mannen dan vrouwen. Zo lang je maar converseert met veel PUA-idioom. Dan ben je wel een 'ekte'.
pi_146828170
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat is er gezellig aan mensen bedriegen en manipuleren en constant acteren dan?
pi_146828213
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom denk je dat je die comfort zone eerst überhaupt had? Wellicht omdat het gedrag buiten die zone gewoon onacceptabel is.
pi_146828231
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:21 schreef Disana het volgende:

[..]

Dit klinkt mij toch eerder als geforceerd dan gezellig in de oren.
Het wordt juist steeds natuurlijker, hoe meer je het gewend bent.
  † In Memoriam † woensdag 19 november 2014 @ 23:24:09 #270
137949 Disana
pi_146828270
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Scoren is niet mijn idee van een natuurlijke omgang met het andere geslacht.
pi_146828283
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee man. Je karakter ligt op een bepaalde leeftijd gewoon redelijk vast.

Enkel wat cosmetische ingrepen kun je nog doen daarna.

De hele tijd acteren zal dus enorm vermoeiend zijn.
pi_146828293
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:22 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Waarom denk je dat je die comfort zone eerst überhaupt had? Wellicht omdat het gedrag buiten die zone gewoon onacceptabel is.
Met uit je comfort zone stappen bedoel ik dus bijvoorbeeld openlijk telefoonnummers vragen van vrouwen die je net in de trein hebt ontmoet, met kans op publiekelijk gelach in een volle trein.
pi_146828317
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:24 schreef Disana het volgende:

[..]

Evenals het zien van mensen als vervangbare objecten.
pi_146828319
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:24 schreef Disana het volgende:

[..]

"Scoren" lukt ook niet als ze door heeft dat je komt om te scoren (dus een geheime agenda hebt). Je moet daadwerkelijk plezier hebben.
pi_146828338
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:24 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Nee man. Je karakter ligt op een bepaalde leeftijd gewoon redelijk vast.

Enkel wat cosmetische ingrepen kun je nog doen daarna.

De hele tijd acteren zal dus enorm vermoeiend zijn.
Het klopt dat hoe ouder je wordt, hoe moeilijker je te veranderen bent. Maar je blijft vloeibaar.
  woensdag 19 november 2014 @ 23:25:35 #276
198365 Morendo
The Real Deal
pi_146828341
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Met uit je comfort zone stappen bedoel ik dus bijvoorbeeld openlijk telefoonnummers vragen van vrouwen die je net in de trein hebt ontmoet, met kans op publiekelijk gelach in een volle trein.
Met hoeveel vrouwen ben jij naar bed geweest? Als ik vragen mag.
pi_146828358
Je moet sowieso niks
pi_146828371
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:25 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Evenals het zien van mensen als vervangbare objecten.
Vrouwen objectificeren vinden vrouwen ook niet fijn inderdaad, hebben ze ook snel door. Daarom moet je ook oprecht interesse hebben.
pi_146828393
quote:
3s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:25 schreef Morendo het volgende:

[..]

Met hoeveel vrouwen ben jij naar bed geweest? Als ik vragen mag.
Rond de 30/40
  † In Memoriam † woensdag 19 november 2014 @ 23:27:17 #280
137949 Disana
pi_146828420
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

"Scoren" lukt ook niet als ze door heeft dat je komt om te scoren (dus een geheime agenda hebt). Je moet daadwerkelijk plezier hebben.
Niets mis met plezier hebben, maar daar heb je geen rare manipulatieve methodes voor nodig, toch?
pi_146828424
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vrouwen objectificeren vinden vrouwen ook niet fijn inderdaad, hebben ze ook snel door. Daarom moet je ook oprecht interesse hebben.
Op de manier hoe je praat lijkt het eerder alsof je acteert dat je ze niet objectiviseert, maar het alsnog gewoon doet. Is dat niet een beetje hypocriet?
pi_146828429
quote:

[..]

O wacht.

Dus jij gelooft in het puppy-gezichtje dat deze vent opzette op CNN en denkt dat hij eigenlijk wel toppie is?

Medelijden kweken is natuurlijk een van meest succesvolle mainupulatie-technieken. Grappig dat hij zelfs mannen kan playen deze dude :P
pi_146828440
quote:

[..]

Genieten van het manipuleren van en psychische spelletjes spelen met mensen vergt volgens mij toch wel enigszins psychopathische trekjes, iets wat veel managers en criminelen overigens ook kenmerkt. Leer zulke mensen gebruik te maken van vrij universele menselijke eigenschappen en hoe ze makkelijke slachtoffers kunnen herkennen en de "successen" zullen aan de lopende band volgen...
pi_146828443
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:27 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

O wacht.

Dus jij gelooft in het puppy-gezichtje dat deze vent opzette op CNN en denkt dat hij eigenlijk wel toppie is?

Medelijden kweken is natuurlijk een van meest succesvolle mainupulatie-technieken. Grappig dat hij zelfs mannen kan playen deze dude :P
:D
  † In Memoriam † woensdag 19 november 2014 @ 23:28:00 #285
137949 Disana
pi_146828447
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
Je moet sowieso niks
Ik wel, ik moet zo naar bed :P
pi_146828453
quote:

[..]

Rond de 30/40
Hoe oud ben je?
pi_146828480
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:27 schreef Disana het volgende:

[..]

Niets mis met plezier hebben, maar daar heb je geen rare manipulatieve methodes voor nodig, toch?
Wat julien doet is niet manipulatief, hij zit slechts te dollen voor het vermaak. Dat zie je ook duidelijk op

pi_146828488
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:27 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Genieten van het manipuleren van en psychische spelletjes spelen met mensen vergt volgens mij toch wel enigszins psychopathische trekjes, iets wat veel managers en criminelen overigens ook kenmerkt. Leer zulke mensen gebruik te maken van vrij universele menselijke eigenschappen en hoe ze makkelijke slachtoffers kunnen herkennen en de "successen" zullen aan de lopende band volgen...
Jup
pi_146828526
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat julien doet is niet manipulatief, hij zit slechts te dollen voor het vermaak. Dat zie je ook duidelijk op

Wat Julien doet is een schoolvoorbeeld van manipulatief gedrag.
Voor zijn eigen vermaak inderdaad. En het leed van de ander is totaal irrelevant.
pi_146828534
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:27 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

O wacht.

Ik heb hem persoonlijk gezien en gesproken. Ook gezien hoe hij om gaat met vrouwen, gewoon op een relaxte manier.
pi_146828608
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Maar je blijft vloeibaar.
Tijdens de conceptie wel, dat is echter maar van voorbijgaande aard...
pi_146828617
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:28 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Hoe oud ben je?
Rond de 29
pi_146828632
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:29 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Wat Julien doet is een schoolvoorbeeld van manipulatief gedrag.
Voor zijn eigen vermaak inderdaad. En het leed van de ander is totaal irrelevant.
Ze zit te giechelen en doet zelf hardstikke mee, hoezo noem je dat leed? :D
pi_146828663
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:27 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Hoezo vergt dat psychopathische trekjes?
pi_146828668
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb hem persoonlijk gezien en gesproken. Ook gezien hoe hij om gaat met vrouwen, gewoon op een relaxte manier.
Hij is gewoon goed in manipuleren. Ook de mannen moet hij manipuleren natuurlijk.

Jij bent een makkelijk slachtoffer blijkbaar. Maar goed, het was die 600 dollar vast waard.

pi_146828734
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Rond de 29
Nou als je vanaf je 18de seksueel actief bent. Is dat 3 a 4 personen per jaar. Zo veel is dat nou ook weer niet.
pi_146828769
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:34 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Nou als je vanaf je 18de seksueel actief bent. Is dat 3 a 4 personen per jaar. Zo veel is dat nou ook weer niet.
3 a 4 per jaar is zeer weinig.
pi_146828773
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:34 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Ik heb ook jarenlange relaties gehad he
pi_146828809
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]

3 a 4 per jaar is zeer weinig.
Inderdaad. Elke week minstens drie verschillende chicks palen weettoch
pi_146828821
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb ook jarenlange relaties gehad he
Stoere jongen