Manipulatie, dat zie ik hem aan de lopende band doen. Ik zie hem onzekere vrouwen uitkiezen en op zo'n manier handelen dat het slachtoffer in kwestie al snel het gevoel kan hebben niet weg te kunnen en dat het gewoon zo gaat gebeuren.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Chantage?Nee dat heb ik niet gehoord van Julien, en dat wordt zeker niet gepropagandeerd. Je zou eens voor de grap naar zo'n freetour moeten gaan, dan zul je zien dat het gewoon doodnormaal is wat er allemaal verteld wordt.
De enige reden dat ik hier zo intens op reageer is omdat ik het een leuk onderwerp vind, vrouwen versieren, en ik weet dat Julien gewoon een relaxte gast is. Drama en haat trekt aan.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ken dit soort figuren maar al te goed, en ik weet ook maar al te goed dat ze mensen als jou inzetten om meningen te vormen op fora's als deze, gast ik ben geen achterlijke pipo ofzo.
Oh ja joh, daarom raadt Blanc aan om vrouwen af te kraken en aan te randen. Dat is gewoon een kwestie van 1% beter oogcontact en 1% meer zelfvertrouwen. Trouwens, is dat oogcontact met je lul, dat je hun hoofd in je kruis moet duwen?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat jij niet zoveel telefoonnummers krijgt betekend niet dat anderen het met truukjes gedaan hebben![]()
Mijn "game" is niets anders dan een standaard gesprek maar dan met 1% beter oogcontact dan de rest, 1% meer zelfvertrouwen, gezellig kletsen maar niet vergeten contact info uit te wisselen of samen wat te gaan doen. Kortom ik zit gewoon wat beter in mijn vel vanwege de vele ervaring, heb wel vaker vrouwen gedate uit het openbaar vervoer, winkelcentrum en andere locaties. Je krijgt dan meer vrouwelijke contacten en dates omdat je relaxter bent en meer laid back.
Dat heeft hij dan toch echt zelf gedaan, zoals je zelf vertelde vindt hij het oh zo leuk om drama te schoppen en zichzelf zwart te maken zodat hij weer door kan spelen.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De enige reden dat ik hier zo intens op reageer is omdat ik het een leuk onderwerp vind, vrouwen versieren, en ik weet dat Julien gewoon een relaxte gast is. Drama en haat trekt aan.
Ik weet ook wel dat er veel gelul is in de media, net zoals over Bangalijstjes, Zuipketen en Clowns, maar ik weet ook dat dit soort personen een Facade zijn van ordinaire geld klopperij, sterker nog ik kan je zelfs vertellen dat er gewoon bedrijven zijn die dit soort kant en klare recepten verkopen ware het een franchise.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De enige reden dat ik hier zo intens op reageer is omdat ik het een leuk onderwerp vind, vrouwen versieren, en ik weet dat Julien gewoon een relaxte gast is. Drama en haat trekt aan.
Telemarketeers, oplichters enz. spelen met hun "mindgames" ook niet in op de logica van mensen om ze dusdanig te manipuleren dat ze bedragen uitgeven of overeenkomsten afsluiten waar ze achteraf spijt van krijgen. Zelfs managers krijgen tegenwoordig bij cursussen tactieken uitgelegd om werknemers tijdens een gesprek in een bepaalde richting te manipuleren zonder dat de betreffende werknemer het zelf in de gaten heeft. Dat zijn vrij universeel toepasbare technieken en die hebben verder ook niets met seksuele aantrekkingskracht te maken...quote:Op woensdag 19 november 2014 21:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je kunt geen puntenlijst af gaan voor seks, seksuele aantrekkingskracht gebeurd niet op logisch niveau (waar je manipulatie voor kunt gebruiken), maar op irrationeel abstract niveau (gevoel). Je kunt niet iemand dwingen om opgewonden van je te kunnen raken. Het enige wat je kunt doen is zeer zelfverzekerd zijn door ervaring.
Zie je daadwerkelijk niet dat zij zijn hand pakt en dat ze geniet? Kan je dit echt niet uit haar lichaamstaal en glimlach zien??:quote:Op woensdag 19 november 2014 21:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Manipulatie, dat zie ik hem aan de lopende band doen. Ik zie hem onzekere vrouwen uitkiezen en op zo'n manier handelen dat het slachtoffer in kwestie al snel het gevoel kan hebben niet weg te kunnen en dat het gewoon zo gaat gebeuren.
Dat is dan ook wat hij zelf zegt mensen te leren, zorg dat ze niet wegloopt, zorg dat jij de leiding hebt, zorg dat er maar 1 antwoord overblijft.
Jij, die les hebt gehad van deze goeroe en anderen laat ook zien dat je geen klote begrijpt van hoe het echt werkt, dat je alleen maar hebt geleerd misbruik te maken van zwakheden in een persoon.
Voor jou hetzelfde:quote:Op woensdag 19 november 2014 21:38 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Telemarketeers, oplichters enz. spelen met hun "mindgames" ook niet in op de logica van mensen om ze dusdanig te manipuleren dat ze bedragen uitgeven of overeenkomsten afsluiten waar ze achteraf spijt van krijgen. Zelfs managers krijgen tegenwoordig bij cursussen tactieken uitgelegd om werknemers tijdens een gesprek in een bepaalde richting te manipuleren zonder dat de betreffende werknemer het zelf in de gaten heeft. Dat zijn vrij universeel toepasbare technieken en die hebben verder ook niets met seksuele aantrekkingskracht te maken...
Wat een randmongool ben jij, denk je echt dat dit echt is? Daarnaast is de gemiddelde zakkenroller minder opzichtig, tenzij dit een hele slechte versie is van Miltons handshake.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zie je daadwerkelijk niet dat zij zijn hand pakt en dat ze geniet? Kan je dit echt niet uit haar lichaamstaal en glimlach zien??:
Het is echt, een maat van me deed dat ook op straat een keer. Zelf heb ik ook vaak soortgelijke dingen meegemaakt toen ik beter werd. Als je me nu vergelijkt met drie jaar terugquote:Op woensdag 19 november 2014 21:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat een randmongool ben jij, denk je echt dat dit echt is? Daarnaast is de gemiddelde zakkenroller minder opzichtig, tenzij dit een hele slechte versie is van Miltons handshake.
Een maatquote:Op woensdag 19 november 2014 21:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is echt, een maat van me deed dat ook op straat een keer. Zelf heb ik ook vaak soortgelijke dingen meegemaakt toen ik beter werd. Als je me nu vergelijkt met drie jaar terug
Maar goed, ik daag je graag een keer uit, neem ik camera mee, gaan we ook naar een rij voor de Jimmy Woo, en dan laat jij je kunsten zien goed?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is echt, een maat van me deed dat ook op straat een keer. Zelf heb ik ook vaak soortgelijke dingen meegemaakt toen ik beter werd. Als je me nu vergelijkt met drie jaar terug
Nope, ik heb zelfs een meid gezoend een keer toen haar vriend 3 meter achter me stond enz.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een maat![]()
![]()
![]()
Ik denk dat als je dit in Amsterdam flikt je 95 van de 100 keer een knietje te pakken hebt, en als je even pecht hebt een stoot op je kanis van een vriend die 3 meter verder staat.
Ik heb een vaste relatie, ik ga niet zo ver meer met vrouwen. Alleen sociaal een praatje maken om sociaal op niveau te blijven.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar goed, ik daag je graag een keer uit, neem ik camera mee, gaan we ook naar een rij voor de Jimmy Woo, en dan laat jij je kunsten zien goed?
WOW uniek zeg! En dat leer je allemaal op die cursussen? Godverdomme wat een ervaring was dat zeg!quote:Op woensdag 19 november 2014 21:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nope, ik heb zelfs een meid gezoend een keer toen haar vriend 3 meter achter me stond enz.
Een zakenvrouw was het tochquote:Op woensdag 19 november 2014 21:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb een vaste relatie, ik ga niet zo ver meer met vrouwen. Alleen sociaal een praatje maken om sociaal op niveau te blijven.
Nope ervaring, de "cursussen" zijn slechts motivatie en richtlijnen. Zonder ervaring leer je dit niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
WOW uniek zeg! En dat leer je allemaal op die cursussen? Godverdomme wat een ervaring was dat zeg!
Motivatiequote:Op woensdag 19 november 2014 21:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nope ervaring, de "cursussen" zijn slechts motivatie en richtlijnen. Zonder ervaring leer je dit niet.
Zou je het fijn vinden als ze dat met jou vriendin doen?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nope, ik heb zelfs een meid gezoend een keer toen haar vriend 3 meter achter me stond enz.
Nee, maar wat ik geleerd heb is dat de relatie anders toch al niet in orde zat. In principe kan je haar de schuld geven, maar je kunt ook jezelf de schuld geven dat je niet zag dat het niet werkte en dit als leerervaring zien.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:49 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zou je het fijn vinden als ze dat met jou vriendin doen?
Wat jij beschrijft zie je toch niet in dit filmpje? Ik zie alleen een vrouw die het naar haar zin heeft.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:56 schreef Peter het volgende:
Hij leert dus eigenlijk loverboys hun trucjes?
'Hoe misbruik ik een vrouw door haar te beschadigen'?
Zo lees ik alle methodes..
Echt tactieken gebruik ik niet, maar als je bedoeld chickies te choken. Ja dat is een van de coole moves. Het maakt het zeker niet makkelijker om dan met de vrouw naar bed te gaan (alhoewel het investmen level dan wel omhoog gaat natuurlijk). Het is meer om mijzelf amused te houden en mijn kalibratie skills te perfectioneren.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
En nu doorgegroeid naar de HerbaLive community? Wat een sneuneus ben je zeg als je moet bedienen van dit soort tactieken, je zult vast wel een paar borderliners je bed in gelult hebben.
Dag Trollquote:Op woensdag 19 november 2014 21:57 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Echt tactieken gebruik ik niet, maar als je bedoeld chickies te choken. Ja dat is een van de coole moves. Het maakt het zeker niet makkelijker om dan met de vrouw naar bed te gaan (alhoewel het investmen level dan wel omhoog gaat natuurlijk). Het is meer om mijzelf amused te houden en mijn kalibratie skills te perfectioneren.
Het is simpelweg een gebrek aan fatsoen.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, maar wat ik geleerd heb is dat de relatie anders toch al niet in orde zat. In principe kan je haar de schuld geven, maar je kunt ook jezelf de schuld geven dat je niet zag dat het niet werkte en dit als leerervaring zien.
Ik lees genoeg in de artikelen, de plaatjes van diagrammen die hij heeft gebruikt en op zijn eigen site om een beeld te vormen. Hij is alleen uit op seksuele macht over iemand en daarna kunnen ze zich wat hem betreft verhangen. Dat haal ik er uit. En dat vind ik een walgelijke manier van omgaan met mensen.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat jij beschrijft zie je toch niet in dit filmpje? Ik zie alleen een vrouw die het naar haar zin heeft.
Of een wijze les voor hem dat hij beter zo snel mogelijk een ander vindquote:Op woensdag 19 november 2014 21:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is simpelweg een gebrek aan fatsoen.
Is het je inmiddels al duidelijk hoe Tinder werkt sneuneus?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:01 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Mooi om te weten dat de wereld nog altijd voor zit met whitenights, meer bitches voor mij.
Die diagram heeft hij ergens anders vandaan gecopy/paste om drama te veroorzaken, niets meer dan dat.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik lees genoeg in de artikelen, de plaatjes van diagrammen die hij heeft gebruikt en op zijn eigen site om een beeld te vormen. Hij is alleen uit op seksuele macht over iemand en daarna kunnen ze zich wat hem betreft verhangen. Dat haal ik er uit. En dat vind ik een walgelijke manier van omgaan met mensen.
Slachtoffers van loverboys kiezen er toch ook voor om met die gasten mee te gaan. Dat is ook nog steeds fout. Dat is hier het zelfde.
Zegt hij nu.. Walgelijke vent en zijn volgelingen ook.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die diagram heeft hij ergens anders vandaan gecopy/paste om drama te veroorzaken, niets meer dan dat.
Ik ben niet afhankelijk van vrouwen via internet ontmoeten, dus ik kan vast niet zo goed met Tinder overweg als jijquote:Op woensdag 19 november 2014 22:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Is het je inmiddels al duidelijk hoe Tinder werkt sneuneus?
Hilarisch dat mensen zich inschrijven op datingssites en tinder moeten gebruiken omdat ze te bang zijn om leuke vrouwen overdag aan te spreken om ermee te datenquote:Op woensdag 19 november 2014 22:01 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Mooi om te weten dat de wereld nog altijd voor zit met whitenights, meer bitches voor mij.
Hoort dat te pas en te onpas gebruiken van Engelse termen bij dat pua-gebeuren?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:57 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Echt tactieken gebruik ik niet, maar als je bedoeld chickies te choken. Ja dat is een van de coole moves. Het maakt het zeker niet makkelijker om dan met de vrouw naar bed te gaan (alhoewel het investmen level dan wel omhoog gaat natuurlijk). Het is meer om mijzelf amused te houden en mijn kalibratie skills te perfectioneren.
Nope, ik zag zijn getroll een jaar geleden al voorbij gaan op zijn facebook. Mensen op de kast jagen is hij goed inquote:Op woensdag 19 november 2014 22:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Zegt hij nu.. Walgelijke vent en zijn volgelingen ook.
Geen Tinder of what so ever hier, jij kennelijk wel.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:04 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Ik ben niet afhankelijk van vrouwen via internet ontmoeten, dus ik kan vast niet zo goed met Tinder overweg als jij
Ja man. Meeste pua shit is Engels.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:04 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Hoort dat te pas en te onpas gebruiken van Engelse termen bij dat pua-gebeuren?
En dan wordt hij in meerdere landen geweigerd. Heel grappig.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nope, ik zag zijn getroll een jaar geleden al voorbij gaan op zijn facebook. Mensen op de kast jagen is hij goed in
DUH, heb je nog niet door dat het een commercieel verhaal is? Die gast lacht zich dood dat sukkels als jij er in trappen, hij vind het prachtig dat hem overal de toegang word ontzegt.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nope, ik zag zijn getroll een jaar geleden al voorbij gaan op zijn facebook. Mensen op de kast jagen is hij goed in
Jup, maar dat wist je toch al aangezien je terug kwam op het topic over Tinder van een tijdje terug..quote:Op woensdag 19 november 2014 22:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen Tinder of what so ever hier, jij kennelijk wel.
Het is gewoon hilarisch hoe figuren zoals jij in de wereld staan, ik nodig je graag met die andere sneuneus een keer uit om een avondje je skills te tonen, maar daar zal je wel de ballen niet voor hebben.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:07 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Jup, maar dat wist je toch al aangezien je terug kwam op het topic over Tinder van een tijdje terug..
Nope, het is wel degelijk uit de hand gelopen.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
DUH, heb je nog niet door dat het een commercieel verhaal is? Die gast lacht zich dood dat sukkels als jij er in trappen, hij vind het prachtig dat hem overal de toegang word ontzegt.
Dat denkenquote:Op woensdag 19 november 2014 22:08 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Nope, het is wel degelijk uit de hand gelopen.
Waarin trappen?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
DUH, heb je nog niet door dat het een commercieel verhaal is? Die gast lacht zich dood dat sukkels als jij er in trappen, hij vind het prachtig dat hem overal de toegang word ontzegt.
Goed, ga jij nog even oefenen met die zakenvrouw van je samen met onze tindersneu neus, ga ik even nuttige zaken doen goed?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarin trappen?Zijn facebook is avarechts tegenover zijn leermateriaal hoor.
Tip voor jou gozerquote:Op woensdag 19 november 2014 22:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is gewoon hilarisch hoe figuren zoals jij in de wereld staan, ik nodig je graag met die andere sneuneus een keer uit om een avondje je skills te tonen, maar daar zal je wel de ballen niet voor hebben.
Succes met gamen, misschien een protip vanuit hier, dames gaan niet naar clubs om te gamen maar om met vriendinnen een avondje op stap te zijn, maar goed dream on tinderboy.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:11 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Tip voor jou gozer
Als je iets wil kan je er beter netjes om vragen in plaats van ''je bent vast niet stoer genoeg om''. Erg kinderachtig en laat zien hoe sommige mensen wel wat meer over social dynamics kunnen leren. Ik game regelmatig en heb er totaal geen moeite mee een keer te gamen in de club waar jij rondloopt.
Er is een keer een Fokker daadwerkelijk meegegaan, die heeft zich echt de ballen uit zijn broek gelachen ongeveer. 'Ja ik had toen een slechte dag'.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar goed, ik daag je graag een keer uit, neem ik camera mee, gaan we ook naar een rij voor de Jimmy Woo, en dan laat jij je kunsten zien goed?
Het is gewoon dat er veel chicks in een club rond lopen, het maakt in principe geen reet uit waar ze zijn. Of het nou op de sportschool, in de trein, in de stad of in de club is. Geef mij een paar minuten facetime en de chick begint opgewonden te raken.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Succes met gamen, misschien een protip vanuit hier, dames gaan niet naar clubs om te gamen maar om met vriendinnen een avondje op stap te zijn, maar goed dream on tinderboy.
Net zoals Bajuguardiaan die me zou komen klappen, netjes mijn adres in het topic gezet, wacht al 10 jaar.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Er is een keer een Fokker daadwerkelijk meegegaan, die heeft zich echt de ballen uit zijn broek gelachen ongeveer. 'Ja ik had toen een slechte dag'..
quote:Op woensdag 19 november 2014 22:14 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Het is gewoon dat er veel chicks in een club rond lopen, het maakt in principe geen reet uit waar ze zijn. Of het nou op de sportschool, in de trein, in de stad of in de club is. Geef mij een paar minuten facetime en de chick begint opgewonden te raken.
Leuk verzonnenquote:Op woensdag 19 november 2014 22:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Er is een keer een Fokker daadwerkelijk meegegaan, die heeft zich echt de ballen uit zijn broek gelachen ongeveer. 'Ja ik had toen een slechte dag'..
Je bent te bang om met hem te stappen en je zolderkamer te verlaten?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:16 schreef raptorix het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laat maar zien sneuneus, film het.
Als hij 5 minuten nodig heeft om op elke plaats een meisje te versieren, waarom heeft hij dan Tinder nodig?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je bent te bang om met hem te stappen en je zolderkamer te verlaten?
Het punt is dat ik totaal niet het gevoel heb iets te moeten bewijzen en dat het voor mij puur value geven is en voor jou krijgen. Als je nou een berichtje had gestuurd van 'eh dat pua lijkt mij wel tof, misschien zou je het een keer in het echt kunnen laten zien' wil ik je best een keer met mijn pua crew meenemen, je realiteit zal werkelijk op zijn kop slaan. Maar eh, what do i care. Hoe meer mensen zoals jij, de meer pussy voor mij.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:16 schreef raptorix het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laat maar zien sneuneus, film het.
In plaats van een PUA les zou ik gewoon engels les gaan nemen knul.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:21 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Het punt is dat ik totaal niet het gevoel heb iets te moeten bewijzen en dat het voor mij puur value geven is en voor jou krijgen. Als je nou een berichtje had gestuurd van 'eh dat pua lijkt mij wel tof, misschien zou je het een keer in het echt kunnen laten zien' wil ik je best een keer met mijn pua crew meenemen, je realiteit zal werkelijk op zijn kop slaan. Maar eh, what do i care. Hoe meer mensen zoals jij, de meer pussy voor mij.
Dan begint ze opgewonden te raken, omdat ze de kwaliteiten van een alpha man onbewust erkent. Vervolgens moet ik ook nog logistics manage en pullen etc, wat in praktijk best lastig kan zijn als ze een vriendje heeft ofso.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als hij 5 minuten nodig heeft om op elke plaats een meisje te versieren, waarom heeft hij dan Tinder nodig?
ja ik knowquote:Op woensdag 19 november 2014 22:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
In plaats van een PUA les zou ik gewoon engels les gaan nemen knul.
hahaquote:Op woensdag 19 november 2014 22:21 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Het punt is dat ik totaal niet het gevoel heb iets te moeten bewijzen en dat het voor mij puur value geven is en voor jou krijgen. Als je nou een berichtje had gestuurd van 'eh dat pua lijkt mij wel tof, misschien zou je het een keer in het echt kunnen laten zien' wil ik je best een keer met mijn pua crew meenemen, je realiteit zal werkelijk op zijn kop slaan. Maar eh, what do i care. Hoe meer mensen zoals jij, de meer pussy voor mij.
Wat ben jij een eindbaas.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:21 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 november 2014 22:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat ben jij een eindbaas..
Je hebt wel een enorme afkeer voor eventueel succes bij anderen. Misschien moet je meer zoals mij zijn, ik vind het namelijk niet erg dat hij veel succes heeft en ik ga daardoor niet gefrustreerd haten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Poesjesquote:Op woensdag 19 november 2014 22:21 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Heb weleens gasten gezien die daadwerkelijk elke week slechts 30 minuten nodig hebben voordat ze met een leuke meid er vandoor gingen. Dus kan best dat hij ook op zo'n niveau zit.quote:
Het zal wel. Maar wat heb je aan meiden die zich zo makkelijk laten imponeren.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Heb weleens gasten gezien die daadwerkelijk elke week slechts 30 minuten nodig hebben voordat ze met een leuke meid er vandoor gingen. Dus kan best dat hij ook op zo'n niveau zit.
Dat is niet waar, want andere gasten die het bij dezelfde vrouwen probeerden kregen een heel andere reactie terug. Hij is de constante factor, niet de vrouwen.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal wel. Maar wat heb je aan meiden die zich zo makkelijk laten imponeren.
Het is maar waar je van onder de indruk bent. Mij als vrouw kan het niet boeien.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is niet waar, want andere gasten die het bij dezelfde vrouwen probeerden kregen een heel andere reactie terug. Hij is de constante factor, niet de vrouwen.
Kan ik me wel voorstellen.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is maar waar je van onder de indruk bent. Mij als vrouw kan het niet boeien.
Als je referentiekader is dat je nog geen hoi tegen een verkeersbord durft te zeggen, is dit natuurlijk wel helemaal de sjit.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal wel. Maar wat heb je aan meiden die zich zo makkelijk laten imponeren.
wat is het nut nog van zo vrolijk met vrouwen dansen als je in je hoofd zo'n kutmentaliteit hebt t.o.v. vrouwen?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:38 schreef firefly3 het volgende:
Dit soort dingen zul je af en toe zelf ook steeds vaker beleven naarmate je beter wordt. Het is wel een lange reis.
Volgens mij is het ook gewoon een hoop grootspraak en inbeelding.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je referentiekader is dat je nog geen hoi tegen een verkeersbord durft te zeggen, is dit natuurlijk wel helemaal de sjit.
Zelfovertuiging. Als je het maar hard genoeg roept, lijkt het de waarheid.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:41 schreef Monolith het volgende:
Het is net alsof je een bekeerd christen of Scientology lid hoort praten.
' Daten', de jaren '50 roept. Ze willen hun tijdsbesteding terug.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hilarisch dat mensen zich inschrijven op datingssites en tinder moeten gebruiken omdat ze te bang zijn om leuke vrouwen overdag aan te spreken om ermee te daten
Is het ook he. Die gasten lachen zich toch de ballen uit de broek om al die types die 5K voor een 'workshop' neertellen.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:41 schreef Monolith het volgende:
Weer gelieg. De freetour is gratis, zoals een groot percentage van het materiaalquote:Op woensdag 19 november 2014 22:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Is het ook he. Die gasten lachen zich toch de ballen uit de broek om al die types die 5K voor een 'workshop' neertellen.
Ze praten wel over aanranding, maar eigenlijk zijn ze heel goed voor vrouwen hoor! Want ze weten wanneer ze moeten stoppen! Denk ik!quote:Op woensdag 19 november 2014 22:41 schreef Monolith het volgende:
Je ziet alleen maar giechelende en zoenende vrouwen in de filmpjesquote:Op woensdag 19 november 2014 22:47 schreef Rurik het volgende:
[..]
Ze praten wel over aanranding, maar eigenlijk zijn ze heel goed voor vrouwen hoor! Want ze weten wanneer ze moeten stoppen! Denk ik!
Julien Blanc works in mysterious ways.
Oh, dan moeten ze wel de waarheid spreken.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je ziet alleen maar giechelende en zoenende vrouwen in de filmpjes
Ze laten echt geen vrouwen zien die in de hoek gedrukt worden of dronken gevoerd.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je ziet alleen maar giechelende en zoenende vrouwen in de filmpjes
Ja, want ik heb zelf ook waanzinnige dingen meegemaakt en veel geleerd van anderen waarmee ik vaak op stap ging. Op een gegeven moment werd het standaard om meerdere nieuwe contacten te krijgen elke week.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:49 schreef Rurik het volgende:
[..]
Oh, dan moeten ze wel de waarheid spreken.
Dat ze dronken zijn is de standaard opmerking. Altijd maar een excuus dat het aan de vrouwen ligt, maar niet aan de man. Je eigen ego kan het niet aan dat andere mannen eenvoudiger vrouwen kunnen krijgen dan jij. Ik durf het gewoon toe te geven.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze laten echt geen vrouwen zien die in de hoek gedrukt worden of dronken gevoerd.
Whut? Ik wil helemaal geen vrouwen.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat ze dronken zijn is de standaard opmerking. Altijd maar een excuus dat het aan de vrouwen ligt, maar niet aan de man. Je eigen ego kan het niet aan dat andere mannen eenvoudiger vrouwen kunnen krijgen dan jij. Ik durf het gewoon toe te geven.
Wat? Jij durft toe te geven dat andere mannen eenvoudiger vrouwen kunnen krijgen dan jij?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat ze dronken zijn is de standaard opmerking. Altijd maar een excuus dat het aan de vrouwen ligt, maar niet aan de man. Je eigen ego kan het niet aan dat andere mannen eenvoudiger vrouwen kunnen krijgen dan jij. Ik durf het gewoon toe te geven.
Overdag kan je hetzelfde doen, alleen moet je rekening houden dat mensen in een andere tempo zitten dan op de dansvloer uiteraard. Hier iets van overdag:quote:Op woensdag 19 november 2014 22:56 schreef Morendo het volgende:
Ga 7 dagen per week 'crash and burnen' om middernacht wanneer iedereen dronken is, ja dan kan iedereen een geslaagd compilatiefilmpje samenstellen.
Daar riekt het inderdaad wel naar. Ongelofelijk dat mensen hun seksistische onderbuikgevoelens door zo'n man laten inpraten en daar nog geld voor geven.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Is het ook he. Die gasten lachen zich toch de ballen uit de broek om al die types die 5K voor een 'workshop' neertellen.
Dat kan hier in London in een pub in een half uurtje als je na 9 uur 's avonds binnenloopt. Het is maar wat je leuk vind.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:56 schreef Morendo het volgende:
Ga 7 dagen per week 'crash and burnen' om middernacht wanneer iedereen dronken is, ja dan kan iedereen een geslaagd compilatiefilmpje samenstellen.
Wat bewijst dit nou? Van Gaal kocht ooit een spits op basis van een videoband. Nou, laat me je vertellen dat Ivan Gabrich er geen kut van kon.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Overdag kan je hetzelfde doen, alleen moet je rekening houden dat mensen in een andere tempo zitten dan op de dansvloer uiteraard.
Ik heb Max niet persoonlijk ontmoet, Julien wel en Alexander. Beiden hebben wel degelijk enorm veel aantrekkingskracht bij de vrouwen, meer dan wat ik bij wat maten zag die al super goed zijn. 1 maat van me had zelfs op een gegeven moment drie vriendinnen. Soort van driehoeksverhouding maar dan met 1 extra. Ipv jaloers te doen en te zeuren, ben ik gaan opletten wat hij doet. Iedereen kan een hoop leren.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat bewijst dit nou? Van Gaal kocht ooit een spits op basis van een videoband. Nou, laat me je vertellen dat Ivan Gabrich er geen kut van kon.
En dan? Dan heb je door manipulatie en hufterig gedrag drie vrouwen.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb Max niet persoonlijk ontmoet, Julien wel en Alexander. Beiden hebben wel degelijk enorm veel aantrekkingskracht bij de vrouwen, meer dan wat ik bij wat maten zag die al super goed zijn. 1 maat van me had zelfs op een gegeven moment drie vriendinnen. Soort van driehoeksverhouding maar dan met 1 extra. Ipv jaloers te doen en te zeuren, ben ik gaan opletten wat hij doet. Iedereen kan een hoop leren.
En wat heb je daar nou aan? Geeft het blijvende voldoening, heb je zo je partner gevonden?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb Max niet persoonlijk ontmoet, Julien wel en Alexander. Beiden hebben wel degelijk enorm veel aantrekkingskracht bij de vrouwen, meer dan wat ik bij wat maten zag die al super goed zijn. 1 maat van me had zelfs op een gegeven moment drie vriendinnen. Soort van driehoeksverhouding maar dan met 1 extra. Ipv jaloers te doen en te zeuren, ben ik gaan opletten wat hij doet. Iedereen kan een hoop leren.
Hoezo hufterig? Hij scheld ze niet uit en is gewoon aardig tegen ze. Hij is niet als Julien overigens. Je hebt verschillende stijlen, ligt eraan hoe jij bent en wat het dichtst bij je ligt.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En dan? Dan heb je door manipulatie en hufterig gedrag drie vrouwen.
Wat een prestatie.
Het is interessant en leuk om te doen. That's it. Het is avontuurlijk, want je weet nooit wat er allemaal gebeurd en wie je allemaal ontmoet.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
En wat heb je daar nou aan? Geeft het blijvende voldoening, heb je zo je partner gevonden?
Toch redelijk sneu dat je je per se als een bepaald archetype moet gedragen? Kun je niet gewoon jezelf zijn?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoezo hufterig? Hij scheld ze niet uit en is gewoon aardig tegen ze. Hij is niet als Julien overigens. Je hebt verschillende stijlen, ligt eraan hoe jij bent en wat het dichtst bij je ligt.
Wat is er interessant aan? Heb je boeiende gesprekken met vrouwen?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is interessant en leuk om te doen. That's it. Het is avontuurlijk, want je weet nooit wat er allemaal gebeurd en wie je allemaal ontmoet.
Ze zullen ongetwijfeld een zelfvertrouwen en charisma hebben die aantrekkelijk zijn. Ik word echter al moe als ik twee vriendinnen zou moeten 'jongleren'.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb Max niet persoonlijk ontmoet, Julien wel en Alexander. Beiden hebben wel degelijk enorm veel aantrekkingskracht bij de vrouwen, meer dan wat ik bij wat maten zag die al super goed zijn. 1 maat van me had zelfs op een gegeven moment drie vriendinnen. Soort van driehoeksverhouding maar dan met 1 extra.
quote:Op woensdag 19 november 2014 23:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De kans lijkt me echter gering dat ze met deze 'methode' een goede vriendin vinden. En dat lijkt me toch uiteindelijk het streven geweest.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:18 schreef robin007bond het volgende:
Overigens zal die PUA voor sommigen wel een soort placebo zijn. Hartstikke introvert van zichzelf, maar omdat ze een juiste handleiding denken te hebben durven ze ineens iets te zeggen.
Jezelf zijn is de sleutel in heel het verhaal, maar langzaam veranderen door je focus te verleggen. Wanneer je uit je comfort zone stapt wordt dat je nieuwe comfort zone op een gegeven moment.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toch redelijk sneu dat je je per se als een bepaald archetype moet gedragen? Kun je niet gewoon jezelf zijn?
Tsja, je hebt natuurlijk oppervlakkige mensen.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:19 schreef Disana het volgende:
[..]
De kans lijkt me echter gering dat ze met deze 'methode' een goede vriendin vinden. En dat lijkt me toch uiteindelijk het streven geweest.
Op alle gebieden. Sowieso is het al leuk om het gezellig te hebben.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is er interessant aan? Heb je boeiende gesprekken met vrouwen?
quote:Penis van man afgesneden door boze vriendin
Net zoals je een kat eerst in de ene bak laat schijten en dan in de andere bak. Het stinkt net zo erg als heel deze onzin.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jezelf zijn is de sleutel in heel het verhaal, maar langzaam veranderen door je focus te verleggen. Wanneer je uit je comfort zone stapt wordt dat je nieuwe comfort zone op een gegeven moment.
Dit klinkt mij toch eerder als geforceerd dan gezellig in de oren.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Op alle gebieden. Sowieso is het al leuk om het gezellig te hebben.
Ja, veel PUA's ontmoeten volgens mij meer mannen dan vrouwen. Zo lang je maar converseert met veel PUA-idioom. Dan ben je wel een 'ekte'.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:18 schreef robin007bond het volgende:
Overigens zal die PUA voor sommigen wel een soort placebo zijn. Hartstikke introvert van zichzelf, maar omdat ze een juiste handleiding denken te hebben durven ze ineens iets te zeggen.
Wat is er gezellig aan mensen bedriegen en manipuleren en constant acteren dan?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Op alle gebieden. Sowieso is het al leuk om het gezellig te hebben.
Waarom denk je dat je die comfort zone eerst überhaupt had? Wellicht omdat het gedrag buiten die zone gewoon onacceptabel is.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jezelf zijn is de sleutel in heel het verhaal, maar langzaam veranderen door je focus te verleggen. Wanneer je uit je comfort zone stapt wordt dat je nieuwe comfort zone op een gegeven moment.
Het wordt juist steeds natuurlijker, hoe meer je het gewend bent.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit klinkt mij toch eerder als geforceerd dan gezellig in de oren.
Scoren is niet mijn idee van een natuurlijke omgang met het andere geslacht.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het wordt juist steeds natuurlijker, hoe meer je het gewend bent.
Nee man. Je karakter ligt op een bepaalde leeftijd gewoon redelijk vast.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het wordt juist steeds natuurlijker, hoe meer je het gewend bent.
Met uit je comfort zone stappen bedoel ik dus bijvoorbeeld openlijk telefoonnummers vragen van vrouwen die je net in de trein hebt ontmoet, met kans op publiekelijk gelach in een volle trein.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je die comfort zone eerst überhaupt had? Wellicht omdat het gedrag buiten die zone gewoon onacceptabel is.
Evenals het zien van mensen als vervangbare objecten.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Scoren is niet mijn idee van een natuurlijke omgang met het andere geslacht.
"Scoren" lukt ook niet als ze door heeft dat je komt om te scoren (dus een geheime agenda hebt). Je moet daadwerkelijk plezier hebben.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Scoren is niet mijn idee van een natuurlijke omgang met het andere geslacht.
Het klopt dat hoe ouder je wordt, hoe moeilijker je te veranderen bent. Maar je blijft vloeibaar.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee man. Je karakter ligt op een bepaalde leeftijd gewoon redelijk vast.
Enkel wat cosmetische ingrepen kun je nog doen daarna.
De hele tijd acteren zal dus enorm vermoeiend zijn.
Met hoeveel vrouwen ben jij naar bed geweest? Als ik vragen mag.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Met uit je comfort zone stappen bedoel ik dus bijvoorbeeld openlijk telefoonnummers vragen van vrouwen die je net in de trein hebt ontmoet, met kans op publiekelijk gelach in een volle trein.
Vrouwen objectificeren vinden vrouwen ook niet fijn inderdaad, hebben ze ook snel door. Daarom moet je ook oprecht interesse hebben.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Evenals het zien van mensen als vervangbare objecten.
Rond de 30/40quote:Op woensdag 19 november 2014 23:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Met hoeveel vrouwen ben jij naar bed geweest? Als ik vragen mag.
Niets mis met plezier hebben, maar daar heb je geen rare manipulatieve methodes voor nodig, toch?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"Scoren" lukt ook niet als ze door heeft dat je komt om te scoren (dus een geheime agenda hebt). Je moet daadwerkelijk plezier hebben.
Op de manier hoe je praat lijkt het eerder alsof je acteert dat je ze niet objectiviseert, maar het alsnog gewoon doet. Is dat niet een beetje hypocriet?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen objectificeren vinden vrouwen ook niet fijn inderdaad, hebben ze ook snel door. Daarom moet je ook oprecht interesse hebben.
O wacht.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen objectificeren vinden vrouwen ook niet fijn inderdaad, hebben ze ook snel door. Daarom moet je ook oprecht interesse hebben.
Genieten van het manipuleren van en psychische spelletjes spelen met mensen vergt volgens mij toch wel enigszins psychopathische trekjes, iets wat veel managers en criminelen overigens ook kenmerkt. Leer zulke mensen gebruik te maken van vrij universele menselijke eigenschappen en hoe ze makkelijke slachtoffers kunnen herkennen en de "successen" zullen aan de lopende band volgen...quote:Op woensdag 19 november 2014 23:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is interessant en leuk om te doen. That's it. Het is avontuurlijk, want je weet nooit wat er allemaal gebeurd en wie je allemaal ontmoet.
quote:Op woensdag 19 november 2014 23:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
O wacht.
Dus jij gelooft in het puppy-gezichtje dat deze vent opzette op CNN en denkt dat hij eigenlijk wel toppie is?
Medelijden kweken is natuurlijk een van meest succesvolle mainupulatie-technieken. Grappig dat hij zelfs mannen kan playen deze dude
Wat julien doet is niet manipulatief, hij zit slechts te dollen voor het vermaak. Dat zie je ook duidelijk opquote:Op woensdag 19 november 2014 23:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Niets mis met plezier hebben, maar daar heb je geen rare manipulatieve methodes voor nodig, toch?
Jupquote:Op woensdag 19 november 2014 23:27 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Genieten van het manipuleren van en psychische spelletjes spelen met mensen vergt volgens mij toch wel enigszins psychopathische trekjes, iets wat veel managers en criminelen overigens ook kenmerkt. Leer zulke mensen gebruik te maken van vrij universele menselijke eigenschappen en hoe ze makkelijke slachtoffers kunnen herkennen en de "successen" zullen aan de lopende band volgen...
Wat Julien doet is een schoolvoorbeeld van manipulatief gedrag.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat julien doet is niet manipulatief, hij zit slechts te dollen voor het vermaak. Dat zie je ook duidelijk op
Ik heb hem persoonlijk gezien en gesproken. Ook gezien hoe hij om gaat met vrouwen, gewoon op een relaxte manier.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
O wacht.
Dus jij gelooft in het puppy-gezichtje dat deze vent opzette op CNN en denkt dat hij eigenlijk wel toppie is?
Medelijden kweken is natuurlijk een van meest succesvolle mainupulatie-technieken. Grappig dat hij zelfs mannen kan playen deze dude
Tijdens de conceptie wel, dat is echter maar van voorbijgaande aard...quote:
Rond de 29quote:
Ze zit te giechelen en doet zelf hardstikke mee, hoezo noem je dat leed?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wat Julien doet is een schoolvoorbeeld van manipulatief gedrag.
Voor zijn eigen vermaak inderdaad. En het leed van de ander is totaal irrelevant.
Hoezo vergt dat psychopathische trekjes?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:27 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Genieten van het manipuleren van en psychische spelletjes spelen met mensen vergt volgens mij toch wel enigszins psychopathische trekjes, iets wat veel managers en criminelen overigens ook kenmerkt. Leer zulke mensen gebruik te maken van vrij universele menselijke eigenschappen en hoe ze makkelijke slachtoffers kunnen herkennen en de "successen" zullen aan de lopende band volgen...
Hij is gewoon goed in manipuleren. Ook de mannen moet hij manipuleren natuurlijk.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb hem persoonlijk gezien en gesproken. Ook gezien hoe hij om gaat met vrouwen, gewoon op een relaxte manier.
Nou als je vanaf je 18de seksueel actief bent. Is dat 3 a 4 personen per jaar. Zo veel is dat nou ook weer niet.quote:
3 a 4 per jaar is zeer weinig.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nou als je vanaf je 18de seksueel actief bent. Is dat 3 a 4 personen per jaar. Zo veel is dat nou ook weer niet.
Ik heb ook jarenlange relaties gehad hequote:Op woensdag 19 november 2014 23:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nou als je vanaf je 18de seksueel actief bent. Is dat 3 a 4 personen per jaar. Zo veel is dat nou ook weer niet.
Inderdaad. Elke week minstens drie verschillende chicks palen weettochquote:Op woensdag 19 november 2014 23:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
3 a 4 per jaar is zeer weinig.
Stoere jongenquote:Op woensdag 19 november 2014 23:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb ook jarenlange relaties gehad he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |