Net zoals Bajuguardiaan die me zou komen klappen, netjes mijn adres in het topic gezet, wacht al 10 jaar.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Er is een keer een Fokker daadwerkelijk meegegaan, die heeft zich echt de ballen uit zijn broek gelachen ongeveer. 'Ja ik had toen een slechte dag'..
quote:Op woensdag 19 november 2014 22:14 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Het is gewoon dat er veel chicks in een club rond lopen, het maakt in principe geen reet uit waar ze zijn. Of het nou op de sportschool, in de trein, in de stad of in de club is. Geef mij een paar minuten facetime en de chick begint opgewonden te raken.
Leuk verzonnenquote:Op woensdag 19 november 2014 22:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Er is een keer een Fokker daadwerkelijk meegegaan, die heeft zich echt de ballen uit zijn broek gelachen ongeveer. 'Ja ik had toen een slechte dag'..
Je bent te bang om met hem te stappen en je zolderkamer te verlaten?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:16 schreef raptorix het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laat maar zien sneuneus, film het.
Als hij 5 minuten nodig heeft om op elke plaats een meisje te versieren, waarom heeft hij dan Tinder nodig?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je bent te bang om met hem te stappen en je zolderkamer te verlaten?
Het punt is dat ik totaal niet het gevoel heb iets te moeten bewijzen en dat het voor mij puur value geven is en voor jou krijgen. Als je nou een berichtje had gestuurd van 'eh dat pua lijkt mij wel tof, misschien zou je het een keer in het echt kunnen laten zien' wil ik je best een keer met mijn pua crew meenemen, je realiteit zal werkelijk op zijn kop slaan. Maar eh, what do i care. Hoe meer mensen zoals jij, de meer pussy voor mij.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:16 schreef raptorix het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laat maar zien sneuneus, film het.
In plaats van een PUA les zou ik gewoon engels les gaan nemen knul.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:21 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Het punt is dat ik totaal niet het gevoel heb iets te moeten bewijzen en dat het voor mij puur value geven is en voor jou krijgen. Als je nou een berichtje had gestuurd van 'eh dat pua lijkt mij wel tof, misschien zou je het een keer in het echt kunnen laten zien' wil ik je best een keer met mijn pua crew meenemen, je realiteit zal werkelijk op zijn kop slaan. Maar eh, what do i care. Hoe meer mensen zoals jij, de meer pussy voor mij.
Dan begint ze opgewonden te raken, omdat ze de kwaliteiten van een alpha man onbewust erkent. Vervolgens moet ik ook nog logistics manage en pullen etc, wat in praktijk best lastig kan zijn als ze een vriendje heeft ofso.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als hij 5 minuten nodig heeft om op elke plaats een meisje te versieren, waarom heeft hij dan Tinder nodig?
ja ik knowquote:Op woensdag 19 november 2014 22:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
In plaats van een PUA les zou ik gewoon engels les gaan nemen knul.
hahaquote:Op woensdag 19 november 2014 22:21 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Het punt is dat ik totaal niet het gevoel heb iets te moeten bewijzen en dat het voor mij puur value geven is en voor jou krijgen. Als je nou een berichtje had gestuurd van 'eh dat pua lijkt mij wel tof, misschien zou je het een keer in het echt kunnen laten zien' wil ik je best een keer met mijn pua crew meenemen, je realiteit zal werkelijk op zijn kop slaan. Maar eh, what do i care. Hoe meer mensen zoals jij, de meer pussy voor mij.
Wat ben jij een eindbaas.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:21 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 november 2014 22:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat ben jij een eindbaas..
Je hebt wel een enorme afkeer voor eventueel succes bij anderen. Misschien moet je meer zoals mij zijn, ik vind het namelijk niet erg dat hij veel succes heeft en ik ga daardoor niet gefrustreerd haten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Poesjesquote:Op woensdag 19 november 2014 22:21 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Heb weleens gasten gezien die daadwerkelijk elke week slechts 30 minuten nodig hebben voordat ze met een leuke meid er vandoor gingen. Dus kan best dat hij ook op zo'n niveau zit.quote:
Het zal wel. Maar wat heb je aan meiden die zich zo makkelijk laten imponeren.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Heb weleens gasten gezien die daadwerkelijk elke week slechts 30 minuten nodig hebben voordat ze met een leuke meid er vandoor gingen. Dus kan best dat hij ook op zo'n niveau zit.
Dat is niet waar, want andere gasten die het bij dezelfde vrouwen probeerden kregen een heel andere reactie terug. Hij is de constante factor, niet de vrouwen.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal wel. Maar wat heb je aan meiden die zich zo makkelijk laten imponeren.
Het is maar waar je van onder de indruk bent. Mij als vrouw kan het niet boeien.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is niet waar, want andere gasten die het bij dezelfde vrouwen probeerden kregen een heel andere reactie terug. Hij is de constante factor, niet de vrouwen.
Kan ik me wel voorstellen.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is maar waar je van onder de indruk bent. Mij als vrouw kan het niet boeien.
Als je referentiekader is dat je nog geen hoi tegen een verkeersbord durft te zeggen, is dit natuurlijk wel helemaal de sjit.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal wel. Maar wat heb je aan meiden die zich zo makkelijk laten imponeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |