abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 november 2014 @ 22:14:38 #201
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_146825112
Gamen? Het is een spel?

Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_146825130
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:13 schreef Modus het volgende:

[..]

Er is een keer een Fokker daadwerkelijk meegegaan, die heeft zich echt de ballen uit zijn broek gelachen ongeveer. 'Ja ik had toen een slechte dag'. :').
Net zoals Bajuguardiaan die me zou komen klappen, netjes mijn adres in het topic gezet, wacht al 10 jaar.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_146825164
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:14 schreef fightclubTyler het volgende:

[..]

Het is gewoon dat er veel chicks in een club rond lopen, het maakt in principe geen reet uit waar ze zijn. Of het nou op de sportschool, in de trein, in de stad of in de club is. Geef mij een paar minuten facetime en de chick begint opgewonden te raken.
:') :') :') :') :') :') :') laat maar zien sneuneus, film het.
pi_146825217
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:13 schreef Modus het volgende:

[..]

Er is een keer een Fokker daadwerkelijk meegegaan, die heeft zich echt de ballen uit zijn broek gelachen ongeveer. 'Ja ik had toen een slechte dag'. :').
Leuk verzonnen :D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_146825231
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Leuk verzonnen :D
Pics van de zakenvrouw?
pi_146825233
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:16 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je bent te bang om met hem te stappen en je zolderkamer te verlaten?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_146825267
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je bent te bang om met hem te stappen en je zolderkamer te verlaten?
Als hij 5 minuten nodig heeft om op elke plaats een meisje te versieren, waarom heeft hij dan Tinder nodig?
pi_146825421
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:16 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het punt is dat ik totaal niet het gevoel heb iets te moeten bewijzen en dat het voor mij puur value geven is en voor jou krijgen. Als je nou een berichtje had gestuurd van 'eh dat pua lijkt mij wel tof, misschien zou je het een keer in het echt kunnen laten zien' wil ik je best een keer met mijn pua crew meenemen, je realiteit zal werkelijk op zijn kop slaan. Maar eh, what do i care. Hoe meer mensen zoals jij, de meer pussy voor mij.
pi_146825479
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:21 schreef fightclubTyler het volgende:

[..]

Het punt is dat ik totaal niet het gevoel heb iets te moeten bewijzen en dat het voor mij puur value geven is en voor jou krijgen. Als je nou een berichtje had gestuurd van 'eh dat pua lijkt mij wel tof, misschien zou je het een keer in het echt kunnen laten zien' wil ik je best een keer met mijn pua crew meenemen, je realiteit zal werkelijk op zijn kop slaan. Maar eh, what do i care. Hoe meer mensen zoals jij, de meer pussy voor mij.
In plaats van een PUA les zou ik gewoon engels les gaan nemen knul.
pi_146825498
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:18 schreef raptorix het volgende:

[..]

Als hij 5 minuten nodig heeft om op elke plaats een meisje te versieren, waarom heeft hij dan Tinder nodig?
Dan begint ze opgewonden te raken, omdat ze de kwaliteiten van een alpha man onbewust erkent. Vervolgens moet ik ook nog logistics manage en pullen etc, wat in praktijk best lastig kan zijn als ze een vriendje heeft ofso.
pi_146825546
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:22 schreef raptorix het volgende:

[..]

In plaats van een PUA les zou ik gewoon engels les gaan nemen knul.
ja ik know
pi_146825590
quote:

[..]

haha :D
pi_146825643
quote:

[..]

Wat ben jij een eindbaas. _O_.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † woensdag 19 november 2014 @ 22:28:06 #214
137949 Disana
pi_146825689
Wat een grapjas, die Tyler :D
pi_146825709
quote:
9s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:26 schreef Modus het volgende:

[..]

Wat ben jij een eindbaas. _O_.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt wel een enorme afkeer voor eventueel succes bij anderen. Misschien moet je meer zoals mij zijn, ik vind het namelijk niet erg dat hij veel succes heeft en ik ga daardoor niet gefrustreerd haten.
  woensdag 19 november 2014 @ 22:29:36 #216
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_146825755
quote:

[..]

Poesjes

O+
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_146825790
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:28 schreef Disana het volgende:
Wat een grapjas, die Tyler :D
Heb weleens gasten gezien die daadwerkelijk elke week slechts 30 minuten nodig hebben voordat ze met een leuke meid er vandoor gingen. Dus kan best dat hij ook op zo'n niveau zit.
  † In Memoriam † woensdag 19 november 2014 @ 22:31:02 #218
137949 Disana
pi_146825827
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Heb weleens gasten gezien die daadwerkelijk elke week slechts 30 minuten nodig hebben voordat ze met een leuke meid er vandoor gingen. Dus kan best dat hij ook op zo'n niveau zit.
Het zal wel. Maar wat heb je aan meiden die zich zo makkelijk laten imponeren.
pi_146825966
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat is niet waar, want andere gasten die het bij dezelfde vrouwen probeerden kregen een heel andere reactie terug. Hij is de constante factor, niet de vrouwen.
pi_146826016
Prima comedy, dit topic.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  † In Memoriam † woensdag 19 november 2014 @ 22:35:40 #221
137949 Disana
pi_146826034
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat is niet waar, want andere gasten die het bij dezelfde vrouwen probeerden kregen een heel andere reactie terug. Hij is de constante factor, niet de vrouwen.
Het is maar waar je van onder de indruk bent. Mij als vrouw kan het niet boeien.
pi_146826106
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:35 schreef Disana het volgende:

[..]

Het is maar waar je van onder de indruk bent. Mij als vrouw kan het niet boeien.
Kan ik me wel voorstellen.
pi_146826127
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Als je referentiekader is dat je nog geen hoi tegen een verkeersbord durft te zeggen, is dit natuurlijk wel helemaal de sjit.
  woensdag 19 november 2014 @ 22:38:15 #224
198365 Morendo
The Real Deal
pi_146826161
Iemand een visum weigeren is wel een erg gemakkelijke stok om mee te slaan.

Overigens is Julien natuurlijk een lafaard die blijkens dat tenenkrommende CNN-interview nergens voor staat. Geef gewoon toe dat je een misogynist bent, wanneer je dat bent. Zeker als het je broodwinning is.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_146826170
Dit soort dingen zul je af en toe zelf ook steeds vaker beleven naarmate je beter wordt. Het is wel een lange reis.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')