wat is het nut nog van zo vrolijk met vrouwen dansen als je in je hoofd zo'n kutmentaliteit hebt t.o.v. vrouwen?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:38 schreef firefly3 het volgende:
Dit soort dingen zul je af en toe zelf ook steeds vaker beleven naarmate je beter wordt. Het is wel een lange reis.
Volgens mij is het ook gewoon een hoop grootspraak en inbeelding.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je referentiekader is dat je nog geen hoi tegen een verkeersbord durft te zeggen, is dit natuurlijk wel helemaal de sjit.
Zelfovertuiging. Als je het maar hard genoeg roept, lijkt het de waarheid.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:41 schreef Monolith het volgende:
Het is net alsof je een bekeerd christen of Scientology lid hoort praten.
' Daten', de jaren '50 roept. Ze willen hun tijdsbesteding terug.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hilarisch dat mensen zich inschrijven op datingssites en tinder moeten gebruiken omdat ze te bang zijn om leuke vrouwen overdag aan te spreken om ermee te daten
Is het ook he. Die gasten lachen zich toch de ballen uit de broek om al die types die 5K voor een 'workshop' neertellen.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:41 schreef Monolith het volgende:
Weer gelieg. De freetour is gratis, zoals een groot percentage van het materiaalquote:Op woensdag 19 november 2014 22:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Is het ook he. Die gasten lachen zich toch de ballen uit de broek om al die types die 5K voor een 'workshop' neertellen.
Ze praten wel over aanranding, maar eigenlijk zijn ze heel goed voor vrouwen hoor! Want ze weten wanneer ze moeten stoppen! Denk ik!quote:Op woensdag 19 november 2014 22:41 schreef Monolith het volgende:
Je ziet alleen maar giechelende en zoenende vrouwen in de filmpjesquote:Op woensdag 19 november 2014 22:47 schreef Rurik het volgende:
[..]
Ze praten wel over aanranding, maar eigenlijk zijn ze heel goed voor vrouwen hoor! Want ze weten wanneer ze moeten stoppen! Denk ik!
Julien Blanc works in mysterious ways.
Oh, dan moeten ze wel de waarheid spreken.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je ziet alleen maar giechelende en zoenende vrouwen in de filmpjes
Ze laten echt geen vrouwen zien die in de hoek gedrukt worden of dronken gevoerd.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je ziet alleen maar giechelende en zoenende vrouwen in de filmpjes
Ja, want ik heb zelf ook waanzinnige dingen meegemaakt en veel geleerd van anderen waarmee ik vaak op stap ging. Op een gegeven moment werd het standaard om meerdere nieuwe contacten te krijgen elke week.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:49 schreef Rurik het volgende:
[..]
Oh, dan moeten ze wel de waarheid spreken.
Dat ze dronken zijn is de standaard opmerking. Altijd maar een excuus dat het aan de vrouwen ligt, maar niet aan de man. Je eigen ego kan het niet aan dat andere mannen eenvoudiger vrouwen kunnen krijgen dan jij. Ik durf het gewoon toe te geven.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze laten echt geen vrouwen zien die in de hoek gedrukt worden of dronken gevoerd.
Whut? Ik wil helemaal geen vrouwen.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat ze dronken zijn is de standaard opmerking. Altijd maar een excuus dat het aan de vrouwen ligt, maar niet aan de man. Je eigen ego kan het niet aan dat andere mannen eenvoudiger vrouwen kunnen krijgen dan jij. Ik durf het gewoon toe te geven.
Wat? Jij durft toe te geven dat andere mannen eenvoudiger vrouwen kunnen krijgen dan jij?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat ze dronken zijn is de standaard opmerking. Altijd maar een excuus dat het aan de vrouwen ligt, maar niet aan de man. Je eigen ego kan het niet aan dat andere mannen eenvoudiger vrouwen kunnen krijgen dan jij. Ik durf het gewoon toe te geven.
Overdag kan je hetzelfde doen, alleen moet je rekening houden dat mensen in een andere tempo zitten dan op de dansvloer uiteraard. Hier iets van overdag:quote:Op woensdag 19 november 2014 22:56 schreef Morendo het volgende:
Ga 7 dagen per week 'crash and burnen' om middernacht wanneer iedereen dronken is, ja dan kan iedereen een geslaagd compilatiefilmpje samenstellen.
Daar riekt het inderdaad wel naar. Ongelofelijk dat mensen hun seksistische onderbuikgevoelens door zo'n man laten inpraten en daar nog geld voor geven.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Is het ook he. Die gasten lachen zich toch de ballen uit de broek om al die types die 5K voor een 'workshop' neertellen.
Dat kan hier in London in een pub in een half uurtje als je na 9 uur 's avonds binnenloopt. Het is maar wat je leuk vind.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:56 schreef Morendo het volgende:
Ga 7 dagen per week 'crash and burnen' om middernacht wanneer iedereen dronken is, ja dan kan iedereen een geslaagd compilatiefilmpje samenstellen.
Wat bewijst dit nou? Van Gaal kocht ooit een spits op basis van een videoband. Nou, laat me je vertellen dat Ivan Gabrich er geen kut van kon.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Overdag kan je hetzelfde doen, alleen moet je rekening houden dat mensen in een andere tempo zitten dan op de dansvloer uiteraard.
Ik heb Max niet persoonlijk ontmoet, Julien wel en Alexander. Beiden hebben wel degelijk enorm veel aantrekkingskracht bij de vrouwen, meer dan wat ik bij wat maten zag die al super goed zijn. 1 maat van me had zelfs op een gegeven moment drie vriendinnen. Soort van driehoeksverhouding maar dan met 1 extra. Ipv jaloers te doen en te zeuren, ben ik gaan opletten wat hij doet. Iedereen kan een hoop leren.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat bewijst dit nou? Van Gaal kocht ooit een spits op basis van een videoband. Nou, laat me je vertellen dat Ivan Gabrich er geen kut van kon.
En dan? Dan heb je door manipulatie en hufterig gedrag drie vrouwen.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb Max niet persoonlijk ontmoet, Julien wel en Alexander. Beiden hebben wel degelijk enorm veel aantrekkingskracht bij de vrouwen, meer dan wat ik bij wat maten zag die al super goed zijn. 1 maat van me had zelfs op een gegeven moment drie vriendinnen. Soort van driehoeksverhouding maar dan met 1 extra. Ipv jaloers te doen en te zeuren, ben ik gaan opletten wat hij doet. Iedereen kan een hoop leren.
En wat heb je daar nou aan? Geeft het blijvende voldoening, heb je zo je partner gevonden?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb Max niet persoonlijk ontmoet, Julien wel en Alexander. Beiden hebben wel degelijk enorm veel aantrekkingskracht bij de vrouwen, meer dan wat ik bij wat maten zag die al super goed zijn. 1 maat van me had zelfs op een gegeven moment drie vriendinnen. Soort van driehoeksverhouding maar dan met 1 extra. Ipv jaloers te doen en te zeuren, ben ik gaan opletten wat hij doet. Iedereen kan een hoop leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |