Nogmaals; met de juiste tactiek kunnen zelfs doorgewinterde zakenmensen vrij gemakkelijk voor gigantische bedragen opgelicht worden. Dat heeft niets met aantrekkingskracht of aantrekkelijkheid te maken, maar puur met manipulatie...quote:Op woensdag 19 november 2014 19:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, maar vrouwen worden niet seksueel opgewonden van manipulatie maar van authenticiteit. Je kunt geen "klootzaak" faken (manipulatie), je moet het daadwerkelijk zijn (jezelf zijn).
Vrouwen versieren achter je computer, kan ik toch ook zeggen?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waarom zou chatten valsspelen zijn als ik maanden lang met iemand spreek over de meest uitlopende zaken, en juist helemaal geen dingen zoals seks of wat dan ook? En vrouwen versieren in een winkelcentrum![]()
![]()
![]()
Je kunt geen puntenlijst af gaan voor seks, seksuele aantrekkingskracht gebeurd niet op logisch niveau (waar je manipulatie voor kunt gebruiken), maar op irrationeel abstract niveau (gevoel). Je kunt niet iemand dwingen om opgewonden van je te kunnen raken. Het enige wat je kunt doen is zeer zelfverzekerd zijn door ervaring.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:03 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Nogmaals; met de juiste tactiek kunnen zelfs doorgewinterde zakenmensen vrij gemakkelijk voor gigantische bedragen opgelicht worden. Dat heeft niets met aantrekkingskracht of aantrekkelijkheid te maken, maar puur met manipulatie...
Bah, praten is voor losers. Je kunt beter een vrouw op straat afkraken zodat ze meteen met je naar bed wil! Of gewoon even haar hoofd in je kruis duwen!quote:Op woensdag 19 november 2014 21:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen versieren achter je computer, kan ik toch ook zeggen?
Waarom zou je maandenlang met een vrouw via het internet chatten? :S
Afkraken, ja dat gaat helpen... zoals ik al zei, het moet leuk voor beide personen blijven. Alles gebeurd met een humoristische plagende lading, die zij wel degelijk door heeft. Anders pakt ze niet zijn hand (uit eigen wil en met glimlach) enz.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Bah, praten is voor losers. Je kunt beter een vrouw op straat afkraken zodat ze meteen met je naar bed wil! Of gewoon even haar hoofd in je kruis duwen!
God, wat ben jij een faalhaas zeg.
Ah, dat neggen is grappig bedoeld? Dan is het ook grappig bedoeld als ik zeg dat ik jou een loser vindt.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Afkraken, ja dat gaat helpen... zoals ik al zei, het moet leuk voor beide personen blijven. Alles gebeurd met een humoristische plagende lading, die zij wel degelijk door heeft. Anders pakt ze niet zijn hand (uit eigen wil en met glimlach) enz.
"Neggen" gebeurd altijd met een glimlach en plagende manier. Nooit is het bedoelt om een vrouw omlaag te krijgen, want dat werkt juist het tegenovergestelde, vooral op de lange termijn.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ah, dat neggen is grappig bedoeld? Dan is het ook grappig bedoeld als ik zeg dat ik jou een loser vindt.
Tuurlijk joh. Als ik iemand wil plagen met een glimlach, kraak ik ze ook altijd af. Zoals nu: jij bent echt een trieste loser en ik hoop dat je voor eeuwig alleen blijft.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"Neggen" gebeurd altijd met een glimlach en plagende manier. Nooit is het bedoelt om een vrouw omlaag te krijgen, want dat werkt juist het tegenovergestelde, vooral op de lange termijn.
Hoe kan ik voor eeuwig alleen blijven als ik al een tijdje in een lange termijn relatie zit? En toen ik single was, voelde ik me ook niet alleen. Je kunt wel gemeen doen, of je kunt met de informatie wat doen en erop uit om het aantal vrouwelijke contacten te vertienvoudigen door in ieder geval te beginnen met vaker vrouwen aansprekenquote:Op woensdag 19 november 2014 21:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Als ik iemand wil plagen met een glimlach, kraak ik ze ook altijd af. Zoals nu: jij bent echt een trieste loser en ik hoop dat je voor eeuwig alleen blijft.
Meh, ik denk dat ik liever een fatsoenlijk mens blijf zonder m'n vrouwelijke contacten te vertienvoudigen dan dat ik zo'n manipulatieve klootzak word die een hoop telefoonnummers heeft.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe kan ik voor eeuwig alleen blijven als ik al een tijdje in een lange termijn relatie zit? En toen ik single was, voelde ik me ook niet alleen. Je kunt wel gemeen doen, of je kunt met de informatie wat doen en erop uit om het aantal vrouwelijke contacten te vertienvoudigen door in ieder geval te beginnen met vaker vrouwen aansprekenDe maand daarop ga je voor de telefoonnummers enz
Dat jij niet zoveel telefoonnummers krijgt betekend niet dat anderen het met truukjes gedaan hebbenquote:Op woensdag 19 november 2014 21:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Meh, ik denk dat ik liever een fatsoenlijk mens blijf zonder m'n vrouwelijke contacten te vertienvoudigen dan dat ik zo'n manipulatieve klootzak word die een hoop telefoonnummers heeft.
Je moet trouwens eens tegen je vriendin vertellen hoe jij met vrouwen omgaat. Waarschijnlijk is ze dan heel snel bij je weg.
Omdat ze meer is dan jouw volgende trofee? Meer te bieden heeft dan een keertje neuken, gewoon echt interessant kan zijn?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
idd!quote:Op woensdag 19 november 2014 21:28 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ik vind dat de politiek hier niet over gaat.
Je hebt het steeds over opwinding, maar je begrijpt niet helemaal dat dat helemaal niet nodig is om iemand zover te krijgen seks met je te hebben. Iemand het idee geven dat er niet echt andere mogelijkheden zijn(zonder geweld, manipulatie dus) is bij velen meer dan genoeg.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je kunt geen puntenlijst af gaan voor seks, seksuele aantrekkingskracht gebeurd niet op logisch niveau (waar je manipulatie voor kunt gebruiken), maar op irrationeel abstract niveau (gevoel). Je kunt niet iemand dwingen om opgewonden van je te kunnen raken. Het enige wat je kunt doen is zeer zelfverzekerd zijn door ervaring.
Je moet haar eerst in het echt gezien hebben voor daadwerkelijk aantrekkingskracht. Als er iets manipulerend is, is het wel het internet waarbij je niet eens elkaar in de ogen kunt aankijken.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat ze meer is dan jouw volgende trofee? Meer te bieden heeft dan een keertje neuken, gewoon echt interessant kan zijn?
Jezus zeg, hoe meer er uit je mond komt hoe erger het wordt. Ik geloof er iig geen bal van dat jij zo succesvol bij de vrouwen bent, ik geloof wel direct dat je daarvan droomt.
Chantage?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Je hebt het steeds over opwinding, maar je begrijpt niet helemaal dat dat helemaal niet nodig is om iemand zover te krijgen seks met je te hebben. Iemand het idee geven dat er niet echt andere mogelijkheden zijn(zonder geweld, manipulatie dus) is bij velen meer dan genoeg.
Het is alleen manipulerend als je manipuleert.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet haar eerst in het echt gezien hebben voor daadwerkelijk aantrekkingskracht. Als er iets manipulerend is, is het wel het internet waarbij je niet eens elkaar in de ogen kunt aankijken.
Waarom zou je jarenlang Fokken? Omdat het kan, en dat sommige mannen niet zo desperate zoals jou zijn.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt met andere mensen in een zaal gaat zitten om naar een Guru te luisterenquote:Op woensdag 19 november 2014 21:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Chantage?Nee dat heb ik niet gehoord van Julien, en dat wordt zeker niet gepropagandeerd. Je zou eens voor de grap naar zo'n freetour moeten gaan, dan zul je zien dat het gewoon doodnormaal is wat er allemaal verteld wordt.
Sorry hoor, maar ik vind maandenlang chatten met iemand online desperate... elkaar zien is toch veel leuker?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waarom zou je jarenlang Fokken? Omdat het kan, en dat sommige mannen niet zo desperate zoals jou zijn.
Ik zie hem niet als Guruquote:Op woensdag 19 november 2014 21:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt met andere mensen in een zaal gaat zitten om naar een Guru te luisteren![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien omdat we allebei een druk leven hebben en het fijn vinden om over bepaalde zaken gewoon te praten, je weet wel praten, of is dat je wereldvreemd?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik vind maandenlang chatten met iemand online desperate... elkaar zien is toch veel leuker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |