abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146821845
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad, maar vrouwen worden niet seksueel opgewonden van manipulatie maar van authenticiteit. Je kunt geen "klootzaak" faken (manipulatie), je moet het daadwerkelijk zijn (jezelf zijn).
Nogmaals; met de juiste tactiek kunnen zelfs doorgewinterde zakenmensen vrij gemakkelijk voor gigantische bedragen opgelicht worden. Dat heeft niets met aantrekkingskracht of aantrekkelijkheid te maken, maar puur met manipulatie...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_146821890
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:03 schreef raptorix het volgende:

[..]

Waarom zou chatten valsspelen zijn als ik maanden lang met iemand spreek over de meest uitlopende zaken, en juist helemaal geen dingen zoals seks of wat dan ook? En vrouwen versieren in een winkelcentrum :') :') :') :')
Vrouwen versieren achter je computer, kan ik toch ook zeggen?

Waarom zou je maandenlang met een vrouw via het internet chatten? :S
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_146821936
Als ik die verhalen lees komt toch een beetje een creatie van stockholm syndrome in mij op.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_146821961
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:03 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Nogmaals; met de juiste tactiek kunnen zelfs doorgewinterde zakenmensen vrij gemakkelijk voor gigantische bedragen opgelicht worden. Dat heeft niets met aantrekkingskracht of aantrekkelijkheid te maken, maar puur met manipulatie...
Je kunt geen puntenlijst af gaan voor seks, seksuele aantrekkingskracht gebeurd niet op logisch niveau (waar je manipulatie voor kunt gebruiken), maar op irrationeel abstract niveau (gevoel). Je kunt niet iemand dwingen om opgewonden van je te kunnen raken. Het enige wat je kunt doen is zeer zelfverzekerd zijn door ervaring.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 19 november 2014 @ 21:06:55 #130
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146821967
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Bah, praten is voor losers. Je kunt beter een vrouw op straat afkraken zodat ze meteen met je naar bed wil! Of gewoon even haar hoofd in je kruis duwen!
God, wat ben jij een faalhaas zeg. :')
pi_146822026
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Bah, praten is voor losers. Je kunt beter een vrouw op straat afkraken zodat ze meteen met je naar bed wil! Of gewoon even haar hoofd in je kruis duwen!
God, wat ben jij een faalhaas zeg. :')
Afkraken, ja dat gaat helpen... zoals ik al zei, het moet leuk voor beide personen blijven. Alles gebeurd met een humoristische plagende lading, die zij wel degelijk door heeft. Anders pakt ze niet zijn hand (uit eigen wil en met glimlach) enz.
pi_146822056
Lichaamstaal en elkaar wederzijds begrijpen in een interactie = empathie.
  woensdag 19 november 2014 @ 21:09:18 #133
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146822074
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Afkraken, ja dat gaat helpen... zoals ik al zei, het moet leuk voor beide personen blijven. Alles gebeurd met een humoristische plagende lading, die zij wel degelijk door heeft. Anders pakt ze niet zijn hand (uit eigen wil en met glimlach) enz.
Ah, dat neggen is grappig bedoeld? Dan is het ook grappig bedoeld als ik zeg dat ik jou een loser vindt.
pi_146822117
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ah, dat neggen is grappig bedoeld? Dan is het ook grappig bedoeld als ik zeg dat ik jou een loser vindt.
"Neggen" gebeurd altijd met een glimlach en plagende manier. Nooit is het bedoelt om een vrouw omlaag te krijgen, want dat werkt juist het tegenovergestelde, vooral op de lange termijn.
  woensdag 19 november 2014 @ 21:13:03 #135
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146822242
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

"Neggen" gebeurd altijd met een glimlach en plagende manier. Nooit is het bedoelt om een vrouw omlaag te krijgen, want dat werkt juist het tegenovergestelde, vooral op de lange termijn.
Tuurlijk joh. Als ik iemand wil plagen met een glimlach, kraak ik ze ook altijd af. Zoals nu: jij bent echt een trieste loser en ik hoop dat je voor eeuwig alleen blijft. :)
pi_146822459
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Tuurlijk joh. Als ik iemand wil plagen met een glimlach, kraak ik ze ook altijd af. Zoals nu: jij bent echt een trieste loser en ik hoop dat je voor eeuwig alleen blijft. :)
Hoe kan ik voor eeuwig alleen blijven als ik al een tijdje in een lange termijn relatie zit? En toen ik single was, voelde ik me ook niet alleen. Je kunt wel gemeen doen, of je kunt met de informatie wat doen en erop uit om het aantal vrouwelijke contacten te vertienvoudigen door in ieder geval te beginnen met vaker vrouwen aanspreken ^O^ De maand daarop ga je voor de telefoonnummers enz
  woensdag 19 november 2014 @ 21:21:43 #137
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146822663
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoe kan ik voor eeuwig alleen blijven als ik al een tijdje in een lange termijn relatie zit? En toen ik single was, voelde ik me ook niet alleen. Je kunt wel gemeen doen, of je kunt met de informatie wat doen en erop uit om het aantal vrouwelijke contacten te vertienvoudigen door in ieder geval te beginnen met vaker vrouwen aanspreken ^O^ De maand daarop ga je voor de telefoonnummers enz
Meh, ik denk dat ik liever een fatsoenlijk mens blijf zonder m'n vrouwelijke contacten te vertienvoudigen dan dat ik zo'n manipulatieve klootzak word die een hoop telefoonnummers heeft.

Je moet trouwens eens tegen je vriendin vertellen hoe jij met vrouwen omgaat. Waarschijnlijk is ze dan heel snel bij je weg.
pi_146822940
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Meh, ik denk dat ik liever een fatsoenlijk mens blijf zonder m'n vrouwelijke contacten te vertienvoudigen dan dat ik zo'n manipulatieve klootzak word die een hoop telefoonnummers heeft.

Je moet trouwens eens tegen je vriendin vertellen hoe jij met vrouwen omgaat. Waarschijnlijk is ze dan heel snel bij je weg.
Dat jij niet zoveel telefoonnummers krijgt betekend niet dat anderen het met truukjes gedaan hebben :D

Mijn "game" is niets anders dan een standaard gesprek maar dan met 1% beter oogcontact dan de rest, 1% meer zelfvertrouwen, gezellig kletsen maar niet vergeten contact info uit te wisselen of samen wat te gaan doen. Kortom ik zit gewoon wat beter in mijn vel vanwege de vele ervaring, heb wel vaker vrouwen gedate uit het openbaar vervoer, winkelcentrum en andere locaties. Je krijgt dan meer vrouwelijke contacten en dates omdat je relaxter bent en meer laid back.
pi_146822997
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 06:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

bron
ik vind dat de politiek hier niet over gaat.
pi_146823039
quote:

[..]

Omdat ze meer is dan jouw volgende trofee? Meer te bieden heeft dan een keertje neuken, gewoon echt interessant kan zijn?

Jezus zeg, hoe meer er uit je mond komt hoe erger het wordt. Ik geloof er iig geen bal van dat jij zo succesvol bij de vrouwen bent, ik geloof wel direct dat je daarvan droomt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_146823076
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:28 schreef SuperFood het volgende:

[..]

ik vind dat de politiek hier niet over gaat.
idd!
pi_146823103
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je kunt geen puntenlijst af gaan voor seks, seksuele aantrekkingskracht gebeurd niet op logisch niveau (waar je manipulatie voor kunt gebruiken), maar op irrationeel abstract niveau (gevoel). Je kunt niet iemand dwingen om opgewonden van je te kunnen raken. Het enige wat je kunt doen is zeer zelfverzekerd zijn door ervaring.
Je hebt het steeds over opwinding, maar je begrijpt niet helemaal dat dat helemaal niet nodig is om iemand zover te krijgen seks met je te hebben. Iemand het idee geven dat er niet echt andere mogelijkheden zijn(zonder geweld, manipulatie dus) is bij velen meer dan genoeg.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_146823126
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:29 schreef erodome het volgende:

[..]

Omdat ze meer is dan jouw volgende trofee? Meer te bieden heeft dan een keertje neuken, gewoon echt interessant kan zijn?

Jezus zeg, hoe meer er uit je mond komt hoe erger het wordt. Ik geloof er iig geen bal van dat jij zo succesvol bij de vrouwen bent, ik geloof wel direct dat je daarvan droomt.
Je moet haar eerst in het echt gezien hebben voor daadwerkelijk aantrekkingskracht. Als er iets manipulerend is, is het wel het internet waarbij je niet eens elkaar in de ogen kunt aankijken.
pi_146823192
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Je hebt het steeds over opwinding, maar je begrijpt niet helemaal dat dat helemaal niet nodig is om iemand zover te krijgen seks met je te hebben. Iemand het idee geven dat er niet echt andere mogelijkheden zijn(zonder geweld, manipulatie dus) is bij velen meer dan genoeg.
Chantage? :D Nee dat heb ik niet gehoord van Julien, en dat wordt zeker niet gepropagandeerd. Je zou eens voor de grap naar zo'n freetour moeten gaan, dan zul je zien dat het gewoon doodnormaal is wat er allemaal verteld wordt.
pi_146823199
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je moet haar eerst in het echt gezien hebben voor daadwerkelijk aantrekkingskracht. Als er iets manipulerend is, is het wel het internet waarbij je niet eens elkaar in de ogen kunt aankijken.
Het is alleen manipulerend als je manipuleert.
pi_146823209
quote:

[..]

Waarom zou je jarenlang Fokken? Omdat het kan, en dat sommige mannen niet zo desperate zoals jou zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_146823237
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Chantage? :D Nee dat heb ik niet gehoord van Julien, en dat wordt zeker niet gepropagandeerd. Je zou eens voor de grap naar zo'n freetour moeten gaan, dan zul je zien dat het gewoon doodnormaal is wat er allemaal verteld wordt.
Dat je uberhaupt met andere mensen in een zaal gaat zitten om naar een Guru te luisteren :') :') :') :') :')
pi_146823241
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:32 schreef raptorix het volgende:

[..]

Waarom zou je jarenlang Fokken? Omdat het kan, en dat sommige mannen niet zo desperate zoals jou zijn.
Sorry hoor, maar ik vind maandenlang chatten met iemand online desperate... elkaar zien is toch veel leuker?
pi_146823268
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:33 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat je uberhaupt met andere mensen in een zaal gaat zitten om naar een Guru te luisteren :') :') :') :') :')
Ik zie hem niet als Guru
pi_146823273
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik vind maandenlang chatten met iemand online desperate... elkaar zien is toch veel leuker?
Misschien omdat we allebei een druk leven hebben en het fijn vinden om over bepaalde zaken gewoon te praten, je weet wel praten, of is dat je wereldvreemd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')