abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146798503
quote:
Ook in Groot-Brittannië gaan steeds meer stemmen op om Julien Blanc, de zelf verklaarde versierexpert uit Zwitserland, van het Britse grondgebied te weren. Zelfs de Britse minister van Binnenlandse Zaken, Lynne Featherstone, oppert vandaag om een visum voor de 25-jarige "womanizer" te weigeren.

Eerder sloot Australië de grenzen voor Blanc, die zelf zegt dat hij alleen "datingadvies" geeft. De 25-jarige Zwitser organiseert wereldwijd seminaries voor mannen: "Hoe versier ik een vrouw". In filmpjes op internet is onder meer te zien hoe hij aan blanke mannen uitlegt hoe ze een Japanse vrouw kunnen "binnendoen".

Hoewel hij een populaire en graag gezien gast is en in tal van landen bomvolle zalen trekt, lokten zijn methodes wereldwijd ook afkeurende reacties uit. Australië gooide Julien Blanc het land uit; de Canadese, Koreaanse en Braziliaanse regeringen overwegen hem een visum te weigeren.

In Groot-Brittannië heeft een petitie al meer dan 120.000 handtekeningen verzameld om de versierexpert de toegang tot het Britse gebied te ontzeggen. En minister Featherstone sluit zich daar nu bij aan. "Als minister van Binnenlandse Zaken heb ik verantwoordelijkheid om geweld tegen meisjes en vrouwen tegen te gaan. Ik ben uiterst bezorgd over de seksistische en uiterst weerzinwekkende uitspraken die Julien Blanc maakt over vrouwen."
bron

[ Bericht 40% gewijzigd door Specularium op 19-11-2014 15:09:44 (Bron) ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_146798535
Dat plaatje met die quotes, echt alles wordt uit zijn verband of context gehaalt. Haten op een persoon die je niet kent is ook zoiets. De meeste hatelijke reacties zijn vanwege eigen ervaringen. "Ik behandel vrouwen wel lief", met zo'n zin voelt een vrouw echt niet ineens aangetrokken. Dit kan je zelf meten aan de hand van hoeveel vriendinnen of goede relaties je gehad hebt. Dat sommige mannen makkelijker aan de vrouw kunnen krijgen is misschien slecht voor je ego en je gevoel, maar voor de langere termijn zijn er altijd dingen die je kunt leren. M.a.w. zeggen dat je lief bent voor vrouwen, is wat anders dan het daadwerkelijk zijn :)

Vrouwen houden overigens van plagen en zelfvertrouwen, niet van wanhopigheid en verborgen agendas. Bij Julien weten ze dat ze te maken heben met een klootzak, maar hij zegt en doet wel wat hij wilt. Dat zie ik vaak niet gebeuren bij mensen die niet eens overdag op straat met vrouwen durft te praten. Hierdoor kan je gemakkelijk meerdere dates en tientallen telefoonnummers in een maand krijgen, ipv een betaalde internet account op een datingsite.

[ Bericht 6% gewijzigd door firefly3 op 19-11-2014 06:55:23 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_146798585
Als een gewond hertje zat ie daar bij CNN, kon niks van dat 'hij zegt en doet wat hij wil' terugzien in dat interview.
pi_146799195
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 07:02 schreef jamesdeen het volgende:
Als een gewond hertje zat ie daar bij CNN, kon niks van dat 'hij zegt en doet wat hij wil' terugzien in dat interview.
Hij heeft ook zijn serieuze kanten, zoals elk ieder mens.
pi_146799292
Vrijheid van meningsuiting is blijkbaar ver te zoeken. Maar geeft hij tips om een relatie te krijgen of om een vrouw in bed te krijgen, dat zijn namelijk wel twee verschillende dingen.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_146799296
Ik snap niet zo goed waarom ze hem zo graag willen weren? :') Zijn zijn workshops zo extreem oid?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_146800012
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 06:48 schreef firefly3 het volgende:
Dat plaatje met die quotes, echt alles wordt uit zijn verband of context gehaalt. Haten op een persoon die je niet kent is ook zoiets. De meeste hatelijke reacties zijn vanwege eigen ervaringen. "Ik behandel vrouwen wel lief", met zo'n zin voelt een vrouw echt niet ineens aangetrokken. Dit kan je zelf meten aan de hand van hoeveel vriendinnen of goede relaties je gehad hebt. Dat sommige mannen makkelijker aan de vrouw kunnen krijgen is misschien slecht voor je ego en je gevoel, maar voor de langere termijn zijn er altijd dingen die je kunt leren. M.a.w. zeggen dat je lief bent voor vrouwen, is wat anders dan het daadwerkelijk zijn :)

Vrouwen houden overigens van plagen en zelfvertrouwen, niet van wanhopigheid en verborgen agendas. Bij Julien weten ze dat ze te maken heben met een klootzak, maar hij zegt en doet wel wat hij wilt. Dat zie ik vaak niet gebeuren bij mensen die niet eens overdag op straat met vrouwen durft te praten. Hierdoor kan je gemakkelijk meerdere dates en tientallen telefoonnummers in een maand krijgen, ipv een betaalde internet account op een datingsite.
Ik begrijp dat hij ze meer zelfvertrouwen wilt geven, dat is ook nodig. Veel van die gasten verafgoden vrouwen waarschijnlijk en plaatsen ze op een 'pedestal'. Mannen maken grove grappen dus we moeten niet schijnheilig doen dat de rest dit allemaal niet doet. Bij de keel grijpen is overigens nooit grappig. Ik begrijp zijn gedachtegang overigens wel.

Maar het grote probleem is dat zijn doelgroep bestaat uit sociaal incapabele mensen en misschien wel Elliot Rodgers in dop. Je moet hier extreem mee oppassen. Dit zijn dus niet de mensen die het verschil makkelijk herkennen tussen 'grappig' en serieuze methodes. Tussen gepast en ongepast gedrag. Dat is juist de reden dat ze er zitten. Of dit nou wel of niet zijn bedoeling is, er is een kans dat die seminars geweld tegen vrouwen veroorzaken. Daarom maken mensen zich er druk over.

Volgens mij heb jij ook een verwrongen beeld. Als ik zo jouw reacties lees, dan komt er steeds in naar voren dat wanneer je aardig bent voor vrouwen niets regelt. Nou ik kan je vertellen ik ben altijd aardig voor vrouwen en doe niet aan macho gedrag en heb verre van problemen gehad met vrouwen regelen. Het zou mij niets verbazen als ik daar succesvoller in ben dan Julien.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  woensdag 19 november 2014 @ 09:29:44 #8
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_146800075
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 09:26 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ik begrijp dat hij ze meer zelfvertrouwen wilt geven, dat is ook nodig. Veel van die gasten verafgoden vrouwen waarschijnlijk en plaatsen ze op een 'pedestal'. Mannen maken grove grappen dus we moeten niet schijnheilig doen dat de rest dit allemaal niet doet. Bij de keel grijpen is overigens nooit grappig. Ik begrijp zijn gedachtegang overigens wel.

Maar het grote probleem is dat zijn doelgroep bestaat uit sociaal incapabele mensen en misschien wel Elliot Rodgers in dop. Je moet hier extreem mee oppassen. Dit zijn dus niet de mensen die het verschil makkelijk herkennen tussen 'grappig' en serieuze methodes. Tussen gepast en ongepast gedrag. Dat is juist de reden dat ze er zitten. Of dit nou wel of niet zijn bedoeling is, er is een kans dat die seminars geweld tegen vrouwen veroorzaken. Daarom maken mensen zich er druk over.

Volgens mij heb jij ook een verwrongen beeld. Als ik zo jouw reacties lees, dan komt er steeds in naar voren dat wanneer je aardig bent voor vrouwen niets regelt. Nou ik kan je vertellen ik ben altijd aardig voor vrouwen en doe niet aan macho gedrag en heb verre van problemen gehad met vrouwen regelen. Het zou mij niets verbazen als ik daar succesvoller in ben dan Julien.
Hij bedoelt meer het type deurmat. Als je een deurmat bent regel je echt geen vrouwen. Aardig zijn betekent trouwens niet dat je niet plagerig kunt zijn.
pi_146800152
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 09:29 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Hij bedoelt meer het type deurmat. Als je een deurmat bent regel je echt geen vrouwen. Aardig zijn betekent trouwens niet dat je niet plagerig kunt zijn.
Ja dat begrijp ik, alleen de andere optie is meteen een klootzak zijn. Dit is het probleem, alleen maar polarisatie. Die gasten gaan ook vaak een rol spelen. Nog triester. Die Julien zegt ook dat je het aan moet voelen (grenzen) en wat kunnen die gasten juist niet die daar zitten. Precies...
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_146805050
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 09:26 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ik bedoel het verschil tussen aardig en aardig. Veel mannen denken dat als je vrouwen op een voetstuk zet omdat je haar stiekem wilt hebben "aardig" is. Beter wordt je niet zomaar, het kost jaren lang veel ervaring. Ik geloof niet dat je beter bent dan Julien sorry. Kan je een willekeurige vrouw overdag binnen 10 minuten meenemen en er seks mee hebben, op regelmatige basis? Gewoon in een drukke winkelstraat aanspreken en gelijk mee weg gaan?
pi_146805051
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 09:34 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik, alleen de andere optie is meteen een klootzak zijn. Dit is het probleem, alleen maar polarisatie. Die gasten gaan ook vaak een rol spelen. Nog triester. Die Julien zegt ook dat je het aan moet voelen (grenzen) en wat kunnen die gasten juist niet die daar zitten. Precies...
Amen. Hij stelt zich voor als leraar, dan mag hij zich er ook naar gedragen. Mensen betalen notabene duizenden euro's om hem te kunnen horen. Leraar zijn is verantwoording tonen. Moet je eens kijken wat er gebeurt als er daar in Nederland op een school een leraar dezelfde "grapjes" maakt.

Sommige dingen doe je trouwens niet, gewoon uit respect. Bijvoorbeeld zo'n schema misbruiken (dat hij dit doet, grap of niet, duidt op gebrek aan respect), iemands hoofd in je kruis duwen, mensen uitschelden voor hoer en kleineren en filmpjes tonen waarin geweld goedgekeurd wordt (was niet hijzelf, zijn collega) en dit af doen met een haha / lol (was wel J). Smakeloos blijf ik het vinden. Excuus voor spelfouten, zit mobiel.
pi_146805107
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 09:34 schreef ssebass het volgende:

[..]

Hij benadrukt altijd dat beginners het niet moeten doen. Beginners zijn over het algemeen toch al bang om vrouwen aan te spreken op straat. Maar die 5% die wel raar doen worden tijdens de speech erop gewezen standaard.
pi_146805599
Ik moet wel zeggen dat Julien de ergste is van alle "PUA's" met kijken waarmee hij weg kan komen. Een keer had hij een 19 jarige meid geneukt in een toilet bij een winkelcentrum terwijl haar moeder op haar zat te wachten. Hij ziet het als een computerspelletje. Hij verwijderd zijn telefoonnummers ook om opnieuw te spelen :D Je wordt hier super goed in als je dit dagelijks doet. Op een gegeven moment moet je wekelijks tot dagelijks nieuwe vrouwen ontmoeten en daten zonder dat je er zelfs bij nadenkt.
pi_146805802
Vertel nog even over dat je chicks vingeren op de dansvloer als het hoogste bereikbare beschouwt, anders.
pi_146805958
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:06 schreef Modus het volgende:
Vertel nog even over dat je chicks vingeren op de dansvloer als het hoogste bereikbare beschouwt, anders.
Ik beschouw het niet als het meest hoog bereikbare. Het was een leuk iets dat ik een aantal jaren geleden ontdekt had en veel makkelijker uit te voeren is dan ik ooit dacht. De belangrijkste factor is de omgeving mbt privacy.
  woensdag 19 november 2014 @ 13:11:41 #16
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146805980
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:00 schreef firefly3 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat Julien de ergste is van alle "PUA's" met kijken waarmee hij weg kan komen. Een keer had hij een 19 jarige meid geneukt in een toilet bij een winkelcentrum terwijl haar moeder op haar zat te wachten. Hij ziet het als een computerspelletje. Hij verwijderd zijn telefoonnummers ook om opnieuw te spelen :D Je wordt hier super goed in als je dit dagelijks doet. Op een gegeven moment moet je wekelijks tot dagelijks nieuwe vrouwen ontmoeten en daten zonder dat je er zelfs bij nadenkt.
Lachen zeg.

Alleen al het feit dat je het cool vindt dat iemand er een sport van maakt om zo veel mogelijk vrouwen tot seks te manipuleren, geeft al aan dat je een serieus emotioneel probleem hebt.
pi_146806022
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Lachen zeg.

Alleen al het feit dat je het cool vindt dat iemand er een sport van maakt om zo veel mogelijk vrouwen tot seks te manipuleren, geeft al aan dat je een serieus emotioneel probleem hebt.
Wat is manipuleren? Ze vertellen dat je ze het einde vindt om ze te kunnen neuken? Doet half Nederland ieder weekend.!
  woensdag 19 november 2014 @ 13:14:33 #18
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146806066
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:12 schreef Chadi het volgende:

[..]

Wat is manipuleren? Ze vertellen dat je ze het einde vindt om ze te kunnen neuken? Doet half Nederland ieder weekend.!
Nee. Psychologische spelletjes spelen om ze iets te laten doen wat ze eigenlijk niet willen.
pi_146806084
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nee. Psychologische spelletjes spelen om ze iets te laten doen wat ze eigenlijk niet willen.
Waar trek je de grens?
  woensdag 19 november 2014 @ 13:16:20 #20
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146806126
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:15 schreef Chadi het volgende:

[..]

Waar trek je de grens?
Er is geen keiharde grens. Maar het is wel duidelijk dat Blanc daarover gaat met zijn 'trucjes'.
pi_146806231
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Lachen zeg.

http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
Goed leesvoer
  woensdag 19 november 2014 @ 13:21:12 #22
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146806290
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Er is geen keiharde grens. Maar het is wel duidelijk dat Blanc daarover gaat met zijn 'trucjes'.
Als er geen grens is kan hij er ook niet overheen ( :D)
  woensdag 19 november 2014 @ 13:23:15 #24
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146806338
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:21 schreef Chadi het volgende:

[..]

Als er geen grens is kan hij er ook niet overheen ( :D)
Er is geen keiharde grens. Maar er is wel degelijk een grens.
pi_146806369
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 07:02 schreef jamesdeen het volgende:
Ik zag dat interview ook, geweldige opmerking ook gelijk aan het begin "you seem noticably nervous Julien" _O_ Werd daarmee gelijk onderuit gehaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')