Hoezo hufterig? Hij scheld ze niet uit en is gewoon aardig tegen ze. Hij is niet als Julien overigens. Je hebt verschillende stijlen, ligt eraan hoe jij bent en wat het dichtst bij je ligt.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En dan? Dan heb je door manipulatie en hufterig gedrag drie vrouwen.
Wat een prestatie.
Het is interessant en leuk om te doen. That's it. Het is avontuurlijk, want je weet nooit wat er allemaal gebeurd en wie je allemaal ontmoet.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
En wat heb je daar nou aan? Geeft het blijvende voldoening, heb je zo je partner gevonden?
Toch redelijk sneu dat je je per se als een bepaald archetype moet gedragen? Kun je niet gewoon jezelf zijn?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoezo hufterig? Hij scheld ze niet uit en is gewoon aardig tegen ze. Hij is niet als Julien overigens. Je hebt verschillende stijlen, ligt eraan hoe jij bent en wat het dichtst bij je ligt.
Wat is er interessant aan? Heb je boeiende gesprekken met vrouwen?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is interessant en leuk om te doen. That's it. Het is avontuurlijk, want je weet nooit wat er allemaal gebeurd en wie je allemaal ontmoet.
Ze zullen ongetwijfeld een zelfvertrouwen en charisma hebben die aantrekkelijk zijn. Ik word echter al moe als ik twee vriendinnen zou moeten 'jongleren'.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb Max niet persoonlijk ontmoet, Julien wel en Alexander. Beiden hebben wel degelijk enorm veel aantrekkingskracht bij de vrouwen, meer dan wat ik bij wat maten zag die al super goed zijn. 1 maat van me had zelfs op een gegeven moment drie vriendinnen. Soort van driehoeksverhouding maar dan met 1 extra.
quote:Op woensdag 19 november 2014 23:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb Max niet persoonlijk ontmoet, Julien wel en Alexander. Beiden hebben wel degelijk enorm veel aantrekkingskracht bij de vrouwen, meer dan wat ik bij wat maten zag die al super goed zijn. 1 maat van me had zelfs op een gegeven moment drie vriendinnen. Soort van driehoeksverhouding maar dan met 1 extra. Ipv jaloers te doen en te zeuren, ben ik gaan opletten wat hij doet. Iedereen kan een hoop leren.
De kans lijkt me echter gering dat ze met deze 'methode' een goede vriendin vinden. En dat lijkt me toch uiteindelijk het streven geweest.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:18 schreef robin007bond het volgende:
Overigens zal die PUA voor sommigen wel een soort placebo zijn. Hartstikke introvert van zichzelf, maar omdat ze een juiste handleiding denken te hebben durven ze ineens iets te zeggen.
Jezelf zijn is de sleutel in heel het verhaal, maar langzaam veranderen door je focus te verleggen. Wanneer je uit je comfort zone stapt wordt dat je nieuwe comfort zone op een gegeven moment.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toch redelijk sneu dat je je per se als een bepaald archetype moet gedragen? Kun je niet gewoon jezelf zijn?
Tsja, je hebt natuurlijk oppervlakkige mensen.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:19 schreef Disana het volgende:
[..]
De kans lijkt me echter gering dat ze met deze 'methode' een goede vriendin vinden. En dat lijkt me toch uiteindelijk het streven geweest.
Op alle gebieden. Sowieso is het al leuk om het gezellig te hebben.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is er interessant aan? Heb je boeiende gesprekken met vrouwen?
quote:Penis van man afgesneden door boze vriendin
Net zoals je een kat eerst in de ene bak laat schijten en dan in de andere bak. Het stinkt net zo erg als heel deze onzin.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jezelf zijn is de sleutel in heel het verhaal, maar langzaam veranderen door je focus te verleggen. Wanneer je uit je comfort zone stapt wordt dat je nieuwe comfort zone op een gegeven moment.
Dit klinkt mij toch eerder als geforceerd dan gezellig in de oren.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Op alle gebieden. Sowieso is het al leuk om het gezellig te hebben.
Ja, veel PUA's ontmoeten volgens mij meer mannen dan vrouwen. Zo lang je maar converseert met veel PUA-idioom. Dan ben je wel een 'ekte'.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:18 schreef robin007bond het volgende:
Overigens zal die PUA voor sommigen wel een soort placebo zijn. Hartstikke introvert van zichzelf, maar omdat ze een juiste handleiding denken te hebben durven ze ineens iets te zeggen.
Wat is er gezellig aan mensen bedriegen en manipuleren en constant acteren dan?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Op alle gebieden. Sowieso is het al leuk om het gezellig te hebben.
Waarom denk je dat je die comfort zone eerst überhaupt had? Wellicht omdat het gedrag buiten die zone gewoon onacceptabel is.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jezelf zijn is de sleutel in heel het verhaal, maar langzaam veranderen door je focus te verleggen. Wanneer je uit je comfort zone stapt wordt dat je nieuwe comfort zone op een gegeven moment.
Het wordt juist steeds natuurlijker, hoe meer je het gewend bent.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit klinkt mij toch eerder als geforceerd dan gezellig in de oren.
Scoren is niet mijn idee van een natuurlijke omgang met het andere geslacht.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het wordt juist steeds natuurlijker, hoe meer je het gewend bent.
Nee man. Je karakter ligt op een bepaalde leeftijd gewoon redelijk vast.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het wordt juist steeds natuurlijker, hoe meer je het gewend bent.
Met uit je comfort zone stappen bedoel ik dus bijvoorbeeld openlijk telefoonnummers vragen van vrouwen die je net in de trein hebt ontmoet, met kans op publiekelijk gelach in een volle trein.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je die comfort zone eerst überhaupt had? Wellicht omdat het gedrag buiten die zone gewoon onacceptabel is.
Evenals het zien van mensen als vervangbare objecten.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Scoren is niet mijn idee van een natuurlijke omgang met het andere geslacht.
"Scoren" lukt ook niet als ze door heeft dat je komt om te scoren (dus een geheime agenda hebt). Je moet daadwerkelijk plezier hebben.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Scoren is niet mijn idee van een natuurlijke omgang met het andere geslacht.
Het klopt dat hoe ouder je wordt, hoe moeilijker je te veranderen bent. Maar je blijft vloeibaar.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee man. Je karakter ligt op een bepaalde leeftijd gewoon redelijk vast.
Enkel wat cosmetische ingrepen kun je nog doen daarna.
De hele tijd acteren zal dus enorm vermoeiend zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |