abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146823308
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zie hem niet als Guru
Ik ken dit soort figuren maar al te goed, en ik weet ook maar al te goed dat ze mensen als jou inzetten om meningen te vormen op fora's als deze, gast ik ben geen achterlijke pipo ofzo.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_146823344
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Chantage? :D Nee dat heb ik niet gehoord van Julien, en dat wordt zeker niet gepropagandeerd. Je zou eens voor de grap naar zo'n freetour moeten gaan, dan zul je zien dat het gewoon doodnormaal is wat er allemaal verteld wordt.
Manipulatie, dat zie ik hem aan de lopende band doen. Ik zie hem onzekere vrouwen uitkiezen en op zo'n manier handelen dat het slachtoffer in kwestie al snel het gevoel kan hebben niet weg te kunnen en dat het gewoon zo gaat gebeuren.
Dat is dan ook wat hij zelf zegt mensen te leren, zorg dat ze niet wegloopt, zorg dat jij de leiding hebt, zorg dat er maar 1 antwoord overblijft.

Jij, die les hebt gehad van deze goeroe en anderen laat ook zien dat je geen klote begrijpt van hoe het echt werkt, dat je alleen maar hebt geleerd misbruik te maken van zwakheden in een persoon.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_146823395
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:34 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik ken dit soort figuren maar al te goed, en ik weet ook maar al te goed dat ze mensen als jou inzetten om meningen te vormen op fora's als deze, gast ik ben geen achterlijke pipo ofzo.
De enige reden dat ik hier zo intens op reageer is omdat ik het een leuk onderwerp vind, vrouwen versieren, en ik weet dat Julien gewoon een relaxte gast is. Drama en haat trekt aan.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 19 november 2014 @ 21:36:53 #154
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146823423
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat jij niet zoveel telefoonnummers krijgt betekend niet dat anderen het met truukjes gedaan hebben :D

Mijn "game" is niets anders dan een standaard gesprek maar dan met 1% beter oogcontact dan de rest, 1% meer zelfvertrouwen, gezellig kletsen maar niet vergeten contact info uit te wisselen of samen wat te gaan doen. Kortom ik zit gewoon wat beter in mijn vel vanwege de vele ervaring, heb wel vaker vrouwen gedate uit het openbaar vervoer, winkelcentrum en andere locaties. Je krijgt dan meer vrouwelijke contacten en dates omdat je relaxter bent en meer laid back.
Oh ja joh, daarom raadt Blanc aan om vrouwen af te kraken en aan te randen. Dat is gewoon een kwestie van 1% beter oogcontact en 1% meer zelfvertrouwen. Trouwens, is dat oogcontact met je lul, dat je hun hoofd in je kruis moet duwen?

Maar goed, nu vind je dat helemaal tof en alles, maar als het met je zusje zou gebeuren zou je in alle staten zijn.
pi_146823464
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De enige reden dat ik hier zo intens op reageer is omdat ik het een leuk onderwerp vind, vrouwen versieren, en ik weet dat Julien gewoon een relaxte gast is. Drama en haat trekt aan.
Dat heeft hij dan toch echt zelf gedaan, zoals je zelf vertelde vindt hij het oh zo leuk om drama te schoppen en zichzelf zwart te maken zodat hij weer door kan spelen.
Hoe kan iemand een relaxte gast zijn als hij zo denkt, dat hij maar de halve wereld moet schofferen omdat anders zijn spelletje saai wordt?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_146823477
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik weet ook wel dat er veel gelul is in de media, net zoals over Bangalijstjes, Zuipketen en Clowns, maar ik weet ook dat dit soort personen een Facade zijn van ordinaire geld klopperij, sterker nog ik kan je zelfs vertellen dat er gewoon bedrijven zijn die dit soort kant en klare recepten verkopen ware het een franchise.
pi_146823482
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je kunt geen puntenlijst af gaan voor seks, seksuele aantrekkingskracht gebeurd niet op logisch niveau (waar je manipulatie voor kunt gebruiken), maar op irrationeel abstract niveau (gevoel). Je kunt niet iemand dwingen om opgewonden van je te kunnen raken. Het enige wat je kunt doen is zeer zelfverzekerd zijn door ervaring.
Telemarketeers, oplichters enz. spelen met hun "mindgames" ook niet in op de logica van mensen om ze dusdanig te manipuleren dat ze bedragen uitgeven of overeenkomsten afsluiten waar ze achteraf spijt van krijgen. Zelfs managers krijgen tegenwoordig bij cursussen tactieken uitgelegd om werknemers tijdens een gesprek in een bepaalde richting te manipuleren zonder dat de betreffende werknemer het zelf in de gaten heeft. Dat zijn vrij universeel toepasbare technieken en die hebben verder ook niets met seksuele aantrekkingskracht te maken...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_146823561
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:35 schreef erodome het volgende:

[..]

Manipulatie, dat zie ik hem aan de lopende band doen. Ik zie hem onzekere vrouwen uitkiezen en op zo'n manier handelen dat het slachtoffer in kwestie al snel het gevoel kan hebben niet weg te kunnen en dat het gewoon zo gaat gebeuren.
Dat is dan ook wat hij zelf zegt mensen te leren, zorg dat ze niet wegloopt, zorg dat jij de leiding hebt, zorg dat er maar 1 antwoord overblijft.

Jij, die les hebt gehad van deze goeroe en anderen laat ook zien dat je geen klote begrijpt van hoe het echt werkt, dat je alleen maar hebt geleerd misbruik te maken van zwakheden in een persoon.
Zie je daadwerkelijk niet dat zij zijn hand pakt en dat ze geniet? Kan je dit echt niet uit haar lichaamstaal en glimlach zien??:

Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_146823587
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:38 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Telemarketeers, oplichters enz. spelen met hun "mindgames" ook niet in op de logica van mensen om ze dusdanig te manipuleren dat ze bedragen uitgeven of overeenkomsten afsluiten waar ze achteraf spijt van krijgen. Zelfs managers krijgen tegenwoordig bij cursussen tactieken uitgelegd om werknemers tijdens een gesprek in een bepaalde richting te manipuleren zonder dat de betreffende werknemer het zelf in de gaten heeft. Dat zijn vrij universeel toepasbare technieken en die hebben verder ook niets met seksuele aantrekkingskracht te maken...
Voor jou hetzelfde:

Zie je daadwerkelijk niet dat zij zijn hand pakt en dat ze geniet? Kan je dit echt niet uit haar lichaamstaal en glimlach zien??:

pi_146823644
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat een randmongool ben jij, denk je echt dat dit echt is? Daarnaast is de gemiddelde zakkenroller minder opzichtig, tenzij dit een hele slechte versie is van Miltons handshake.
pi_146823698
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:42 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wat een randmongool ben jij, denk je echt dat dit echt is? Daarnaast is de gemiddelde zakkenroller minder opzichtig, tenzij dit een hele slechte versie is van Miltons handshake.
Het is echt, een maat van me deed dat ook op straat een keer. Zelf heb ik ook vaak soortgelijke dingen meegemaakt toen ik beter werd. Als je me nu vergelijkt met drie jaar terug :D
pi_146823762
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is echt, een maat van me deed dat ook op straat een keer. Zelf heb ik ook vaak soortgelijke dingen meegemaakt toen ik beter werd. Als je me nu vergelijkt met drie jaar terug :D
Een maat :') :') :')
Ik denk dat als je dit in Amsterdam flikt je 95 van de 100 keer een knietje te pakken hebt, en als je even pecht hebt een stoot op je kanis van een vriend die 3 meter verder staat.
pi_146823790
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Maar goed, ik daag je graag een keer uit, neem ik camera mee, gaan we ook naar een rij voor de Jimmy Woo, en dan laat jij je kunsten zien goed?
pi_146823802
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:44 schreef raptorix het volgende:

[..]

Een maat :') :') :')
Ik denk dat als je dit in Amsterdam flikt je 95 van de 100 keer een knietje te pakken hebt, en als je even pecht hebt een stoot op je kanis van een vriend die 3 meter verder staat.
Nope, ik heb zelfs een meid gezoend een keer toen haar vriend 3 meter achter me stond enz.
pi_146823832
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:44 schreef raptorix het volgende:

[..]

Maar goed, ik daag je graag een keer uit, neem ik camera mee, gaan we ook naar een rij voor de Jimmy Woo, en dan laat jij je kunsten zien goed?
Ik heb een vaste relatie, ik ga niet zo ver meer met vrouwen. Alleen sociaal een praatje maken om sociaal op niveau te blijven.
pi_146823845
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nope, ik heb zelfs een meid gezoend een keer toen haar vriend 3 meter achter me stond enz.
WOW uniek zeg! En dat leer je allemaal op die cursussen? Godverdomme wat een ervaring was dat zeg!
pi_146823881
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb een vaste relatie, ik ga niet zo ver meer met vrouwen. Alleen sociaal een praatje maken om sociaal op niveau te blijven.
Een zakenvrouw was het toch :') :') :') :')
Ik weet ook wat van psychologie en liegen, ooit iemand tegen gekomen die zei: ik ga nu met een zakenvrouw?

Kortom bullshit, je hebt niks, alleen je rechterhand.
pi_146823898
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:45 schreef raptorix het volgende:

[..]

WOW uniek zeg! En dat leer je allemaal op die cursussen? Godverdomme wat een ervaring was dat zeg!
Nope ervaring, de "cursussen" zijn slechts motivatie en richtlijnen. Zonder ervaring leer je dit niet.
pi_146823984
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nope ervaring, de "cursussen" zijn slechts motivatie en richtlijnen. Zonder ervaring leer je dit niet.
Motivatie :') :') :')
Ga alsjeblieft uit dit topic, je maakt je zelf onstervelijk belachelijk gast.
  woensdag 19 november 2014 @ 21:49:46 #170
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_146824033
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zou je het fijn vinden als ze dat met jou vriendin doen?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_146824109
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:49 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Zou je het fijn vinden als ze dat met jou vriendin doen?
Nee, maar wat ik geleerd heb is dat de relatie anders toch al niet in orde zat. In principe kan je haar de schuld geven, maar je kunt ook jezelf de schuld geven dat je niet zag dat het niet werkte en dit als leerervaring zien.
pi_146824294
Hij leert dus eigenlijk loverboys hun trucjes?
'Hoe misbruik ik een vrouw door haar te beschadigen'?
Zo lees ik alle methodes..
dag
pi_146824334
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:56 schreef Peter het volgende:
Hij leert dus eigenlijk loverboys hun trucjes?
'Hoe misbruik ik een vrouw door haar te beschadigen'?
Zo lees ik alle methodes..
Wat jij beschrijft zie je toch niet in dit filmpje? Ik zie alleen een vrouw die het naar haar zin heeft.

pi_146824352
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:53 schreef raptorix het volgende:

[..]

En nu doorgegroeid naar de HerbaLive community? Wat een sneuneus ben je zeg als je moet bedienen van dit soort tactieken, je zult vast wel een paar borderliners je bed in gelult hebben.
Echt tactieken gebruik ik niet, maar als je bedoeld chickies te choken. Ja dat is een van de coole moves. Het maakt het zeker niet makkelijker om dan met de vrouw naar bed te gaan (alhoewel het investmen level dan wel omhoog gaat natuurlijk). Het is meer om mijzelf amused te houden en mijn kalibratie skills te perfectioneren.
pi_146824385
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:57 schreef fightclubTyler het volgende:

[..]

Echt tactieken gebruik ik niet, maar als je bedoeld chickies te choken. Ja dat is een van de coole moves. Het maakt het zeker niet makkelijker om dan met de vrouw naar bed te gaan (alhoewel het investmen level dan wel omhoog gaat natuurlijk). Het is meer om mijzelf amused te houden en mijn kalibratie skills te perfectioneren.
Dag Troll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')