Ja, ik wel, mijn partner niet, die is bij een klant.quote:Op maandag 24 november 2014 12:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is maandag middag, ik zit nu niet thuis, jij wel? :p
Ach, dat laatste wordt door iemand gezegd die zelf blij gilt over zijn succesvol pua zijn. Zit blijkbaar een beetje met zichzelf in de knoop, moet zichzelf nog wat beter leren accepteren.quote:Op maandag 24 november 2014 12:45 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nou, dat was zowaar een topic waar ik zelf ook nog in heb gepost en ik zie daar echt niks in staan wat de beweringen die Erodome hier doet tegenspreken![]()
Dat "used goods" in je post vind ik overigens helemaal übertriest.
Ik ben niet boos.. Dat maak jij ervan.quote:Op maandag 24 november 2014 12:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het laat zien dat mensen onnodig boos wordenNet als die zwarte pieten discussie.
Als je boos wordt op een persoon in de media zit het van binnen verkeerd. Dit kan je fixen.quote:Op maandag 24 november 2014 12:46 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als je toch niks beters te doen hebt en je vindt het intrigerend, waarom niet?
Nogmaals, ik ben niet boos. Dat maak jij ervan.quote:Op maandag 24 november 2014 12:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je boos wordt op een persoon in de media zit het van binnen verkeerd. Dit kan je fixen.
Volgens mij is niemand hier boos. Ik denk dat de algemene tendens vooral is dat we ons enorm verbazen over het buitensporige loser-gehalte van die PUA-adeptenquote:Op maandag 24 november 2014 12:47 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Ik ben niet boos.. Dat maak jij ervan.
Ze is heel sterk in het voeren van discussies op dit forum, dus ga je maar persoonlijk op haar inhakken als je haar niet aan kan?quote:Op maandag 24 november 2014 11:59 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Haar "succesvolle open relatie" waar op de een of andere manier heel Fok! van op de hoogte is.
hahahahahahahahahahaquote:Op maandag 24 november 2014 12:53 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ze is heel sterk in het voeren van discussies op dit forum, dus ga je maar persoonlijk op haar inhakken als je haar niet aan kan?
Noem ik jou een loser?quote:Op maandag 24 november 2014 12:50 schreef Forbry het volgende:
[..]
Volgens mij is niemand hier boos. Ik denk dat algemene tendens vooral is dat we ons enorm verbazen over het buitensporige loser-gehalte van die PUA-adepten
Zoals jij zo boos wordt op mensen die het niet met je god eens zijn dat je ze gaat aanvallen? Mensen die je niet persoonlijk kent?quote:Op maandag 24 november 2014 12:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je boos wordt op een persoon in de media zit het van binnen verkeerd. Dit kan je fixen.
Hij maakt zelf gebruik van die technieken en heeft er een behoorlijke reputatie aan overgehouden op Fok.quote:Op maandag 24 november 2014 12:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom trek jij je de kritiek op hem zo heel erg persoonlijk aan trouwens?
Nee, je zegt dat mensen vast wel lelijk, preuts of wat dan ook zullen zijn. Hoe is dat anders?quote:
Uhh volgens mij ben jij diegene de het nieuwitem leest en begint met aanvallen. Ik zeg alleen dat je die behoefte hebt uit eigen frustraties. Ik ga toch ook niet klagen over mensen van RTL boulevard of een straatrover beoordelen van het NOS journaal? Ik ken ze persoonlijk toch nietquote:Op maandag 24 november 2014 12:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Zoals jij zo boos wordt op mensen die het niet met je god eens zijn dat je ze gaat aanvallen? Mensen die je niet persoonlijk kent?
Het spijt me weer voor je, maar ik vind je god een eikel. Niemand heeft dat uit zijn context gerukt, dit heeft hij zelf zo bewust de wereld in gestuurd. Dit is hoe hij zichzelf wilde profileren.
Dit is zijn spelletje en nu huilt hij omdat het toch niet zo leuk uitpakte als hij gedacht had vantevoren.
Volgens mij is dat idd de reden. Hij heeft het blijkbaar zo overdreven kenbaar gemaakt een fanatieke "volger" te zijn, dat hij nu bijna niet anders kan dan dat hele RSD-clubje met hart en ziel te blijven verdedigen uit angst voor enorm gezichtsverlies.quote:Op maandag 24 november 2014 12:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij maakt zelf gebruik van die technieken en heeft er een behoorlijke reputatie aan overgehouden op Fok.
Omdat het vaak de reden is om zo emotioneel te moeten reageren online op nieuwsitems.quote:Op maandag 24 november 2014 12:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, je zegt dat mensen vast wel lelijk, preuts of wat dan ook zullen zijn. Hoe is dat anders?
Angst voor online gezichtsverlies?quote:Op maandag 24 november 2014 12:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
Volgens mij is dat idd de reden. Hij heeft het blijkbaar zo overdreven kenbaar gemaakt een fanatieke "volger" te zijn, dat hij nu bijna niet anders kan dan dat hele RSD-clubje met hart en ziel te blijven verdedigen uit angst voor enorm gezichtsverlies.
Nee, jij klaagt over mensen die deze PUA-gast blijkbaar 'aanvallen' (er in de meeste gevallen simpelweg hun kanttekeningen bij zetten). Je kijkt zelfs hun filmpjes om ze vervolgens op internet belachelijk te maken door ze bijvoorbeeld lelijk te noemen zonder er inhoudelijk op in te gaan. Hoe is jouw situatie anders dan de situatie van de mensen waar je blijkbaar zo over valt?quote:Op maandag 24 november 2014 12:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uhh volgens mij ben jij diegene de het nieuwitem leest en begint met aanvallen. Ik zeg alleen dat je die behoefte hebt uit eigen frustraties. Ik ga toch ook niet klagen over mensen van RTL boulevard of een straatrover beoordelen van het NOS journaal? Ik ken ze persoonlijk toch niet
Oh ja, daar heb je gelijk in. Ik voel frustratie over figuren als julian. Wat hij doet is honds, zeker dat stukje in japan en mannen aanraden daar vrouwen te gaan aanranden. Want dat is wat hij deed, dat hij het zogenaamd nu ineens bedoelde als "grapje" maakt het voor mij er niet beter op.quote:Op maandag 24 november 2014 12:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uhh volgens mij ben jij diegene de het nieuwitem leest en begint met aanvallen. Ik zeg alleen dat je die behoefte hebt uit eigen frustraties. Ik ga toch ook niet klagen over mensen van RTL boulevard of een straatrover beoordelen van het NOS journaal? Ik ken ze persoonlijk toch niet
Jij doet constant aan dit soort amateur psychologie he?quote:Op maandag 24 november 2014 12:53 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ze is heel sterk in het voeren van discussies op dit forum, dus ga je maar persoonlijk op haar inhakken als je haar niet aan kan?
U zei wat over het oordelen over mensen die u niet kent?quote:Op maandag 24 november 2014 12:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat het vaak de reden is om zo emotioneel te moeten reageren online op nieuwsitems.
Frustratie is een vorm van teleurstelling en onmacht, dat is niet hetzelfde als boosheid. Het is mijn inziens logisch dit te voelen als je iets ziet wat jij niet door de beugel vindt kunnen en je kunt er niets aan doen. Dat maakt je menselijk.quote:Op maandag 24 november 2014 13:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Oh ja, daar heb je gelijk in. Ik voel frustratie over figuren als julian. Wat hij doet is honds, zeker dat stukje in japan en mannen aanraden daar vrouwen te gaan aanranden. Want dat is wat hij deed, dat hij het zogenaamd nu ineens bedoelde als "grapje" maakt het voor mij er niet beter op.
Er is namelijk niets grappigs aan vrouwen aanranden, er is al helemaal niets grappigs aan andere mensen aansporen dat ook te doen.
En lul niet uit je nek, ook jij hebt zat te zeggen over mensen en gebeurtenissen op deze wereld, ook jij praat over het nieuws en hebt daar je eigen oordeel in.
Ik stel pua niet gelijk met julian, ik heb het over de dingen die ik zie gebeuren in die filmpjes. Die keur ik af en ik begrijp werkelijk waar niet waarom jij dat niet ook doet, zeker als je zelf zegt zulke dingen niet te doen, juist alleen maar wederzijdse lol te willen hebben.quote:Op maandag 24 november 2014 13:07 schreef firefly3 het volgende:
Pick Up is niets anders dan vrouwen ontmoeten en ervan leren. Je hoeft niet naar Julien te luisteren. Maar blijkbaar wekt het toch een golf van emotie op, anders sla je dit topic wel over. Ik vind het onderwerp interessant. Ik ga niet posten in een religie forum vanwege haat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |