abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146838286
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 12:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk zijn dat er best veel. Vrouwen zijn rare wezens in dat opzicht.
Is hetzelfde bij mannen, daarbij heb je ook regelmatig dat je denkt dat ze de ellende toch al hadden kunnen zien aankomen, die altijd vallen op het type doorgedraaid/dramaschopper.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_146838328
quote:
15s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:03 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Dit soort quotes zeggen veel over jezelf en weinig over anderen, zo'n karakter prik je op een gegeven moment echt wel doorheen als vrouw. Misselijk, je eigen ego voeden ten koste van anderen. Ik hoop dat jij en Julien niet representatief zijn voor de groep.

Daarnaast stel je dat wij vrouwen niet dom zijn maar ook dat we onze eigen lichaamstaal niet snappen. Rare opmerking. En je hebt je mond vol over zelfvertrouwen en praatjes maar kan je niet eens staande houden in een internetdiscussie.
Dat je niet ziet dat een vrouw het naar haar zin heeft,is niet vrouw specifiek maar heeft met sociale vaardigheden te maken. Aan haar lichaamstaal uit de filmpjes zie je dat ze zelf ook lacht of met haar handen hem vast pakt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_146838386
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:53 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja.

3 a 4 per jaar is echt niet veel, dat lukt bijkans iedereen. Of iedereen dat wil is natuurlijk een heel ander verhaal.
Dit is grote onzin natuurlijk. Er zijn genoeg mensen die gewoon erg onhandig zijn in communicatie met het andere geslacht.
pi_146838399
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:38 schreef erodome het volgende:

[..]

3 a 4 per jaar lukt bijkans iedereen. Dat zonder bergen vrouwen te hoeven schofferen en manipuleren.
Je kunt niet rekenen. Ik heb ook meerdere relaties gehad.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_146838454
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:27 schreef ssebass het volgende:

[..]

Volgens mij is het daarom ook van belang dat er snel geregeld wordt. Net als van die aggressieve verkopers die je overrompelen met snelle praatjes, je er niet tussen laten komen en je dingen laten kopen die je niet wilt. Als er iets van bedenktijd mogelijk is gaat het waarschijnlijk mis. Ze zullen ook vast allemaal "The wolf of Wallstreet" adoreren. Beetje dat type. Gewoon een soort scam dus.

Ik had ook even een filmpje van die kerel gekeken en het bevestigd precies mijn verhaal. Voordat de vrouw een antwoord kan geven komt hij alweer met nieuwe teksten. Continu vuren zoals hij dat zegt, net een machine geweer. Beetje aanvallen (overrompelen) van een persoon die hier helemaal niet op voorbereid is.
Zeker overrompelen totaan ze naakt op je bed ligt? Het is een urban mythe dat het kan. Ik overrompel juist niet, en laat haar input geven. Zo hoort het normaal gesproken ook, mits je tijd tekort hebt of andere bijzonderheden.

[ Bericht 5% gewijzigd door firefly3 op 20-11-2014 12:52:43 ]
pi_146838514
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:29 schreef Lord_Azrael het volgende:
Als ik dit soort methodes zou moeten gebruiken om aan een vriendin te komen, dan heb ik liever gewoon geen vriendin.

Wie wil er nu een vrouw die valt op dergelijk gedrag?

En ik denk dat Firefly3 iets probeert te verkopen eigenlijk.
Het is geen truukje om aan vrouwen te komen :D hij doet het puur voor de lading humor. Denk je echt dat het een effectieve methode is ofzo? Wat ze wel ziet is dat je zelfvertrouwen hebt. Thats it. Maar dat kan ook zonder deze extreme dingen.
pi_146838599
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 12:19 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ja maar als ze jong zijn middelbare school/studeren is de mening van vriendinnen heel belangrijk. Dus ze kiezen ze voor een populaire gast ook al is dit een eikel, als dit maar indruk maakt op de vriendinnen. Dit gaat er later wel uit.
Ook getrouwde vrouwen vallen op de uitdagende man. Ben there done that :D
pi_146839214
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 12:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zeker overrompelen totaan ze naakt op je bed ligt? Het is een urban mythe dat het kan. Ik overrompel juist niet, en laat haar input geven. Zo hoort het normaal gesproken ook, mits je tijd tekort hebt of andere bijzonderheden.
Was gewoon een youtube filmpje van Julien zelf waar hij dat zegt hoor. Inclusief de beeldspraak van het machinegeweer. Het hoort ook dat de ander input geeft en dat je elkaar op gelijke voet behandeld, maar dit is niet echt wat hij propageert he.

quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 12:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja sommigen blijven mentaal een puber. Waarschijnlijk ook goede match met die pua gutu's.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_146839262
Zou de setting daarin niet bepalend zijn? Dat je het bij de koffie en cake na een begrafenis wat rustiger aandoet, dan om 04:00 in een club?

PUA is geen fuckin' wetenschap.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_146839312
Nog even voor de dummy's die zeggen ''je heb dit niet nodig om een vriendin te krijgen''.

Ten eerste zijn er wel mensen die zo sociaal zo awkward zijn dat ze niet eens een vriendin kunnen krijgen. Dat zijn vaak ook de mensen die een versiercoach huren en daadwerkelijk op straat gecoached worden.

Maar iemand die al een lange tijd vrouwen versiert, zoals ik... Kijk als ik een relatie wil, dat heb gelijk. Ik heb een telefoon vol meiden die mij smeken om een relatie. Realiseer dat het daar mij niet om gaat. Als ik uiteindelijk een vriendin neem wil ik een vriendin die ik heb gekozen uit een geruim aantal vrouwen. Ik wil verschillende vrouwen ervaren en mijzelf leren kennen.

Daarbij.. wie gaat mij vertellen dat praten met vrouwen niks doet. De normale man praat misschien in een maand met 10 vreemde vrouwen, of nog niet eens. Ik praat met rond de 100.

Ik ben trouwens zelf niet zo van het manipuleren en trucjes gebruiken. Ik werk aan mijn persoonlijkheid en sociale skills. En ik praat met heel veel meiden, wie mij leuk vind, vind mij leuk. Wie niet kan vrolijk doorgaan met haar leven. Dat is ook de onderliggende gedachte van RSD, maar de media laat mensen denken dat de rsd community een of andere rape sekte is. En weetje. Je moet al gewoon heel dom zijn om in die onzin van de media te geloven, maar zo zijn mensen. Ze horen alleen wat ze willen horen, en de media maakt daar gebruik van.
pi_146839330
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 12:36 schreef erodome het volgende:

[..]

Is hetzelfde bij mannen, daarbij heb je ook regelmatig dat je denkt dat ze de ellende toch al hadden kunnen zien aankomen, die altijd vallen op het type doorgedraaid/dramaschopper.
Voorbeeld:

Een maat van mij reageert overdreven agressief (net of hij een oorlogstrauma had opgelopen) op de vraag van een meisje of er een kruk vrij is (zijn reactie was een grapje).

Ze heeft werkelijk waar de hele avond samen met haar vriendinnen achter hem aangelopen.

Voor mij een totaal onbegrijpelijke reactie.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 20 november 2014 @ 13:22:51 #62
111528 Viajero
Who dares wins
pi_146839370
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:20 schreef fightclubTyler het volgende:
Nog even voor de dummy's die zeggen ''je heb dit niet nodig om een vriendin te krijgen''.

Ten eerste zijn er wel mensen die zo sociaal zo awkward zijn dat ze niet eens een vriendin kunnen krijgen. Dat zijn vaak ook de mensen die een versiercoach huren en daadwerkelijk op straat gecoached worden.

Maar iemand die al een lange tijd vrouwen versiert, zoals ik... Kijk als ik een relatie wil, dat heb gelijk. Ik heb een telefoon vol meiden die mij smeken om een relatie. Realiseer dat het daar mij niet om gaat. Als ik uiteindelijk een vriendin neem wil ik een vriendin die ik heb gekozen uit een geruim aantal vrouwen. Ik wil verschillende vrouwen ervaren en mijzelf leren kennen.

Daarbij.. wie gaat mij vertellen dat praten met vrouwen niks doet. De normale man praat misschien in een maand met 10 vreemde vrouwen, of nog niet eens. Ik praat met rond de 100.

Ik ben trouwens zelf niet zo van het manipuleren en trucjes gebruiken. Ik werk aan mijn persoonlijkheid en sociale skills. En ik praat met heel veel meiden, wie mij leuk vind, vind mij leuk. Wie niet kan vrolijk doorgaan met haar leven. Dat is ook de onderliggende gedachte van RSD, maar de media laat mensen denken dat de rsd community een of andere rape sekte is. En weetje. Je moet al gewoon heel dom zijn om in die onzin van de media te geloven, maar zo zijn mensen. Ze horen alleen wat ze willen horen, en de media maakt daar gebruik van.
Heb je zelf ook nog een leven of controleert je obsessie alles wat je doet?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_146839582
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 12:36 schreef erodome het volgende:

[..]

Tsja, dat soort vrouwen zijn nou eenmaal vaak "makkelijker" om te krijgen denk ik. Dat soort mannen zijn vaak zelf onzeker, en zijn dus ook sneller geneigd om veel geld op tafel te leggen voor een zgn "versiercursus". De ironie wil dat het type "doorgedraaid/dramaschopper" ook vaker valt op manipulatieve "dominante" mannen, waardoor de -nog steeds-, onzekere mannen -nog steeds- met labiele vrouwen te maken krijgen.
pi_146839600
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:22 schreef Viajero het volgende:

[..]

Heb je zelf ook nog een leven of controleert je obsessie alles wat je doet?
Een typische reactie van iemand die moet valideren tegen pua te zijn.

Het valt reuze mee. In een avondje uit kan je makkelijk 20vrouwen aanspreken. Overdag kan je een zogenaamde daygame sessie doen, maar onderweg naar school kan ik ook iemand aanspreken.

Sterker nog 100 is weinig. Ik heb andere prioriteiten die hierboven staan. Moet je nagaan als je 2x per week uitgaat en 2x per week daygamed. Dat zijn rond de 80 meiden per week. In tegenstelling tot normale mensen die vaak met 0 nieuwe mensen praten in een week. Je sociale skills vliegen omhoog. Het zo creepy? is vast je volgende punt?
pi_146839650
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 12:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is geen truukje om aan vrouwen te komen :D hij doet het puur voor de lading humor. Denk je echt dat het een effectieve methode is ofzo? Wat ze wel ziet is dat je zelfvertrouwen hebt. Thats it. Maar dat kan ook zonder deze extreme dingen.
Ik denk niet dat het een effectieve methode is, en het enige dat deze meneer laat zien is dat hij wel een erg merkwaardig gevoel voor humor heeft. Plus; zelfvertrouwen kan een buitengewoon irritante karaktereigenschap zijn, en aan "lichaamstaal" zie je vaak wat je zelf wilt zien. *oh, grutjes, ze wappert met haar hand door haar haar en ze laat haar hals zien, nou dan vind zij mij vast een jofele vent...*
pi_146839673
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 12:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Leuke vrouw dan...
pi_146839695
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:20 schreef fightclubTyler het volgende:

Ben jij een typetje?
pi_146839725
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:35 schreef Lord_Azrael het volgende:

[..]

Ben jij een typetje?
Hij is het stoere alter ego van Firefly3, net als in de film.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 20 november 2014 @ 13:37:00 #69
111528 Viajero
Who dares wins
pi_146839729
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:32 schreef fightclubTyler het volgende:

[..]

Een typische reactie van iemand die moet valideren tegen pua te zijn.

Het valt reuze mee. In een avondje uit kan je makkelijk 20vrouwen aanspreken. Overdag kan je een zogenaamde daygame sessie doen, maar onderweg naar school kan ik ook iemand aanspreken.

Sterker nog 100 is weinig. Ik heb andere prioriteiten die hierboven staan. Moet je nagaan als je 2x per week uitgaat en 2x per week daygamed. Dat zijn rond de 80 meiden per week. In tegenstelling tot normale mensen die vaak met 0 nieuwe mensen praten in een week. Je sociale skills vliegen omhoog. Het zo creepy? is vast je volgende punt?
Ah, je bent zelf nog een puber. Ok, veel plezier dan, leef je uit! :)
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_146839767
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:36 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hij is het stoere alter ego van Firefly3, net als in de film.
Ik denk dat als Edwin Evers de tekst van die post met een "stemmetje" opleest, daar wel een mooi stukje radio inzit :-D. Man man man...
pi_146839808
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:37 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ah, je bent zelf nog een puber. Ok, veel plezier dan, leef je uit! :)
Grappig hoe ik steeds die korte reacties zie en niemand het aandurft daadwerkelijk in te gaan op wat ik zeg.

Ik ben in de twintig, wat inderdaad een normale leeftijd is om achter de chicks aan te zitten. Julien is ook in de twintig. Maar wat als boven de 20 bent, dan is het ineens raar? ALs je 32 bent en het is misschien uit met je vriendin is het raar nieuwe vrouwen te ontmoeten. Dan moet je relatie planet aanschaffen?
pi_146839845
Zo kansloos zeg hier. Als je mr pua hater wil zijn, kom dan tenminste met een goede onderbouwing en ga serieuze discussies met pua's aan.
  donderdag 20 november 2014 @ 13:41:50 #73
111528 Viajero
Who dares wins
pi_146839846
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:39 schreef fightclubTyler het volgende:

[..]

Grappig hoe ik steeds die korte reacties zie en niemand het aandurft daadwerkelijk in te gaan op wat ik zeg.

Ik ben in de twintig, wat inderdaad een normale leeftijd is om achter de chicks aan te zitten. Julien is ook in de twintig. Maar wat als boven de 20 bent, dan is het ineens raar? ALs je 32 bent en het is misschien uit met je vriendin is het raar nieuwe vrouwen te ontmoeten. Dan moet je relatie planet aanschaffen?
Dan heb je normaal gesproken geleerd van je ervaringen, en weet je enigszins wat je wil. Dan hoef je niet meer honderd vrouwen per dag aan te spreken om je minderwaardigheidscomplex te voeden.
pi_146839954
PUA doet mij een beetje denken aan de BioStabil. Een prijzig hangertje waarvan (o.a. door Tineke de Nooij) werd beweerd dat het "geneeskrachtige" werking bezit. Doch de BioStabil werkt het beste als je ernaast gezond eet, en meer gaat bewegen.

PUA: "Meer vrouwen aanspreken, zelfvertrouwen kweken, en sociaal begaafder zijn leidt tot meer seks dan geen vrouwen aanspreken omdat je dat niet durft omdat je liever met modeltreintjes speelt."

No shit, sherlock?
pi_146839998
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:41 schreef Viajero het volgende:

[..]

Dan heb je normaal gesproken geleerd van je ervaringen, en weet je enigszins wat je wil. Dan hoef je niet meer honderd vrouwen per dag aan te spreken om je minderwaardigheidscomplex te voeden.
Zoals ik zei is dit niet nodig om een vriendin te krijgen. Ik verhoog graag mijn kwaliteit vrouw dat ik kan krijgen. Wat als ik wel dat ze er op een bepaalde manier uitziet, bepaalde manier lacht, bepaalde hobbys, bepaalde persoonlijkheid. Vind je alleen als je er veel aanspreekt en daarbij train je dus heel veel je sociale vaardigheden. Als je daar zelf geen zin in hebt, geen probleem toch, maar waarom haten op mensen die het wel doen.

Minderwaardigheidscomplex? Wat een joke. Iemand met een minderwaardigheidscomplex gaat echt niet de stad in en laat zich afwijzen in het oog van de mensen in de stad, op dagelijkse basis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')