Gaan we zo doen, ik ging je plaatje net ook niet afkraken.quote:Op zondag 2 november 2014 18:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
1 hondenanus in de OP was al wel genoeg hoor DP.
SS Doomtrooperquote:Op zondag 2 november 2014 18:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens noem eens een goede film die ik moet kijken.
Backdoor sluts 9quote:Op zondag 2 november 2014 18:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens noem eens een goede film die ik moet kijken.
quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Al gezien. Overigens bedoel ik natuurlijk in HD.
Wat ga je eisen stellen dan, divaquote:Op zondag 2 november 2014 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Al gezien. Overigens bedoel ik natuurlijk in HD.
quote:
quote:
Thanks, OP aangepastquote:
Waarom geen #FREEKURDISTAN?quote:
Dit is voor Smoofiequote:Op zondag 2 november 2014 18:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom geen #FREEKURDISTAN?
En ff luisteren
Zeldzaam goede filmquote:
Lobiquote:Op zondag 2 november 2014 19:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is voor Smoofie
Maar speciaal voor jou en alle koerden doe ik hem erin
Geef mij eens wat aanradersquote:Op zondag 2 november 2014 19:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Zeldzaam goede film
Je moet wel van langzame films houden
ff luisterenquote:Op zondag 2 november 2014 19:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lobi
En klinkt lekker
Check eens Johnny Rain. Ook heel goed
Rear window?quote:Op zondag 2 november 2014 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Crime/Thriller maakt niet uit welk jaar
klassiekerquote:
quote:Op zondag 2 november 2014 19:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dramaandag voor de deur![]()
Ik ga uitkering vragen fuck deze shit
wat doe je voor werk danquote:Op zondag 2 november 2014 19:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
ja, vrij lachwekkend, als er een tikkeltje druk op komt te staan vallen ze allemaal weer door de mand.quote:Op zondag 2 november 2014 20:18 schreef Tarado het volgende:
Hoorde ik Sjek nou zeggen dat Feyenoord kampioenskandidaat is? Moet ik toch weer aan Tag Heuer denken
Volgende week de eerste test in de Eredivisie sinds lange tijd.quote:Op zondag 2 november 2014 20:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ja, vrij lachwekkend, als er een tikkeltje druk op komt te staan vallen ze allemaal weer door de mand.
Uitkering aanvragen en naar Duitsland afreizen om daar te profiteren van de welvaart.quote:Op zondag 2 november 2014 19:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Duitslandquote:Op zondag 2 november 2014 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitkering aanvragen en naar Duitsland afreizen om daar te profiteren van de welvaart.
Ik heb het eerste stukje gekeken tot en met de meeting tussen Susan Visser en die vrouw in de bus. Darten is mooi momenteel.quote:Op zondag 2 november 2014 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
2/11 Het spel van de wolf is best de moeite waard.
Geef maar een seintje als er weer een Nederlander moet.quote:Op zondag 2 november 2014 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het eerste stukje gekeken tot en met de meeting tussen Susan Visser en die vrouw in de bus. Darten is mooi momenteel.
Zo speelt Van Gerwen tegen King.quote:Op zondag 2 november 2014 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geef maar een seintje als er weer een Nederlander moet.
edit verkeerde topicquote:Op zondag 2 november 2014 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb alweer zin in het volgende weekend. Mooie wedstrijden op de rol.
kort proeverijtjequote:Op zondag 2 november 2014 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geef maar een seintje als er weer een Nederlander moet.
Drie biertjes maar. Was een soort try-out. Publiek bestond vooral uit heel beginnende drinkers. Best aardig spul trouwens. Zeker de IPA was erg goed.quote:
gewoon griep fakenquote:Op zondag 2 november 2014 21:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand ebola voor mij? Wil me morgen ziek melden
Drink wat zure melk uit de afvalbak.quote:Op zondag 2 november 2014 21:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is het wel de tijd voor hè?quote:
gewoon bellen en ziek meldenquote:Op zondag 2 november 2014 21:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dan zou ik gaanquote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is het wel de tijd voor hè?
Je krijgt bij ons 5 extra vakantiedagen als je hele jaar niet ziek bent. Werkt wel
Stel je niet aan en ga gewoon werken.quote:Op zondag 2 november 2014 21:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die regel lijkt relaxed maar is klachtwaardig. Mensen gaan echt dagen vrij nemen als ze ziek zijn, maar dan ben je fucked als t langer duurt dan 5 dagenquote:
Pussy, gewoon werken voor je geld en daarna aftikken met je marsquote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je krijgt bij ons 5 extra vakantiedagen als je hele jaar niet ziek bent. Werkt wel
Geef je 5 hollandia als je in mijn plaats gaat morgenquote:Op zondag 2 november 2014 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pussy, gewoon werken voor je geld en daarna aftikken met je mars
Ik heb morgen een tentamen die mag jij dan doenquote:Op zondag 2 november 2014 22:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geef je 5 hollandia als je in mijn plaats gaat morgen
Is goed. Waar gaat t overquote:Op zondag 2 november 2014 22:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb morgen een tentamen die mag jij dan doen
Ik werk al ruim 5 jaar en heb me nog geen dag ziek gemeld.quote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 november 2014 22:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Differentiaalvergelijkingen, lineaire algebra en imaginaire getallen
Multiple choice?quote:Op zondag 2 november 2014 22:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Differentiaalvergelijkingen, lineaire algebra en imaginaire getallen
Technische Innovatiewetenschappenquote:Op zondag 2 november 2014 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Welk opleiding doe je? Klinkt allemaal bekend
Ik wel paar keer maar ben nooit ziek geweestquote:Op zondag 2 november 2014 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik werk al ruim 5 jaar en heb me nog geen dag ziek gemeld.
Waarschijnlijk net zo zinnig als mijn inspanningenquote:Op zondag 2 november 2014 22:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok dan maak ik wel een mooie tekening
Gewoon in bed blijven danquote:Op zondag 2 november 2014 22:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net zo zinnig als mijn inspanningen
Multiple choice is sowieso onzinnigquote:Op zondag 2 november 2014 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, multiple choice bij wiskundevragen
bij sommige vakken gaat het prima. de bekende stellingvragen zijn een horrorquote:Op zondag 2 november 2014 22:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Multiple choice is sowieso onzinnig
Zeker de maandag na maandafsluitingquote:Op zondag 2 november 2014 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Ik weet mijn agenda voor morgen niet eens. Meestal is maandag veel meetings.
Wij sluiten de maand nooit af.quote:Op zondag 2 november 2014 22:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker de maandag na maandafsluiting
Kut is datquote:Op zondag 2 november 2014 22:34 schreef Saind het volgende:
Af en toe als ik m'n reet afveeg, dan veeg je 100 keer en blijf je poep zien
alsof je een viltstift afveegt
Niks mis meequote:Op zondag 2 november 2014 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wij sluiten de maand nooit af.
Nog een keer extra drukken voor je veegt.quote:Op zondag 2 november 2014 22:34 schreef Saind het volgende:
In mn volgende casa neem ik sowieso bumgunquote:Op zondag 2 november 2014 22:34 schreef Saind het volgende:
Ik vond dat echt kut in Aziëquote:Op zondag 2 november 2014 22:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In mn volgende casa neem ik sowieso bumgun
Je moet wel richtenquote:Op zondag 2 november 2014 22:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vond dat echt kut in Azië
zit je met een zeiknatte reet
gezonder etenquote:Op zondag 2 november 2014 22:34 schreef Saind het volgende:
Je stelt nu dat mijn kont gelijk is aan mijn gezichtquote:Op zondag 2 november 2014 22:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vond bumgun eerst stom en kut tot er een keer briefje in toilet hing met "if you fall head first in dog shit would you wash or wipe it off?"
Dan heb je een punt
En dat er hondenpoep uit komt.quote:Op zondag 2 november 2014 22:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Je stelt nu dat mijn kont gelijk is aan mijn gezicht
Geprikt?quote:Op zondag 2 november 2014 22:45 schreef JanCees het volgende:
Knut had je al gelezen dat ik gewonnen had met voetbal
Baasquote:Op zondag 2 november 2014 22:45 schreef JanCees het volgende:
Knut had je al gelezen dat ik gewonnen had met voetbal
gewoon een chuugi gebruikenquote:Op zondag 2 november 2014 22:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vond bumgun eerst stom en kut tot er een keer briefje in toilet hing met "if you fall head first in dog shit would you wash or wipe it off?"
Dan heb je een punt
Uit overwinning ook nog. Weg naar de top Is ingezetquote:Op zondag 2 november 2014 22:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
3-4
Was echt zo'n complex wat je in All Stars zag. Kapotte douches, slecht licht, 1 veld
Standaard 2 velletjes even dubbel gevouwen. Indien nodig dat nog eens herhalen.quote:Op zondag 2 november 2014 23:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hebben jullie ook dat je tijdens het schijten al weet of het hele rol papier of 1 velletje wordt?
Uiteraard. Voor afvegen een foto maken voor de WA-groepquote:Op zondag 2 november 2014 23:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hebben jullie ook dat je tijdens het schijten al weet of het hele rol papier of 1 velletje wordt?
voiceclip maken tijdens het drukkenquote:Op zondag 2 november 2014 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Uiteraard. Voor afvegen een foto maken voor de WA-groep
Ratemypoo.comquote:Op zondag 2 november 2014 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Uiteraard. Voor afvegen een foto maken voor de WA-groep
quote:Op maandag 3 november 2014 07:13 schreef Ajacied422 het volgende:
dit wordt nu al een teringtyfusdagh
Ditquote:Op maandag 3 november 2014 07:13 schreef Ajacied422 het volgende:
dit wordt nu al een teringtyfusdagh
iddquote:Op maandag 3 november 2014 07:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Degene die maandag heeft uitgevonden moet echt dood
't is niet te hopen dat zijn bulgaarse hoertje hem ontvoerd heeft naar de witwassersquote:Op maandag 3 november 2014 07:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja maar normaal zit ie dan altijd nog op dm. Hij heeft zelfs al een week geen bier geuntappd
Of dat hij Is ingesneeuwd in de sneeuwstorm des doodsquote:Op maandag 3 november 2014 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
't is niet te hopen dat zijn bulgaarse hoertje hem ontvoerd heeft naar de witwassers
Of Quinsy Gario zit achter hem aan in Bulgarije. Dat zou best een boeiend tv-gevecht kunnen zijn, al acht ik het realistischer dat Dven zich in een benauwde schuilkelder heeft verstopt en Quinsy als een debiel met een hakbijl door het dorp rent.quote:Op maandag 3 november 2014 07:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of dat hij Is ingesneeuwd in de sneeuwstorm des doods
Doeiquote:Op maandag 3 november 2014 07:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Knut, ik laat je achter. Overleef ze.
misschien is ie weer gevallenquote:Op maandag 3 november 2014 07:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja maar normaal zit ie dan altijd nog op dm. Hij heeft zelfs al een week geen bier geuntappd
van mij mogen ze van barca winnen, als ze van het weekend het maar verneukenquote:Op maandag 3 november 2014 07:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh god ajax gaat weer "gedurfd" spelen tegen Barcelona
PSV moet eens gaan falenquote:Op maandag 3 november 2014 07:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
van mij mogen ze van barca winnen, als ze van het weekend het maar verneuken![]()
Wij pakken 6 punten tegen psvquote:Op maandag 3 november 2014 08:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feyenoord moet eens normaal een seizoen beginnen.
sta je nog achterquote:Op maandag 3 november 2014 08:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij pakken 6 punten tegen psv
druk, laten we het daar eens over hebbenquote:Op maandag 3 november 2014 08:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cocu verliest het bij zoveel druk
ja leuk, maar het gaat gewoon zo'n seizoen worden als vorig jaarquote:Op maandag 3 november 2014 08:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cocu verliest het bij zoveel druk
jaquote:Op maandag 3 november 2014 08:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je feyenoord laatste wedstrijden ziet spelen groeit toch wel het besef dat ze met afstand beste middenveld hebben staan. Daardoor lijkt iedere keer de tegenstander kut maar dat komt omdat die simpelweg niet aan voetballen toekomen
Fredsj heeft het goed staan, komen alleen aanvallend tekort om een serieuze kandidaat te zijn denk ikquote:Op maandag 3 november 2014 08:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je feyenoord laatste wedstrijden ziet spelen groeit toch wel het besef dat ze met afstand beste middenveld hebben staan. Daardoor lijkt iedere keer de tegenstander kut maar dat komt omdat die simpelweg niet aan voetballen toekomen
Volgens mij was er 1 kampioenschap uit de afgelopen 4 jaar dat ajax 13 punten ofzo achter stonden in de winterstopquote:
Jawel dit staat nog op de planningquote:Op maandag 3 november 2014 08:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vind je mijn DM's niet interessant genoeg om op te reageren?
Niet?quote:Op maandag 3 november 2014 08:25 schreef JanCees het volgende:
Als je niet blij bent met de zwarte piet banner maak je maar zelf een site zonder zwarte pietbanner
- Danny
Klachtwaardigquote:Op maandag 3 november 2014 08:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nu kijk ik er de hele tijd tegenaan
Heel triest dat een site als FOK! zichzelf hiervoor gebruikt.quote:Op maandag 3 november 2014 08:25 schreef JanCees het volgende:
Als je niet blij bent met de zwarte piet banner maak je maar zelf een site zonder zwarte pietbanner
- Danny
Hij mag zelf beslissen hoe hij zijn site gebruikt..quote:Op maandag 3 november 2014 08:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heel triest dat een site als FOK! zichzelf hiervoor gebruikt.
Dat klopt.quote:Op maandag 3 november 2014 08:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij mag zelf beslissen hoe hij zijn site gebruikt..
Dat klopt.quote:Op maandag 3 november 2014 08:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ik mag daar ook wat van vinden.
ik vind het wel grappig eigenlijk die kneuterigheidquote:Op maandag 3 november 2014 08:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heel triest dat een site als FOK! zichzelf hiervoor gebruikt.
Vond ik eerst ook, maar toen haalden ze de buitenlanders erbijquote:Op maandag 3 november 2014 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het wel grappig eigenlijk die kneuterigheid
je bent toch geen buitenlander, tenminste ik neem aan dat je een NL paspoort hebtquote:Op maandag 3 november 2014 09:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vond ik eerst ook, maar toen haalden ze de buitenlanders erbij
Dacht eindelijk een discussie waar wij niets mee te maken hebben.
Heb zelfs alleen een Nederlandse paspoortquote:Op maandag 3 november 2014 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
je bent toch geen buitenlander, tenminste ik neem aan dat je een NL paspoort hebt
Als je niet in NL bent geboren zou je toch 2 paspoorten hebbenquote:Op maandag 3 november 2014 09:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb zelfs alleen een Nederlandse paspoort
Maar ben niet in Nederland geboren.
daarom, het ligt dus meer aan de ignorantie van je medelanders die bepaalde mensen buitenlanders noemenquote:Op maandag 3 november 2014 09:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Koerdistan bestaat niet hequote:Op maandag 3 november 2014 09:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als je niet in NL bent geboren zou je toch 2 paspoorten hebben
Komt nog wel goed johquote:
Daar zou je best wel eens gelijk kunnen hebbenquote:Op maandag 3 november 2014 09:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij is die Danny best wel heel erg dom.
wanneer ga je naar drontenquote:Op maandag 3 november 2014 09:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar zou je best wel eens gelijk kunnen hebben
Ik had gisteren eens goed mn best gedaan op schoonmaak van de fiets. Remmen weer afgesteld. Wieltjes uit elkaar dit dat.quote:Op maandag 3 november 2014 09:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar zou je best wel eens gelijk kunnen hebben
Relaxed is datquote:Op maandag 3 november 2014 09:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik had gisteren eens goed mn best gedaan op schoonmaak van de fiets. Remmen weer afgesteld. Wieltjes uit elkaar dit dat.
Het schijnt dat Syntix een kloon van hem is.quote:Op maandag 3 november 2014 09:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij is die Danny best wel heel erg dom.
quote:Op maandag 3 november 2014 10:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het schijnt dat Syntix een kloon van hem is.
Naief en arrogant, maar dat zijn we gewend van ze.quote:Op maandag 3 november 2014 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Wat vond jij van het nieuws dat Ajax met "gedurfd" spel het gaat opnemen tegen Barcelona
Feyenoord richt zich op de competitie.quote:Op maandag 3 november 2014 10:13 schreef JanCees het volgende:
Tegen wie moet Feyenoord eigenlijk in de Champions League?
American British Psychoquote:Op maandag 3 november 2014 09:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Pictured: The self-confessed 'insane psychopath' British banker charged with grisly Hong Kong prostitute murders arrives in court
[ afbeelding ]
Syntix > danny, dat lijkt mij duidelijk.quote:Op maandag 3 november 2014 10:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het schijnt dat Syntix een kloon van hem is.
Eensquote:Op maandag 3 november 2014 10:31 schreef Syntix het volgende:
[..]
Syntix > danny, dat lijkt mij duidelijk.
Je ontkent het dus ook niet.quote:Op maandag 3 november 2014 10:31 schreef Syntix het volgende:
[..]
Syntix > danny, dat lijkt mij duidelijk.
quote:Op maandag 3 november 2014 10:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je ontkent het dus ook niet.
En de UEFA cup hequote:Op maandag 3 november 2014 10:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Feyenoord richt zich op de competitie.
Niet ADOquote:Op maandag 3 november 2014 10:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke Nederlandse club was ook al weer de laatste winnaar van een grote Europese prijs?
Welke Nederlandse club heeft het slechtse record in europa de afgelopen 10 jaar?quote:Op maandag 3 november 2014 10:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke Nederlandse club was ook al weer de laatste winnaar van een grote Europese prijs?
FC Utrechtquote:Op maandag 3 november 2014 10:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Welke Nederlandse club heeft het slechtse record in europa de afgelopen 10 jaar?
PEC?quote:Op maandag 3 november 2014 10:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Welke Nederlandse club heeft het slechtse record in europa de afgelopen 10 jaar?
fixed.quote:Op maandag 3 november 2014 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit weekend eten in restaurant met prima bierkaart en nog even op de fiets naar dochtervandekorenaar.
Goed untappd weekend
De mugquote:Op maandag 3 november 2014 10:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
fixed.
Welk restaurant ga je naar toe?
Ik ben dit weekend in Hamburg. Daar zal het ook wel goed komen met Untappd.
De standaard tapbieren mag je overslaan. Vlaams Bruin is altijd goed. Emelisse is ook een goede brouwerij, de Blond is erg lekker. Gouden Carolus vind ik ook altijd goed.quote:Op maandag 3 november 2014 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Saind & Opper doe eens tippen
http://www.demug.nl/bierkaart
Dat pakket is op de Gulden Draak na niet zo bijzonder. Kun je beter voor een 4 pack Gulden Draak gaan, dat is wel value for money.quote:Op maandag 3 november 2014 11:09 schreef JanCees het volgende:
Bij Lidl heb je deze week bier van Steenberge in de aanbieding zag ik
ik had er al over gelezen, wat een debielquote:Op maandag 3 november 2014 09:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Pictured: The self-confessed 'insane psychopath' British banker charged with grisly Hong Kong prostitute murders arrives in court
[ afbeelding ]
Hoe kan dit. Ik heb er 3 en ben in nederland geboren.quote:Op maandag 3 november 2014 09:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben zelf een groot fan van Achel maar die zijn vrij standaard, zelfde met Sint Bernardus 12 en Rochefort.Emelisse is mooi spul, zeker de blonde. Urthel hop-it is ook lekker en ook wel wat voor jou.quote:Op maandag 3 november 2014 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
je kan er toch afstand van doen, of hij is stateloos geboren (als vluchteling of zo)quote:Op maandag 3 november 2014 11:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe kan dit. Ik heb er 3 en ben in nederland geboren.
Ja maar waarom zou je dat doen.quote:Op maandag 3 november 2014 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan er toch afstand van doen, of hij is stateloos geboren (als vluchteling of zo)
ik heb de mogelijkheid om zowel een Braziliaans als een Italiaans paspoort te krijgen, maar vind dat (nog) niet echt nodig, Braziliaans zou in de toekomst misschien nog wel van pas komenquote:Op maandag 3 november 2014 11:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou je dat doen.
Dan denk ik de tweede
Braziliaans is wel handig ja. Italiaans zal qua visa ook wel weinig voordeel biedenquote:Op maandag 3 november 2014 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb de mogelijkheid om zowel een Braziliaans als een Italiaans paspoort te krijgen, maar vind dat (nog) niet echt nodig, Braziliaans zou in de toekomst misschien nog wel van pas komen
Nederland doet daar ook vies moeilijk he. Op latere leeftijd een 2e nationaliteit krijgen als je de nederlandse al bezit.quote:Op maandag 3 november 2014 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb de mogelijkheid om zowel een Braziliaans als een Italiaans paspoort te krijgen, maar vind dat (nog) niet echt nodig, Braziliaans zou in de toekomst misschien nog wel van pas komen
Kunnen ze toch weinig aan doenquote:Op maandag 3 november 2014 11:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nederland doet daar ook vies moeilijk he. Op latere leeftijd een 2e nationaliteit krijgen als je de nederlandse al bezit.
Toch leuk dat we beide de Emelisse Blond tippen.quote:Op maandag 3 november 2014 11:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben zelf een groot fan van Achel maar die zijn vrij standaard, zelfde met Sint Bernardus 12 en Rochefort.Emelisse is mooi spul, zeker de blonde. Urthel hop-it is ook lekker en ook wel wat voor jou.
Oerbier van de Dolle Brouwers ook zeker doen.
Duchesse de Bourgogne is wel een goede om voor het eerste te proberen. Ik zou niet meteen een geuze doenquote:Op maandag 3 november 2014 11:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toch leuk dat we beide de Emelisse Blond tippen.
Knut hou je ook van zure bieren? Vlaams Bruin, Geuze, Kriek enzo
Geuze Boon is ook een prima instapper, al zou een Faro helemaal ideaal zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 11:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Duchesse de Bourgogne is wel een goede om voor het eerste te proberen. Ik zou niet meteen een geuze doen
Orval.quote:Op maandag 3 november 2014 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Val zelf in slaap.quote:
Dit is een forum en het staat vrij om op iedereen te reageren. Anders moet je het via DM doen.quote:Op maandag 3 november 2014 11:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het werd niet aan jou gevraagd he.
Desondanks een prima keuze.
Als je de letters van jouw nick wat husselt, kun je er: Wii Anus van maken. Is dat ook de herkomst? Dat jij die controllers rectaal inbrengt?quote:Op maandag 3 november 2014 11:47 schreef Iwanius het volgende:
Morgen-middag allemaal. Heerlijk weertje om even een wandeling te maken niet?
quote:Op maandag 3 november 2014 11:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is een forum en het staat vrij om op iedereen te reageren. Anders moet je het via DM doen.
wat een vindingrijkheid op de maandagmorgenquote:Op maandag 3 november 2014 11:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je de letters van jouw nick wat husselt, kun je er: Wii Anus van maken. Is dat ook de herkomst? Dat jij die controllers rectaal inbrengt?
Ik heb ook nog een Wii staan thuis. Ligt wel een flinke laag stof op.quote:Op maandag 3 november 2014 11:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je de letters van jouw nick wat husselt, kun je er: Wii Anus van maken. Is dat ook de herkomst? Dat jij die controllers rectaal inbrengt?
quote:
Ik ben scherp vandaag. Geen oog dicht gedaan vannacht, dus dat helpt.quote:Op maandag 3 november 2014 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een vindingrijkheid op de maandagmorgen
Ik heb er serieus over getwijfeld om een zo een nieuwe Wii te halen. Voor Mario Kart. Tot op heden nog niet gedaan. Ook al omdat ik niet zo een gamer ben.quote:Op maandag 3 november 2014 11:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een Wii staan thuis. Ligt wel een flinke laag stof op.
bij mij zou dat juist andersom zijnquote:Op maandag 3 november 2014 11:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben scherp vandaag. Geen oog dicht gedaan vannacht, dus dat helpt.
Kickt er straks wel in hoor. Zo rond een uur of 3.quote:Op maandag 3 november 2014 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij mij zou dat juist andersom zijn
quote:Op maandag 3 november 2014 11:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heerlijk die voorspelbaarheid hier.
moment dat je dan echt kan slapen is wel goddelijkquote:Op maandag 3 november 2014 11:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kickt er straks wel in hoor. Zo rond een uur of 3.
Heb je een fietscomputer met ant +quote:Op maandag 3 november 2014 11:55 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.futurumshop.nl(...)il&utm_campaign=tacx
Knutgezicht. Welke moet ik nemen?
Ik kijk daar ook al de hele dag naar uit. Gordijntjes dicht. Deken tot boven mn neus.quote:Op maandag 3 november 2014 11:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
moment dat je dan echt kan slapen is wel goddelijk
quote:Op maandag 3 november 2014 11:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Duchesse de Bourgogne is wel een goede om voor het eerste te proberen. Ik zou niet meteen een geuze doen
En welke zal ik meenemen bij doctervandekorenaar. Dacht aan 3 flessen. Beter hebben ze van die 75 cl dingenquote:Op maandag 3 november 2014 11:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geuze Boon is ook een prima instapper, al zou een Faro helemaal ideaal zijn.![]()
Kijk die trouwfotos 9 van de 10 zijn echt complete freaksquote:Op maandag 3 november 2014 12:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Het topic over trouwen in lif is niet erg informatief.
Niet gekeken. Ik ga mn tvp weer weghalen daar.quote:Op maandag 3 november 2014 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijk die trouwfotos 9 van de 10 zijn echt complete freaks
Noblesse VSOP of Extraordinairequote:Op maandag 3 november 2014 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
En welke zal ik meenemen bij doctervandekorenaar. Dacht aan 3 flessen. Beter hebben ze van die 75 cl dingen
Topperquote:Op maandag 3 november 2014 12:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Noblesse VSOP of Extraordinaire
Extase
Belle Fleur
Ik ben bang dat jullie te hard gaan.quote:Op maandag 3 november 2014 12:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Koop een racefiets en haak je wagonnetje aan
Bedankt maatquote:Op maandag 3 november 2014 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd vriend
wie is de gelukkige
Als het in Nederland uitbreekt ja.quote:Op maandag 3 november 2014 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, zou Ebola een officieel scheldwoord kunnen worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |