't is niet te hopen dat zijn bulgaarse hoertje hem ontvoerd heeft naar de witwassersquote:Op maandag 3 november 2014 07:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja maar normaal zit ie dan altijd nog op dm. Hij heeft zelfs al een week geen bier geuntappd
Of dat hij Is ingesneeuwd in de sneeuwstorm des doodsquote:Op maandag 3 november 2014 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
't is niet te hopen dat zijn bulgaarse hoertje hem ontvoerd heeft naar de witwassers
Of Quinsy Gario zit achter hem aan in Bulgarije. Dat zou best een boeiend tv-gevecht kunnen zijn, al acht ik het realistischer dat Dven zich in een benauwde schuilkelder heeft verstopt en Quinsy als een debiel met een hakbijl door het dorp rent.quote:Op maandag 3 november 2014 07:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of dat hij Is ingesneeuwd in de sneeuwstorm des doods
Doeiquote:Op maandag 3 november 2014 07:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Knut, ik laat je achter. Overleef ze.
misschien is ie weer gevallenquote:Op maandag 3 november 2014 07:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja maar normaal zit ie dan altijd nog op dm. Hij heeft zelfs al een week geen bier geuntappd
van mij mogen ze van barca winnen, als ze van het weekend het maar verneukenquote:Op maandag 3 november 2014 07:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh god ajax gaat weer "gedurfd" spelen tegen Barcelona
PSV moet eens gaan falenquote:Op maandag 3 november 2014 07:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
van mij mogen ze van barca winnen, als ze van het weekend het maar verneuken![]()
Wij pakken 6 punten tegen psvquote:Op maandag 3 november 2014 08:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feyenoord moet eens normaal een seizoen beginnen.
sta je nog achterquote:Op maandag 3 november 2014 08:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij pakken 6 punten tegen psv
druk, laten we het daar eens over hebbenquote:Op maandag 3 november 2014 08:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cocu verliest het bij zoveel druk
ja leuk, maar het gaat gewoon zo'n seizoen worden als vorig jaarquote:Op maandag 3 november 2014 08:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cocu verliest het bij zoveel druk
jaquote:Op maandag 3 november 2014 08:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je feyenoord laatste wedstrijden ziet spelen groeit toch wel het besef dat ze met afstand beste middenveld hebben staan. Daardoor lijkt iedere keer de tegenstander kut maar dat komt omdat die simpelweg niet aan voetballen toekomen
Fredsj heeft het goed staan, komen alleen aanvallend tekort om een serieuze kandidaat te zijn denk ikquote:Op maandag 3 november 2014 08:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je feyenoord laatste wedstrijden ziet spelen groeit toch wel het besef dat ze met afstand beste middenveld hebben staan. Daardoor lijkt iedere keer de tegenstander kut maar dat komt omdat die simpelweg niet aan voetballen toekomen
Volgens mij was er 1 kampioenschap uit de afgelopen 4 jaar dat ajax 13 punten ofzo achter stonden in de winterstopquote:
Jawel dit staat nog op de planningquote:Op maandag 3 november 2014 08:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vind je mijn DM's niet interessant genoeg om op te reageren?
Niet?quote:Op maandag 3 november 2014 08:25 schreef JanCees het volgende:
Als je niet blij bent met de zwarte piet banner maak je maar zelf een site zonder zwarte pietbanner
- Danny
Klachtwaardigquote:Op maandag 3 november 2014 08:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nu kijk ik er de hele tijd tegenaan
Heel triest dat een site als FOK! zichzelf hiervoor gebruikt.quote:Op maandag 3 november 2014 08:25 schreef JanCees het volgende:
Als je niet blij bent met de zwarte piet banner maak je maar zelf een site zonder zwarte pietbanner
- Danny
Hij mag zelf beslissen hoe hij zijn site gebruikt..quote:Op maandag 3 november 2014 08:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heel triest dat een site als FOK! zichzelf hiervoor gebruikt.
Dat klopt.quote:Op maandag 3 november 2014 08:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij mag zelf beslissen hoe hij zijn site gebruikt..
Dat klopt.quote:Op maandag 3 november 2014 08:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ik mag daar ook wat van vinden.
ik vind het wel grappig eigenlijk die kneuterigheidquote:Op maandag 3 november 2014 08:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heel triest dat een site als FOK! zichzelf hiervoor gebruikt.
Vond ik eerst ook, maar toen haalden ze de buitenlanders erbijquote:Op maandag 3 november 2014 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het wel grappig eigenlijk die kneuterigheid
je bent toch geen buitenlander, tenminste ik neem aan dat je een NL paspoort hebtquote:Op maandag 3 november 2014 09:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vond ik eerst ook, maar toen haalden ze de buitenlanders erbij
Dacht eindelijk een discussie waar wij niets mee te maken hebben.
Heb zelfs alleen een Nederlandse paspoortquote:Op maandag 3 november 2014 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
je bent toch geen buitenlander, tenminste ik neem aan dat je een NL paspoort hebt
Als je niet in NL bent geboren zou je toch 2 paspoorten hebbenquote:Op maandag 3 november 2014 09:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb zelfs alleen een Nederlandse paspoort
Maar ben niet in Nederland geboren.
daarom, het ligt dus meer aan de ignorantie van je medelanders die bepaalde mensen buitenlanders noemenquote:Op maandag 3 november 2014 09:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb zelfs alleen een Nederlandse paspoort
Maar ben niet in Nederland geboren.
Koerdistan bestaat niet hequote:Op maandag 3 november 2014 09:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als je niet in NL bent geboren zou je toch 2 paspoorten hebben
Komt nog wel goed johquote:
Daar zou je best wel eens gelijk kunnen hebbenquote:Op maandag 3 november 2014 09:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij is die Danny best wel heel erg dom.
wanneer ga je naar drontenquote:Op maandag 3 november 2014 09:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar zou je best wel eens gelijk kunnen hebben
Ik had gisteren eens goed mn best gedaan op schoonmaak van de fiets. Remmen weer afgesteld. Wieltjes uit elkaar dit dat.quote:Op maandag 3 november 2014 09:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar zou je best wel eens gelijk kunnen hebben
Relaxed is datquote:Op maandag 3 november 2014 09:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik had gisteren eens goed mn best gedaan op schoonmaak van de fiets. Remmen weer afgesteld. Wieltjes uit elkaar dit dat.
Het schijnt dat Syntix een kloon van hem is.quote:Op maandag 3 november 2014 09:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij is die Danny best wel heel erg dom.
quote:Op maandag 3 november 2014 10:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het schijnt dat Syntix een kloon van hem is.
Naief en arrogant, maar dat zijn we gewend van ze.quote:Op maandag 3 november 2014 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Wat vond jij van het nieuws dat Ajax met "gedurfd" spel het gaat opnemen tegen Barcelona
Feyenoord richt zich op de competitie.quote:Op maandag 3 november 2014 10:13 schreef JanCees het volgende:
Tegen wie moet Feyenoord eigenlijk in de Champions League?
American British Psychoquote:Op maandag 3 november 2014 09:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Pictured: The self-confessed 'insane psychopath' British banker charged with grisly Hong Kong prostitute murders arrives in court
[ afbeelding ]
Syntix > danny, dat lijkt mij duidelijk.quote:Op maandag 3 november 2014 10:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het schijnt dat Syntix een kloon van hem is.
Eensquote:Op maandag 3 november 2014 10:31 schreef Syntix het volgende:
[..]
Syntix > danny, dat lijkt mij duidelijk.
Je ontkent het dus ook niet.quote:Op maandag 3 november 2014 10:31 schreef Syntix het volgende:
[..]
Syntix > danny, dat lijkt mij duidelijk.
quote:Op maandag 3 november 2014 10:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je ontkent het dus ook niet.
En de UEFA cup hequote:Op maandag 3 november 2014 10:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Feyenoord richt zich op de competitie.
Niet ADOquote:Op maandag 3 november 2014 10:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke Nederlandse club was ook al weer de laatste winnaar van een grote Europese prijs?
Welke Nederlandse club heeft het slechtse record in europa de afgelopen 10 jaar?quote:Op maandag 3 november 2014 10:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke Nederlandse club was ook al weer de laatste winnaar van een grote Europese prijs?
FC Utrechtquote:Op maandag 3 november 2014 10:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Welke Nederlandse club heeft het slechtse record in europa de afgelopen 10 jaar?
PEC?quote:Op maandag 3 november 2014 10:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Welke Nederlandse club heeft het slechtse record in europa de afgelopen 10 jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |