Daar zou je best wel eens gelijk kunnen hebbenquote:Op maandag 3 november 2014 09:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij is die Danny best wel heel erg dom.
wanneer ga je naar drontenquote:Op maandag 3 november 2014 09:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar zou je best wel eens gelijk kunnen hebben
Ik had gisteren eens goed mn best gedaan op schoonmaak van de fiets. Remmen weer afgesteld. Wieltjes uit elkaar dit dat.quote:Op maandag 3 november 2014 09:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar zou je best wel eens gelijk kunnen hebben
Relaxed is datquote:Op maandag 3 november 2014 09:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik had gisteren eens goed mn best gedaan op schoonmaak van de fiets. Remmen weer afgesteld. Wieltjes uit elkaar dit dat.
Het schijnt dat Syntix een kloon van hem is.quote:Op maandag 3 november 2014 09:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij is die Danny best wel heel erg dom.
quote:Op maandag 3 november 2014 10:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het schijnt dat Syntix een kloon van hem is.
Naief en arrogant, maar dat zijn we gewend van ze.quote:Op maandag 3 november 2014 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Wat vond jij van het nieuws dat Ajax met "gedurfd" spel het gaat opnemen tegen Barcelona
Feyenoord richt zich op de competitie.quote:Op maandag 3 november 2014 10:13 schreef JanCees het volgende:
Tegen wie moet Feyenoord eigenlijk in de Champions League?
American British Psychoquote:Op maandag 3 november 2014 09:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Pictured: The self-confessed 'insane psychopath' British banker charged with grisly Hong Kong prostitute murders arrives in court
[ afbeelding ]
Syntix > danny, dat lijkt mij duidelijk.quote:Op maandag 3 november 2014 10:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het schijnt dat Syntix een kloon van hem is.
Eensquote:Op maandag 3 november 2014 10:31 schreef Syntix het volgende:
[..]
Syntix > danny, dat lijkt mij duidelijk.
Je ontkent het dus ook niet.quote:Op maandag 3 november 2014 10:31 schreef Syntix het volgende:
[..]
Syntix > danny, dat lijkt mij duidelijk.
quote:Op maandag 3 november 2014 10:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je ontkent het dus ook niet.
En de UEFA cup hequote:Op maandag 3 november 2014 10:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Feyenoord richt zich op de competitie.
Niet ADOquote:Op maandag 3 november 2014 10:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke Nederlandse club was ook al weer de laatste winnaar van een grote Europese prijs?
Welke Nederlandse club heeft het slechtse record in europa de afgelopen 10 jaar?quote:Op maandag 3 november 2014 10:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke Nederlandse club was ook al weer de laatste winnaar van een grote Europese prijs?
FC Utrechtquote:Op maandag 3 november 2014 10:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Welke Nederlandse club heeft het slechtse record in europa de afgelopen 10 jaar?
PEC?quote:Op maandag 3 november 2014 10:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Welke Nederlandse club heeft het slechtse record in europa de afgelopen 10 jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |