Volgens mij was er 1 kampioenschap uit de afgelopen 4 jaar dat ajax 13 punten ofzo achter stonden in de winterstopquote:
Jawel dit staat nog op de planningquote:Op maandag 3 november 2014 08:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vind je mijn DM's niet interessant genoeg om op te reageren?
Niet?quote:Op maandag 3 november 2014 08:25 schreef JanCees het volgende:
Als je niet blij bent met de zwarte piet banner maak je maar zelf een site zonder zwarte pietbanner
- Danny
Klachtwaardigquote:Op maandag 3 november 2014 08:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nu kijk ik er de hele tijd tegenaan
Heel triest dat een site als FOK! zichzelf hiervoor gebruikt.quote:Op maandag 3 november 2014 08:25 schreef JanCees het volgende:
Als je niet blij bent met de zwarte piet banner maak je maar zelf een site zonder zwarte pietbanner
- Danny
Hij mag zelf beslissen hoe hij zijn site gebruikt..quote:Op maandag 3 november 2014 08:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heel triest dat een site als FOK! zichzelf hiervoor gebruikt.
Dat klopt.quote:Op maandag 3 november 2014 08:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij mag zelf beslissen hoe hij zijn site gebruikt..
Dat klopt.quote:Op maandag 3 november 2014 08:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ik mag daar ook wat van vinden.
ik vind het wel grappig eigenlijk die kneuterigheidquote:Op maandag 3 november 2014 08:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heel triest dat een site als FOK! zichzelf hiervoor gebruikt.
Vond ik eerst ook, maar toen haalden ze de buitenlanders erbijquote:Op maandag 3 november 2014 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het wel grappig eigenlijk die kneuterigheid
je bent toch geen buitenlander, tenminste ik neem aan dat je een NL paspoort hebtquote:Op maandag 3 november 2014 09:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vond ik eerst ook, maar toen haalden ze de buitenlanders erbij
Dacht eindelijk een discussie waar wij niets mee te maken hebben.
Heb zelfs alleen een Nederlandse paspoortquote:Op maandag 3 november 2014 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
je bent toch geen buitenlander, tenminste ik neem aan dat je een NL paspoort hebt
Als je niet in NL bent geboren zou je toch 2 paspoorten hebbenquote:Op maandag 3 november 2014 09:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb zelfs alleen een Nederlandse paspoort
Maar ben niet in Nederland geboren.
daarom, het ligt dus meer aan de ignorantie van je medelanders die bepaalde mensen buitenlanders noemenquote:Op maandag 3 november 2014 09:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb zelfs alleen een Nederlandse paspoort
Maar ben niet in Nederland geboren.
Koerdistan bestaat niet hequote:Op maandag 3 november 2014 09:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als je niet in NL bent geboren zou je toch 2 paspoorten hebben
Komt nog wel goed johquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |