't is niet te hopen dat zijn bulgaarse hoertje hem ontvoerd heeft naar de witwassersquote:Op maandag 3 november 2014 07:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja maar normaal zit ie dan altijd nog op dm. Hij heeft zelfs al een week geen bier geuntappd
Of dat hij Is ingesneeuwd in de sneeuwstorm des doodsquote:Op maandag 3 november 2014 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
't is niet te hopen dat zijn bulgaarse hoertje hem ontvoerd heeft naar de witwassers
Of Quinsy Gario zit achter hem aan in Bulgarije. Dat zou best een boeiend tv-gevecht kunnen zijn, al acht ik het realistischer dat Dven zich in een benauwde schuilkelder heeft verstopt en Quinsy als een debiel met een hakbijl door het dorp rent.quote:Op maandag 3 november 2014 07:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of dat hij Is ingesneeuwd in de sneeuwstorm des doods
Doeiquote:Op maandag 3 november 2014 07:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Knut, ik laat je achter. Overleef ze.
misschien is ie weer gevallenquote:Op maandag 3 november 2014 07:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja maar normaal zit ie dan altijd nog op dm. Hij heeft zelfs al een week geen bier geuntappd
van mij mogen ze van barca winnen, als ze van het weekend het maar verneukenquote:Op maandag 3 november 2014 07:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh god ajax gaat weer "gedurfd" spelen tegen Barcelona
PSV moet eens gaan falenquote:Op maandag 3 november 2014 07:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
van mij mogen ze van barca winnen, als ze van het weekend het maar verneuken![]()
Wij pakken 6 punten tegen psvquote:Op maandag 3 november 2014 08:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feyenoord moet eens normaal een seizoen beginnen.
sta je nog achterquote:Op maandag 3 november 2014 08:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij pakken 6 punten tegen psv
druk, laten we het daar eens over hebbenquote:Op maandag 3 november 2014 08:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cocu verliest het bij zoveel druk
ja leuk, maar het gaat gewoon zo'n seizoen worden als vorig jaarquote:Op maandag 3 november 2014 08:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cocu verliest het bij zoveel druk
jaquote:Op maandag 3 november 2014 08:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je feyenoord laatste wedstrijden ziet spelen groeit toch wel het besef dat ze met afstand beste middenveld hebben staan. Daardoor lijkt iedere keer de tegenstander kut maar dat komt omdat die simpelweg niet aan voetballen toekomen
Fredsj heeft het goed staan, komen alleen aanvallend tekort om een serieuze kandidaat te zijn denk ikquote:Op maandag 3 november 2014 08:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je feyenoord laatste wedstrijden ziet spelen groeit toch wel het besef dat ze met afstand beste middenveld hebben staan. Daardoor lijkt iedere keer de tegenstander kut maar dat komt omdat die simpelweg niet aan voetballen toekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |