Die regel lijkt relaxed maar is klachtwaardig. Mensen gaan echt dagen vrij nemen als ze ziek zijn, maar dan ben je fucked als t langer duurt dan 5 dagenquote:
Pussy, gewoon werken voor je geld en daarna aftikken met je marsquote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is het wel de tijd voor hè?
Je krijgt bij ons 5 extra vakantiedagen als je hele jaar niet ziek bent. Werkt wel
Geef je 5 hollandia als je in mijn plaats gaat morgenquote:Op zondag 2 november 2014 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pussy, gewoon werken voor je geld en daarna aftikken met je mars
Ik heb morgen een tentamen die mag jij dan doenquote:Op zondag 2 november 2014 22:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geef je 5 hollandia als je in mijn plaats gaat morgen
Is goed. Waar gaat t overquote:Op zondag 2 november 2014 22:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb morgen een tentamen die mag jij dan doen
Ik werk al ruim 5 jaar en heb me nog geen dag ziek gemeld.quote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is het wel de tijd voor hè?
Je krijgt bij ons 5 extra vakantiedagen als je hele jaar niet ziek bent. Werkt wel
quote:Op zondag 2 november 2014 22:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Differentiaalvergelijkingen, lineaire algebra en imaginaire getallen
Multiple choice?quote:Op zondag 2 november 2014 22:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Differentiaalvergelijkingen, lineaire algebra en imaginaire getallen
Technische Innovatiewetenschappenquote:Op zondag 2 november 2014 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Welk opleiding doe je? Klinkt allemaal bekend
Ik wel paar keer maar ben nooit ziek geweestquote:Op zondag 2 november 2014 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik werk al ruim 5 jaar en heb me nog geen dag ziek gemeld.
Waarschijnlijk net zo zinnig als mijn inspanningenquote:Op zondag 2 november 2014 22:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok dan maak ik wel een mooie tekening
Gewoon in bed blijven danquote:Op zondag 2 november 2014 22:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net zo zinnig als mijn inspanningen
Multiple choice is sowieso onzinnigquote:Op zondag 2 november 2014 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, multiple choice bij wiskundevragen
bij sommige vakken gaat het prima. de bekende stellingvragen zijn een horrorquote:Op zondag 2 november 2014 22:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Multiple choice is sowieso onzinnig
Zeker de maandag na maandafsluitingquote:Op zondag 2 november 2014 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Ik weet mijn agenda voor morgen niet eens. Meestal is maandag veel meetings.
Wij sluiten de maand nooit af.quote:Op zondag 2 november 2014 22:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker de maandag na maandafsluiting
Kut is datquote:Op zondag 2 november 2014 22:34 schreef Saind het volgende:
Af en toe als ik m'n reet afveeg, dan veeg je 100 keer en blijf je poep zien
alsof je een viltstift afveegt
Niks mis meequote:Op zondag 2 november 2014 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wij sluiten de maand nooit af.
Nog een keer extra drukken voor je veegt.quote:Op zondag 2 november 2014 22:34 schreef Saind het volgende:
In mn volgende casa neem ik sowieso bumgunquote:Op zondag 2 november 2014 22:34 schreef Saind het volgende:
Ik vond dat echt kut in Aziëquote:Op zondag 2 november 2014 22:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In mn volgende casa neem ik sowieso bumgun
Je moet wel richtenquote:Op zondag 2 november 2014 22:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vond dat echt kut in Azië
zit je met een zeiknatte reet
gezonder etenquote:Op zondag 2 november 2014 22:34 schreef Saind het volgende:
Je stelt nu dat mijn kont gelijk is aan mijn gezichtquote:Op zondag 2 november 2014 22:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vond bumgun eerst stom en kut tot er een keer briefje in toilet hing met "if you fall head first in dog shit would you wash or wipe it off?"
Dan heb je een punt
En dat er hondenpoep uit komt.quote:Op zondag 2 november 2014 22:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Je stelt nu dat mijn kont gelijk is aan mijn gezicht
Geprikt?quote:Op zondag 2 november 2014 22:45 schreef JanCees het volgende:
Knut had je al gelezen dat ik gewonnen had met voetbal
Baasquote:Op zondag 2 november 2014 22:45 schreef JanCees het volgende:
Knut had je al gelezen dat ik gewonnen had met voetbal
gewoon een chuugi gebruikenquote:Op zondag 2 november 2014 22:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vond bumgun eerst stom en kut tot er een keer briefje in toilet hing met "if you fall head first in dog shit would you wash or wipe it off?"
Dan heb je een punt
Uit overwinning ook nog. Weg naar de top Is ingezetquote:Op zondag 2 november 2014 22:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
3-4
Was echt zo'n complex wat je in All Stars zag. Kapotte douches, slecht licht, 1 veld
Standaard 2 velletjes even dubbel gevouwen. Indien nodig dat nog eens herhalen.quote:Op zondag 2 november 2014 23:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hebben jullie ook dat je tijdens het schijten al weet of het hele rol papier of 1 velletje wordt?
Uiteraard. Voor afvegen een foto maken voor de WA-groepquote:Op zondag 2 november 2014 23:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hebben jullie ook dat je tijdens het schijten al weet of het hele rol papier of 1 velletje wordt?
voiceclip maken tijdens het drukkenquote:Op zondag 2 november 2014 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Uiteraard. Voor afvegen een foto maken voor de WA-groep
Ratemypoo.comquote:Op zondag 2 november 2014 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Uiteraard. Voor afvegen een foto maken voor de WA-groep
quote:Op maandag 3 november 2014 07:13 schreef Ajacied422 het volgende:
dit wordt nu al een teringtyfusdagh
Ditquote:Op maandag 3 november 2014 07:13 schreef Ajacied422 het volgende:
dit wordt nu al een teringtyfusdagh
iddquote:Op maandag 3 november 2014 07:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Degene die maandag heeft uitgevonden moet echt dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |