ja, vrij lachwekkend, als er een tikkeltje druk op komt te staan vallen ze allemaal weer door de mand.quote:Op zondag 2 november 2014 20:18 schreef Tarado het volgende:
Hoorde ik Sjek nou zeggen dat Feyenoord kampioenskandidaat is? Moet ik toch weer aan Tag Heuer denken
Volgende week de eerste test in de Eredivisie sinds lange tijd.quote:Op zondag 2 november 2014 20:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ja, vrij lachwekkend, als er een tikkeltje druk op komt te staan vallen ze allemaal weer door de mand.
Uitkering aanvragen en naar Duitsland afreizen om daar te profiteren van de welvaart.quote:Op zondag 2 november 2014 19:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dramaandag voor de deur![]()
Ik ga uitkering vragen fuck deze shit
Duitslandquote:Op zondag 2 november 2014 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitkering aanvragen en naar Duitsland afreizen om daar te profiteren van de welvaart.
Ik heb het eerste stukje gekeken tot en met de meeting tussen Susan Visser en die vrouw in de bus. Darten is mooi momenteel.quote:Op zondag 2 november 2014 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
2/11 Het spel van de wolf is best de moeite waard.
Geef maar een seintje als er weer een Nederlander moet.quote:Op zondag 2 november 2014 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het eerste stukje gekeken tot en met de meeting tussen Susan Visser en die vrouw in de bus. Darten is mooi momenteel.
Zo speelt Van Gerwen tegen King.quote:Op zondag 2 november 2014 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geef maar een seintje als er weer een Nederlander moet.
edit verkeerde topicquote:Op zondag 2 november 2014 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb alweer zin in het volgende weekend. Mooie wedstrijden op de rol.
kort proeverijtjequote:Op zondag 2 november 2014 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geef maar een seintje als er weer een Nederlander moet.
Drie biertjes maar. Was een soort try-out. Publiek bestond vooral uit heel beginnende drinkers. Best aardig spul trouwens. Zeker de IPA was erg goed.quote:
gewoon griep fakenquote:Op zondag 2 november 2014 21:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand ebola voor mij? Wil me morgen ziek melden
Drink wat zure melk uit de afvalbak.quote:Op zondag 2 november 2014 21:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is het wel de tijd voor hè?quote:
gewoon bellen en ziek meldenquote:Op zondag 2 november 2014 21:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dan zou ik gaanquote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is het wel de tijd voor hè?
Je krijgt bij ons 5 extra vakantiedagen als je hele jaar niet ziek bent. Werkt wel
Stel je niet aan en ga gewoon werken.quote:Op zondag 2 november 2014 21:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die regel lijkt relaxed maar is klachtwaardig. Mensen gaan echt dagen vrij nemen als ze ziek zijn, maar dan ben je fucked als t langer duurt dan 5 dagenquote:
Pussy, gewoon werken voor je geld en daarna aftikken met je marsquote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je krijgt bij ons 5 extra vakantiedagen als je hele jaar niet ziek bent. Werkt wel
Geef je 5 hollandia als je in mijn plaats gaat morgenquote:Op zondag 2 november 2014 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pussy, gewoon werken voor je geld en daarna aftikken met je mars
Ik heb morgen een tentamen die mag jij dan doenquote:Op zondag 2 november 2014 22:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geef je 5 hollandia als je in mijn plaats gaat morgen
Is goed. Waar gaat t overquote:Op zondag 2 november 2014 22:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb morgen een tentamen die mag jij dan doen
Ik werk al ruim 5 jaar en heb me nog geen dag ziek gemeld.quote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 november 2014 22:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Differentiaalvergelijkingen, lineaire algebra en imaginaire getallen
Multiple choice?quote:Op zondag 2 november 2014 22:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Differentiaalvergelijkingen, lineaire algebra en imaginaire getallen
Technische Innovatiewetenschappenquote:Op zondag 2 november 2014 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Welk opleiding doe je? Klinkt allemaal bekend
Ik wel paar keer maar ben nooit ziek geweestquote:Op zondag 2 november 2014 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik werk al ruim 5 jaar en heb me nog geen dag ziek gemeld.
Waarschijnlijk net zo zinnig als mijn inspanningenquote:Op zondag 2 november 2014 22:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok dan maak ik wel een mooie tekening
Gewoon in bed blijven danquote:Op zondag 2 november 2014 22:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net zo zinnig als mijn inspanningen
Multiple choice is sowieso onzinnigquote:Op zondag 2 november 2014 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, multiple choice bij wiskundevragen
bij sommige vakken gaat het prima. de bekende stellingvragen zijn een horrorquote:Op zondag 2 november 2014 22:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Multiple choice is sowieso onzinnig
Zeker de maandag na maandafsluitingquote:Op zondag 2 november 2014 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Ik weet mijn agenda voor morgen niet eens. Meestal is maandag veel meetings.
Wij sluiten de maand nooit af.quote:Op zondag 2 november 2014 22:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker de maandag na maandafsluiting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |