Gaan we zo doen, ik ging je plaatje net ook niet afkraken.quote:Op zondag 2 november 2014 18:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
1 hondenanus in de OP was al wel genoeg hoor DP.
SS Doomtrooperquote:Op zondag 2 november 2014 18:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens noem eens een goede film die ik moet kijken.
Backdoor sluts 9quote:Op zondag 2 november 2014 18:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens noem eens een goede film die ik moet kijken.
quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Al gezien. Overigens bedoel ik natuurlijk in HD.
Wat ga je eisen stellen dan, divaquote:Op zondag 2 november 2014 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Al gezien. Overigens bedoel ik natuurlijk in HD.
quote:
quote:
Thanks, OP aangepastquote:
Waarom geen #FREEKURDISTAN?quote:
Dit is voor Smoofiequote:Op zondag 2 november 2014 18:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom geen #FREEKURDISTAN?
En ff luisteren
Zeldzaam goede filmquote:
Lobiquote:Op zondag 2 november 2014 19:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is voor Smoofie
Maar speciaal voor jou en alle koerden doe ik hem erin
Geef mij eens wat aanradersquote:Op zondag 2 november 2014 19:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Zeldzaam goede film
Je moet wel van langzame films houden
ff luisterenquote:Op zondag 2 november 2014 19:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lobi
En klinkt lekker
Check eens Johnny Rain. Ook heel goed
Rear window?quote:Op zondag 2 november 2014 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Crime/Thriller maakt niet uit welk jaar
klassiekerquote:
quote:Op zondag 2 november 2014 19:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dramaandag voor de deur![]()
Ik ga uitkering vragen fuck deze shit
wat doe je voor werk danquote:Op zondag 2 november 2014 19:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
ja, vrij lachwekkend, als er een tikkeltje druk op komt te staan vallen ze allemaal weer door de mand.quote:Op zondag 2 november 2014 20:18 schreef Tarado het volgende:
Hoorde ik Sjek nou zeggen dat Feyenoord kampioenskandidaat is? Moet ik toch weer aan Tag Heuer denken
Volgende week de eerste test in de Eredivisie sinds lange tijd.quote:Op zondag 2 november 2014 20:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ja, vrij lachwekkend, als er een tikkeltje druk op komt te staan vallen ze allemaal weer door de mand.
Uitkering aanvragen en naar Duitsland afreizen om daar te profiteren van de welvaart.quote:Op zondag 2 november 2014 19:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Duitslandquote:Op zondag 2 november 2014 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitkering aanvragen en naar Duitsland afreizen om daar te profiteren van de welvaart.
Ik heb het eerste stukje gekeken tot en met de meeting tussen Susan Visser en die vrouw in de bus. Darten is mooi momenteel.quote:Op zondag 2 november 2014 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
2/11 Het spel van de wolf is best de moeite waard.
Geef maar een seintje als er weer een Nederlander moet.quote:Op zondag 2 november 2014 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het eerste stukje gekeken tot en met de meeting tussen Susan Visser en die vrouw in de bus. Darten is mooi momenteel.
Zo speelt Van Gerwen tegen King.quote:Op zondag 2 november 2014 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geef maar een seintje als er weer een Nederlander moet.
edit verkeerde topicquote:Op zondag 2 november 2014 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb alweer zin in het volgende weekend. Mooie wedstrijden op de rol.
kort proeverijtjequote:Op zondag 2 november 2014 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geef maar een seintje als er weer een Nederlander moet.
Drie biertjes maar. Was een soort try-out. Publiek bestond vooral uit heel beginnende drinkers. Best aardig spul trouwens. Zeker de IPA was erg goed.quote:
gewoon griep fakenquote:Op zondag 2 november 2014 21:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand ebola voor mij? Wil me morgen ziek melden
Drink wat zure melk uit de afvalbak.quote:Op zondag 2 november 2014 21:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is het wel de tijd voor hè?quote:
gewoon bellen en ziek meldenquote:Op zondag 2 november 2014 21:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dan zou ik gaanquote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is het wel de tijd voor hè?
Je krijgt bij ons 5 extra vakantiedagen als je hele jaar niet ziek bent. Werkt wel
Stel je niet aan en ga gewoon werken.quote:Op zondag 2 november 2014 21:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |