Die regel lijkt relaxed maar is klachtwaardig. Mensen gaan echt dagen vrij nemen als ze ziek zijn, maar dan ben je fucked als t langer duurt dan 5 dagenquote:
Pussy, gewoon werken voor je geld en daarna aftikken met je marsquote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is het wel de tijd voor hè?
Je krijgt bij ons 5 extra vakantiedagen als je hele jaar niet ziek bent. Werkt wel
Geef je 5 hollandia als je in mijn plaats gaat morgenquote:Op zondag 2 november 2014 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pussy, gewoon werken voor je geld en daarna aftikken met je mars
Ik heb morgen een tentamen die mag jij dan doenquote:Op zondag 2 november 2014 22:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geef je 5 hollandia als je in mijn plaats gaat morgen
Is goed. Waar gaat t overquote:Op zondag 2 november 2014 22:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb morgen een tentamen die mag jij dan doen
Ik werk al ruim 5 jaar en heb me nog geen dag ziek gemeld.quote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is het wel de tijd voor hè?
Je krijgt bij ons 5 extra vakantiedagen als je hele jaar niet ziek bent. Werkt wel
quote:Op zondag 2 november 2014 22:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Differentiaalvergelijkingen, lineaire algebra en imaginaire getallen
Multiple choice?quote:Op zondag 2 november 2014 22:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Differentiaalvergelijkingen, lineaire algebra en imaginaire getallen
Technische Innovatiewetenschappenquote:Op zondag 2 november 2014 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Welk opleiding doe je? Klinkt allemaal bekend
Ik wel paar keer maar ben nooit ziek geweestquote:Op zondag 2 november 2014 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik werk al ruim 5 jaar en heb me nog geen dag ziek gemeld.
Waarschijnlijk net zo zinnig als mijn inspanningenquote:Op zondag 2 november 2014 22:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok dan maak ik wel een mooie tekening
Gewoon in bed blijven danquote:Op zondag 2 november 2014 22:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net zo zinnig als mijn inspanningen
Multiple choice is sowieso onzinnigquote:Op zondag 2 november 2014 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, multiple choice bij wiskundevragen
bij sommige vakken gaat het prima. de bekende stellingvragen zijn een horrorquote:Op zondag 2 november 2014 22:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Multiple choice is sowieso onzinnig
Zeker de maandag na maandafsluitingquote:Op zondag 2 november 2014 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Ik weet mijn agenda voor morgen niet eens. Meestal is maandag veel meetings.
Wij sluiten de maand nooit af.quote:Op zondag 2 november 2014 22:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker de maandag na maandafsluiting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |