Kut is datquote:Op zondag 2 november 2014 22:34 schreef Saind het volgende:
Af en toe als ik m'n reet afveeg, dan veeg je 100 keer en blijf je poep zien
alsof je een viltstift afveegt
Niks mis meequote:Op zondag 2 november 2014 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wij sluiten de maand nooit af.
Nog een keer extra drukken voor je veegt.quote:Op zondag 2 november 2014 22:34 schreef Saind het volgende:
In mn volgende casa neem ik sowieso bumgunquote:Op zondag 2 november 2014 22:34 schreef Saind het volgende:
Ik vond dat echt kut in Aziëquote:Op zondag 2 november 2014 22:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In mn volgende casa neem ik sowieso bumgun
Je moet wel richtenquote:Op zondag 2 november 2014 22:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vond dat echt kut in Azië
zit je met een zeiknatte reet
gezonder etenquote:Op zondag 2 november 2014 22:34 schreef Saind het volgende:
Je stelt nu dat mijn kont gelijk is aan mijn gezichtquote:Op zondag 2 november 2014 22:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vond bumgun eerst stom en kut tot er een keer briefje in toilet hing met "if you fall head first in dog shit would you wash or wipe it off?"
Dan heb je een punt
En dat er hondenpoep uit komt.quote:Op zondag 2 november 2014 22:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Je stelt nu dat mijn kont gelijk is aan mijn gezicht
Geprikt?quote:Op zondag 2 november 2014 22:45 schreef JanCees het volgende:
Knut had je al gelezen dat ik gewonnen had met voetbal
Baasquote:Op zondag 2 november 2014 22:45 schreef JanCees het volgende:
Knut had je al gelezen dat ik gewonnen had met voetbal
gewoon een chuugi gebruikenquote:Op zondag 2 november 2014 22:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vond bumgun eerst stom en kut tot er een keer briefje in toilet hing met "if you fall head first in dog shit would you wash or wipe it off?"
Dan heb je een punt
Uit overwinning ook nog. Weg naar de top Is ingezetquote:Op zondag 2 november 2014 22:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
3-4
Was echt zo'n complex wat je in All Stars zag. Kapotte douches, slecht licht, 1 veld
Standaard 2 velletjes even dubbel gevouwen. Indien nodig dat nog eens herhalen.quote:Op zondag 2 november 2014 23:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hebben jullie ook dat je tijdens het schijten al weet of het hele rol papier of 1 velletje wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |