quote:Op maandag 3 november 2014 11:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Duchesse de Bourgogne is wel een goede om voor het eerste te proberen. Ik zou niet meteen een geuze doen
En welke zal ik meenemen bij doctervandekorenaar. Dacht aan 3 flessen. Beter hebben ze van die 75 cl dingenquote:Op maandag 3 november 2014 11:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geuze Boon is ook een prima instapper, al zou een Faro helemaal ideaal zijn.![]()
Kijk die trouwfotos 9 van de 10 zijn echt complete freaksquote:Op maandag 3 november 2014 12:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Het topic over trouwen in lif is niet erg informatief.
Niet gekeken. Ik ga mn tvp weer weghalen daar.quote:Op maandag 3 november 2014 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijk die trouwfotos 9 van de 10 zijn echt complete freaks
Noblesse VSOP of Extraordinairequote:Op maandag 3 november 2014 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
En welke zal ik meenemen bij doctervandekorenaar. Dacht aan 3 flessen. Beter hebben ze van die 75 cl dingen
Topperquote:Op maandag 3 november 2014 12:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Noblesse VSOP of Extraordinaire
Extase
Belle Fleur
Ik ben bang dat jullie te hard gaan.quote:Op maandag 3 november 2014 12:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Koop een racefiets en haak je wagonnetje aan
Bedankt maatquote:Op maandag 3 november 2014 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd vriend
wie is de gelukkige
Als het in Nederland uitbreekt ja.quote:Op maandag 3 november 2014 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, zou Ebola een officieel scheldwoord kunnen worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |