fixed.quote:Op maandag 3 november 2014 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit weekend eten in restaurant met prima bierkaart en nog even op de fiets naar dochtervandekorenaar.
Goed untappd weekend
De mugquote:Op maandag 3 november 2014 10:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
fixed.
Welk restaurant ga je naar toe?
Ik ben dit weekend in Hamburg. Daar zal het ook wel goed komen met Untappd.
De standaard tapbieren mag je overslaan. Vlaams Bruin is altijd goed. Emelisse is ook een goede brouwerij, de Blond is erg lekker. Gouden Carolus vind ik ook altijd goed.quote:Op maandag 3 november 2014 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Saind & Opper doe eens tippen
http://www.demug.nl/bierkaart
Dat pakket is op de Gulden Draak na niet zo bijzonder. Kun je beter voor een 4 pack Gulden Draak gaan, dat is wel value for money.quote:Op maandag 3 november 2014 11:09 schreef JanCees het volgende:
Bij Lidl heb je deze week bier van Steenberge in de aanbieding zag ik
ik had er al over gelezen, wat een debielquote:Op maandag 3 november 2014 09:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Pictured: The self-confessed 'insane psychopath' British banker charged with grisly Hong Kong prostitute murders arrives in court
[ afbeelding ]
Hoe kan dit. Ik heb er 3 en ben in nederland geboren.quote:Op maandag 3 november 2014 09:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb zelfs alleen een Nederlandse paspoort
Maar ben niet in Nederland geboren.
Ik ben zelf een groot fan van Achel maar die zijn vrij standaard, zelfde met Sint Bernardus 12 en Rochefort.Emelisse is mooi spul, zeker de blonde. Urthel hop-it is ook lekker en ook wel wat voor jou.quote:Op maandag 3 november 2014 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
je kan er toch afstand van doen, of hij is stateloos geboren (als vluchteling of zo)quote:Op maandag 3 november 2014 11:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe kan dit. Ik heb er 3 en ben in nederland geboren.
Ja maar waarom zou je dat doen.quote:Op maandag 3 november 2014 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan er toch afstand van doen, of hij is stateloos geboren (als vluchteling of zo)
ik heb de mogelijkheid om zowel een Braziliaans als een Italiaans paspoort te krijgen, maar vind dat (nog) niet echt nodig, Braziliaans zou in de toekomst misschien nog wel van pas komenquote:Op maandag 3 november 2014 11:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou je dat doen.
Dan denk ik de tweede
Braziliaans is wel handig ja. Italiaans zal qua visa ook wel weinig voordeel biedenquote:Op maandag 3 november 2014 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb de mogelijkheid om zowel een Braziliaans als een Italiaans paspoort te krijgen, maar vind dat (nog) niet echt nodig, Braziliaans zou in de toekomst misschien nog wel van pas komen
Nederland doet daar ook vies moeilijk he. Op latere leeftijd een 2e nationaliteit krijgen als je de nederlandse al bezit.quote:Op maandag 3 november 2014 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb de mogelijkheid om zowel een Braziliaans als een Italiaans paspoort te krijgen, maar vind dat (nog) niet echt nodig, Braziliaans zou in de toekomst misschien nog wel van pas komen
Kunnen ze toch weinig aan doenquote:Op maandag 3 november 2014 11:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nederland doet daar ook vies moeilijk he. Op latere leeftijd een 2e nationaliteit krijgen als je de nederlandse al bezit.
Toch leuk dat we beide de Emelisse Blond tippen.quote:Op maandag 3 november 2014 11:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben zelf een groot fan van Achel maar die zijn vrij standaard, zelfde met Sint Bernardus 12 en Rochefort.Emelisse is mooi spul, zeker de blonde. Urthel hop-it is ook lekker en ook wel wat voor jou.
Oerbier van de Dolle Brouwers ook zeker doen.
Duchesse de Bourgogne is wel een goede om voor het eerste te proberen. Ik zou niet meteen een geuze doenquote:Op maandag 3 november 2014 11:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toch leuk dat we beide de Emelisse Blond tippen.
Knut hou je ook van zure bieren? Vlaams Bruin, Geuze, Kriek enzo
Geuze Boon is ook een prima instapper, al zou een Faro helemaal ideaal zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 11:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Duchesse de Bourgogne is wel een goede om voor het eerste te proberen. Ik zou niet meteen een geuze doen
Orval.quote:Op maandag 3 november 2014 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Val zelf in slaap.quote:
Dit is een forum en het staat vrij om op iedereen te reageren. Anders moet je het via DM doen.quote:Op maandag 3 november 2014 11:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het werd niet aan jou gevraagd he.
Desondanks een prima keuze.
Als je de letters van jouw nick wat husselt, kun je er: Wii Anus van maken. Is dat ook de herkomst? Dat jij die controllers rectaal inbrengt?quote:Op maandag 3 november 2014 11:47 schreef Iwanius het volgende:
Morgen-middag allemaal. Heerlijk weertje om even een wandeling te maken niet?
quote:Op maandag 3 november 2014 11:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is een forum en het staat vrij om op iedereen te reageren. Anders moet je het via DM doen.
wat een vindingrijkheid op de maandagmorgenquote:Op maandag 3 november 2014 11:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je de letters van jouw nick wat husselt, kun je er: Wii Anus van maken. Is dat ook de herkomst? Dat jij die controllers rectaal inbrengt?
Ik heb ook nog een Wii staan thuis. Ligt wel een flinke laag stof op.quote:Op maandag 3 november 2014 11:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je de letters van jouw nick wat husselt, kun je er: Wii Anus van maken. Is dat ook de herkomst? Dat jij die controllers rectaal inbrengt?
quote:
Ik ben scherp vandaag. Geen oog dicht gedaan vannacht, dus dat helpt.quote:Op maandag 3 november 2014 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een vindingrijkheid op de maandagmorgen
Ik heb er serieus over getwijfeld om een zo een nieuwe Wii te halen. Voor Mario Kart. Tot op heden nog niet gedaan. Ook al omdat ik niet zo een gamer ben.quote:Op maandag 3 november 2014 11:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een Wii staan thuis. Ligt wel een flinke laag stof op.
bij mij zou dat juist andersom zijnquote:Op maandag 3 november 2014 11:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben scherp vandaag. Geen oog dicht gedaan vannacht, dus dat helpt.
Kickt er straks wel in hoor. Zo rond een uur of 3.quote:Op maandag 3 november 2014 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij mij zou dat juist andersom zijn
quote:Op maandag 3 november 2014 11:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heerlijk die voorspelbaarheid hier.
moment dat je dan echt kan slapen is wel goddelijkquote:Op maandag 3 november 2014 11:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kickt er straks wel in hoor. Zo rond een uur of 3.
Heb je een fietscomputer met ant +quote:Op maandag 3 november 2014 11:55 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.futurumshop.nl(...)il&utm_campaign=tacx
Knutgezicht. Welke moet ik nemen?
Ik kijk daar ook al de hele dag naar uit. Gordijntjes dicht. Deken tot boven mn neus.quote:Op maandag 3 november 2014 11:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
moment dat je dan echt kan slapen is wel goddelijk
quote:Op maandag 3 november 2014 11:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Duchesse de Bourgogne is wel een goede om voor het eerste te proberen. Ik zou niet meteen een geuze doen
En welke zal ik meenemen bij doctervandekorenaar. Dacht aan 3 flessen. Beter hebben ze van die 75 cl dingenquote:Op maandag 3 november 2014 11:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geuze Boon is ook een prima instapper, al zou een Faro helemaal ideaal zijn.![]()
Kijk die trouwfotos 9 van de 10 zijn echt complete freaksquote:Op maandag 3 november 2014 12:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Het topic over trouwen in lif is niet erg informatief.
Niet gekeken. Ik ga mn tvp weer weghalen daar.quote:Op maandag 3 november 2014 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijk die trouwfotos 9 van de 10 zijn echt complete freaks
Noblesse VSOP of Extraordinairequote:Op maandag 3 november 2014 12:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
En welke zal ik meenemen bij doctervandekorenaar. Dacht aan 3 flessen. Beter hebben ze van die 75 cl dingen
Topperquote:Op maandag 3 november 2014 12:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Noblesse VSOP of Extraordinaire
Extase
Belle Fleur
Ik ben bang dat jullie te hard gaan.quote:Op maandag 3 november 2014 12:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Koop een racefiets en haak je wagonnetje aan
Bedankt maatquote:Op maandag 3 november 2014 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd vriend
wie is de gelukkige
Als het in Nederland uitbreekt ja.quote:Op maandag 3 november 2014 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, zou Ebola een officieel scheldwoord kunnen worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |