fixed.quote:Op maandag 3 november 2014 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit weekend eten in restaurant met prima bierkaart en nog even op de fiets naar dochtervandekorenaar.
Goed untappd weekend
De mugquote:Op maandag 3 november 2014 10:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
fixed.
Welk restaurant ga je naar toe?
Ik ben dit weekend in Hamburg. Daar zal het ook wel goed komen met Untappd.
De standaard tapbieren mag je overslaan. Vlaams Bruin is altijd goed. Emelisse is ook een goede brouwerij, de Blond is erg lekker. Gouden Carolus vind ik ook altijd goed.quote:Op maandag 3 november 2014 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Saind & Opper doe eens tippen
http://www.demug.nl/bierkaart
Dat pakket is op de Gulden Draak na niet zo bijzonder. Kun je beter voor een 4 pack Gulden Draak gaan, dat is wel value for money.quote:Op maandag 3 november 2014 11:09 schreef JanCees het volgende:
Bij Lidl heb je deze week bier van Steenberge in de aanbieding zag ik
ik had er al over gelezen, wat een debielquote:Op maandag 3 november 2014 09:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Pictured: The self-confessed 'insane psychopath' British banker charged with grisly Hong Kong prostitute murders arrives in court
[ afbeelding ]
Hoe kan dit. Ik heb er 3 en ben in nederland geboren.quote:Op maandag 3 november 2014 09:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb zelfs alleen een Nederlandse paspoort
Maar ben niet in Nederland geboren.
Ik ben zelf een groot fan van Achel maar die zijn vrij standaard, zelfde met Sint Bernardus 12 en Rochefort.Emelisse is mooi spul, zeker de blonde. Urthel hop-it is ook lekker en ook wel wat voor jou.quote:Op maandag 3 november 2014 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Saind & Opper doe eens tippen
http://www.demug.nl/bierkaart
je kan er toch afstand van doen, of hij is stateloos geboren (als vluchteling of zo)quote:Op maandag 3 november 2014 11:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe kan dit. Ik heb er 3 en ben in nederland geboren.
Ja maar waarom zou je dat doen.quote:Op maandag 3 november 2014 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan er toch afstand van doen, of hij is stateloos geboren (als vluchteling of zo)
ik heb de mogelijkheid om zowel een Braziliaans als een Italiaans paspoort te krijgen, maar vind dat (nog) niet echt nodig, Braziliaans zou in de toekomst misschien nog wel van pas komenquote:Op maandag 3 november 2014 11:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou je dat doen.
Dan denk ik de tweede
Braziliaans is wel handig ja. Italiaans zal qua visa ook wel weinig voordeel biedenquote:Op maandag 3 november 2014 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb de mogelijkheid om zowel een Braziliaans als een Italiaans paspoort te krijgen, maar vind dat (nog) niet echt nodig, Braziliaans zou in de toekomst misschien nog wel van pas komen
Nederland doet daar ook vies moeilijk he. Op latere leeftijd een 2e nationaliteit krijgen als je de nederlandse al bezit.quote:Op maandag 3 november 2014 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb de mogelijkheid om zowel een Braziliaans als een Italiaans paspoort te krijgen, maar vind dat (nog) niet echt nodig, Braziliaans zou in de toekomst misschien nog wel van pas komen
Kunnen ze toch weinig aan doenquote:Op maandag 3 november 2014 11:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nederland doet daar ook vies moeilijk he. Op latere leeftijd een 2e nationaliteit krijgen als je de nederlandse al bezit.
Toch leuk dat we beide de Emelisse Blond tippen.quote:Op maandag 3 november 2014 11:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben zelf een groot fan van Achel maar die zijn vrij standaard, zelfde met Sint Bernardus 12 en Rochefort.Emelisse is mooi spul, zeker de blonde. Urthel hop-it is ook lekker en ook wel wat voor jou.
Oerbier van de Dolle Brouwers ook zeker doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |