abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 30 oktober 2014 @ 08:37:12 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_146104103
De Duitse autoriteiten maken zich grote zorgen over groeperingen van agressieve voetbalhooligans en neonazi's die gezamenlijk tegen salafisten willen optreden. Afgelopen zondag kwam het in Keulen tot grootschalige geweldplegingen van deze 'Hooligans gegen Salafisten' tegen de politie. Vooral in Berlijn maakt men zich op voor rellen op en rond 9 november, de dag dat de Muur 25 jaar geleden viel.

De autoriteiten vrezen dat het na het geweld van zondag niet bij een eenmalige demonstratie van gewelddadige voetbalfans en neonazi's blijft. 'Zulke uitingen kunnen binnenkort ook plaatsvinden in Berlijn, in Dortmund of Hamburg, ja, in elke Duitse stad', zegt een veiligheidsexpert.

Het leed zal niet te overzien zijn als extremistische moslims, waarvan er zo'n zesduizend in Duitsland wonen, op hun beurt in de buurt tegendemonstraties gaan houden. In Keulen waren die niet te zien.

Op sociale media van neonazi's wordt al driftig gezinspeeld op nieuwe 'acties tegen salafisten'. Op websites staan teksten met opschriften als: 'Gemeinsam für Deutschland', afgedrukt in gotische letters.

Thomas de Maizière (CDU), minister van Binnenlandse Zaken, bestudeert of dergelijke demonstraties verboden kunnen worden. 'Wanneer vooraf vaststaat dat zo'n demonstratie tegen IS alleen maar een vehikel is om geweld te plegen, vaak ook na het nodige gebruik van alcohol, dan is een verbod, ook voor de rechter, makkelijk uit te leggen', aldus de bewindsman.

Voor De Maizière zijn het tijden vol kopzorgen. Waren er een paar weken geleden al zeer gewelddadige rellen in onder meer Hamburg en Celle tussen Koerden, yezidi's en salafisten, sinds zondag komt er nu het tegen moslims gerichte straatgeweld van hooligans en neonazi's bij.

Daarnaast maakt De Maizière zich ernstig zorgen over de honderden Duitse salafisten die in het Midden-Oosten onder de banier van IS vechten. Net als in Nederland vrezen de Duitse autoriteiten dat sommige van deze terroristen bij terugkomst in het vaderland geneigd zullen zijn aanslagen te plegen.

Tot verrassing van de autoriteiten komt daar het nieuwe anti-IS-verbond van voetbalhooligans en neonazi's bij, juist nu de 'gewone' rellen rond de Duitse voetbalstadions zo goed als verdwenen zijn.

De autoriteiten waren zondag hogelijk verbaasd over de grote aantallen 'Hooligans gegen Salafisten' die de straten van Keulen onveilig maakten. Een kleine vijfduizend man, veelal 'Glatzköpfe' (kaalkoppen), had gehoor gegeven aan oproepen op sociale media 'om iets tegen het salafisme te doen'.

Het was een vreemde mix van gewelddadige voetbalfans en bekende neonazi's die 's middags door Keulen trokken. 'Fans' uit Mannheim, Bremen, Dortmund, Gelsenkirchen en Duisburg, plus leden van extremistische partijen als NPD, Die Rechte en ProNRW. Sommige deelnemers kwamen overigens uit Nederland, getuige Nederlandse teksten op enkele spandoeken. Bekende neonazi's als de 61-jarige 'SS-Siggi' liepen in de rijen mee. Compleet met beruchte nazistische uitingen, zoals de getatoeëerde cijfers '88'. De '8' is de achtste letter uit het alfabet, de 'H'. '88' staat voor 'Heil Hitler'.

Op de Breslauer Platz kwam het tot hevige gevechten met de politie. Er werd met vuurwerk, stenen en fietsen gegooid, een politiebusje werd omgeworpen. Ook journalisten werden aangevallen: 'Lügenpresse auf die Fresse!' (Sla de leugenachtige pers op hun smoelwerk).

http://www.volkskrant.nl/(...)n-neonazis~a3778569/

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_146104200
Als nazi's en hooligans op IS-jacht gaan, wat is daar dan precies mis mee? Of gaat het er alleen om dat er dan ook allerlei dingen gesloopt worden?
pi_146104211
Deze nazi's waren er al in de jaren 90.

Toen tientallen moorden gepleegd op willekeurige Turken en complete families in hun huizen levend verbrand. Geen IS te bekennen.

In de jaren 2000 weer tientallen Turken en een Griek vermoord, ook geen IS.

En nu zien ze hun kans schoon om in het openbaar hun zeer racistische nazi gedachtengoed te ventileren. IS is een smoes.

Ik ben benieuwd hoeveel fokkers hierin gaan trappen en deze achterlijkheid gaan goedpraten of "het ergens wel begrijpen."

Dit is gewoon scum. Niks meer, niks minder.
pi_146104249
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:44 schreef Jigzoz het volgende:
Als nazi's en hooligans op IS-jacht gaan, wat is daar dan precies mis mee? Of gaat het er alleen om dat er dan ook allerlei dingen gesloopt worden?
Ze gaan niet op IS jacht Jigzoz.

Ze gaan op buitenlander jacht.

Het zijn de bekende neonazi's die het liefst alle buitenlanders een kopje kleiner zouden maken, Duitsland heeft dit probleem al decennia.

"Ausländer Raus" werd er dan ook geroepen en overal stond er "88"

Ik vind het jammer dat je zo goedkeurend reageert op deze Hitler fanboys. Vind je het ook goed dat IS fans op nazi's jagen?

Het probleem met dit soort extremisten is, juist dat ze geen onderscheid maken (zowel IS als neonazi's)

De overheid moet hard optreden tegen dit soort geweld.
pi_146104305
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:47 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ze gaan niet op IS jacht Jigzoz.

Het zijn de bekende neonazi's die het liefst alle buitenlanders een kopje kleiner zouden maken, Duitsland heeft dit probleem al decennia.

"Ausländer Raus" werd er dan ook geroepen en overal stond er "88"

Ik vind het jammer dat je zo goedkeurend reageert op deze Hitler fanboys. Vind je het ook goed dat IS fans op nazi's jagen?

Het probleem met dit soort extremisten is, juist dat ze geen onderscheid maken (zowel IS als neonazi's)

De overheid moet hard optreden tegen dit soort geweld.
Ik heb een stevige afkeer van rechtsextremisten, maar een nog veel grotere afkeer van die IS-nazi's. Gaan ze inderdaad op buitenlanderjacht? Direct oppakken. Maar gaan ze op IS-jacht? Laat maar even gaan.

Om even een vergelijking te maken: ik hoef ook geen tientallen spinnen in mijn huis, maar als het barst van de muggen, dan laat ik ze toch nog even zitten.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2014 08:51:45 ]
pi_146104311
Tjah, nu kun je je afvragen wat dit veroorzaakt heeft. De bom gaat een keer barsten, ook hier.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 30 oktober 2014 @ 08:52:49 #7
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_146104325
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:47 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

"Ausländer Raus" werd er dan ook geroepen

Ik heb hier niet echt problemen mee.
Die Furcht ist die Mutter der Moral.
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.
pi_146104337
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:52 schreef Varg89 het volgende:

[..]

Ik heb hier geen problemen mee.
Weet ik.

Maar de grondwet en het strafrecht gelukkig wel.

Dus mocht je zelf ooit zoiets doen, zul je wegkwijnen in een cel.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 08:55:53 #9
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_146104368
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:53 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dus mocht je zelf ooit zoiets doen, zul je wegkwijnen in een cel.
Ik heb niet gezegd dat ik zoiets ga doen, ik zou het alleen aanmoedigen.
pi_146104378
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:51 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik heb een stevige afkeer van rechtsextremisten, maar een nog veel grotere afkeer van die IS-nazi's. Gaan ze inderdaad op buitenlanderjacht? Direct oppakken. Maar gaan ze op IS-jacht? Laat maar even gaan.

Om even een vergelijking te maken: ik hoef ook geen tientallen spinnen in mijn huis, maar als het barst van de muggen, dan laat ik ze toch nog even zitten.
Domme vergelijking.

Spinnen doen in Nederland over het algemeen mensen geen kwaad.

Dit is net als je hele huis met Zyklon-B vullen om van die muggen af te komen.

Als je enig verstand, nuance en menselijkheid in je hebt zul je nazi's(die tientallen willekeurige onschuldige mensen hebben vermoord) hoe dan ook afkeuren.
Te triest voor woorden hoeveel posters nu al de facto nazi's steunen.

:r
pi_146104382
quote:
In Köln zijn volop winkels geplundert, passanten bedreigd en deels geweld aan gedaan, zeker als deze en buitenlands uiterlijk hadden en is een grote schade aangedaan...

Dat die Hooligans riepen tegen 'Salafisten' aktie te voeren was hooguit een slap excuus om te rellen ... (de geweldsexplosie was vooral gekomen toen de Hooligans enkele personen in een Voetbalshirt van Galatasaray troffen, een turkse voetbalclub)

last hebben vooral gewone nette burgers en ondernemers.
Het Kölner hoofdstation moest langere tijd afgesloten worden, en tegen de 50 personen raakten gewond (waaronder slechts een Hooligan)

"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_146104398
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:55 schreef Varg89 het volgende:

[..]

Je moet waken dat niet de goede buitenlanders die hard mee vechten aan jouw maatschappij het slachtoffer worden.

Natuurlijk ben ik voor een wat agressievere tegen geluid tegen IS aanhangers, ook in het westen. Maar nogmaals, de goede buitenlanders moeten daar niet het slachtoffer van worden. IS aanhangers zijn nog altijd maar 0,00001% van alle buitenlanders....
pi_146104402
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:55 schreef Varg89 het volgende:

[..]

Klopt. Want laffe internetheld.

Gelukkig zijn de meeste racisten in Nederland broekpoepers als jij die huilend wegrennen als een Marokkaan hoi tegen ze zegt in de metro.
pi_146104411
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:56 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Domme vergelijking.

Oké, dan niet.
pi_146104426
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:56 schreef RM-rf het volgende:

[..]

In Köln zijn volop winkels geplundert, passanten bedreigd en deels geweld aan gedaan, zeker als deze en buitenlands uiterlijk hadden en is een grote schade aangedaan...

Dat die Hooligans riepen tegen 'Salafisten' aktie te voeren was hooguit een slap excuus om te rellen ... (de geweldsexplosie was vooral gekomen toen de Hooligans enkele personen in een Voetbalshirt van Galatasaray troffen, een turkse voetbalclub)

last hebben vooral gewone nette burgers en ondernemers.
Het Kölner hoofdstation moest langere tijd afgesloten worden, en tegen de 50 personen raakten gewond (waaronder slechts een Hooligan)

[ afbeelding ]
Tja, de mediabangmakerij tegen IS werkt blijkbaar goed.

De laffe huilies rennen in tranen in de armen van deze psychopaten met IQ van 12.
pi_146104441
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:58 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Oké, dan niet.
Goed argument.

Laat het even inwerken op hoe absurd je argument was in plaats van te vervallen in dit soort reacties.

Geen probleem verder. Even goede vrienden, iedereen maakt wel eens fouten.
pi_146104444
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:57 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Je moet waken dat niet de goede buitenlanders die hard mee vechten aan jouw maatschappij het slachtoffer worden.

Natuurlijk ben ik voor een wat agressievere tegen geluid tegen IS aanhangers, ook in het westen. Maar nogmaals, de goede buitenlanders moeten daar niet de slachtoffer van worden. IS aanhangers zijn nog altijd maar 0,00001% van alle buitenlanders....
Zeker, maar als er niet veel steviger wordt opgetreden tegen IS-nazi's, dan zullen uiteindelijk veel meer mensen daarop aangekeken worden en extreemrechts profiteert daarvan. Dat moeten we dus echt voor zijn en ik kan niet anders zeggen dan dat we daar al redelijk laat mee zijn.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 09:02:00 #18
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_146104454
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:57 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Natuurlijk ben ik voor een wat agressievere tegen geluid tegen IS aanhangers, ook in het westen. Maar nogmaals, de goede buitenlanders moeten daar niet de slachtoffer van worden. IS aanhangers zijn nog altijd maar 0,00001% van alle buitenlanders....
De relmarokkanen en antillianen die in elke stad voor overlast worden mogen van mij lekker oprotten :Y Niet alleen die IS aanhangers.
pi_146104476
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:02 schreef Varg89 het volgende:

[..]

De relmarokkanen en antillianen die in elke stad voor overlast worden mogen van mij lekker oprotten :Y Niet alleen die IS aanhangers.
Mwoah, je moet wel verschil blijven maken tussen straatcriminaliteit en het toejuichen van genocide.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 09:03:24 #20
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_146104483
quote:
6s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:58 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Klopt. Want laffe internetheld.

Gelukkig zijn de meeste racisten in Nederland broekpoepers als jij die huilend wegrennen als een Marokkaan hoi tegen ze zegt in de metro.
Jij weet niet waarover je praat man, jij kent me niet en deze reactie slaat nergens op.
pi_146104485
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:00 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Zeker, maar als er niet veel steviger wordt opgetreden tegen IS-nazi's, dan zullen uiteindelijk veel meer mensen daarop aangekeken worden en extreemrechts profiteert daarvan. Dat moeten we dus echt voor zijn en ik kan niet anders zeggen dan dat we daar al redelijk laat mee zijn.
Dus dan maar nazi's steunen die op buitenlander, homo en jodenjacht zijn gegaan in het verleden, dat weer riepen in de demonstratie en die dat in de toekomst zeker weer gaan doen?

Zowel in de jaren 90 als de jaren 2000 vielen er tientallen onschuldige doden door deze mensen.

Hoe ziek ben je dan eigenlijk. Als je ze een noodzakelijk kwaad vindt ?
pi_146104495
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:03 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Mwoah, je moet wel verschil blijven maken tussen straatcriminaliteit en het toejuichen van genocide.
O toch wel.

Bedankt voor je nuance, de nazi's zullen vast naar je luisteren :D
pi_146104541
quote:

[..]

http://m.gva.be/cnt/aid10(...)ab-moorden-neonazi-s

Gewoon willekeurige mensen doden vanwege hun afkomst.

Huis in brand steken van een Turkse familie. Alle kinderen en de moeder dood.

De vrienden van Jigzoz

pi_146104550
quote:

[..]

En vervolgens mogen 90% van alle goede Marokkanen en Antillianen het onderspit delven?

Je moet snappen dat de meerderheid niet achter deze rottigheid zit. De media vergroot altijd een kleine groep.
pi_146104560
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:06 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

http://m.gva.be/cnt/aid10(...)ab-moorden-neonazi-s

Gewoon willekeurige mensen doden vanwege hun afkomst.

Huis in brand steken van een Turkse familie. Alle kinderen en de moeder dood.

[ afbeelding ]

De vrienden van Jigzoz
Gewoon harde werkers inderdaad :(
  donderdag 30 oktober 2014 @ 09:12:49 #26
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_146104616
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:07 schreef Apekoek het volgende:

[..]

En vervolgens mogen 90% van alle goede Marokkanen en Antillianen het onderspit delven?

Je moet snappen dat de meerderheid niet achter deze rottigheid zit. De media vergroot altijd een kleine groep.
wat is "goed" in jouw optiek?
Als het moslims zijn die hier leven volgens hun eigen cultuur (islamitisch) vind ik dat niet zo goed.
pi_146104651
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:08 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Gewoon harde werkers inderdaad :(
Ook als ze lui waren hoefden die kinderen niet levend verbrand te worden van mij overigens.

Maar ik denk dat Jigzoz wel kan uitleggen waarom dit een noodzakelijk kwaad is.
pi_146104665
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:12 schreef Varg89 het volgende:

[..]

Als het moslims zijn die hier leven volgens hun eigen cultuur (islamitisch) vind ik dat niet zo goed.
Mee doen met de samenleving en een liberale achtergrond hebben en ook gewoon Nederlandse vrienden hebben, ja dat is nog altijd het grootste gedeelte. Waar jij het overhebt zijn kleine groeperingen bij elkaar, die mag je harder aanpakken, niet de Nederlandse/Buitenlanders die het gewoon goed doen.
pi_146104666
quote:

[..]

Als ze zich gewoon aan de Nederlandse wet houden en er geen anderen mee lastigvallen, dan zie ik het probleem eigenlijk niet.
pi_146104673
quote:

[..]

Dan moet er neonazi met een vlammenwerper tegenaan ja? Gewoon dood? Omdat ze moslim zijn?

Wat is het verschil tussen jou en IS dan?

Ik zie het niet.
pi_146104710
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:15 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dan moet er neonazi met een vlammenwerper tegenaan ja? Gewoon dood? Omdat ze moslim zijn?

Ik zie het niet.
Meneer Varg89 heeft nogal oogkleppen op, dit soort figuren als hij vind ik net zo eng als IS aanhangers.

Hij beseft niet dat bijna geen enkele moslim achter IS staat, de media vergroot deze groep en daar is hij heel vatbaar voor.
pi_146104716
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:14 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Als ze zich gewoon aan de Nederlandse wet houden en er geen anderen mee lastigvallen, dan zie ik het probleem eigenlijk niet.
Wellicht moet je dan even terugkomen op je uitspraken over neonazi's.

Figuren als jij zijn veel gevaarlijker dan openlijke racisten als die Vig.

Jij keurt het goed en laat het gebeuren terwijl je "maar ik ben geen racist hoor" roept. Door figuren als jij kunnen de psychopaten hun wreedheden uitvoeren. Zo ging dat ook in WOII. De zogenaamde genuanceerde meerderheid die wel "begreep" dat er nou eenmaal een "harde aanpak" nodig was. De mensen die met de nazi's in zee gingen dus. ;)
pi_146104729
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:17 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Meneer Varg89 heeft nogal oogkleppen op, dit soort figuren als hij vind ik net zo eng als IS aanhangers.

Hij beseft niet dat bijna geen enkele moslim achter IS staat, de media vergroot deze groep en daar is hij heel vatbaar voor.
En niet alleen hij.

De media neemt hier inderdaad totaal geen verantwoordelijkheid en zien niet in hoe gevaarlijk ze bezig zijn.
pi_146104730
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:51 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik verwacht inderdaad dat ze middels gedegen recherchewerk op zoek gaan naar mensen die voornemens zijn richting Syrië te gaan om daar voor IS te strijden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 30 oktober 2014 @ 09:20:16 #35
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_146104752
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:14 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Mee doen met de samenleving en een liberale achtergrond hebben en ook gewoon Nederlandse vrienden hebben, ja dat is nog altijd het grootste gedeelte. Waar jij het overhebt zijn kleine groeperingen bij elkaar, die mag je harder aanpakken, niet de Nederlandse/Buitenlanders die het gewoon goed doen.
Ik heb flink wat Marokkanen ontmoet en er zijn maar een paar geweest waar ik respect voor heb, de meeste die ik heb gezien deugen van geen kant en hebben schijt aan alle regels.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 09:21:04 #36
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_146104765
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:14 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Er bestaan geen wetten over cultuur, dat is het grote probleem. Dus alleen aan de wet houden vind ik niet voldoende.
pi_146104781
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik verwacht inderdaad dat ze middels gedegen recherchewerk op zoek gaan naar mensen die voornemens zijn richting Syrië te gaan om daar voor IS te strijden.
Ik verwacht dat ook ja, in de zin dat ik het volstrekt logisch zou vinden. Ik zie alleen bijzonder weinig gebeuren en ik zal niet de enige zijn. Dat creëert niet alleen ruimte voor IS-nazisme, maar ook een voedingsbodem voor rechtsextremisme.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 09:22:15 #38
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_146104791
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:15 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ik zie het niet.
Dat heb ik niet gezegd.
pi_146104796
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:20 schreef Varg89 het volgende:

[..]

Ik heb flink wat Marokkanen ontmoet en er zijn maar een paar geweest waar ik respect voor heb, de meeste die ik heb gezien deugen van geen kant en hebben schijt aan alle regels.
Zo zo, dat klinkt als een gedegen onderzoek, goede sample, zeer valide.
pi_146104808
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:21 schreef Varg89 het volgende:

[..]

Er bestaan geen wetten over cultuur, dat is het grote probleem. Dus alleen aan de wet houden vind ik niet voldoende.
Kun je dan eens een concreet voorbeeld noemen uit de islamitische cultuur van wat je hier niet wil hebben, maar wat niet verboden is?
  donderdag 30 oktober 2014 @ 09:24:41 #41
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_146104823
De authoriteiten en de politiek maken zich zorgen om het fenomeen dat veel burgers helemaal klaar zijn met de negatieve effecten van de massa-immigratie uit de tweede helft van de 20e eeuw.
De recente toestanden met IS zijn echter niet het onderliggende probleem maar is een druppel die de emmer doet overlopen bij sommige mensen. Duitsers zijn een volk van extremen, zowel aan de rechter- en linkerkant, dus dit soort ontwikkelingen verbazen mij niet.

De authoriteiten en politiek snappen blijkbaar niet dat zij zelf de (mede)verantwoordelijken zijn van de huidige maatschappelijke ontwikkelingen, met hun rubberen ruggegraat en wegkijkmentaliteit.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_146104824
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:22 schreef Varg89 het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gezegd.
Je zegt dat je geen problemen hebt met de jacht op buitenlanders van neonazi's.

Je verwacht dat deze figuren netjes aan mensen gaan vragen of ze wel of geen strafbaar feit hebben gepleegd en ze dan bij de politie af gaan zetten?

Het lijkt mij eerder dat ze willekeurig mensen gaan doden, net als in de jaren 90 en 2000.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 09:25:03 #43
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_146104830
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:17 schreef Apekoek het volgende:

[..]

IS interesseert mij niet echt, het gaat me voornamelijk over cultuur en hoe dat blijft botsen in de samenleving. Daar zijn ook geen oplossingen voor, een multiculturele samenleving werkt niet.
pi_146104838
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:21 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik verwacht dat ook ja, in de zin dat ik het volstrekt logisch zou vinden. Ik zie alleen bijzonder weinig gebeuren en ik zal niet de enige zijn. Dat creëert niet alleen ruimte voor IS-nazisme, maar ook een voedingsbodem voor rechtsextremisme.
Hij heeft het over die neo-nazis van jou.

Overigens, waarom noem je nazi's die zichzelf nazi's noemen geen nazi's?
  donderdag 30 oktober 2014 @ 09:27:47 #45
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_146104876
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:23 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Kun je dan eens een concreet voorbeeld noemen uit de islamitische cultuur van wat je hier niet wil hebben, maar wat niet verboden is?
Rituele slachting, de manier waarop ze worden opgevoed, de hoofddoekjes, het neerkijken op vrouwen, je wijsheid halen uit een fictief boek.
pi_146104877
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:00 schreef Jigzoz het volgende:
Zeker, maar als er niet veel steviger wordt opgetreden tegen IS-nazi's,
goed idee, wat stel je voor te doen?
en waar zitten die IS-nazi's precies...
Ergens In de buurt van het hoofdstation Köln neem ik aan?

Das natuurlijk een enorme bedreiging voor de westerse landen, een paar dagen terug stonden die hooguit in Irak, Kurdistan en hooguit aan de Turkse zuidgrens, en nu is al middenin duitsland een Islamitische Staat gevestigd
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_146104884
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:45 schreef De_Guidance het volgende:
Deze nazi's waren er al in de jaren 90.

Toen tientallen moorden gepleegd op willekeurige Turken en complete families in hun huizen levend verbrand. Geen IS te bekennen.

In de jaren 2000 weer tientallen Turken en een Griek vermoord, ook geen IS.

En nu zien ze hun kans schoon om in het openbaar hun zeer racistische nazi gedachtengoed te ventileren. IS is een smoes.

Ik ben benieuwd hoeveel fokkers hierin gaan trappen en deze achterlijkheid gaan goedpraten of "het ergens wel begrijpen."

Dit is gewoon scum. Niks meer, niks minder.
Vooral links beleid voorstellen dan, lekker nazi's laffe strafjes geven.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_146104890
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:27 schreef RM-rf het volgende:

[..]

De winkeliers van Keulen en de mensen met een kleurtje die toevallig voorbij liepen

Tevens een familie in Solingen. En een paar Döner-ondernemers.
pi_146104892
Niet echt een pact. Meer een groep supporters van ploegen die er om bekend zijn een rechts gedachtegoed en dus connecties met dat rechts extremistische deel te hebben.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_146104906
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:27 schreef Varg89 het volgende:

[..]

Rituele slachting, de manier waarop ze worden opgevoed, de hoofddoekjes, het neerkijken op vrouwen, je wijsheid halen uit een fictief boek.
Dus je wil ook nazi's afsturen op Joden en gereformeerden?
pi_146104916
Eigen volk eerst _O_
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_146104919
quote:
6s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:28 schreef waht het volgende:

[..]

Vooral links beleid voorstellen dan, lekker nazi's laffe strafjes geven.
Bedankt voor je bijdrage.
pi_146104921
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:27 schreef Varg89 het volgende:

[..]

Tegen discriminatie van vrouwen en rituele slacht mag eindelijk wel eens opgetreden worden. Dat ben ik helemaal met je eens.
pi_146104935
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:27 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Das natuurlijk een enorme bedreiging voor de westerse landen, een paar dagen terug stonden die hooguit in Irak, Kurdistan en hooguit aan de Turkse zuidgrens, en nu is al middenin duitsland een Islamitische Staat gevestigd
Het zijn er niet zoveel, dus dan is het niet erg? Is dat wat je zegt?
pi_146104938
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:30 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Tegen discriminatie van vrouwen en rituele slacht mag eindelijk wel eens opgetreden worden. Dat ben ik helemaal met je eens.
Dat is tegengehouden door de Joodse gemeenschap die druk uitvoerde op de senaat.
pi_146104940
Wat zou Hitler hiervan vinden?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_146104950
Mooi dat er nu eindelijk een keer iets wordt gedaan aan de joden.
pi_146104951
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:31 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Gooi jij je huis maar vol met Zyklon-B dan voor drie muggen.

Logica.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 09:32:07 #59
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_146104952
quote:
10s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:29 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dus je wil ook nazi's afsturen op Joden en gereformeerden?
Nee, die zijn niet het grootste probleem natuurlijk.
pi_146104965
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:32 schreef Varg89 het volgende:

[..]

Nee, die zijn niet het grootste probleem natuurlijk.
Ah je argumenten slaan dus nergens op.

Niet dat neonazi's een verschil zien (of maken) überhaupt tussen homo's/joden/moslims wat dan ook.

Dus een beetje bruin kleurtje en je bent vogelvrij volgens Jigzoz en jou.

Pas maar op dat je niet met een kleurtje terugkomt van vakantie. :7
pi_146104977
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:21 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Sarcasme. Leer het herkennen.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 09:33:18 #62
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_146104981
quote:
6s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:31 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dat is tegengehouden door de Joodse gemeenschap die druk uitvoerde op de senaat.
Dus? Ik vind het ook niet goed dat Joden dat doen.
pi_146105002
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:29 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

De winkeliers van Keulen en de mensen met een kleurtje die toevallig voorbij liepen

Tevens een familie in Solingen. En een paar Döner-ondernemers.
Zo kan men dus IS-terroristen herkennen:

Goed dat die HoGeSa-bierbuiken daar wat tegen gaan doen, Hoezée!
pi_146105006
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:33 schreef Varg89 het volgende:

[..]

Dus nu vind je jodenjacht oké?
pi_146105031
Jigzoz zal wel zo zeggen dat hij trollt, maar iedereen weet dat hij bloedserieus was net.
pi_146105082
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Sarcasme. Leer het herkennen.
O, ik las het verkeerd. Ik dacht dat 'ze' naar de overheid verwees.

Laat maar. Griep.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 09:37:20 #67
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_146105083
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:30 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat zijn slechts uiterlijke kenmerken van het kwaad dat islam is.

Veel belangrijker is dat de islam de moslim als ubermens beschouwt en de 'ongelovige' als untermensch, met de jood en hindoe nog een stuk lager als de christen. Om maar te zwijgen over 'ketters' en afvalligen. Het met plezier afslachten van de sji'itische en yezidische burgers en krijgsgevangenen door IS is prima te verdedigen door IS omdat het nu eenmaal zo wordt omschreven in de islamitische geschriften.
pi_146105096
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:30 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Bedankt voor je bijdrage.
Beetje de spiegel voorhouden.

Zodra je de doodstraf aan deze lieden wil opleggen kun je me dm'en.
pi_146105105
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:37 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

O, ik las het verkeerd. Ik dacht dat 'ze' naar de overheid verwees.

Laat maar. Griep.
Maakt niet, paar nazi's bellen, kunnen ze op virusjacht gaan.
pi_146105124
quote:
6s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:38 schreef waht het volgende:

[..]

Beetje de spiegel voorhouden.

Zodra je de doodstraf aan deze lieden wil opleggen kun je me dm'en.
Ik kan je nu al Dm'en.
pi_146105137
Dit is weer zo'n 'ik keur het niet goed, maar ergens begrijp ik het wel'-topic.

Dat zijn vaak de beste.
pi_146105147
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:37 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Dat zijn slechts uiterlijke kenmerken van het kwaad dat islam is.

Veel belangrijker is dat de islam de moslim als ubermens beschouwt en de 'ongelovige' als untermensch, met de jood en hindoe nog een stuk lager als de christen. Om maar te zwijgen over 'ketters' en afvalligen. Het met plezier afslachten van de sji'itische en yezidische burgers en krijgsgevangenen door IS is prima te verdedigen door IS omdat het nu eenmaal zo wordt omschreven in de islamitische geschriften.
Maar veel van de zaken die je noemt zijn al verboden en de rest zie je ook bij vrijwel alle andere religies.

Ik zou voorstellen om de vrijheid van godsdienst af te schaffen. Religies worden al meer dan voldoende beschermd door de vrijheid van vereniging en de vrijheid van meningsuiting. Bovendien vermijd je daarmee ongelijkheid tussen gelovigen en atheïsten.
pi_146105162
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:31 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Is wat jij zegt het een zéér zinnige wijze is om op te treden tegen geweldsgroepen in het midden-oosten, dat een paar uitkeringstrekkers met IQ onder de 65 winkels in de Kölner binnenstad plunderen en mensen in het Openbaar Vervoer lastig vallen?

Wat brengt dat precies?
pi_146105177
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:40 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Is wat jij zegt het een zéér zinnige wijze is om op te treden tegen geweldsgroepen in het midden-oosten, dat een paar uitkeringstrekkers met IQ onder de 65 winkels in de Kölner binnenstad plunderen en mensen in het Openbaar Vervoer lastig vallen?

Nee.
pi_146105193
Gewoon nazi's fussileren. Niet zo moeilijk doen.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 09:46:49 #76
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_146105285
quote:
10s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:34 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dus nu vind je jodenjacht oké?
Nee, ik zie niet veel Joden die voor overlast zorgen.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 09:47:37 #77
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_146105311
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:33 schreef Varg89 het volgende:

[..]

De uber-/untermensch verdeling van gelovigen/ongelovigen hebben de moslims ook overgenomen van de joodse leer. Joden wordt ook geleerd dat niet-joden minderwaardige mensen zijn, zij zijn immers het door god uitverkoren volk. Dit komt uit duidelijk tot uiting in hoe Israel met haar palestijnse burgers om gaat. We denken hier in de westerse wereld vaak dat alleen de islamitische palestijnen in Israel gediscrimineerd worden, maar de christenen hebben het er ook niet makkelijk.
pi_146105379
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:42 schreef waht het volgende:
Gewoon nazi's fussileren. Niet zo moeilijk doen.
Gewoon alle extremisten in een veld gooien en het laten uitvechten met elkander.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_146105398
quote:
14s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:50 schreef Happel het volgende:

[..]

Gewoon alle extremisten in een veld gooien en het laten uitvechten met elkander.
Excuseer, het moet fusilleren zijn.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 09:51:52 #80
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_146105418
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:47 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

De uber-/untermensch verdeling van gelovigen/ongelovigen hebben de moslims ook overgenomen van de joodse leer. Joden wordt ook geleerd dat niet-joden minderwaardige mensen zijn, zij zijn immers het door god uitverkoren volk. Dit komt uit duidelijk tot uiting in hoe Israel met haar palestijnse burgers om gaat. We denken hier in de westerse wereld vaak dat alleen de islamitische palestijnen in Israel gediscrimineerd worden, maar de christenen hebben het er ook niet makkelijk.
Klopt inderdaad. Maargoed mensen uit Israel veroorzaken hier geen overlast gelukkig.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 09:52:54 #81
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_146105452
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:40 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Maar veel van de zaken die je noemt zijn al verboden en de rest zie je ook bij vrijwel alle andere religies.

Ik zou voorstellen om de vrijheid van godsdienst af te schaffen. Religies worden al meer dan voldoende beschermd door de vrijheid van vereniging en de vrijheid van meningsuiting. Bovendien vermijd je daarmee ongelijkheid tussen gelovigen en atheïsten.
Je snapt het niet. We kunnen hier wel in onze samenleving besluiten dat we dingen 'niet willen' of 'verbieden' of 'afschaffen' maar daar heeft de gelovige lak aan. Die erkent de wereldlijke maatschappij alleen als het hem zelf uitkomt.

Ik viel zowat van mijn stoel laatst toen ik Asscher hoorde brabbelen over 'herzien van subsidies' voor islamtische organisaties als bleek dat ze niet genoeg tegen radicalisering optraden. De overheden subsidieren die die apartheidshutten gewoon :')
pi_146105493
quote:
14s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:51 schreef Varg89 het volgende:

[..]

Klopt inderdaad. Maargoed mensen uit Israel veroorzaken hier geen overlast gelukkig.
Maar dan wel graag alle buitenlanders het land uit.
pi_146105514
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:52 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Je snapt het niet. We kunnen hier wel in onze samenleving besluiten dat we dingen 'niet willen' of 'verbieden' of 'afschaffen' maar daar heeft de gelovige lak aan. Die erkent de wereldlijke maatschappij alleen als het hem zelf uitkomt.
Ik snap het wel hoor. Ik verwacht dat de wet gewoon gehandhaafd wordt. Ook bij mensen met een religieuze stoornis.

quote:
Ik viel zowat van mijn stoel laatst toen ik Asscher hoorde brabbelen over 'herzien van subsidies' voor islamtische organisaties als bleek dat ze niet genoeg tegen radicalisering optraden. De overheden subsidieren die die apartheidshutten gewoon :')
Belachelijk inderdaad.
pi_146105604
Overigens, nogal een slechte spiegel waht.

Ik ben niet tegen de doodstraf uit humanistische overwegingen, maar omdat ik geloof dat er enorm veel fouten worden gemaakt bij veroordelingen.

Een neonazi die een moord pleegt verdient sowieso zes keer levenslang minstens. Eigenlijk ook de doodstraf, maar ja, je kunt helaas nooit zeker weten.
pi_146105633
Atheïstisch zijn maakt je niet slimmer of meer waard dan iemand anders.

De meeste atheïstische religie-haters op internet kunnen amper werkwoorden vervoegen bijvoorbeeld.
pi_146105697
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:59 schreef De_Guidance het volgende:

De meeste atheïstische religie-haters op internet kunnen amper werkwoorden vervoegen bijvoorbeeld.
Dat is de meest geweldige groep die er bestaat.

Atheïsten die zichzelf qua intelligentie boven gelovigen plaatsen omdat zij zelf niet geloven _O_
  donderdag 30 oktober 2014 @ 10:02:51 #87
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_146105711
quote:
14s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:51 schreef Varg89 het volgende:

[..]

Ik dacht te menen dat ik verleden week toch echt op het Pownews een paar Orthodoxe Joden zag kamperen in een speeltuin ? Of was dit een hoax van ISIS?
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_146105742
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 10:02 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Ik dacht te menen dat ik verleden week toch echt op het Pownews een paar Orthodoxe Joden zag kamperen in een speeltuin ? Of was dit een hoax van ISIS?
Geert twitterd er niet over dus er is niks aan de hand.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 30 oktober 2014 @ 10:05:18 #89
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_146105762
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:59 schreef De_Guidance het volgende:

Dat is niet echt een representatief sample wat je hier aanhaalt. Heb je een wetenschappelijk onderzoek hierover?

Overigens ben ik er voorstander van om dit soort tuig maar eens een keer een veldslag te laten uitvechten met tuig van de andere zijde in 1 grote kooi. Iedereen die mee wil doen, mag dat. Aanpakken via de wet wordt toch lastig voor beide zijden, laat ze dan maar lekker elkaar de (kaal)kop in rammen.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 10:06:26 #90
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_146105787
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:55 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik snap het wel hoor. Ik verwacht dat de wet gewoon gehandhaafd wordt. Ook bij mensen met een religieuze stoornis.

Maar dat gebeurt dus niet. Er staan dus nota bene in onze 2e Kamer boeken waarvan de inhoud strijdig is met de belangrijkste artikelen in onze grondwet; discriminatie, ondergeschiktheid van de vrouw, verbod op vrije meningsuiting etc.

Wij zijn in het westen veel te slap jegens vreemde potentieel gevaarlijke ideologieen, dit is een gevolg van onze doorgeschoten tolerantie en weg-met-ons mentaliteit.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 10:08:41 #91
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_146105828
quote:

[..]

Oja, die orthodoxe sekte :')

Die trekken toch door europa omdat hun opperhoofd wordt gezocht voor verkrachting ofzo?

Waar leven die mensen eigenlijk van?
pi_146105844
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 10:06 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Maar dat gebeurt dus niet. Er staan dus nota bene in onze 2e Kamer boeken waarvan de inhoud strijdig is met de belangrijkste artikelen in onze grondwet; discriminatie, ondergeschiktheid van de vrouw, verbod op vrije meningsuiting etc.

Wij zijn in het westen veel te slap jegens vreemde potentieel gevaarlijke ideologieen, dit is een gevolg van onze doorgeschoten tolerantie en weg-met-ons mentaliteit.
Tolerantie is juist een groot goed en iets wat we moeten koesteren. In andere delen van de wereld gaat het fout omdat er een gebrek is aan tolerantie.
pi_146105849
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 10:05 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Dat is niet echt een representatief sample wat je hier aanhaalt. Heb je een wetenschappelijk onderzoek hierover?

Overigens ben ik er voorstander van om dit soort tuig maar eens een keer een veldslag te laten uitvechten met tuig van de andere zijde in 1 grote kooi. Iedereen die mee wil doen, mag dat. Aanpakken via de wet wordt toch lastig voor beide zijden, laat ze dan maar lekker elkaar de (kaal)kop in rammen.
Nee maar even serieus.

Het feit dat je atheïstisch bent(opgevoed) maakt je toch niet meteen superieur?

Er zijn hele toffe, intelligente en leuke gelovige mensen.
Veel leuker dan die figuren die vol spelfouten op internet fulimineren dat alle gelovigen achterlijk zijn danwel afgeschoten moeten worden.

En ik ben zelf ook niet gelovig.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 10:15:56 #94
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_146106003
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 10:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tolerantie is juist een groot goed en iets wat we moeten koesteren. In andere delen van de wereld gaat het fout omdat er een gebrek is aan tolerantie.
Tolerantie jegens andere toleranten is prima. Tolerantie jegens intoleranten betekent dat je jezelf langzaam wegcijfert en het onderspit zal delven.
pi_146106013
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:58 schreef De_Guidance het volgende:

Ik ben niet tegen de doodstraf uit humanistische overwegingen, maar omdat ik geloof dat er enorm veel fouten worden gemaakt bij veroordelingen.

Een neonazi die een moord pleegt verdient sowieso zes keer levenslang minstens. Eigenlijk ook de doodstraf, maar ja, je kunt helaas nooit zeker weten.
Matig verweer. Het gaat niet om het invoeren, maar om zeggen dat je het wil invoeren.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 10:16:31 #96
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_146106017
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 10:09 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nee maar even serieus.

Het feit dat je atheïstisch bent(opgevoed) maakt je toch niet meteen superieur?

Er zijn hele toffe, intelligente en leuke gelovige mensen.
Veel leuker dan die figuren die vol spelfouten op internet fulimineren dat alle gelovigen achterlijk zijn danwel afgeschoten moeten worden.

En ik ben zelf ook niet gelovig.
In de huidige maatschappij twijfel ik wel aan het kritisch vermogen van zij die geloven, ondanks dat er inderdaad zat intelligente gelovigen zijn. Er staan aantoonbare onjuistheden in de Bijbel en de Koran, kies je er desondanks toch voor in die boeken te geloven, tsja. Wat overigens niet wil zeggen dat dat niet-gelovigen slim maakt, de meesten hebben echt niet via logica gededuceerd waarom deze boeken voor hen niet kunnen kloppen.

Ik geloof niet dat gelovigen dommer zijn (tenzij misschien Bible belt door inteelt), maar ik twijfel wel aan hun kritische vermogen.
pi_146106089
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 10:15 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Tolerantie jegens andere toleranten is prima. Tolerantie jegens intoleranten betekent dat je jezelf langzaam wegcijfert en het onderspit zal delven.
En je hebt niet door dat je daarmee in een vicieuze cirkel van intolerantie belandt.

Bovendien heb jij het niet over intolerantie jegens IS-aanhangers. Daar valt immers nog wat voor te zeggen. Mensen die geweld willen gebruiken om de samenleving te ontwrichten en intimideren, dienen hard te worden aangepakt.

Jij wil je echter per definitie intolerant opstellen richting religie. Ongeacht de daden en motivaties van het individu dat aanhanger is van de bewuste stroming. Je schiet niets op met een dergelijke intolerante houding.
pi_146106135
Stelletje lelijke kankerkaalkoppen
pi_146106141
quote:
6s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 10:16 schreef waht het volgende:

[..]

Matig verweer. Het gaat niet om het invoeren, maar om zeggen dat je het wil invoeren.
Als er ooit een waterdicht systeem komt wil ik het invoeren. Dus dat maakt mij geen tegenstander van het idee.

Tot dan ben ik slechts pragmatisch tegenstander van het invoeren van de doodstraf. Terecht ook. Kijk maar naar het aantal onterechte veroordelingen in de USA.

En in Nederland ook genoeg zaken. :)

Jij en ik weten ook prima welk deel van de bevolking eerder een onterechte veroordeling zal krijgen en dat zijn niet de neonazi's.
pi_146106156
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 10:22 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Als er ooit een waterdicht systeem komt wil ik het invoeren. Dus dat maakt mij geen tegenstander van het idee.

Tot dan ben ik slechts pragmatisch tegenstander van het invoeren van de doodstraf. Terecht ook. Kijk maar naar het aantal onterechte veroordelingen in de USA.

En in Nederland ook genoeg zaken. :)

Jij en ik weten ook prima welk deel van de bevolking eerder een onterechte veroordeling zal krijgen en dat zijn niet de neonazi's.
Akkoord.
pi_146106228
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 10:22 schreef waht het volgende:

[..]

Akkoord.
Saai.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 10:30:38 #102
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_146106312
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 10:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En je hebt niet door dat je daarmee in een vicieuze cirkel van intolerantie belandt.

Bovendien heb jij het niet over intolerantie jegens IS-aanhangers. Daar valt immers nog wat voor te zeggen. Mensen die geweld willen gebruiken om de samenleving te ontwrichten en intimideren, dienen hard te worden aangepakt.

Jij wil je echter per definitie intolerant opstellen richting religie. Ongeacht de daden en motivaties van het individu dat aanhanger is van de bewuste stroming. Je schiet niets op met een dergelijke intolerante houding.
Ik ben intolerant naar andere intoleranten. En de islam staat bol van de intolerantie.

Ook al zal de gemiddelde moslim niet meewerken aan het stenigen van overspelige vrouwen of het van een toren gooien van homo's, er zullen er weinig zijn die openlijk dit soort excessen in de islam zullen tegenspreken. De koran heeft een hele goeie disclaimer ingebouwd; alles wat hier in staat is letterlijk het woord van god en wie dus durft te nuanceren of zelfs tegen te spreken is een ketter. En wat er met ketters dient te gebeuren volgens de islam is vrij duidelijk. Bovendien stimuleert de islam segregatie en hindert integratie, om van assimilatie maar te zwijgen.
pi_146106451
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 10:30 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik ben intolerant naar andere intoleranten. En de islam staat bol van de intolerantie.

Ook al zal de gemiddelde moslim niet meewerken aan het stenigen van overspelige vrouwen of het van een toren gooien van homo's, er zullen er weinig zijn die openlijk dit soort excessen in de islam zullen tegenspreken. De koran heeft een hele goeie disclaimer ingebouwd; alles wat hier in staat is letterlijk het woord van god en wie dus durft te nuanceren of zelfs tegen te spreken is een ketter. En wat er met ketters dient te gebeuren volgens de islam is vrij duidelijk. Bovendien stimuleert de islam segregatie en hindert integratie, om van assimilatie maar te zwijgen.
En jij denkt werkelijk dat de samenleving er op vooruit gaat wanneer je paal en perk stelt aan de vrijheid van godsdienst? Geschiedenis leert ons dat de maatschappij daar niet beter van wordt.

Overigens ken ik alle horrorverhalen uit de Koran. Die enge, enge moslims met een doodenge denkbeelden. Hoewel ik nooit de Koran heb gelezen en de enge citaatjes enkel zonder context in dit soort discussies tegenkom.

Maar goed, ik wil ook niet beweren dat de islam een geweldige religie is. Heb er niets mee en ik zal ook nooit moslim worden.

Ik geloof echter niet in het verbieden van iets wat zo geworteld is als religie. Ik heb goede hoop dat geloof op den duur uitsterft. Tot die tijd ben ik voorstander van mensen in alle vrijheid hun religie te laten belijden. Of diegene nou christen, jood, hindoe of moslim is.
pi_146106882
Kortom: willekeurige immigranten gaan binnenkort slachtoffer worden van het geweld van de nazi-bierbuiken.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 11:05:04 #105
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_146107158
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 10:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En jij denkt werkelijk dat de samenleving er op vooruit gaat wanneer je paal en perk stelt aan de vrijheid van godsdienst? Geschiedenis leert ons dat de maatschappij daar niet beter van wordt.

Overigens ken ik alle horrorverhalen uit de Koran. Die enge, enge moslims met een doodenge denkbeelden. Hoewel ik nooit de Koran heb gelezen en de enge citaatjes enkel zonder context in dit soort discussies tegenkom.

Maar goed, ik wil ook niet beweren dat de islam een geweldige religie is. Heb er niets mee en ik zal ook nooit moslim worden.

Ik geloof echter niet in het verbieden van iets wat zo geworteld is als religie. Ik heb goede hoop dat geloof op den duur uitsterft. Tot die tijd ben ik voorstander van mensen in alle vrijheid hun religie te laten belijden. Of diegene nou christen, jood, hindoe of moslim is.
Ik ben er niet voor om religies te verbieden, alleen dient er vanuit de overheid geen enkele subsidie of positieve regelgeving richting de religies meer te gaan. En misschien zelfs wel een voorzichtig ontmoedigingsbeleid. Schaf het recht op onderwijs op religieuze basis maar eens af en vervang deze door openbaar onderwijs waar de algemene beschaafde normen en waarden worden bijgebracht en waar uiterlijke religieuze kenmerken verboden zijn.

En we moeten stoppen met de import van mensen naar Europa met denkbeelden die niet matchen met hoe de meerderheid van de oorspronkelijk bewoners in het leven staat. Met name dus moslims.
pi_146107167
Kon je een keer op wachten hé dat dit mis zou gaan.
Zonder wrijving geen glans
pi_146107271
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kon je een keer op wachten hé dat dit mis zou gaan.
Het goede nieuws is dat dit zichzelf oplost.
pi_146107297
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:09 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Het goede nieuws is dat dit zichzelf oplost.
Neo nazi's, die zichzelf oplossen?
Dat lost niet op, dat probleem blijft altijd daar. Evenals voetbal hooligans...
pi_146107350
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Neo nazi's, die zichzelf oplossen?
Dat lost niet op, dat probleem blijft altijd daar. Evenals voetbal hooligans...
Als ze zich uitsluitend op salafisten richten is het niets anders dan nazi versus nazi, dus dan lost het zichzelf uiteindelijk wel op ja.
pi_146107399
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:12 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Als ze zich uitsluitend op salafisten richten is het niets anders dan nazi versus nazi, dus dan lost het zichzelf uiteindelijk wel op ja.
Het zijn nazi's, dus ze zullen zich natuurlijk niet alleen op extremisten richten.

Dat maakt ze nazi's.
pi_146107420
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:12 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik heb niet de indruk dat ze zich uitsluitend op salafisten gaan richten.
pi_146107449
Als er ook Nederlandse hooligans bij betrokken zijn, wordt hen dan ook hun paspoort en de toegang tot Nederland ontzegt bij gewenste terugkeer? Je zou zeggen van wel, wat is eigenlijk het verschil tussen een extreme moslim die in het buitenland meestrijdt met IS en een extreme hooligan die in het buitenland meestrijdt met extreem rechtsen? Bij beiden is er kans dat ze hier, in eigen land, hun gewelddadigheden voort willen zetten. Bij beiden kan je je ook nog afvragen of hun loyaliteit wel in Nederland ligt.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_146107469
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik heb niet de indruk dat ze zich uitsluitend op salafisten gaan richten.
Op dit moment schijnbaar wel. Op de langere termijn zal dat anders zijn, maar dat geldt net zo goed voor die salafisten. Nazi's versus nazi's voorlopig dus.
pi_146107533
quote:
in theorie is daar niets mis mee, maar in de praktijk zal het vast neerkomen op het vernielen van de shoarmazaak of kapsalon van Mohammed die slechts wat geld wil verdienen.
pi_146107537
quote:
11s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als er ook Nederlandse hooligans bij betrokken zijn, wordt hen dan ook hun paspoort en de toegang tot Nederland ontzegt bij gewenste terugkeer? Je zou zeggen van wel, wat is eigenlijk het verschil tussen een extreme moslim die in het buitenland meestrijdt met IS en een extreme hooligan die in het buitenland meestrijdt met extreem rechtsen? Bij beiden is er kans dat ze hier, in eigen land, hun gewelddadigheden voort willen zetten. Bij beiden kan je je ook nog afvragen of hun loyaliteit wel in Nederland ligt.
Er is nog wel een verschil tussen rellen en bier zuipen enerzijds en meewerken aan genocide en slavernij anderzijds.
pi_146107560
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:19 schreef Nielsch het volgende:

[..]

in theorie is daar niets mis mee, maar in de praktijk zal het vast neerkomen op het vernielen van de shoarmazaak of kapsalon van Mohammed die slechts wat geld wil verdienen.
Dat zou inderdaad een hele slechte zaak zijn.
pi_146107566
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:17 schreef Jigzoz het volgende:
Op dit moment schijnbaar wel. Op de langere termijn zal dat anders zijn, maar dat geldt net zo goed voor die salafisten. Nazi's versus nazi's voorlopig dus.
De politiebus was ook van salafisten? Of werden de hooligans en extremen weer eens "geprovoceerd" door "de hinderlijke aanwezigheid van politie" waardoor ze "niet anders konden dan rellen"?
pi_146107600
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:19 schreef Jigzoz het volgende:
Er is nog wel een verschil tussen rellen en bier zuipen enerzijds en meewerken aan genocide en slavernij anderzijds.
Jij vindt het niet zorgwekkend dat Nederlandse hooligans zich aansluiten bij buitenlanders die het laatste willen?
pi_146107601
quote:
9s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

De politiebus was ook van salafisten? Of werden de hooligans en extremen weer eens "geprovoceerd" door "de hinderlijke aanwezigheid van politie" waardoor ze "niet anders konden dan rellen"?
Hé, beide partijen zijn smerige klootzakken. Wat verwacht je anders voor gedrag?
pi_146107607
Kan gebeuren.
Ура для россии
pi_146107608
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:20 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad een hele slechte zaak zijn.
Gevolg van jouw goedkeuring.
pi_146107639
quote:
5s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Jij vindt het niet zorgwekkend dat Nederlandse hooligans zich aansluiten bij buitenlanders die het laatste willen?
Huh? Willen ze dat dan?

Maar oké: ja, als dat het geval is, dan vind ik dat net zo goed zorgelijk.
pi_146107708
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:22 schreef Jigzoz het volgende:
Huh? Willen ze dat dan?

Maar oké: ja, als dat het geval is, dan vind ik dat net zo goed zorgelijk.
Neonazi's willen me dunkt het nazigedachtegoed verspreiden. Daarin zitten zowel elementen van genocide en slavernij. Wat dat betreft steken ze de salafisten naar de kroon.
pi_146107840
quote:
11s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Neonazi's willen me dunkt het nazigedachtegoed verspreiden. Daarin zitten zowel elementen van genocide en slavernij. Wat dat betreft steken ze de salafisten naar de kroon.
Ze lijken me wat die zaken betreft gelijkwaardig ja.
pi_146107957
Het trieste hieraan is dat die rellende hooligans en neonazi's ook nog een reactie zouden kunnen teweegbrengen van de salafisten, die terug gaan vechten of anderszins gaan strijden. Dan hebben de eersten de door de tweeden gewenste 'heilige oorlog' en hebben ze er zelf voor gezorgd dat ze gelijk hebben gekregen.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 11:33:00 #126
262 Re
Kiss & Swallow
pi_146107976
dom hersenloos volk, ze verdienen elkaar
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_146107991
quote:
9s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het trieste hieraan is dat die rellende hooligans en neonazi's ook nog een reactie zouden kunnen teweegbrengen van de salafisten, die terug gaan vechten of anderszins gaan strijden. Dan hebben de eersten de door de tweeden gewenste 'heilige oorlog' en hebben ze er zelf voor gezorgd dat ze gelijk hebben gekregen.
Mwoah... Doet me denken aan Ajax-idioten en Feyenoord-idioten die elkaar op een weiland proberen af te maken. Ik ben daar niet tegen.
pi_146108021
quote:
3s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:33 schreef Re het volgende:
Als ze dan braaf in een arena zouden gaan vechten tot de dood erop volgt, dan was er ook weinig aan de hand. Helaas is dat niet het geval.
pi_146108068
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:33 schreef Jigzoz het volgende:
Mwoah... Doet me denken aan Ajax-idioten en Feyenoord-idioten die elkaar op een weiland proberen af te maken. Ik ben daar niet tegen.
In een weiland is nog tot daar aan toe, maar de demonstraties zijn (bewust?) gepland in stedelijke centra.
pi_146108093
quote:
11s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

In een weiland is nog tot daar aan toe, maar de demonstraties zijn (bewust?) gepland in stedelijke centra.
Da's jammer inderdaad. Dat moet anders kunnen.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 11:37:58 #131
262 Re
Kiss & Swallow
pi_146108105
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als ze dan braaf in een arena zouden gaan vechten tot de dood erop volgt, dan was er ook weinig aan de hand. Helaas is dat niet het geval.
tsja mag van mij ook best De Arena zijn, lekker op loopsfstand :P
pi_146108181
quote:
3s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:37 schreef Re het volgende:

[..]

tsja mag van mij ook best De Arena zijn, lekker op loopsfstand :P
Ja wel leuke besteding van de lunchpauze. :P
pi_146108214
quote:
3s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:33 schreef Re het volgende:
Heb je wat tegen de inwoners van Köln... ? volgens mij wonen daar vooral ook genoeg aardige en nette en zelfs intelligente mensen (buiten carnevalstijd dan) en hebben die het absoluut niet verdiend om in tram of bus lastig gevallen te worden door idiote Hooligans, en anderszijds door de enge NRW-Salafisten

De NRW-Salafisten, die overigens aangevoerd worden door de duitse ex-bokser Pierre Vogel en Sven Lau, beide zonder een migratie-achtergrond, en kwa types eigenlijk niet zoveel anders als andere idioten die de NPD of PRO-NRW toetreden of Hooligan worden... gewoon randdebielen die ervan leven te provoceren en polariseren.

(Met suces, deze twee ZZ-top-wannabee´s schijnen momenteel rond de 6500 aanhangers te hebben)

Laat Nederland gewoon een weilandje te Beverwijk bechikbaar voor beide groepen stellen, maar houd ze uit de stadscentra en bij beschaafde mensen en nuttige winkels en bedrijven weg.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:33 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Je hebt schijnbaar nog steeds niet door dat er helemaal niet tegen ´'Salafisten' gevochten werd, maar de slachoffers gewoon nette inwoners en winkeliers van Köln waren.

Open eens je ogen en laat je niet misleiden door 'geroep' dat die Hooligans tegen 'salafisten' waren, ze vielen vooral gewone burgers lastig en maakten een grote schade en overlast en dat deden ze bewust.

Het is niet zo dat deze 'helden' en 'wereldverbeteraars' hier een autobusje en de dames-fietsen-met-boodschapenmandjes van de Salafisten aanvielen

[ Bericht 13% gewijzigd door RM-rf op 30-10-2014 11:50:47 ]
  donderdag 30 oktober 2014 @ 11:45:37 #134
262 Re
Kiss & Swallow
pi_146108313
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:42 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Heb je wat tegen de inwoners van Köln... ? volgens mij wonen daar vooral ook genoeg aardige en nette en zelfs intelligente mensen (buiten carnevalstijd dan) en hebben die het absoluut niet verdiend om in tram of bus lastig gevallen te worden door idiote Hooligans, en anderszijds door de enge NRW-Salafisten

De NRW-Salafisten, die overigens aangevoerd worden door de duitse ex-bokser Pierre Vogel en Sven Lau, beide zonder een migratie-achtergrond, en kwa types eigenlijk niet zoveel anders als andere idioten die de NPD of PRO-NRW toetreden of Hooligan worden... gewoon randdebielen die ervan leven te provoceren en polariseren.
[ afbeelding ]
(Met suces, deze twee ZZ-top-wannabee´s schijnen momenteel rond de 6500 aanhangers te hebben)

Laat Nederland gewoon een weilandje te Beverwijk bechikbaar voor beide groepen stellen, maar houd ze uit de stadscentra en bij beschaafde mensen en nuttige winkels en bedrijven weg.

[..]

Je hebt schijnbaar nog steeds niet door dat er helemaal niet tegen ´'Salafisten' gevochten werd, maar de slachoffers gewoon nette inwoners en winkeliers van Köln waren.

Open eens je ogen en laat je niet misleiden door 'geroep' dat die Hooligans tegen 'salafisten' waren, ze vielen vooral gewone burgers lastig en maakten een grote schade en overlast en dat dedzen ze bewust
in eerste instantie bedoelde ik de hooligans en neo's, die bebaarde haatjurken mogen er ook wel bij ja, zolang het gewone volk maar geen last van ze heeft
pi_146108416
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:05 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik ben er niet voor om religies te verbieden, alleen dient er vanuit de overheid geen enkele subsidie of positieve regelgeving richting de religies meer te gaan. En misschien zelfs wel een voorzichtig ontmoedigingsbeleid. Schaf het recht op onderwijs op religieuze basis maar eens af en vervang deze door openbaar onderwijs waar de algemene beschaafde normen en waarden worden bijgebracht en waar uiterlijke religieuze kenmerken verboden zijn.

En we moeten stoppen met de import van mensen naar Europa met denkbeelden die niet matchen met hoe de meerderheid van de oorspronkelijk bewoners in het leven staat. Met name dus moslims.
Wat jij verlangt is volkomen achterlijk (en bovendien onmogelijk)! Ja, sorry hoor. Voor een school is het van belang dat het onderwijs op peil is, niet eventuele gebruiken of rituelen.

Voorbeeld: Moet je een boerenbedrijf, dat subsidie krijgt uit Europa, korten omdat die mensen ervoor kiezen om te bidden voor het eten? Totaal van ondergeschikt belang. Een boer moet goed boeren.
pi_146108417
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:42 schreef RM-rf het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Open eens je ogen en laat je niet misleiden door 'geroep' dat die Hooligans tegen 'salafisten' waren, ze vielen vooral gewone burgers lastig en maakten een grote schade en overlast en dat deden ze bewust.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is niet zo dat deze 'helden' en 'wereldverbeteraars' hier een autobusje en de fietsen van de Salafisten aanvielen
Wat een josti's :')

En dan zijn er ook nog mensen hier die het wel begrijpen... _O-
  donderdag 30 oktober 2014 @ 11:51:28 #137
155616 Proximo
For god, king & country
pi_146108460
De gewone man gaat de straat nog niet op. Maar dat er maatschappelijk iets mis is dat is wel duidelijk. Dit is een soort trieste voorhoede, zoals de salafistenbrigades op straat ook een voorhoede zijn. Er zit een veel dieper probleem achter, zolang dat niet erkent wordt zal je dit alleen maar meer krijgen :{
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  donderdag 30 oktober 2014 @ 11:51:53 #138
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_146108468
quote:
11s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In hoeverre kun je van "buitenland" spreken binnen de EU?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_146108580
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat een josti's :')

En dan zijn er ook nog mensen hier die het wel begrijpen... _O-
Het heeft niets met "begrijpen" te maken, je moet patronen kunnen zien.

Zolang de overheid niets effectief doet tegen ISIS fanboys zul je dit soort tegengeluid gaan horen.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 11:57:28 #140
56749 BlaZ
pi_146108602
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

De overheid durft dit niet te faciliteren.
pi_146108612
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het heeft niets met "begrijpen" te maken, je moet patronen kunnen zien.

Zolang de overheid niets effectief doet tegen ISIS fanboys zul je dit soort tegengeluid gaan horen.
Dus ze begrijpen het gewoon niet... Die fiets die in die foto hierboven voorbij vloog. Wtf heeft dat met salafisme te maken ?
pi_146108644
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dus ze begrijpen het gewoon niet... Die fiets die in die foto hierboven voorbij vloog. Wtf heeft dat met salafisme te maken ?
Het gaat niet om hun daden. Waar het omgaat is dat zolang er ISIS fanboys zijn je dit soort geluid gaat horen.
pi_146108666
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het gaat niet om hun daden. Waar het omgaat is dat zolang er ISIS fanboys zijn je dit soort geluid gaat horen.
Ja daarom merkte je net ook op dat ze andere immigranten zullen lastig vallen ?
pi_146108790
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja daarom merkte je net ook op dat ze andere immigranten zullen lastig vallen ?
Je snapt het niet he?
pi_146108838
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je snapt het niet he?
Ik kan hier gewoon geen begrip voor opbrengen. Ze gebruiken salafisten als excuus om te rellen. Anders hadden ze wel bij een salafistische moskee hun tegen geluid laten horen toch ?
pi_146108853
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik kan hier gewoon geen begrip voor opbrengen. Ze gebruiken salafisten als excuus om te rellen. Anders hadden ze wel bij een salafistische moskee hun tegen geluid laten horen toch ?
Ik heb er ook geen begrip voor, daar gaat het dan ook niet om.
pi_146108886
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:06 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik heb er ook geen begrip voor, daar gaat het dan ook niet om.
Ja je zegt zolang er IS. fanboys zullen zijn dit er ook zal zijn. Stel die IS. fanboys zijn straks weg dan verzinnen dit soort mongolen wel weer iets anders.
pi_146108910
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja je zegt zolang er IS. fanboys zullen zijn dit er ook zal zijn. Stel die IS. fanboys zijn straks weg dan verzinnen dit soort mongolen wel weer iets anders.
Zonder immigratieproblemen, geen neo nazi,s.

Het is wat kort door de bocht, maar daar komt het in de basis wel op neer.
pi_146108941
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Zonder immigratieproblemen, geen neo nazi,s.

Het is wat kort door de bocht, maar daar komt het in de basis wel op neer.
Ja en nu ? Geen immigratie meer vanwege neo nazi's ?
pi_146109010
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja en nu ? Geen immigratie meer vanwege neo nazi's ?
Oh oke, je snapt het echt niet.

Laat maar dan, verloren moeite. ;)
pi_146109039
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Oh oke, je snapt het echt niet.

Laat maar dan, verloren moeite. ;)
Wat snap ik dan niet volgens jou ?
pi_146109066
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

aha, dus omdat _anderen_ ook foute dingen doen, mogen deze hooligans zich ook misdragen..

Is je hoogst genoten opleiding soms de kleuterschool ofzo?
pi_146109116
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat snap ik dan niet volgens jou ?
Alles
pi_146109123
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:13 schreef RM-rf het volgende:

[..]

aha, dus omdat _anderen_ ook foute dingen doen, mogen deze hooligans zich ook misdragen..

Is je hoogst genoten opleiding soms de kleuterschool ofzo?
Begrijpend lezen blijft lastig.
pi_146109126
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:14 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Alles
Of wat je zegt slaat nergens op ?
pi_146109172
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Of wat je zegt slaat nergens op ?
Nee, jij ziet het patroon niet, daar kan ik weinig aan doen.
pi_146109187
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, jij ziet het patroon niet, daar kan ik weinig aan doen.
Het patroon van buitenlanders dus neo nazi's ?
pi_146109212
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het patroon van buitenlanders dus neo nazi's ?
Zolang er problemen zijn met immigranten zullen er neo nazi,s en ander tuig zijn met een tegengeluid.

Doe je niets aan, behalve die "problemen" zoveel mogelijk proberen op te lossen.
pi_146109283
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Zolang er problemen zijn met immigranten zullen er neo nazi,s en ander tuig zijn met een tegengeluid.

Doe je niets aan, behalve die "problemen" zoveel mogelijk proberen op te lossen.
Tegen geluid is op slooptour door de stad. Agenten aanvallen, onschuldige mensen aanvallen ??

Dat is geen tegen geluid , dat is gewoon ordinair rellen.
pi_146109307
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Tegen geluid is op slooptour door de stad. Agenten aanvallen, onschuldige mensen aanvallen ??

Dat is geen tegen geluid , dat is gewoon ordinair rellen.
Pffff, je doet het weer.

Ik keur hun gedrag nergens goed, wat ik doe is het patroon aantonen.
pi_146109320
Ik was bijna vergeten wat voor een rotkoppen het gros van de Duitsers hebben, deze foto's hebben me weer terug naar de realiteit gebracht. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_146109322
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:21 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Pffff, je doet het weer.

Ik keur hun gedrag nergens goed, wat ik doe is het patroon aantonen.
Ja dat kan toch fucking elke chimpansee?
pi_146109341
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat kan toch fucking elke chimpansee?
.........................

Troll
pi_146109361
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

.........................

Troll
Ja doei. Als je dat gelijk zegt ipv van er met 10 reacties om heen te draaien.
pi_146109363
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij schat mensen wel erg hoog in. In Frankrijk gaat men ook massaal de straat op, om tegen het homohuwelijk te zijn. En in Italië om een man in een jurk te vereren. En in Amerika om zich uit te spreken tegen abortus. En in Griekenland omdat Angela Merkel het verkeerde mantelpakje droeg. Kom nou!
pi_146109401
quote:
10s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja doei. Als je dat gelijk zegt ipv van er met 10 reacties om heen te draaien.
Nog een keer uit sportiviteit. We kunnen wel gaan bashen op die neo nazi,s, maar het is veel beter om probleemoplossend te denken.

We moeten kijken waar de ontevredenheid van de neo nazi,s vandaan komt.
pi_146109421
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:15 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Begrijpend lezen blijft lastig.
Ik begrijp je best hoor, maar vind je hele argumentatie gewoon getuigen van een intelligentie die vermoedelijk nog onder die van die damesfiets-molesteerders ligt.

Niet alleen bij jou, maar ik heb evengoed ook een hardgrondige hekel aan bv idioten die bij een Gaza-demo opeens gaan 'rechtvaardigen' dat er anti-semitische parolen' geroepen worden.
Die doen dat vaak ook met precies dezelfde woorden: dat dat zou komen 'omdat de tegenpartij zo fout is, en dat dat dan opeens zou mogen'.

Nogmaals, voor de geleedpotigen: Je hebt je altijd zelf aan wetten te houden, en dus geen geweld tegen anderen of hun bezittingen aanwenden die verder niks ermee te maken heben..
En nee, er is helemaal geen 'uitvlucht' om dat alsnog te gaan 'goedpraten' op een 'ik heb er wel begrip voor'-manier.

Als je wilt kijken naar hoe je wel goed oppositie kunt voeren tegen Salafisten, kijk bv naar Wilfried Schultz van de Mönchengladbacher partij 'Die Bürgerlichen'.
Die heel succesvol actie gevoerd heeft tegen de vestiging van een salafisten-centrum en de aanwezigheid van een centrum van radikale salafisten..
Wat Schultz ok altijd heel bewust deed is dat hij geweigerd heeft toe te laten dat zijn protest 'geinfiltreerd' werd door Neo-nazi's, die daartoe ook stevige pogingen deden.
Integendeel, Schultz wist zelfs de steun te krijgen van andere moslimgroepen, zelfs een sufi-moslimgeestelijke die meeliep in anti-salafisten-demonstraties..

Dat is de manier om de invloed van de Salafisten te beperken..
gaan relen en straatvechten in Köln met een zooitje hooligans die andere burgers bedreigen en bezittingen vernielen is eerder en aktie die meer steun geeft aan de Salafisten en verdere Polarisatie.
pi_146109422
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nog een keer uit sportiviteit. We kunnen wel gaan bashen op die neo nazi,s, maar het is veel beter om probleemoplossend te denken.

We moeten kijken waar de ontevredenheid van de neo nazi,s vandaan komt.
Weet je wat ik denk dat mis is met neo nazi's. Inteelt of zuurstofgebrek.

Ik walg van dit soort mensen serieus :r
pi_146109427
quote:
19s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:24 schreef OeJ het volgende:

[..]

Jij schat mensen wel erg hoog in. In Frankrijk gaat men ook massaal de straat op, om tegen het homohuwelijk te zijn. En in Italië om een man in een jurk te vereren. En in Amerika om zich uit te spreken tegen abortus. En in Griekenland omdat Angela Merkel het verkeerde mantelpakje droeg. Kom nou!
Zonder immigratieproblemen geen neo nazi,s. Je kan veel van die gasten zeggen, maar niet dat ze niet weten waar ze voor staan. Hun retoriek is heel duidelijk: Duitsland is van de blanke !
pi_146109439
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Weet je wat ik denk dat mis is met neo nazi's. Inteelt of zuurstofgebrek.

Ik walg van dit soort mensen serieus :r
Wtf???

Snap je het nu echt niet of?
pi_146109466
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wtf???

Snap je het nu echt niet of?
Ja flikker op man. Kijken waar de ontevredenheid van neo nazi's vandaan komt ? _O-
pi_146109478
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:26 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ik begrijp je best hoor, maar vind je hele argumentatie gewoon getuigen van een intelligentie die vermoedelijk nog onder die van die damesfiets-molesteerders ligt.

Niet alleen bij jou, maar ik heb evengoed ook een hardgrondige hekel aan bv idioten die bij een Gaza-demo opeens gaan 'rechtvaardigen' dat er anti-semitische parolen' geroepen worden.
Die doen dat vaak ook met precies dezelfde woorden: dat dat zou komen 'omdat de tegenpartij zo fout is, en dat dat dan opeens zou mogen'.

Nogmaals, voor de geleedpotigen: Je hebt je altijd zelf aan wetten te houden, en dus geen geweld tegen anderen of hun bezittingen aanwenden die verder niks ermee te maken heben..
En nee, er is helemaal geen 'uitvlucht' om dat alsnog te gaan 'goedpraten' op een 'ik heb er wel begrip voor'-manier.

Als je wilt kijken naar hoe je wel goed oppositie kunt voeren tegen Salafisten, kijk bv naar Wilfried Schultz van de Mönchengladbacher partij 'Die Bürgerlichen'.
Die heel succesvol actie gevoerd heeft tegen de vestiging van een salafisten-centrum en de aanwezigheid van een centrum van radikale salafisten..
Wat Schultz ok altijd heel bewust deed is dat hij geweigerd heeft toe te laten dat zijn protest 'geinfiltreerd' werd door Neo-nazi's, die daartoe ook stevige pogingen deden.
Integendeel, Schultz wist zelfs de steun te krijgen van andere moslimgroepen, zelfs een sufi-moslimgeestelijke die meeliep in anti-salafisten-demonstraties..

Dat is de manier om de invloed van de Salafisten te beperken..
gaan relen en straatvechten in Köln met een zooitje hooligans die andere burgers bedreigen en bezittingen vernielen is eerder en aktie die meer steun geeft aan de Salafisten en verdere Polarisatie.
Je hebt er dus niets van begrepen. Ik doe namelijk geen uitspraak over de daden van deze neo nazi,s, ik toon alleen aan dat deze neo nazi,s er niet "zomaar" zijn.

Simplistisch? ja misschien, maar de realiteit is soms ook erg simplistisch.
pi_146109485
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja flikker op man. Kijken waar de ontevredenheid van neo nazi's vandaan komt ? _O-
Nee, laten we lekker dat tuig promoten ! ^O^
pi_146109520
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:28 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, laten we lekker dat tuig promoten ! ^O^
Ik promoot niemand. Ik zeg dat ik dat ik van ze walg. Jij wilt liever onderzoeken waarom ze zo ontevreden zijn.
pi_146109536
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik promoot niemand. Ik zeg dat ik dat ik van ze walg. Jij wilt liever onderzoeken waarom ze zo ontevreden zijn.
Zeker, om zo een oplossing te zoeken.

Jij wil graag dat ze blijven rellen en aan kebab moorden doen.
pi_146109544
Hé, even tussendoor: je kunt ook benieuwd zijn naar de ontevredenheid van mensen van wie je walgt.
pi_146109545
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Zonder immigratieproblemen geen neo nazi,s. Je kan veel van die gasten zeggen, maar niet dat ze niet weten waar ze voor staan. Hun retoriek is heel duidelijk: Duitsland is van de blanke !
Mwah...toen de originele nazi's opkwamen was er totaal geen sprake van een immigratieprobleem, toen was het de zwakke economie en het verdrag van Versailles waar ze op meeliftten. Zulk soort groeperingen gedijen in mindere tijden. Nazi sentimenten zijn nooit verdwenen in Duitsland, en is altijd sluimerend aanwezig geweest. Er is gewoon een trigger nodig om het weer te doen oplaaien, en met de salafi's lijken ze dat gevonden te hebben, de salafist is de nieuwe jood.
pi_146109546
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Zeker, om zo een oplossing te zoeken.

Jij wil graag dat ze blijven rellen en aan kebab moorden doen.
Voor dit soort mensen is de enige oplossing alle buitenlanders het land uit. Wil je hier serieus over nadenken ?
pi_146109568
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Voor dit soort mensen is de enige oplossing alle buitenlanders het land uit. Wil je hier serieus over nadenken ?
Oh my god, NOGMAALS: ik trek er geen conclusie uit.

Ik laat slechts het patroon zien, jij snappen?
pi_146109576
underdog, kun je een ander topic verpesten met dit getrol?

bvd.
pi_146109581
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:32 schreef De_Guidance het volgende:
underdog, kun je een ander topic verpesten met dit getrol?

bvd.
Nee
pi_146109590
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Oh my god, NOGMAALS: ik trek er geen conclusie uit.

Ik laat slechts het patroon zien, jij snappen?
Net moeten we nog een oplossing zoeken en nu laat je weer het patroon zien.
pi_146109603
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:31 schreef Jigzoz het volgende:
Hé, even tussendoor: je kunt ook benieuwd zijn naar de ontevredenheid van mensen van wie je walgt.
Bij sommige mensen hoef ik dat echt niet te weten....
pi_146109607
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Mwah...toen de originele nazi's opkwamen was er totaal geen sprake van een immigratieprobleem, toen was het de zwakke economie en het verdrag van Versailles waar ze op meeliftten. Zulk soort groeperingen gedijen in mindere tijden. Nazi sentimenten zijn nooit verdwenen in Duitsland, en is altijd sluimerend aanwezig geweest. Er is gewoon een trigger nodig om het weer te doen oplaaien, en met de salafi's lijken ze dat gevonden te hebben, de salafist is de nieuwe jood.
Hier heb je zeker gelijk in, maar daarom kan het toch geen kwaad om zoveel mogelijk probleemoplossend te denken?

Een maatschappij werkt het beste als zoveel mogelijk mensen "tevreden" zijn.
pi_146109628
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bij sommige mensen hoef ik dat echt niet te weten....
Hm. Ik ben eigenlijk altijd wel benieuwd naar het waarom.
pi_146109631
quote:
10s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Net moeten we nog een oplossing zoeken en nu laat je weer het patroon zien.
Goed, nog een keertje.

Even met een ander voorbeeld: was er niet zo,n macho cultuur in Rusland, dan was er ook minder homofobie.
pi_146109664
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:34 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hm. Ik ben eigenlijk altijd wel benieuwd naar het waarom.
Zuurstofgebrek ? Kom op man....
pi_146109681
quote:

[..]

Je hebt er dus niets van begrepen. Ik doe namelijk geen uitspraak over de daden van deze neo nazi,s, ik toon alleen aan dat deze neo nazi,s er niet "zomaar" zijn.

Simplistisch? ja misschien, maar de realiteit is soms ook erg simplistisch.
Taalnazi's zijn er ook niet zomaar.
pi_146109682
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Goed, nog een keertje.

Even met een ander voorbeeld: was er niet zo,n macho cultuur in Rusland, dan was er ook minder homofobie.
Dat heb jij goed gezien. Wil je nu een sticker ?
pi_146109685
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:33 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hier heb je zeker gelijk in, maar daarom kan het toch geen kwaad om zoveel mogelijk probleemoplossend te denken?

Een maatschappij werkt het beste als zoveel mogelijk mensen "tevreden" zijn.
Mee eens, alleen is het onmogelijk om iedereen tevreden te houden, er is altijd wel een groep die zich minder bedeeld voelt, al gaat het economisch nog zo goed. Het zijn ook maar gewoon mensen, en bij mensen breekt eens in de zoveel tijd een keer goed de pleuris uit.
pi_146109697
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat heb jij goed gezien. Wil je nu een sticker ?
:')
pi_146109701
quote:
Ik doe namelijk geen uitspraak over de daden van deze neo nazi,s, ik toon alleen aan dat deze neo nazi,s er niet "zomaar" zijn.
Serieus, houd op met die uitvluchten en het vingertjewijzen-naar-anderen...
"jamaar, hunnie zijn nóg erger"

Geef gewoon toe dat een Hooligan-mongool die een damesfiets kapotmaakt gewoon een randdebiel is die die politie-knupel op zn knar keihard verdient en moet ophouden te roepen dat dat een 'protest tegen de opkomst van het Salafisme en misstanden in de wereld in zn algemeen' is
pi_146109718
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

"Ze zijn gewoon stom" vind ik zelf niet echt een bevredigende verklaring.
pi_146109735
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:36 schreef Hathor het volgende:

[..]

Mee eens, alleen is het onmogelijk om iedereen tevreden te houden, er is altijd wel een groep die zich minder bedeeld voelt, al gaat het economisch nog zo goed. Het zijn ook maar gewoon mensen, en bij mensen breekt eens in de zoveel tijd een keer goed de pleuris uit.
Klopt, maar het westen kan nog steeds niet goed omgaan met het immigratiebeleid, en dan krijg je tegengeluid . En ja, helaas ook van randmongooltjes zoals in de OP.
pi_146109737
quote:
15s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:36 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Geef gewoon toe dat een Hooligan-mongool die een damesfiets kapotmaakt gewoon een randdebiel is die die politie-knupel op zn knar keihard verdient en moet ophouden te roepen dat dat een 'protest tegen de opkomst van het Salafisme en misstanden in de wereld in zn algemeen' is
Dat neo nazi,s tuig zijn staat als paal boven water.
pi_146109746
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:37 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

"Ze zijn gewoon stom" vind ik zelf niet echt een bevredigende verklaring.
Ja Duitsland blank willen houden snap ik echt niets van.. Mensen beoordelen op kleur of afkomst ook niet dus..
pi_146109759
quote:

[..]

Laat hem. Die kerel kan niets anders dan 24/7 trollen op intenet.

Hij Hij probeert je op de kast te krijgen en dat lukt hem nu ;)
pi_146109770
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Iemand die ergens de achtergrond van wilt weten is meteen niet goed? Dan zou ik toch even beter nadenken als ik jou was.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 12:39:32 #199
155616 Proximo
For god, king & country
pi_146109772
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:31 schreef Hathor het volgende:
salafist is de nieuwe jood.
Salafisten hebben in de tijd die ze tot nu toe in duitsland hebben doorgebracht al meer ellende veroorzaakt dan de joden. Onterechte vergelijking
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_146109787
De_Guidance wil weer aandacht...
pi_146109796
De underdog heeft geen sympathie voor nenonazi's hoor, die zouden hem het eerst pakken

Hij probeert jullie gewoon succesvol de kast op te krijgen :P
pi_146109803
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:39 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Iemand die ergens de achtergrond van wilt weten is meteen niet goed? Dan zou ik toch even beter nadenken als ik jou was.
Ik denk het bij neo nazi's niet zo ingewikkeld is die achtergrond...
pi_146109811
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja Duitsland blank willen houden snap ik echt niets van.. Mensen beoordelen op kleur of afkomst ook niet dus..
Ik snap het wel*.

* Daarmee zeg ik overigens op geen enkele manier dat ik het daar ook maar een beetje mee eens ben!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2014 12:41:31 ]
pi_146109823
Een patroon aantonen zien als trollen.. :')

Mentaal gehandicapt much.
pi_146109832
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:40 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik snap het wel*.

*Daarmee zeg ik overigens op geen enkele manier dat ik het daar ook maar een beetje mee eens ben!
Hoe kan je deze achterlijke denkwijze snappen ?
pi_146109838
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:39 schreef Proximo het volgende:

[..]

Salafisten hebben in de tijd die ze tot nu toe in duitsland hebben doorgebracht al meer ellende veroorzaakt dan de joden. Onterechte vergelijking
Het nieuwe pispaaltje dan. Ik probeer ze ook niet met elkaar te vergelijken, ik dacht dat dat wel duidelijk was.
pi_146109849
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:40 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik snap het wel*.

* Daarmee zeg ik overigens op geen enkele manier dat ik het daar ook maar een beetje mee eens ben!
Snap je IS ook?
pi_146109855
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe kan je deze achterlijke denkwijze snappen ?
Ik snap wel meer achterlijke denkwijzen.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 12:42:27 #209
56749 BlaZ
pi_146109867
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Goed, nog een keertje.

Dat is wel erg kort door de bocht. Homofobie is niet 1 op 1 te linken met machocultuur.
pi_146109872
Het verschil niet weten tussen begrijpen en begrip hebben... :')

En dan zeggen dat andere trollen.. _O-
pi_146109874
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:42 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Dat is wel erg kort door de bocht. Homofobie is niet 1 op 1 te linken met machocultuur.
Zeker niet, corruptie, dictatuur enz.
pi_146109876
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik denk het bij neo nazi's niet zo ingewikkeld is die achtergrond...
Ik denk dat het voor iedereen anders is, sommige zullen handelen uit haat, anderen uit angst.
pi_146109882
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:42 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Ik denk dat het voor iedereen anders is, sommige zullen handelen uit haat, anderen uit angst.
Dus ingewikkeld is het niet.
pi_146109885
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:41 schreef theunderdog het volgende:
Een patroon aantonen zien als trollen.. :')

Mentaal gehandicapt much.
Zo gauw iemand (boos) op je reageert vind je het prima.

Enige reden dat je hier post ook l.

Maar helaas voor jou ben ik niet geïrriteerd, vind het alleen maar kinderachtig en verspilling van je tijd.
pi_146109901
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:43 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Zo gauw iemand (boos) op je reageert vind je het prima.

Enige reden dat je hier post ook l.

Maar helaas voor jou ben ik niet geïrriteerd, vind het alleen maar kinderachtig en verspilling van je tijd.
Je ziet spoken.
pi_146109907
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het hoeft ook niet ingewikkeld te zijn om het te begrijpen.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 12:44:19 #217
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_146109908
quote:
19s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:49 schreef OeJ het volgende:

[..]

Wat jij verlangt is volkomen achterlijk (en bovendien onmogelijk)! Ja, sorry hoor. Voor een school is het van belang dat het onderwijs op peil is, niet eventuele gebruiken of rituelen.

Voorbeeld: Moet je een boerenbedrijf, dat subsidie krijgt uit Europa, korten omdat die mensen ervoor kiezen om te bidden voor het eten? Totaal van ondergeschikt belang. Een boer moet goed boeren.
Wat een BS. Natuurlijk is het belangrijk dat een school goed onderwijs levert, maar ik vind persoonlijk dat op school meer 'levensles' gegeven moet worden, aangezien dit thuis bij veel ouders onvoldoende is. En dan op een seculiere / humanitaire basis ipv. een religieuze.

En je voorbeeld van die boerderij is nog meer BS. Natuurlijk moeten die boeren zelf weten of bidden aan tafel. Ik heb het over gebedshuizen en 'culturele centra', waar geen gemeenschapsgeld naar toe moet en ook eventuele andere voorkeursbehandelingen.
pi_146109911
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Er zullen vast meerdere oorzaken zijn, maar ik denk dat er voor angst meer begrip is dan voor haat.
pi_146109919
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:44 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je ziet spoken.
En jij hapt op een troll.
pi_146109928
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:44 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En jij hapt op een troll.
Weet ik.
pi_146109939
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:44 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Er zullen vast meerdere oorzaken zijn, maar ik denk dat er voor angst meer begrip is dan voor haat.
Nja ik zal nooit begrip krijgen voor dit soort figuren... Het zal mij ook nooit boeien waarom ze zo ontevreden zijn.
pi_146109947
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Weet ik.
Nog een sticker !
pi_146109966
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja ik zal nooit begrip krijgen voor dit soort figuren... Het zal mij ook nooit boeien waarom ze zo ontevreden zijn.
En dat begrijp ik dus niet. Hoe kun je nou iets vreemds zien en je dan niet afvragen hoe dat dan zit?
pi_146109983
Maar goed, om het nog even te verduidelijken. Ik heb op geen enkele manier sympathie voor de denkwijze en handelingen van racistisch tuig, maar ik erken wel dat hun gedachtes niet zomaar ergens vandaan komen.

Willen we af van dit tuig? dan is het in mijn ogen beter om probleemoplossend te denken dan dat we dit tuig gaan bashen.
pi_146109989
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:46 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En dat begrijp ik dus niet. Hoe kun je nou iets vreemds zien en je dan niet afvragen hoe dat dan zit?
Omdat de redenen waarom ze zich zo gedragen nogal simpel zijn. Angst, haat en buitenlanders. Waarom moet ik daar verder over nadenken ?
pi_146109999
quote:
14s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nog een sticker !
Hij is natuurlijk alwetend.
pi_146110005
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Omdat de redenen waarom ze zich zo gedragen nogal simpel zijn. Angst, haat en buitenlanders. Waarom moet ik daar verder over nadenken ?
Je moet helemaal niks. Ik kan het me alleen niet voorstellen.
pi_146110007
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:48 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dat sowieso. :P
pi_146110015
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:48 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Zijn stickerboekje is al bijna vol.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 12:49:18 #230
56749 BlaZ
pi_146110039
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Zeker niet, corruptie, dictatuur enz.
Onzin, een corrupte dictatuur met macho's kan nog immer homovriendelijk zijn.
pi_146110041
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:48 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Je moet helemaal niks. Ik kan het me alleen niet voorstellen.
Waarom denk jij dan dat deze 'slachtoffers' zo boos zijn ?
pi_146110045
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als hun mening je niet interesseert is het raar dat je ze 'afmaakt'. Lijkt mij dat je een tunnelvisie hebt.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 12:49:26 #233
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_146110046
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:41 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Snap je IS ook?
Ja. Ze volgen consequent de geboden en verboden uit de koran en andere islamitische geschriften uit; hun doel is een (wereld)kalifaat waar de soennietische moslims de baas zijn. Ongelovigen en ketters gaan over de kling.
pi_146110080
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:49 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Als hun mening je niet interesseert is het raar dat je ze 'afmaakt'. Lijkt mij dat je een tunnelvisie hebt.
Of ik heb gewoon geen begrip voor hun mening? Net zoals dat ik geen begrip heb voor IS? Of de vroegere nazi's ?
pi_146110103
Tja, als de 'goede' (bange, moralistisch verheven) mens niets doet en alles slikt, dan houd je dit soort groeperingen over om tot handelen over te gaan. Prima situatie voor de 'goede', heeft ie namelijk weer iets om te bekritiseren.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 12:51:48 #236
56749 BlaZ
pi_146110106
quote:

[/i]
Inderdaad, protesteren moet gewoon plaatsvinden zonder enige vorm van geweldadigheden. Is dit niet het geval, dan dient de politie in te grijpen.

Dit ingrijpen gebeurt onvoldoende waardoor dit soort protesten steeds maar uit de hand kunnen lopen. Het is bizar dat er winkels geplunderd worden terwijl de politie op een afstand staat toe te kijken.
pi_146110117
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Of ik heb gewoon geen begrip voor hun mening? Net zoals dat ik geen begrip heb voor IS? Of de vroegere nazi's ?
Begrip hebben is volgens mij toch echt iets anders dan luisteren naar iemands mening.
pi_146110133
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom denk jij dan dat deze 'slachtoffers' zo boos zijn ?
Waarom noem je ze slachtoffers?

Ik denk dat ze om dezelfde reden boos zijn als waarom in Nederland PVV'ers en pro-pieten boos zijn: een extreem wij/zij-denken, zeer conservatief waar het gaat om kneuterigheden en een felle afkeer van zaken die ze niet snappen.
pi_146110168
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:52 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Begrip hebben is volgens mij toch echt iets anders dan luisteren naar iemands mening.
Als je op een slooptour gaat door de stad en daarbij van alles sloopt en mensen aanvalt ?
pi_146110185
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:52 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik denk dat ze om dezelfde reden boos zijn als waarom in Nederland PVV'ers en pro-pieten boos zijn: een extreem wij/zij-denken, zeer conservatief waar het gaat om kneuterigheden en een felle afkeer van zaken die ze niet snappen.
Nou dan hebben we dat geconcludeerd. Dan is het toch klaar ?
pi_146110193
quote:
10s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als je op een slooptour gaat door de stad en daarbij van alles sloopt en mensen aanvalt ?
Dat is het gedrag en niet de mening.
pi_146110218
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:49 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Onzin, een corrupte dictatuur met macho's kan nog immer homovriendelijk zijn.
Het is een combinatie van allerlei factoren uiteraard, gebrek aan kennis is ook een belangrijke bijvoorbeeld.
pi_146110222
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou dan hebben we dat geconcludeerd. Dan is het toch klaar ?
Wat is klaar?
pi_146110223
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:55 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Dat is het gedrag en niet de mening.
Ja en dan ben ik dus niet meer begripvol. Wat is nu je punt ?
pi_146110226
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:52 schreef Jigzoz het volgende:

Waarom 'niet snappen'? Juist omdat ik b.v. de islam snap heb ik er een enorme afkeer tegen.
pi_146110249
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:55 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wat is klaar?
We weten nu waarom ze zich zo gedragen, wat wil je dan verder nog doen?
pi_146110256
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:55 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Waarom 'niet snappen'? Juist omdat ik b.v. de islam snap heb ik er een enorme afkeer tegen.
Ik had beter 'niet snappen/kennen' kunnen schrijven.
pi_146110266
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

_O-
pi_146110285
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]

_O-
Zeg het maar. :D
pi_146110289
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik volg je niet. Heb ik ergens aangekondigd dat ik verder nog grootse plannen had of zo?
pi_146110302
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja en dan ben ik dus niet meer begripvol. Wat is nu je punt ?
Dat je hun mening en hun gedrag niet onderscheid en dat er voor een deel van hun meningen iets gezegd kan worden, al is hun handelen fout.
pi_146110308
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:56 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik had beter 'niet snappen/kennen' kunnen schrijven.
Waarom 'niet snappen/kennen'? Juist omdat ik b.v. de islam snap en ken heb ik er een enorme afkeer tegen.
pi_146110319
quote:
6s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zijn stickerboekje is al bijna vol.
Juffrouw Yasmin _O_

Heldin
pi_146110333
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:58 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Waarom 'niet snappen/kennen'? Juist omdat ik b.v. de islam snap en ken heb ik er een enorme afkeer tegen.
Ik doelde niet op de islam.
pi_146110336
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:57 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik volg je niet. Heb ik ergens aangekondigd dat ik verder nog grootse plannen had of zo?
Nou je vond het raar dat ik verder niet wilde weten waarom deze mensen zo denken. Wat ik al wist hebben we hier geconcludeerd.
pi_146110344
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou je vond het raar dat ik verder niet wilde weten waarom deze mensen zo denken. Wat ik al wist hebben we hier geconcludeerd.
Oké.
pi_146110357
Yasmin.. :')
pi_146110370
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:57 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Dat je hun mening en hun gedrag niet onderscheid en dat er voor een deel van hun meningen iets gezegd kan worden, al is hun handelen fout.
In dit geval maak ik dat onderscheid niet nee. En prima dat jij wel zo begripvol bent maar ik trek hier toch echt de grens. :)
pi_146110372
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:58 schreef Jigzoz het volgende:
Ik doelde niet op de islam.
Oke
pi_146110375
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:59 schreef theunderdog het volgende:
Yasmin.. :')
Underdog O+
pi_146110392
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:59 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Oké.
Ik kan op geen enkele wijze begrip opbrengen voor dit soort mensen. Echt niet.
pi_146110396
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Underdog O+
Van een schaal van 1 tot 10, hoe erg geniet jij van het trollen? :P
pi_146110397
quote:
Underdog
Hey, domme wijfjes houden van mij, wat doe jij...
pi_146110432
quote:

[..]

Ik kan op geen enkele wijze begrip opbrengen voor dit soort mensen. Echt niet.
Beetje lastig dat hier de termen 'begrip hebben voor' en 'willen begrijpen' dwars door elkaar heen lopen.
pi_146110434
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:01 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Van een schaal van 1 tot 10, hoe erg geniet jij van het trollen? :P
Ik ben nu echt niet aan het trollen. Ik moet hier gaan verklaren dat ik geen begrip heb voor dit soort mensen. Mensen die hier begrip voor menen te hebben dat zijn pas de echte trollen.
pi_146110442
quote:
18s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik ben nu echt niet aan het trollen. Ik moet hier gaan verklaren dat ik geen begrip heb voor dit soort mensen. Mensen die hier begrip voor menen te hebben dat zijn pas de echte trollen.
_O-
pi_146110453
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:02 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Beetje lastig dat hier de termen 'begrip hebben voor' en 'willen begrijpen' dwars door elkaar heen lopen.
Ja ze zijn ontevreden. Omdat te begrijpen moet je ook begrip kunnen opbrengen voor hun standpunten. Nou dat kan ik niet.
pi_146110473
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:58 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Juffrouw Yasmin _O_

Heldin
Het is wel een erg lastige leerling.
pi_146110474
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja ze zijn ontevreden. Omdat te begrijpen moet je ook begrip kunnen opbrengen voor hun standpunten. Nou dat kan ik niet.
Nee hoor. Dat hoeft niet.
pi_146110481
'Ik keur niet goed, maar ik begrijp het wel'.

Is die al voorbijgekomen?
pi_146110499
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:03 schreef KoosVogels het volgende:

Alleen van jou een keer of wat.
pi_146110507
Yasmin: Waarom verkrachten pedoseksuelen zoals Robert M kleine kinderen?

Jigzoz: Waarschijnlijk omdat ze hun seksuele behoeftes niet onder controle konden houden.

Yasmin: Dus je begrijpt hun gewoon? je hebt er gewoon begrip voor? !!!!!!!!!!!!!
  donderdag 30 oktober 2014 @ 13:04:51 #273
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_146110508
quote:
13s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar dan wel graag alle buitenlanders het land uit.
Het liefste wel, maar op joden ligt de focus niet.
pi_146110513
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:03 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee hoor. Dat hoeft niet.
Dan ben je toch ook niet bereid om het probleem op te lossen ?
pi_146110524
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:03 schreef KoosVogels het volgende:

Als je het niet begrijpt ben je niet in staat het wel of niet af te keuren.
pi_146110525
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:04 schreef theunderdog het volgende:
Yasmin: Waarom verkrachten pedoseksuelen zoals Robert M kleine kinderen?

Jigzoz: Waarschijnlijk omdat ze hun seksuele behoeftes niet onder controle konden houden.

Yasmin: Dus je begrijpt hun gewoon? je hebt er gewoon begrip voor? !!!!!!!!!!!!!
Hmmm nee dat zou ik niet zeggen...
pi_146110534
quote:
10s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmmm nee dat zou ik niet zeggen...
Dat doe je constant
pi_146110541
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:04 schreef Varg89 het volgende:

[..]

Het liefste wel, maar op joden ligt de focus niet.
Waarom ?
  donderdag 30 oktober 2014 @ 13:06:18 #279
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_146110546
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:58 schreef De_Guidance het volgende:

zes keer levenslang :')
pi_146110550
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dan ben je toch ook niet bereid om het probleem op te lossen ?
Hangt ervan af wat het probleem van die rechtsextremisten is. Als ze alle buitenlanders het land uit willen hebben niet. Willen ze het salafisme bestrijden wel.
pi_146110553
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat doe je constant
Nee dit is iets anders. Deze idioten zijn gewoon dom.
pi_146110574
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:06 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hangt ervan af wat het probleem van die rechtsextremisten is. Als ze alle buitenlanders het land uit willen hebben niet. Willen ze het salafisme bestrijden wel.
Ja we hebben nu toch kunnen zien dat het ze niet alleen om salafisten ging?
pi_146110577
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:04 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Alleen van jou een keer of wat.
Maar ik begrijp het dan ook. Ik keur het alleen niet goed.
pi_146110582
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Helemaal niemand zal dat ontkennen.
pi_146110583
quote:

[..]

Pedofielen zijn gewoon vies.
pi_146110594
quote:
9s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar ik begrijp het dan ook. Ik keur het alleen niet goed.
Begrijp jij het? hoe kun je dit tuig nu begrijpen?? !!!
pi_146110598
quote:
We gaan deze idioten nog eens nodig hebben.
pi_146110603
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:07 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Pedofielen zijn gewoon vies.
Ja maar zijn niet te vergelijken met dit soort mensen.
pi_146110611
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:07 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Begrijp jij het? hoe kun je dit tuig nu begrijpen?? !!!
Niet.
pi_146110614
_O-
pi_146110617
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:07 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Helemaal niemand zal dat ontkennen.
Hmmm dat betwijfel ik.
pi_146110631
quote:
15s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:07 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

We gaan deze idioten nog eens nodig hebben.
Ik hoop het niet... }:|
pi_146110638
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja we hebben nu toch kunnen zien dat het ze niet alleen om salafisten ging?
Hebben ze dan verklaard om wie het ze wel ging?
  donderdag 30 oktober 2014 @ 13:08:57 #294
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_146110641
quote:

[..]

Hoe vaak gebeurt zoiets? Als je het gaat vergelijken met onze islamitische vriendjes?
pi_146110647
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niet.
Hoe kan je nou geen begrip hebben voor hun onvrede ?!
pi_146110661
Nee, maar yasmin heeft natuurlijk gewoon gelijk. Het is van belang dat we een maatschappij creeeren waarin we mensen vooral niet proberen te begrijpen.
pi_146110662
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:08 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hebben ze dan verklaard om wie het ze wel ging?
Volgens de schade eigenlijk om iedereen.

Ben je nou serieus ?
pi_146110673
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar zijn niet te vergelijken met dit soort mensen.
Ik heb liever een neonazi naast me wonen dan Robert M.
pi_146110676
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:09 schreef theunderdog het volgende:
Nee, maar yasmin heeft natuurlijk gewoon gelijk. Het is van belang dat we een maatschappij creeeren waarin we mensen vooral niet proberen te begrijpen.
Laat die sticker maar zitten.
pi_146110695
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:09 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik heb liever een neonazi naast me wonen dan Robert M.
Ik weet niet wie ik zou kiezen.
pi_146110706
En doooor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')