Ik denk het bij neo nazi's niet zo ingewikkeld is die achtergrond...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:39 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Iemand die ergens de achtergrond van wilt weten is meteen niet goed? Dan zou ik toch even beter nadenken als ik jou was.
Ik snap het wel*.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja Duitsland blank willen houden snap ik echt niets van.. Mensen beoordelen op kleur of afkomst ook niet dus..
Hoe kan je deze achterlijke denkwijze snappen ?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik snap het wel*.aarmee zeg ik overigens op geen enkele manier dat ik het daar ook maar een beetje mee eens ben!
Het nieuwe pispaaltje dan. Ik probeer ze ook niet met elkaar te vergelijken, ik dacht dat dat wel duidelijk was.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:39 schreef Proximo het volgende:
[..]
Salafisten hebben in de tijd die ze tot nu toe in duitsland hebben doorgebracht al meer ellende veroorzaakt dan de joden. Onterechte vergelijking
Snap je IS ook?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik snap het wel*.
* Daarmee zeg ik overigens op geen enkele manier dat ik het daar ook maar een beetje mee eens ben!
Ik snap wel meer achterlijke denkwijzen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe kan je deze achterlijke denkwijze snappen ?
Dat is wel erg kort door de bocht. Homofobie is niet 1 op 1 te linken met machocultuur.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Goed, nog een keertje.
Even met een ander voorbeeld: was er niet zo,n macho cultuur in Rusland, dan was er ook minder homofobie.
Zeker niet, corruptie, dictatuur enz.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:42 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is wel erg kort door de bocht. Homofobie is niet 1 op 1 te linken met machocultuur.
Ik denk dat het voor iedereen anders is, sommige zullen handelen uit haat, anderen uit angst.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik denk het bij neo nazi's niet zo ingewikkeld is die achtergrond...
Dus ingewikkeld is het niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:42 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor iedereen anders is, sommige zullen handelen uit haat, anderen uit angst.
Zo gauw iemand (boos) op je reageert vind je het prima.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:41 schreef theunderdog het volgende:
Een patroon aantonen zien als trollen..![]()
Mentaal gehandicapt much.
Je ziet spoken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zo gauw iemand (boos) op je reageert vind je het prima.
Enige reden dat je hier post ook l.
Maar helaas voor jou ben ik niet geïrriteerd, vind het alleen maar kinderachtig en verspilling van je tijd.
Wat een BS. Natuurlijk is het belangrijk dat een school goed onderwijs levert, maar ik vind persoonlijk dat op school meer 'levensles' gegeven moet worden, aangezien dit thuis bij veel ouders onvoldoende is. En dan op een seculiere / humanitaire basis ipv. een religieuze.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:49 schreef OeJ het volgende:
[..]
Wat jij verlangt is volkomen achterlijk (en bovendien onmogelijk)! Ja, sorry hoor. Voor een school is het van belang dat het onderwijs op peil is, niet eventuele gebruiken of rituelen.
Voorbeeld: Moet je een boerenbedrijf, dat subsidie krijgt uit Europa, korten omdat die mensen ervoor kiezen om te bidden voor het eten? Totaal van ondergeschikt belang. Een boer moet goed boeren.
Er zullen vast meerdere oorzaken zijn, maar ik denk dat er voor angst meer begrip is dan voor haat.quote:
Nja ik zal nooit begrip krijgen voor dit soort figuren... Het zal mij ook nooit boeien waarom ze zo ontevreden zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:44 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Er zullen vast meerdere oorzaken zijn, maar ik denk dat er voor angst meer begrip is dan voor haat.
En dat begrijp ik dus niet. Hoe kun je nou iets vreemds zien en je dan niet afvragen hoe dat dan zit?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja ik zal nooit begrip krijgen voor dit soort figuren... Het zal mij ook nooit boeien waarom ze zo ontevreden zijn.
Omdat de redenen waarom ze zich zo gedragen nogal simpel zijn. Angst, haat en buitenlanders. Waarom moet ik daar verder over nadenken ?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En dat begrijp ik dus niet. Hoe kun je nou iets vreemds zien en je dan niet afvragen hoe dat dan zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |