Wat snap ik dan niet volgens jou ?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oh oke, je snapt het echt niet.
Laat maar dan, verloren moeite.
aha, dus omdat _anderen_ ook foute dingen doen, mogen deze hooligans zich ook misdragen..quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het gaat niet om hun daden. Waar het omgaat is dat zolang er ISIS fanboys zijn je dit soort geluid gaat horen.
Allesquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat snap ik dan niet volgens jou ?
Begrijpend lezen blijft lastig.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:13 schreef RM-rf het volgende:
[..]
aha, dus omdat _anderen_ ook foute dingen doen, mogen deze hooligans zich ook misdragen..
Is je hoogst genoten opleiding soms de kleuterschool ofzo?
Nee, jij ziet het patroon niet, daar kan ik weinig aan doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Of wat je zegt slaat nergens op ?
Het patroon van buitenlanders dus neo nazi's ?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, jij ziet het patroon niet, daar kan ik weinig aan doen.
Zolang er problemen zijn met immigranten zullen er neo nazi,s en ander tuig zijn met een tegengeluid.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het patroon van buitenlanders dus neo nazi's ?
Tegen geluid is op slooptour door de stad. Agenten aanvallen, onschuldige mensen aanvallen ??quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zolang er problemen zijn met immigranten zullen er neo nazi,s en ander tuig zijn met een tegengeluid.
Doe je niets aan, behalve die "problemen" zoveel mogelijk proberen op te lossen.
Pffff, je doet het weer.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tegen geluid is op slooptour door de stad. Agenten aanvallen, onschuldige mensen aanvallen ??
Dat is geen tegen geluid , dat is gewoon ordinair rellen.
Ja dat kan toch fucking elke chimpansee?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Pffff, je doet het weer.
Ik keur hun gedrag nergens goed, wat ik doe is het patroon aantonen.
.........................quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat kan toch fucking elke chimpansee?
Ja doei. Als je dat gelijk zegt ipv van er met 10 reacties om heen te draaien.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
.........................
Troll
Jij schat mensen wel erg hoog in. In Frankrijk gaat men ook massaal de straat op, om tegen het homohuwelijk te zijn. En in Italië om een man in een jurk te vereren. En in Amerika om zich uit te spreken tegen abortus. En in Griekenland omdat Angela Merkel het verkeerde mantelpakje droeg. Kom nou!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zolang er problemen zijn met immigranten zullen er neo nazi,s en ander tuig zijn met een tegengeluid.
Doe je niets aan, behalve die "problemen" zoveel mogelijk proberen op te lossen.
Nog een keer uit sportiviteit. We kunnen wel gaan bashen op die neo nazi,s, maar het is veel beter om probleemoplossend te denken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja doei. Als je dat gelijk zegt ipv van er met 10 reacties om heen te draaien.
Ik begrijp je best hoor, maar vind je hele argumentatie gewoon getuigen van een intelligentie die vermoedelijk nog onder die van die damesfiets-molesteerders ligt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Begrijpend lezen blijft lastig.
Weet je wat ik denk dat mis is met neo nazi's. Inteelt of zuurstofgebrek.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nog een keer uit sportiviteit. We kunnen wel gaan bashen op die neo nazi,s, maar het is veel beter om probleemoplossend te denken.
We moeten kijken waar de ontevredenheid van de neo nazi,s vandaan komt.
Zonder immigratieproblemen geen neo nazi,s. Je kan veel van die gasten zeggen, maar niet dat ze niet weten waar ze voor staan. Hun retoriek is heel duidelijk: Duitsland is van de blanke !quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:24 schreef OeJ het volgende:
[..]
Jij schat mensen wel erg hoog in. In Frankrijk gaat men ook massaal de straat op, om tegen het homohuwelijk te zijn. En in Italië om een man in een jurk te vereren. En in Amerika om zich uit te spreken tegen abortus. En in Griekenland omdat Angela Merkel het verkeerde mantelpakje droeg. Kom nou!
Wtf???quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk dat mis is met neo nazi's. Inteelt of zuurstofgebrek.
Ik walg van dit soort mensen serieus
Ja flikker op man. Kijken waar de ontevredenheid van neo nazi's vandaan komt ?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wtf???
Snap je het nu echt niet of?
Je hebt er dus niets van begrepen. Ik doe namelijk geen uitspraak over de daden van deze neo nazi,s, ik toon alleen aan dat deze neo nazi,s er niet "zomaar" zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:26 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik begrijp je best hoor, maar vind je hele argumentatie gewoon getuigen van een intelligentie die vermoedelijk nog onder die van die damesfiets-molesteerders ligt.
Niet alleen bij jou, maar ik heb evengoed ook een hardgrondige hekel aan bv idioten die bij een Gaza-demo opeens gaan 'rechtvaardigen' dat er anti-semitische parolen' geroepen worden.
Die doen dat vaak ook met precies dezelfde woorden: dat dat zou komen 'omdat de tegenpartij zo fout is, en dat dat dan opeens zou mogen'.
Nogmaals, voor de geleedpotigen: Je hebt je altijd zelf aan wetten te houden, en dus geen geweld tegen anderen of hun bezittingen aanwenden die verder niks ermee te maken heben..
En nee, er is helemaal geen 'uitvlucht' om dat alsnog te gaan 'goedpraten' op een 'ik heb er wel begrip voor'-manier.
Als je wilt kijken naar hoe je wel goed oppositie kunt voeren tegen Salafisten, kijk bv naar Wilfried Schultz van de Mönchengladbacher partij 'Die Bürgerlichen'.
Die heel succesvol actie gevoerd heeft tegen de vestiging van een salafisten-centrum en de aanwezigheid van een centrum van radikale salafisten..
Wat Schultz ok altijd heel bewust deed is dat hij geweigerd heeft toe te laten dat zijn protest 'geinfiltreerd' werd door Neo-nazi's, die daartoe ook stevige pogingen deden.
Integendeel, Schultz wist zelfs de steun te krijgen van andere moslimgroepen, zelfs een sufi-moslimgeestelijke die meeliep in anti-salafisten-demonstraties..
Dat is de manier om de invloed van de Salafisten te beperken..
gaan relen en straatvechten in Köln met een zooitje hooligans die andere burgers bedreigen en bezittingen vernielen is eerder en aktie die meer steun geeft aan de Salafisten en verdere Polarisatie.
Nee, laten we lekker dat tuig promoten !quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja flikker op man. Kijken waar de ontevredenheid van neo nazi's vandaan komt ?
Ik promoot niemand. Ik zeg dat ik dat ik van ze walg. Jij wilt liever onderzoeken waarom ze zo ontevreden zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, laten we lekker dat tuig promoten !
Zeker, om zo een oplossing te zoeken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik promoot niemand. Ik zeg dat ik dat ik van ze walg. Jij wilt liever onderzoeken waarom ze zo ontevreden zijn.
Mwah...toen de originele nazi's opkwamen was er totaal geen sprake van een immigratieprobleem, toen was het de zwakke economie en het verdrag van Versailles waar ze op meeliftten. Zulk soort groeperingen gedijen in mindere tijden. Nazi sentimenten zijn nooit verdwenen in Duitsland, en is altijd sluimerend aanwezig geweest. Er is gewoon een trigger nodig om het weer te doen oplaaien, en met de salafi's lijken ze dat gevonden te hebben, de salafist is de nieuwe jood.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zonder immigratieproblemen geen neo nazi,s. Je kan veel van die gasten zeggen, maar niet dat ze niet weten waar ze voor staan. Hun retoriek is heel duidelijk: Duitsland is van de blanke !
Voor dit soort mensen is de enige oplossing alle buitenlanders het land uit. Wil je hier serieus over nadenken ?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zeker, om zo een oplossing te zoeken.
Jij wil graag dat ze blijven rellen en aan kebab moorden doen.
Oh my god, NOGMAALS: ik trek er geen conclusie uit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Voor dit soort mensen is de enige oplossing alle buitenlanders het land uit. Wil je hier serieus over nadenken ?
Neequote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:32 schreef De_Guidance het volgende:
underdog, kun je een ander topic verpesten met dit getrol?
bvd.
Net moeten we nog een oplossing zoeken en nu laat je weer het patroon zien.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oh my god, NOGMAALS: ik trek er geen conclusie uit.
Ik laat slechts het patroon zien, jij snappen?
Bij sommige mensen hoef ik dat echt niet te weten....quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:31 schreef Jigzoz het volgende:
Hé, even tussendoor: je kunt ook benieuwd zijn naar de ontevredenheid van mensen van wie je walgt.
Hier heb je zeker gelijk in, maar daarom kan het toch geen kwaad om zoveel mogelijk probleemoplossend te denken?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mwah...toen de originele nazi's opkwamen was er totaal geen sprake van een immigratieprobleem, toen was het de zwakke economie en het verdrag van Versailles waar ze op meeliftten. Zulk soort groeperingen gedijen in mindere tijden. Nazi sentimenten zijn nooit verdwenen in Duitsland, en is altijd sluimerend aanwezig geweest. Er is gewoon een trigger nodig om het weer te doen oplaaien, en met de salafi's lijken ze dat gevonden te hebben, de salafist is de nieuwe jood.
Hm. Ik ben eigenlijk altijd wel benieuwd naar het waarom.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bij sommige mensen hoef ik dat echt niet te weten....
Goed, nog een keertje.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Net moeten we nog een oplossing zoeken en nu laat je weer het patroon zien.
Zuurstofgebrek ? Kom op man....quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:34 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. Ik ben eigenlijk altijd wel benieuwd naar het waarom.
Taalnazi's zijn er ook niet zomaar.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je hebt er dus niets van begrepen. Ik doe namelijk geen uitspraak over de daden van deze neo nazi,s, ik toon alleen aan dat deze neo nazi,s er niet "zomaar" zijn.
Simplistisch? ja misschien, maar de realiteit is soms ook erg simplistisch.
Dat heb jij goed gezien. Wil je nu een sticker ?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Goed, nog een keertje.
Even met een ander voorbeeld: was er niet zo,n macho cultuur in Rusland, dan was er ook minder homofobie.
Mee eens, alleen is het onmogelijk om iedereen tevreden te houden, er is altijd wel een groep die zich minder bedeeld voelt, al gaat het economisch nog zo goed. Het zijn ook maar gewoon mensen, en bij mensen breekt eens in de zoveel tijd een keer goed de pleuris uit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hier heb je zeker gelijk in, maar daarom kan het toch geen kwaad om zoveel mogelijk probleemoplossend te denken?
Een maatschappij werkt het beste als zoveel mogelijk mensen "tevreden" zijn.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat heb jij goed gezien. Wil je nu een sticker ?
Serieus, houd op met die uitvluchten en het vingertjewijzen-naar-anderen...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:28 schreef theunderdog het volgende:
Ik doe namelijk geen uitspraak over de daden van deze neo nazi,s, ik toon alleen aan dat deze neo nazi,s er niet "zomaar" zijn.
"Ze zijn gewoon stom" vind ik zelf niet echt een bevredigende verklaring.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zuurstofgebrek ? Kom op man....
Klopt, maar het westen kan nog steeds niet goed omgaan met het immigratiebeleid, en dan krijg je tegengeluid . En ja, helaas ook van randmongooltjes zoals in de OP.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mee eens, alleen is het onmogelijk om iedereen tevreden te houden, er is altijd wel een groep die zich minder bedeeld voelt, al gaat het economisch nog zo goed. Het zijn ook maar gewoon mensen, en bij mensen breekt eens in de zoveel tijd een keer goed de pleuris uit.
Dat neo nazi,s tuig zijn staat als paal boven water.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Serieus, houd op met die uitvluchten en het vingertjewijzen-naar-anderen...
"jamaar, hunnie zijn nóg erger"
Geef gewoon toe dat een Hooligan-mongool die een damesfiets kapotmaakt gewoon een randdebiel is die die politie-knupel op zn knar keihard verdient en moet ophouden te roepen dat dat een 'protest tegen de opkomst van het Salafisme en misstanden in de wereld in zn algemeen' is
Ja Duitsland blank willen houden snap ik echt niets van.. Mensen beoordelen op kleur of afkomst ook niet dus..quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
"Ze zijn gewoon stom" vind ik zelf niet echt een bevredigende verklaring.
Laat hem. Die kerel kan niets anders dan 24/7 trollen op intenet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Serieus, houd op met die uitvluchten en het vingertjewijzen-naar-anderen...
"jamaar, hunnie zijn nóg erger"
Geef gewoon toe dat een Hooligan-mongool die een damesfiets kapotmaakt gewoon een randdebiel is die die politie-knupel op zn knar keihard verdient en moet ophouden te roepen dat dat een 'protest tegen de opkomst van het Salafisme en misstanden in de wereld in zn algemeen' is
Iemand die ergens de achtergrond van wilt weten is meteen niet goed? Dan zou ik toch even beter nadenken als ik jou was.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zuurstofgebrek ? Kom op man....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |