Mwoah... Doet me denken aan Ajax-idioten en Feyenoord-idioten die elkaar op een weiland proberen af te maken. Ik ben daar niet tegen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het trieste hieraan is dat die rellende hooligans en neonazi's ook nog een reactie zouden kunnen teweegbrengen van de salafisten, die terug gaan vechten of anderszins gaan strijden. Dan hebben de eersten de door de tweeden gewenste 'heilige oorlog' en hebben ze er zelf voor gezorgd dat ze gelijk hebben gekregen.
Als ze dan braaf in een arena zouden gaan vechten tot de dood erop volgt, dan was er ook weinig aan de hand. Helaas is dat niet het geval.quote:
In een weiland is nog tot daar aan toe, maar de demonstraties zijn (bewust?) gepland in stedelijke centra.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:33 schreef Jigzoz het volgende:
Mwoah... Doet me denken aan Ajax-idioten en Feyenoord-idioten die elkaar op een weiland proberen af te maken. Ik ben daar niet tegen.
Da's jammer inderdaad. Dat moet anders kunnen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In een weiland is nog tot daar aan toe, maar de demonstraties zijn (bewust?) gepland in stedelijke centra.
tsja mag van mij ook best De Arena zijn, lekker op loopsfstandquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ze dan braaf in een arena zouden gaan vechten tot de dood erop volgt, dan was er ook weinig aan de hand. Helaas is dat niet het geval.
Ja wel leuke besteding van de lunchpauze.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:37 schreef Re het volgende:
[..]
tsja mag van mij ook best De Arena zijn, lekker op loopsfstand
Heb je wat tegen de inwoners van Köln... ? volgens mij wonen daar vooral ook genoeg aardige en nette en zelfs intelligente mensen (buiten carnevalstijd dan) en hebben die het absoluut niet verdiend om in tram of bus lastig gevallen te worden door idiote Hooligans, en anderszijds door de enge NRW-Salafistenquote:
Je hebt schijnbaar nog steeds niet door dat er helemaal niet tegen ´'Salafisten' gevochten werd, maar de slachoffers gewoon nette inwoners en winkeliers van Köln waren.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mwoah... Doet me denken aan Ajax-idioten en Feyenoord-idioten die elkaar op een weiland proberen af te maken. Ik ben daar niet tegen.
in eerste instantie bedoelde ik de hooligans en neo's, die bebaarde haatjurken mogen er ook wel bij ja, zolang het gewone volk maar geen last van ze heeftquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Heb je wat tegen de inwoners van Köln... ? volgens mij wonen daar vooral ook genoeg aardige en nette en zelfs intelligente mensen (buiten carnevalstijd dan) en hebben die het absoluut niet verdiend om in tram of bus lastig gevallen te worden door idiote Hooligans, en anderszijds door de enge NRW-Salafisten
De NRW-Salafisten, die overigens aangevoerd worden door de duitse ex-bokser Pierre Vogel en Sven Lau, beide zonder een migratie-achtergrond, en kwa types eigenlijk niet zoveel anders als andere idioten die de NPD of PRO-NRW toetreden of Hooligan worden... gewoon randdebielen die ervan leven te provoceren en polariseren.
[ afbeelding ]
(Met suces, deze twee ZZ-top-wannabee´s schijnen momenteel rond de 6500 aanhangers te hebben)
Laat Nederland gewoon een weilandje te Beverwijk bechikbaar voor beide groepen stellen, maar houd ze uit de stadscentra en bij beschaafde mensen en nuttige winkels en bedrijven weg.
[..]
Je hebt schijnbaar nog steeds niet door dat er helemaal niet tegen ´'Salafisten' gevochten werd, maar de slachoffers gewoon nette inwoners en winkeliers van Köln waren.
Open eens je ogen en laat je niet misleiden door 'geroep' dat die Hooligans tegen 'salafisten' waren, ze vielen vooral gewone burgers lastig en maakten een grote schade en overlast en dat dedzen ze bewust
Wat jij verlangt is volkomen achterlijk (en bovendien onmogelijk)! Ja, sorry hoor. Voor een school is het van belang dat het onderwijs op peil is, niet eventuele gebruiken of rituelen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik ben er niet voor om religies te verbieden, alleen dient er vanuit de overheid geen enkele subsidie of positieve regelgeving richting de religies meer te gaan. En misschien zelfs wel een voorzichtig ontmoedigingsbeleid. Schaf het recht op onderwijs op religieuze basis maar eens af en vervang deze door openbaar onderwijs waar de algemene beschaafde normen en waarden worden bijgebracht en waar uiterlijke religieuze kenmerken verboden zijn.
En we moeten stoppen met de import van mensen naar Europa met denkbeelden die niet matchen met hoe de meerderheid van de oorspronkelijk bewoners in het leven staat. Met name dus moslims.
Wat een josti'squote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Heb je wat tegen de inwoners van Köln... ? volgens mij wonen daar vooral ook genoeg aardige en nette en zelfs intelligente mensen (buiten carnevalstijd dan) en hebben die het absoluut niet verdiend om in tram of bus lastig gevallen te worden door idiote Hooligans, en anderszijds door de enge NRW-Salafisten
De NRW-Salafisten, die overigens aangevoerd worden door de duitse ex-bokser Pierre Vogel en Sven Lau, beide zonder een migratie-achtergrond, en kwa types eigenlijk niet zoveel anders als andere idioten die de NPD of PRO-NRW toetreden of Hooligan worden... gewoon randdebielen die ervan leven te provoceren en polariseren.
[ afbeelding ]
(Met suces, deze twee ZZ-top-wannabee´s schijnen momenteel rond de 6500 aanhangers te hebben)
Laat Nederland gewoon een weilandje te Beverwijk bechikbaar voor beide groepen stellen, maar houd ze uit de stadscentra en bij beschaafde mensen en nuttige winkels en bedrijven weg.
[..]
Je hebt schijnbaar nog steeds niet door dat er helemaal niet tegen ´'Salafisten' gevochten werd, maar de slachoffers gewoon nette inwoners en winkeliers van Köln waren.
Open eens je ogen en laat je niet misleiden door 'geroep' dat die Hooligans tegen 'salafisten' waren, ze vielen vooral gewone burgers lastig en maakten een grote schade en overlast en dat deden ze bewust.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is niet zo dat deze 'helden' en 'wereldverbeteraars' hier een autobusje en de fietsen van de Salafisten aanvielen
In hoeverre kun je van "buitenland" spreken binnen de EU?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als er ook Nederlandse hooligans bij betrokken zijn, wordt hen dan ook hun paspoort en de toegang tot Nederland ontzegt bij gewenste terugkeer? Je zou zeggen van wel, wat is eigenlijk het verschil tussen een extreme moslim die in het buitenland meestrijdt met IS en een extreme hooligan die in het buitenland meestrijdt met extreem rechtsen? Bij beiden is er kans dat ze hier, in eigen land, hun gewelddadigheden voort willen zetten. Bij beiden kan je je ook nog afvragen of hun loyaliteit wel in Nederland ligt.
Het heeft niets met "begrijpen" te maken, je moet patronen kunnen zien.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat een josti's![]()
En dan zijn er ook nog mensen hier die het wel begrijpen...
De overheid durft dit niet te faciliteren.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ze dan braaf in een arena zouden gaan vechten tot de dood erop volgt, dan was er ook weinig aan de hand. Helaas is dat niet het geval.
Dus ze begrijpen het gewoon niet... Die fiets die in die foto hierboven voorbij vloog. Wtf heeft dat met salafisme te maken ?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het heeft niets met "begrijpen" te maken, je moet patronen kunnen zien.
Zolang de overheid niets effectief doet tegen ISIS fanboys zul je dit soort tegengeluid gaan horen.
Het gaat niet om hun daden. Waar het omgaat is dat zolang er ISIS fanboys zijn je dit soort geluid gaat horen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus ze begrijpen het gewoon niet... Die fiets die in die foto hierboven voorbij vloog. Wtf heeft dat met salafisme te maken ?
Ja daarom merkte je net ook op dat ze andere immigranten zullen lastig vallen ?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het gaat niet om hun daden. Waar het omgaat is dat zolang er ISIS fanboys zijn je dit soort geluid gaat horen.
Je snapt het niet he?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja daarom merkte je net ook op dat ze andere immigranten zullen lastig vallen ?
Ik kan hier gewoon geen begrip voor opbrengen. Ze gebruiken salafisten als excuus om te rellen. Anders hadden ze wel bij een salafistische moskee hun tegen geluid laten horen toch ?quote:
Ik heb er ook geen begrip voor, daar gaat het dan ook niet om.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik kan hier gewoon geen begrip voor opbrengen. Ze gebruiken salafisten als excuus om te rellen. Anders hadden ze wel bij een salafistische moskee hun tegen geluid laten horen toch ?
Ja je zegt zolang er IS. fanboys zullen zijn dit er ook zal zijn. Stel die IS. fanboys zijn straks weg dan verzinnen dit soort mongolen wel weer iets anders.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen begrip voor, daar gaat het dan ook niet om.
Zonder immigratieproblemen, geen neo nazi,s.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja je zegt zolang er IS. fanboys zullen zijn dit er ook zal zijn. Stel die IS. fanboys zijn straks weg dan verzinnen dit soort mongolen wel weer iets anders.
Ja en nu ? Geen immigratie meer vanwege neo nazi's ?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zonder immigratieproblemen, geen neo nazi,s.
Het is wat kort door de bocht, maar daar komt het in de basis wel op neer.
Oh oke, je snapt het echt niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en nu ? Geen immigratie meer vanwege neo nazi's ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |