abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 oktober 2014 @ 09:46:49 #76
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_146105285
quote:
10s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:34 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dus nu vind je jodenjacht oké?
Nee, ik zie niet veel Joden die voor overlast zorgen.
Die Furcht ist die Mutter der Moral.
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 09:47:37 #77
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_146105311
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:33 schreef Varg89 het volgende:

[..]

Dus? Ik vind het ook niet goed dat Joden dat doen.
De uber-/untermensch verdeling van gelovigen/ongelovigen hebben de moslims ook overgenomen van de joodse leer. Joden wordt ook geleerd dat niet-joden minderwaardige mensen zijn, zij zijn immers het door god uitverkoren volk. Dit komt uit duidelijk tot uiting in hoe Israel met haar palestijnse burgers om gaat. We denken hier in de westerse wereld vaak dat alleen de islamitische palestijnen in Israel gediscrimineerd worden, maar de christenen hebben het er ook niet makkelijk.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_146105379
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:42 schreef waht het volgende:
Gewoon nazi's fussileren. Niet zo moeilijk doen.
Gewoon alle extremisten in een veld gooien en het laten uitvechten met elkander.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_146105398
quote:
14s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:50 schreef Happel het volgende:

[..]

Gewoon alle extremisten in een veld gooien en het laten uitvechten met elkander.
Excuseer, het moet fusilleren zijn.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 09:51:52 #80
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_146105418
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:47 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

De uber-/untermensch verdeling van gelovigen/ongelovigen hebben de moslims ook overgenomen van de joodse leer. Joden wordt ook geleerd dat niet-joden minderwaardige mensen zijn, zij zijn immers het door god uitverkoren volk. Dit komt uit duidelijk tot uiting in hoe Israel met haar palestijnse burgers om gaat. We denken hier in de westerse wereld vaak dat alleen de islamitische palestijnen in Israel gediscrimineerd worden, maar de christenen hebben het er ook niet makkelijk.
Klopt inderdaad. Maargoed mensen uit Israel veroorzaken hier geen overlast gelukkig.
Die Furcht ist die Mutter der Moral.
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 09:52:54 #81
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_146105452
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:40 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Maar veel van de zaken die je noemt zijn al verboden en de rest zie je ook bij vrijwel alle andere religies.

Ik zou voorstellen om de vrijheid van godsdienst af te schaffen. Religies worden al meer dan voldoende beschermd door de vrijheid van vereniging en de vrijheid van meningsuiting. Bovendien vermijd je daarmee ongelijkheid tussen gelovigen en atheïsten.
Je snapt het niet. We kunnen hier wel in onze samenleving besluiten dat we dingen 'niet willen' of 'verbieden' of 'afschaffen' maar daar heeft de gelovige lak aan. Die erkent de wereldlijke maatschappij alleen als het hem zelf uitkomt.

Ik viel zowat van mijn stoel laatst toen ik Asscher hoorde brabbelen over 'herzien van subsidies' voor islamtische organisaties als bleek dat ze niet genoeg tegen radicalisering optraden. De overheden subsidieren die die apartheidshutten gewoon :')
pi_146105493
quote:
14s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:51 schreef Varg89 het volgende:

[..]

Klopt inderdaad. Maargoed mensen uit Israel veroorzaken hier geen overlast gelukkig.
Maar dan wel graag alle buitenlanders het land uit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_146105514
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:52 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Je snapt het niet. We kunnen hier wel in onze samenleving besluiten dat we dingen 'niet willen' of 'verbieden' of 'afschaffen' maar daar heeft de gelovige lak aan. Die erkent de wereldlijke maatschappij alleen als het hem zelf uitkomt.
Ik snap het wel hoor. Ik verwacht dat de wet gewoon gehandhaafd wordt. Ook bij mensen met een religieuze stoornis.

quote:
Ik viel zowat van mijn stoel laatst toen ik Asscher hoorde brabbelen over 'herzien van subsidies' voor islamtische organisaties als bleek dat ze niet genoeg tegen radicalisering optraden. De overheden subsidieren die die apartheidshutten gewoon :')
Belachelijk inderdaad.
pi_146105604
Overigens, nogal een slechte spiegel waht.

Ik ben niet tegen de doodstraf uit humanistische overwegingen, maar omdat ik geloof dat er enorm veel fouten worden gemaakt bij veroordelingen.

Een neonazi die een moord pleegt verdient sowieso zes keer levenslang minstens. Eigenlijk ook de doodstraf, maar ja, je kunt helaas nooit zeker weten.
pi_146105633
Atheïstisch zijn maakt je niet slimmer of meer waard dan iemand anders.

De meeste atheïstische religie-haters op internet kunnen amper werkwoorden vervoegen bijvoorbeeld.
pi_146105697
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:59 schreef De_Guidance het volgende:

De meeste atheïstische religie-haters op internet kunnen amper werkwoorden vervoegen bijvoorbeeld.
Dat is de meest geweldige groep die er bestaat.

Atheïsten die zichzelf qua intelligentie boven gelovigen plaatsen omdat zij zelf niet geloven _O_
  donderdag 30 oktober 2014 @ 10:02:51 #87
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_146105711
quote:
14s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:51 schreef Varg89 het volgende:

[..]

Ik dacht te menen dat ik verleden week toch echt op het Pownews een paar Orthodoxe Joden zag kamperen in een speeltuin ? Of was dit een hoax van ISIS?
Hoe stout is Konijntjuh!
  Moderator donderdag 30 oktober 2014 @ 10:04:18 #88
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_146105742
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 10:02 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Ik dacht te menen dat ik verleden week toch echt op het Pownews een paar Orthodoxe Joden zag kamperen in een speeltuin ? Of was dit een hoax van ISIS?
Geert twitterd er niet over dus er is niks aan de hand.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 30 oktober 2014 @ 10:05:18 #89
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_146105762
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:59 schreef De_Guidance het volgende:

Dat is niet echt een representatief sample wat je hier aanhaalt. Heb je een wetenschappelijk onderzoek hierover?

Overigens ben ik er voorstander van om dit soort tuig maar eens een keer een veldslag te laten uitvechten met tuig van de andere zijde in 1 grote kooi. Iedereen die mee wil doen, mag dat. Aanpakken via de wet wordt toch lastig voor beide zijden, laat ze dan maar lekker elkaar de (kaal)kop in rammen.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 10:06:26 #90
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_146105787
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:55 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik snap het wel hoor. Ik verwacht dat de wet gewoon gehandhaafd wordt. Ook bij mensen met een religieuze stoornis.

Maar dat gebeurt dus niet. Er staan dus nota bene in onze 2e Kamer boeken waarvan de inhoud strijdig is met de belangrijkste artikelen in onze grondwet; discriminatie, ondergeschiktheid van de vrouw, verbod op vrije meningsuiting etc.

Wij zijn in het westen veel te slap jegens vreemde potentieel gevaarlijke ideologieen, dit is een gevolg van onze doorgeschoten tolerantie en weg-met-ons mentaliteit.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 10:08:41 #91
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_146105828
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 10:02 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Oja, die orthodoxe sekte :')

Die trekken toch door europa omdat hun opperhoofd wordt gezocht voor verkrachting ofzo?

Waar leven die mensen eigenlijk van?
pi_146105844
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 10:06 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Maar dat gebeurt dus niet. Er staan dus nota bene in onze 2e Kamer boeken waarvan de inhoud strijdig is met de belangrijkste artikelen in onze grondwet; discriminatie, ondergeschiktheid van de vrouw, verbod op vrije meningsuiting etc.

Wij zijn in het westen veel te slap jegens vreemde potentieel gevaarlijke ideologieen, dit is een gevolg van onze doorgeschoten tolerantie en weg-met-ons mentaliteit.
Tolerantie is juist een groot goed en iets wat we moeten koesteren. In andere delen van de wereld gaat het fout omdat er een gebrek is aan tolerantie.
pi_146105849
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 10:05 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Dat is niet echt een representatief sample wat je hier aanhaalt. Heb je een wetenschappelijk onderzoek hierover?

Overigens ben ik er voorstander van om dit soort tuig maar eens een keer een veldslag te laten uitvechten met tuig van de andere zijde in 1 grote kooi. Iedereen die mee wil doen, mag dat. Aanpakken via de wet wordt toch lastig voor beide zijden, laat ze dan maar lekker elkaar de (kaal)kop in rammen.
Nee maar even serieus.

Het feit dat je atheïstisch bent(opgevoed) maakt je toch niet meteen superieur?

Er zijn hele toffe, intelligente en leuke gelovige mensen.
Veel leuker dan die figuren die vol spelfouten op internet fulimineren dat alle gelovigen achterlijk zijn danwel afgeschoten moeten worden.

En ik ben zelf ook niet gelovig.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 10:15:56 #94
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_146106003
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 10:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tolerantie is juist een groot goed en iets wat we moeten koesteren. In andere delen van de wereld gaat het fout omdat er een gebrek is aan tolerantie.
Tolerantie jegens andere toleranten is prima. Tolerantie jegens intoleranten betekent dat je jezelf langzaam wegcijfert en het onderspit zal delven.
pi_146106013
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:58 schreef De_Guidance het volgende:
Overigens, nogal een slechte spiegel waht.

Ik ben niet tegen de doodstraf uit humanistische overwegingen, maar omdat ik geloof dat er enorm veel fouten worden gemaakt bij veroordelingen.

Een neonazi die een moord pleegt verdient sowieso zes keer levenslang minstens. Eigenlijk ook de doodstraf, maar ja, je kunt helaas nooit zeker weten.
Matig verweer. Het gaat niet om het invoeren, maar om zeggen dat je het wil invoeren.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 10:16:31 #96
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_146106017
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 10:09 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nee maar even serieus.

Het feit dat je atheïstisch bent(opgevoed) maakt je toch niet meteen superieur?

Er zijn hele toffe, intelligente en leuke gelovige mensen.
Veel leuker dan die figuren die vol spelfouten op internet fulimineren dat alle gelovigen achterlijk zijn danwel afgeschoten moeten worden.

En ik ben zelf ook niet gelovig.
In de huidige maatschappij twijfel ik wel aan het kritisch vermogen van zij die geloven, ondanks dat er inderdaad zat intelligente gelovigen zijn. Er staan aantoonbare onjuistheden in de Bijbel en de Koran, kies je er desondanks toch voor in die boeken te geloven, tsja. Wat overigens niet wil zeggen dat dat niet-gelovigen slim maakt, de meesten hebben echt niet via logica gededuceerd waarom deze boeken voor hen niet kunnen kloppen.

Ik geloof niet dat gelovigen dommer zijn (tenzij misschien Bible belt door inteelt), maar ik twijfel wel aan hun kritische vermogen.
pi_146106089
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 10:15 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Tolerantie jegens andere toleranten is prima. Tolerantie jegens intoleranten betekent dat je jezelf langzaam wegcijfert en het onderspit zal delven.
En je hebt niet door dat je daarmee in een vicieuze cirkel van intolerantie belandt.

Bovendien heb jij het niet over intolerantie jegens IS-aanhangers. Daar valt immers nog wat voor te zeggen. Mensen die geweld willen gebruiken om de samenleving te ontwrichten en intimideren, dienen hard te worden aangepakt.

Jij wil je echter per definitie intolerant opstellen richting religie. Ongeacht de daden en motivaties van het individu dat aanhanger is van de bewuste stroming. Je schiet niets op met een dergelijke intolerante houding.
pi_146106135
Stelletje lelijke kankerkaalkoppen
pi_146106141
quote:
6s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 10:16 schreef waht het volgende:

[..]

Matig verweer. Het gaat niet om het invoeren, maar om zeggen dat je het wil invoeren.
Als er ooit een waterdicht systeem komt wil ik het invoeren. Dus dat maakt mij geen tegenstander van het idee.

Tot dan ben ik slechts pragmatisch tegenstander van het invoeren van de doodstraf. Terecht ook. Kijk maar naar het aantal onterechte veroordelingen in de USA.

En in Nederland ook genoeg zaken. :)

Jij en ik weten ook prima welk deel van de bevolking eerder een onterechte veroordeling zal krijgen en dat zijn niet de neonazi's.
pi_146106156
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 10:22 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Als er ooit een waterdicht systeem komt wil ik het invoeren. Dus dat maakt mij geen tegenstander van het idee.

Tot dan ben ik slechts pragmatisch tegenstander van het invoeren van de doodstraf. Terecht ook. Kijk maar naar het aantal onterechte veroordelingen in de USA.

En in Nederland ook genoeg zaken. :)

Jij en ik weten ook prima welk deel van de bevolking eerder een onterechte veroordeling zal krijgen en dat zijn niet de neonazi's.
Akkoord.
pi_146106228
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 10:22 schreef waht het volgende:

[..]

Akkoord.
Saai.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 10:30:38 #102
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_146106312
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 10:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En je hebt niet door dat je daarmee in een vicieuze cirkel van intolerantie belandt.

Bovendien heb jij het niet over intolerantie jegens IS-aanhangers. Daar valt immers nog wat voor te zeggen. Mensen die geweld willen gebruiken om de samenleving te ontwrichten en intimideren, dienen hard te worden aangepakt.

Jij wil je echter per definitie intolerant opstellen richting religie. Ongeacht de daden en motivaties van het individu dat aanhanger is van de bewuste stroming. Je schiet niets op met een dergelijke intolerante houding.
Ik ben intolerant naar andere intoleranten. En de islam staat bol van de intolerantie.

Ook al zal de gemiddelde moslim niet meewerken aan het stenigen van overspelige vrouwen of het van een toren gooien van homo's, er zullen er weinig zijn die openlijk dit soort excessen in de islam zullen tegenspreken. De koran heeft een hele goeie disclaimer ingebouwd; alles wat hier in staat is letterlijk het woord van god en wie dus durft te nuanceren of zelfs tegen te spreken is een ketter. En wat er met ketters dient te gebeuren volgens de islam is vrij duidelijk. Bovendien stimuleert de islam segregatie en hindert integratie, om van assimilatie maar te zwijgen.
pi_146106451
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 10:30 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik ben intolerant naar andere intoleranten. En de islam staat bol van de intolerantie.

Ook al zal de gemiddelde moslim niet meewerken aan het stenigen van overspelige vrouwen of het van een toren gooien van homo's, er zullen er weinig zijn die openlijk dit soort excessen in de islam zullen tegenspreken. De koran heeft een hele goeie disclaimer ingebouwd; alles wat hier in staat is letterlijk het woord van god en wie dus durft te nuanceren of zelfs tegen te spreken is een ketter. En wat er met ketters dient te gebeuren volgens de islam is vrij duidelijk. Bovendien stimuleert de islam segregatie en hindert integratie, om van assimilatie maar te zwijgen.
En jij denkt werkelijk dat de samenleving er op vooruit gaat wanneer je paal en perk stelt aan de vrijheid van godsdienst? Geschiedenis leert ons dat de maatschappij daar niet beter van wordt.

Overigens ken ik alle horrorverhalen uit de Koran. Die enge, enge moslims met een doodenge denkbeelden. Hoewel ik nooit de Koran heb gelezen en de enge citaatjes enkel zonder context in dit soort discussies tegenkom.

Maar goed, ik wil ook niet beweren dat de islam een geweldige religie is. Heb er niets mee en ik zal ook nooit moslim worden.

Ik geloof echter niet in het verbieden van iets wat zo geworteld is als religie. Ik heb goede hoop dat geloof op den duur uitsterft. Tot die tijd ben ik voorstander van mensen in alle vrijheid hun religie te laten belijden. Of diegene nou christen, jood, hindoe of moslim is.
pi_146106882
Kortom: willekeurige immigranten gaan binnenkort slachtoffer worden van het geweld van de nazi-bierbuiken.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 11:05:04 #105
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_146107158
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 10:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En jij denkt werkelijk dat de samenleving er op vooruit gaat wanneer je paal en perk stelt aan de vrijheid van godsdienst? Geschiedenis leert ons dat de maatschappij daar niet beter van wordt.

Overigens ken ik alle horrorverhalen uit de Koran. Die enge, enge moslims met een doodenge denkbeelden. Hoewel ik nooit de Koran heb gelezen en de enge citaatjes enkel zonder context in dit soort discussies tegenkom.

Maar goed, ik wil ook niet beweren dat de islam een geweldige religie is. Heb er niets mee en ik zal ook nooit moslim worden.

Ik geloof echter niet in het verbieden van iets wat zo geworteld is als religie. Ik heb goede hoop dat geloof op den duur uitsterft. Tot die tijd ben ik voorstander van mensen in alle vrijheid hun religie te laten belijden. Of diegene nou christen, jood, hindoe of moslim is.
Ik ben er niet voor om religies te verbieden, alleen dient er vanuit de overheid geen enkele subsidie of positieve regelgeving richting de religies meer te gaan. En misschien zelfs wel een voorzichtig ontmoedigingsbeleid. Schaf het recht op onderwijs op religieuze basis maar eens af en vervang deze door openbaar onderwijs waar de algemene beschaafde normen en waarden worden bijgebracht en waar uiterlijke religieuze kenmerken verboden zijn.

En we moeten stoppen met de import van mensen naar Europa met denkbeelden die niet matchen met hoe de meerderheid van de oorspronkelijk bewoners in het leven staat. Met name dus moslims.
pi_146107167
Kon je een keer op wachten hé dat dit mis zou gaan.
Zonder wrijving geen glans
pi_146107271
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kon je een keer op wachten hé dat dit mis zou gaan.
Het goede nieuws is dat dit zichzelf oplost.
pi_146107297
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:09 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Het goede nieuws is dat dit zichzelf oplost.
Neo nazi's, die zichzelf oplossen?
Dat lost niet op, dat probleem blijft altijd daar. Evenals voetbal hooligans...
pi_146107350
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Neo nazi's, die zichzelf oplossen?
Dat lost niet op, dat probleem blijft altijd daar. Evenals voetbal hooligans...
Als ze zich uitsluitend op salafisten richten is het niets anders dan nazi versus nazi, dus dan lost het zichzelf uiteindelijk wel op ja.
pi_146107399
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:12 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Als ze zich uitsluitend op salafisten richten is het niets anders dan nazi versus nazi, dus dan lost het zichzelf uiteindelijk wel op ja.
Het zijn nazi's, dus ze zullen zich natuurlijk niet alleen op extremisten richten.

Dat maakt ze nazi's.
pi_146107420
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:12 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik heb niet de indruk dat ze zich uitsluitend op salafisten gaan richten.
pi_146107449
Als er ook Nederlandse hooligans bij betrokken zijn, wordt hen dan ook hun paspoort en de toegang tot Nederland ontzegt bij gewenste terugkeer? Je zou zeggen van wel, wat is eigenlijk het verschil tussen een extreme moslim die in het buitenland meestrijdt met IS en een extreme hooligan die in het buitenland meestrijdt met extreem rechtsen? Bij beiden is er kans dat ze hier, in eigen land, hun gewelddadigheden voort willen zetten. Bij beiden kan je je ook nog afvragen of hun loyaliteit wel in Nederland ligt.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_146107469
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik heb niet de indruk dat ze zich uitsluitend op salafisten gaan richten.
Op dit moment schijnbaar wel. Op de langere termijn zal dat anders zijn, maar dat geldt net zo goed voor die salafisten. Nazi's versus nazi's voorlopig dus.
pi_146107533
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:44 schreef Jigzoz het volgende:
Als nazi's en hooligans op IS-jacht gaan, wat is daar dan precies mis mee? Of gaat het er alleen om dat er dan ook allerlei dingen gesloopt worden?
in theorie is daar niets mis mee, maar in de praktijk zal het vast neerkomen op het vernielen van de shoarmazaak of kapsalon van Mohammed die slechts wat geld wil verdienen.
pi_146107537
quote:
11s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als er ook Nederlandse hooligans bij betrokken zijn, wordt hen dan ook hun paspoort en de toegang tot Nederland ontzegt bij gewenste terugkeer? Je zou zeggen van wel, wat is eigenlijk het verschil tussen een extreme moslim die in het buitenland meestrijdt met IS en een extreme hooligan die in het buitenland meestrijdt met extreem rechtsen? Bij beiden is er kans dat ze hier, in eigen land, hun gewelddadigheden voort willen zetten. Bij beiden kan je je ook nog afvragen of hun loyaliteit wel in Nederland ligt.
Er is nog wel een verschil tussen rellen en bier zuipen enerzijds en meewerken aan genocide en slavernij anderzijds.
pi_146107560
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:19 schreef Nielsch het volgende:

[..]

in theorie is daar niets mis mee, maar in de praktijk zal het vast neerkomen op het vernielen van de shoarmazaak of kapsalon van Mohammed die slechts wat geld wil verdienen.
Dat zou inderdaad een hele slechte zaak zijn.
pi_146107566
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:17 schreef Jigzoz het volgende:
Op dit moment schijnbaar wel. Op de langere termijn zal dat anders zijn, maar dat geldt net zo goed voor die salafisten. Nazi's versus nazi's voorlopig dus.
De politiebus was ook van salafisten? Of werden de hooligans en extremen weer eens "geprovoceerd" door "de hinderlijke aanwezigheid van politie" waardoor ze "niet anders konden dan rellen"?
pi_146107600
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:19 schreef Jigzoz het volgende:
Er is nog wel een verschil tussen rellen en bier zuipen enerzijds en meewerken aan genocide en slavernij anderzijds.
Jij vindt het niet zorgwekkend dat Nederlandse hooligans zich aansluiten bij buitenlanders die het laatste willen?
pi_146107601
quote:
9s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

De politiebus was ook van salafisten? Of werden de hooligans en extremen weer eens "geprovoceerd" door "de hinderlijke aanwezigheid van politie" waardoor ze "niet anders konden dan rellen"?
Hé, beide partijen zijn smerige klootzakken. Wat verwacht je anders voor gedrag?
pi_146107607
Kan gebeuren.
Ура для россии
pi_146107608
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:20 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad een hele slechte zaak zijn.
Gevolg van jouw goedkeuring.
pi_146107639
quote:
5s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Jij vindt het niet zorgwekkend dat Nederlandse hooligans zich aansluiten bij buitenlanders die het laatste willen?
Huh? Willen ze dat dan?

Maar oké: ja, als dat het geval is, dan vind ik dat net zo goed zorgelijk.
pi_146107708
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:22 schreef Jigzoz het volgende:
Huh? Willen ze dat dan?

Maar oké: ja, als dat het geval is, dan vind ik dat net zo goed zorgelijk.
Neonazi's willen me dunkt het nazigedachtegoed verspreiden. Daarin zitten zowel elementen van genocide en slavernij. Wat dat betreft steken ze de salafisten naar de kroon.
pi_146107840
quote:
11s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Neonazi's willen me dunkt het nazigedachtegoed verspreiden. Daarin zitten zowel elementen van genocide en slavernij. Wat dat betreft steken ze de salafisten naar de kroon.
Ze lijken me wat die zaken betreft gelijkwaardig ja.
pi_146107957
Het trieste hieraan is dat die rellende hooligans en neonazi's ook nog een reactie zouden kunnen teweegbrengen van de salafisten, die terug gaan vechten of anderszins gaan strijden. Dan hebben de eersten de door de tweeden gewenste 'heilige oorlog' en hebben ze er zelf voor gezorgd dat ze gelijk hebben gekregen.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 11:33:00 #126
262 Re
Kiss & Swallow
pi_146107976
dom hersenloos volk, ze verdienen elkaar
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_146107991
quote:
9s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het trieste hieraan is dat die rellende hooligans en neonazi's ook nog een reactie zouden kunnen teweegbrengen van de salafisten, die terug gaan vechten of anderszins gaan strijden. Dan hebben de eersten de door de tweeden gewenste 'heilige oorlog' en hebben ze er zelf voor gezorgd dat ze gelijk hebben gekregen.
Mwoah... Doet me denken aan Ajax-idioten en Feyenoord-idioten die elkaar op een weiland proberen af te maken. Ik ben daar niet tegen.
pi_146108021
quote:
3s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:33 schreef Re het volgende:
Als ze dan braaf in een arena zouden gaan vechten tot de dood erop volgt, dan was er ook weinig aan de hand. Helaas is dat niet het geval.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_146108068
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:33 schreef Jigzoz het volgende:
Mwoah... Doet me denken aan Ajax-idioten en Feyenoord-idioten die elkaar op een weiland proberen af te maken. Ik ben daar niet tegen.
In een weiland is nog tot daar aan toe, maar de demonstraties zijn (bewust?) gepland in stedelijke centra.
pi_146108093
quote:
11s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

In een weiland is nog tot daar aan toe, maar de demonstraties zijn (bewust?) gepland in stedelijke centra.
Da's jammer inderdaad. Dat moet anders kunnen.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 11:37:58 #131
262 Re
Kiss & Swallow
pi_146108105
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als ze dan braaf in een arena zouden gaan vechten tot de dood erop volgt, dan was er ook weinig aan de hand. Helaas is dat niet het geval.
tsja mag van mij ook best De Arena zijn, lekker op loopsfstand :P
pi_146108181
quote:
3s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:37 schreef Re het volgende:

[..]

tsja mag van mij ook best De Arena zijn, lekker op loopsfstand :P
Ja wel leuke besteding van de lunchpauze. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_146108214
quote:
3s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:33 schreef Re het volgende:
Heb je wat tegen de inwoners van Köln... ? volgens mij wonen daar vooral ook genoeg aardige en nette en zelfs intelligente mensen (buiten carnevalstijd dan) en hebben die het absoluut niet verdiend om in tram of bus lastig gevallen te worden door idiote Hooligans, en anderszijds door de enge NRW-Salafisten

De NRW-Salafisten, die overigens aangevoerd worden door de duitse ex-bokser Pierre Vogel en Sven Lau, beide zonder een migratie-achtergrond, en kwa types eigenlijk niet zoveel anders als andere idioten die de NPD of PRO-NRW toetreden of Hooligan worden... gewoon randdebielen die ervan leven te provoceren en polariseren.

(Met suces, deze twee ZZ-top-wannabee´s schijnen momenteel rond de 6500 aanhangers te hebben)

Laat Nederland gewoon een weilandje te Beverwijk bechikbaar voor beide groepen stellen, maar houd ze uit de stadscentra en bij beschaafde mensen en nuttige winkels en bedrijven weg.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:33 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Je hebt schijnbaar nog steeds niet door dat er helemaal niet tegen ´'Salafisten' gevochten werd, maar de slachoffers gewoon nette inwoners en winkeliers van Köln waren.

Open eens je ogen en laat je niet misleiden door 'geroep' dat die Hooligans tegen 'salafisten' waren, ze vielen vooral gewone burgers lastig en maakten een grote schade en overlast en dat deden ze bewust.

Het is niet zo dat deze 'helden' en 'wereldverbeteraars' hier een autobusje en de dames-fietsen-met-boodschapenmandjes van de Salafisten aanvielen

[ Bericht 13% gewijzigd door RM-rf op 30-10-2014 11:50:47 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 30 oktober 2014 @ 11:45:37 #134
262 Re
Kiss & Swallow
pi_146108313
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:42 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Heb je wat tegen de inwoners van Köln... ? volgens mij wonen daar vooral ook genoeg aardige en nette en zelfs intelligente mensen (buiten carnevalstijd dan) en hebben die het absoluut niet verdiend om in tram of bus lastig gevallen te worden door idiote Hooligans, en anderszijds door de enge NRW-Salafisten

De NRW-Salafisten, die overigens aangevoerd worden door de duitse ex-bokser Pierre Vogel en Sven Lau, beide zonder een migratie-achtergrond, en kwa types eigenlijk niet zoveel anders als andere idioten die de NPD of PRO-NRW toetreden of Hooligan worden... gewoon randdebielen die ervan leven te provoceren en polariseren.
[ afbeelding ]
(Met suces, deze twee ZZ-top-wannabee´s schijnen momenteel rond de 6500 aanhangers te hebben)

Laat Nederland gewoon een weilandje te Beverwijk bechikbaar voor beide groepen stellen, maar houd ze uit de stadscentra en bij beschaafde mensen en nuttige winkels en bedrijven weg.

[..]

Je hebt schijnbaar nog steeds niet door dat er helemaal niet tegen ´'Salafisten' gevochten werd, maar de slachoffers gewoon nette inwoners en winkeliers van Köln waren.

Open eens je ogen en laat je niet misleiden door 'geroep' dat die Hooligans tegen 'salafisten' waren, ze vielen vooral gewone burgers lastig en maakten een grote schade en overlast en dat dedzen ze bewust
in eerste instantie bedoelde ik de hooligans en neo's, die bebaarde haatjurken mogen er ook wel bij ja, zolang het gewone volk maar geen last van ze heeft
pi_146108416
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:05 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik ben er niet voor om religies te verbieden, alleen dient er vanuit de overheid geen enkele subsidie of positieve regelgeving richting de religies meer te gaan. En misschien zelfs wel een voorzichtig ontmoedigingsbeleid. Schaf het recht op onderwijs op religieuze basis maar eens af en vervang deze door openbaar onderwijs waar de algemene beschaafde normen en waarden worden bijgebracht en waar uiterlijke religieuze kenmerken verboden zijn.

En we moeten stoppen met de import van mensen naar Europa met denkbeelden die niet matchen met hoe de meerderheid van de oorspronkelijk bewoners in het leven staat. Met name dus moslims.
Wat jij verlangt is volkomen achterlijk (en bovendien onmogelijk)! Ja, sorry hoor. Voor een school is het van belang dat het onderwijs op peil is, niet eventuele gebruiken of rituelen.

Voorbeeld: Moet je een boerenbedrijf, dat subsidie krijgt uit Europa, korten omdat die mensen ervoor kiezen om te bidden voor het eten? Totaal van ondergeschikt belang. Een boer moet goed boeren.
pi_146108417
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:42 schreef RM-rf het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Open eens je ogen en laat je niet misleiden door 'geroep' dat die Hooligans tegen 'salafisten' waren, ze vielen vooral gewone burgers lastig en maakten een grote schade en overlast en dat deden ze bewust.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is niet zo dat deze 'helden' en 'wereldverbeteraars' hier een autobusje en de fietsen van de Salafisten aanvielen
Wat een josti's :')

En dan zijn er ook nog mensen hier die het wel begrijpen... _O-
  donderdag 30 oktober 2014 @ 11:51:28 #137
155616 Proximo
For god, king & country
pi_146108460
De gewone man gaat de straat nog niet op. Maar dat er maatschappelijk iets mis is dat is wel duidelijk. Dit is een soort trieste voorhoede, zoals de salafistenbrigades op straat ook een voorhoede zijn. Er zit een veel dieper probleem achter, zolang dat niet erkent wordt zal je dit alleen maar meer krijgen :{
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  donderdag 30 oktober 2014 @ 11:51:53 #138
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_146108468
quote:
11s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In hoeverre kun je van "buitenland" spreken binnen de EU?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_146108580
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat een josti's :')

En dan zijn er ook nog mensen hier die het wel begrijpen... _O-
Het heeft niets met "begrijpen" te maken, je moet patronen kunnen zien.

Zolang de overheid niets effectief doet tegen ISIS fanboys zul je dit soort tegengeluid gaan horen.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 11:57:28 #140
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_146108602
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

De overheid durft dit niet te faciliteren.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_146108612
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het heeft niets met "begrijpen" te maken, je moet patronen kunnen zien.

Zolang de overheid niets effectief doet tegen ISIS fanboys zul je dit soort tegengeluid gaan horen.
Dus ze begrijpen het gewoon niet... Die fiets die in die foto hierboven voorbij vloog. Wtf heeft dat met salafisme te maken ?
pi_146108644
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dus ze begrijpen het gewoon niet... Die fiets die in die foto hierboven voorbij vloog. Wtf heeft dat met salafisme te maken ?
Het gaat niet om hun daden. Waar het omgaat is dat zolang er ISIS fanboys zijn je dit soort geluid gaat horen.
pi_146108666
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het gaat niet om hun daden. Waar het omgaat is dat zolang er ISIS fanboys zijn je dit soort geluid gaat horen.
Ja daarom merkte je net ook op dat ze andere immigranten zullen lastig vallen ?
pi_146108790
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja daarom merkte je net ook op dat ze andere immigranten zullen lastig vallen ?
Je snapt het niet he?
pi_146108838
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je snapt het niet he?
Ik kan hier gewoon geen begrip voor opbrengen. Ze gebruiken salafisten als excuus om te rellen. Anders hadden ze wel bij een salafistische moskee hun tegen geluid laten horen toch ?
pi_146108853
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik kan hier gewoon geen begrip voor opbrengen. Ze gebruiken salafisten als excuus om te rellen. Anders hadden ze wel bij een salafistische moskee hun tegen geluid laten horen toch ?
Ik heb er ook geen begrip voor, daar gaat het dan ook niet om.
pi_146108886
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:06 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik heb er ook geen begrip voor, daar gaat het dan ook niet om.
Ja je zegt zolang er IS. fanboys zullen zijn dit er ook zal zijn. Stel die IS. fanboys zijn straks weg dan verzinnen dit soort mongolen wel weer iets anders.
pi_146108910
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja je zegt zolang er IS. fanboys zullen zijn dit er ook zal zijn. Stel die IS. fanboys zijn straks weg dan verzinnen dit soort mongolen wel weer iets anders.
Zonder immigratieproblemen, geen neo nazi,s.

Het is wat kort door de bocht, maar daar komt het in de basis wel op neer.
pi_146108941
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Zonder immigratieproblemen, geen neo nazi,s.

Het is wat kort door de bocht, maar daar komt het in de basis wel op neer.
Ja en nu ? Geen immigratie meer vanwege neo nazi's ?
pi_146109010
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja en nu ? Geen immigratie meer vanwege neo nazi's ?
Oh oke, je snapt het echt niet.

Laat maar dan, verloren moeite. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')