Bedankt voor je bijdrage.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:28 schreef waht het volgende:
[..]
Vooral links beleid voorstellen dan, lekker nazi's laffe strafjes geven.
Tegen discriminatie van vrouwen en rituele slacht mag eindelijk wel eens opgetreden worden. Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:27 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Rituele slachting, de manier waarop ze worden opgevoed, de hoofddoekjes, het neerkijken op vrouwen, je wijsheid halen uit een fictief boek.
Het zijn er niet zoveel, dus dan is het niet erg? Is dat wat je zegt?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:27 schreef RM-rf het volgende:
[..]
goed idee, wat stel je voor te doen?
en waar zitten die IS-nazi's precies...
Ergens In de buurt van het hoofdstation Köln neem ik aan?
Das natuurlijk een enorme bedreiging voor de westerse landen, een paar dagen terug stonden die hooguit in Irak, Kurdistan en hooguit aan de Turkse zuidgrens, en nu is al middenin duitsland een Islamitische Staat gevestigd
Dat is tegengehouden door de Joodse gemeenschap die druk uitvoerde op de senaat.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Tegen discriminatie van vrouwen en rituele slacht mag eindelijk wel eens opgetreden worden. Dat ben ik helemaal met je eens.
Gooi jij je huis maar vol met Zyklon-B dan voor drie muggen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het zijn er niet zoveel, dus dan is het niet erg? Is dat wat je zegt?
Nee, die zijn niet het grootste probleem natuurlijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dus je wil ook nazi's afsturen op Joden en gereformeerden?
Ah je argumenten slaan dus nergens op.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:32 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Nee, die zijn niet het grootste probleem natuurlijk.
Sarcasme. Leer het herkennen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ook ja, in de zin dat ik het volstrekt logisch zou vinden. Ik zie alleen bijzonder weinig gebeuren en ik zal niet de enige zijn. Dat creëert niet alleen ruimte voor IS-nazisme, maar ook een voedingsbodem voor rechtsextremisme.
Dus? Ik vind het ook niet goed dat Joden dat doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is tegengehouden door de Joodse gemeenschap die druk uitvoerde op de senaat.
Zo kan men dus IS-terroristen herkennen:quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De winkeliers van Keulen en de mensen met een kleurtje die toevallig voorbij liepen
Tevens een familie in Solingen. En een paar Döner-ondernemers.
Dus nu vind je jodenjacht oké?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:33 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Dus? Ik vind het ook niet goed dat Joden dat doen.
O, ik las het verkeerd. Ik dacht dat 'ze' naar de overheid verwees.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sarcasme. Leer het herkennen.
Dat zijn slechts uiterlijke kenmerken van het kwaad dat islam is.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Tegen discriminatie van vrouwen en rituele slacht mag eindelijk wel eens opgetreden worden. Dat ben ik helemaal met je eens.
Beetje de spiegel voorhouden.quote:
Maakt niet, paar nazi's bellen, kunnen ze op virusjacht gaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, ik las het verkeerd. Ik dacht dat 'ze' naar de overheid verwees.
Laat maar. Griep.
Ik kan je nu al Dm'en.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:38 schreef waht het volgende:
[..]
Beetje de spiegel voorhouden.
Zodra je de doodstraf aan deze lieden wil opleggen kun je me dm'en.
Maar veel van de zaken die je noemt zijn al verboden en de rest zie je ook bij vrijwel alle andere religies.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat zijn slechts uiterlijke kenmerken van het kwaad dat islam is.
Veel belangrijker is dat de islam de moslim als ubermens beschouwt en de 'ongelovige' als untermensch, met de jood en hindoe nog een stuk lager als de christen. Om maar te zwijgen over 'ketters' en afvalligen. Het met plezier afslachten van de sji'itische en yezidische burgers en krijgsgevangenen door IS is prima te verdedigen door IS omdat het nu eenmaal zo wordt omschreven in de islamitische geschriften.
Is wat jij zegt het een zéér zinnige wijze is om op te treden tegen geweldsgroepen in het midden-oosten, dat een paar uitkeringstrekkers met IQ onder de 65 winkels in de Kölner binnenstad plunderen en mensen in het Openbaar Vervoer lastig vallen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het zijn er niet zoveel, dus dan is het niet erg? Is dat wat je zegt?
Nee.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Is wat jij zegt het een zéér zinnige wijze is om op te treden tegen geweldsgroepen in het midden-oosten, dat een paar uitkeringstrekkers met IQ onder de 65 winkels in de Kölner binnenstad plunderen en mensen in het Openbaar Vervoer lastig vallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |