Mwah...toen de originele nazi's opkwamen was er totaal geen sprake van een immigratieprobleem, toen was het de zwakke economie en het verdrag van Versailles waar ze op meeliftten. Zulk soort groeperingen gedijen in mindere tijden. Nazi sentimenten zijn nooit verdwenen in Duitsland, en is altijd sluimerend aanwezig geweest. Er is gewoon een trigger nodig om het weer te doen oplaaien, en met de salafi's lijken ze dat gevonden te hebben, de salafist is de nieuwe jood.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zonder immigratieproblemen geen neo nazi,s. Je kan veel van die gasten zeggen, maar niet dat ze niet weten waar ze voor staan. Hun retoriek is heel duidelijk: Duitsland is van de blanke !
Voor dit soort mensen is de enige oplossing alle buitenlanders het land uit. Wil je hier serieus over nadenken ?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zeker, om zo een oplossing te zoeken.
Jij wil graag dat ze blijven rellen en aan kebab moorden doen.
Oh my god, NOGMAALS: ik trek er geen conclusie uit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Voor dit soort mensen is de enige oplossing alle buitenlanders het land uit. Wil je hier serieus over nadenken ?
Neequote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:32 schreef De_Guidance het volgende:
underdog, kun je een ander topic verpesten met dit getrol?
bvd.
Net moeten we nog een oplossing zoeken en nu laat je weer het patroon zien.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oh my god, NOGMAALS: ik trek er geen conclusie uit.
Ik laat slechts het patroon zien, jij snappen?
Bij sommige mensen hoef ik dat echt niet te weten....quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:31 schreef Jigzoz het volgende:
Hé, even tussendoor: je kunt ook benieuwd zijn naar de ontevredenheid van mensen van wie je walgt.
Hier heb je zeker gelijk in, maar daarom kan het toch geen kwaad om zoveel mogelijk probleemoplossend te denken?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mwah...toen de originele nazi's opkwamen was er totaal geen sprake van een immigratieprobleem, toen was het de zwakke economie en het verdrag van Versailles waar ze op meeliftten. Zulk soort groeperingen gedijen in mindere tijden. Nazi sentimenten zijn nooit verdwenen in Duitsland, en is altijd sluimerend aanwezig geweest. Er is gewoon een trigger nodig om het weer te doen oplaaien, en met de salafi's lijken ze dat gevonden te hebben, de salafist is de nieuwe jood.
Hm. Ik ben eigenlijk altijd wel benieuwd naar het waarom.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bij sommige mensen hoef ik dat echt niet te weten....
Goed, nog een keertje.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Net moeten we nog een oplossing zoeken en nu laat je weer het patroon zien.
Zuurstofgebrek ? Kom op man....quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:34 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. Ik ben eigenlijk altijd wel benieuwd naar het waarom.
Taalnazi's zijn er ook niet zomaar.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je hebt er dus niets van begrepen. Ik doe namelijk geen uitspraak over de daden van deze neo nazi,s, ik toon alleen aan dat deze neo nazi,s er niet "zomaar" zijn.
Simplistisch? ja misschien, maar de realiteit is soms ook erg simplistisch.
Dat heb jij goed gezien. Wil je nu een sticker ?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Goed, nog een keertje.
Even met een ander voorbeeld: was er niet zo,n macho cultuur in Rusland, dan was er ook minder homofobie.
Mee eens, alleen is het onmogelijk om iedereen tevreden te houden, er is altijd wel een groep die zich minder bedeeld voelt, al gaat het economisch nog zo goed. Het zijn ook maar gewoon mensen, en bij mensen breekt eens in de zoveel tijd een keer goed de pleuris uit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hier heb je zeker gelijk in, maar daarom kan het toch geen kwaad om zoveel mogelijk probleemoplossend te denken?
Een maatschappij werkt het beste als zoveel mogelijk mensen "tevreden" zijn.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat heb jij goed gezien. Wil je nu een sticker ?
Serieus, houd op met die uitvluchten en het vingertjewijzen-naar-anderen...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:28 schreef theunderdog het volgende:
Ik doe namelijk geen uitspraak over de daden van deze neo nazi,s, ik toon alleen aan dat deze neo nazi,s er niet "zomaar" zijn.
"Ze zijn gewoon stom" vind ik zelf niet echt een bevredigende verklaring.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zuurstofgebrek ? Kom op man....
Klopt, maar het westen kan nog steeds niet goed omgaan met het immigratiebeleid, en dan krijg je tegengeluid . En ja, helaas ook van randmongooltjes zoals in de OP.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mee eens, alleen is het onmogelijk om iedereen tevreden te houden, er is altijd wel een groep die zich minder bedeeld voelt, al gaat het economisch nog zo goed. Het zijn ook maar gewoon mensen, en bij mensen breekt eens in de zoveel tijd een keer goed de pleuris uit.
Dat neo nazi,s tuig zijn staat als paal boven water.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Serieus, houd op met die uitvluchten en het vingertjewijzen-naar-anderen...
"jamaar, hunnie zijn nóg erger"
Geef gewoon toe dat een Hooligan-mongool die een damesfiets kapotmaakt gewoon een randdebiel is die die politie-knupel op zn knar keihard verdient en moet ophouden te roepen dat dat een 'protest tegen de opkomst van het Salafisme en misstanden in de wereld in zn algemeen' is
Ja Duitsland blank willen houden snap ik echt niets van.. Mensen beoordelen op kleur of afkomst ook niet dus..quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
"Ze zijn gewoon stom" vind ik zelf niet echt een bevredigende verklaring.
Laat hem. Die kerel kan niets anders dan 24/7 trollen op intenet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Serieus, houd op met die uitvluchten en het vingertjewijzen-naar-anderen...
"jamaar, hunnie zijn nóg erger"
Geef gewoon toe dat een Hooligan-mongool die een damesfiets kapotmaakt gewoon een randdebiel is die die politie-knupel op zn knar keihard verdient en moet ophouden te roepen dat dat een 'protest tegen de opkomst van het Salafisme en misstanden in de wereld in zn algemeen' is
Iemand die ergens de achtergrond van wilt weten is meteen niet goed? Dan zou ik toch even beter nadenken als ik jou was.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zuurstofgebrek ? Kom op man....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |